Opinie o Unilogo Robotics Sp. z o.o.
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Czy w Unilogo Robotics Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
A może coś bliżej, jakiego rodzaju problemy i co rozumiesz pod pojęciem skutecznej reakcji?
Możesz zgłosić swój problem prezesowi Tomkowi - to tak jakbyś się odwołał przez okno. Tak na serio to wszyscy mają gdzieś twoje problemy. Pracujesz, zapieprzasz i masz niskie morale. Dopóki nie znajdziesz innej pracy.
Prezesowi zgłosić możesz jak jesteś jednym z wyższych kierowników jemu podległych, w przeciwnym razie zgłaszasz zgodnie ze ścieżką do swojego bezpośredniego przełożonego, którym Tomek na pewno nie będzie ;). Nie zgadzam się z tym, jakoby wszyscy mieli gdzieś twoje problemy - uważam, że jest odwrotnie, jak masz problem i go zgłosisz, możesz liczyć na pomoc, wsparcie, zrozumienie. Pod warunkiem, że nie uderzasz z każdą duperelą od razu do prezesa ;).
Dlaczego masz niskie morale w pracy? Omówiłeś się na konkretny pieniądz, przychodzisz do pracy odrabiasz swoje, wychodzisz odpoczywasz przez resztę dnia, a kasa wpływa regularnie na konto. Gdzie tutaj powód do niskiego morale? Ja tam morale mam wysokie, z powodów j.w., a także dlatego, że lubię pracować i z przyjemnością tutaj przychodzę. Podobnie jak większość pracowników, co widać po koleżeńskiej i życzliwej atmosferze w firmie. Pozdro.
W samą dziesiątkę. Zmieniłem tą firmę na inną o podobnej działalności i żałuję że tak późno. Szkoda zdrowia tam pracować.
Dzień dobry. Tylko w Unilogo Robotics zatrudniamy ponad 130 osób, do tego są jeszcze załogi fabryk w innych lokalizacjach, łącznie pewnie ok. 300-u osób. Świetnie byłoby gdyby Tomek (prezes) mógł trzymać stały kontakt ze wszystkimi i reagować na czas ale obawiam się że to raczej niemożliwe. Czasem warto jest też dać szansę bezpośredniemu przełożonemu... PS. Mam też wrażenie że sytuacja nie jest taka zła bo coraz częściej nasi byli pracownicy stają się aktualnymi ;-)
Prawda, prezes nie może zajmować się wszystkimi i każdym z osobna, ma od tego kierowników. Osoby z dołu hierarchii niech się zadowolą tym, że prezes jest blisko nich, przywita się, powie coś czy zażartuje. Ma na głowie Firmę i jego nieobecność "na dole" uważam za duży plus. Także z powodu temperamentu :). Piramidę srania wymyślono wieki temu i jak dotąd działa bez zarzutu ;-).
Mam takie same wrażenia, tyle że ja zmieniłem inną firmę o podobnej działalności na Unilogo Robotics i też żałuję że tak późno. W poprzedniej czułem się stłamszony, a Unilogo dało mi rozwinąć skrzydła...
Jaka atmosfera jest między działami w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Widzę ogłoszenie na magazyn ,jak się pracuje ,czy dużo pracy czy ciężka praca jest.?
Pracuje się dobrze, zespół jest zgrany i pomocny, magazyn raczej średniej wielkości, towary nie za ciężkie, godziny pracy 7-15, pracy jest dużo ale jest fajna i szybko idzie, a czy jest ciężka to już samemu tylko będziesz mógł ocenić. Pozdrawiam i zapraszam do aplikowania bo warto tu pracować :).
