Bardzo złe traktowanie pracowników, znęcanie psychiczne, zastraszanie, wyzwiska, (usunięte przez administratora) Recepcjonista zajmuje się wszystkim jednocześnie, przyjmuje gości, obsługuje bar, obsługuje restaurację, w wolnym czasie obiera warzywa, idzie na zmywak lub sprząta pokoje. Wymagają aby być pod (swoim prywatnym) telefonem 24h i bycie na każde ich zawołanie (przykład: nocka kończy się o 6 rano a o 8 obowiązkowe zebranie). Najniższa krajowa na umowie, reszta "pod stołem" i często nie jest wcale wypłacana, bo pracodawca stwierdza że "miesiąc został już zamknięty" a jeśli jest wypłacina to z ogromnym opóźnieniem, w ratach i zazwyczaj w pomniejszonej kwocie. Brak premii, dodatków, jakiegokolwiek socjalu. Na święta nie dają absolutnie nic. Łamanie prawa pracy przez Pietraków jest na porządku dziennym. Wypłaty (te oficjalne) zazwyczaj też są spóźnione (zdarzało się że były wypłacane w ratach po 500 zł co tydzień bez poinformowania o tym pracowników). Oszczędzanie na ogrzewaniu i klimatyzacji. Zamiast naprawić klimatyzację panie Pietrak każą kłamać gościom "wystąpiła awaria, serwis jest już w drodze". Zima w holu bywa ok.10 stopni. Panie Pietrak nie pozwalają włączać kaloryferów w holu ani korzystać pracownikom z farelki. Zlecanie pracownikom dodatkowych, ekstra zadań obiecując dodatkowy zarobek oczywiście na słownych obietnicach pani dyrektor i pani prezesa się kończy, tych pieniędzy nigdy nie wypłacają. Pracownicy zgadzający się na pracę bez umowy (obsługa imprez lub śniadań) często nie dostają zapłaty. Brak komunikacji, tyle ilu Pietrakòw tyłu prezesów, każdy chce czegoś innego bez porozumienia z resztą prezesów w efekcie czego zawsze obrywa pracownik. Właściciele są bardzo zadufani w sobie, każą się tytułować i kłaniać. Kadrowe nie są dla pracownika lecz dla pracodawcy. W niczym nie pomogą. Są niezadowolone jesli muszą zrobić coś co należy do ich obowiązków. Urlopy i chorobowe liczą na niekorzyść pracownika. Brak kultury osobistej i dobrego wychowania zarówno panie pracodawcy jak ich kadrowe.
Co jaki okres czasu w Pietrak Hotel można ubiegać się o podwyżkę?
Czy pracownicy w Pietrak Hotel dogadują się między sobą?
Myślę, że z tym dogadywaniem się jest różnie, kwestia charakteru ????, ale jako gość nie odczułem konfliktu między personelem na własnej skórze.
Zależy w jakim sensie. Jeżeli chodzi o takie indywidualne podejście każdego do każdego, to już kwestia charakteru, tak jak to było wspomniane. Jeżeli chodzi o relacje na strukturze hotel-restauracja, to już bywa różnie.
No dobrze a jeżeli chodzi o relacje na linii pracodawca - pracownik? Waszym zdaniem relacje są na dobrym poziomie i można je określić jako godne polecenia i wzoru dla innych przedsiębiorstw?
Nie wiem czy relacje są takie dobre, gdy pracownik jest zmuszony przytakiwać na wszystko pracodawcy. Dobry pracodawca powinien słuchać co ich pracownicy mają do powiedzenia, bo niestety bywa, że są oni niezadowoleni z pewnych rzeczy, a w takim przypadku powinno się dociekać co jest tego przyczyną a następnie te przyczyny starać się permanentnie niwelować. Niestety tutaj niezadowolenie pracownika jest często jednorazowo uciszane dodatkiem do premii lub tymczasowo problem jest minimalizowany (tylko po to by po pewnym czasie wszystko wróciło do poprzedniego stanu). Przemiał pracowników w tej firmie mówi wszystko. Jest kilku z wieloletnim stażem, którzy mają stałą umowę, a reszta co jakiś czas się zmienia. Ja od siebie dodam, że czasami poziom mojego stresu związanego z wizytą pracodawcy na obiekcie przekracza wszelkie granice i naprawdę nie raz chciało się rzucić te pracę w cholerę, bo psychika zaczęła wysiadać, a to chyba nie świadczy za dobrze o pracodawcy. Są dni kiedy jest wszystko dobrze, ale są dni, że czepiają się tego, że kwiatek krzywo stoi, ale nie powiedzą tego w normalny sposób.
