W firmie KONO pracuję niecały rok, jestem zadowolona z pracy oraz z powierzanych mi zadań. Atmosfera w pracy jest 10/10. Wspólnie rozwijamy się oraz budujemy dobry wizerunek firmy.
Pracuje z Kono już ponad rok. W firmie bardzo dobra atmosfera kolegi i koleżanki zawsze mają pozytywne podejście. Cały czas rozwijamy nasze usługi Szkolimy się i otrzymujemy nową wiedzę w naszej branży. :)
Hejka. Właśnie jestem po rocznym stażu w innej agencji pracy i rozglądam się obecnie za czymś nowym. na stronie widziałam, że tyle stażu jest wymagane to może uda mi się dostać na specjalistę ds. rekrutacji. pytanie czy warto? jak oceniacie przede wszystkim zarobki? podkreślony jest system premiowy w treści ale bez wyjaśnień
Pracuję od 3 lat w Kono i jestem bardzo zadowolona. Atmosfera w naszej firmie jest świetna, wszyscy pracownicy żyją ze sobą w dobrych relacjach.
Te szkolenia podnoszące kwalifikacje z opisu dla przedstawiciela handlowego co jaki okres czasu się powtarzają? Ciekawi mnie też ich ocena oraz przybliżony czas trwania. Nie robi się ich po godzinach?
Przy tej opinii dla PH, która pojawiła się w zasadzie niedawno zastawia mnie średni staż na tym stanowisku w agencji. Czy on jakkolwiek może być z czasem doceniany? Na stronie widzę, że najpierw proponują 3 miesięczną umowę zlecenie, nie da rady tego przeskoczyć? Czy podstawa potem może być wyższa?
Opinia dotyczy pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego: Jeżeli nie masz żadnego zajęcia i potrzebujesz czegoś na przeczekanie to idź śmiało: dostaniesz podstawę, auto, lakoniczna informacje co będzie należało do Twoich obowiązków i już, będziesz miał czas na znalezienie sobie czegoś normalnego. Jeżeli jednak szukasz stałej pracy w którą chciałbyś się zaangażować to sobie odpuść - pracodawca nie umie określić obowiązków ani ich egzekwować, więc nie będziesz wiedział czy wykonujesz swoją prace poprawnie. Plany roczne czy decyzje o zatrudnianiu lub zwalnianiu ludzi, w zależności od humoru szefa podejmuje rzut kostką albo chat gpt - wczoraj byłeś fajny, dzisiaj już nie jesteś, yolo. Oferowany poziom usług też pozostawia baaardzo dużo do życzenia - masz pozyskiwać firmy które będą zainteresowane pracownikami tymczasowymi, ale nie możesz im dać żadnego zapewnienia że tych pracowników otrzymają - uda się to się uda, a jak nie to będziesz świecił oczami i szukał kolejnego "klienta". Szkoda czasu jeżeli ktoś szuka stałej pracy z poczuciem sensu.
Wulgaryzmy? Ktoś teraz niedawno o nich wspomniał a widziałam tamta opinie z ubiegłego roku jeszcze, gdzie atmosfera została oceniona jako 10 / 10, co zatem się zmieniło w ostatni, czasie? Zbyt wielu bieżących opinii nie widać a chce się zorientować już wstępnie jakby mi się w kolejnym roku pracowało. Czy ktoś kto aktualnie się zatrudnia może się odnieść?
W firmie KONO pracuję niecały rok, jestem zadowolona z pracy oraz z powierzanych mi zadań. Atmosfera w pracy jest 10/10. Wspólnie rozwijamy się oraz budujemy dobry wizerunek firmy.
I co od samego początku należało do Twoich obowiązków? Czy na przestrzeni miesięcy się zmieniały?
Cały czas? A w których godzinach Pani przechodzi? Nie jest to może jakiś okres przerwy czy cos? maja tu elastyczne podjescie do tego? można iść kiedy się chce?
Pracuję obok i mogę potwierdzić że towarzystwo nie od parady. Wulgaryzmy i ogólny brak zajęcia. Przykro się na to patrzy.
Cześć, to jak w końcu wypada tamta premia, o której jedna osoba pisała z rok temu? :D mignęła mi dawniejsza oferta dla rekrutera pracowników ze Wschodu, wtedy akurat był ktoś potrzebny do stolicy na kwotę od 4,500 do 7,500 pln. Nie widzę jednak daty, czy te widełki są aktualne? od czego zależy ta rozbieżność?
Super sprawdzona firma zarówno do pośrednictwa w zatrudnieniu oraz w sprawach noclegowych
Pracuje w firmie KONO ponad 3 lata. Jestem bardzo zadowolona. Każdy siebie traktuje z szacunkiem. Nie ma zbędnego "paniowania" Jest wypłata, są premie (i to całkiem fajne :))
A oprócz fajnych premii możecie liczyć na jakieś inne dodatkowe benefity? Jakieś kursy czy szkolenia zawsze mogą się przydać ;)
Brak pomocy od strony koordynatorów Zero szacunku dla pracownika i zero wsparcia ciężko się dodzwonić a jak sie człowiek dodzwoni i mówi że potrzebuję aby mu pomóc żeby pojechać do szpitala to mówi że nie jest od tego aby wozić pracownika
miales wypadek w pracy i pracodawca nie chcial cie odwieźc do szpitala? zglosiles to do PIP ?
Super
Twoje doświadczenie kształtuje rynek pracy. Dodaj komentarz o firmie KONO Sp. z o.o..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KONO Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KONO Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KONO Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!