Czy rozmowa rekrutacyjna w Unilogo Robotics Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Dzień dobry. Raczej przeprowadzamy rozmowy w języku polskim, jeśli jest to stanowisko gdzie angielski jest niezbędny (np. handlowiec) to jakaś część rozmowy może odbyć się właśnie w tym języku. Generalnie staramy się żeby wszyscy w firmie mówili przynajmniej komunikatywnie w jakimś języku obcym, poza angielskim może to być francuski, niemiecki czy rosyjski. Dla chętnych mamy też zajęcia językowe w firmie. Mam nadzieję że pomogłem. Miłego dnia. MB
Orientuje się ktoś jak długo trwa czas rekrutacji w firmie? Czy pracodawca zbiera najpierw aplikacje, a może oddzwania od razu i nie warto już czekać na telefon?
Najlepiej napisz na info@unilogo.com.pl i sam się przekonaj. W moim przypadku rekrutacja była sprawna, warto było aplikować. Jeśli spełniasz oczekiwania, z pewnością możesz liczyć na telefon...
Ciężko jest w systemie 12/12 w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Dzień dobry. Raczej nie pracujemy w systemie 12/12. Produkcja pracuje na 1 zmianę, różne działy na różne godziny. Montaż raczej 6:00 - 14:00, magazyn 7:00 - 15:00 a serwis 8:00 - 16:00. Do tego nadgodziny lub soboty - w zależności od sytuacji.
Dzień dobry, chciałbym zapytać pytanie ile czasu trwają procesy rekrutacyjne w firmie? Chodzi mi o orientacyjny czas pomiędzy wygaśnięciem ogłoszenia a rozstrzygnięciem. Czy w obecnych czasach rekrutacja jest tylko zdalna? Ile etapów ma rekrutacja? Czy firma zatrudnia na umowę B2B? Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
W moim przypadku, od telefonu z pytaniem czy czasem nie szukają serwisanta, do momentu podpisania listu intencyjnego minął tydzień. Ale to trzeba być kozakiem. Jak jesteś średniak, to pewnie dłużej. Powodzenia. :-)
Może ktoś mi podpowie czy aktualnie firma prowadzi rekrutacje? Jak duże są szanse dla młodego kandydata?
Dzień dobry. Wszystkie aktualne ogłoszenia można znaleźć w Internecie (np. tu: https://pracodawcy.pracuj.pl/unilogo-robotics-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia,358970). Jeśli chodzi o drugie pytanie to oczywiście, pracuje z nami bardzo wiele młodych osób dla których często jest to pierwsza praca. Powodzenia.
Dzień dobry. Jak długo trwają procesy rekrutacyjne w firmie? Chodzi mi o orientacyjny czas jaki mija od wygaśnięcia ogłoszenia do roztrzygnięcia. Jakie są etapy rekrutacji? Czy firma zatrudnia na umowę B2B? Dziękuje za odpowiedzi
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Atmosferę tworzą ludzie i w Unilogo jest ona bardzo pozytywna, bo i ludzie są pozytywni, sympatyczni i pomocni, tak na górze jak i na dole.
Dzień dobry Chciałbym zaplatać na jakie wynagrodzenie może liczyć serwisant z 3 letnim doświadczeniem w branży.
Dzień dobry. Trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi. To zależy od wielu czynników jak np. specjalizacji (mechanika, programowanie, obsługa systemów wizyjnych i robotów), tego jaka część pracy wykonywana jest w firmie a ile na wyjazdach, stopnia znajomość języka obcego itd. Proszę o kontakt bezpośrednio przez skrzynkę info@unilogo.com.pl a chętnie udzielimy bardziej wyczerpującej odpowiedzi.
Dzień dobry tez jestem zainteresowany wynagrodzeniem w państwa firmie na stanowisku serwisant. Czy do wynagrodzenia podstawowego doliczana jest premia, nadgodziny itp? Na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba z 4 letnim doświadczeniem, dyspozycyjna i znająca język angielski?
Chyba nie sądzisz Tomaszu, że na Goworku otrzymasz konkretną propozycję finansową, nikt Ci nie poda tych informacji na publicznym forum, tym bardziej, że masz napisane wyżej, na jaki adres powinieneś zadać pytanie. Czytać ze zrozumieniem :).
