Unilogo Robotics Sp. z o.o.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Unilogo Robotics Sp. z o.o.

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry Chciałbym zaplatać na jakie wynagrodzenie może liczyć serwisant z 3 letnim doświadczeniem w branży.

Pracodawca

@Marcin

Dzień dobry. Trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi. To zależy od wielu czynników jak np. specjalizacji (mechanika, programowanie, obsługa systemów wizyjnych i robotów), tego jaka część pracy wykonywana jest w firmie a ile na wyjazdach, stopnia znajomość języka obcego itd. Proszę o kontakt bezpośrednio przez skrzynkę info@unilogo.com.pl a chętnie udzielimy bardziej wyczerpującej odpowiedzi.

Tomek
Kandydat
 Pytanie
@Unilogo Robotics Sp. z o.o.

Dzień dobry tez jestem zainteresowany wynagrodzeniem w państwa firmie na stanowisku serwisant. Czy do wynagrodzenia podstawowego doliczana jest premia, nadgodziny itp? Na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba z 4 letnim doświadczeniem, dyspozycyjna i znająca język angielski?

Karaluch
Pracownik
@Tomek

Chyba nie sądzisz Tomaszu, że na Goworku otrzymasz konkretną propozycję finansową, nikt Ci nie poda tych informacji na publicznym forum, tym bardziej, że masz napisane wyżej, na jaki adres powinieneś zadać pytanie. Czytać ze zrozumieniem :).

Tomek
Kandydat
@Karaluch

Masz racje natomiast ja nie pytałem o konkretne wynagrodzenie tylko o widełki. Pensje w większości krajów są jawne nie wiem jaki problem jest podać widełki obowiązujące na danym stanowisku.

Karaluch
Pracownik
@Tomek

Ale tu jest Polska i swojskie zasady :). Moim zdaniem jeśli pracujesz z pasją i masz zdolności predestynujące do pracy serwisanta, automatyka, doświadczenie praktyczne i wiedzę teoretyczną, nie boisz się trudnego klienta, umiesz sprzedawać siebie i produkty firmy także serwisowo, czyli jesteś w stanie wykazać swoją ponadprzeciętną przydatność, to będziesz w stanie wynegocjować konkretny pieniądz i nie potrzebujesz fikcyjnych widełek. Firma szuka najlepszych na rynku i w nich inwestuje. Może nie oferuje kokosów na start, ale uczciwy pieniądz i daje sygnał, że z czasem można liczyć na więcej. Jeśli konkretną pracą dojdzie się do poziomu starszych stażem. A co do widełek, firmy z zasady nie podają widełek płacowych i jako kandydat doskonale to rozumiem i akceptuję. Od tego jest rozmowa z rekruterem. Moim zdaniem to też w pewnym stopniu strzał w stopę takie pytanie, bo jeśli pytasz o widełki okazujesz brak pewności siebie. Umieć się sprzedać, to rozmawiać i negocjować. Wszak serwisant dogaduje się z klientem na co dzień, więc ta umiejętność to podstawa. Pozdrawiam i powodzenia :).

Marcin
Kandydat

Chodzi mi o widełki na danym stanowisku

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry. Zasadniczo to zależy od stanowiska. W tej chwili poszukujemy np. technika serwisu (uruchomienia, testy i naprawy maszyn) i specjalisty ds. wsparcia technicznego (obsługa posprzedażowa). W obu przypadkach przyda się znajomość budowy zrobotyzowanych urządzeń produkcyjnych, doświadczenie w korzystaniu z dokumentacji technicznej lub modeli 3D, angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami. Jeśli pojawią się dalsze pytania to będę wdzięczny za kontakt bezpośrednio przez skrzynkę info@unilogo.com.pl .

Tadeusz

Witam! Ja z innej beczki . Jeżeli można jak wygląda sprawa od strony klienta. Czy ten sprzęt jest warty swojej kasy. Liczą sobie sporo kasy. Tak na wagę biorąc nie wiem za co ale może się mylę jestem zainteresowany zakupem. Czy coś można utargować?

Markus Aurelius
@Tadeusz

Dziwne pytania na forum poświęconym pracy. Pytania powinny być skierowane do pracodawcy lub jego handlowca ;). A o wartości i jakości sprzętu można porozmawiać z pracodawcą. Na pewno sprzęt jest dobry, ale nie jest niezawodny, inaczej serwis nie byłby potrzebny. To nie jest korporacja, więc utargować zawsze można, mały klient to mniej, jeśli duży więcej. Konkurencja na rynku jest spora i nie śpi. Firm tego rodzaju jest bardzo dużo, także takich produkujących w kraju pod projekt, rynek nie jest łatwy, a ceny są płynne.

