Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Gdańsk

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 5 ocen.

Opinie o Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Karolina

Czy wie ktoś jak wygląda praca jako Doradca Klienta Serwisu. Jakie są godziny pracy? I czy wypłaty są na czas? Taka informacja będzie ważna dla osób aplikujących na taką ofertę jeśli się pojawi w przyszłości.

aj

Wiecie czy niedługo pokaże się u nich jakieś ogłoszenie pracy? Na pewno jest szansa na to, żeby znaleźć u nich zatrudnienie, bo każdemu odpowiadają bieżące warunki jak i atmosfera. Ciekawe tylko jaka wypłata

lukarek

A Ty co? Król Maciej II Wazeliniarz. Skoro tam jesteś

Król Maciej II

Serdecznie nie polecam. Kiedy firmę prowadził Pan Zdzisław Schewe to była zupełnie inna firma! W tej chwili praca w tym miejscu jest wyłącznie dla zdesperowanych lub nie mających innego pomysłu na siebie. Pieniądze marne, atmosfera do chrzanu. O szacunku do pracownika nie ma nawet co marzyć - chyba, że jest się 'wazeliniarzem'.

Parobek do burning

Dawaj chłopie do pracy, tu cały czas szukają. Jeleni potrzeba do roboty najlepiej za darmo. Jak lubisz być oszukiwany to polecam. Jeden z tych co idzie z uśmiechem do pracy :-((((((

limak

Ludzie tam teraz naprawdę dużo się zmieniło. W biurze nowa załoga i zupełne inne podejście do klienta. W porównaniu do tego co było wcześniej to niebo a ziemia.Sama tylko ilość samochodów na hali i przed serwisem daje do myślenia,że klienci chyba się przekonali.

Lukarek

Pojechałem bo teraz mam najbliżej. Byłem w końcówce maja 2015. Jest O.K. Mogę tak powiedzieć bo przejechałem ponad 750 km i jest O.K. Nie stuka - było coś w zawieszeniu mojej Brawki. Postarali się i wcale nie wyszło drogo jak na autoryzowany serwis i oryginalne części. Może dam się przekonać do autoryzowanych

Klient Punto

Wykonywałem serwis - przegląd samochodu na 60 tys. km. Zorientowałem się w cenie u doradcy serwisowego. Później jak przyjechałem okazało się że doradca już nie pracuje ale bez problemu obsłuży mnie ktoś inny. Upewniłem się ile kosztuje. Po wykonanym serwisie przychodzi do rozliczenia i nagle cena jest wyższa. Próbuje od osoby obsługującej mnie dowiedzieć się czym to jest spowodowane. Obsługująca mnie osoba - Schewe Krzysztof ( odczytałem z dokumentu po usłudze ) odpowiedział że okej ale to cena netto i 23 % doliczamy. Jednym słowem dałem się zrobić w jajo. Serwis w miarę ale warto dopytać o cenę ostateczną bo można się "przejechać". Korzystałem z usługi w listopadzie 2014. Punto jeżdżę dalej ale "niesmak" pozostał ...

Mechanik

Zatrudniłem się w schewe poszukując pracy jako mechanik było to może z rok temu. Perspektywy piękne podstawa dojazdówka premia. Jak przyszło co do czego brak blokad rozrządu do sztandarowych silników Fiata robienie aut zastępczych i kolegów szefa bez zleceń. Po spotkaniu z Panem K "siarą siarzewskim" vel podciągnę spodnie i naciągnę marynarkę i jego patentem na wszystko żyć się odechciewa. Najlepiej wszystko na silikonik zrobić. Bardzo dużo ludzi przewija się przez firmę. Większość mechaników wali bro w szatni %%% i pali fajeczkę nie mając czasu na pracę. Nie polecam jako docelowego miejsca pracy. Po zwolnieniu się potrzeba min 2 miesiące aby dojść do siebie.

?

A ja polecam Schewe wszystkim tym , którzy chcą pracować. Dla Was problem jest taki , że właściciele pracują w każdym z działów i obiboka szybko wychwycą. Ciekawy jestem ile firm już zmieniliście? Piszecie o niskiej jakości w serwisie a to Wy przecież naprawiacie =naprawialiscie .Jestem klientem od 5 lat i serwisuje 15 samochodow z zadowoleniem , oczywiście z epizodami w innych serwisach miałem również przyjemność lecz rozwiązanie problemu znalazłem tylko w Schewe w Cromie kiedy padl silnik tylko oni zamiast wymieniac wykrecili ucieta srube oszczedzilem 4500, pomoc w Niemczech w serwisie itd. zatem czytając komentaze zdecydowanie protestuje przeciwko głupocie ludzkiej

kaśka

Chcesz mieć złoma jedż do ich serwisu. Wymienią dobre części na "lepsze". Kompletny brak zarządzania i wiedzy. Wymiana opony 1 szt. 45 minut. Dobrze, że na kierownicę jej nie założyli chociaż mili dużo czasu, a wszystko tu się może zdarzyć. Pamiętam jak klient podjechał do sprawdzenia z klimą. Rozpierdzielili ją całkiem , bo się okazało ,że ich sprzęt był do bani.

na szczęście już tam nie pracuje

to co się dzieje w tej firmie nadaje się do scenariusza na remake kultowego Misia; wtedy było czy się stoi czy się leży 2 tysiące się należy, tutaj jest niezależnie od tego co zrobisz, zawsze jest źle, a jakby było rzeczywiście źle, dawno już byś nie pracował; byłem świadkiem wielu "kultowych" dialogów i sytuacji, z nieśmiertelną premią na czele; najmniej do śmiechu jest ludziom, którzy tam po prostu muszą pracować, pozdrawiam wszystkie zmarnowane twarze;

Masakra Oskubana

Istnienie " takiego" podmiotu mogło się zdarzyć przed XV wiekiem oczywiście przed naszą erą.Zasada wydymać klienta z uśmiechem. I tak Fabryka w Tychach długo wytrzymała przez takich przedstawicieli fabrycznych.

Joana Darc

ale się uśmiałam.faktycznie to wszystko prawda....najlepiej jak wypłaca się pod stołem, bo wtedy kasy nie trzeba płacic :))) nieudacznie prowadzona firma, ale najgorsze jest to , że wykorzystują ludzi jak maszynka.

Siara - szef wszystkich szefów.

Ten tekst chyba sam (usunięte przez administratora)pisał. Stres to codziennośc, a pani (usunięte przez administratora) z całym szacunkiem dla jej wieku i pracowitości wprowadza taki zamęt, że nawet dyrektor nie wie co ma jeszcze za słubki i zestawienia stworzyc, aby klienci walili tam drzwiami i oknami, płacili i nie pytali za co - grunt, że dużo. Marne wynagrodzenie oraz premia, która wpisana jest w umowe o pracę jest rzadko wypłacana, a jeśli już to pod stołem bez odprowadzenia wszystkich składek i podatków od niej. Ogólnie nie polecam jako docelowe miejsce pracy, ponieważ tym szefom ciągle jest mało,a ludzie są traktowani bez poszanowania jak murzyni.

Zostaw opinię o Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j. - Gdańsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.