A ja polecam jak najbardziej. Panie w recepcji miłe, telefon odbierany po 2-3 sygnale. Terminy na bieżąco. Wyniki badań w tym samym dniu. Jestem bardzo zadowolona. Oznaczenie placówki medycznej jest i to widoczne . Placówka na terenie Comarchu - trafić? - żaden problem - dla chcącego nie widzę żadnego problemu. Zdecydowanie piątka z plusem.
Po pierwsze trafić na ul. Życzkowskiego graniczy z cudem! Żadnych czytelnych oznaczeń. Po drugie kultura pań z recepcji jak również pani laborantki wykonującej rezonans pozostawia wiele do życzenia. Bo przecież najlepiej pokrzyczeć na pacjenta, nawet kiedy przyszczypie mu się skórę podczas przygotowania do badania. Najważniejsze żeby pacjent się nie ruszał, bo pani laborantka nie wykona badania. Szczerze odradzam korzystanie z ich usług. Mentalnie to jeszcze głęboka komuna.
no i tez istotna kwestia czy jakieś wymogi co do języka obecego, bo teraz to się standardem widze staje na rynku i wolę się jednak upewnić zanim wyślęcv
Wie ktoś może ile można zarobić pracując na recepcji? I proponują umowę o pracę czy zlecenie?
Nie polecam!!!!!Brak poszanowania dla pacjentów. Nie dotrzymują terminów.Zapłaciłam 470 zł i nie mam opisu!!!!!!SKANDAL!!!!!
Niestety pacjenci obarczają recepcjonistki winą za całe zło, ale prawda jest taka, że faktycznie wiele spraw nie zależy od nich. Badania opisują lekarze i tylko oni, więc jaki wpływ ma recepcjonistka na to, czy opis będzie w terminie. To lekarzowi przydałaby się zj**bka, a nie recepcjonistce. No ale większość ludzi woli wyżywać się na takiej osobie, uwierzcie, że gdyby recepcjonistka mogła, opisałaby wszystkie badania w terminie. A pytania czy dane świadczenie jest w pakiecie danego ubezpieczyciela kierujcie to tejże właśnie jednostki, to chyba z nimi macie umowy podpisane, a nie z imed24!! Ludzie, używajcie czasem mózgu. No i spóźnienia, gdyby wpuszczać każdego spóźnionego pacjenta, to podejrzewam, że do północy placówka byłaby jeszcze otwarta, nie bez powodu pacjenci umawiani są na konkretną godzinę.
gorąco ODRADZAM!!!! - nie trzymają się umówionych terminów,realizacji opisu badań nawet przy badaniach płatnych! - pomimo kilkukrotnych monitów nie można uzyskać wyniku nawet po 15 dniach. - pani z recepcji usług w trakcie rozmowy z pacjentem "nie jest za nic odpowiedzialna" a przyparta pytaniem - kiedy będzie wynik "w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług" rzuca słuchawką O wyrazie "przepraszam" najwyraźniej nie słyszeli... NIGDY WIĘCEJ - jest tyle innych przychodni, że warto poszukać innej! w sprawie jaki to pracodawca - nie wypowiadam się - nie wiem - mogę tylko wnioskować, że skoro pacjenci są traktowani bez krztyny profesjonalizmu to pewnie z czegoś to wynika...
Owszem, spóźniłem się 15 min (specyficzna kontrola trzeźwości - czyli 30 samochodów zatrzymane, bo Panowie mieli ochotę sobie posprawdzać) na wizytę pod kątem powrotu do pracy po dłuższej przerwie. Pani nie przyjęła mnie, choć wiadomo, że jestem w stanie zawieszenia, ani na zwolnieniu, ani nie mogę nawet wziąć urlopu. Czyli znieczulica. Dlatego należy monitorować pracę tych lekarzy co do sekundy i żądać wystawienia zaświadczenia o spóźnieniu.
Nie polecam tej placówki, recepcjonistki udzielają złych informacji np.że jeżeli mam pakiet Allianz wówczas potrzebuje skierowania na wymaz nosa na który byłam już umówiona co spowodowało że termin mi przepadł gdyż owego skierowania nie posiadałam. Wieczne kolejki w recrecepcji, nie odbieranie telefonów i błędne informacje co do darmowych badań w pakiecie. W dodatku za wydrukowanie dokumentacji medycznej zapłaciłam 20 zł... Także śmiech na sali!
Zdecydowanie polecam.
Dzisiaj miałam dostać wyniki mammografii. Czekałam na nie ponad tydzień, bo mieli je przysłać do mojego szpitala w innej miejscowości. Nie przysłali. Pani przy telefonie miała sprawdzić, dlaczego tych wyników nie ma i oddzwonić do mnie. Oddzwoniłam ja, po ponad godzinnym oczekiwaniu. Usłyszałam, że nie wie (!), co się stało, że te wyniki nie dotarły i "jedyne", co może zrobić to przesłać mi te wyniki za tydzień (!). Zaproponowała mi, że ewentualnie wyśle mi mailowo odpis. Po mojej kolejnej interwencji telefonicznej pani wreszcie usiadła do komputera, ale dowiedziałam się, że nie może mi ich wysłać, bo pacjenci refundowani nie mają do tego prawa. Nie jestem jedyną pacjentką z mojej miejscowości potraktowaną w ten sposób. Nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam".
U MNIE PODOBNIE CZEKAM 2B TYGODNIE NA WYNIK MAMOGRAFII IGNORANCJA ZUPEŁNA NIE POLECAM SZKODA NERWÓW.
Widze ,że moje odczucia nie są odosobnione. Imed24 nie tylko źle traktuje być może pracowników, ale z pewnością nie szanuje pacjentów. Ostrzegają ,że rozmowy są nagrywane dla poprawy jakości tym czasem nikt tych telefonów NIE ODBIERA!!!!(usunięte przez administratora)
Sądzę że styl bardziej z lat 1939-1945
do bronka - 2011-08-05 05:01:26 Ty chyba pracujesz w innej firmie. Wyzysk oraz zero szacunku dla pracowników. Ludzie masowo odchodzą.Potwierdzam. Totalne olewanie pracowników, brak szacunku do drugiego człowieka... po raz pierwszy spotkałam się z takim zachowaniem. Nie warto sobie zawracać głowy. Zarządzający zapominają że głównym kapitałem są ludzie - za parę lat mogą mieć duży problem ze znalezieniem pracowników - opinie na mieście są fatalne o tej firmie. Lepiej dać sobie spokój. Zarządzanie chaosem i korporacyjny styl z lat 90 tych...
Ty chyba pracujesz w innej firmie. Wyzysk oraz zero szacunku dla pracowników. Ludzie masowo odchodzą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iMed24?
Zobacz opinie na temat firmy iMed24 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.