Opinie o Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe w Wrocław

Nata Nowy wpis
Inne

Cześć czy znajomość języka jest obowiązkowa jakie najczęściej zadawana pytania

Patrycja, swaro Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Nata

Język obcy do permanentnego pucowania i układania biżuterii, mycia luster, podłóg, blatów, ścierania kurzy? No, strasznie ci się przyda.

Roman Nowy wpis
Inne

Hej, jak się w ogóle tutaj pracuje? Nikt z pracowników od dawna nie pisał, jak płacą? Mogę na jakieś widełki liczyć? A i czy jest umowa o pracę na start? :)

Marek Nowy wpis
Inne

Dlaczego tu tak mało informacji od pracowników ?

klient

Co za dramat. Ekspedientki nie słuchają co się do nich mówi pomijając fakt, że nie zdążę dobrze wejść do sklepu a już mnie atakują pytaniami. Chciałem tylko wejść i się porozglądać, tak ciężko zrozumieć, że nie wszyscy od razu muszą coś kupić? Drogie Panie "ogarnijcie się" bo odstraszacie klientów. Wcześniejsza obsługa była lepsza. Mam wrażenie, że te Panie nawet szkolenia nie miały. Dominikańska powoli upada z resztą jak cała reszta sklepów i obsługi. Nie pozdrawiam, niezadowolony klient.

Nicky M
@klient

Jak widać sami Klienci to półgłówki, to jest forum dla Pracowników! Wylewaj swoje gorzkie żale w punkcie obsługi klienta, bo tutaj nikogo to nie obchodzi.

logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
pracownik

Obiektywnie. Jestem pracownikiem. Miałam okazję pracować z owymi 'trzema dziewczynami' i nie zauważyłam większych uchybień w ich pracy niż te które na codzien sama robię.. ponizsza opinia wyrozumiałego kierownictwa nie jest w żadnym aspekcie obiektywna. Prawda jest taka: 1)są zniżki (jak we wszystkich sklepach). 2)nie ma pracy charytatywnej (wypłata jest po prostu opóźniona). 3) o ladę opiera się każdy (nawet ja!) Co mamy robić jak dosłownie nikt nie przychodzi? Myc szklo setny raz? Czy rozwiązywać te ciekawe 'testy' oferowane przez firmę? Nikt nie ma na to ochoty. 4) premia? dwa razy odkąd pracuję.. generalnie ciężko bo fakt, kierownictwo ustala za wysoki target. W święta napracowałyśmy się wszystkie. Kierowniczka obiecała dziewczynom zwolnionym premie (mnie przy tym nie bylo, ale opowiadały) i nie dostały jej- nikt nie dostał. Z mojej perspektywy wyglądało to tak że zostały wykorzystane w gorącym okresie (święta) i zwolnione tuż po. Oszukała je zwyczajnie. 5) pracownicy- zespoły naprawdę fajnie dobrane. Tyle w temacie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@pracownik

Z tego co mi wiadomo, to dziewczyny z każdego salonu dostały premie, oczywiście oprócz zwolnionych, ale to chyba nie ma się co dziwić :) Jakby miały dostać premię za dobrze wykonaną pracę to nie zostalyby zwolnione... A odszedł jedynie zastępca, ale to tylko szczegół, bo i tak tutaj wiele osób ponosi wyobraźnia :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona

Po odejściu z firmy trzech pracownikow wspomnianych we wcześniejszej opinii komfort pracy znacznie sie poprawił. Wreszcie mozna odetchnac z ulgą. Zarys sytuacji firmy w opisanych tu historiach lekko mówiąc odbiega od rzeczywistości. Po pierwsze nikt tu nie pracuje charytatywnie. Wypłatę dostaje się za wykonywane obowiązki nie za stanie i opieranie się o lade. Jeśli ktoś nie jest w stanie zaakceptować standardów firmy i nie jest w stanie robić tego co powinien na takim stanowisku czyli obsługiwać klientow, widocznie nie nadaje sie na sprzedawcę :) po drugie, premię są osiągalne dla osób które angażują się w swoją pracę. Za nic nie robienie się jej nie dostaje. To chyba logiczne. Atmosfera w pracy jest przyjemna. Młode zgrane zespoły. Jako pracownikowi przysługuje Ci zniżka na biżuterię. A konkursy pracownicze jeszcze bardziej motywuja do pracy. Dużym plusem są elastyczne godziny i duża wyrozumiałość kierownictwa. I na koniec. Nikt nie będzie Ci kazał chodzić w obcasach :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
przecinek
@Zadowolona