Pracodawca

@Markus Aurelius

Zdecydowanie zgadzamy się z opinią @MARKUS AURELIUS. Jeśli chodzi o konkrety czyli wyceny i specyfikacje to wszystkiego można się dowiedzieć zadając pytanie na sales@unilogo.com.pl . Sporo sprzętu który zawsze chętnie pokazujemy mamy fabryce w Piasecznie gdzie serdecznie zapraszamy wszystkich klientów: https://www.google.com/maps/@52.0866906,21.0445564,3a,75y,204.46h,91.79t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAF1QipNcFOULkkfWYcEI_8Hdq13Q9TRPAShhELLnzRed!2e10!3e12!7i8290!8i4145

P4blo
@Tadeusz

Moim zdaniem cena sprzętu Unilogo jest konkurencyjna, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie jej aspekty. Nawet jeśli nieco wyższa, to dlatego, że wynika z ponadprzeciętnej jakości, a ta jest wypadkową kilku czynników. W Unilogo produkty są bardzo dopracowane, dużą uwagę przykłada się do detali - ich funkcjonalności, ale i wyglądu i bezpieczeństwa użytkowników. Bardzie wiele elementów wykonywanych jest na miejscu, a nie kupowanych jako gotowe i składane co robi większość konkurencji. Taka - całkowicie polska dodajmy - produkcja w Unilogo oznacza wyższe koszty pracy i koniecznych maszyn produkcyjnych ale większą precyzję i niezawodność finalnego produktu, niż w przypadku maszyn - składaków. Trzeba to mieć na uwadze przy negocjacjach, że to są jednak maszyny o jakości wykonania charakterystycznej dla światowych marek premium. Produktów Unilogo pożądają giganci rynku przemysłowego z Polski i całego świata, wystarczy spojrzeć na stronę internetową firmy - mało kto jeszcze u nas sprzedaje produkty na inne kontynenty i jest w stanie zapewnić tam usługi serwisowo-szkoleniowe na życzenie, tymczasem Uni to robi z całkowicie polskim kapitałem! Podziwiać i polecać. Od strony klienta, miałem "w ręku" produkty paru firm oraz widziałem w jak sterylnych warunkach są produkowane w Unilogo - jakość wykonania pojedynczych elementów bije konkurencję na głowę. Widać, że wszyscy pracownicy w tej firmie starają się, aby klient był zadowolony na każdym etapie zamówienia. Widać w tych ludziach szczerą chęć do pracy, wzajemną współpracę i dobrze zgrany zespół pasjonatów.

1
Kaśka
@Tadeusz

Zdecydowanie jest wart swojej kasy. Solidnie wykonany sprzęt, nad którym pracował sztab ludzi, pochłoniętych jednym celem - aby klienci tacy jak Pan Tadeusz byli z ich pracy w pełni zadowoleni i wracali po następny i jeszcze jeden. To znaczy, że posprzedażne usługi również muszą być na wysokim poziomie - i są takie. Setki zadowolonych klientów nie mogą się mylić, niektórzy mają naście albo i dziesiąt maszyn Unilogo pracująca w swoich zakładach. Robotyzacja Polski idzie pełną parą :). To coś znaczy!

OLX
@Tadeusz

Sprzęt jest dobrej jakości, lecz obsługa serwisowa tragiczna (nie odbierają telefonów, czas reakcji na wezwanie do naprawy to nawet kilka tygodni).

Agaton
@OLX

Nie mogę się zgodzić z tą opinią co do obsługi serwisowej. Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że telefony są na bieżąco odbierane, a czas reakcji na zgłoszenie jest zgodny z okresem, który każdy klient ma zawarty w umowie zakupu sprzętu. Te "kilka tygodni" to zapewne maksymalny okres potrzebny na wyprodukowanie elementów do maszyn robionych pod projekt klienta, który czasem jest znacznie krótszy, a nawet "od ręki". W innych firmach produkcyjnych to standardowa obsługa i załoga też nie jest zawsze dostępna "od ręki" - chyba że nie ma co robić i nie mają zleceń, którymi mogliby się zająć ;). Jeśli czasem telefon nie będzie odebrany, co zdarza się wszystkim firmom, to może dlatego, że operator nie siedzi jak na infolinii, ma chwile przerwy albo zwyczajnie omawia jakąś ważną kwestię z innym klientem lub kimkolwiek innym, a przecież robi to dla klientów i ich ważnych zgłoszeń. Trzeba to zrozumieć, że nie jesteśmy jedyni na świecie z naszym problemem :). Wiem, że na telefon nie odebrany oddzwaniają, na zgłoszenia mailowe odpisują tak szybko jak to jest możliwe. Widać, że ten serwis bardzo się stara, aby zaspokoić oczekiwania klientów, stale się rozbudowuje, załoga się powiększa, a potknięcia zdarzają się też najlepszym - wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Poza tym, jeśli jest problem z serwisem, można go zgłosić na tego maila, który Pracodawca tutaj podawał, info@unilogo.com.pl - polecam!

MG
@OLX

Jeżeli kupiłeś sprzęt to licz się z tym, że naprawiał będziesz sam bo serwis działa fatalnie (nie odbierają zgłoszeń, brak odpowiedzi na e-maile).

