Opinie o Lumen Technologies Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Lumen Technologies Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lumen Technologies Poland Sp. z o.o. w Warszawa

service delivery
Pracownik

Nie idźcie do działu service deliver na stanowisko service delivery representative III w biurze w Poznaniu! Kolega tam pracował, manager (brytyjczyk, dokładnie ze szkocji) zastraszał ludzi! Groził im zwolnieniem dyscyplinarnym bez podania powodu. negatywna motywacja na najwyższym poziomie. zmuszał, podkreślam zmuszał do przychodzenia do biura codziennie - mimo pracy hybrydowej - gdy biuro było puste ten dział siedział tam każdego dnia. Kilka ludzi z tego zespołu trafiło do psychiatry przez niego. Sytuacje były zgłaszana do HR wielkrotnie, lecz dziewczynki z HR się tym nie zajęły bo problem nie dotyczył ich bezpośrednio :) Poza tym, firma ok.

anonim
Inne

Cześć, to o czym tu piszecie w kontekście organizacji pracy z domu jest niezależne od stanowiska? chce się upewnić, bo właśnie widnieje oferta na wsparcie techniczne, będę ją reflektować. To tez Poznań ale osoby dział. Czy ktoś kojarzy warunki by mi je przybliżyć? Byłbym wdzięczny za konkrety

anonim Nowy wpis
Inne

Gdy teraz jest widoczna oferta na stanowisko Manager Financial Planning & Analysis to jakoś nie widzę przy tym jednoznacznie określonego zakresu doświadczenia. ile może być więc wystarczająco? Do tego czy jesteście w stanie opisać pracę w ujęciu praktycznym? Tu jak widać odradzano i nie wiem czy próbować

Pytanie
 Pytanie

Czy w Centurylink Poland Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

Obecny pracownik
Pracownik
@Pytanie

Nie, nie ma bonusów ani paczek świątecznych już od kilku lat, niestety.

Maria
Inne
@Obecny pracownik

Co uznajecie na największy powód tego wspomnianego stanu rzeczy? Zastanawia mnie to ze względu na fakt, że kiedyś mogło być inaczej. To jaka jest teraz perspektywa na dalszy rozwój firmy? Deklarujesz się jako obecny pracownik, czemu wiec warto mimo wszystko pozostać?

Dogi Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Żadnych bonów, paczek. Premia roczna tylko dla wybranych i poniżej oczekiwań.

service delivery
Pracownik

Nie idźcie do działu service deliver na stanowisko service delivery representative III w biurze w Poznaniu! Kolega tam pracował, manager (brytyjczyk, dokładnie ze szkocji) zastraszał ludzi! Groził im zwolnieniem dyscyplinarnym bez podania powodu. negatywna motywacja na najwyższym poziomie. zmuszał, podkreślam zmuszał do przychodzenia do biura codziennie - mimo pracy hybrydowej - gdy biuro było puste ten dział siedział tam każdego dnia. Kilka ludzi z tego zespołu trafiło do psychiatry przez niego. Sytuacje były zgłaszana do HR wielkrotnie, lecz dziewczynki z HR się tym nie zajęły bo problem nie dotyczył ich bezpośrednio :) Poza tym, firma ok.

anonim
Inne
@service delivery

Odradzasz konkretny dział i pracę na miejscu? czy jako BI Dev mogę się czuć bezpiecznie? Jest oferta z opcją na tryb zdalny. Sęk w tym, że to stanowisko seniorskie. Czy na dziale też biorą juniorów / midów? Zawsze człowiek by się pewniej czuł. I tak dla jasności to jaką styczność z tego stanowiska miałbym z tym działem, który tutaj opisujesz?

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć, to o czym tu piszecie w kontekście organizacji pracy z domu jest niezależne od stanowiska? chce się upewnić, bo właśnie widnieje oferta na wsparcie techniczne, będę ją reflektować. To tez Poznań ale osoby dział. Czy ktoś kojarzy warunki by mi je przybliżyć? Byłbym wdzięczny za konkrety

