S&S POLTRANS

Dzierżoniów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 62 ocen.

Opinie o S&S POLTRANS

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie S&S POLTRANS

były pracownik

Witam. Panowie i Panie ważne info. S&S POLTRANS zmienił nazwę na EXPRES - TRANS SP ZOO

Wiktor

UWAGA PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH FIRMA OSZUST!!!!!!

Robert Nawrocki "ROBI"

Ludzie czytam te wpisy i czegoś nie rozumiem. Jak nie pracowałem bezpośrednio w tej firmie ale mam swoją firmę i współpracowałem przez prawie rok z S&S POLTRANS SP ZOO i jeździłęm dla nich. Piszecie tutaj, że firma niewypłacalna, że już w zasadzie to nie powinna istnieć. Natomiast ja dostawałem kasę na czas, cały czas były kursy a jak rozmawiałem czasami z kierowcami to nikt nie narzekał i każdy sobie chwalił pracę bo poukładana i kasa też jest spoko. Nie mogę jednak zrozumieć dlaczego jak ktoś sobie chwali pracę i firmę a potem już nie pracuje to nagle na tą samą firmę pluje. Myślę, że to flustracja i zażenowanie faktem, że jednak ten ktoś nie był na tyle dobry aby się w takiej czy innej firmie utrzymać nie wnikając w szczegóły zwolnienia. Zatem dla zwykłej uczciwości należy się również nad sobą zastanowić i wyciągnąć wnioski z własnego postępowania.

Takżebyły pracownik
@Były pracownik 19.11.2017 14:41
Znowu się cwaniaczek Poloczek wypocil z pozytywną opinią na temat firmy. Człowieku zaproś wszystkich byłych pracowników (tylko...

Święta prawda kolego.

kierowca
@Robert Nawrocki "ROBI" 19.11.2017 07:21
Ludzie czytam te wpisy i czegoś nie rozumiem. Jak nie pracowałem bezpośrednio w tej firmie ale mam swoją firmę i współpracowałe...

W tej firmie kolego jeszcze człowiek w aucie dobrze nie usiądzie a już go oszukują taki nawyk Poloczka, wiem co pisze bo miałem z tym typem trochę doczynienia a to że ludzie pluja na nich to niestety zasługa w stu procentach Poloczka. Aczkolwiek ludzie plują mu w twarz a on mówi że deszcz pada ... taki człowiek...

Wiktor

Nie polecam tej firmy. Nie wyplacalni i w dodatku kretacze.Szef S.Poloczek to bardzo podły, zły człowiek. Myślę że nikt normalnie się szanujący nie zagości na długo w tej firmie bo szef to przekręt jakiego do tej pory nie poznałem. Mało jest takich ludzi podlych i klamliwych jak on. Nie polecam nikomu.

Krzysztof Kryczko

UWAGA OSZUŚCI! ! ! Firma nastawiona tylko i wyłącznie na swoje zyski, pracowników traktują gorzej od jakiegoś zwierzęcia,dymają i oszukaja wszystkich. Sławka sprawdziłem i nie nazywał się Poloczek tylko Ciaszczyk (mial kiedys hurtownie z nabialem)Zmiana nazwiska świadczy o tym jakim jest kretaczem i oszustem .Teraz wziął się za transport i dalej dyma ludzi. Przestrzegam przed tą firmą. OSZUŚCI! ! ! !

Poltransspzoo
@Krzysztof Kryczko 17.11.2017 10:47
UWAGA OSZUŚCI! ! ! Firma nastawiona tylko i wyłącznie na swoje zyski, pracowników traktują gorzej od jakiegoś zwierzęcia,dymaj...

Nikt taki jak Krzysztof Kryczko nie pracował nigdy w naszej firmie. Szkoda się rozpisywać bo to musiałbym się zniżyć do poziomu tego człowieka a tego bym nie chciał. :)

Robert

Udało mi się zatrudnić w tej firmie 2 miesiące temu. Przez te 2 miesiące były tygodnie spokojne (mało km) a były też tygodnie gdzie było co kierownicą kręcić. Niemniej jednak praca jest OK. Nie robię doładunków jak tam gdzie pracowałem wcześniej więc mogę skupić na jeździe. Latamy autostradami więc nie tłukę się wioskami. Czasami terminy są napięte ale potem jest kurs spokojny to się wyrównuje. Auta sprawne i zadbane a to się liczy i nikt nie siada mi do mojego auta bo każdy przyjmuje auto na stan na siebie. Widziałem kierowcę, którego zwalniali po miesiącu ale nic dziwnego jak nie miał w ogóle pojęcia o jeżdżeniu. Nie umiał nawet dobrze ponoć obsłużyć nawigacji :( Zgodzę się z Darkiem bo też dostaję kasę taką jak mi obiecano i na konto od razu, nic "pod stołem". Też mam umowę o pracę 3-miesięczną ale zamierzam ją przedłużyć tym bardziej, że Sławek Poloczek mnie chwali i daje zarobić :) Rozmawiałem z innymi co jeżdżą i jak na razie wszyscy sobie chwalą choć czasami mniej km by się przydało :) Myślę, że warto polecić tą firmę pod warunkiem, że lubi się zawód kierowcy i lubi się jeździć. Acha i jeszcze jedno - wyjazdy 5-dniowe to super sprawa. Wcześniej jeździłem 3 na 1 to była rzeźnia.

były pracownik tego dziadtrans
@Robert 13.11.2017 16:50
Udało mi się zatrudnić w tej firmie 2 miesiące temu. Przez te 2 miesiące były tygodnie spokojne (mało km) a były też tygodnie g...

Poloczek -Ciaszczyk znowu pięknie opisujesz swoją firemke a jesteś kretaczem i oszustem! Przestań juz z tymi pozytywnymi opiniami bo kto tylko cię oszuscie poznał to wie kim jesteś i co sobą prezentujesz, a prezentujesz sobą marne zero. Jesteś miernotą!

Robert
@były pracownik tego dziadtrans 16.11.2017 22:38
Poloczek -Ciaszczyk znowu pięknie opisujesz swoją firemke a jesteś kretaczem i oszustem! Przestań juz z tymi pozytywnymi opinia...

Kolego nie wiem kim jesteś ale nie nie pozwolę abyś mnie obrażał. Pracuję i wiem co piszę. Jak masz problem do Sławka Poloczka to jedź do firmy i sobie z nim pogadaj.

Darek

Pracuję od 3 miesięcy. Właśnie dostałem pierwszą podwyżkę. Jak narazie jest spoko. Kasa na czas, od początku umowa o pracę. Na brak pracy nie narzekam :). Przed przyjęciem do pracy naczytałem się tutaj sporo na temat tej firmy. Dużo negatywnych opinii, mało pozytywnych. Jak pokazało życie uważam, że praca jest spokojna i poukładana, nie ma poganiania i nękania telefonami. Szef jak szef. Dużo wymaga, dba o auta i jak dotąd wszystko co powiedział na początku pokrywa się z praktyką. Podsumowując. Polecam wszystkim co chą pracować w spokojnych warunkach na porządnych autach i za swoją pracę dostawać godziwą zapłatę.

były pracownik tego dziadtrans
@Darek 12.11.2017 18:35
Pracuję od 3 miesięcy. Właśnie dostałem pierwszą podwyżkę. Jak narazie jest spoko. Kasa na czas, od początku umowa o pracę. Na...