Masz racje natomiast ja nie pytałem o konkretne wynagrodzenie tylko o widełki. Pensje w większości krajów są jawne nie wiem jaki problem jest podać widełki obowiązujące na danym stanowisku.
Ale tu jest Polska i swojskie zasady :). Moim zdaniem jeśli pracujesz z pasją i masz zdolności predestynujące do pracy serwisanta, automatyka, doświadczenie praktyczne i wiedzę teoretyczną, nie boisz się trudnego klienta, umiesz sprzedawać siebie i produkty firmy także serwisowo, czyli jesteś w stanie wykazać swoją ponadprzeciętną przydatność, to będziesz w stanie wynegocjować konkretny pieniądz i nie potrzebujesz fikcyjnych widełek. Firma szuka najlepszych na rynku i w nich inwestuje. Może nie oferuje kokosów na start, ale uczciwy pieniądz i daje sygnał, że z czasem można liczyć na więcej. Jeśli konkretną pracą dojdzie się do poziomu starszych stażem. A co do widełek, firmy z zasady nie podają widełek płacowych i jako kandydat doskonale to rozumiem i akceptuję. Od tego jest rozmowa z rekruterem. Moim zdaniem to też w pewnym stopniu strzał w stopę takie pytanie, bo jeśli pytasz o widełki okazujesz brak pewności siebie. Umieć się sprzedać, to rozmawiać i negocjować. Wszak serwisant dogaduje się z klientem na co dzień, więc ta umiejętność to podstawa. Pozdrawiam i powodzenia :).
Chodzi mi o widełki na danym stanowisku
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Dzień dobry. Zasadniczo to zależy od stanowiska. W tej chwili poszukujemy np. technika serwisu (uruchomienia, testy i naprawy maszyn) i specjalisty ds. wsparcia technicznego (obsługa posprzedażowa). W obu przypadkach przyda się znajomość budowy zrobotyzowanych urządzeń produkcyjnych, doświadczenie w korzystaniu z dokumentacji technicznej lub modeli 3D, angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami. Jeśli pojawią się dalsze pytania to będę wdzięczny za kontakt bezpośrednio przez skrzynkę info@unilogo.com.pl .
Witam! Ja z innej beczki . Jeżeli można jak wygląda sprawa od strony klienta. Czy ten sprzęt jest warty swojej kasy. Liczą sobie sporo kasy. Tak na wagę biorąc nie wiem za co ale może się mylę jestem zainteresowany zakupem. Czy coś można utargować?
Dziwne pytania na forum poświęconym pracy. Pytania powinny być skierowane do pracodawcy lub jego handlowca ;). A o wartości i jakości sprzętu można porozmawiać z pracodawcą. Na pewno sprzęt jest dobry, ale nie jest niezawodny, inaczej serwis nie byłby potrzebny. To nie jest korporacja, więc utargować zawsze można, mały klient to mniej, jeśli duży więcej. Konkurencja na rynku jest spora i nie śpi. Firm tego rodzaju jest bardzo dużo, także takich produkujących w kraju pod projekt, rynek nie jest łatwy, a ceny są płynne.
