Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Opinie o PMG Partner Sp. z o.o.
Jak najdalej od tej firmy. Fatalny poziom zarządzania zero profesjonalizmu Wysokie koszty - ukryte w kosztach konserwacji
Najgorsza firma gdzie pracowałem ja tu 3 lata spedziłem o podwyżce zapomni odpowiedz prezesa nie da rady bo budynek nie podnosi nasza administracja bo mamy swoją kroi wspólnoty że chocho wszystko na zlecenie w ramach konserwacji klamkę mogę wymienić no ewentualnie swietlòwke ale tylko 1 w miesiącu dyżury obowiązek transport na wezwanie wspólnoty taxi dramat.Nie polecam nikomu
Mam bardzo złe doświadczenia z PMG - budynek przez nich zarządzany popada w ruinę, odmawiają wykonywania podstawowych czynności, ignorują maile i telefony, odmawiają współpracy z właścicielami bo sami chcą dyktować warunki na osiedlu i bez awantury nic się nie da zrobić, do obsługi wybierają tylko zaprzyjaźnione firmy przy czym konserwacją zajmują się sami w skutek czego pojawiają się kolejne awarie, a deweloper odmawia ich naprawy uzasadniając to wprost zaniedbaniami PMG. Firma żerująca na chorych przepisach zezwalających narzucanie zarządcy aktem notarialnym przez dewelopera.
Firma jest po prostu FATALNA. Chciałam założyć internet i TV w nowym mieszkaniu więc zamówiłam montera w sobotę. Okazało się, że aby podłączyć media należy dostać się do jakiejś skrzynki w garażu. Administrator nie odbierał - mimo, że jak się dowiedziałam w firmie nie miał urlopu. Zadzwoniłam więc do zarządcy - oto co usłyszałam "no proszę pani ja nie będę wzywać administratora bo Pani ma montera. musi Pani zgrać montera i administratora ze sobą a nie że Pani ma w sobotę montera i mam wzywać administratora".... Do dziś jestem bez neta i TV. Dzwonię więc do firmy: "no to skrzynkę mógł otworzyć ochroniarz" "proszę Pana tu nie ma ochrony" - cisza... Firma nawet nie wie jakim budynkiem się zajmuje, są niekompetentni i co najważniejsze po prostu chamscy. Za rok zawiązuję się u mnie w bloku wspólnota mieszkaniowa i (usunięte przez administratora) PMG z zarządzania tym blokiem.
Akurat miał rację co do tego. Administrator też człowiek, nie pracuje 24/7, nie jest na każde zawołanie, ma swój czas wolny. Jest to normalne, że jeśli chce się załatwiać takie sprawy jak montaż kablówki itp. trzeba się zająć organizacją troszkę wcześniej, a nie w dniu montażu. Nikt na Pana/ Pani pstryknięcie nie będzie biegł z wywieszonym jęzorem z kluczami w ręku. Czy jeśli Pan/i idzie do sklepu po godzinach pracy tegoż sklepu jest Pan/i zawiedziony/a wykonaniem przez nich usługi i obsmarowuje Pan/i sklep, że nie jest on dla Pana/i czynny wtedy kiedy się Panu/i podoba. Taki administrator ma do obsługi od kilku do kilkunastu budynków i niech Pan/i sobie wyobrazi, że w weekend chociaż jedna osoba z każdego budynku poprosi, żeby przyjechać do niego i załatwić choć tak drobną rzecz jak otwarcie jakiegoś pomieszczenia. Czy Pan/i chciałby/łaby tak pracować? Inna rzecz, że mogli Panu/i wytłumaczyć to w sposób kulturalny, choć nie wiem jak było naprawdę. I nie, nie jestem i nie byłam pracownikiem tej firmy i kompletnie jej nie znam.
Biedna damulka nie ma internetu. Przyjechała z wiochy do miasta i chce żeby ludzie pracowali dla jej wygody nawet w weekend. A sianko z butów wystaje - WILANÓW WITA hahaha
Firma jest w porządku, można wyegzekwować wszystko ale trzeba wiedzieć czym jest wspólnota, jak działa i jakie są prawa/obowiązki właścicieli lokali . Jeśli nie wymagasz rzeczy niemożliwych i zachowujesz się kulturalnie to nie ma problemu. Niestety większość niezadowolonych to aroganccy roszczeniowcy .
Zarządcy budynków mają trudną pracę. Żeby trafić do wszystkich nie jest łatwo.
@MALWINA Rozumiem że dobrze ci się pracowało w PMG Partner Sp. z o.o. Na jakim stanowisku byłaś zatrudniona? W tej chwili PMG ma ogłoszenia o rekrutacji m.in. na stanowisko elektryka. Ktoś współpracował z tą firmą i może powiedzieć jakie warunki oferują?
A JA MAM DOBRĄ OPINIE O PMG PARTNER ZARÓWNO JEŻELI CHODZI O ZARZĄDZANIE JAK I OBSŁUGĘ TECHNICZNĄ. PMG POWODZENIA NIE DAWAJCIE SIĘ I OBY WIĘCEJ TAKICH FIRM
Firma zatrudnia jednego pracownika na kilku obiektach a pensję i to średnią płaci tylko raz. Nastawieni na wymuszone modernizacje.
Firma płaci za etat, ale wymaga dyżurów domowych w ilości 124 h miesięcznie za które nic nie płaci a bierze pieniądze od klientów. Oszukuje w ten sposób i klientów i pracowników. Nie polecam.
Bardzo słaby Administrator i zarządca, zostawił po sobie mega bałagan we wszystkich sprawach. Nie reagował na zgłoszenia usterek i awarii, chronił tyłek developerowi DD
Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed oddawaniem zarządzania wspólnoty w ich ręce. Rozliczenia są z kosmosu, nie można dojść co i za co.. są podawane tylko kwoty. Buta, chamstwo i prostactwo pracowników dopełniają wszytskiego.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PMG Partner Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PMG Partner Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.