Poloczek -Ciaszczyk znowu pięknie opisujesz swoją firemke a jesteś kretaczem i oszustem! Przestań juz z tymi pozytywnymi opiniami bo kto tylko cię oszuscie poznał to wie kim jesteś i co sobą prezentujesz, a prezentujesz sobą marne zero. Jesteś miernoty!

Paweł B.

Firma krzak!!!! Pan Sławomir naciąga na każdym kroku, próbuje oszukać i mu się to udaje, gdyż człowiek nie spodziewa się takich przekrętów. Wydłużanie terminu płatności do 120 dni, obcinanie stawki notami o 50%, Brak kontaktu podczas wykonywania transportu, na transie nie odpowiada chyba, że coś sprzedaje i okrada ludzi. Telefony odbiera obiecując, że oddzwoni za 30 min za każdym razem... nie udało mi się dostać od niego telefonu przez 3 miesiące! Pani Sabina nie jest lepsza, cytuje: To że Sławek zgodził się na termin doręczenia dokumentów z 7 dni na 14 to nie znaczy, że na to aby termin zapłaty nie wydłużył się do 120 dni. Pan o to nie pytał więc wszystko jest zgodnie ze zleceniem... CYRK I KRĘTACTWO!!!!

Krzysztof

Byłem,pracowałem (co prawda tylko miesiąc ) i o miesiąc za długo bo strata czasu. Nie polecam tego pracodawcy! Gość jak się nie pomyli to prawdy nie powie. Cwaniak jakich mało...

Krzysztof
@poltransspzoo 07.11.2017 17:12
Szanowny Panie Krzysztofie. Wiem, że trzeba mieć jaja aby się podpisać swoim imieniem i nazwiskiem pod tym co się pisze, więc n...

Nie szanowny panie Poloczek, to że ktoś pracuje u pana 1 miesiąc nie świadczy o nim źle bo 99% pana pracowników poznaje się na pana żenującym zachowaniu po pierwszych paru dniach i każdy z pracowników przepracuje parę dni i międzyczasie szuka nowej pracy.I to świadczy tylko i wyłącznie o panu i państwa firmie! Bo jak można traktować tak ludzi jak traktuje wszystkich pan .ZRESZTĄ opinie same mówią za siebie jakim pan jest pracodawca i zarazem człowiekiem!!!

Krzysztof
@poltransspzoo 07.11.2017 17:12
Szanowny Panie Krzysztofie. Wiem, że trzeba mieć jaja aby się podpisać swoim imieniem i nazwiskiem pod tym co się pisze, więc n...

Zawodowy kierowca to taki który posiada czynne prawo jazdy kat.C,C+E,D A nie jak w pana firmie kat.b którą zresztą pan posiada i taki z Pana zawodowy kierowca jak i właściciel firmy. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać :):):)

poltransspzoo

Panowie, czytam własnie wasze wpisy i co jeden to większy bajkopisarz. Faktycznie są kierowcy, którzy pracują długi czas w naszej firmie bo szanują swoją i naszą pracę, szanują powierzone mienie i wiedzą co to zawód kierowcy. Pozostała reszta jak pokazuje życie to faktycznie banda nieudaczników, którzy dużo mówią na początku a potem życie pokazuje, że się nie nadają do tej pracy bo albo piją, albo ćpają albo jedno i drugie lub nie potrafią szanować zasad pod którymi się na początku podpisywali. A już pisanie takich bredni jak jakieś wyroki karne, czy już ten ostatni wpis o zamknięciu firmy i przemycie ludzi to już chyba ostatnie stadium desperacji i świadczy o całkowitym oderwaniu od rzeczywistości. Napiszę coś specjalnie do tych ludzi. Panowie nasza firma ma się świetnie i się rozwija. Ci co chcą pracować i zarabiać to pracują u nas i zarabiają. Ci co nie szanują zasad jakie panują w naszej firmie wylatują na bruk wg zasady "Jak kierowca szanuje firmę tak firma szanuje kierowcę". I to tyle w temacie.

Doradca
@poltransspzoo 07.11.2016 19:56
Panowie, czytam własnie wasze wpisy i co jeden to większy bajkopisarz. Faktycznie są kierowcy, którzy pracują długi czas w nasz...

Szanowna pani Poloczek skoro większość waszych pracowników to cyt."nieuacznicy, pijący itd"slowa pani to ja mam pytanie kto tych ludzi rekrutuje na stanowisko kierowcy w firmie? widocznie osoba ta też jest ograniczona może też jest pijakiem i jak to pani napisała może też ćpa albo jedno i drugie !!! Moim zdaniem trzeba zacząć od siebie i ocenić najpierw siebie a dopiero innych! Przez mądrości pani męża (kłamstwa i ...)w państwa firmie przewinęło się już więcej osób niż bez market przed świętami! I co wszyscy są oszustami i nieudacznikami? Nie sądzę!!!myślę że wy jako szefowie jesteście złymi ludźmi i niestety szybko wszyscy poznają się na was i uciekają z tej firmy! Dziwi mnie jedno! że wam jako szefom nie zależy na dobrej reputacji firmy i nie zmieniacie nastawienia i nie nabieracie pokory do ludzi w szczególności Sławomir Poloczek którzy tak ciężko pracują!!! Miałem okazję poznać panią oraz męża i myślę że gdyby to pani rządziła i miała decydujące zdanie w firmie to pracownicy byli by szanowni i szanowali by również panią ale niestety pani jest tylko szefem na papierze a firmą rządzi jakże wspaniały Sławomir i niestety jest jak jest...!

Sabina
@Doradca 31.10.2017 23:14
Szanowna pani Poloczek skoro większość waszych pracowników to cyt."nieuacznicy, pijący itd"slowa pani to ja mam pytan...

Drogi Panie Doradco! Ludzie którzy są rekrutowani nie zawsze wygladają na pijaków itp, to czas pokazuje, że takie sytuacje mają miejsce jak trzeba pojechać do Włoch bo kierowca od dwóch dni w hotelu pijany i burdy robi albo jak trzeba zapłacić mandat w wysokości 600 euro bo kierowca pod wpływem narkotyków ... to są niestety sytuacje które co raz częściej mają miejse, albo kierowca uszkodzi samochód lub ładunek a później szybko zwalnia się z pracy , a my niestety najgorsi bo dochodzimy swoich praw , i tacy ludzie późnej piszą na forach. Pozdrawiam

Marek

Oszuści i złodzieje. Ciaszczyk Poloczek Sławomir i Poloczek Sabina pamiętajcie KARMA ZAWSZE WRACA! !!! A do was oszuści wróci ze zdwojoną siłą! !! Nie polecam tego oszusta popapranca poltransika i przestrzegam innych przed tymi ludźmi! !!

