(usunięte przez administratora)
W czym konkretnie to zarzadzanie kuleje ze tak piszesz? Z doświadczenia wiem ze niektóre warunki warto negocjować zwłaszcza gdy zaczynają sie pojawiać jakieś problemy. pójdą wtedy na rękę?
Ostatnio jak szukali kogoś do obsługi klienta to pisali o atrakcyjnym wynagrodzeniu. Podziałało mi na wyobraźnie. Napiszcie wprost ile się zarabia żebym wiedział na co się pisze.
Zakup z hurtowni z problem, brak rzetelnego kontaktu i pomocy z strony Huppe Polska, jestem rozczarowany, wizerunek marki został w moich oczach zatracony, nie miałem pojęcia, że tak bardzo można olać klienta, nie polecam nikomu.
Mam nadzieję, że nie spotkało to Pana w trakcie zakupu w naszej firmie. Ograniczamy współpracę z tym producentem. Przedstawiciele tej firmy (co jest tajemnicą poliszynela) skupili się na poszukiwaniu nowego pracodawcy, co również wskazuje ich nagła aktywność na portalu LinkedIn. Proszę więc zrozumieć ich brak zainteresowania problemami "zwykłego" klienta. Po usunięciu ze stanowiska, byłego dyrektora Pana RadoslawaJ, grunt pod nogami rozpasanych "owieczek" usunął się, więc... panowie z HUPPE szukają "miękkiego lądowania".
Dzirawitamina Za dużo przebywasz na słońcu i od tego zwoje się potopiły. 1. to nie są nasi koledzy, co najwyżej znajomi z branży, z którymi współpracujemy, ale już coraz mniej - dlaczego ? patrz pkt 2 2. Twoje spiskowe teorie w temacie przygotowywania sobie miejsca pracy w tzw "dobrej" firmie są chybione - nie jesteś zorientowana w temacie jak widać, HUPPE jest na prostej pochyłej - spadkowej i mają ok 2 lata na wyjście z dołka inaczej pewnie MASCO sprzeda spółkę. W czołówce producentów kabin są już nie HUPPE, a Sanswiss, Radaway, New Trendy. Trudno by szukać w jakichkolwiek statystykach firmy HUPPE w TOP 10 najlepiej sprzedawanych kabin. Za to w dużej mierze odpowiada były dyrektor-prezes(usunięte przez administratora)i jego handlowcy, któzy przyzwyczajeni do "wolnego wybiegu" stracili kontrolę nad rynkiem (o ile ją w ogóle kiedykolwiek mieli) 3. skąd to wiemy - w branży aż huczy, a (usunięte przez administratora)- jeden z PH, to prawdziwy newsletter, lub jak kto woli,chodzący - branżowy "PUDELEK" - dla niewtajemniczonych taki portal plotkarski. 4. na samym początku pozwoliłem sobie na uszczypliwą uwagę, dlaczego ? bo piszesz kompletne bzdury, pomijając już problemy z fonetycznymi środkami stylistycznymi. (usunięte przez administratora)Rozumiem, że TY jako przedsiębiorca, właściciel firmy, wiedząc o tym że Twoi pracownicy kręcą wałki na boku, udekorowałabyś ich medalami za kreatywność w biznesie ?! Rozumiem też, że gdyby taki proceder zaistniał w Twojej firmie, wolałabyś o tym nie słyszeć - gratuluję :-) Nic tylko zakładaj biznes - będę jednym z pierwszych, którzy wyślę do Ciebie swoje CV :-) 5. wstyd, wstyd, wstyd - przeczytaj jeszcze raz, co napisałaś :-) I teraz zacznij się wstydzić.
Widzę, że przedstawiciele w HuPPE to bardzo "pracowite" chłopaki, potrafią ciągnąć po kilka etatów naraz :-) To i ja dorzucę wisienkę na tym torcie ! Swego czasu w HuPPE pracował niejaki Pan Marek Burnóg kolega zanego już nam Andrzeja Rożka - postanowili, że wspólnie, przy okazji pracy w HuPPE pohandlują Lustrami łazienkowymi ! Założyli więc firmę: pan Marek na żonę - dla niepoznaki :-D ale Pan Andrzej - bez jakiegokolwiek skrępowania. "Novus Design" S.C. Aneta Burnóg Andrzej Rożek Lustra ul. Nowy Świat 78, 33-100 Tarnów małopolskie
A ja ze COVID i redukcje w wielu branżach powoduje kopanie dołków pod innymi (często waszymi „kolegami”)ale wstyd mi za Was szukający pracy z tego co zrozumiałam nowy prezes i już jest powód do poszukania sobie miejsca w jak się domyślam dobrej firmie a przypuszczam ze na tych „nartach i innych imprezach” tez byliście no bo i skąd wiedza na ten temat .... i wstyd bo to jest portal do oceny pracodawców, a nie pracowników ale widać tak ciężki czas ze żeby znaleźć robotę nawet bylejakà jak piszecie o tym pracodawcy najpierw trzeba sobie zrobić miejsce wstyd wstyd wstyd ...
Jest takie stare, i jakże adekwatne do tej sytuacji, powiedzenie: RYBA PSUJE SIĘ OD GŁOWY.
Macie dużo audytów ,
Obecnie Prezesem jest Pan (usunięte przez administratora) może on popatrzy na to trzeźwym okiem i wyleczy ten TEAM ZOOMBIE. Wszystko tak naprawdę zależy od niego. Za czasów Pana (usunięte przez administratora), ta klika kolesi robiła co chciała, a w zasadzie to nic nie robiła :-) w głowach mieli tylko wyjazdy na nartki, wycieczki i imprezki, tego ich nauczył trener (usunięte przez administratora). Zero dyscypliny i zaangażowania w obowiązki ph, co widać ocvzywiście po rynku - udziały ich są już praktycznie niewidoczne i ciągle maleją, akcja zbieraj punkty - za sprzedaż kabin, czyli wymiana gotówki na kasę dla sprzedawców to jedyne argumenty przedstawicieli handlowych Huppe... dramat.
Zarząd powinien jeszcze przyglądnąć się uważnie pracy tych przedstawicieli. Naszym zdaniem, WSZYSCY są do wymiany. Każdy z nich to kombinator i olewator. Szczególnie, ten z Wrocławia i Tarnowa. Jeżdżą po sklepach i z (usunięte przez administratora) miną zadają równie głupie pytania - co się dzieje ze sprzedażą ? dlaczego spada ? dlaczego nie ma ich kabin na ekspozycji ? Jeżdżą - do za dużo powiedziane - wpadają raz na rok/pół roku jak z jakąś wizytacją. Częściej ich można było spotkać na nartach i imprezach - do tego są pierwsi ! Tak beznadziejnej obsługi to nawet Sanplast nie miał - chociaż od dawna tym nie handlujemy.
Po czym dokładnie wywnioskowałeś, że przedstawiciele firmy Huppe niekoniecznie z Twojego doświadczenia poprawnie i z korzyścią dla firmy wykonują swoje zawodowe obowiązki? Możesz mi dokładnie przedstawić skąd w ogóle takie wnioski z Twojej strony? Bardzo byłoby mi miło, gdybyś coś na ten temat napisał, więc może to zrobisz? Mogę na Ciebie liczyć?
(usunięte przez administratora)temu to się akurat należało jak nikomu innemu. Zarząd w Niemczech w końcu przetarł, wiecznie zakurzone okulary i odsłonił nieprawidłowości w prowadzeniu spółki. Pewnie dopatrzyli się również działalności (usunięte przez administratora)w innych spółkach, a wszyscy wiedzą, że pilnowanie interesów prywatnych na współ (usunięte przez administratora) i powierzonej spółki HUPPE Polska, nie idzie niestety w parze.
Podobała Ci się praca w firmie Huppe Sp. z o.o. ? Jaką masz o niej opinię? Czekamy na Twój komentarz na forum.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Huppe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Huppe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.