Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Gdańsk

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 10 ocen.

Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.
4 10

Opinie o Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Administrator

Jak aktualnie kształtuje się sytuacja Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j. na tle innych przedsiębiorstw? Przekazane przez Ciebie informacje, związane m.in. z warunkami zatrudnienia mogą okazać się bardzo istotną wskazówką dla osób pochodzących z Gdańsk i okolic oraz będących w trakcie poszukiwania zatrudnienia.

   
J.

W firmie jest ogromna rotacja pracowników, to moim zdaniem mówi samo za siebie. Przy podpisywaniu umowy obiecają Ci jako takie warunki, ale zdziwisz sie przy pierwszej wypłacie. Przekonasz się, że premia uznaniowa jest naprawdę uznaniowa i może jednego miesiąca ktoś uzna, że chociaż robisz tyle co zawsze to może jednak za mało na premię. Poza tym w umowie jedno, a w rzeczywistości masz dużo więcej obowiązków. Prezesowi szczerze i od serca (nie złośliwie) polecam poszerzenie kompetencji z dziedziny zarządzania personelem, bo nie chodzi o wyciskanie ile sie da z człowieka, ale również docenianie go. Jako plus armosfera, ale to nie jest zasługa nikogo z szefostwa tylko pozytywnych młodych ludzi którzy tworzą załogę. Ja z ulgą mogę napisać, że już tam nie pracuję i mocno chwalę sobie nowe miejsce i życzę tego wszystkim moim kolegom i koleżankom ze starej firmy z którymi wciąż mam szczery kontakt. Jeśli jednak ktoś zdecyduje się zacząć pracę w Schewe to pilnujcie żeby wszystko było na PAPIERZE słowo jest tutaj nic niewiele warte.

   
Pracownik
@J. 15.04.2018 11:34

Prawdziwe słowa.

   
Pracownik były.

Praca dla zdesperowanych.Zwykły pracownik uważany za nic.Żadnego szacunku a jeszcze obrażanie. Ciagle mało mało i mało. Ciagle źle choćby się flaki wyplulo.

   
Pracownik
@Do Obecnego Pracownika 15.04.2018 11:11

Zgadzam się z opinią.

   
Jacek

Dobra firma, dobra praca to nikomu nie przychodzi do głowy zmiana. Nie dziwię się, że na forum taka cisza!!! Szkoda bo też chciałbym tu pracować!

   
Karolina

Czy wie ktoś jak wygląda praca jako Doradca Klienta Serwisu. Jakie są godziny pracy? I czy wypłaty są na czas? Taka informacja będzie ważna dla osób aplikujących na taką ofertę jeśli się pojawi w przyszłości.

   
aj

Wiecie czy niedługo pokaże się u nich jakieś ogłoszenie pracy? Na pewno jest szansa na to, żeby znaleźć u nich zatrudnienie, bo każdemu odpowiadają bieżące warunki jak i atmosfera. Ciekawe tylko jaka wypłata

   
lukarek

A Ty co? Król Maciej II Wazeliniarz. Skoro tam jesteś

   
Król Maciej II

Serdecznie nie polecam. Kiedy firmę prowadził Pan Zdzisław Schewe to była zupełnie inna firma! W tej chwili praca w tym miejscu jest wyłącznie dla zdesperowanych lub nie mających innego pomysłu na siebie. Pieniądze marne, atmosfera do chrzanu. O szacunku do pracownika nie ma nawet co marzyć - chyba, że jest się 'wazeliniarzem'.

   
Parobek do burning

Dawaj chłopie do pracy, tu cały czas szukają. Jeleni potrzeba do roboty najlepiej za darmo. Jak lubisz być oszukiwany to polecam. Jeden z tych co idzie z uśmiechem do pracy :-((((((

   
limak

Ludzie tam teraz naprawdę dużo się zmieniło. W biurze nowa załoga i zupełne inne podejście do klienta. W porównaniu do tego co było wcześniej to niebo a ziemia.Sama tylko ilość samochodów na hali i przed serwisem daje do myślenia,że klienci chyba się przekonali.

   
Lukarek

Pojechałem bo teraz mam najbliżej. Byłem w końcówce maja 2015. Jest O.K. Mogę tak powiedzieć bo przejechałem ponad 750 km i jest O.K. Nie stuka - było coś w zawieszeniu mojej Brawki. Postarali się i wcale nie wyszło drogo jak na autoryzowany serwis i oryginalne części. Może dam się przekonać do autoryzowanych

   
Klient Punto

Wykonywałem serwis - przegląd samochodu na 60 tys. km. Zorientowałem się w cenie u doradcy serwisowego. Później jak przyjechałem okazało się że doradca już nie pracuje ale bez problemu obsłuży mnie ktoś inny. Upewniłem się ile kosztuje. Po wykonanym serwisie przychodzi do rozliczenia i nagle cena jest wyższa. Próbuje od osoby obsługującej mnie dowiedzieć się czym to jest spowodowane. Obsługująca mnie osoba - Schewe Krzysztof ( odczytałem z dokumentu po usłudze ) odpowiedział że okej ale to cena netto i 23 % doliczamy. Jednym słowem dałem się zrobić w jajo. Serwis w miarę ale warto dopytać o cenę ostateczną bo można się "przejechać". Korzystałem z usługi w listopadzie 2014. Punto jeżdżę dalej ale "niesmak" pozostał ...