Hmm... użycie sztampowych zwrotów, takich jak: "młode, zgrane zespoły", "elastyczne godziny i duża wyrozumiałość kierownictwa" sugeruje, że post został napisany przez osobę z HR firmy, której bardzo zależy, na tym, żeby ratować wizerunek pracodawcy. Cóż, jak wciąż nowe osoby się zwalniają, to coś świadczy o tej wspaniałej i motywującej atmosferze. Zadowolonej polecam zapoznać się z zasadami interpunkcji, bo ta kuleje, jak na osobę, która wyraźnie związana jest związana z firmą swarovski.

Ojej
@Zadowolona

Komfort pracy poprawił się na tyle, że zaraz po odejściu 3 pracowników, zwalnia się zastępca oraz jeszcze jeden pracownik na cały etat. Nie wspominając o pozostałych salonach gdzie sytuacja wyglada bardzo podobnie. Warto również wspomnieć, ze w swarovskim kierownik oraz zastępca każdego miesiąca wręczają pracownikom ich ocenę , gdzie ocenia się ich prace, wygląd, zaangażowanie, wskaźniki. O tym już się nie mówi :) A dlaczego? Możliwe ze prawda jest zbyt bolesna a te 3 osoby od początku swojej pracy miały nienaganne oceny :)

Smutnaprawda

Praca w salonie Swarovski z pewnością nie jest dla osób które lubią prace charytatywna. Do twoich obowiązków będzie należało wszytko od mycia podłogi przez zmianę całkowitej dekoracji sklepu do wypełniania przeróżnych dokumentów(którymi powinien zajmować się zastępca sklepu-ale przydziela je tobie ) Premia naturalnie jest „możliwa” do wyrobienia każdego miesiąca. Warto pamiętać ze zwykły sprzedawca nie ma nawet co o niej marzyć, kierownik i bardzo potulny zastępca natomiast dostają jej dość sporo. Zatrudniając się w tym sklepie musisz pamiętać o butach na obcasie makijażu i nienagannym wyglądzie co jest bardzo w porządku :) pamiętaj tez ze ubrań pracowniczych nie dostaniesz, także warto przeznaczyć cześć ze swojego budżetu na kupno jakiś eleganckich rzeczy i butów do pracy! (Co już takie w porządku nie jest) Praca w swarovskim pokazała mi bardzo wiele, upokorzyła na milion różnych sposób i uświadomiła ze coś takiego jak szacunek do pracownika i jego wykonywanej pracy w tej firmie nie istnieje. Jeśli chodzi o pozytywne aspekty pracy: Spotkasz tam na pewno osoby młode przez co sam proces pracy przebiega bardzo sprawnie. Możesz nosić biżuterię swarovski (podczas pracy) Zniżki pracownicze! Pamiętaj też ze jeśli cokolwiek ci się nie podoba lub masz jakieś obiekcje zatrzymaj je dla siebie :) Nikogo to nie interesuje!

nomad

Co tu dużo mówić. Miało być miło z możliwością rozwoju, premie itp itd. Jasne to byłoby super, gdyby nie fakt, że ani rozwoju ani premii tylko ciągłe pretensje. Wszystko co robisz powinieneś spisywać w raporty - tak według firmy powinno chyba być. Ciągłe kontrole, sprawdzanie monitoringu...nawet nie można się po 'tyłku podrapać" bo juz zostanie to zaobserwowane na kamerze i skrupulatnie odnotowane. Jeśli myślisz, że praca w Cazledonii lub Intimi to przesadza z "dbałością" o klienta przyjdź do Swarovskiego tak czeka na ciebie ekspedientka juz od progu! Nie cierpisz jak od razu po wejsciu do sklepu napastuje cie sprzedawca i probuje na sile cie uszczesliwic to omijaj ten sklep i nawet nie aplikuj. Jak nie jesteś urodzonym "lizaczem tyłków" to dlugo w tej firmie nie pociagniesz. Wszystko zostanie ci wypomnianie wytkniete i zero pozytywnej opinii na twoj temat. Zatrudnisz sie i wszyscy sa dla ciebie mili, usmiechaja sie a za plecami wszyscy donosza o twoich potknieciach. Dramat. Uwazaj! Ta firma zwalnia bez uprzedzenia i zostaniesz na lodzie bez pracy i z marna pensją. No tak, bo przecież premie zgarnia za ciebie kierownik i zastepca bo ty nie jestes w stanie wyrobic swojego targetu. Twoja wina, ze ludzie nie kupuja bizuterii która jest ciagle na reklamacji bo wypadaja krysztalki i sciera się "powłoka" imitująca złoto. Nie umiesz przekonac klienta swoim sztucznym usmiechem i odczuwalna presja ze strony kierownika? Nie nadajesz sie na pracownika- proste. Wszystkie sklepy są prywatne co powinno polepszyc jakosc salonów a nie je pogarszac. Główny kierownik, który nie idzie do przodu z moda tylko trzyma sie konserwatywnie swoich upodoban i wlasciciel który oszczedza jak sie da na swoich pracownikach. Komunikacja miedzy pracownikami jest 0 tak samo jak z kierownikami. Nie wspominajac juz o prezesie. Gorąco Nie Polecam tej firmy !!