Solwatt

solwatt@linux.pl - na dniach skladam zebrane dokumenty do sadu. Chetnie wymienie sie dokumentami ingormacjami i doswiadczeniami z przygotowaniem dowodow i dolumentow do inspekcji pracy, sadu pracy i ITD. POZDRAWIAM

Lech_B
@Solwatt 18.09.2017 09:00
solwatt@linux.pl - na dniach skladam zebrane dokumenty do sadu. Chetnie wymienie sie dokumentami ingormacjami i doswiadczeniami...

Witam. Napisz jakie masz dokumenty i informacje. Jak ja złożyłem do Sądu dokumenty to przegrałem. Miałem kopie CMR które sobie zrobiłem i inne informacje odnośnie ładunków, waga i takie tam i to nic nie dało.Jeszcze mi Sąd przywalił koszty naprawy auta, bo miałem stłuczkę i ten Sławek przedstawił dokumenty na sprawie na to. W sumie jestem prawie 8000 do tyłu. Ale mam pewne info, które może się przydać. Mój mail lech_b@interia.pl. Ja u nich jeździłem 3 miesiące. A ty ile jeździłeś ?

Kola

Trzymajcie się od tych oszustów z daleka. Szkoda nerwów, uczciwie zarobione pieniądze ciężko od nich wyszarpać...

KAMYK

Witam . Szanowni Państwo ostrzegam przed tym pracodawcą . Potraca za wszystko dosłownie samemu trzeba prosic sie o wynagrodzenie . Brak słów jak mozna postepowac ze swoimi pracownikami wszystko byle jak najwięcej kasy dla siebie. Mnóstwo kilometrów trasy wyznaczone przez pracodawcę najgorsze. Stan techniczny pojazdu tragiczny. Wiec jeżeli chcecie sie tam przyjacia do pracy to dwa razy sie zastanowcie. Ps drodzy Panowie @Tomo i @Adam chętnie wyslucham waszych doświadczeń z tych pracodawcą

Lech B.
@KAMYK 21.05.2017 11:02
Witam . Szanowni Państwo ostrzegam przed tym pracodawcą . Potraca za wszystko dosłownie samemu trzeba prosic sie o wynagrodzeni...

Kolego napisz czym jeździłeś bo ja ducatem. Mi też potrącili za szkody, które ktoś mi zrobił na parkingu.

gieorgi

pracuje w firmie p. slawka od 8 miesiecy i nie wierze wte bzdury które piszecie na temat tej firmy. jak mialem awarie auta 2 krotnie zalatwił hotel z wyżywieniem (co świadczy że dba o kierowców) w czasie naprawy siedze wdomu i mam platne bo to nie jest moja wina (który pracodawca tak traktuje kierowce) wyplaty mam terminowo wyplacane. panowie opamietajcie sie nie wypisujcie bzdur na tą firme . Zapamietajcie jedno o firme trzeba dbac to firma dba o ciebie GIEORGI . ALE.

Tomo

panowie też ma wszystkie skany wiadomości i nagrane rozmowy spotkajmy się i razem pojdzmy z tym do prokuratury...

Lech B.
@Tomo 08.04.2017 21:06
panowie też ma wszystkie skany wiadomości i nagrane rozmowy spotkajmy się i razem pojdzmy z tym do prokuratury......

Hej. Poproszę małą próbkę na lech_b@interia.pl

Lech B.
@Tomo 08.04.2017 21:06
panowie też ma wszystkie skany wiadomości i nagrane rozmowy spotkajmy się i razem pojdzmy z tym do prokuratury......

Witam. Poproszę małe co nie co na lech_b@interia.pl. Będę wdzięczny. Lech B.

ja

Na dniach podam stronę gdzie będzie czarno na białym jak pan P. wykręca ludzi z pieniędzy jakie są przeładowania na auta i jakie mandaty za to są płacone jak kręci z papierami nie rozlicza się w terminie z pensji i diet, nie wysyła rozliczeń za potrącenia chyba ma coś do ukrycia.a wszystkie dokumenty są z jego podpisem lub z na jego firmowych dokumentach.Cała dokumentacja trafi na dniach do sądu.Jako pracodawca określam go jako krętacz .

ja
@Adam 02.04.2017 09:39
Czekam z niecierpliwością, też zostałem oszukany przez tego pseudo-przedsiębiorcę, który wszystkich ma za oszustów poza samym s...

podaj na jakiego mejla ci wysłać małe co nieco

Adam
@ja 02.04.2017 15:27
podaj na jakiego mejla ci wysłać małe co nieco

Poproszę próbkę na poloczekretacz@o2.pl

Bolo

Chora firma wlasciel Pan Sławomir P nienormalny traktuje pracowników jak złodzieji widać sam nim jest.. Na Ducato po 2- 2,5 t non stop i wysyłają mapki żeby wagi omijać masakra niby weekendy w domu.. Jasne w sobotę sprzątasz auta bo szkoda 10 zł na myjnie dać a wyjazd już w niedzielę... Plus te normy paliwowe Ducato przy 2 tonach ładunku i jazdy po górach wymyślona trasa przez spedytorow.. Auto spalilo 13,5 l i on z wypłaty będzie potracac.. Jak dla mnie chora firma szkoda czasu.. Żeby Pan Sławomir traktował kierowcow jak złodzieji...

pamaxspzoo
@Bolo 26.01.2017 21:56
Chora firma wlasciel Pan Sławomir P nienormalny traktuje pracowników jak złodzieji widać sam nim jest.. Na Ducato po 2- 2,5 t n...

Widać następy bajkopisarz i pseudokierowca. Na ducato 2,5t. Przecież to auto chyba nawet takiej wagi nie udźwignie. Co do mycia aut to nasza firma ma umowę z myjnią ręczną w Dzierżoniowie i tam myjemy auta. Kierowca nawet się mycia nie dotyka, tam są od tego ludzie. Nasi kierowcy robią na ducatach średnie spalania na poziomie 11,5 - 12 litrów/100km. Jeżeli ten pseudokierowca "BOLO" zrobił 13,5 to taki z niego kierowca. Co do traktowania jak złodzieja to każdy sądzi wg siebie. Nikt nie został zwolniony ani ukarany za kradzież. Życzę powodzenia Panu "Bolo" w dalszym uprawianiu zawodu kierowcy :)

MM

Ta firma to jest jedno wielkie nieporozumienie to nie jest praca dla normalnych ludzi co najwyżej którzy myślą rozsądnie. Przecież pan jest kłamcą oszustem i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] po pierwsze mnie okradł nie wypłacił mi 6500 złotych bo było przeładowane auto do tej pory przychodzą mi pisma z Niemiec i Austrii do płacenia za przeładunki bo pan wszystko przepisuje kierowcą. Myślę , że wreszcie trzeba zrobić z tym porządek ze wszystkiego rozliczyć. Mandaty mandatami ale jak się coś stanie na drodze to kto za to beknie. Te opnie co są napisane że firma jest taka fajna są jego własnoręcznymi wymysłami. Kłamie na każdym kroku, jeżeli ktoś ma ochotę z nim powalczyć o swoje to zapraszam do grupy bo jest nas już trzech. tel+48512767615

pamaxspzoo
@MM 22.01.2017 14:07
Ta firma to jest jedno wielkie nieporozumienie to nie jest praca dla normalnych ludzi co najwyżej którzy myślą rozsądnie. Prze...