   
Mechanik

Zatrudniłem się w schewe poszukując pracy jako mechanik było to może z rok temu. Perspektywy piękne podstawa dojazdówka premia. Jak przyszło co do czego brak blokad rozrządu do sztandarowych silników Fiata robienie aut zastępczych i kolegów szefa bez zleceń. Po spotkaniu z Panem K "siarą siarzewskim" vel podciągnę spodnie i naciągnę marynarkę i jego patentem na wszystko żyć się odechciewa. Najlepiej wszystko na silikonik zrobić. Bardzo dużo ludzi przewija się przez firmę. Większość mechaników wali bro w szatni %%% i pali fajeczkę nie mając czasu na pracę. Nie polecam jako docelowego miejsca pracy. Po zwolnieniu się potrzeba min 2 miesiące aby dojść do siebie.

   
?

A ja polecam Schewe wszystkim tym , którzy chcą pracować. Dla Was problem jest taki , że właściciele pracują w każdym z działów i obiboka szybko wychwycą. Ciekawy jestem ile firm już zmieniliście? Piszecie o niskiej jakości w serwisie a to Wy przecież naprawiacie =naprawialiscie .Jestem klientem od 5 lat i serwisuje 15 samochodow z zadowoleniem , oczywiście z epizodami w innych serwisach miałem również przyjemność lecz rozwiązanie problemu znalazłem tylko w Schewe w Cromie kiedy padl silnik tylko oni zamiast wymieniac wykrecili ucieta srube oszczedzilem 4500, pomoc w Niemczech w serwisie itd. zatem czytając komentaze zdecydowanie protestuje przeciwko głupocie ludzkiej

   
kaśka

Chcesz mieć złoma jedż do ich serwisu. Wymienią dobre części na "lepsze". Kompletny brak zarządzania i wiedzy. Wymiana opony 1 szt. 45 minut. Dobrze, że na kierownicę jej nie założyli chociaż mili dużo czasu, a wszystko tu się może zdarzyć. Pamiętam jak klient podjechał do sprawdzenia z klimą. Rozpierdzielili ją całkiem , bo się okazało ,że ich sprzęt był do bani.

   
na szczęście już tam nie pracuje

to co się dzieje w tej firmie nadaje się do scenariusza na remake kultowego Misia; wtedy było czy się stoi czy się leży 2 tysiące się należy, tutaj jest niezależnie od tego co zrobisz, zawsze jest źle, a jakby było rzeczywiście źle, dawno już byś nie pracował; byłem świadkiem wielu "kultowych" dialogów i sytuacji, z nieśmiertelną premią na czele; najmniej do śmiechu jest ludziom, którzy tam po prostu muszą pracować, pozdrawiam wszystkie zmarnowane twarze;

   
Masakra Oskubana

Istnienie " takiego" podmiotu mogło się zdarzyć przed XV wiekiem oczywiście przed naszą erą.Zasada wydymać klienta z uśmiechem. I tak Fabryka w Tychach długo wytrzymała przez takich przedstawicieli fabrycznych.

   
Joana Darc

ale się uśmiałam.faktycznie to wszystko prawda....najlepiej jak wypłaca się pod stołem, bo wtedy kasy nie trzeba płacic :))) nieudacznie prowadzona firma, ale najgorsze jest to , że wykorzystują ludzi jak maszynka.

   
Siara - szef wszystkich szefów.

Ten tekst chyba sam (usunięte przez administratora)pisał. Stres to codziennośc, a pani (usunięte przez administratora) z całym szacunkiem dla jej wieku i pracowitości wprowadza taki zamęt, że nawet dyrektor nie wie co ma jeszcze za słubki i zestawienia stworzyc, aby klienci walili tam drzwiami i oknami, płacili i nie pytali za co - grunt, że dużo. Marne wynagrodzenie oraz premia, która wpisana jest w umowe o pracę jest rzadko wypłacana, a jeśli już to pod stołem bez odprowadzenia wszystkich składek i podatków od niej. Ogólnie nie polecam jako docelowe miejsce pracy, ponieważ tym szefom ciągle jest mało,a ludzie są traktowani bez poszanowania jak murzyni.

   

Zostaw opinię o Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j. - Gdańsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.