Aga
@MG

Konkurencja nie śpi, pozdrawiamy konkurencję :). Jeśli klient ma problem, ma kilka form komunikacji z serwisem: 1. na stronie internetowej jest samouczek jak zgłaszać problemy i co się potem dzieje - krok po kroku, prosto i klarownie dla każdego. 2. czas reakcji na zgłoszenie jest podany w umowie zakupu sprzętu i jest dotrzymywany. Czas reakcji nie jest jednak tym samym co czas naprawy usterki, ale to chyba każdy rozsądny człowiek rozumie. W każdej firmie jest stosowana skala ważności zgłoszeń i ich klasyfikacja dopasowywana do możliwości technicznych, terminów i dostępnych techników - to też jest standard. 3. jeśli klient wysłał zgłoszenie na mejla serwisowego ale z jakiegoś powodu nie otrzymał odpowiedzi, może powtórzyć zgłoszenie na info@unilogo.com.pl, wtedy trafi on stopień wyżej. 4. jeśli bardzo się spieszy, jeśli maile są odrzucane, jeśli brak odpowiedzi, a produkcja stoi, można zadzwonić na telefon serwisowy, który zawsze jest dostępny w godzinach pracy. Jeśli nawet nie będzie odebrany, serwis oddzwania chwilę potem. Telefon jest podany na stronie internetowej firmy, dostępny do połączenia z centrali. 5. ostatnią formą kontaktu jest telefon do handlowca, który sprzedał klientowi sprzęt, tak też można interweniować. Jak widać metod jest wiele ale trzeba być aktywnym i nie czekać aż samo się zrobi. Najgorsza opcja, to wysłać mejla, a wobec braku odpowiedzi od razu wejść na forum i narzekać na kiepską obsługę. Takie są metody konkurencji. Wszyscy jesteśmy ludźmi - bądźmy dla siebie wyrozumiali, po drugiej stronie też pracuje człowiek.

Miro09
Inne
@MG

Z mojego doświadczenia z serwisem Unilogo - zawsze można się dogadać, osoby na infolinii są pomocne, sprawy starają się załatwiać w kolejności zgłoszeń, bo każdy klient jest ważny...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Unilogo Robotics Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Operator Frezarki CNC. Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
Pytanie
 Pytanie

Czy dyżury międzyświąteczne w Unilogo Robotics Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry. Nie mamy żadnych generalnych ustaleń w tej sprawie, raczej osoby z poszczególnych działów "dogadują się" miedzy sobą więc nie było potrzeby ich tworzyć. Z tego co wiem staż pracy nie decyduje o tym kto zostaje dyżurze.

Agaton
@Pytanie

Z tego co wiem firma nie obstawia nikogo, bo nie brakuje chętnych do pracy także w okresie międzyświątcznym. Nie są to najmłodsi stażem. Mam wrażenie, że ludzie tutaj po prostu lubią pracować i lubią przychodzić do pracy.

Dab09

Przyznaję, że patrząc na prezentację firmy tu na Goworku, wyróżnia się ona na tle innych podobnych. Firma wydaje się mieć nowoczesne zaplecze biurowe i produkcyjne, zgrany zespół (patrząc na prezentowane imprezy integracyjne), ciekawą ofertę produktową, choć oczywiście operuje na rynku trudnego wymagającego klienta. Pracowałem już z takim kapryśnym klientem, wiem, że niełatwo jest prowadzić biznes w tak zmiennych warunkach i zapracować na zadowolenie własnego zespołu. Jednak te wszystkie opinie negatywne coś pokazują. Być może dzieje się tam coś, czego nie widać gołym okiem, a co powoduje, że pracownicy mimo całego wizualnego przepychu otoczenia czują się w tym miejscu po prostu źle. Jakiś kiepski klimat może, może zmuszanie ludzi do aktywności pozapracowej, której oni nie chcą, może piękne widoczki na filmach firmowych i uśmiechnięty prezes Tomek to tylko pozory? Chętnie przekonałbym się na własnej skórze jak jest, ale niestety nie widzę żadnych oferty pracy. Czy firma planuje zatrudniać w najbliższym czasie? Czy przesłanie do niej papierów do bazy ma w ogóle sens? Proszę o info od kogoś kompetentnego z Unilogo.

Pracodawca

@Dab09

Dzień dobry, Oczywiście, nasze ogłoszenia można znaleźć na pracuj.pl a niebawem pojawią się także tu. Będziemy wdzięczni za przesłanie aplikacji wraz z krótkim opisem jakie stawiska Pana interesują na info@unilogo.com.pl . Do usłyszenia.

Dab09
@Unilogo Robotics Sp. z o.o.

Dzięki, przesłanie aplikacji okazało się być strzałem w dziesiątkę, pozytyw :). Widać po tym, że czasem nie warto czekać na ofertę pracy, lecz działać samemu i słać aplikację. Firma zaoszczędzi dodatkowo, bo na ogłaszanie się nie musi łożyć, a dobrych ludzi może zatrudniać :).

