Wizerunkowa porażka... gadanie o jakichś wartościach, które właśnie widać jakie są. Trust, working together, żałosne. HRBP też nie wiadomo do czego tu potrzebny, chyba do wprowadzania syfiastych procedur
Zwykły marketingowy bełkot, zatrudniacie ludzi po znajomości z zerowym doświadczeniem w branży i bez wykształcenia technicznego. Później taka osoba chce rządzić pomimo tego, że nic nie umie, oprócz wydzierania się na pracownika jeśli się z nim nie zgadza. Nie będę pisał o kim mowa, ale większego głąba i chama to nigdy nie widziałem. Myślałem, że OVH to porządną firma, ale widocznie się myliłem.
Mam wrażenie, że starannie omijacie sprawę kasy. Poza wzmianką typu: dla juniorów kasa ok, ale tylko dla nich, tematu jakby nie było, wszyscy idą zaraz w kierunku palety benefitów. Jak to wygląda finansowo na stanowisku IT Team Leader? Mam nadzieję, że ktoś oświeci mnie, co prawda jest ponad miesiąc na aplikowanie, ale im wcześniej tym lepiej :3
Witamy, Praca w zespole Customer Service odbywa się w godzinach 8-16, 9-17 oraz 10-18 od Poniedziałku do Piątku. Podczas rozmów rekrutacyjnych każdy z kandydatów / kandydatek jest o tym informowany. Pozdrawiamy, Dział HR
Przeglądam właśnie oferty IT ze swojej okolicy i widzę, że na takim portalu jak na razie dostępna jest tylko jedna dla Dyrektora Sprzedaży IT. wymaganych 8śmiu lat doświadczenia na pewno mi brakuje, więc nie ma pewnie co startować, ale czy macie opinie względem warunków pracy podległego zespołu sprzedażowego? Zastanawiam się też czy na każdym stanowisku przysługują te same benefity? Na przykład te 4 dni wolne z opisu?
Pracowałem tutaj kilka lat. Różnie bywało. Dlaczego odszedłem? Bo kasa się nie zgadzała.I zgadzać się nie będzie. Bo firma myśli że ludzie chodzą do pracy bo nie mają nic lepszego do roboty. Bo myślą że praca w Ovh to szczyt marzeń. A dział HR na miejscu, w sumie to jedna osoba, będzie wspierać wyłącznie firmę a nie pracownika. Bo boi się o swoją własną (usunięte przez administratora).Nie będzie się narażać. Managerowie i leaderzy tez ci nie pomogą, bo mają wyprawę mózgi i ważniejsze jest dowiezienie tematu nawet kosztem pracownika byleby tylko nie straciki swojej pensji. Dawno tutaj nie ma rodzinej atmosfery. Każdy patrzy wilkiem. Do biura mało kto chodzi bo na pensje nie ma ale na kolejne nowe biuro i aranżacje i nowe stanowiska w sprzedaży to jest. Jak mówi stara prawda, (usunięte przez administratora) nie poperfumujesz. Możesz zakryć chusteczka ale cóż, nadal śmierdzi. Sam pomysł kandydacie czy chcesz w tym brodzić
To tutaj nie trzeba znać języka polskiego, żeby się dostać? klient napisał teraz niedawno, że ktoś z zagranicy obsługuje facebooka i ze ciężko przy tym rozwiązać problem. To pracownicy miedzy sobą jak się dogadają?
Widzę, że jedna Pani dodała teraz opinie odnośnie jakichś problemów z obsługą. Czy może mieć to związek z tym ogłoszeniem na stanowisko Customer Support Representative? Szukają ludzi w różnych opcjach językowych. Nie wiem tylko jeszcze jak za ich znajomość i pomoc klientowi płacą?
Ja przyłączam się do tej opinie. Przedłużyłem domene którą mam w ovh 13 lat ale spoźniełem się 1 dzień i mimo zapłaty i widocznego odnowienia strona nie działa. Kontakt przez infolinie to "monty phyton", czatboot to jakiś żart, facebooka obsługuje ktoś z zagranicy i nie jest w stanie rozwiązać problemu. Oczywiście oficjalne zgłoszeni do działu technicznego wisi bez odpowiedzi.. Strona nie działa, klienci nie dzwonią a bazuje w 90% na jednorazowych klientach (pomoc drogowa) wiem że to nie jest portal od tego typu spraw ale to jedyny sposób w jaki mogę się skontaktować z ovh..
