Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Gdańsk

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 11 ocen.

Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.
4 11 6 1

Opinie o Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Ewelina

Może są powody, że robią takie naloty?Niestety z wydajnością w pracy jesteśmy generalnie na bakier!

Byly pracownik
@Ewelina 17.09.2018 21:27

Jeszcze się taki nie urodził co by tej Pani dogodził .Nawet osoby sumienne w pracy mają tam prze....

Filip

Tak różne opinie i nie wiem co sądzić bo ja słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy

Byly pracownik
@Filip 02.08.2018 11:20

Najlepiej zatrudnić się i przeżyć kilka " nalotów " seniorki rodu...

J.

W firmie jest ogromna rotacja pracowników, to moim zdaniem mówi samo za siebie. Przy podpisywaniu umowy obiecają Ci jako takie warunki, ale zdziwisz sie przy pierwszej wypłacie. Przekonasz się, że premia uznaniowa jest naprawdę uznaniowa i może jednego miesiąca ktoś uzna, że chociaż robisz tyle co zawsze to może jednak za mało na premię. Poza tym w umowie jedno, a w rzeczywistości masz dużo więcej obowiązków. Prezesowi szczerze i od serca (nie złośliwie) polecam poszerzenie kompetencji z dziedziny zarządzania personelem, bo nie chodzi o wyciskanie ile sie da z człowieka, ale również docenianie go. Jako plus armosfera, ale to nie jest zasługa nikogo z szefostwa tylko pozytywnych młodych ludzi którzy tworzą załogę. Ja z ulgą mogę napisać, że już tam nie pracuję i mocno chwalę sobie nowe miejsce i życzę tego wszystkim moim kolegom i koleżankom ze starej firmy z którymi wciąż mam szczery kontakt. Jeśli jednak ktoś zdecyduje się zacząć pracę w Schewe to pilnujcie żeby wszystko było na PAPIERZE słowo jest tutaj nic niewiele warte.

Pracownik
@J. 15.04.2018 11:34

Prawdziwe słowa.

Rafał Schewe
@Pracownik 15.05.2018 20:06

Jeśli to co pisze/sz Pani/Panie J. jest prawdą proszę podać swoje dane na forum , chętnie podejmę rękawice do rozmowy - również na forum . Powyższe zarzuty są bezpodstawne i nieprawdziwe . Ogromna rotacja ? - w okresie 3 lat wyniosła 11 osób . Premia uznaniowa ? - liczona od policzalnych efektów pracy , jest efekt jest premia . Atmosfera ? - " Jako plus atmosfera, ale to nie jest zasługa nikogo z szefostwa tylko pozytywnych młodych ludzi którzy tworzą załogę. " Po pierwsze wszyscy tworzymy atmosferę , wszyscy mamy na nią wpływ nawet ! a zwłaszcza "szefostwo" . To właśnie "Szefostwo" dobiera ludzi tworzy zespół i ich kompetencje z dziedziny zarządzania personelem objawiają się dobrą lub złą atmosferą pracy . Zgadzam się z kwestią poszerzenia kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi by wyeliminować podczas rekrutacji leni i malkontentów - tak zgadzam się ! permanentnie się dokształcać ... tyle , że pomylił/a Pani/Pan pojęcie doceniania nieroba z pracownikiem . W mojej firmie pracują ludzie od początku jej powstania a 80% załogi jest z długoletnim stażem , są tacy którzy odchodzą z różnych powodów i wracają - Życie plecie różne scenariusze . Problem dotyczy osób , którym wydaje się, że za obecność w pracy otrzyma 5000 tys zł na rękę . Niestety nie stać nas na takie osoby, bo z pustego to i Salomon nie naleje . Ciekaw jestem gdzie obecnie Pan lub Pani pracuje i ilu pracodawców już zaliczył/a . Na koniec apropo atmosfery to jeśli poznała Pani/Pan załogę to wie też o tym , że " szefostwo" wspiera pracowników nie tylko na płaszczyźnie służbowej ale i prywatnej bo rozumiemy i znamy problemy swoich pracowników . Na zaczepki anonimowe nie będę odpowiadać Pozdrawiam