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

a mozecie opisac swoje doswiadczenia w pracy i na rozmowach kwalifikacyjnych? moze jakies rady dla osbob ktore poszukuja tam pracy? Ile tych rekrutacji jest w sumie i jakie wymagania (jezyk znam). A co z wynagrodzeniem, jakie są to miesieczne sumy i na podstawie jakiej umowy? Szukają teraz kogoś do pracy i chce wysłać papiery

Mr.X
@iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Witam, niestety ze smutkiem zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tej firmy. Pracowałem tam prawie dwa lata - jeśli jesteś bystry i myślący-sam odejdziesz- "uciekniesz" po jakimś czasie. Właściciele są nieuczciwi, spychologia, szukanie "kozła ofiarnego" na porządku dziennym. Tam pracuje "jedna wielka rodzina- ojciec, brat,teść,szwagier itp...KAŻDY uważa się za najważniejszego w firmie, Każdy szuka winnego-byle by jak najdalej odpowiedzialność odepchnąć od siebie. Wykorzystywanie ludzi do max-nadgodziny na porządku dziennym-ale żeby zapłacić za to...zapomnij, jak się o nie upomnisz, dostajesz opierdziel,że się nie wyrabiasz i nikt za to nie zapłaci.Dużo obietnic- jak się upominasz o swoje, właściciele udają,że nie wiedzą o co chodzi. Tak jak wspomniałem, pracują tam ludzie, którzy są spokrewnieni tudzież same wazeliny- bo "normalni" dawno już odeszli. Chamstwo, bezczelność brak poszanowania pracowników- to jest domena tej firmy. Niepolecam

2
Markus Aurelius
@Mr.X

To chyba się działo w połowie 2015, a potem firma się przewróciła na drugi bok i zaczęła od nowa, bo na dzień dzisiejszy AD 2010 nie widać już nic podobnego jak negatywy wyżej opisane.

1
Markus Aurelius
@Markus Aurelius

Oczywiście chodziło o AD 2019 :D

Kaśka
@Mr.X

Musiało się naprawdę wydarzyć w tej firmie jakieś wielkie wydarzenie, bo mogę z czystym sumieniem napisać, że na dzień dzisiejszy nic podobnego jak wyżej opisane się nie dzieje. Jest zupełnie na odwrót, ja mogę na razie napisać właściwie same pozytywy. Także po rozmowach z ludźmi, którzy pracują w tej firmie od paru lat i nie chcą kończyć współpracy. Nie miałam dotąd za dużo kontaktu z właścicielami (na marginesie to chyba pierwsza z firm, których prezes i prezeska nie mają swoich własnych gabinetów - siadają w salach konferencyjnych z pracownikami czy klientami), ale nie pasują kompletnie do opisu powyżej. Mi się to podoba, bo znałam już dużo gorszych szefów, znacznie gorszych. A jak się miało gorszych, to trzeba chcieć i umieć docenić tych dobrych. Bo tez nie jest łatwo być szefem, którego wszyscy akceptują tak samo :). Dalej, spychologii nie zauważyłam, pracując w grupie wykonującej tą samą pracę każdy chce wykonać jak najwięcej czerpiąc ze wspólnego worka projektów, ale wspólnie z innymi i we współpracy, nie podkładając sobie min czy nie denuncjując się nawzajem przed szefem. Uważam, że ta załoga jest zgrana i dobrze ze sobą współpracuje, drzemie w niej wiele dobrych chęci. Tym bardziej, że tu się pracuje na zysk i dla dobra firmy, nie własnego. Ty masz pensję, która jest zawsze na czas. Dostajesz ją i masz się wykazać jak najlepiej dla dobra organizacji i kolegów - to przecież zrozumiałe i naturalne. Jeśli chcesz czegoś innego, interesuje Cię tylko Twoja osoba i kasa, to szukaj sobie innej firmy. Nie ma wykorzystywania ludzi - nikt nie oczekuje nadgodzin. Robią je tylko handlowcy i marketing, ale to też zrozumiałe, bo im zależy na sprzedaży, od której mają dodatkowe profity. Pozostali robią swoje i idą do domu, nikt nie pracuje w nadgodzinach nawet mimo że robota leży - zrobisz ją jutro i nic się nie stanie. Szefostwo jest ludzkie w tej materii, samo nie zostaje w godzinach. Nadgodziny jak już są, to do odbioru w rozsądnych terminach, zdarza się nawet home office, nie ma problemu z wcześniejszym wyjściem czy późniejszym przyjściem lub małym spóźnieniem, a brak zapłaty za nadgodziny wynika z tego, że pomimo kart kodowych nie zlicza się tutaj czasu pracy - firma ufa swoim pracownikom, a pracownicy są ok i tego nie wykorzystują. Firma pracuje na 3 zmiany i zawsze ktoś pracuje. To najbardziej mi się podoba, taki swobodny styl pracy. Obietnic nikt nie dawał za wiele, bo za wiele nie oczekiwałam, aby się nie rozczarować. I wiecie co, nie rozczarowałam się, a wręcz przeciwnie, spodobało mi się tutaj. Nie zauważyłam wazeliniarstwa czy włażenia w .... chamstwa, bezczelności, braku poszanowania pracowników. Tego tutaj po prostu nie ma. Tak pisze chyba wredna konkurencja. Przychodzisz, wszyscy się z Tobą witają, uśmiechają, są życzliwi, pomocni, chętni by dzielić się wiedzą. Oczywiście jeśli są zajęci, to nie zawracaj im głowy, ale to działa też w druga stronę ;). Ogólnie na chwilę obecną polecam firmę, uważam, że to co właściciele stworzyli, jest ciekawą alternatywą dla bezdusznych korporacji, które oprócz braku ducha i permanentnej inwigilacji wyprowadzają z Polski miliardy naszego rodzimego kapitał, tego co my Polacy każdego dnia w znoju wypracowujemy. Tymczasem Unilogo inwestuje ten kapitał w siebie i ludzi i to jest cenne. Ja bym postawiła na tę firmę zarówno jako pracownik, ale także jako klient. Byłabym pewna, że będę dobrze obsłużona tak przed jak i po zakupie. Polecam i pozdrawiam.