Szanowny Panie Mirku Borejko. Wypada dodać kilka faktów dla zwykłej uczciwości. Jeździł Pan dla nas jako firma zewnętrzna i mógł Pan prawo przyjmować lub nie zlecenia po zapoznaniu się z nimi. Takie miał Pan prawo zgodnie z podpisanymi dokumentami. Dopóki wszystko było ok to brał Pan wszystkie kursy bo była porządna kasa za nie. Niestety zdarzyła się kontrol i teraz ma Pan do nas pretensje za to. Dla Pana była ważniejsza kasa i to Pana zgubiło. Kolejny fakt jest taki, że jest Pan winien naszej firmie duże pieniądze za przelane zaliczki na Pana konto i uszkodzenia sprzętu. Proszę nie pisać bzdur , że Pana okradliśmy. Był Pan pazerny na kasę zapominając o odpowiedzialności a teraz są tego skutki. Oczywiście, że będzie miał Pan okazję powalczyć gdyż sprawa Pana dużego zadłużenia wobec naszej firmy została skierowana na drogę postępowania sądowego o czym Pan zapewne już wie. Uważam, że próbuje Pan grać tutaj bardzo poszkodowanego gdy w rzeczywistości firma nasza przelała Panu duże zaliczki, z których się Pan nie rozliczył nie mówiąc już o tym, że uszkodził Pan sprzęt należący do naszej firmy.

Aleksander G.

Dostałem raka czytając te "opinie". Z tego co czytam to większoszości komentujących przydałby się bardziej kurs języka polskiego niż praca w transporcie... Pracuję od tygodnia i jak na razie wszystko spoko, oczywiście jest ciężko czasem, ale jak komuś się nie chce to zawsze można iść robić za 1200 w Tesco czy innej Biedronce (jak zresztą kończy większość cwaniaczków wybrzydzających etyką pracy). Pracy jest sporo, ale jest względny luz - jest termin na załadunek/rozładunek i tyle, nikt nie płacze że to już 3cia przerwa na papierosa czy kawę, nikt nie mówi kiedy spać a kiedy nie, nikt nie męczy co 10 minut poganiającymi telefonami. Nikt nie robi dramatu jeżeli dostawa jest opóźniona, nikt nie grozi zwolnieniami jak to bywa w tego typu firmach. Szef jest mega wyrozumiały, nie dość że zatrudnił mnie bez wiekszego doświadczenia, to zawsze ma czas żeby mi wytłumaczyć co i jak jeżeli czegoś nie umiem bądź nie wiem. Nie wiem jak wygląda kwestia wynagrodzeń, dowiem sie po pierwszym miesiącu, ale z tego co dowiedziałem się od kierowców pracujących od miesięcy to wszystko w normie. Co do premii, uszkodzeń i obciążeń - premię czuję że będzie ciężko dostać bo jej warunki są ścisłe, ale są wykonalne (mowa o paliwie, bo jeżeli ma ktoś problem z utrzymaniem względnej czystości to jego problem że jest brudasem). Pozdrawiam tutaj geniusza marketingu z komentarzy powyzej który chciałby elektryczne lusterka z ogrzewaniem kupywać po 500zł, napisz jak ci się uda takie znaleźć to z chęcią odkupię za 2x tyle :) Tak na serio: jak upośledzonym trzeba być żeby przywalić tyłem tak, żeby pogiąć stalowe części? Sam nieraz osobówką swoją przy parkowaniu tyłem "pacnąłem" jakiś murek przy 5km/h i nawet plastik nie pękł. Musiałeś to zrobić albo specjalnie, albo mieć raka mózgu żeby nie umieć dostosować prędkości i nie wiedzieć kiedy zatrzymać się. Nawet nie pisz że nie widziałeś, bo wystarczy odpiąć pasy, otworzyc drzwi i wystawić głowę patrząc do tyłu, widać wtedy jak na dłoni ile masz miejsca... Ewentualnie zapytać kogokolwiek żeby cię poprowadził do rampy, nawet pięciolatek to potrafi. No chyba że rusza się w trasę nie znając jakichkolwiek języków, bo na migi ciężko cokolwiek złożonego wytłumaczyć. Jeżeli jest wypadek i nie jest z twojej winy, to też nie płacisz ani grosza za naprawę. Płacisz tylko za to co jest ewidentnie z własnej winy, na skutek świadomej decyzji. Wystarczy myśleć i nie jeździć jak świr, pamiętać że to auto wolniej się zbiera i dłużej hamuje a zakręty brac szersze. Wąska droga a z naprzeciwka jedzie szerokie auto? Zwolnij i złóż lusterko, trwa to dosłownie 4 sekundy. Słaba przyczepność i wiesz że możesz polecieć na barierkę? Zwolnij, nikt nie zginie jak spóźnisz się przez to 10 minut. Wszystko to co ludzie w tych opiniach wymieniali, lusterka, tył paki, zderzaki, to wszystko uszkodzenia powstale przez brak pomyślunku bądź kozaczenie na drodze, więc normalne jest że nikt nie będzie sponsorował naprawy twoich błędych dezycji bądź ich braku... W razie wypadku jak np ktos ci zajedzie droge wystarczy wziac papier z policji, i po sprawie - nie płacisz jezeli nie z twojej winy, krótko, logicznie i na temat. Jeżeli ktoś szuka pracy w transporcie, nawet jako początkujący, zdecydowanie polecam. Jeżeli dla kogoś jest za dużo żeby przemóc swoje ego i słuchać co szef mówi zamiast cwaniakować, to nie nadaje się do tej pracy. Jeżeli ci się nie podobało u pana Sławka to masz jak najbardziej prawo do podzielenia sie opinią publicznie, ale proszę - oszczędź mam udowadniania że zakończyłeś edukację na poziomie podstawowej i nie umiesz złożyć nawey jednego poprawnego zdania. Pominę już treść tychże zdań i brak jakiegokolwiek poparcia słów faktami, skanami bądź czymkolwiek innym co potwierdzałoby twoją prawdomówność. Spamować i szkalować każdy zawiedziony życiem polaczek potrafi, ale już mało który niestety pokusi się o rzetelną, konstruktywną i logiczną opinię popartą czymkolwiek... Pozdrawiam

ja
@Aleksander G. 13.01.2017 13:42
Dostałem raka czytając te "opinie". Z tego co czytam to większoszości komentujących przydałby się bardziej kurs jęz...