Nie polecam zadnych usług ovh . Posiadałam skrzynkę mailową przedłużyłam z nimi współpracę zapłaciłam za usługę i wyłączyli mojego maila. Na facbooku próbowałam to wyjaśnić niestety bez powodzenia.
To już po tych ponad dwóch tygodniach przyjęli kilka osób? Na jakie stanowiska były prowadzone nabory? wyłowiłem z jednego wątku informacje o tym, że ktoś widział jakiś czas temu parę ofert a ja jak teraz spoglądam na pewien portal jest tylko jedna do działu HR. To w jakim okresie czasu taki proces się zamyka? Faktycznie dwa tygodnie na spokojnie?
Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 15 listopada kilka aktualnych ofert pracy do firmy OVH Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako DevOps. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Wizerunkowa porażka... gadanie o jakichś wartościach, które właśnie widać jakie są. Trust, working together, żałosne. HRBP też nie wiadomo do czego tu potrzebny, chyba do wprowadzania syfiastych procedur
Tak to jest jak się zatrudnia managerów np. z IBM bez jakiegokolwiek wykształcenia IT - technicznego. Później taka osoba chce rządzić mimo, że nic nie umie. Z resztą widzę że zaczyna się to robić problem ogólnopolski, co raz więcej stanowisk kierowniczych jest obsadzanych tego typu osobami a później są problemy.
Święta prawda w tym co napisałeś. Są osoby, które w firmie pełnią rolę kierownicze, czy dyrektorskie a nie mają kompletnie wiedzy technicznej, technologicznej na temat usług jakie firma ma w ofercie przez co są problemy.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Doceniamy wszelkie uwagi na temat naszej firmy. Wciąż dążymy do doskonalenia jakości naszych usług poprzez ciągłe szkolenia i rozwijanie kompetencji naszego zespołu. Państwa opinia jest dla nas bardzo cenna i będziemy pracować nad poprawą sytuacji. Pozdrawiamy, Dział HR
A co się na Twoje oko w zasadzie pogorszyły? Jesteś tu od minimum 4 lat i znasz sytuację z doświadczenia? jeżeli tak to możesz ja mniej więcej opisać żeby była jasność? Widziałem teraz parę ofert powystawianych i zastanawiam się nad bieżącymi projektami i tym czy warto?
Zwykły marketingowy bełkot, zatrudniacie ludzi po znajomości z zerowym doświadczeniem w branży i bez wykształcenia technicznego. Później taka osoba chce rządzić pomimo tego, że nic nie umie, oprócz wydzierania się na pracownika jeśli się z nim nie zgadza. Nie będę pisał o kim mowa, ale większego głąba i chama to nigdy nie widziałem. Myślałem, że OVH to porządną firma, ale widocznie się myliłem.
Hej, po pierwsze czy rodzaj języka obcego odgrywa jakąkolwiek role przy wysokości stawki na obsłudze klienta? są teraz ogłoszenia i w jednym widziałam wzmiankę o włoskim, dlatego się zainteresowałam. Opiszecie aktualne standardy w biurze? widzę po benefitach, że można chyba nawet w cos sobie zagrać, ale czy jest na to czas? Jak przerwy są rozłożone?
Plusy: - prywatna opieka medyczna - karta multisport - karta edenred z dofinansowaniem posiłków i kultury - dodatkowe dni urlopu od firmy - generalnie jedne z lepszych benefitów pracowniczych na rynku - dział HR, który robi wszystko, aby pracownicy nie czuli się jak w typowej korporacji Minusy: - sztywne procedury korporacyjne, pewnych rzeczy nie przeskoczymy nawet bardzo chcąc - wsparcie techniczne dla klientów na bardzo kiepskim poziomie tak jak pisali moi poprzednicy - firma zatrudnia osoby do działów technicznych/obsługi klienta/sprzedaży, które nie miały nigdy styczności z sektorem usług chmurowych i nie mają wiedzy technologicznej/technicznej na temat oferowanych usług - jak to w korporacji liczą się głównie odpowiednie wykresy w tabelkach z resztą jak pisali również moi poprzednicy
OVH Sp. z o.o. szuka kandydatów na stanowisko IT Manager. Wiecie, na jakie wynagrodzenie można liczyć podczas okresu próbnego w tej firmie? Czy rzeczywiście można zarobić 8300 ?
Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie OVH Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 5 stycznia
Dziękujemy za zapytanie. Pierwszą umowę zawieramy na 6 miesięcy. Kolejna umowa jest już na czas nieokreślony. Pozdrawiamy serdecznie, Dział HR
Mam wrażenie, że starannie omijacie sprawę kasy. Poza wzmianką typu: dla juniorów kasa ok, ale tylko dla nich, tematu jakby nie było, wszyscy idą zaraz w kierunku palety benefitów. Jak to wygląda finansowo na stanowisku IT Team Leader? Mam nadzieję, że ktoś oświeci mnie, co prawda jest ponad miesiąc na aplikowanie, ale im wcześniej tym lepiej :3
Pani Alicjo, dziękujmy za Pani komentarz. Wynagrodzenia w OVHcloud dla Juniorów jak i osób z doświadczeniem są na bieżąco monitorowane i dostosowywane do poziomów rynkowych. Oczywiście, ostateczna kwota zależy od wielu czynników, takich jak obszar odpowiedzialności, poziom wykształcenia i umiejętności, dokonania w karierze, doświadczenie zawodowe. Jeżeli chodzi o wspominane benefity, to uważamy, że mamy się czym pochwalić w tym obszarze. Oferujemy bardzo dużą gamę różnorakich świadczeń pozapłacowych, które są cenione przez naszych pracowników. Stanowią one nasz wyróżnik na rynku, dlatego też zależy nam, aby każdy, kto zastanawia się nad aplikowaniem do naszej firmy wiedział, z jakich dodatkowych benefitów będzie mógł skorzystać. Mamy nadzieje, że nasza odpowiedź będzie dla Pani pomocna. Pozdrawiamy Serdecznie, Dział HR
Rotacja jest bardzo duża, wynagrodzenia nie są atrakcyjne a wręcz niskie, niestety benefity nie rekompensują tych braków. Korporacja która dokładnie rozlicza Cię z każdego kliknięcia myszki, nawet toaleta jest na czas:) Kasa bardzo słaba dobra oferta dla osób które dopiero zaczynają karierę zawodową i to nie dłużej niż 2 lata lub mieszkają z rodzicami i potrzebują kasy na kieszonkowe :) ???? Atmosfera i ludzie to Prawda na plus ➕
Witaj Łuki, Przykro nam z powodu Twoich doświadczeń. W odniesieniu do rotacji pracowników, to na bieżąco ją analizujemy i uważamy, że nie jest ona duża w odniesieniu do całej organizacji czy sytuacji rynkowej. Oczywiście na rotację ma wpływ wiele różnych czynników i różni się ona w zależności od działu, ale jest to związane ze specyfiką każdego z nich. Naszą mocną stroną jest dawanie możliwości młodym osobom tuż po studiach na zdobycie pierwszego zawodowego doświadczenia, wejście w świat IT, poznanie funkcjonowanie w biznesie i cieszy nas, jeśli nabyte umiejętności przydają się i są wykorzystywane na dalszej ścieżce kariery. Naturalną koleją rzeczy jest to, że takie osoby chcą próbować swoich sił i rozwijać się w nowych miejscach. Tak jak już wspominaliśmy we wcześniejszym komentarzu, wynagrodzenia w OVHcloud są na bieżąco monitorowane i dostosowywane do poziomów rynkowych. Ostateczna kwota jest wypadkową m.in. wykształcenia, doświadczenia, umiejętności, zakresu powierzonej odpowiedzialności, czy innych zmiennych istotnych dla danego stanowiska. Zachęcamy również do otwartej i szczerej rozmowy ze swoim przełożonym w tym temacie. Jeżeli chodzi o rozliczanie z czasu pracy, to jeśli czujesz dyskomfort z tym związany, prosimy zgłoś się do nas, w celu wyjaśnienia sytuacji. Pomożemy! Pozdrawiamy, Dział HR
Tak, dobra praca na start po studiach lub jeszcze na studiach. Godziny pracy uciążliwe, trzy zmiany. Zarobki niskie wszystko na czas, call, mail i toaleta też to prawda. Rozmowa z przełożonym Managerem bezcelowa - nie pasuje Ci to możesz odejść. Team i atmosfera w dziale Super, techlead też ????