Sombrero
@iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Wynagrodzenie od 2 do 20 tysięcy złotych, praca od pucybuta do milionera ;). A serio, tak na poważnie pytasz o te miesięczne sumy i liczysz na uczciwą odpowiedź? Co do umowy to jest standardowa o pracę.

obecny pracownik

A nie zastanawiałeś się dlaczego zaczęli działać na własną rękę? Popracujesz dłużej to może na "papierosku" się dowiesz. A wtedy zobaczysz czyje posty były prawdziwe.

Sombrero
@obecny pracownik

Kogo obchodzą powody, że ktoś zaczyna działać na własną rękę kradnąc projekty. (usunięte przez administratora), motywy są nieistotne. Liczą się fakty i ich bolesne konsekwencje.

Maciek

Praca bardzo kiepska, tak jak atmosfera pracy. Unilogo to firma rodzinna, bez perspektyw na rozwój albo awans. (usunięte przez administratora) Nie stawia się w sądzie, więc dochodzenie swoich praw przeciąga się w czasie. (usunięte przez administratora) i bezczelność. Odradzam pracę w tej firmie. Nie warto.

Han
@Maciek

W Uni pracuje ponad 150 osób na różnych działach, jak na mój nos w takim zespole jakiś awans by się znalazł. Niemożliwe, aby byli tam sami wyrobnicy, 1 prezes i 2 kierowników. Perspektywy na awans na pewno są, trzeba tylko zasłużyć.

Kaśka
@Maciek

Słabo wypada Twój komentarz na tle rzeczywistości. Przecież zupełnie niedawno nastąpiły interesujące zmiany w dziale serwisowym, jest nowy fajny kierownik. Podobnie w księgowości ma być nowy kierownik. Są też inne działy, gdzie jest możliwy awans. Wszystko zależy jak pracujesz, jakim jesteś człowiekiem i pracownikiem, czy pasujesz na kierownika i co sobą wnosisz do zespołu. Jeśli jesteś dobry, doczekasz się awansu. Jeśli średni, lepiej zostań gdzie jesteś i ciesz się ze stanowiska :). Na pewno lepiej będzie tam niż w Lidlu albo na bezrobociu. Co do atmosfery pracy, ja uważam, że jest bardzo dobra, przyjazna pracownikom i właściwie taka, jak być powinna. To że firma rodzinna, to akurat jej plus, bo jest więcej możliwości. A jakby był prezes krwiopijca zarządzający z jednego z zachodnich krajów, jak to jest zwykle w korporacji, to byłbyś jeno nic nie znaczącym trybikiem w wielkim mechanizmie, i nikt by się z Twoim zdaniem nie liczył. Tutaj jest więcej perspektyw, ale raczej nie dla karierowiczów i tych cwaniaków chętnych na szybki łatwy zarobek...

Noon

Witam, pojawilo sie ogloszenie do dzialu ksiegowosci. Czy jest wwymiana zespolu?

Pracodawca

@Noon

Dzień dobry, raczej powiększenie. Do tej pory naszą księgowością zajmowała się zewnętrzna firma a w tej chwili budujemy dedykowany dział u nas.

Kaśka
@Noon

Dział księgowy to konkretne życzliwe babki, ktoś kto tu trafi będzie miał jak u mamy, ciepło, miło i przyjemnie :). O ile jest dobry i chce pracować ;).

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Unilogo Robotics Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?