Zdecydowanie zgadzamy się z opinią @MARKUS AURELIUS. Jeśli chodzi o konkrety czyli wyceny i specyfikacje to wszystkiego można się dowiedzieć zadając pytanie na sales@unilogo.com.pl . Sporo sprzętu który zawsze chętnie pokazujemy mamy fabryce w Piasecznie gdzie serdecznie zapraszamy wszystkich klientów: https://www.google.com/maps/@52.0866906,21.0445564,3a,75y,204.46h,91.79t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAF1QipNcFOULkkfWYcEI_8Hdq13Q9TRPAShhELLnzRed!2e10!3e12!7i8290!8i4145
Moim zdaniem cena sprzętu Unilogo jest konkurencyjna, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie jej aspekty. Nawet jeśli nieco wyższa, to dlatego, że wynika z ponadprzeciętnej jakości, a ta jest wypadkową kilku czynników. W Unilogo produkty są bardzo dopracowane, dużą uwagę przykłada się do detali - ich funkcjonalności, ale i wyglądu i bezpieczeństwa użytkowników. Bardzie wiele elementów wykonywanych jest na miejscu, a nie kupowanych jako gotowe i składane co robi większość konkurencji. Taka - całkowicie polska dodajmy - produkcja w Unilogo oznacza wyższe koszty pracy i koniecznych maszyn produkcyjnych ale większą precyzję i niezawodność finalnego produktu, niż w przypadku maszyn - składaków. Trzeba to mieć na uwadze przy negocjacjach, że to są jednak maszyny o jakości wykonania charakterystycznej dla światowych marek premium. Produktów Unilogo pożądają giganci rynku przemysłowego z Polski i całego świata, wystarczy spojrzeć na stronę internetową firmy - mało kto jeszcze u nas sprzedaje produkty na inne kontynenty i jest w stanie zapewnić tam usługi serwisowo-szkoleniowe na życzenie, tymczasem Uni to robi z całkowicie polskim kapitałem! Podziwiać i polecać. Od strony klienta, miałem "w ręku" produkty paru firm oraz widziałem w jak sterylnych warunkach są produkowane w Unilogo - jakość wykonania pojedynczych elementów bije konkurencję na głowę. Widać, że wszyscy pracownicy w tej firmie starają się, aby klient był zadowolony na każdym etapie zamówienia. Widać w tych ludziach szczerą chęć do pracy, wzajemną współpracę i dobrze zgrany zespół pasjonatów.
Zdecydowanie jest wart swojej kasy. Solidnie wykonany sprzęt, nad którym pracował sztab ludzi, pochłoniętych jednym celem - aby klienci tacy jak Pan Tadeusz byli z ich pracy w pełni zadowoleni i wracali po następny i jeszcze jeden. To znaczy, że posprzedażne usługi również muszą być na wysokim poziomie - i są takie. Setki zadowolonych klientów nie mogą się mylić, niektórzy mają naście albo i dziesiąt maszyn Unilogo pracująca w swoich zakładach. Robotyzacja Polski idzie pełną parą :). To coś znaczy!
Sprzęt jest dobrej jakości, lecz obsługa serwisowa tragiczna (nie odbierają telefonów, czas reakcji na wezwanie do naprawy to nawet kilka tygodni).
Nie mogę się zgodzić z tą opinią co do obsługi serwisowej. Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że telefony są na bieżąco odbierane, a czas reakcji na zgłoszenie jest zgodny z okresem, który każdy klient ma zawarty w umowie zakupu sprzętu. Te "kilka tygodni" to zapewne maksymalny okres potrzebny na wyprodukowanie elementów do maszyn robionych pod projekt klienta, który czasem jest znacznie krótszy, a nawet "od ręki". W innych firmach produkcyjnych to standardowa obsługa i załoga też nie jest zawsze dostępna "od ręki" - chyba że nie ma co robić i nie mają zleceń, którymi mogliby się zająć ;). Jeśli czasem telefon nie będzie odebrany, co zdarza się wszystkim firmom, to może dlatego, że operator nie siedzi jak na infolinii, ma chwile przerwy albo zwyczajnie omawia jakąś ważną kwestię z innym klientem lub kimkolwiek innym, a przecież robi to dla klientów i ich ważnych zgłoszeń. Trzeba to zrozumieć, że nie jesteśmy jedyni na świecie z naszym problemem :). Wiem, że na telefon nie odebrany oddzwaniają, na zgłoszenia mailowe odpisują tak szybko jak to jest możliwe. Widać, że ten serwis bardzo się stara, aby zaspokoić oczekiwania klientów, stale się rozbudowuje, załoga się powiększa, a potknięcia zdarzają się też najlepszym - wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Poza tym, jeśli jest problem z serwisem, można go zgłosić na tego maila, który Pracodawca tutaj podawał, info@unilogo.com.pl - polecam!
