Jak oceniacie atmosfere w sklepach?
Ja w porównaniu do poprzednich sklepów, w których pracowałam, dobrze oceniam tutaj pracę. Jest spokojnie, przynajmniej u mnie no i stabilnie, bo umowa o pracę (a różnie to z tym bywa gdzieś indziej).
Nie masz pojęcia o czym piszesz. To jest konto Giant PL czyli centrali, a nie sklepów w ich sieci dystrybucji. Każdy sklep to osobna firma z własnym kierownictwem, idz pisać na profil swojego sklepu.
Spokojnie, każdemu się może pomylić. W centrali też jest spoko, nie spotkałam się z jakimiś zgrzytami szczególnie.
Kolego, jakbyś nie zauważył profil dotyczy centrali dystrybutora, idz sobię gdzie indziej pisać o sklepach.
a to jak ktoś napisze o sklepie to co? nie może? zakaz jest? a może zada pytanie na które akurat ktoś bedzie umiał odpowiedziec. po co tak agresywnie od razu
jak dla mnie czepianie się dla czepiania. typowa mentalność. za dużo czasu wolnego i takie efekty są
Czy w Giant Polska Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
jakie niby problemy? wydawało mi sie do tej pory ze jak coś potrzebuje to zawsze mozna bylo wszystko sie dogadac i zalatwic. jak szanujesz innych i prace to oni tez będą szanowali ciebie. taka kolej rzeczy
wszędzie mogą się znaleźć problemy, więc pytanie zasadne. moim zdaniem tak, ale to na podstawie moich doswiadczeń z tematem.
no ja nie mówię że nie, ale zapytałem jakie w takim razie miały to być te problemy.. i dodałem że się da dogadać.
To są takie brednie pisane na poprawienie opinii że prawie to brzmi jak paski TVP. Mamy to? Tylko jedna osoba to ma a reszta tylko ciska gromy jak carycy nie ma na sali.
Jakie są procedury wymiany kasku? Mówili mi kiedyś na sklepie, że jest taki program, ale nie znam szczegółów, a przydzwoniłem w drzewo ostatnio i się trochę obłupał i popękał, więc chętnie bym skorzystał z wymiany, zamiast bulić za nowy
Witam serdecznie, chciałem dopytać, czy w centrali oferuje się jakieś premie czy benefity? Najbardziej w sumie zależy mi chyba na ewentualnej prywatnej opiece medycznej, teraz w wielu firmach to standard a jest to dosyć duże ułatwienie życia.
Zapomnij o premiach czy podwyżkach, w tej cudownej firmie nie ma nic takiego. Nawet nadgodziny sa bezplatne. Chcesz godnie zarabiac to idz gdzie indziej . Opieka medyczna jest teraz wszedzię.
Dziękujemy za pytanie. Giant Polska oferuje różne benefity dla swoich pracowników, zarówno płacowe (premie roczne, premie uznaniowe), jak i pozapłacowe (opieka zdrowotna w Medicover, ubezpieczenie NNW, karta sportowa, współfinansowanie parkingu). Jest także możliwość zakupu roweru i akcesoriów w cenie kosztowej w ramach programu pracowniczego. Nadgodziny są natomiast rozliczane zgodnie z kodeksem pracy.
To mi w pięty poszło, no no, diss na poziomie
I tak, wyobraź sobie, że będę pracował I nie potrzebuję wyżej wymienionych atrybutów, w przeciwieństwie do ciebie ;)
A pracuj sobię synku pracuj, nawet za darmo, pani nauczycielka lubi takich pracusiów jak ty. Osoby mające jakiekolwiek porównanie wybiorą inne miejsce pracy
Pozwól, że te osoby będą sobie decydowały za siebie. To, że ty tak powiesz, nie znaczy, że tak jest. I wysil się z nickiem, zamiast podbierać ten zajęty.
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Specjalista w Dziale Technicznym w Giant Polska Sp. z o.o.?
nie wiem czy to cie jeszcze interesuje, ale jak kiedys składałem papiery na to stanowisko to nie bylo konkretnych wymogów co do doświadczenia tak w sensie czasowo, tylko trzeba było je mieć, być dosyć obeznanym w branzy rowerowej i orientować sie w sprawach reklamacji serwisu
w kwestii branży rowerowej to chodzi o taką bardzo konkretną wiedzę czy tak ogolnie wystarczy?