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Analityk IT
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Najpierw rozmowa z panią z firmy rekrutacyjnej telefonicznie, pytania typu: - znasz taką firmę jak Centurylink ( firmy rekrutujące nie wypisują nazwy firmy w ogłoszeniach) •- powiedz coś o siebie / twojej historii pracy Później rekrutacja telefoniczna z samego CLT, prowadzona po głównie angielsku plus w innym jeżyku (niemiecki, francuski, hiszpański … zależy od stanowiska) zawsze przez 2 / 3 osoby (tak zwany team leader oraz superwizor). Pytania głównie psychologiczne, jak byś się zachowała w stresujących sytuacjach (np. Klient krzyczy, bo coś nie działa)

Pytania

- klient nic nie widzi na ekranie, jak to naprawisz ? - sytuacja typu: Masz 3 telefony, od klienta, że mu np. nie działa komp, od szefa firmy że mu nie działa drukarka, od pracownika magazynu że padł jakiś system. Za co się najpierw - Coś nie umiesz rozwiązać, to co zrobisz ?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy E-commerce Sales Expert with German
Warszawa
Webinterpret SAS
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Regionalny Menadżer Sprzedaży Packaging Industrial
Warszawa
Igepa Polska Sp. z o.o.
(59 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ex pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w Service Delivery pod menago z UK, Pan nie zna polskiego kodeksu pracy, albo ma go gdzieś. Zero etyki pracy, moto toxic 2/10. Firma ok - 8/10.

Donna
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu tej firmy, nawet nie będą wiedzieć czy łamią kodeks pracy bo Hr jest w Indiach papiery idą przez Niemcy?? Przełożona nie ogarnia polskich przepisów i myśli ze jesteśmy na kontrakcie lol Masa (usunięte przez administratora) po ludziach z uk za które teraz nas rozliczają - public shame itp, nikogo nie obchodzi twoje zdrowie psychiczne. Przełożeni są fałszywi i wredni udają miłych ale tak naprawdę tj wyrobisko, taka kolonia brytyjska w której trzeba czci królowa. Ludzie są tu z przypadku rzadko dłużej niż rok Nie ma podwyżek, nawet inflacyjnych ani bonów świątecznych nic. Jest roczny bonus ale czy będzie ? Ogólnie dojeżdżają cię i nic ich nie obchodzi wiec jak aplikujesz to miej w pompie ta prace i traktuj jak prace na taśmie i myśl o sobie przede wszystkim

Wiktoria Sol
Pracownik
@Donna

Trochę dziwne to co piszesz, my na święta dostaliśmy od firmy kosze ze słodyczami z Anglii, nasz przełożony jest mega sympatyczny i niektórzy z naszego teamu pracują tutaj po 4-5 lat, a jeden kolega pracował 9 lat.

2
Underlake
Pracownik
 Pytanie
@Donna

WIdac w tej opini pelno frustracji ale prawdy niewiele. HR w Polsce, ludzie z przypadku ? Sam zatrudniam do tej firmy i jest to proces zlozony z weryfikowania kandydatow przez kilka osob w kilku odrebnych procesach, nie ma mowy o przypadku, Firma jest po podwyzkach i to przed twoim komunikatem, Co roku jest wyplacany Bonus. Poprostu nie wierze ze to czytam

3
Beata
Inne
@Underlake

To ja nie rozumiem w takim razie skąd się tacy ludzie z takimi opiniami biorą? Nie ma mowy o jakimś nieporozumieniu? I o ile te podwyżki podskoczyły tak właściwie?

Oz
Pracownik
@Beata

Podbijam Twoje pytanie. Ja również nie rozumiem człowieka z wyżej wyrażoną opinią

...
Pracownik
 Pytanie
@Underlake

No to jest ciekawe, bo nie ma podwyżek inflacyjnych corocznych w Lumen ....a kosze ze słodyczami ?...ja nie dostałem ani jednego ...więc moje pytanie, czy ich nie ma, czy mnie przełożony (usunięte przez administratora)

Beata
Inne
@...

Chodziło, że przełożony Cię wykiwał, tak? Już tam słodycze to nieistotne aż tak, nawet na zdrowie to wyjdzie. Mnie teraz tylko zastanawia skoro nie ma podwyżek inflacyjnych to w odwrotnej sytuacji "zniżek" też by nie było, czy tutaj to już firma miałaby własne obiekcje?