Witamy, Praca w zespole Customer Service odbywa się w godzinach 8-16, 9-17 oraz 10-18 od Poniedziałku do Piątku. Podczas rozmów rekrutacyjnych każdy z kandydatów / kandydatek jest o tym informowany. Pozdrawiamy, Dział HR
Bardzo mi tu dobrze i nigdzie się nie wybieram. Ludzie i atmosfera mega.
Fajna firma. Dobrze mi się pracuje.
Jako pracownik Data Center tej firmy pod Warszawą oceniam ją pozytywnie a niejednego pracodawce juz zjechalem na tej stronie. Dzial kadrowy ma podejscie propracownicze. Płaca to kwestia rynkowa i trudno liczyć na to że będzie znacznie różnić się od tego niż gdzie indziej jesli nie masz unikalnych kompetencji. Natomiast sam sposób pracy jest lepszy niż w innych firmach gdzie miałem okazję być. Nie wywołuje stresu, niepotrzebnej presji i uczucia że nie masz ochoty tam iść. Na plus jest dobra atmosfera i pomocni ludzie bez fałszywości i próby osiągania czegoś kosztem innych. Po prostu udany zespol. Warto podkreślić zasobny pakiet benefitow - dodatkowe dni wolne, wypłata na długi urlop, karta lunchowa, dofinansowanie biletu, wielokrotne cateringi i imprezy bez pomijania kogokolwiek z roznych okazji. Finansowanie kursów i uprawnien. Są to standardy wynikające z podejścia pracodawcy o które czesto trudno w polskich jak i zagranicznych firmach. OVH nie żałuje srodkow na bezpieczenstwo, dobrostan, narzędzia pracy sugerowane przez samych pracownikow i wpływające na jej efekt finalny. Prawie nikt nie odchodzi stąd z innego powodu niż zwykle podkupienie przez konkurencję które bazuje na doświadczeniu zdobytym w OVH. Praca tutaj nie jest czasem zawodowo i spolecznie straconym. Jestem zadowolony ze tu trafilem. Mam nadzieję że taki sposób funkcjonowania nie zmieni się. To kierunek który zasługuje na aprobatę.
Witaj, dziękujemy za Twoją opinię! Miło nam, że w tak rzetelny i obiektywny sposób, postanowiłeś podzielić się swoimi przemyśleniami na temat pracy w OVHcloud. Pozdrawiamy!
Tragedia. Zapłaciłem za wsparcie pomocy technicznej, a konsultant rzucał słuchawką. Facet nie miał cierpliwości wytłumaczyć problemu jak coś nie działało. Tragedia.
Nie winie działu HR, bo moim zdaniem zawiódł Pan, który dzwonił z FR, w ogóle ta rozmowa odbyła się inaczej niż miała się odbyć pierwotnie. Pierwszy etap rozmowa z HR oceniam pozytywnie, drugi etap rozmowa Pani kierownik z pl oceniam średnio typowo-korpo-rozmowa i pytania. Natomiast Pan z FR całkowicie jakby nie wiedział o co ma pytać, pytania inne niż miały byc, rozmowa o niczym. Na koniec powiedział że będą się kontaktować w ciągu kilku dni i wtedy następna rozmowa albo odpowiedz. Zastanawiam się ile tych rozmów miałoby byc... Jak rekrutacja do NASA. Odpowiedź mnie nie zaskoczyla, ale jej treść już tak, bo niby zostało ocenione coś co miało być sprawdzane a nie było. W sumie to chciałbym zobaczyć jakiś certyfikat egzaminatora jak są tacy pewni swojej wiedzy.
zamiast pisac co mogl myslec ktos kto zostawil opinie przede mna, napisze jak mi sie tu pracuje: polecam, jak ktos nie lubi korpo jakich wiele we Wro. jestem tu ze 2 lata, to moja 3 firma i naprawde jest ok. wiadomo, sa oczekiwania, jakis wynik musi byc, jak wszedzie. co do rekrutacji - byla rozmowa na miejscu, testy tech. i potem rozmowa z szefem z FR. inne teamy maja podobnie, 1-2 etapy. hr daje info czy tak, czy nie w ciagu pare dni. Co do benefitow jest ich troche - korzystam z 2 i jest ok, na tej podstawie nie decyduje o wyborze pracodawcy, sorry :)
Hej, możesz napisać więcej o benefitach? Czy karta Multisport jest w pełni finansowana przez firmę? Jak wygląda sprawa kursów języka? Czy rzeczywiście wchodzi w grę francuski? Zajęcia są w firmie czy należy się zapisać po godzinach pracy? Czy były/będą wyjazdy do zagranicznej siedziby firmy? Każda informacja będzie cenna.