Jeżeli kupiłeś sprzęt to licz się z tym, że naprawiał będziesz sam bo serwis działa fatalnie (nie odbierają zgłoszeń, brak odpowiedzi na e-maile).
Konkurencja nie śpi, pozdrawiamy konkurencję :). Jeśli klient ma problem, ma kilka form komunikacji z serwisem: 1. na stronie internetowej jest samouczek jak zgłaszać problemy i co się potem dzieje - krok po kroku, prosto i klarownie dla każdego. 2. czas reakcji na zgłoszenie jest podany w umowie zakupu sprzętu i jest dotrzymywany. Czas reakcji nie jest jednak tym samym co czas naprawy usterki, ale to chyba każdy rozsądny człowiek rozumie. W każdej firmie jest stosowana skala ważności zgłoszeń i ich klasyfikacja dopasowywana do możliwości technicznych, terminów i dostępnych techników - to też jest standard. 3. jeśli klient wysłał zgłoszenie na mejla serwisowego ale z jakiegoś powodu nie otrzymał odpowiedzi, może powtórzyć zgłoszenie na info@unilogo.com.pl, wtedy trafi on stopień wyżej. 4. jeśli bardzo się spieszy, jeśli maile są odrzucane, jeśli brak odpowiedzi, a produkcja stoi, można zadzwonić na telefon serwisowy, który zawsze jest dostępny w godzinach pracy. Jeśli nawet nie będzie odebrany, serwis oddzwania chwilę potem. Telefon jest podany na stronie internetowej firmy, dostępny do połączenia z centrali. 5. ostatnią formą kontaktu jest telefon do handlowca, który sprzedał klientowi sprzęt, tak też można interweniować. Jak widać metod jest wiele ale trzeba być aktywnym i nie czekać aż samo się zrobi. Najgorsza opcja, to wysłać mejla, a wobec braku odpowiedzi od razu wejść na forum i narzekać na kiepską obsługę. Takie są metody konkurencji. Wszyscy jesteśmy ludźmi - bądźmy dla siebie wyrozumiali, po drugiej stronie też pracuje człowiek.
Z mojego doświadczenia z serwisem Unilogo - zawsze można się dogadać, osoby na infolinii są pomocne, sprawy starają się załatwiać w kolejności zgłoszeń, bo każdy klient jest ważny...
Czy dyżury międzyświąteczne w Unilogo Robotics Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?
Dzień dobry. Nie mamy żadnych generalnych ustaleń w tej sprawie, raczej osoby z poszczególnych działów "dogadują się" miedzy sobą więc nie było potrzeby ich tworzyć. Z tego co wiem staż pracy nie decyduje o tym kto zostaje dyżurze.
Z tego co wiem firma nie obstawia nikogo, bo nie brakuje chętnych do pracy także w okresie międzyświątcznym. Nie są to najmłodsi stażem. Mam wrażenie, że ludzie tutaj po prostu lubią pracować i lubią przychodzić do pracy.
Przyznaję, że patrząc na prezentację firmy tu na Goworku, wyróżnia się ona na tle innych podobnych. Firma wydaje się mieć nowoczesne zaplecze biurowe i produkcyjne, zgrany zespół (patrząc na prezentowane imprezy integracyjne), ciekawą ofertę produktową, choć oczywiście operuje na rynku trudnego wymagającego klienta. Pracowałem już z takim kapryśnym klientem, wiem, że niełatwo jest prowadzić biznes w tak zmiennych warunkach i zapracować na zadowolenie własnego zespołu. Jednak te wszystkie opinie negatywne coś pokazują. Być może dzieje się tam coś, czego nie widać gołym okiem, a co powoduje, że pracownicy mimo całego wizualnego przepychu otoczenia czują się w tym miejscu po prostu źle. Jakiś kiepski klimat może, może zmuszanie ludzi do aktywności pozapracowej, której oni nie chcą, może piękne widoczki na filmach firmowych i uśmiechnięty prezes Tomek to tylko pozory? Chętnie przekonałbym się na własnej skórze jak jest, ale niestety nie widzę żadnych oferty pracy. Czy firma planuje zatrudniać w najbliższym czasie? Czy przesłanie do niej papierów do bazy ma w ogóle sens? Proszę o info od kogoś kompetentnego z Unilogo.
