Polecam nowa siedzibe firmy Fala....Rejtana 20b, miło,przytulnie i wakacyjnie ???? maja nowe maszyny i ozonowanie ????
Jestem dziś na fali wiec zapraszam jak coś chcecie ):
Ostatnio nie piszecie zbyt wiele na temat pracy w "Fala Pralnia", co jest tego przyczyną? Jeśli ktoś z obecnych lub byłych pracowników zechce podzielić się swoją wiedzą na temat tego pracodawcy, to będę bardzo wdzięczny!
No niestety @toka nie zatrudniają tak często, a samej strony internetowej nie posiadają więc ciężko jest och namierzyć w jakikolwiek sposób, może w ogłoszeniach lokalnych coś będzie, dużej kasy niestety nie ma, możesz się spodziewać no nie wiem 2000 netto
tak sie sklada,ze tak skromnie nas Pan opisal tutaj,ze az nam milo, gdyby byl Pan az tak wstrzasniety tym wszystkim, jak pan to skrupulatnie opisal, to ja na Pana miejscu juz bym nie skorzystala z tej pralni, a jak wiemy bedzie Pan jeszcze krzystal z naszych uslugczego w ramach rekompensaty ! to nie rzada, kultura jest powstrzymanie sie od oceny innych ,gdyz sami nie jestesmy bez winy,Dziekujemy naszm stalym klientom za korzystanie z naszych uslug ,pomimo tak fatalnego opisu Pana z firmy S..........czaf
Niestety ale równiez doświadczyliśmy nieprzyjemności z tej pralni w Tesco. Sprawa ciągnie sie już ponad 2 miesiące i zapewne znajdzie finał w sądzie. Odsalismy do prania garnitur i 3 pary spodni, które rzekomo zostaly wydane innemu klientowi bez dowodu zapłaty, który jest podstawą do wydania odziezy. Pani powiedziala, zeby starac sie o odszkodowanie z ubezpieczenie ktore maja w PZU. Zgodnie z zaleceniami napisalismy podanie, ale niestety dostalismy odmowe zapłaty, gdyż ubezpieczenie dotyczy jednynie uszkodzen odziezy a nie zaginięcia. Jezdzilismy tam kilkanascie razy bez zadnego skutku. Efekt- brak garnituru, 3 par spodni, stracony czas, pieniądze na paliwo, nerwy. Garnitur zmuszeni bylismy kupic nowy. Bogu ducha winien czlowiek oddaje swoje ubrania do tej pralni, traci masę pieniędzy i jest jeszcze traktowany jak potwór! Ale to koniec! na pewno nie odpuścimy, bo nie chodzi o 50 zł tylko o ponad 1000zł !!! To jest niepoważne, żebysmy my jako poszkodowani musieli 100 razy prosić i fatygować się zeby oddano nam co nasze! Odradzam korzystania uslug tej pralni! Podejmiemy ostatnia próbę negocjacji z tą firmą, a jesli nie przyniosą efektów, to sprawa znajdzie finał w telewizji i w sądzie.
droga klientko-pomylki sie zdazaja,ale napisz o tym,ze zadalas zwrotu kosztow garnituru,nie odnoszac marynarki,gdzie zwrot pieniedzy powinien byc tylko za spodnie,dodatkowo sie zgodzilas na odkupienie spodni u producenta,nie informujac pan tam pracujacych o tym ze spodnie byly szersze o 2 cm! te wiadomosc przekazalas w dniu wysylki spodni przez producenta do pralni! bylo to nie uczciwe zachowanie wobec pracownic,ktore grzecznie chcialy naprawic wyrzadzona krzywde!!! ponadto uwzglednienie reklamacji trwa 14dni-nie wliczajac swiat! Dziekujemy za wyrazenie swojej opini na forum i wierzymy,ze ten incydent nie zniecheci innych klientow. Dziekujemy i grzecznie przepraszamy......
tak sie sklada,ze jestem klientka obecnie pralni Fala,a niegdys Panda od 10l, oddaje tam odziez wymagajaca czyszczenia chemicznego jak i wodnego...i musze przyznac,ze nie ma w rzeszowie takiej drugiej pralni,gdzie obsluga tak dokladnie informowalaby klienta o usludze,dlatego dziwi mnie takie szkalowanie na forach i opisywanie co sie stalo a co nie,tym bardziej ze nikt nie jest nieomylny i wszedzie popelnia sie bledy,a co do czyszczenie odziezy w 25min- nie ma takiej reklamy! drodzy klienci ja polecam te pralnie,zwazywszy na mila i fachowa obsluge,a coz jesli chodzi o zniszczona lub zgubiona rzecz badzmy wyrozumiali i odwrocmy sytuacje!,co my bysmy zrobili i jak sie zachowali w takiej chwili! jest tro nieprzyjemne dla obu stron,ale mozna dojsc lagodnie do konsensusu.pozdrawiam wszystkich czytajacych...p.Agnieszka
Drogi Kliencie Tak się składa że jestem tą wyrachowaną obsługą , dlaczego nie piszesz o tym że za spodnie wziąłeś kwotę za cały garnitur,nie zwracając marynarki, i że nie zgodziłeś się na zakup takich samych spodni w tej samej firmie . Pomyłki zdarzają się wszędzie , nam też , prawdopodobnie spodnie mogły trafić omyłkowo do innego klienta . Przepraszamy jeszcze raz ,w pralni też pracują ludzie .Nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Szkoda że wyrozumiałość nie jest nam wszystkim bliska. Przepraszamy i Pozdrawiamy.
Rozczarowanie usługami powyższej pralni nie ma granic. Oddane spodnie garniturowe, tworzące całość z marynarką zaginęły bezpowrotnie w nieznanych okolicznościach. Ciekawą sprawą jest zaginięcie tych spodnie w tak "wielkiej" firmie usługowej. Drodzy klienci nie dajcie się omamić urokami Pań pracujących w pralni gdzie czyszczenie odzieży nie trwa reklamowe 25 minut w czasie zakupów w tesco. Pracownicy tworzą skonspirowany zespół, chroniący cenny czas swojej szefowej. Podsumowując pracownicy na czele z szefową w żywe oczy kłamią klientów, tworząc niestworzone historię zaginięć ubrań, dodatkowo osoby te są niesamowicie BEZCZELNE i WYRACHOWANE, ROZCZENIOWE, co nie świadczy w dzisiejszym czasie dobrze o usługodawcy. Mam nadzieje, że każdy kto to przeczyta zastanowi się nad oddaniem swojego ulubionego ubrania do pralni w której wieje wczesnym PRL-em. KLIENCI STRZEŻCIE SIE...
dla mnie ta firma to przykład braku profesjonalizmu i kultury zwłaszcza jesli chodzi o własiciela ; stanowczo nie polecam
Człowieku, chyba dla jaj to piszesz....Jaka firma! Moe kiedyś to była jakaś firma, ale nie dziś. [usunięte przez moderatora] to [usunięte przez moderatora] babsko, które rozłożyło na łopatki Falę, oszukało mase pracowników i ma teraz jedną małą pralnię w Tesco, dzie nie ma nawet pralki wodnej. Ludzie od lat nie dostali obiecanej premii od obrotów, i mają 6 zł na godzinę. Oj można byłoby się przyjrzeć tej pani...