Chcesz dowodów na łamanie prawa przez pana prezeska.

sprawiedliwy
@Aleksander G. 13.01.2017 13:42
Dostałem raka czytając te "opinie". Z tego co czytam to większoszości komentujących przydałby się bardziej kurs jęz...

To że jesteś nieudacznikiem i o swoiej firmie piszesz same pozytywy to twój problem Slaweczku, ale żebyś sobie naprawdę tego raka nie wypowiedział czego oczywiście oszuscie ci nie życzę. Ale przestań juz pisać te brednie jaki to ty wspaniały jesteś itp.bo w oczach 99%swoich pracowników jesteś ZEREM

kolejny OSZUKANY

Kolejny wysiudany przez Sławka Poloczka i spółkę. Zalega z wypłatą 4500 zł. Nie zapomnę. Tłumaczy się, że 'naraziłem go na straty' kurwa jego mać. Szkoda słów.

były pracownik
@kolejny OSZUKANY 30.12.2016 13:06
Kolejny wysiudany przez Sławka Poloczka i spółkę. Zalega z wypłatą 4500 zł. Nie zapomnę. Tłumaczy się, że 'naraziłem go na...

Walcz o swoje pieniądze, załóż sprawę w sądzie. Jeśli byłeś zatrudniony na umowę o pracę, to składaj śmiało pozew o wypłatę zaległego wynagrodzenia do sądu pracy. Jeśli na umowę-zlecenie, składaj pozew o ustalenie stosunku pracy. Złóż również pozew o zapłatę zaległych diet oraz ryczałtów za noclegi. Sprawdź, czy masz opłacone wszystkie składki do ZUS oraz odprowadzony podatek do US, jeśli nie - powiadom Inspekcję Pracy. Powodzenia!

ja
@kolejny OSZUKANY 30.12.2016 13:06
Kolejny wysiudany przez Sławka Poloczka i spółkę. Zalega z wypłatą 4500 zł. Nie zapomnę. Tłumaczy się, że 'naraziłem go na...

odpisz na ja00002@o2.pl ma ten sam problem ale mam trochę mocnych dokumentów na usadzenie tego pana

były pracownik

Witam, zamierzam walczyć w sądzie o zaległą pensję? Czy ktoś z Państwa podał tych cwaniaczków do sądu?

F
@Piotrek 01.11.2016 21:49
Ja ich podałem i przegrałem. Jeżeli podpisałeś dokumenty i na ich podstawie zostałeś obciążony to tak jak ja nie wygrasz. U mn...

Nie zostałem obciążony, nie otrzymałem wypłaty.... Mógłbyś podać sygnaturę akt, chciałym się zapoznać ze sprawą...

były pracownik
@F 12.11.2016 13:45
Nie zostałem obciążony, nie otrzymałem wypłaty.... Mógłbyś podać sygnaturę akt, chciałym się zapoznać ze sprawą......

Jeżeli nic nie podpisywałeś to spoko. Może uda ci się wygrać ale z tego co mi wiadomo to u nich wszyscy kierowcy podpisują komplet dokumentów zanim dostaną auto. Znam wiele przypadków, że kierowcy zostali obciążeni i jak z rozmawiałem z 2 osobami to mówili, że były tam jakieś uszkodzenia czy inne rzeczy ale uważali że nie powinni za to płacić bo to nie ich auta i były ubezpieczone. Niestety ja też myślałem, że nie będę musiał płacić bo auta są ubezpieczone ale okazało się inaczej :( Zawsze możesz spróbować teraz Ty swoich sił :) Powodzenia

sp

Witam W odpowiedzi na te wszystkie zarzuty : Panowie większych bzdur dawno nie czytałam wpisy te są żałosne, jeśli dorosły facet głowa rodziny wypisuje takie bzdury to nic tylko należy współczuć jego żonie i rodzinie, jest to żenujące zachowanie a co jeden to lepszy od drugiego jak nie pijak to narkoman albo dłużnik uchylający się od płacenia alimentów i kredytów itp. tacy ludzie przychodzą prosić o pracę, zaliczki i pożyczki w firmie a później wypisują te steki bzdur. Dla wszystkich tych życiowych nieudaczników mam dobrą radę : Panowie proszę wziąć się do pracy i zacząć brać odpowiedzialność za swoje postępowanie bo nic nie dzieje się bez przyczyny. Jak tu powyżej dobrze ktoś napisał należy ze zrozumieniem czytać dokumenty i warunki współpracy bo nasz firma nie jest instytucją charytatywną! Pozdrawiam Sabina Poloczek

tadek
@Romek 05.11.2016 16:39
O proszę, rybka Sabinka mierzy każdego swoją miarą... Prawda jest taka, że razem z mężem okradacie ludzi tłumacząc się jakimiś...

znowu sam się porwał cwaniaczek?

Komornik
@sp 27.10.2016 15:57
Witam W odpowiedzi na te wszystkie zarzuty : Panowie większych bzdur dawno nie czytałam wpisy te są żałosne, jeśli dorosły fac...

Slawomirze współczuć to można twojej żonie że ma tak wspaniałego kretacza w domu.Za kogo ty się uważasz? Skoro jesteś taki doskonały i bez wad to czemu zmieniłeś nazwisko biorąc nazwisko żony. Człowieku zacznij czytać i słuchać co inni o tobie mówią i piszą. Uważasz się za nie wiadomo kogo a jesteś kim jesteś........ myślę że ludzie Ci już dawno to powiedzieli i pokazali gdzie mają ciebie i twoją pseudo firemke!!!!!!!!!!!!!

sp

Witam W odpowiedzi na te wszystkie zarzuty : Panowie większych bzdur dawno nie czytałam wpisy te są żałosne, jeśli dorosły facet głowa rodziny wypisuje takie bzdury to nic tylko należy współczuć jego żonie i rodzinie, jest to żenujące zachowanie a co jeden to lepszy od drugiego jak nie pijak to narkoman albo dłużnik uchylający się od płacenia alimentów i kredytów itp. tacy ludzie przychodzą prosić o pracę, zaliczki i pożyczki w firmie a później wypisują te steki bzdur. Dla wszystkich tych życiowych nieudaczników mam dobrą radę : Panowie proszę wziąć się do pracy i zacząć brać odpowiedzialność za swoje postępowanie bo nic nie dzieje się bez przyczyny. Jak tu powyżej dobrze ktoś napisał należy ze zrozumieniem czytać dokumenty i warunki współpracy bo nasz firma nie jest instytucją charytatywną! A jeżeli chodzi o rotację w firmie to tylko świadczy o was ponieważ firma ma pracowników i kierowców którzy mają długi staż w firmie. Pozdrawiam Sabina Poloczek

ja
@sp 27.10.2016 15:55
Witam W odpowiedzi na te wszystkie zarzuty : Panowie większych bzdur dawno nie czytałam wpisy te są żałosne, jeśli dorosły fac...

A może dodać dowody na państwa oszustwa.Trochę ich się nazbierało.

A:)
@sp 27.10.2016 15:55
Witam W odpowiedzi na te wszystkie zarzuty : Panowie większych bzdur dawno nie czytałam wpisy te są żałosne, jeśli dorosły fac...