Patryk

Praca w Centrum Obsługi Samochodów Schewe kojarzy mi się bardzo pozytywnie. Nie pracuję tam już od jakiegoś czasu, ale naprawdę fajnie ich wspominam. Pierwsza sprawa bardzo pozytywna to atmosfera i ludzie. Druga kwestia to benefity bardzo duży pakiet dodatków poza pensją typu prywatna opieka medyczna czy karta sportowa. Niektóre bardziej przydatne inne mniej, ale spoko, że były. Trzecia rzecz szansa na rozwój i podejście do pracowników po prostu ludzkie i ze zrozumieniem.

Patryk, Ruchu = Rafał S ??
@Patryk 18.07.2018 22:30

hahahahaha.... jaka opieka medyczna jaka karta sportowa?? firmy pomyliłeś?? tak powinno byc a jest zupełnie inaczej, kto pracował ten wie

Rychu

Przyjazna atmosfera, fajny zgrany zespół, wyrozumiały, ludzki chodź wymagający szef, Ale to zrozumiałe. Z zadowoleniem przychodziło się do pracy. Niestety sytuacja życiowa zmusiła mnie do zrezygnowana z pracy. Wiem ze zawsze moge wrócić. Polecam pracodawcę, Pana Rafała Schewe.

Administrator

Jak aktualnie kształtuje się sytuacja Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j. na tle innych przedsiębiorstw? Przekazane przez Ciebie informacje, związane m.in. z warunkami zatrudnienia mogą okazać się bardzo istotną wskazówką dla osób pochodzących z Gdańsk i okolic oraz będących w trakcie poszukiwania zatrudnienia.

Pracownik były.

Praca dla zdesperowanych.Zwykły pracownik uważany za nic.Żadnego szacunku a jeszcze obrażanie. Ciagle mało mało i mało. Ciagle źle choćby się flaki wyplulo.

Były pracownik
@Pracownik były. 28.02.2018 15:41

Zgadzam sie z opinią. Ogólnie komuna.

Obecny Pracownik
@Pracownik były. 28.02.2018 15:41

Smucą mnie opinie rozgoryczonych ludzi. Skoro jest tak źle to dlaczego do firmy wracają dawni pracownicy, którzy spróbowali swoich sił gdzie indziej i stwierdzili, że jednak chcą wrócić. Młodzi ludzie zostali po skończeniu szkoły i praktyk zawodowych. Pracują i są zadowoleni. Tu nie ma takiej fluktuacji jakby wynikało z Twojej wypowiedzi. Może problem tkwi w Tobie?

Pracownik
@Obecny Pracownik 16.03.2018 14:59

Niektorzy nie mają wyboru gdzie indziej by się nie utrzymali. Za dużo wiem co tam się dzieje.

Pracownik
@Były pracownik 13.03.2018 22:58

Trafne określenie.

Do Obecnego Pracownika
@Obecny Pracownik 16.03.2018 14:59

Prawdą jest, że ktoś wrócił, może ktoś został, ale silną przeciwwagą jest to ilu pracowników nawet w ostatnim czasie odeszło. Odeszli nie tylko nowi po miesiącu czy dwóch pracy, ale co gorsze również tacy którzy pracowali w firmie latami będac jej naprawdę oddanymi, jednak w zamian nie dostawali nic poza jak na te czasy bardzo niewielką pensją (najniższa krajowa + niepewna premia, bo uznaniowa) i informacją, że mogli by robić jeszcze więcej, chociaż i tak robili bardzo bardzo dużo. Mnie ten problem na szczęście przestał dotyczyć, ale myślę, że warto docenić tych którzy jeszcze zostali, bo i oni prędzej czy później odejdą. Będąc szefem trzeba sobie uświadomić, że pracownik to partner, a nie wyrobnik. Firma bez pracowników którzy tak naprawdę są jej filarami, niesety, ale się zawali. Niestety nie da się zastąpić wszystkich pracownikami ze Wschodu.