Gdzieś może na stronie będzie, nie orientowałem się w tym akurat ale myślę że powinno być coś na pewno.
Witam, widziałem ofertę na mechanika na stronie a akurat się składa, że miałem trochę styczności ze składaniem rowerów tylko pojawia się pewien problem. Jak wygląda kwestia jeśli chodzi o rowery elektryczne? Bo tego akurat nie bardzo kojarze, nie miałem jeszcze do czynienia i nie wiem czy to nie przeszkodzi w przyjmowaniu się. I Drugie pytanie, jak długie trzeba mieć doświadczenie z rowerami, nie ma tam wypisanego konkretnego zakresu czasu.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Dla nas liczą się rzeczywiste kwalifikacje w zakresie serwisowania rowerów i dlatego podczas rekrutacji sprawdzamy umiejętności praktyczne kandydatów. Kilkuletni staż pracy w serwisie rowerowym będzie dodatkowym atutem. Rowery elektryczne są bardzo ważnym segmentem w naszej ofercie produktowej i znajomość tej tematyki jest dla nas istotna.
O, bardzo dziękuję za pomoc, w takim razie zabieram się do tutoriali, może jakoś to nadrobię ile będę mógł i spróbuję. Myślicie, że bez praktyki coś można będzie ogarnąć? Znacie się pewnie bardziej na elektrycznych.
Każdy kiedyś zaczynał :) Jeśli wiąże Pan swoją przyszłość z serwisowaniem rowerów, wiedza i umiejętności praktyczne w zakresie rowerów elektrycznych są bardzo ważne i radzimy je jak najszybciej uzupełnić. Sugerujemy zacząć od uzupełniania wiedzy na temat rowerów elektrycznych jako produktów w ogóle. Część informacji można znaleźć na stronach producentów, np. naszej https://www.giant-bicycles.com/pl/power-your-journey. Równolegle warto szukać sposóbu nabycia umiejętności praktycznych, np. w postaci praktyk w serwisie rowerowym, czy dostępnych na rynku szkoleń zawodowych. Życzymy powodzenia!
Ile osób zazwyczaj pracuje na jednym salonie sprzedaży?
z tego co się orientuje po moim doświadczeniu, to zależy i od ruchu jaki jest na sklepie i do tego, co ustali osoba decyzyjna, bo nie można sobie tak ustalać jak sie chce
bo kiedyś pracowałem w dosyć dużym sklepie i wtedy było kilka osob na zmianie, a jak mnie dali na zastępstwo do innego punktu, ktory byl dwa razy mniejszy wtedy juz byly tylko 2 osoby łącznie ze mną, wiec to na pewno ma znaczenie
a dla mnie to jest w sumie troche dziwne, bo wiele razy jak szłam na zakupy do galeri to widziałam sporo dziewczyn w małym butiku i tak sie zastanawiałam, po co ich tyle tam stoi, jak w ciągu tygodnia i tak nie ma tylu klientów
sory, że tak troche od czapy, ale po prostu jestem ciekawa, czy inni tez mają takie spostrzeżenia
Na jakie ubezpieczenie mozna tutaj liczyć?
Cześć, czy pracownicy mają szansę na jakieś zniżki na asortyment?
tak. Medivocer, ubezpieczenie NNW, dofinansowanie Multisporta, wsparcie finansowe i ubraniowe przy udziale w eventach rowerowych (sam nie korzystałem, ale wiem, że jest opcja)
eee no to sporo dopłacają w takim razie. jak na to z ilu obiektow różnych można korzystać to bardzo się to opłaca
też wykorzystałam swoją szansę, gdy jeszcze tam pracowałam i kupiłam chrześniakowi super rowerek na Komunię, mały był zachwycony i do dzisiaj mu sie sprawdza
Ooo a co tutaj tak niemiło się zrobiło ? Kilka lat temu jak tutaj byłem to nie było ani jednej negatywnej opinii(usunięte przez administratora)
Jakie umowy dla pracowników obowiązuja?
nie myśleliście o jakiejś współpracy z dekatlonami albo innymi sklepami sportowymi które są łatwiej i częściej odwiedzane
Gianta nie ma w decathlonie, ale jest np w intersporcie jeśli chodzi o takie większe stacjonarne sklepy
Witam, przyznam że nie mam czasu robić wycieczki po wszystkich salonach rowerowych żeby zrobić rekonesans. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie jest największy asortyment albo chociaż kumaci sprzedawcy którzy umieją coś sensownego doradzić?