Duża rotacja w waszej firmie to wina pracowników? Nie sądzę . Uważam ,że znaczna ilość zarzutów to prawda.

SS

No co mogę powiedziec, bardzo polecam wszystkim, którzy szukają dobrych zarobków i wspaniałej atmosfery, przeciez warto próbować, moim zdaniem to jest na plus

A:)
@SS 19.10.2016 23:35
No co mogę powiedziec, bardzo polecam wszystkim, którzy szukają dobrych zarobków i wspaniałej atmosfery, przeciez warto próbowa...

Kto szuka spokojnej pracy , dobrych zarobków i szacunku do pracownika, ten niech omija Poltrans z daleka

były pracownik

Pokrótce jeśli ktoś zamierza się przyjąć do firmy Sławomira P. polecam najpierw zapoznać się z wysokościami kar za ewentualne uszkodzenia (np. lusterko 2000zł gdzie w ASO Fiata kosztuje 500zł), przeczytać DOKŁADNIE umowy, szczególnie te odnośnie odpowiedzialności za czas dostawy i pojazdu (możecie nie dostać kopii, radze czytać na bieżąco) i wówczas podjąc decyzje.

poltransspzoo
@były pracownik 12.08.2016 22:46
Pokrótce jeśli ktoś zamierza się przyjąć do firmy Sławomira P. polecam najpierw zapoznać się z wysokościami kar za ewentualne u...

Lusterko 1360 a w serwisie ASO tyle samo. Wszyscy zawsze dostają kopie dokumentów, które podpisują.

ja
@poltransspzoo 20.10.2016 07:39
Lusterko 1360 a w serwisie ASO tyle samo. Wszyscy zawsze dostają kopie dokumentów, które podpisują.

Kłamiesz jak z nut

były pracownik

Witam wszystkich zainteresowanych pracą w tej firmie. Byłem pracownikiem tej firmy co prawda nie długo bo tylko trzy miesiące ale to i tak jak na tą firmę to mój starz był spory bo w ciągu tych trzech miesięcy przewinęło się ok.osmiu osób. Firmą rządzi gość cwaniaczek a jego żona jest tylko na papierku prezesem i niema nic do gadania, gość jest kretaczem jakiego w życiu nie poznałem, obiecuje takie zeczy że głowa boli oczywiście z niczego się nie wywiązuje począwszy od płatności. Auta są przeladowane, wymyśla drogi szutrowe żeby omijać wagi, jeśli zatrzyma cie policja i wlepia ci jakiś mandat to napewno będzie twoja wina bo nie dopytales na cb radiu jak droga. Pracuje się po 23 godziny na dobę od niedzieli wieczoru do soboty z tym że w sobotę pan śmieszny prezes wymyśla jeszcze mycie i sprzątanie aut z którym schodzi ok.4 godz.ale pan śmieszny prezes nie wie że ktoś ma rodzinę i chce wracać do domu bo on sam nie uważa rodziny liczy się tylko on i ta jego śmieszna firemka! Pracuje się za marne grosze których oczywiście na koniec pracy w tym syfie ci nie wypłaci bo napewno coś znajdzie że coś uszkodziles w aucie! Uwaga na tą firmę to są pseudo biznesmeni którzy uważają się za panów a żyją tylko i wyłącznie na kredyt. A ktoś na te kredyty musi zapracować. Przez tą firmę przewinęło się już tyle osób że nie sposób policzyć tzn. że o czymś to świadczy, pewnie zaraz prezesunio napisze że to byli źli pracownicy itp.itd. to ja pytam kto tych ludzi zatrudnia Ty kiepski prezesie o dwóch nazwiskach! !! Więc jesteś sam kiepskim pracodawcą skoro nie potrafisz zatrzymać pracownika na dłużej niż trzy miesiące! !! Nikomu nie polecam, naciagacze i nic poza tym!!!ŻENADA!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

poltransspzoo

Witam. Gość się nazywa Marcin Zieliński (o ile to ta osoba bo tylko taki Marcin u nas pracował). Pracował bardzo krótko. Porzucił robotę jak się okazywało, że nie ma pojęcia o jeżdżeniu z kilkoma przyjętymi zleceniami i ładunkiem na aucie. Reklamował się strasznie mocno a praktyka pokazała, że nie wiedział nawet co to dokument CMR :(. Bladego pojęcia o jeździe nie miał i kompletny brak odpowiedzialności. Pozdrawiam pamaxspzoo

Marcin

Nie będę się rozpisywał na temat tej firmy a w szczególności na temat właścicieli bo za dużo byłoby tu niecenzuralnych słów w kierunku szefostwa. Napiszę krótko i na temat :Nie wypłacalni, naciagacze, kretacze, totalne dno. Nikomu nie polecam pracy u tych ludzi!!!!!

były pracownik

Daj juz sobie spokój Slaweczku z tymi opowieściami jakim to ty jesteś cudownym szefem kretaczem. Pozytywnie o tobie i tej twojej leasingowej firmie NIKT nie potrafi się wypowiedzieć. Tylko Ty sam uważasz ze jest wszystko ok.i pewnie tak byś chciał żeby wszyscy mówili pozytywnie ale jesteś za dużym cwaniakiem i kretaczem żeby mieć szacunek u ludzi. Lepiej zamknij ten interesik i otwórz hurtownie z nabiałem. Przestań wypisywać pozytywy bo każdy kto cię poznał wie jakim jesteś Dziad&Transem.

były pracownik

Pozytywnie o tej firemce wypowiada sie tylko wlasciciel Slawomir i jego zona Sabcia Rybka! Nikt normalnie myslacy nie napisze nic pozytywnego na ich temat. Wystarczy tylko zobaczyc ile tam juz osob sie przewalilo przez ta firme. Maja taki napis na plandekach aut "PRZEWIEZIEMY PRAWIE WSZYSTKO PRAWIE WSZEDZIE " Slawomir zmien ta nazwe na OSZUKUJMY PRAWIE WSZYSTKICH PRAWIE WSZEDZIE. Nigdzie jeszcze nie spotkalem sie z takimi zlymi ludzmi jakimi sa wlasciciele tej firmy. Mowia ze mozna zarobic 3000 tys zl i tu potwierdzam mozna ale jak bedzie sie pracowac 22 godziny na dobe 7 dni w tygodniu i robiac ok.20.000 km na miesiac !!!Zreszta inny system dla wlascicieli nie wchodzi w gre! Przestrzegam wszystkich przed tymi oszustami!!!! PS. panie slawku jak tam sytuacja..?

Koledzy z Górnego Śląska
@poltransspzoo 21.07.2017 13:37
Szanowni Państwo. Wylewacie swoje żale w internecie bo tak prościej, anonimowo i nikt tego nie jest w stanie zweryfikować....