Markus Aurelius
@Pytanie

Zależy jakie szkolenia masz na myśli? Szkolenie z BHP odbywa się zaraz na samym początku, pozostałe szkolenia to codzienna praca, gdzie zdobywa się nowe doświadczenia na tzw. żywym organizmie, czy też w ogniu walki :). Nic tak nie uczy jak praktyka pod okiem mistrza. Teorię można sobie poznawać z folderów, ale praca z klientem czy rozwiązywanie problemów technicznych, znajdowanie zadowalających obie strony rezultatów, to najlepiej robić i uczyć się tego w praktycznym codziennym kieracie. Jednak jeśli chciałbyś odbyć jakieś szkolenie, firma na pewno Ci je zapewni, o ile będzie się to firmie opłacało. Nie zauważyłem aby firma nie chciał inwestować w nowych pracowników. Pod tym względem uważam, że wyprzedzają konkurencję, mają pieniądz i chcą inwestować go w ludzi. To godne pochwały.

Jurek

Jest to firma, która stwarza duże możliwości sukcesu osobom potrafiącym wykazać się własną inicjatywą. Unilogo okazało się dla kilku byłych pracowników bardzo dobrym „inkubatorem przedsiębiorczości”. Jeśli pracę w tej firmie tak potraktować już w momencie zatrudniania się, to pomoże to uniknąć późniejszych przykrych rozczarowań. A mając już od początku podjęcia pracy nastawienie na osobisty sukces, przez parę lat należy zdobywać umiejętności zawodowe, budować dobre osobiste relacje z klientami. Później wystarczy tylko umiejętnie obejść podpisany aneks o zakazie konkurencji i zacząć działalność na własny rachunek na tym samym rynku. Po bliższym poznaniu właścicieli nie będzie się miało nawet większych skrupułów,by się tak "nielojalnie" zachować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Markus Aurelius
@Jurek

Ludzie bez skrupułów, firmy budowane od podstaw na nieuczciwych podwalinach, na nielojalności i szkodzie byłego pracodawcy - smutne. Niestety takie haniebne zachowania są charakterystyczne dla tego rynku i dotknęło to również innych firm z polskiego rynku etykietowania i produkcji. Miejmy nadzieję, że ludzie jednak będą z czasem uczciwsi, bo pieniądze to nie wszystko.

marija

słuchajcie uważam, że zarówno wynagrodzenie 6000 zł jak i 10 000 zł jest możliwe. To zależy po prostu od firmy, pracodawcy i ich oczekiwan. Tak mi się wydaje.

kinio
@marija

dokladnie, wynagrodzenie silnie zalezy od pracodawcy - np polacki dziad vs powazna firma na zachodzie

Potencjał
@marija

To zależy przede wszystkim od stanowiska. Na produkcji nigdy tyle nie zarobisz, chyba że jako dyrektor produkcji. Z kolei jako PH żeby tyle zarobić musisz przynieść mega zyski dla firmy, bo zazwyczaj pracujesz z niską podstawą i prowizją zależną od obrotu. A w biurze nie zarobisz więcej jak średnią stanowiskową, chyba że mówimy o stanowisku informatyka, ale to są jednostki...

Markus Aurelius
@kinio

Niestety zachodnie korporacje tną koszty w oddziałach polskich, przez co wynagrodzenie w "polskich zachodnich poważnych firmach" zależy od widzimisię prezesa zachodniej centrali lub bliżej nieokreślonych funduszy powierniczych, które są nikomu nieznanym właścicielem - traktują polski oddział jak dojną krowę do wyciągania kasy za granicę. Tymczasem stricte polska firma z polskim kapitałem, pracuje sama dla siebie, szefa i pracowników, sama ustala wynagrodzenia i jej prezes nie musi słuchać żadnych funduszy z krajów arabskich. Stawki są rynkowe, najlepsi zostają w firmie, bo ta o nich dba, inni szukają szczęścia gdzie indziej. Dziś już wiele polskich firm oferuje lepszą kasę niż zachodnie korporacje. Piszę z własnego doświadczenia pracy w obu typach firm.

gonzalo

czytam te wszystkie opinie i nie zgodze sie ze wszystkim... jako pracownik produkcji miałem okazję pracować z (usunięte przez administratora) szefem i jego synem. pan wojtek posiada bardzo duza wiedze i jest mega pozytywnym czlowiekiem, jego syn (kierownik produkcji) ma swietny kontakt z pracownikami i zna sie na swojej robocie jak malo kto w firmie. kieruje ludzmi i ich zadaniami w efektywny sposob. z powodow osobistych musialem wyjechac za granice, jak wracac to tylko tu. moze jeszcze bedzie okazja