abc

Moja opinia bazuje na podstawie pracy w salonach we Wrocławiu. Swarovski. Tutaj dowiesz się, dlaczego powiedzenie "z kobietami pracuje się najgorzej" jest prawdziwe. Kierowniczka jest bardzo miłą osobą. Szkoda, że tylko z pozoru. Zastępca jest twoją koleżanką, z która możesz iść po pracy na grzane wino. Też z pozoru. Nie dostałaś obiecanej od 3 miesięcy premii? Widać nie dość głęboko wchodziłaś kierowniczce i klientom do tyłka. To zawsze twoja wina. Pamiętaj. To z twojej winy klienci nie kupują, mimo tego, że ich biżuteria po dwóch miesiącach traci połowę kryształów. Nie zaczęłaś napastować klienta w ciągu 30 sek od wejścia do salonu? Nie martw się, kierowniczka na pewno już dawno to zauważyła i włączyła stoper, licząc sekundy. Zaplecze sklepu takie, że ledwo można wejść, ciągła kontrola na kamerach (szkoda, że jeszcze podsłuchu nie założyli, chociaż kto wie, może szarpną się na taki wydatek, jak właściciel przestanie żałować na wszystko pieniędzy). Biurokracja skomplikowana i bezsensowna, jak sprzed ery komputerów. Atmosfera pracy w salonie - bezcenna. Za wszystko inne nie zapłacisz mastercard (no, może po 15. każdego miesiąca), bo wypłaty nie są w terminie.

niezadowolona

Dziewczyno, Chłopaku! (Chłopaku niesety nie bo kierowniczka nie lubi facetów, wiec nawet nie trudź się wysłaniem tam cv) Zastanów się zanim zaczniesz myśleć o pracy we wrocławskich sklepach Swarovski. Wszystkie trzy salony sa franczyzowe, od jednego właściciela, z tym samym kierownikiem. Zatem polityka firmy jest zupełnie inna niż ta o której mówi dziewczyna na YT. Premia? Zapomnij! Zastępca kierownika dostanie ją za ciebie (za każdego pracownika w salonie). Target tak jest ustalony żeby nie wyrobić. Ciągłe uwagi dotyczące wszytkiego co zrobisz, zero pochwał, bezpodstawne zwolnienia z pracy. Jest walczysz o to by było lepiej to zastępca jest na tyle dwulicowa, ze mówi „będę stała za wami murem” „pomogę wam” Myślisz „super! Mamy wsparcie” NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Fałsz, dwulicowość, kopanie dołków, szukanie sztucznych pretekstów, podkładanie świń. Zastępca kierownika klepie cię po plecach mówiąc ze nikogo nie da zwolnić ze swojej ekipy, następnie wbija kosę w plecy podpisujac trzy wypowiedzenia w jeden dzień. Kierowniczka i szef siedza ciagle na kamerach jak przy dobrym serialu albo simsach. Następnie okazuje się ze „nie napastowałaś klienta tuż po wejściu do salonu, tylko 7sekund później”. Brzmi nieracjonalnie? Bo jest. Odradzam każdemu.

Zostaw merytoryczną opinię o Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe?

    Kandydaci do pracy w Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Swarovski Przedsiębiorstwo Handlowe
Przejdź do nowych opinii