Sławomirze Poloczku (a raczej Sławomirze Ciaszczyk), cwaniaku, oszuście i kłamco. Dobrze wiesz, że przyjmując kierowców na umowy śmieciowe nie są oni w stanie potem skutecznie dochodzić swoich praw w sądzie. Tyle negatywnych wpisów świadczy tylko o tym, że jesteś wybitnym krętaczem i złodziejem. Pamiętaj tylko, że zło wyrządzone wróci do ciebie z podwójną siłą....

poltransspzoo
@Koledzy z Górnego Śląska 08.08.2017 21:42
Sławomirze Poloczku (a raczej Sławomirze Ciaszczyk), cwaniaku, oszuście i kłamco. Dobrze wiesz, że przyjmując kierowców na um...

Jak widać moje wcześniejsze wpisy nikogo nic nie nauczyły. Jeżeli umowa o pracę jest umową śmieciową to widać poziom wiedzy i intelektu piszącego jest na niziutkim poziomie. Obrażanie kogoś w anonimowych wpisach to też wiocha i żenada. Pozdrawiam Kolegów z górnego Śląska i życzę im wielu lat w szczęściu i zdrowiu :)

ciaszczor

Nie osmieszaj się Slaweczku bo każdy wie jakim jesteś przekretem wystarczy że zaprosisz na spotkanie byłych pracowników to każdy ci powie co o tobie oszuscie myśli. ...!!!!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Andrzej

Kolego spoko. Jestem na zwolnieniu przez 4 dni teraz ale jest spoko. Nikt się nie czepia jak wszystko robisz jak trzeba. Szukają porządnych kierowców z doświadczeniem to i więcej niż 3000 netto zarobisz :) Wszyscy znają temat tego Zenka a w rzeczywistości Piotrek jak przywalił tyłem w coś i wszystko powyginał. To jakiś świeżak był co dostał auto i myślał, że osobówką jeździ :) Wszyscy mają z niego polewkę w firmie. Pogięta burta i inne elementy leżały na parkingu pod firmą. I ponoć zapłaciła za to firma a potem on z własnego portfela. Wszyscy mamy podpisaną odpowiedzialność więc się nie dziwię, pewnie i jak bym zapłacił jak trzeba. Ale kolego kuuba jak znasz tą robotę, szanujesz autka to popracujesz u nas i będziesz zadowolony z pracy i wypłaty.

Zenek

Powiem w prost te wszystkie pozytywne opinie na temat tej firmy pisze jej właściciel. Nie wiem jak ta czesc pogiol po moim odejsciu ale wiem ze koles z Lamara podawal kwote 1500 zl za odkrecenie tylniej burty i jeszcze smial sie ze glupota naprawiac to u nich bo drogo a szefuncio naliczyl sobie kosmiczne 2400 zl Jesli chodzi o tego kierowce co rozwalil cale auto to rozmawialem z nim i z tego co pamiętam to jedno znacznie podkreslil ze jak cos znajdzie to odchodzi bez zastanowienia z tego dziadtransu.A o premiach za czystosc itp nie liczcie bo to bujda!!! (Wypowiadajcie sie solidnie o tym dziad transie zeby inni kierowcy nie dali sie wykorzystać)

Radek

Panowie czytam te wszystkie wpisy i dziwi mnie jedno. Dlaczego nikt nie podpisze się własnym PRAWDZIWYM imieniem i nazwiskiem. Ja pracuję w tej firmie od ubiegłego roku. Zgodzę się z kolegą co piszę że do przejechania jest sporo km. Taki to zawód. Nie znam nikogo ko pracuje na tej firmie i narzeka na kasę. Nie płacą jak u konkurencji (choć dostaję wcale nie mało) ale też i robota jest inna. Nie ma zbieraniny ładunków i kurierki i idzie się normalnie wyspać. Z tego co wiem to tak jak ja to wszyscy muszą podpisać odpowiedzialność materialną. Ja np. uszkodziłem lusterko to za nie zapłaciłem w serwisie ale rozłożyli mi to na parę rat i jakoś to przebolałem. Kolego Zenek widziałem te części co uszkodziłeś bo leżą na firmie i nie wiem dlaczego się dziwisz że musiałeś za nie zapłacić. Trzeba przy..... nieźle w coś tyłem aby tak to wszystko pogiąć. Miej jaja i honor i przyznaj się do błędu. Jest u nas gość słyszałem, co skasował całe auto i dalej pracuje bo właśnie ma jaja i się dogadał z firmą odnośnie kosztów. Pracowałem wcześniej u innych przewoźników i kasa była co prawda parę stówek większa ale i robota bardziej męcząca. Tutaj spokój i nikt nie pogania. Te procedury są do przejścia i trzeba się przyzwyczaić po prostu. Ja osobiście zgadzam się z kolegą Grubym i polecam pracę u nas pod warunkiem, że się chce pracować oczywiście :) Radek O.

były kierowca

Nie polecam, wręcz odradzam pracę w tej firmie. Praca od niedzieli do piątku, w sobotę sprzątanie auta i rozliczenie z trasy - więc cały tydzień praktycznie w pracy. Tygodniowo robione ponad 5 tyś. km za marne pieniądze, które i tak bardzo trudno wyszarpać od tego "RZETELNEGO PRZEWOŹNIKA" (sic!). Typowy ładunek w okolicach 1,5 tony, ale ładunki po 2 tony i więcej nie były rzadkością. Szkoda ryzykować zdrowie... Ps. Szukam byłych pracowników, którzy zostali oszukani przez tą firmę (nie otrzymali należnego wynagrodzenia bądź niepełne wynagrodzenie).

Byly kierowca
@driever 03.04.2016 17:42
niestety masz racje.zlodziej i oszust jak ich malo.dziadtrans to malo powiedziane.do tej pory nie otrzymalem kasy od tego zlodz...

Masz racje dziad klamca kretacz ,kiepska kasa ,ladunki na masterke 3 tony ,wymysla trasy po dziadoskich drogach zeby wagi omijac .

były kierowca
@driever 03.04.2016 17:42
niestety masz racje.zlodziej i oszust jak ich malo.dziadtrans to malo powiedziane.do tej pory nie otrzymalem kasy od tego zlodz...

Ja też nie otrzymałem zapłaty za ostatni miesiąc pracy. Pozostaje złożenie sprawy do sądu.... Przestrzegam przed tą pseudofirmą.

Zenek

Ta firma to kompletne dno!! Pani Sławomir P uważa się za nie wiadomo jak dobrego pracodawce a tak naprawdę to zdzierca(wiem co mowie)Nie idźcie tam do pracy bo nie warto robić 20tys km miesięcznie a na koniec nie dostaniecie ani złotówki Nie polecam tej firmy/Nie wypłacalni

Zenek
@poltransspzoo 16.03.2016 09:38
Panie Piotrze skoro Pan uszkodził nowe auto to trzeba za uszkodzenia zapłacić. Tak po prostu honorowo wypada zrobić. Firma zapł...