Dzień dobry, Oczywiście, nasze ogłoszenia można znaleźć na pracuj.pl a niebawem pojawią się także tu. Będziemy wdzięczni za przesłanie aplikacji wraz z krótkim opisem jakie stawiska Pana interesują na info@unilogo.com.pl . Do usłyszenia.
Dzięki, przesłanie aplikacji okazało się być strzałem w dziesiątkę, pozytyw :). Widać po tym, że czasem nie warto czekać na ofertę pracy, lecz działać samemu i słać aplikację. Firma zaoszczędzi dodatkowo, bo na ogłaszanie się nie musi łożyć, a dobrych ludzi może zatrudniać :).
a mozecie opisac swoje doswiadczenia w pracy i na rozmowach kwalifikacyjnych? moze jakies rady dla osbob ktore poszukuja tam pracy? Ile tych rekrutacji jest w sumie i jakie wymagania (jezyk znam). A co z wynagrodzeniem, jakie są to miesieczne sumy i na podstawie jakiej umowy? Szukają teraz kogoś do pracy i chce wysłać papiery
Witam, niestety ze smutkiem zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tej firmy. Pracowałem tam prawie dwa lata - jeśli jesteś bystry i myślący-sam odejdziesz- "uciekniesz" po jakimś czasie. Właściciele są nieuczciwi, spychologia, szukanie "kozła ofiarnego" na porządku dziennym. Tam pracuje "jedna wielka rodzina- ojciec, brat,teść,szwagier itp...KAŻDY uważa się za najważniejszego w firmie, Każdy szuka winnego-byle by jak najdalej odpowiedzialność odepchnąć od siebie. Wykorzystywanie ludzi do max-nadgodziny na porządku dziennym-ale żeby zapłacić za to...zapomnij, jak się o nie upomnisz, dostajesz opierdziel,że się nie wyrabiasz i nikt za to nie zapłaci.Dużo obietnic- jak się upominasz o swoje, właściciele udają,że nie wiedzą o co chodzi. Tak jak wspomniałem, pracują tam ludzie, którzy są spokrewnieni tudzież same wazeliny- bo "normalni" dawno już odeszli. Chamstwo, bezczelność brak poszanowania pracowników- to jest domena tej firmy. Niepolecam
To chyba się działo w połowie 2015, a potem firma się przewróciła na drugi bok i zaczęła od nowa, bo na dzień dzisiejszy AD 2010 nie widać już nic podobnego jak negatywy wyżej opisane.
