Akustyka Słuchu Geers Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 7 ocen.

Opinie o Akustyka Słuchu Geers Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Akustyka Słuchu Geers Sp. z o.o.

Marta

@leasyl możesz opisać kilka konkretnych sytuacji, w których twoim zdaniem firma stosowała mobbing? Nie zapominajmy czym on jest - prześladowaniem pracownika w miejscu pracy. Konkretne informacje pozwolą forumowiczom mieć pełny obraz sytuacji.

mikkado

ja chętnie bym się podjęła pracy jakby do mnie zadzwonili, przecież warunki zateudnienia naprawdę dobre obiecują

kk

bo po obecnych zmianach wydzwaniają po byłych pracownikach aby wrócili do Geersa. Tylko nie znam osoby, która to zrobiła.... o czymś o świadczy....

leasyl

ktoś usunął dużo negatywnych opinii (czyli de facto prawdziwych). Pozytywne opinie pisane są przez rsm'ów i pracowników biura. Przestrzegam: SEKTA, MOBBING, zarobki marne. Podpuszczają stanowiskiem kierownika, a konczysz w psychiatryku.

leasyl

ktoś usunął dużo negatywnych opinii (czyli de facto prawdziwych). Pozytywne opinie pisane są przez rsm'ów i pracowników biura. Przestrzegam: SEKTA, MOBBING, zarobki marne. Podpuszczają stanowiskiem kierownika, a konczysz w psychiatryku.

anonim

(usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

Monia

Szukam pracy jako protetyk słuchu. Jestem na 2 roku studium. Chciałabym pracować w geers bo firma znana. Ale w szkole dziewczyny rożnie mówią o zarobkach. Czy ktoś tu może szczerze powiedzieć ile zarabia? Czy to jest jakas tajemnica? Niedługo kończę i nie wiem czy nie na marne?!

MIKITIKIRAKA

Ludzie, zanim się tam zatrudnicie przemyślcie to sto razy. Takie pranie mózgu jakie tam robią to chyba wcześniej ani potem się z czymś takim nie spotkałam. Kasa za ta harówę jak za zboże, i cały ten zarząd na czele z Panią J.K. Bójcie się Boga, jeśli mogę to odradzam.... psycha siadła tam nie jednej i wylądowała na tabletach. W Geersie jest się niewolnikiem. Wszak to szwabska firma...

Minot

Zasadniczo Geers zajmuje się całkowitą protetyką słuchu, ochroną, aparatami słuchowymi. Odnoszę wrażenie, że ostatnio sytuacja w technologii przetwarzania fali dźwiękowej poszła nieco do przodu. Poza tym w Polsce sporo jest osób niedosłyszących a oferując dla nich jakieś rabaty można naprawdę i zarobić i zrobić coś dobrego dla innych.

Krystian_71

Dzieki ELLE naprawde duzo mi pomoglo to info od ciebie. W koncu jest jakas firma która szkoli swoich pracowników. Ja niestety trafilem na taka która uwaza ze dopoki pracownik sobie jakos radzi, to nie trzeba go szkolic . Tylko to moim zdaniem po pewnym czasie demotywuje pracowników. Dziwia mnie te liczne komentarze jak to u zielonych jest zle. jesli byłoby tak naparwde to nie inwestowali by w swoich pracownikow wysylajac ich na szkolenia.Tak na logike.

Elle

W geersie masz masę szkoleń, więc mogę Ci zapewnić, że będziesz mógl rozwinac swoje skrzydla. Na poczatku co prawda masz duzo szkolen twardych, o produktach, konkretnych aparatach, musisz uczestniczyc w takich tygodniowych intensywnych kursach tzw. k1 i k2. Dlugie szkoenia, ale dajace naprawde solidna podstawe do dalszej pracy. Pozniej z biegiem czasu coraz wiecej uwagi poswieca sie ksztaltowaniu umiejetnosci miekkich, masz mase takich szkolen, niektore do wyboru, a naprawde pomocne w codziennj pracy, a nawet w zyciu. Jak wbijesz sie w odpowiedni czas to moze nawet zalapiesz sie na wielki zjazd pracownikow geersa i tam tez jest mozliwosc wzieacia udzialu w jakis szkoleniu. Generalnie, jest naprawde duzo mozliwosci rozwoju, wiec jesli czegos takiego oczekujesz to raczej sie nie zawiedziesz :) Pozdr

Krystian_71

Super dzieki za info. Wlasnie na takich szkoleniach mi zalezy, chciałbym uczyc sie nowych rzeczy i moc rozwijac swoje umiejetnosci, Mam nadzieje ze poza twardym szkoleniem produktowym organziauja również troche miekich szkolen :) Martazak napawasz mnie optymizmem, ze u zielonych nie jest tak strasznie jak mówia:) Trzymam kciuki z pierwsze dni w pracy.

Martazak

Witajcie, przeszlam pomyslna rekrutacje w Geersie. na razie wydaje sie super, chcoiaz jest bardzo duzo pracy na poczatku. wdrazam sie we wszytskie procedury, mam duzo szkolen, ale czuje, ze naprwde sie mega duzo nauczylam. nareszcie zaczelo sie cos dziac w moim zyciu- prawdziwie czuje, ze zyje :D W samej firmie, jak i na szkoleniach ludzie sa bardzo mili, pomocni, wiec na razie jestem pozytywnie zaskoczona i mam nadzieje, ze bedzie tak dalej :) Pozdr

Elle

Krystian, a masz już tytul samego protetyka? Jesli tak, to u nas wciąż uczestniczysz w szkoleniach, jednak nie az tak intensywnych, jak na pamym poczatku, gdzie wszystkiego sie uczy od zera. Zazwyczaj sa to szkolenia produktowe itp.. Czasami są dlugie i meczace, ale mozna z nich naprawde wiele wyniesc. Mi dzieki nim udalo sie "ogarnac" wiekszosc aparatow, bez wiekszego wysilku pozniej. Tutatj masz tez szanse poznanc ludzi z calej polski, wymienic sie doswiadczeniami itp:) Daj znac, jaka jest Twoja decyzja:) Pozdrawiam serdecznie

Krystian_71

Elle dzieki za info, troche rozjaśniłaś mi sytuacje.Rzeczywiście zależy mi na tym, aby moc sie rozwijać w swojej pracy, wiec byłbym chetny uczesczac na szkolenia. w mojej firmi niestety czas sie zatrzymał, doszedłem do pewnego etapu i koniec, więcej juz osiągnąć nie moge, a chciałbym. Biorę pod uwage geersa poniewaz maja duzo oddziałow, praca w takiej sieciówce wydaje mi sie troche pewniejsza. nie mam zastrzezen do pracy w tzw. korporacjach, gdzie wszytko jest standaryzowane i ujednolicone. Troche sie obawiam tej harówki i wyzysku ale, jak mowisz ze jest to mocno podkrecony temat, a rzeczywiostosc wyglada inaczej., chyba nie ma sie co zrazac.

Elle

Jesli byles juz asystentem. masz doswiadczenie i sprawdzasz sie w tym, to masz na pewno latwiejsza droge niz pozostali, ktorzy przychodza bez doswiadczenia. W geersie na poczatku musisz uczeszczac do skzoly, masz tez duzo szkolen, w sumie praca tam Cie ciagle doskonali, wiec jesli jestes ambitny i chcesz sie czegos nauczyc, to super rozwiazanie. Co do zlych opinii w internecie to jest ich sporo, ale ja tam patrze na nie przez palce, wiekszosc musza pisac ludzie pod wplywem emocji, nie zastanawiajac sie nawet. Ale w firmie u mojego meza (pracuje w korporacji) jest podobnie. Kilku furaitow sie tak wypowiada, stad takie rzeczy. Tak jak mowilam, ja jestem zadowolona z tego co robie. Czerpie z pracy satysfakcje, warunki finansowe, oczywiscie moglyby byc lepsze, ale jak patrze na niektorych swoich znajomych, to naprawde nie moge narzekac. Pozdrawiam

Krystaian_71

Witam, Widze ze dobrze trafiłem, również poszukuje pracy w charakterze protetyka. Byłem juz asystentem wiec wolabym startowac na stanowisko protetyka. W mojej obecnej pracy nie jest zadobrze, nie mamy szkolen, a ja chciałbym moc się rozwijac. Czytałem trochę ze w geersie inwestuja w szkolenia dla pracowników. Ale z drugiej strony jestem troche przerazony tymi złymi opiniami. osobiście jestem przeciwny oczerniania kogos i rozpowszechniania niepochlebnych informacji w sieci, ale jak zauważyłem to robi sie nagminne. Elle czy naprawde jest tak kiepsko w tej firmie?

Martazak

Elle, dziekuję bardzo o odpowiedz. Troche mnie uspokoilas swoim pozytywnym podejsciem :) Zlozylam swoja aplikacje, czekam na odpowiedz z Geersa. Rowniez chce zaczac od asystentki, a moze jakby pozniejs ie udalo to byloby w ogole super. Wiele osob narzeka na ta firme, ale wiem, ze to siec salonow, wiec wierze, ze nie wszedzie jest tak samo.. pewnie jak wszedzie sa lepsze i gorsze placowki, ale wszystko tak naprawde zalezy od ludzi. Jak dla mnie zarobki z tego co czytaalm nie sa tez najgorsze, bedac na razie tylko po maturze nie moge wymagac zbyt wiele, bo wiadomo, jaka jest obecnie sytuacja na rynku pracy. Pozdrawiam

Elle

Witaj, Rowniez zaczynalam prace w geersie w mlodym wieku, podobnie jak Ty startowalam od asystentki. Nie byla to jednak moja pierwsza praca ( wczesniej pracowalam w firmie o ktorej nie chce wspominac, bo nie mam z niej milych wspomien). Ja osobiscie bardzo polecam taka sciezke kariery. Jestes mloda, wiec zaczynasz od nizszego stanowiska, chodizisz na duzo szkolen, nabywasz umiejetnosci, a dzieki temu mozesz sie wspinac dalej. Ja bylam zdeterminowana, nie poddaje sie szybko i nawet w gorszych chwilach zaciskalam zeby i dzieki temu jestem teraz tu gdzie jestem :) Prace polecam, pracuje tam od kilku lat i naprawde uwazam, ze to dobry wybor. Trzymam kciuki :)

Martazak

Witam, poszukuje obecnie informacji na temat tej firmy, ponieważ zamierzam tam aplikować na stanowisko asystentki. Bylaby to pierwsza moja praca, wiec trochę się tym wszystkim stresuję. Szukam opinie obecnych pracowników, bo w internecie jest sporo komentarzy, nie ma jednak nic w miare aktualnego.. w firmie tej pracuje moja kuzynka ( ona generalnie jest nawet zadowolona, mowi zebym spobowala), jednak ona nie jest z Warszawy, dlatego chciałam podpytać jak jest tutaj;) Jeśli ktoś ma jakies info proszę o wiadomość.

anonim

Tą opinie pisał chyba ktoś z biura firmy Geers żeby zachęcić nowe ofiary do pracy u nich. Firma proponuje śmieszne wynagrodzenia, oczywiście wiele mówią o różnych dodatkowych premiach ale nawet jeśli uda się je wszystkie otrzymać to okazuje sie że są to nadal marne pieniądze. Atmosfera jest fatalna, w wielu oddziałach na porządku dziennym jest mobbing o którym biuro doskonale wie ale mają to gdzieś jeśli są robione limity. Jest kładziony ogromny nacisk na sprzedaż ale to akurat jest naturalne, taka branża. Dobrymi stronami tej firmy są liczne ciekawe szkolenia i dbalość o wysoki standard obsługi oraz świetny sprzęt. Jeśli chodzi o mozliwość rozwoju to nie ma jej zupełnie. Można zostać kierownikiem ale to wiąże się tylko z dodatkowymi funkcjami i zbieraniem nagan z biura. Pracowałam w Geersie przez dwa lata i nie wspominam tej firmy miło.

Zostaw opinię o Akustyka Słuchu Geers Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Akustyka Słuchu Geers Sp. z o.o.