Pracownik
@Do Obecnego Pracownika 15.04.2018 11:11

Zgadzam się z opinią.

Jacek

Dobra firma, dobra praca to nikomu nie przychodzi do głowy zmiana. Nie dziwię się, że na forum taka cisza!!! Szkoda bo też chciałbym tu pracować!

Karolina

Czy wie ktoś jak wygląda praca jako Doradca Klienta Serwisu. Jakie są godziny pracy? I czy wypłaty są na czas? Taka informacja będzie ważna dla osób aplikujących na taką ofertę jeśli się pojawi w przyszłości.

aj

Wiecie czy niedługo pokaże się u nich jakieś ogłoszenie pracy? Na pewno jest szansa na to, żeby znaleźć u nich zatrudnienie, bo każdemu odpowiadają bieżące warunki jak i atmosfera. Ciekawe tylko jaka wypłata

lukarek

A Ty co? Król Maciej II Wazeliniarz. Skoro tam jesteś

Król Maciej II

Serdecznie nie polecam. Kiedy firmę prowadził Pan Zdzisław Schewe to była zupełnie inna firma! W tej chwili praca w tym miejscu jest wyłącznie dla zdesperowanych lub nie mających innego pomysłu na siebie. Pieniądze marne, atmosfera do chrzanu. O szacunku do pracownika nie ma nawet co marzyć - chyba, że jest się 'wazeliniarzem'.

Parobek do burning

Dawaj chłopie do pracy, tu cały czas szukają. Jeleni potrzeba do roboty najlepiej za darmo. Jak lubisz być oszukiwany to polecam. Jeden z tych co idzie z uśmiechem do pracy :-((((((

limak

Ludzie tam teraz naprawdę dużo się zmieniło. W biurze nowa załoga i zupełne inne podejście do klienta. W porównaniu do tego co było wcześniej to niebo a ziemia.Sama tylko ilość samochodów na hali i przed serwisem daje do myślenia,że klienci chyba się przekonali.

Lukarek

Pojechałem bo teraz mam najbliżej. Byłem w końcówce maja 2015. Jest O.K. Mogę tak powiedzieć bo przejechałem ponad 750 km i jest O.K. Nie stuka - było coś w zawieszeniu mojej Brawki. Postarali się i wcale nie wyszło drogo jak na autoryzowany serwis i oryginalne części. Może dam się przekonać do autoryzowanych

Klient Punto

Wykonywałem serwis - przegląd samochodu na 60 tys. km. Zorientowałem się w cenie u doradcy serwisowego. Później jak przyjechałem okazało się że doradca już nie pracuje ale bez problemu obsłuży mnie ktoś inny. Upewniłem się ile kosztuje. Po wykonanym serwisie przychodzi do rozliczenia i nagle cena jest wyższa. Próbuje od osoby obsługującej mnie dowiedzieć się czym to jest spowodowane. Obsługująca mnie osoba - Schewe Krzysztof ( odczytałem z dokumentu po usłudze ) odpowiedział że okej ale to cena netto i 23 % doliczamy. Jednym słowem dałem się zrobić w jajo. Serwis w miarę ale warto dopytać o cenę ostateczną bo można się "przejechać". Korzystałem z usługi w listopadzie 2014. Punto jeżdżę dalej ale "niesmak" pozostał ...