Musiało się naprawdę wydarzyć w tej firmie jakieś wielkie wydarzenie, bo mogę z czystym sumieniem napisać, że na dzień dzisiejszy nic podobnego jak wyżej opisane się nie dzieje. Jest zupełnie na odwrót, ja mogę na razie napisać właściwie same pozytywy. Także po rozmowach z ludźmi, którzy pracują w tej firmie od paru lat i nie chcą kończyć współpracy. Nie miałam dotąd za dużo kontaktu z właścicielami (na marginesie to chyba pierwsza z firm, których prezes i prezeska nie mają swoich własnych gabinetów - siadają w salach konferencyjnych z pracownikami czy klientami), ale nie pasują kompletnie do opisu powyżej. Mi się to podoba, bo znałam już dużo gorszych szefów, znacznie gorszych. A jak się miało gorszych, to trzeba chcieć i umieć docenić tych dobrych. Bo tez nie jest łatwo być szefem, którego wszyscy akceptują tak samo :). Dalej, spychologii nie zauważyłam, pracując w grupie wykonującej tą samą pracę każdy chce wykonać jak najwięcej czerpiąc ze wspólnego worka projektów, ale wspólnie z innymi i we współpracy, nie podkładając sobie min czy nie denuncjując się nawzajem przed szefem. Uważam, że ta załoga jest zgrana i dobrze ze sobą współpracuje, drzemie w niej wiele dobrych chęci. Tym bardziej, że tu się pracuje na zysk i dla dobra firmy, nie własnego. Ty masz pensję, która jest zawsze na czas. Dostajesz ją i masz się wykazać jak najlepiej dla dobra organizacji i kolegów - to przecież zrozumiałe i naturalne. Jeśli chcesz czegoś innego, interesuje Cię tylko Twoja osoba i kasa, to szukaj sobie innej firmy. Nie ma wykorzystywania ludzi - nikt nie oczekuje nadgodzin. Robią je tylko handlowcy i marketing, ale to też zrozumiałe, bo im zależy na sprzedaży, od której mają dodatkowe profity. Pozostali robią swoje i idą do domu, nikt nie pracuje w nadgodzinach nawet mimo że robota leży - zrobisz ją jutro i nic się nie stanie. Szefostwo jest ludzkie w tej materii, samo nie zostaje w godzinach. Nadgodziny jak już są, to do odbioru w rozsądnych terminach, zdarza się nawet home office, nie ma problemu z wcześniejszym wyjściem czy późniejszym przyjściem lub małym spóźnieniem, a brak zapłaty za nadgodziny wynika z tego, że pomimo kart kodowych nie zlicza się tutaj czasu pracy - firma ufa swoim pracownikom, a pracownicy są ok i tego nie wykorzystują. Firma pracuje na 3 zmiany i zawsze ktoś pracuje. To najbardziej mi się podoba, taki swobodny styl pracy. Obietnic nikt nie dawał za wiele, bo za wiele nie oczekiwałam, aby się nie rozczarować. I wiecie co, nie rozczarowałam się, a wręcz przeciwnie, spodobało mi się tutaj. Nie zauważyłam wazeliniarstwa czy włażenia w .... chamstwa, bezczelności, braku poszanowania pracowników. Tego tutaj po prostu nie ma. Tak pisze chyba wredna konkurencja. Przychodzisz, wszyscy się z Tobą witają, uśmiechają, są życzliwi, pomocni, chętni by dzielić się wiedzą. Oczywiście jeśli są zajęci, to nie zawracaj im głowy, ale to działa też w druga stronę ;). Ogólnie na chwilę obecną polecam firmę, uważam, że to co właściciele stworzyli, jest ciekawą alternatywą dla bezdusznych korporacji, które oprócz braku ducha i permanentnej inwigilacji wyprowadzają z Polski miliardy naszego rodzimego kapitał, tego co my Polacy każdego dnia w znoju wypracowujemy. Tymczasem Unilogo inwestuje ten kapitał w siebie i ludzi i to jest cenne. Ja bym postawiła na tę firmę zarówno jako pracownik, ale także jako klient. Byłabym pewna, że będę dobrze obsłużona tak przed jak i po zakupie. Polecam i pozdrawiam.
Wynagrodzenie od 2 do 20 tysięcy złotych, praca od pucybuta do milionera ;). A serio, tak na poważnie pytasz o te miesięczne sumy i liczysz na uczciwą odpowiedź? Co do umowy to jest standardowa o pracę.
A nie zastanawiałeś się dlaczego zaczęli działać na własną rękę? Popracujesz dłużej to może na "papierosku" się dowiesz. A wtedy zobaczysz czyje posty były prawdziwe.
Kogo obchodzą powody, że ktoś zaczyna działać na własną rękę kradnąc projekty. (usunięte przez administratora), motywy są nieistotne. Liczą się fakty i ich bolesne konsekwencje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Unilogo Robotics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.