Centrum Obrusów Artur Danielewicz

Opole

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o Centrum Obrusów Artur Danielewicz

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obrusów Artur Danielewicz

Marta

@Tak@Takwidzę, że jesteście zadowoleni z pracy w Centrum Obrusów Artur Danielewicz. Chętnie dowiemy się dlaczego. Co sprawia, że warto pracować właśnie w tej firmie? Szczegółowe, merytoryczne opinie będą szczególnie cenne dla osób, które zastanawiają się nad przesłaniem swojej aplikacji.

Tak

Siema Wlkp , Pomoże też ok , łapka w górę

Tak

Spoko pracuje tam 7 lat Pozdowienia z Wlkp

blak

kol, ostatnio sporej ilości przedstawicieli potrzebowali. Mam nadzieję, że aż tylu tak szybko im nie zrezygnwoało

PH co

Szukają na pracujpl

darek

Witam Pracowalem tam prawie rok i jedyna rzecz ktora byla na czas to pensja ktora p.Artur placil osobiscie . Natomiast rzecz nie do przyjecia to podzial dystrybucyjny regionu np. Darek mieszkajacy w Bialymstoku nie obsluguje najwiekszego klienta hurtowego , bo ktos spod Bydgoszczy to robi . Takich kwiatkow bylo wiecej wiec zwolnilem sie i nie zaluje .

kicia

nie polecam

Zbigniew

[usunięte przez admina]-przy wiekszym zleceniu nie dostałem kręcą z zapłatą i do chwili obecnej jej nie odzyskałem. Pozdrawiam Zbigniew

Zostaw opinię o Centrum Obrusów Artur Danielewicz - Opole

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Obrusów Artur Danielewicz