Opinie o Iqos (Philip Morris) w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Philip Morris. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Philip Morris o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Philip Morris w Warszawa

Amigo
Pracownik
 Pytanie

A jak to jest w przypadku pracy jako przedstawiciel handlowy tej marki? Mam na myśli umowę o pracę Czy jest tak jak piszą w ogłoszeniu czyli samochód i inne sprzęty służbowe? I na czym taka praca mniej więcej polega Ktoś miał styczność i jest w stanie mi odpowiedzieć?

były IC
Pracownik
@Amigo

wciskasz ludziom iqosa (produkt jest ogólnie słaby a heetsy to jakaś porażka co się teraz wyprawia), ogromny naciska na targety, budujesz własną baze klientów, nie mazna tego nigdzie reklamowac jako ze jest to wyrób tytoniowy, samochód i gadzety owszem otrzymasz, szkilenie tez ale nic po za tym, bardzo duza rotacja pracownikow, zatrudnienie przez pośrednika adecco

BYŁY EX
Były pracownik

Również zostałem zwolniony w ostatniej fali, która od jakiegoś czasu przechodzi powoli po wszystkich punktach, ale nie tylko. O samej pracy nie mogę powiedzieć nic złego mimo, że warunki od momentu mojego przyjścia uległy pogorszeniu. Tak na prawdę nie wiem za co dokładnie zostałem zwolniony bo w bajeczkę o polecaniu konsumentów nie chce mi się wierzyć bo nigdy takiego zakazu nie było, a wręcz przeciwnie. Podejrzewam, że kryje się za tym drugie (usunięte przez administratora) Mimo starań, ciężkiej pracy i zaangażowania jesteś nikim, przychodzą mówią do widzenia bez żadnych wyjaśnień czy możliwości rozmowy także nikt nie czuje się pewnie w obecnej sytuacji od ambasadora po kierownika punktu, a może i wyżej.

AM
Były pracownik

Cyrk na kółkach co się wyprawia w tej firmie

Były AM
Były pracownik

Wyrzucili mnie z pracy nie pokazując żadnych dowód, po prostu „decyzja odgórna” w momencie poproszenia o dowody w kwestii wykonywania poleceń przez iqosclub usłyszałam ze nie maja potwierdzenia fizycznego ze je robiłam, ale mogę iść do sądu i tam się dowiem wszystkiego.

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(36 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były expert
Były pracownik

Podzielam wszystkie negatywne opinie z dolu i potwierdzam, ze sa jak najbardziej prawdziwe. Pracowalem w tej firmie prawie 2 lata. W jednej z najwiekszych galerii w Warszawie. Byla to tez jedna z pierwszych wysp w miescie. Gdy mnie przyjeli, w 2018 roku, warunki i atmosfera pracy byly naprawde swietne. Jednak z miesiaca na miesiac obserwowalem jak robi sie coraz gorzej. Stopniowo zabierano nam wszystkie przywileje, dodatki, swobody z jakich wczesniej moglismy korzystac. Otwierali coraz wiecej punktow, a mimo to targety rosly. Obserwowalem stopniowy odplyw klientow. Wprowadzano cala mase nowych kretyńskich wymogow, przepisow, raportow itd. Programy na ktorych pracowalismy byly pelne bledow i niedorobek. Znajlepszej firmy w jakiej mialem okazje pracowac, zmienilo sie to w korporacje z najgorszych snow, ze wszystkimi stereotypowymi korporacyjnymi bublami. Wczesniej pracownicy stanowili swietny zespol, kazdy sobie pomagal, stawalismy za soba murem. Nie wiem jak jest w innych punktach, ale w moim zaczelo sie (usunięte przez administratora) i kablowanie. Okazalo sie, ze dwie falszywe zmijki, udajace najlepsze psiapsi, regularnie kablowaly kierownikowi o kazdej, pierdółce typu 5 min spoznienia, wyjscie na heetsa i nie odbicie sie w kadro itp. Niedawno wyszlo na jaw, ze kablowaly na niemal wszystkich. No i cala ta sytuacja z ostatnich tygodnii z masowymi zwolnieniami. Zostalo juz opisane, za co byly te zwolnienia i jaka forme przybieraly, wiec nie bede sie powtarzac. W kazdym razie,najpierw wylatywaly osoby ze zleceniami. Teraz juz biora sie za ludzi z umowami o prace. Ja na szczescie w pore stwierdzilem, ze w d*pie z taka robotą i sam rozwiazalem umowe kilka dni temu. Po trzech dniach, juz w klasyczny sposob wywalili mojego kolege. I zapewne z mojego bylego juz zespolu poleci jeszcze kilka osob, bo podobno zostala stworzona czarna lista z kilkudziesiecioma osobami do odstrzalu. (usunięte przez administratora)