PPP

Wielki minus dla firmy za firmę przeprowadzające wstępne rekrutacje na stanowiska. Rozmowa na stanowisko inżyniera sprzedaży idzie w kierunku rekrutacji sprzedawcy garnków, a nie osoby zajmującej się poważną technologią. Wartościowy pracownik z doświadczeń, oczekuje również od Państwa swojego zainteresowania i kontaktu z osobą na szczeblu menadżerskim, rozmowa o konkretach oraz podanie przynajmniej widełek zarobkowych. Ponadto widełki zarobkowo albo co więcej konkretne kwoty i ścieżka rozwoju powinny być wymuszone prawnie u nas w Kraju, do podania w ogłoszeniu. Idzie to w parze z obowiązkami i zadaniami powierzonymi przyszłemu pracownikowi (które również jasno i konkretnie powinny być nakreślone). Takie rozwiązanie zaoszczędzi czasu potencjalnym kandydatom i zatrudniającemu. Przecież wynajęcie firm rekruterskich to też pewne koszty, a już najgorzej jak taka firma swoim zachowaniem odpędzi potencjalnego pracownika, który liczy na poważne stanowisko. Realia są takie, że jak ktoś ma doświadczenie i sprzedawał poważną technologię, próbuje szczęścia w co najmniej 50-100 firmach, które wydają mu się poważnym partnerem w jego karierze. Czas to pieniądz oczywiście. Rekrutacje często są ukryte nie podaje się prawie żadnych konkretnych informacji ani nie mówi się nic o zarobkach. Do 2 miesięcy trwa przebicie się przez pierwszą falę rekruterskich tzw. łowców głów zanim zaczniemy rozmawiać z kimś konkretnym i dowiemy się o warunkach zatrudnienia i zarobkach. Moim skromnym zdaniem dużo firm w ten sposób traci potencjalnych wartościowych pracowników, którzy nie chcą czekać w nieskończoność, albo co gorsza zawiedzeni, są warunkami skoro już się doczekali,a ktoś za stanowisko Area Manager'a na rynek kilku krajów proponuje osobie z doświadczeniem płacę 2500zł netto :) kpina i stracony czas. Proponuje szukać studentów. Jak przerobicie przez 2 lata pięciu takich pracowników, może w końcu pójdziecie po rozum do głowy aby komuś zapłacić 3,5-4,5 tyś netto godziwej pensji, zanim ucieknie za granicę i zaoferuj swoje usługi i doświadczenie komuś innemu, kto da i wiele większe pieniądze za kogoś kto wie jak poprowadzić biznes i gotowy jest starać się w pracy aby odnieść sukces w tym co robi.

Tomek
@PPP

Musze przyznać racje ze nasza rekrutacja jest skomplikowana i wymaga dużo czasu, popracujemy nad tym. Proszę zrozumieć, ze jeśli do porady zgłasza się dużo kandydatów to ciężko jest to optymalnie oganarnac, ale punkt dziękuje - przyjąłem. Mea Culpa:-( ps. Te 2500 to raczej nie oferowaliśmy:-)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
@PPP

Potwierdzam opinię przedmówcy - w październiku udało mi się odbyć rozmowę na stanowisko project managera. Z przykrością stwierdzam, że Pani z HR nie okazała się kompetentnym rozmówcą w kontekście udzielania odpowiedzi na opis stanowiska i obowiązki. To jednak można by było wybaczyć, gdyby nie kardynalny błąd, a mianowicie obietnicę informacji zwrotnej o wyniku rozmowy niezależnie od jej efektu. Minęły 3 miesiące i brak odzewu ( zapewniano mnie o 3 tygodniach oczekiwania). Szkoda, że czas poświęcony na przygotowanie do rozmowy, research w sieci o firmie nie został zrównoważony jednym krótkim telefonem lub mailem, który obiecano na rozmowie. Jeśli Pani jest wynajęta jako zewnętrzny hr-owiec to zakładam, że przez sztucznie przedłużanie ogłoszenia zapewnia sobie pracę (ogłoszenie jest ponownie odświeżane).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Han
@Piotr

Tylko kto normalny czeka 3 miesiące na odpowiedź? ;) Kto normalny, po tych 3 tygodniach milczenia odzywa się do firmy z prośbą o przekazanie decyzji, jaka by ona nie była. Szkoda czekać i potem wystawiać negatywa bo samemu zapomniało się zapytać. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi :).

Han
@Tomek

Ciekawe jak wygląda ta "skomplikowana rekrutacja" wg Tomka na dzień dzisiejszy AD2019 :)

Pracodawca

@Han

@HAN staramy się więcej rekrutacji prowadzić własnymi siłami, zrezygnowaliśmy z usług firmy na którą było kilka skarg (między innymi tu na forum), znacznie lepiej przygotowujemy się do rozmów i przedstawiamy za każdym razem, nawet na wczesnych etapach rekrutacji dokładne opisy stanowisk. Staramy się też informować wszyskich kandydatów o statusie sprawy nawet jeśli nie możemy im zaoferować pracy. Pewnie nie mamy jeszcze 100-u procentowej skuteczności ale pracujemy nad tym :-)

Han
@Unilogo Robotics Sp. z o.o.

Czyli zmiany zmiany zmiany... tak trzymać. Mi się podoba obecna jakość rekrutacji oraz poziom rozmów w Unilogo. Trafiłem na kompetentnego rozmówcę i wyszedłem dokładnie poinformowany o szczegółach. Widać, że firma pracuje nad skutecznością :).