Mechanik

Zatrudniłem się w schewe poszukując pracy jako mechanik było to może z rok temu. Perspektywy piękne podstawa dojazdówka premia. Jak przyszło co do czego brak blokad rozrządu do sztandarowych silników Fiata robienie aut zastępczych i kolegów szefa bez zleceń. Po spotkaniu z Panem K "siarą siarzewskim" vel podciągnę spodnie i naciągnę marynarkę i jego patentem na wszystko żyć się odechciewa. Najlepiej wszystko na silikonik zrobić. Bardzo dużo ludzi przewija się przez firmę. Większość mechaników wali bro w szatni %%% i pali fajeczkę nie mając czasu na pracę. Nie polecam jako docelowego miejsca pracy. Po zwolnieniu się potrzeba min 2 miesiące aby dojść do siebie.

?

A ja polecam Schewe wszystkim tym , którzy chcą pracować. Dla Was problem jest taki , że właściciele pracują w każdym z działów i obiboka szybko wychwycą. Ciekawy jestem ile firm już zmieniliście? Piszecie o niskiej jakości w serwisie a to Wy przecież naprawiacie =naprawialiscie .Jestem klientem od 5 lat i serwisuje 15 samochodow z zadowoleniem , oczywiście z epizodami w innych serwisach miałem również przyjemność lecz rozwiązanie problemu znalazłem tylko w Schewe w Cromie kiedy padl silnik tylko oni zamiast wymieniac wykrecili ucieta srube oszczedzilem 4500, pomoc w Niemczech w serwisie itd. zatem czytając komentaze zdecydowanie protestuje przeciwko głupocie ludzkiej

kaśka

Chcesz mieć złoma jedż do ich serwisu. Wymienią dobre części na "lepsze". Kompletny brak zarządzania i wiedzy. Wymiana opony 1 szt. 45 minut. Dobrze, że na kierownicę jej nie założyli chociaż mili dużo czasu, a wszystko tu się może zdarzyć. Pamiętam jak klient podjechał do sprawdzenia z klimą. Rozpierdzielili ją całkiem , bo się okazało ,że ich sprzęt był do bani.

na szczęście już tam nie pracuje

to co się dzieje w tej firmie nadaje się do scenariusza na remake kultowego Misia; wtedy było czy się stoi czy się leży 2 tysiące się należy, tutaj jest niezależnie od tego co zrobisz, zawsze jest źle, a jakby było rzeczywiście źle, dawno już byś nie pracował; byłem świadkiem wielu "kultowych" dialogów i sytuacji, z nieśmiertelną premią na czele; najmniej do śmiechu jest ludziom, którzy tam po prostu muszą pracować, pozdrawiam wszystkie zmarnowane twarze;

Masakra Oskubana

Istnienie " takiego" podmiotu mogło się zdarzyć przed XV wiekiem oczywiście przed naszą erą.Zasada wydymać klienta z uśmiechem. I tak Fabryka w Tychach długo wytrzymała przez takich przedstawicieli fabrycznych.

Joana Darc

ale się uśmiałam.faktycznie to wszystko prawda....najlepiej jak wypłaca się pod stołem, bo wtedy kasy nie trzeba płacic :))) nieudacznie prowadzona firma, ale najgorsze jest to , że wykorzystują ludzi jak maszynka.

Siara - szef wszystkich szefów.

Ten tekst chyba sam (usunięte przez administratora)pisał. Stres to codziennośc, a pani (usunięte przez administratora) z całym szacunkiem dla jej wieku i pracowitości wprowadza taki zamęt, że nawet dyrektor nie wie co ma jeszcze za słubki i zestawienia stworzyc, aby klienci walili tam drzwiami i oknami, płacili i nie pytali za co - grunt, że dużo. Marne wynagrodzenie oraz premia, która wpisana jest w umowe o pracę jest rzadko wypłacana, a jeśli już to pod stołem bez odprowadzenia wszystkich składek i podatków od niej. Ogólnie nie polecam jako docelowe miejsce pracy, ponieważ tym szefom ciągle jest mało,a ludzie są traktowani bez poszanowania jak murzyni.

Zostaw opinię o Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j. - Gdańsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obsługi Samochodów Schewe i Synowie Sp.j.