multisport jest finansowany, ale nie w całości, chyba jakoś 80-90%, w tygodniu jest 1 godz. jezyka normalnie w czasie pracy, nie trzeba odrabiac :) z lektorem z zewn., poki co ang lub fr, moze sie pojawic cos jeszcze. Wyjazdy do FR są w zależnosci od teamu, od nas chłopaki co jakis czas jezdza, szczegolnie jak team ma ludzi w PL + FR. ,
a jeszcze co do benefitow: sa 4 dodatkowe dni urlopu, sa karty zasilane na posilki itp, i dla jezdzacych komunikacja dofinansowani 50% do biletow miesiecznych. A dla zmotoryzowanych - darmowy parking 24/7 :) najs
Miałem przyjemność pracować w dziale wsparcia technicznego przez ponad rok, co jak na rotację w danym zespole jest całkiem niezłym stażem. Możliwości rozwoju wewnątrz firmy są bardzo małe lub żadne. W Polsce mamy mało działów i obecnie przechodzenie między nimi jest zablokowane. Reszta działów znajduje się we Francji i bez francuskiego paszportu możemy o nich zapomnieć. W polskim oddziale trzeba liczyć raczej na farta gdyż ludzie z managementu trzymają się sztywno. Swoim podejściem sprawiają wrażenie świadomych swoich wątpliwych kompetencji i boją się ambitnych, młodych ludzi z niższych stanowisk dopuszczając do siebie jedynie pupilki. Mimo deklaracji nowoczesnej i innowacyjnej firmy sam Support jest przestarzały, metodologie się nie zmieniają a na czele priorytetów dumnie stoją KPI liczone w podobny sposób dla wszystkich zespołów. Stagnacja sprawia, iż wiele osób tam otwarcie deklaruje swoje zdystansowane i olewcze podejście (kompletnie się nie dziwię) więc już na wstępie warto być przygotowanym na pasywne stanowisko przełożonych lub starszych stażem pracowników. Rozwojowe osoby szybko się zawijają bo nie mają możliwości przełożenia swoich ambicji na możliwości rozwoju w danym dziale - a jest tam spore pole do zmian. To, co można natomiast stamtąd dobrego wynieść to zdobyta na własną rękę i dzięki dosłownie kilku doświadczonym osobom wiedza, obycie z powszechnymi cloudowo-webowymi technologiami oraz fajne kontakty. Support Cloud to sandbox, gdzie czeka pracownika szereg usług i technologii do ogarnięcia, natomiast wszystkiego uczymy się sami - szkolenia wewnętrzne są typowo produktowe i poza informacjami stricte ofertowymi (sprzedażowymi) niewiele cennego pracownik jest z nich w stanie wyciągnąć. Z jednej strony walczymy z różnej maści technicznymi problemami z infrą, configiem itp a z drugiej trzaskamy administracyjno-księgowe tickety i odbieramy telefony od januszexów. Dyrektor, dział HR i Office Management są chyba jedynym zielonym światełkiem tej firmy. Ambitnie działają nad dobrym wizerunkiem polskeigo oddziału i na prawdę dbają o atmosferę i dobre samopoczucie pracownika - chwała im za to. Skrzynka codziennie jest zasypywana mailami w języku francuskim, które należy ignorować lub są typowym flexem nt. osiągnięć firmy czy otrzymaniu laurów beżowej chmurki od tej czy innej mało znanej redakcji. Ot typowe korpo nazywające się "rodzinną firmą", nic więcej. Prezentów, eventów czy ciekawych benefitów za to nie brakuje i polski oddział sprzyja zacieśnianiu relacji między pracownikami. OVH w CV wygląda dobrze i opisane stanowisko wraz z obowiązkami dość skutecznie przyciągają uwagę rekrutujących na analogiczne, wyższe stanowiska. Sama praca moim zdaniem jest OK ale nic więcej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OVH Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy OVH Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OVH Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OVH Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w OVH Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.