Jak szefostwo w Pietrak Hotel? Spoko traktują ludzi?
Nie polecam pracy w tej sieci, traktowanie ludzi przedmiotowo, zero szacunku dla pracownika, mała płaca za wykonywana pracę często ponadprogramową. Pieniądze zawsze z długim opóźnieniem.
Bycie byłym pracownikiem to jest coś najlepszego co może się zdarzyć. Firma dramat.doswiadczenie zdobyte w pracy -bezcenne. Zaprzeczenie wszystkiego czego się do tej pory nauczyłeś,zobaczyles,wychowałes,doswiadczyłes. Zobaczysz wszystko jak nie powinno się zachowywać, zarządzać,traktowac ludzi. Uczciwośc jest ostatnia rzeczą w tej firmie.
Jak nie musisz tam pracować to trzymaj się od tej firmy z daleka!!! Tragedia, pieniędzy nigdy nie było na czas, umowy śmieciowe mało kto ma normalna umowę. Dyrekcja to dramat zero motywacji i wsparcia pracownika wiecznie niezadowolona, to że nie ma gości to wina pracownika choć starasz się na maksa nigdy nie usłyszysz ze coś jest zrobione dobrze. Ukraińców traktują skandalicznie. Wielkie nie polecam!
Pracodawca skąpy, wiecznie nie zadowolony nie potrafi pozytywnie motywować do pracy. Ogólnie wydawane sprzeczne polecenia od wielu wyżej postawionych ludzi w firmie. Pracownik traktowany jak robot bez uczuć najważniejsze zyski. Umowy często oszukane zleceniowki, małe etaty a pracujesz normalnie. Pieniążki zawsze spóźnione. Zabierane premie i inne wcześniej ustalone pieniądze. Nie polecam pracy w tej firmie nawet wrogowi. Stanowisko na jakim pracujesz nie ma znaczenia robisz wszystko bo ci płacą. Ogólnie porażka!!!!
Jestem stalym klientem tego hotelu od 2013 roku. Jest tragedia. Z roku na rok co raz gorzej. Dzisiaj w restauraxji o gofzinie 22.40 powiedzisli mi ze mnie nie obsluza poniewaz pracuja do 23.00. Nigdy nie bylo tak zle jak teraz
Jeżeli restauracja czynna jest do 23,to standardowo zamówienia przyjmowane są do godziny 22:30. I to jest naprawdę standardowe rozwiązanie... Nie wiem skąd pomysł , aby wybierać się na kolację 20 min przed zamknięciem lokalu. Jakim cudem spodziewał się Pan, że ktoś zdąży przyrządzić dla Pana jedzenie, poczekać aż Pan łaskawie skonsumuje i posprzątać po Panu w 20 minut. Byłby Pan zadowolony gdyby przez jedną osobę musiał Pan wychodzić z pracy pół godziny później? Tak roszczeniowe i bezmyślne postawy charakteryzują niestety dzisiejsze rozpasane społeczeństwo, którego jest Pan czołowym przedstawicielem.