Krzys
@Han

Ta firma prowadzi obecnie jakieś rekrutacje? Gdzie można trafić na ich ogłoszenia?

Pracodawca

@Krzys

dzień dobry. W tej chwili tylko 3 ponieważ jest okres wakacyjny. Ogłoszenia można znaleźć np. tu: https://pracodawcy.pracuj.pl/unilogo-robotics-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia,358970 . Jakie stanowisko Cię interesuje?

Jogi

Potwierdzam wszystkie negatywy na temat pracy w tej firmie. Inteligenty człowiek musi ciężko walczyć tu o przetrwanie i z reguły długo nie wytrzymuje. Z szefostwem ciężko jest się dogadać. Szukanie pracowników przypomina szukanie frajerów, którzy zgodzą się pracować na zmiennych i trudnych zasadach. Ogólnie, żeby przetrwać trzeba mieć coś w sobie ze sprzedawcy odkurzaczy premium. Polecam nie robić sobie nadziei na pewną pracą, a z czystym sumieniem można sobie to miejsce odpuścić.

Pracodawca

@Jogi

@Jogi dziękujemy za Twój komentarz, nie ukrywamy, że jesteśmy poruszeni gorzkimi słowami Twojej wypowiedzi. Przede wszystkim szanujemy naszych pracowników, jak i wszystkich kandydatów do pracy. Chcemy, by nasza firma była miejscem, w którym każdy zatrudniony może wykazać się swoimi kompetencjami oraz je rozwijać. Pojawiliśmy się w serwisie GoWork.pl gdzie są poruszane kwestie naszej firmy, by móc lepiej poznać spostrzeżenia pracowników, bo wierzymy, że dzięki nim możemy usprawnić funkcjonowanie naszego przedsiębiorstwa oraz wspólnie stworzyć satysfakcjonującą w firmie atmosferę. Z tego powodu chcielibyśmy dokładniej omówić kwestie, które zmotywowały Cię, by nie polecać naszej firmy. Zapraszamy zatem do kontaktu bezpośredniego pod adres: info@unilogo.com.pl i przedstawienie konkretnych uwag, byśmy mogli je przeanalizować i wyciągnąć wnioski na przyszłość.

Jogi
@Unilogo Robotics Sp. z o.o.

Pierdu, pierdu, pierdu. Nie robi na mnie wrażenia ten marketingowy bełkot. On jest tylko na pokaz. Rzeczywistość pracy w firmie jest nad wyraz przyziemna. Ogólnie Unilogo to ostatnie miejsce, które bym komuś polecił do pracy. Szkoda gadać.

Oggy
@Jogi

A nie polecasz jakieś konkretnego stanowiska, albo działu, albo z jakim zakresem obowiązków. Firma prezentuje taki fajny marketingowy filmik, ktoś przyjeżdża motocyklem, szefowa jeździ wózkiem po hali, inny zjeżdża z sufitu na linie, jest też prezes udający, że gra na gitarze. To wszystko pic na wodę Twoim zdaniem? Rzeczywistość przyziemna, ale jednak praca. Niektórzy marzą o pracy, a nie zawsze mogą ją mieć, albo długo czekają. Trzeba umieć polubić swoją pracę, nawet ciężka i niewdzięczna to wciąż praca, a nie bezrobocie.

halina malina

ja w unilogo również poszukuję takiego wolnego stanowiska pracy gdzie mnie zatrudnią bez doświadczenia którego zaq dużego nie mam i dadzą mi szansę uczenia się zawodu. czy takie stanowisko się aktualnie u nich znajdzie dla mnie odpowiednie i atrakcyjne? i czy jest szansa na umowę o prace już na starcie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Potencjał
@halina malina

Dla stanowisk bez doświadczenia i do uczenia się zawodu są staże, ale nie każdy pracodawca ma na to czas.

Aneta
Inne

Co możecie powiedzieć na temat możliwości rozwoju jakie oferuje firma? Czy nowo zatrudnieni pracownicy Unilogo mogą liczyć na szkolenia podnoszące kwalifikacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Potencjał
@Aneta

Lepiej pokaż nam firmę, w której NIE MOŻNA liczyć na szkolenia podnoszące kwalifikacje ;)

Iza
Inne

Czy firma normalnie działa a wy normalnie pracujcie? Sądząc po pustce na forum to musi to być dobra praca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Potencjał
@Iza

Nie oceniaj książki po okładce. Nie wszyscy mają chęci i czas produkować swoje złote myśli na goworku ;).

Aga
Inne

Niestety nie każdy sprawdza się w takiej firmie jak Unilogo Robotics, polecam pracę.

Pracownik Unilogo
@Aga

Aga, twoja opinia nic nie wnosi. Brak jakichkolwiek konkretów.

Potencjał
@Aga

Napisz czemu polecasz, wszyscy na tym skorzystają.

Zostaw merytoryczną opinię o Unilogo Robotics Sp. z o.o. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Unilogo Robotics Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Unilogo Robotics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

Unilogo Robotics Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii