RMA-Polska Sp. z o.o.

Chojnów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o RMA-Polska Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RMA-Polska Sp. z o.o.

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

Trochę ponad miesiąc temu 8 września RMA-Polska obchodziła swoje 20-lecie. W artykule jaki ukazał się z tej okazji w Dwutygodniku Samorządu Terytorialnego Gazeta Chojnowska można znaleźć szczegóły na temat historii firmy oraz opis licznych atrakcji jakie miały miejsce podczas obchodów tego jubileuszu. Ktoś z Was miał okazję w tych wydarzeniach uczestniczyć? Czy takie imprezy okolicznościowe/integracyjne są organizowane w firmie częściej?

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Dawid pracujesz w firmie? Chętnie dowiemy się więcej na temat obecnych warunków zatrudnienia.

dawid

Brak słów Prokurent Witold [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Stefan kierownik najpierw niech sam siebie ogarnie bo siódema czeka odradzam ostrzegam wolał bym butelki zbierać i sprzedawać od paru miesięcy legal reszta lat tom kupił złom i na koperty za weekendy było Pozdrawiam Dawid

Predator

Na temat każdej firmy znaleźć można dużo negatywnych opinii, niech ktoś mi pokaże firmę, w której nikt nie narzeka. Na tym forum wypowiadają się tylko byli pracownicy, którzy z braku wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia nie potrafili sobie wywalczyć zadowalających pieniędzy (nikt nie da ci stawki kierownika jeśli [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] potrafisz i nie chce ci się nic robić!!!), pójdziecie do innej firmy i tam też będziecie narzekać!!!. Prawda jest taka, że jeśli na początku przedstawisz konkretne argumenty (kwalifikacje)i postawisz wymagania płacowe na odpowiednim poziomie, to możesz wynegocjować całkiem przyzwoite warunki, to dotyczy większości firm. Nie twierdzę, że robota w RMA jest sielanką, bo są dni kiedy pot po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] cieknie i nie wiesz w co masz ręce włożyć, ale wypłata jest na czas, a soboty już od dawna są legalnie płacone (100%). Ludzie są przeładowani obowiązkami, niemiecki zarząd zwolniłby jeszcze połowę pracowników, gdyby się tylko okazało, że zakład da radę się utrzymać, nie wspomnę o dosłownym "przespaniu" tego co dzieje się dookoła odnośnie wysokości stawek pracowniczych. Szef to jest tylko pionek w tej całej rozgrywce, a motywację czerpie z premii za wykonanie celu sprzedażowego. Prawda jest taka, że brakuje ludzi do pracy, a brakuje m.in. przez opinie tych którzy przyszli do RMA, zgodzili się na małe zarobki, a później wylewają swoje żale na forum. Pracować trzeba jak wszędzie, nigdzie za leżenie nie płacą, pracowałem w gorszych firmach, też na strefie w Legnicy. Chojnów to mała mieścina, im więcej zakładów tu będzie normalnie funkcjonować, tym lepiej dla ludzi (większa konkurencja, większe zarobki). Nie srajmy do własnego gniazda.

Dawid
@Predator 18.11.2016, 16:12
Na temat każdej firmy znaleźć można dużo negatywnych opinii, niech ktoś mi pokaże firmę, w której nikt nie narzeka. Na tym foru...

Facet od 6 miesięcy płacą normalnie a kilkanaście lat koperta na rma się sra

tomek
użytkownik zarejestrowany

CHyba ostatnio nie pokazało się żadne ogłoszenie, ale najlepiej o takich rzeczach dowiadywać się bezpośrednio u nich @ona, w końcu o stabilne zatrudnienie nie trudno.

ambitny

Znów szukają konstruktora. Ktoś wie jakie warunki tam są?

Pracownik (były)

Jako już były pracownik odradzam bardzo zatrudniać się w firmie RMA. Liderzy projektu (REYREY i don (J)anus)) traktują podwładnych jak gorszy sort. Dziewczyny z handlu sarkazm uskuteczniają, że aż przykro. Reszta ludzi spoko, bardzo doświadczeni i życiowi.

ambitny

w tej chwili znowu szukają konstruktora. Opisze ktoś na co można liczyć? Czy kolejna rekrutacja to kolejne stanowisko w rozwijającej się firmie czy zwyczajna rotacja ?

kiki

RMA firma ogólnie ok. Zarobki na spawalni nie adekwatne do wykonywanej pracy. Spawy kontrolowane, nie takie cieniutkie jak w innych firmach :)a kasa słaba. Trzeba poszukać, ale są lepiej płacące firmy w okolicy. Pozdrawiam spawaczy.

Kris

Co tam się spawa i jakimi metodami?

RMA

Na spawalni kupa opierdalaczy i podpierpalaczy a kierownikowi to pasuje jednych zajechać na śmierć robotą a wybrańców zagłaskać na śmierć że coś zrobili takie właśnie jest RMA Polska Chojnów

prawda

takie rzeczy to z szefem najlepiej porozmawiać na rozmowie to ci powie ile może zaproponować.

kris

a ile zarobi tokarz manualny z 20 letnim doświadczeniem?

Prawda

Tak to prawda jest. zarobki zależy jak dla kogo są dobre. Ogłoszenia się pojawiają bo najwidoczniej nikt za te pieniadze pracować nie chce

nowy

to na bogato w tej firemce macie. jakiś czas się ukazują różne ogłoszenia spawacz ,tokarz ,wózek i etc czy to oznacza że jest to prawdą co pisali moi przedmówcy ,odnośnie personelu i zarobkach.

rik

z 1600 1700 netto na początek

kris

ile zarobi u was spawacz???

robert

unikajcie rma polska jak ognia

garfild

Firma jak firma ogolnie przypomina zaklad pracy ,ale jak sie czlowiek blizej przyjzy zauwazy jak daleko jej do normalnosci (usunięte przez administratora) Gdyby zabraklo kilku fachowcow to przestala by istniec , a tak swoja droga jak mozna za tak male pieniadze pracowac to prawie jak za okupacji w Niemczech. Szkoda czasu mowie wam ludzie uciekajcie jest tyle normalnych zakladow pracy i lepiej placa, ale to jest tylko Chojnow mozecie uslyszec jak pojdziecie po podwyzke. A tak na marginesie podziekowania dla Wojtka chociaz nerwus

ten

Witam! Ludzie, ktorzy nie maja co robic lubią zajmowac się cudzymi problemami i wyciagac cudze syfy z domu. Ciekawe co u was wszytskich w domach sie dzieje. Macie wiekszy sajgon ( usunięte przez administratora ) problemy przytlaczaja was i dlatego musicie sie wyzalic na forum? ale trzeba czasem odwrocic od siebie uwage:) wsyztsko rozumiem:) moze psycholog? Pamietajcie ze tu nikt nie jest anonimowy i w internecie tez wszytskich mozna przyczaic. Teraz siedzcie u trzescie tylkami jak was ktos oskarzy o znieslawienie:) Wszystko sie kiedys odwraca! i kiedys to o was beda pisac takie syfy. Nawet sie nie obejrzycie jak szybko! Pozdrawiam bardzo zdesperowanych i nie majacych co robic ludzi zajmujacych sie cudzymi problemami:) idzcie do roboty, zajmijcie sie rodzinami i dziecmi a nie siedzicie na forum i z nudow umieracie :)

ciekawy

[usunięte przez moderatora] na twoje stanowisko już szukają chętnego. Jest ogłoszenie na technika logistyki.

Garfild

Z tym sie zgadzam nie szanoje sie pracownikow, a szkoda. To zawsze bije po kieszeni. No coz z [usunięte przez moderatora] sie nie rozmawia

oszukiwany

Kierownik powie jak zawsze że nie wiedział że ktoś pracuje i jego to nie dotyczy. Oskarżą gościa że nie pracował a robił fuchę i okradał firmę. Wszyscy się na niego wypną. Zwykłe chamstwo i okradanie ludzi. Teraz znowu planują praktykantów od września brać. Nie polecam firmy jako stabilnej i uczciwej. Standardem jest okradanie i oszukiwanie pracowników.

!!!!!!!

Wynika że okradają jak mogą. Tyrasz na czarno i kadra nie udolna . Ogólnie nikt cię nie doceni chyba że w swojej sprawie. Coś w tym musi być bo ogłoszeń jest full do tej firmy. Duża rotacja niskie poszanowanie pracownika.

rzetelny

No tak jak poprzednik pisał o swoich kolegach. Troszkę to inaczej widać z biura bo poprzednik najwyrażniej ................. Uważajcie na [usunięte przez moderatora]. Gość przechodzi samego siebie. Jest zwykłym głąbem bez szkoły biegającym po RMA 7 dni w tygodniu. To jest jego pierwsza praca i nadal myśli że zawojuje cały świat. [usunięte przez moderatora] ZACZNIJ CHODZIĆ DO SZKOŁY TO CIĘ NAUCZĄ CZEGOŚ I NIE BĘDZIESZ MIAŁ SPACZONEGO PRZEZ [usunięte przez moderatora] WIZERUNKU ŚWIATA. WEŻ PRZYKŁAD Z SWOJEGO SZWAGRA . GOŚĆ MA JAJA A NIE TAK JAK TOBIE [usunięte przez moderatora] ROŚNIE Dzięki p.[usunięte przez moderatora] poleciało kilka osób. [usunięte przez moderatora] go wyczuł i zastosował zasadę: ''Daj najprostszemu chłopu władzę a poświęci matkę i ojca dla sprawy'' Akuratnie w zamian za pełne oddanie i wierność [usunięte przez moderatora] zatrudnił [usunięte przez moderatora]

rma

firma jak firma a z nadgodzinami na czarno wpadną jak śliwka w kompot... Czy to normalne, że na hali produkcyjnej na nocnej zmianie w niedzielę pracuje jedna osoba w dodtaku uwzględniona na lipnej nieoficjalnej liście obecności na ndgodzinach? Wyobraźcie sobie co prokuratura zrobiła by kierownikom w razie jakiegoś nie daj Boże wypadku na nocnej zmianie na nadgodzinach? Znam takie przypadki z autopsji. Wszystko jest super jak jest fajnie i super, kasa w kopercie itd, ale jeśli przestanie być super pewnego pieknego dnia bądź nocy, to nie oszukujmy się SUPER PRZESTANIE BYĆ W TĘPIE DRASTYCZNYM. Co do kierownictwa: Pan Kierownik [usunięte przez moderatora] - dobry człowiek, pasjonat- z jajami, szkoda tylko że zarzucany bez przerwy jakimiś głupotami korporacyjnymi nie mającymi nic wspólnego z relanym sterowaniem produkcją- Nie jest w stanie się niestety skolnować. Majstrowie? temat rzeka ... jeden fachowiec, ale introwertyk -ogólnie w porządku gość, Drugi- pseudo aktywność na krótkim postronku- pierwszy z brzegu w miare kumaty inz. zjdałby go na sniadanko. Taki se majsterek dużo hałasu o nic- no może lepiej czyta rysunki niż inni.... Szef wszystkich szefów sprawia wrażenie pracoholika żyjący w stanie ciągłego napięcia i zagrożenia według starej zasady - TYLKO JA WIEM ILE BEDZIE KOSZTOWAĆ TA RURKA i nikomu nie powiem! -czasu na realne zajmowanie się wydajnością produkcji- właściwie brak. Reasumując- firma bardzo stabilna i każdy kto chce uczciwie pracować za uczciwe pieniądze powinien być zadowolony. Tak jak wszedzie trzeba niektórych kudzi traktować z przymrużeniem oka.

desperat

tak na plus fima. soboty na czarno (płacą w kopercie i proszę się na liście nie podpisywać) Jak nie jesteś z rodziny półgłówków chojnowskich to zawsze psy będą na tobie wieszać . Najlepszym przykłądem chamstwa jest majster wojtek. Płace najniższa z możliwych. Zdecydowanie jak nie musisz to nie wdeptuj w tą [usunięte przez moderatora]

rzetelnie

praca jak wszędzie ludzie spoko w 90% (( usunięte przez administratora ) Płacą w terminie i nadgodzin można sporo.Porobisz w soboty i niedziele to wypłata całkiem całkiem. Ogólnie firma na plus

Zostaw opinię o RMA-Polska Sp. z o.o. - Chojnów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RMA-Polska Sp. z o.o.