Tylko zapomnial pan dodac ze nic nie wspomnial pan o jakim kolwiek potronceniu z pensji do czasu rozliczenia. Rada dla kolejnych kierowcow zostawcie auto na placu i nic nie naprawiajcie do sie nastojicie 2 dni pod lamarem i pieniedzy i tak nie zobaczycie a ceny wam nalicza z kosmosu!!! Nie polecam DNO

gieorgi
@Zenek 16.03.2016 08:35
Ta firma to kompletne dno!! Pani Sławomir P uważa się za nie wiadomo jak dobrego pracodawce a tak naprawdę to zdzierca(wiem co...

musiałeś w czasie załadunku uderzyć sie mocno wgłowe że dakie brednie wypisujesz

gruby

Widzę, że opinie są podzielone. Moje zdanie jest takie. Roboty jest od groma, czasami nie śpię tyle co bym chciał ale : 1. Jazda przez 5 dni weekend prawie cały w domu 2. Nie ma doładunków 3. Nie ma problemów z wypłatami 4. Wszystko płaca oficjalnie na konto nic do łapy 5. Płacą zusy (sprawdziłem) 6. Wszyscy zatrudnieni na umowy nikt na czarno - gość co mnie przyjmował nawet nie chał słyszeć o pracy na czarno 7. Nie ma ciągłego poganiania 8. Teraz dostałem podwyżkę po 3 miesiącach pracy - nieduża ale jest tak jak mi powiedzieli. 9. Firma cały czas się rozwija bo coraz więcej aut mają pod sobą. Niech sobie ktoś myśli co chce. Ja tam wolę stabilizację za całkiem niezłą kasę i z widokiem na normalną przyszłość. Mają dziwne swoje procedurki, których wcześniej nie widziałem ale spoko do opanowania. Faktycznie facet od rekrutacji przebiera sobie pracowników ale takie czasy. Nie dziwię się, że niektórzy odpadli z takim czy innym nastawieniem do pracy. Też bym wolał mieć normalnych pracowników a nie idiotów. Auta nowe, facet faktycznie goni do sprzątania i dbania ale za to jest premia. Prawda jest taka, że jak ktoś nie dba o pracę to się z nim żegnają jak widziałem. Ja osobiście polecam pracę kolegom co szukają nielekkiej pracy za kołem ale stabilnej i ciągłej za odpowiednie i pewne wynagrodzenie.

Masakra

Kolego tofu nie rób z kogoś idioty wyraźnie zrozumiałem co mi pan "Prezes" powiedział :] ładują do 3 ton na masterke na blizniakach bez przyczepy a na ducato 2,5 i ty pewnie nie jestes zadnym kierowcą tylko kimś z biura i bronisz swoich a prawda jest taka że do tej firemki to desperaci mogą przyjść powiem tak pracowałem u pana Piotra L z Piławy Górnej i myślałem że u niego złe warunki były , ale się myliłem , tak jak pisalem wcześniej drugie takie dziad-transa nie ma jak ta firma ... ale jak jestes kierowcą i jeździsz dla nich to wgl się nie cenisz i dajesz się dymać... powiem Ci tak ja się dostałem tam i bez problemu mogłem u nich robić ale na takich warunkach jak u nich to wole do lg iść za 1500 miesięcznie , no ale widzisz w ddz są też porządne firmy :)

Masakra
@Masakra 25.02.2016 23:21
Kolego tofu nie rób z kogoś idioty wyraźnie zrozumiałem co mi pan "Prezes" powiedział :] ładują do 3 ton na masterke...

A i wgl jak twoim zdaniem taka dobra firma to dla czego tak wielka rotacja jest ? ciekawe... popatrz na innych forach opinie kierowców wszystko negatywne a te pozytywne to od pracowników z biura xD albo szef wpisuje sobie nicki i daje pozytywne opinie .... xd

bartelli

Kolego Tadek powiem tak. Mają dużo procedur i zasad, których nie ma w innych firmach z tej branży. Np robienie zdjeć po załadunku i wysyłanie ich do firmy. Wydaje sie głupie i niepotrzebne. W moim przypadku po 2 tygodniach firma gdzie się rozładowywałem w niemczech napisała do firmy maila, że towar był źle załadowany, spiętrowany itp i uległ uszkodzeniu i że chcą kary za to 600 euro. Musiałbym zapłacić ale Kierownik wysłał zdjęcia z załadunku na których widać że towar stał pojedynczo i dobrze zabezpieczony. I po temacie. Niech tak raz w roku ktoś będie chciał wyciągnąć kasę i to wolę robić fotki i wysyłać do firmy.

bartelli

Potwierdzam opinię kolegi. Dużo wymagają, dużo procedur do poznania, ale jak wszystkich przestrzegamy to i premia do wypłaty godziwa. Zusy płacą i wypłata na czas. Polecam firmę kierowcom, którzy chcą zarobić i potrafią się dostosować do nowych, niestandardowych zasad.

tofu
@Masakra 24.02.2016 18:03
A i jeszcze jedno takie ladunki a norma na fiata to 12 litrow a na masterke 13 i gdy bedziecie mieli mniejsza niz te 12 lub 13...

Kolego Masakra widzę, że nie masz pojęcia o tym co mówisz. Mi też powiedzieli o średniej ale nikt nie mówił, że na dukaciaka ładują po 2,5t bo by się po prostu złamał. Mają Mastery, które jeżdżą w zestawach z przyczepami i ładują na te zestawy nie 3t ale do 3,5t. A jak się nie dostałeś to albo byłeś karany i nie masz zaświadczenia o niekaralności albo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z Ciebie a nie kierowca i nie potrafisz nawet tak wysokiej średniej utrzymać.

Masakra
@tofu 25.02.2016 07:12
Kolego Masakra widzę, że nie masz pojęcia o tym co mówisz. Mi też powiedzieli o średniej ale nikt nie mówił, że na dukaciaka ła...

http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,957343 druga strona z opiniami kierowców . Dno , Dno i jeszcze raz Dno ! ! !

szybki@

Słyszałem od innych kierowców o poprzednikach i faktycznie leserów i nielojalnych pracowników nie tolerują w tej firmie i szybko się ich pozbywają.

szybki@

Pracuję w tej firmie 2 miesiące i jak na razie jest OK. Dużo wymagają ale płacą nie najgorzej, na czas i zgodnie z umową. Firma dba o auta i w końcu normalni ludzie i normalna jazda bez expresów. Jak ktoś chce to polecam.

mare123

Ta firma to kompletne dno Pani prezes niema nic do powiedzenia firmą rządzi człowiek o dwóch nazwiskach Sławomir C.-P.Nikomu nie polecam pracy w tej firemce,kompletne dno nie wypłacalni !!!

poltransspzoo
@mare123 19.01.2015 20:22
Ta firma to kompletne dno Pani prezes niema nic do powiedzenia firmą rządzi człowiek o dwóch nazwiskach Sławomir C.-P.Nikomu ni...

Jak widać jaki pracownik taka opinia. Szkoda, że facet nie ma odwagi się podpisać własnym imieniem i nazwiskiem.

Zostaw opinię o S&S POLTRANS - Dzierżoniów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie S&S POLTRANS