Jako wieloletnia pracownica mogę się obiektywnie wypowiedzieć. Nie ma co liczyć na przestrzeganie zasad kodeksu pracy w takich kwestiach jak: - umowa: można liczyć na umowę o pracę. ALE ! Umowa jest standardowo na najniższą krajową, a reszta wypłacana jest pod stołem w gotówce. Znam tylko kilka osób, długoletnich pracowników które jakoś wywalczyły sobie trochę większą niż najniższa krajowa stawkę na umowie o pracę. Nie jest to natomiast kwota zawrotna i różnicę i tak dostają pod stołem. Nie znam nikogo, kto ma na umowie taka stawkę, za jaką realnie umawiał się "na rękę". - terminowa wypłata wynagrodzenia : kodeks stanowi : do maks. 10-go dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni (gdy przypada to na weekend, wynagrodzenie musi być wypłacone w poprzedzający weekend piątek). Wszyscy pracownicy dostają wynagrodzenie różnie , najczęśniej w okolicach 17-20 tego dnia następnego miesiąca jest pierwsza rata - czyli minimalna krajowa. Druga rata (ta pod stołem) wypłacana jest jeszcze później jak hotel uzbiera gotówkę od klientów. - Nie ma co liczyć na wypłacanie nadgodzin, premii, weekendów, PW, godzin nocnych (to jest tylko na papierze), nie ma żadnego dodatku za pracowanie przez okres Świąt - za to spotkałam się ze zdziwieniem , że ktoś w ogóle ośmielił się to dyrekcji zasugerować - o takim podejściu każdy może sobie sam już wnioski wyciągnąć. Generalnie uznaję swoich przełożonych za ludzi skąpych, nieskalanych pracą ,którzy dorobili się na okradaniu swoich pracowników całymi latami z należnych im składek emerytalnych/nadgodzin/świąt/etc. - Pracodawca niektórym pracownikom nie zapewnia etatowych godzin w czasie okresu przestoju (zima), a za to zapewnia obowiązkowe nadgodziny często spędzanie tam całych dni od świtu do zmierzchu w okresie letnim kiedy jest dużo klientów -osobiście nigdy nie doświadczyłam mobbingu na mojej osobie, kierownictwo też sobie chwalę. Słyszałam jednak opowieści o tym, jak ini doświadczyli (słyszałam bezpośrednio od tych osób) - ścieżka awansu : zależy od hotelu , czasami kierownicy się zmieniają bo często osoby odpowiedzialne za kierowanie zespołem nie wytrzymują psychicznie, fizycznie. Bycie "szefem" nie jest niczym fajnym bo zbiera się ochrzan i spędza mnóstwo czasu słuchając jakichś abstrakcyjnych i oderwanych od rzeczywistości wymagań/opinii dyrekcji. Do tego nawet te osoby nie zarabiają pieniędzy adekwatnych do wykonywanych obowiązków. - atmosfera w pracy różni się w zależności od hotelu (jest ich chyba 5). Osobiście generalnie nie narzekam. -Niektóre księgowe są niemiłe, ich umysły ciągle tkwią w czasach kolesiarstwa...Osobiście zastanawiam się, ile pieniędzy musi dostawać główna księgowa żeby podpisywać się własnym nazwiskiem pod tymi wszystkimi machlojami...to generalnie chore. - W mojej opinii to dobre miejsce dla studentów , którzy nie potrzebują jeszcze np. składek. Na stałe to słabe rozwiązanie - walka z wiatrakami. Umowa za najniższą , do ręki niewiele więcej...Szkoda, że to region dużego bezrobocia bo dopóki podaż pracowników jest duża, dopóty ta cała farsa się nie ukróci. W tej firmie sposoby na oszukiwanie pracowników są przekazywane z pokolenia na pokolenie, to rodzinna tradycja.
Nigdy nie spotkałam się z takim bałaganem, jaki panuje w hotelu Pietraka. Właściciele nie wypłacają w terminie wypłat, często także wypłacane wynagrodzenia są w ratach. Dodatkowo oszczędzają na wszystkim co się da. Wymagają naprawdę wiele, a płacą najniższą krajową. Brak dobrego menagera jak i kierownika recepcji, wszystko żyje własnym życiem.
Ścieżka awansu??????? tu władza jest jedna, reszta to mobingowany (usunięte przez administratora) do roboty
Zasugerowałeś, że w Pietrak panuje mobbing, a to dosyć poważna sprawa. Mobbing to długotrwałe prześladowanie, poniżanie i zastraszanie pracowników. Możesz podać jakieś konkretne przykłady takich sytuacji z pracy?
do Hanny - ja mogę podać, ale jak wiadomo obowiązuje RODO. Konkretne przykłady to chyba raczej nie na forum. Dodać tylko mogę,że dyrekcję takie sprawy mało co obchodzą.
Jak wygląda ścieżka awansu w Pietrak Hotel?
Można powiedzieć, że nie istnieje. Ewentualnie po X latach awansuje się na jakiegoś kierownika, który wypłatę ma niewiele wyższą niż najniższa krajowa a obowiązków po czubek nosa, a nawet i więcej. O wymaganiach "władzy" nie wspomnę...
Może ktoś mi podpowie czy firma potrzebuje pracownika do recepcji?