Nie ma ich aż tak dużo, żebyś sobie mógł na taki wybór pozwolić. Każdy sklep tak naprawdę jest duży i dobrze zaopatrzony, ale chyba nie będziesz jeździć po całej Polsce, tylko pojedziesz tam gdzie masz najbliżej, czy się mylę?
otworzyli nowy we Wrocku dopiero co, więc myślę, że na bank na wstępie będzie dobrze zaopatrzony. ja się wybieram w weekend zrobić rozeznanie, ale zobaczymy co to będzie, bo kupić dobry rower w sezonie, to niemała sztuka.
Kojarzy ktoś czy szukają osób do pracy na serwisie?
Właśnie zwiększamy zatrudnienie w Dziale technicznym. Rekrutujemy na stanowisko Specjalista w Dziale Technicznym. Ogłoszenie jest dostępne między innymi tu: https://www.gowork.pl/oferta/specjalista-w-dziale-technicznym,13IGNBNQeNEIyUArnvTLw3,warszawa
Nie chcę tego nawet komentować...
gdzie szukać ofert?
Dostanę u was gripy? Takie, żeby się dało przejechać krótki dystans bez rękawiczek, żeby się nie porobiły odciski, ale też żeby się łapa nie ślizgała, jak się trochę spoci?
Dostać dostaniesz, ale o to jakie spełnią twoje warunki to już pytaj doradcy w salonie najlepiej. Btw, czemu bez rękawiczek? To niewygodne
Widocznie nie każdy lubi rękawiczki :) to chyba kwestia indywidualna z tego co widzę po klientach np. jeden sobie nie wyobraża bez, a drugi nigdy nie założy
Bo mam atopowe zapalenie skóry i większość materiałów mnie drażni, a no nie oczekuję, że znajdę gdzieś rękawiczki z jedwabiu ;) Na dłuższe trasy wiadomo, zakładam, bo nie chcę sobie dłoni pozdzierać, ale po bułki czy po córkę do przedszkola wolę bez.
Jest jakis seris?
Całkiem spoko praca dla pasjonatów.
Ja tam nie jestem pasjonatem ale przyjąłem się tu i całkiem nieźle mi sie pracuje :) zmian nie planuje żadnych
Myślałem, że zainteresowanie tematyką i jakaś wiedza to must have. Ale skoro i bez tego się da, to spoko.
Dlaczego? wiedzę jakąś miałem, ale mówię że nie jestem pasjonatem, to się chyba wzajemnie nie wyklucza, dużo się tutaj już na miejscu nauczyłem
Gdzie dostanę rower Talon 2-GE? Bardzo chciałbym kupić taki rower, ale nigdzie nie ma. Czy Giant nie powinien zatrudnić osoby odpowiedzialnej za dostępność rowerów? Czy nie prowadzi rekrutacji na takie stanowisko? (usunięte przez administratora)
Tak, Giant otworzy w sierpniu fabrykę pod Borzęcinem gdzie będą składać Talony dla pytających z goworka.
Ja mam konkretne pytania o prace. jakby ktoś był zainteresowany podaniem mi konkretnych faktów to bardzo proszę. Po 1 czy pracuje się na zmiany i w jakich godzinach po 2 jak wyglada rekrutacja czy jest to cos skomplikowanego czy zwykla rozmowa
Ad. 1 w firmie funkcjonuje podstawowy system czasu pracy i zadaniowy (zależy od stanowiska). Biuro jest czynne w godz. 8-17, pracuje się w godz. 8-16 lub 9-17. Ad. 2 zależy na jakie stanowisko, aktualnie nie ma rekrutacji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Giant Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Giant Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Giant Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!