Smutna prawda
Były pracownik
 Pytanie

Z dnia na Dzien prace straciło kilka osob na kilku punktach, za to ze polecali znajomych do zakupu urządzeń, a przecież chyba o to w tym chodzi prawda ? Zeby polecać jaknajwiecej ludzi. Szkoda ze w firmie na wyższych stanowiskach takich jak koordynator pracują osoby niekompetentne i posiadają Znikomą wiedzę w zarządzaniu zespołem. Najgorsze w tym wszystkich było spiskowanie za plecami i kłamanie koordynatora. Z dnia na dzień bez powodu kilka osób zostało pozbawionych pracy. Parę miesięcy Temu chwaliłem ta firmę wszędzie i wszystkich, teraz niestety nie jest już ta sama firma co była wtedy. Pozdrawiam

Legnica
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Iqosie ponad rok na stanowisku eksperta marki. Podobnie jak u wszystkich poniżej dostawaliśmy sprzeczne informacje oraz po zmianie regulaminu zostaliśmy zwolnieni. Używaliśmy poleceń jako pomocy przy sprzedaży, gdzie oddawaliśmy klientowi paczki za polecenie aby zachęcić go bardziej do kupna. Wcześniej nie było to jakoś szczególnie zakazane. Połowa naszego teamu została zwolniona z dnia na dzień. Cały region stresował się tygodniami, bo nikt nie wiedział „na kogo dzisiaj padnie sad ostateczny i za co” Moja koordynator to osoba, która chyba fartem dostała te stanowisko. Jak osoba która faworyzuje pracowników, w szczególności płci męskiej może koordynować tak duża grupę ludzi? Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego nikt nie robi żadnych ankiet, żeby sprawdzić takiego koordynatora? Tylko dobrze doświadczona osoba powinna dostać uprawnienia do zarządzania tak licznym teamem. Nie ma osoby, która powie na tą koordynator dobrego słowa, bo po prostu się nie da. Przy poprzedniej Pani Koorydator, która aktualnie została przeniesiona do Warszawy było wspaniałe. Kobieta z klasa, zawsze pomocna. Ogolnie posiadała duża wiece, a co najważniejsze była dla nas CZŁOWIEKIEM. Nowa koordynatorka od samego początku miała do mnie problem, pomimo mojego dużego szacunku do niej. Wieczne „No,co” w moja stronę przez telefon, gdy chciałam grzecznie zadać pytanie dotyczące mojej pracy. Jednym słowem tragedia! Od połowy miesiąca szykowali na nas sidła, o czym dowiedzieliśmy się od znajomych, którzy powiedzieli ze byli na rozmowie o prace na nasze stanowiska!!! Wszystko było ukrywane do ostatniej chwili. Gdy dzwoniliśmy z zapytaniem co się dzieje, to bez skrupułów KŁAMALI ze otwierają nowy punkt, co skończyło się zwolnieniami z naszych obecnych i zamienieniem nas na „nowe modele”. Tak jak ktoś powiedział, jesteśmy tu zwykłymi pionkami w grze, która opiera się na tym ze za siku bez wbitej przerwy wylatujesz z pracy, wiec masz 15 minut do wyboru na: siku, jedzenie lub papierosa. Jeśli zjesz to już nie ma siku, chyba ze zadzwonisz do szanownej Pani Koordynator i zgłosisz ze chce ci się sikać jak (usunięte przez administratora) jeśli wgl odbierze telefon. Cała galeria się z nas śmiała ze nie wolno nam nic, ze nawet siku, ze biegłam z bułka w ręce i jadłam szybko po drodze do toalety. Paranoja. Ale okej, nie miałam nic do tego, bo skoro takie były zasady to ich przestrzegałam. W momencie kiedy zrobili z nas (usunięte przez administratora) do potęgi entej i zwolnil bez uprzedzenia zostawiajac nas bez źródła dochodu pomyślałam ze to wszystko nawet nie było warte tego stresu. Jak szlam do toalety to włączałam minutnik w telefonie i brzuch mnie bolał z nerwow ze za długo będę myć ręce i nie wbije się co do sekundy w Kadromierz. Jak ktoś chce, to niech sobie idzie tam pracować ale liczcie się z tym, ze to nie jest ten sam iqos, w którym się zatrudniłam.