Masakra, tak z poziomu klienta (czasem nie ma alternatywy dla grupy kilku osób- a w mieście kilka hoteli to ta sama firma, łącznie z nowym I... ale w najniższym standardzie), jak i z poziomu pracowników, po których widać, że najniższa krajowa a reszta (ewentualnie) pewnie "pod stołem". Zarządzanie tym businessem to miks nieudacznictwa i bezguścia - widać latami wypracowywany model kompetencji pokoleń oderwanych "od pługa".
@brak, Czy miałeś na myśli, że w tej firmie może pracować również osoba niesłysząca? To dobrze, jeżeli pracodawca wspiera takie osoby i oferuje im prace. Kandydaci czytają to forum, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie Pietrak Hotel. Na jakim stanowisku pracujesz? Czy jesteś zadowolony ze swojej pracy?
Pracuje ładnych pare lat i jakoś jeszcze żadna z Pań dyrektorek do mnie nie powiedziała,nawet podniesionym głosem.Powiem koledze dlaczego.Dyrekcja dobrze zna swoich pracowników.Niestety są i tacy którzy prace traktują jako zło konieczne.I to na pewno był jeden z takich pracowników.
To jak ona pracuje nie słysząc tj trudne bo taki zdrowy człowiek ma robote a nie słysząc ,a nie wybrażam sobie np pracy Amazon
@Zadowolony, a możesz do swojej opinii na temat Pietrak Hotel jako pracodawcy dodać kilka słów o formie zatrudnienia? Była to umowa zlecenie, czy o pracę? Proszę Cię o odpowiedź na moje pytania. Będą one interesujące dla osób poszukujących aktualnych informacji o tym pracodawcy przed ewentualną decyzją o aplikowaniu do niego.
@Zadowolony, nie jestem pracownikiem Pietrak Hotel i nie znam jego aktualnej sytuacji. Stąd moje pytania. Rozumiem, że Twoje doświadczenie z tą firmą nie było pozytywne i już z nią nie współpracujesz. Czy za nadgodziny, o których napisałeś były jakoś lepiej płatne?
Jakie płatne nadgodziny? Nieliczni coś na czarno dostają reszta robi za najniższą krajową. W tej firmie inne stawki nie obowiązują. Tam dawno powinna wejść inspekcja pracy gdyby oczywiście to nie było tak małe i powiązane miasto. Najniższe pensje płacone nieregularnie kary potrącenia za wszystko wyzysk ton jest obraz firmy. Ktoś napisał ze nie słyszał żeby któraś z pań dyrektorek krzyczała to należy potraktować jako żart. Albo obowiązek pracownika do pisania tych bzdur
Opinie Wasze w większości są negatywne. Czy jest jednak coś co stawia Pietrak Hotel w dobrym świetle? Zachęcam do wznowienia dyskusji na temat aktualnej sytuacji jaka panuje w tej firmie. Jak na ten moment wyglądają warunki zatrudnienia?
Udajesz czy nie naprawdę nie wiesz.firma której wymiana kadry jest większą niż ruch na dworcu kolejowym. Wszyscy pracują za najniższą krajową i niezliczoną ilość godzin.za wszystko nagany albo potrąceń od pensji. Wymagania przy tej pensji jak na Batory a traktowanie ludzi hak bydło do roboty.tsk wygląda od środka ten luxusowy hotel. Tylko desperacji się tam zatrudniają. Jak tylko namierzyć coś innego natychmiast uciekają jeśli najazd trochę szacunku do samych siebie i ludzi którzy tam przychodzą . Pracowałem wiem jak to wygląda. Żal.
@aleks to dobrze czytac takie opinie na temat firmy :)
Totalne dno. Inspekcja pracy powinna się tym zająć i sanepid (przebadać czasami produkty a nie tylko się pojawiać, bo podają tam ludziom stare produkty, takie jak mięso). Szef jest chamem - krzyczy i obraża kobiety, nawet te, ktore są w ciąży. Nie dają umowy. Nie robią szkoleń bhp. Zburzyć, zaorać i zapomnieć.
Mój znajomy podjął pracę i po trzech tygodniach odezwał się o umowę i cisza więc po czterech tygodniach upomniał się o pieniądze i cisza więc zrezygnował. Oceńcie sami czy warto.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!