Przyszły Specjalista ds.sprzed
Kandydat
 Pytanie

Mam pytania odnośnie pracy jako Specjalista ds.Sprzedaży IQoS 1. Jak wygląda praca takiego pracownika, w ogłoszeniu wytłuszczoną czcionką napisane służbowy samochód więc domyślam się ze chodzi o sprzedawcę w terenie. 2. Jakie zadania ma taki przedstawiciel w terenie? Sam mam szukać ludzi na ulicy? 3. Jak z zarobkami ? 4. I najważniejsze czy praca ta jest godna uwagi dla studenta zarządzania czy może ktoś juz przerabiał początki i odradza?

Pracownik
Były pracownik
@Przyszły Specjalista ds.sprzed

Odradzam. Chore targety, również zwolnienia za nic.

DK WROCŁAW
Były pracownik

Zostałem zwolniony z dnia na dzień, bez nowej pracy, bez środków do życia! Zwolenienie bez konkretów, tylko ogólniki. Najpierw KR i Supervisorzy zachęcają do brania udziału w programach lojalnościowych a później umywają ręce. Najgorsze jest to że wysługują się Adecco, zamiast spojrzeć prosto w twarz pracownikowi. Jedynie Pani z Adecco wiedziała jak się zachować i osobiście przyjechała i porozmawiała. Nie polecam, brak szacunku dla pracownika. Jeżeli zrobiłem coś źle to proszę o konkrety, wyciągnięcie konsekwencji, obcięcie premii a nie zwolnienie. Wiązałem z Tą firmą swoją przyszłość. Niech się zarząd dowie co wyprawiają ich ludzie w centrali, RSM, SV, KR.

Pracownik
Pracownik

Żeby wyjść do toalety poza przerwa obiadową musi być specjalne pozwolenie od koordynatora. To już chyba mobbing :) nie mówiąc o innych faktach które inne osoby pisały poniżej - wszystko prawda. Człowiek pracuje i daje z siebie 100% a zawsze się jakiś powód znajdzie by skrytykować lub zwolnic i to powód absurdalny.

Kaśka
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

(usunięte przez administratora) Co w przypadku gdybym wyszła nie odznaczając tego w aplikacji? Albo gdybym napiła się wody lub coś zjadła w miejscu pracy? Kto się o tym dowie i w jaki sposób?

K
Były pracownik
@Kaśka

Teoretycznie nic. W praktyce ktoś może Cię obserwować lub po prostu możesz mieć wizytacje lub TK. I po takiej miłej wizycie robisz do widzenia...

Kaśka
Pracownik
 Pytanie
@K

Mam rozumieć ze jeżeli jest to zleceniówka to w każdym momencie można się zwolnić bez żadnych konsekwencji?

Kaśka
Pracownik
 Pytanie
@K

Mam rozumieć ze jeżeli jest to zleceniówka to w każdym momencie można się zwolnić bez żadnych konsekwencji?

Były AM
Były pracownik
@Kaśka

Tak, ale prędzej oni zwolnią Ciebie bez żadnych konsekwencji

Do Kaski
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

Ale masakryczne podejście. Jeśli nie podobają Ci się zasady, to w ogóle nie patrz na firmę, a nie kombinuj jak tu oszukać. Sprawdzasz czy nikt Cie nie nakryje? Naprawdę kręci Ci takie (usunięte przez administratora) Sorry, ale dla mnie to jest mega słabe!! Pomysl o innej pracy, ok?

AM
Pracownik

Robisz dobrze- wylatujesz. Robisz złe- wylatujesz. Nie wiadomo jak im dogodzić. Siedzisz na zmianie i czekasz tylko na koniec czy dziś przyjdzie wyrok czy nie. Szukam pracy i odchodzę bo to co się dzieje to żart a nie fajna praca.

Były AM
Były pracownik

Niewykwalifikowana karda - koordynatorzy i SPV nie znają regulaminu obowiązującego w firmie, przekazują błędne wiadomości pracownikom i dają przyzwolenie na coś, za co później zwalniają. Następnie umywają ręce, przyjeżdżają z wypowiedzeniem i modlą się, żeby na nich nie trafiło, bo sami łamali regulamin (co można łatwo sprawdzić ;). Najlepiej nie czerpać informacji od żadnego swojego przełożonego, ponieważ on sam NIC NIE WIE ;). Może zamiast na catering na szkoleniach firma powinna zainwestować w doinformowanie SPV i koordynatorów, bo to oni przekazują informacje AM i DKI.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

PMI jest typowym korpo, wysługują się firma Adecco, by w razie co umyć rączki i uciec, gdyby projekt IQOS (o dziwo, nie wyszedł :) praca typowo dla studenta, fajna stawka, fajne warunki pracy i świetny zespół (jednak były to stare czasy..), gdy po pandemii wróciliśmy do pracy wszystko się pozmieniało. Zmiany w premiach, zmiany w koordynatorach (o zgrozo są to osoby, które nigdy nie powinny być na tym stanowisku, maja zero pojęcia o szacunku oraz nie są przygotowani do pracy z ludźmi, a raczej z robotami hehe) oraz milion zadań/tabelek/sprawozdań. Wydzwanianie do ludzi, ciągła presja i w kółko powtarzane słowo TARGET. Współczuje wszystkim przyszłym pracownikom na stanowisku Ambasadora, a już nawet nie wspomnę o pracy Doradcy, która jest najgorsza z możliwych opcji. Nawet nie wiecie co was czeka :) kiedyś mogłeś liczyć na koordynatora w każdej chwili, nie bałeś się pytać, gdy miałeś z czymkolwiek problem zawsze wyciągał do Ciebie pomocna dłoń. Nawet gdy był dzień, ze Twój punkt sprzedał 1 czy 2 iqosy dostawałeś pochwały i ciągła motywacje! Obecnie jesteś traktowany przedmiotowo i bezpłciowo. Próbują cię zaprogramować na korporobota i traktują jak pionka w grze. Jeśli myślisz, że dajesz z siebie wszystko, dostajesz na każdym kroku pochwały i możliwość awansu, wiedz, że również dobrze następnego tygodnia możesz wylecieć :) firma bezpodstawnie zwalnia pracowników, mając wymówkę, iż pracownicy nie mogą mieć tych samych przywilei, co każdy użytkownik IQOSa. Robią regulamin w czerwcu, a zwalniają Cię za użytkowanie IQOSa i polecanie znajomych z zeszłego roku. Pragnę nadmienić, iż prawo nie działa wstecz, a w poprzednich miesiącach, sami mieliśmy pozwolenie na polecanie swoich znajomych czy rodziny. Niesmak pozostanie jeszcze bardzo długo, bo nawet gdy myślisz, ze jesteś na dobrej drodze do bycia częścią „przyszłości bez dymu”. Nie liczy się to, ze masz szeroka wiedzę, doświadczenie i przeogromna empatię w stosunku do drugiego człowieka. Na sam koniec dostaniesz świstek papieru i kamienna twarz w postaci „wsparcia” od koordynatora z, którym myślałeś, ze jesteś za pan brat :) no ale cóż, czego można się spodziewać po umowie zlecenie? Po pracy w tej firmie, już rozumiem jakiego znaczenia zaczyna nabierać słowo KORPORACJA i powiem tak, nigdy więcej :)

customer
Pracownik
 Pytanie

Może zacznijmy od tego, że produkt pt. HEETS to jest porażka! Sprzedaje się klientom wybrakowane produkty. W każdej paczce po kilka wkladów do wyrzucenia, bo albo są za twarde, albo za miękkie, w każdym razie nie podgrzewają się. Zatem z kadej, KAŻDEJ!, paczki trzeba wyrzucić nawet 8, 9 sztuk. To nic innego, jak okradanie klientów. O obsłudze klienta szkoda mówić, Boty na FB jak opętane odpisują w kółko to samo, polecają zareklamować paczkę. Czyli każdy klient, kupujący Heetsy powinien codziennie reklamować kupioną paczkę. Może zamiast ją kupować należałoby ją od razu reklamować? Idiotyzm. Skargi klientów na produkt są ignorowane, na reklamacje brak odpowiedzi. Produkt jest coraz gorszy. Jest tylko jedna droga poradzenia sobie z tym problemem: instytucje chroniące konsumentów i skarga na PM.

Cóż
Były pracownik

Również dopadło mnie zwolnienie. Panowało we mnie przekonanie, ze wylatują tylko osoby które robią cos złego, ze będąc w porządku jest to poczucie bezpieczeństwa, niestety było ono mylne. Przełożeni chyba sami do końca nie zgadzają sie ze zwolnieniami, ktorych dokonują. Jest to firma, dla której nie liczy się jednostka. Teraz już nawet do końca nie wiadomo nawet co się dla nich liczy. Słabo.

???? Dramat
Były pracownik

Praca do momentu zarządzania przez Katarzyne T. była bardzo przyjemna. Jeśli doszlo do pomyłki/ błędu to przełożona wytknęła ten błąd i już sie go więcej nie popełniało. Tak samo za dobre wykonanie pracy było sie docenionym. Niestety po zmianie przełożonej (D.) i dojściu koordynatorki (A.) ta praca zaczęła tylko stresować i drażnić. Każdy kto pracuje lub pracował w tym teamie wie o czym mowa. Ciągłe zmiany w kadrze, zwolnienia z błahych powodów, cała masa nowych ludzi do wyszkolenia. Koordynatorka przychodziła na punkt i chwaliła sie ile to ma osób do zwolnienia tego dnia i jak sie cieszy że "hihi kolejne zwolnionka". Ludzie zwalniani nie mieli szans na obronę/wytłumaczenie, a często nie podawała nawet powodu. Sposób w jaki umowa była zrywana to brak szacunku do pracownika. Powie trzy zdania w kolejce po poranną kawę i możesz sie pakować, bo w dyskusje z Tobą wchodzic nie będzie. Nawet jak było się docenianym pracownikiem, który za tę samą stawkę miał więcej obowiązków od współpracowników i który często pomagał swojej koordynatorce w jej obowiązkach to i tak nie można było liczyć na to, żeby zwolniła Cie po ludzku, z szacunkiem. Powinni zacząć zatrudniać na wyższe stanowiska ludzi z odpowiednim wykształceniem, bo niestety, ale staż w firmie nawet jeśli był wieloletni nie oznacza, że taka osoba nadaje sie do zarządzania teamem.

2
Warszwa IQOS Ambasador Marki
Były pracownik
 Pytanie

Może najlepiej wypunktować bo ta firma to kpina: - szczycą sie stawka 29zl/h ale chyba pozapominali kto na ile godzin sie umawiał, bo osoby na pełen etat nie mogą zrobić więcej niż 100h na swoim punkcie. - premie w postaci 500zl ucinają za (usunięte przez administratora) a dokładają nowe obowiązki i wymogi. - nie myśl nawet że jak bedziesz świetnym pracownikiem juz z dłuższym stażem to jestes bezpieczniejszy, bo w tej firmie nic cie nie uratuje. Z dnia na dzień przyjedzie koordynator czy sv i ci powie że konczymy współpracę. Bez wytłumaczenia, bez rozmowy i z mistrzowskim brakiem szacunku, bo znam osoby które byly zwolnione gdy szefostwo wpadało przelotem, w kolejce do kawe czy na koniec zmiany po zrobieniu jeszcze nadprogramowych obowiązków za koordynatora. - nie istnieje wsparcie od szefostwa, jak masz problem to musisz dowiadywać sie jak go rozwiazac od innych pracowników, bo góra jest wiecznie zajęta i strach wykonac do nich telefon nawet jakby sie paliło. - jeśli jakis punkt nie zrobi targetu to winni są pracownicy. Bo przecież jeżeli w ciągu dnia podejdą dwie osoby to ty powinieneś miec sprzedanych dziesięć iqosów i milion paczek heetsow. Co z tego ze naotwierali po 5 punktów na jednej ulicy, przecież sprzedaż nie może przez to spaść, przez pandemie tez nie powinno być różnicy bo niby co to zmienia? Zabawne. - pracownicy nie dostaja zadnych zniżek, a nawet prywatnie nie mogą uczestniczyc w iqos club. Niestety nikt z szefostwa nie wysilił sie na tyle, żeby poinformowac o tym pracownikow, a nawet dostaliśmy na to przyzwolenie. Teraz leci fala zwolnień za bycie klientem firmy w której sie pracuje. Niektórzy nawet smsem od koordynatora czy sv dostawali informacje ze nie ma problemu z polecaniem znajomych i mogą to robic, a teraz są masowe zwolnienia. Może gdzieś wyżej wyciekną te ułamki rozmów :) - kazdego dnia siedzisz na tym barowym krześle bez oparcia, modląc się żeby twój kręgosłup ci wybaczył i boisz się ze to ostatni dzień w tym miejscu bo rok temu poleciłeś swoją dziewczynę/ przyjaciela/ kogoś z rodziny żeby z twoim kodem kupil iqosa. - jeżeli nadal sie zastanawiasz nad tym czy złożyć swoje cv na ambasadora marki to lepiej już idź do lekarza. Te pieniądze nie są warte zdrowia, nerwów i stresu ktory przezywasz kazdego dnia pracy. Możesz być najlepszym pracownikiem, a wymyślą nowy regulamin o ktorym nic nie powiedzą a wylecisz juz na nastepnej zmianie. Nie pozdrawiam

Były pracownik
Były pracownik

Zwalnianie pracownika z dnia na dzień, jak śmiecia. Nie polecam, nie chcę mieć z tą firmą juz nigdy nic wspólnego.

AM
Były pracownik

Zwolnienia bo tak z dnia na dzień. Ludzie nie maja szansy obrony.

Ambasador
Były pracownik

Zwalniają ludzi pracujących z dnia na dzień. Rozbieżność informacji. Przełożeni pozwalają coś robić a po czasie okazuje się ze nie można, a oni umywają rece i udają ze nic nie mówili. Firma dba o wizerunek do klienta a pracowników traktuje jak najgorsze (usunięte przez administratora) Do toalety nie można wyjść bo za mało przerwy. Napić się wody na punkcie tez nie. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Philip Morris - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Philip Morris?

    Zobacz opinie na temat firmy Philip Morris tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 157.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Philip Morris?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 126, z czego 3 to opinie pozytywne, 106 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Philip Morris?

    Kandydaci do pracy w Philip Morris napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Philip Morris
Przejdź do nowych opinii