Underlake 2
Były pracownik
 Pytanie
@Underlake

Czas zmienić branże kiepsko Ci idzie - są zawody gdzie czytanie ze zrozumieniem nie jest wymagane Frustracja tj prawda o tej firmie - i jako człowiek z Hr rozumiesz tez ze każdy głos pracownika jest ważny i odzwierciedla prawdę o firmie - czy tez głosisz swoja i malujesz trawę na zielono dla prezesa? Stawiam na drugie bo komentarz twój to typowa (usunięte przez administratora) Jak jeszcze pracowałem to Lumen powołał mental health allies - czyli jeśli mamy problemy psychiczne możemy zadzwonić do kolegi z Indii który dostał manual jak być psychologiem xD

KK
Pracownik
@...

co roku jest wyplacany Bonus zalezny od twojej oceny i twojego stazu pracy. Podwyzki byly w 2022. Dzieki K

Underlake
Pracownik
 Pytanie
@Underlake 2

Gdzie dalem do zrozumienia ze jestem z Hr ? Napisalem ze departament HR znajduje sie w Polsce. Oczywiscie ze kazdy glos ma znaczenie, tutaj niestety widzicie wiekszosc negatywnych, i to zakrzywia obraz tej firmy jak by to bylo samo zlo, a tak nie jest wedlug mojej opini, oczywiscie ze firma ma swoje problemy ale wieszanie psow od gory do dolu to przesada.

Beata
Inne
@KK

To wspomniana ocena stworzona na bazie jakiegoś schematu, czy może jest czysto kwestią indywidualną? Bonus natomiast jest podzielony na jakieś stopnie, na które można się załapać czy jak jest rozliczany? Zerojedynkowo?

Januszex
Pracownik

Plusem tej firmy (Lumen) jest to, że faktycznie jest okazja do pracy w międzynarodowym zespole. I to w sumie jedyny plus. Przechodząc dalej - całe kierownictwo jest z UK i traktują nas tak jak zawsze, czyli polaczków do odwalenia roboty stawiając zawyżone oczekiwania. Nie mają zielonego pojęcia nawet w podstawowym stopniu jak działa kodeks pracy w Polsce i znam przypadek, gdzie jedna osoba musiała się tłumaczyć z urlopu na żądanie, bo przecież w UK czegoś takiego nie ma xD Systemy na jakich pracujemy to największa porażka jaką kiedykolwiek widziałem i piszę to nieironicznie. Większość systemów nie działa i jest z wczesnych lat 2000, co jest chyba największym żartem dla takiego dużego korpo. Podwyżek praktycznie żadnych nie ma, chyba, że będziesz najlepszym psiapsi kierowniczki z UK, robiąc 150% wydajności, to MOŻE otrzymasz 200 zł brutto po roku. Ludzie przychodzący obecnie mają ponad tysiąc zł więcej za samo wejście, natomiast starszych pracowników traktuje się identycznie jak stałych klientów firm telekomunikacyjnych - na start zawsze lepsza oferta. Poza tym to zwykłe korpo. Tabelka w excelu z wynikami musi świecić się na zielono na koniec miesiąca i odklejone kierownictwo z UK nie obchodzi, że nie było nawet tyle pracy, aby sprostać ich wymaganiom. Masz zrobić i koniec. Polecam przyjść każdemu chociaż na chwilę tu popracować, wówczas każdy będzie miał porównanie na resztę życia, że gorzej być faktycznie może.

Dżesika

Zatrudniają masę przypadkowych ludzi z Bangladeszu i innych egzotycznych kierunków, a zapominają o tym że pierwszeństwo na rynku pracy powinni mieć utalentowani Polacy. Wielu jest zdolnych bezrobotnych, którzy z różnych przyczyn są odrzucani na rzecz tzw. finansowych (usunięte przez administratora) z odległych zakątków świata. Smutne!

Deuter
Inne
 Pytanie
@Dżesika

A nie można by z Polski kogoś zatrudnić? W końcu firma ma siedzibę w Poznaniu, w Polsce, chyba że jest to siedziba eksterytorialna? Widać ze firmie sytuacja jest bardzo zła skoro musi zatrudniać ludzi aż z Bangladeszu. Swoją drogą tamtejszy system edukacji nie należy do najlepszych.

Beata
Inne
@Deuter

No ale co zrobisz jeśli mają założoną taką właśnie politykę? Systemu edukacji to bym się nie czepiała zbytnio, bo celowo kogoś niewykształconego by nie szukali. Może zależy im na jakiś predyspozycjach kulturowych, których Polak nigdy nie będzie posiadał?

Employee
Pracownik
@Deuter

Ponad polowa ludzi pracujacych w firmie pochodzi z Polski, informacje o preferowanu ludzi z Bangladeszu to kompletna bujda. Ponad to firma ma bardzo mocno rozwinieta polityke rownosci bez wzgledu na pochodzenie religie wierzenia czy plec, licza sie kwalifikacje. Pozdrawiam

2
Karolina
Inne
@Employee

O, to jakie kwalifikacje są najchętniej i najmilej widziane?

Employee
Pracownik
@Karolina

Hey to zalezy od stanowiska na ktore aplikujesz, praktycznie kazde ma opisane obowiazki i wymagania, Przykladowe na stanowiska Service Desk Analyst he Main Responsibilities Apply advanced knowledge of the application supported to help improve First Level Resolution Troubleshoot / fix issues on first contact if possible. Troubleshoot, collection information and escalate to Tier 2 &3 support if not able to fix the issue right away Work with others to help understand their challenges supporting our customers Continuously make the desk better by working on knowledge articles and ensuring they are easy to follow Apply lean thinking improve our processes and procedures Take the lead when the local management is not on the shift Assign tasks if needed or coordinate all actions during High Priority outages Assist with onboarding and training new hires What We Look For in a Candidate Excellent verbal, written and analytical skills in English Desire to WOW the customer Advanced technical knowledge and understand of IT infrastructure Experienced in troubleshooting IT issues Outstanding understanding of Service Desk Quality Program Detailed knowledge about Microsoft Office 365 environment Proven customer service experience Enjoy working in a team environment Have good planning and organization skills Ability to respond to tight deadlines and work under pressure Supportive and committed team player Lumen Universal Competencies ● Operational Excellence ● Communicate, Listen & Influence ● Customer First ● Champions Diversity ● Growth Mindset ● Get the Right Things Done ● Change Maker

3
Truman
Były pracownik
@Dżesika

Polaków też zatrudniają, to akurat jest dobrze zbalansowane, ale o równym traktowaniu możesz zapomnieć! Jeden "menadżer” z Uk traktuje swoich ludzi z teamu jako tanią siłę roboczą z polski. Inne teamy podobno o niebo lepiej, często jeżdżą na szkoleni, mają przyjazne środowisko pracy etc. Zależy na jaki team trafisz i menadżera.

Beata
Inne
@Truman

No to w takim razie idzie mieć bardzo mieszane uczucia skoro wszystko zdaje się być losowe tutaj. Rozumiem, że niestety nie ma żadnej możliwości, żeby to zgłosić / wpłynąć na to? Polacy mówiąc krótko z tego typu zespołów się po prostu wykruszają?

Już były
Były pracownik
 Pytanie
@Beata

Tu się co chwila coś zmienia ...ciekawe, czy na rekrutacjach mówią, że Lumen ma być przejęty przez inną firmę?

Zofia
Inne
@Truman

To sprawdzone i formacje czy tylko "podobno"? A w Twoim teamie są szkolenia i dobra atmosfera?

Truman
Były pracownik
@Beata

Wszystko jest zamiatane pod dywan ;) Odejście z tego (usunięte przez administratora) to jedyna opcja, bo nic po tym, że firma fajna, skoro menadżer jest nietykalny.

Beata
Inne
@Truman

pewnie wiele osób korzysta z tej opcji? A z jakiego konkretnego powodu jest nietykalny jak to ujmujesz? Po prostu zapracował sobie na to? A inne osoby z wyższych stanowisk to jakie są?

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Centurylink Poland Sp. z o.o.?

Ten poprzedni
Były pracownik
@Pytanie

Praca hybrydowa… tylko na papierze - codziennie masz być w biurze, inaczej będziesz traktowany jak pracowniku drugiego sortu. Tak przynajmniej było w teamie, z którego uciekłem, bo menadżer z Wielkiej Brytanii to się z powołaniem minął. Nigdy nie powinien pracować "z ludźmi”. Szkoda, firma bardzo fajna i przyjazna, niestety ta persona psuje wszystko.

Damian
Inne
@Ten poprzedni

Pytali w firmie z jakiego powodu odszedłeś? Może warto było porozmawiać z przełożonym tej persony? Jak tu z kwestią otwartości w relacjach pracodawca-pracownik?

były pracownik
Były pracownik

Nie polecam firmy. Firma nie uznaje corocznych podwyżek. Manager (spoza Polski) stwierdził, że skoro on nie dostał podwyżki od 6 lat, to jak ktokolwiek po roku czy po dwóch może chcieć podwyżkę. W 7-osobowym zespole, w którym pracowałam przez półtora roku, podwyżkę dostała jedna osoba (z UK), kolega z Niemiec twierdził, że on nie dostał podwyżki od połączenia firmy CenturyLink z Global Crossing w 2017. Firma chwali się, że ma ruchomy czas pracy. Jedyną ruchomą opcją jest możliwość pracy krócej w piątek, pod warunkiem, że jest to pełen tydzień pracy bez świąt i osoba, która mnie zastępowała była w pracy. Benefity też zupełnie standardowe, nic wyróżniającego. Obiecywana premia 5% wypłacana w marcu jest tylko na papierze. Można maksymalnie dostać 95% z tego, mój zespól dostał poniżej 90%. Komunikacja w firmie pozostawia wiele do życzenia, często prosząc o informacje od zespołów współpracujących można usłyszeć, że są zajęci i odpiszą w przyszłym tygodniu, co z reguły nie następuje. I tak ściga się mailowo ludzi po pół roku, żeby mój wykonać swoje zadanie.

Karolina
Inne
@były pracownik

To jakie te benefity tu macie, pisząc o standardowych, to co macie na myśli?

Guess who
Pracownik
@Karolina

Sports Cards or Benefits Cafeteria, Lunch Card, Life Insurance, PPK Employee Capital Plans, Medicover, Employee Assistance Programme. Faktycznie slabiutko :)

1
Ja
Pracownik
@były pracownik

Dostałam max premii więc nie pisz głupot... Jak się lenileś cały rok to nie licz na premie.

1
J
Były pracownik
@Guess who

PPK to nie jest benefit. To prawnie w całym kraju wprowadzany wymóg.

Wiktoria Sol
Pracownik

Jedno z najlepszych miejsc w jakim pracowałam. Pracuję w CenturyLink (a właściwie w Lumen Technologies) od sierpnia 2021. To co tutaj lubię to to, że mam super ekipę w której możemy na siebie liczyć. Nasz manager jest zawsze sympatyczny, załatwia problemy w spokojny sposób i nawet jak coś nie do końca pójdzie tak jak w planach to wszystko załatwiane jest w spokojnej merytorycznej atmosferze. Wypłata zawsze jest w terminie, raczej nie ma z tym tematem problemów. Lubię tu pracować i polecam to miejsce!

5
Ja
Pracownik
@Wiktoria Sol

To że wypłata jest w terminie to tak jakbyś się chwaliła ze chodzisz do pracy i nie masz nieusprawiedliwionych nieobecności... Albo że rachunki na czas płacisz... To że wypłata jest w terminie to jest Oczywiste. Jak nie jest to się idzie do sądu!

Blizzard
Były pracownik

Firma teraz się nazywa - Lumen Technologies Stanowczo nie polecam jednego teamu w Service Desk. Nie mogę powiedzieć jaki to, ale jeśli na okresie próbnym zobaczycie że współpracownicy mają telefon za telefonem - odejdźcie. Nigdy nie będzie lepiej, problemy się nawarstwiają. Zespół ten jest sławny ze swojego zawalenia pracą. Za te same pieniądze ludzie w równoległych firmach/zespołach robią 3x mniej. Jest takie przeciążenie że to pochłonie całe życie i zostawi traumę. (Chodziłem na terapię z tego powodu.) Nigdy nie jest dosyć, pracujesz więcej niż większość, wychodzisz przepracowany i chory z pracy, a jednocześnie z uczuciem że robisz za mało. Management nie przestrzega prawnej przerwy co godzinę od monitora i kłamie że się nie aplikuje. Jest niesamowita presja do brania nadgodzin. Stawiane są niemożliwe do spełnienia żądania, a potem są konsekwencje za niesprostanie. Rzeczy muszą być zrobione, ale nie ma na to czasu, więc jest presja do nadgodzin. Jeśli myślisz że przez więcej pracy, więcej się nauczysz - Gdy dostajesz telefon za telefonem, nie ma czasu na myślenie o poprzednim, nie ma czasu na poprawę procedur. Tyczy się to nauki i całego zespołu - nigdy nie ma czasu na poprawę, bo ciągle się pali. Do tego systemy są powolne i często się psują, dodając stresu. Oczywiście to problem pracowników, że jest za mało rąk do pracy. Pracując tam będzie się obwinianym za niedociąganie pracy, do której jasno potrzeba więcej pracowników. Zapytajcie na rozmowie o ilość telefonów dziennie. Uciekajcie.

V-a
Były pracownik
 Pytanie
@Blizzard

Zgadzam się, praca pracy nie równa, a projekt, o ktorym piszesz wysysa wszystkie siły życiowe i najsmutniejsze jest to, ze nie tylko z analityków, ale również z managementu i widac to na kazdym kroku. Kłamstwa i manipulacje, aby utrzymac pracownika są tu na każdym kroku. Ludzie są wrecz zmuszani do nadgodzin już na okresie próbnym, jest presja, a przeciez nie wypada odmowic, bo inni tez robia. Nie ważne ze jestes na treningu, wazne ze robisz maile i nadgodziny. Firma nie zatrudnia nowych pracownikow, tylko przerzuca analitykow z projektu na projekt, zeby zapchac dziury, a pozniej wrócić do swojego projektu. Nieudolność w zatrudnianiu była widoczna kiedy presja na nadgodziny była jeszcze wieksza, a ze zmęczenia i terapii (nie jedna osoba w projekcie to przechodzi, do tego właśnie prowadzi ta praca) nikt z pracowników nie chciał ich brać. Rozwiązaniem firmy było to, że nadgodziny były płatne dwukrotnie lub nawet trzykrotnie. Co było oczywiście wielką tajemnicą i nie można było się tym chwalić znajomym w innych projektach na tym samym stanowisku. W czym tkwi problem? Mało konkurencyjne obecne stawki, brak jakichkolwiek podwyżek, nawet inflacyjnych, a także niesprawiedliwe ocenianie pracowników, niezależnie od projektu. Nie możesz dostać dobrej oceny, mimo że pracujesz ponadprzeciętnie, bo jest limit ponadprzeciętnych ocen - w każdym zespole. Firma szczyci się różnymi certyfikatami, które wskazują o przyjaznym środowisku pracy, nie wierzcie w to! Po roku pracy na Service Desku mogę powiedzieć że jest to praca na max pół roku do zebrania doświadczenia, nie wierzcie w zapewnienia, że będą podwyżki lub okazje do awansu, tyko szukajcie mniej toksycznego środowiska!

Guess who
Pracownik
@V-a

Bol (usunięte przez administratora) przewyzsza w tym wypadku jaka kolwiek sensowna ocene. Za duzo pracy, za malo pieniedzy, zly managment, Za malo slonca. Klamstwa i Manipulacje. Zamach na ludzi.

1
Poznań
Pracownik

Jeśli ma być to pierwsza lub druga praca - polecam. Jeśli liczysz na awans lub możliwości rozwoju - nie aplikuj. Minusem jest głównie to, że przynajmniej w moim dziale nie ma awansów ani podwyżek, a co zabawniejsze - nowe osoby, które zostały zatrudnione kilka miesięcy później, zarabiają o wiele więcej, stąd nie ma kasy na podwyżkę inflacyjną. Żeby mnie tu HRy nie zjadły, praca ma też swoje plusy. Możesz pracować zdalnie lub hybrydowo, możesz korzystać z benefitów, możesz trafić na super team gdzie pomoc kolegów/koleżanek jest bezcenna :) Jednak najbardziej boli brak podwyżek i nierówności płacowe na tym samym stanowisku. Za jakiś czas pewnie będę się rozglądać za nową pracą, a innym zatrudnionym życzę powodzenia i wytrwałości!

1
Lala
Pracownik
@Poznań

Zastanawia mnie to, ze od pracownikow wymaga sie wyższego wykształcenia i solidności, podczas gdy dyrektor skonczyl jedynie jakąś zawodówkę w Niemczech, nie ma wyższego wykształcenia i wiem z prywaty, ze mowi, ze nigdzie indziej by tyle nie zarobil. Nie oferuje sobą nic, za to dużo wymaga. I wystarczy spojrzec wstecz, ze wystarczy sie z nim kumplowac, zeby duzo zarabiac i nic nie robic. Poza tym te jego romanse z pracownicami powinien tez ktos wyzej zauwazyc.

Beata
Inne
@Lala

Nie jestem pewna czy szkoły w Niemczech nie mają jednak wyższego poziomu niż u nas w polskiej zawodówce akurat, ale w sumie to nieistotne. Bardziej zastanawia mnie ten zarzut odnośnie romansów, no bo skoro by tak było to już dawno ktoś by doniósł przecież?

1
ghostcat
Były pracownik
@Lala

Z tymi romansami dyrektora toby nawet pasowało, widac że przykład idzie z samej góry! Męska część mgmt niejednokrotnie publicznie w częsciach wspólnych oceniała swoje pracownice pod kątem wyglądu, figury, biustu itd, a nawet wykorzystywała zagubione pracownice i przy każdej lepszej okazji i imprezie integracyjnej usiłowała się z nimi przespać, wielu z nim się udało, o czym wiedział dyrektor, a nie reagował, tylko brał udział w tych przechwalankach i ocenach. Cóż, przykład idzie z góry!

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Centurylink Poland Sp. z o.o.?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

pełen luz, bez zbędnej napinki, tak zgodnie z kulturą osobistą i zdrowym rozsądkiem ;)

2
Honorata
Inne
@pracownik

Czyli jeansy i buty sportowe przejdą? Czy już nie za bardzo? Ktoś wcześniej pisał że HR jest w Indiach, czy to prawda?

pracownik
Pracownik
@Honorata

jasne, że przejdą - tu naprawdę jest luz w dress codzie :) polski HR nie jest obslugiwany z Indii - coś sie komuś pomyliło chyba ;) w Polsce w HR pracuje kilka osób - część zespołu HR jest w UK - wszyscy są bardzo pomocni

2
Ewelina
Inne
@pracownik

A jest możliwość jakiegoś awansu z HR w Polsce do tego w UK czy to jest jakby osobny dział kompletnie?

Aleksandra P
Pracownik
@Pytanie

Żadny

Aleksandra P
Pracownik
@Honorata

HR jest w PL, jeansy i trampki jak najbardziej OK:)

1
Beata
Inne
@Aleksandra P

Zdarzają się tu wgl jakieś okazje, że trzeba byłoby się ubrać jakoś super oficjalnie?

Ewelina
Inne
@Aleksandra P

No to super, że nie ma jakiegoś sztywnego ubioru. A jak ogólnie oceniasz atmosferę tutaj?

Zainteresowany?

Zauważyłem sporo ogłoszeń i sprawdzam opinie o ew. pracodawcy. Szefem biura w Poznaniu jest Niemiec?(usunięte przez administratora) Spółka zarejestrowana została w 2002 r. w PL czyli dawno temu czyli początek początków ma dawno za sobą.(usunięte przez administratora) Lokalni nadają się tylko do taniej siły roboczej a ludzi od zarządzania prostymi robotnikami to mamy już swoich, zagranicznych. Tak to wygląda z perspektywy kogoś kto tam nigdy nie pracował ale przed wejściem szuka informacji. Mam rację czy się mylę???

Winters
Pracownik
@Zainteresowany?

Zupelnie nie zgadzam się z ta opinia. Totalne bzdury. Na stanowiskach managerskich pracuje wielu Polaków. Dodatkowo w firmie funkcjonują bardzo restrykcyjne zasady co do narodowości, skąd jesteś nie ma absolutnie znaczenia co do wysokości pozycji. Ważne są kwalifikacje i jeśli chcecie mi powiedzieć że (usunięte przez administratora)jest niewykwalifowana osoba to ewidentnie nie znacie tego środowiska, W Poznaniu jest powszechnie znana od wielu lat zarządzająca oddziałem, zrzeszajaca wielu przedsiębiorców.

7
CompR
Inne
@Winters

Wyraźnie widać że wystraszony menedżer z Niemiec nakazał usunięcie szczegółów dotyczących jego stanowiska w Polsce. Prawdopodobnie dlatego że opinie o firmie są bardzo słabe, wręcz tragiczne, co można przeczytać poniżej.

Winters
Pracownik
@CompR

Wyraznei to widac ze brakuje merytoryki w tym co piszesz, ale ok. Mozliwe ze masz inne doswiadczenia w tej firmie. Ja czytalem tez dobre opinie. Sam mam dobre doswiadczenia. Nie musimy sie ze soba zgadzac.

1
Piotr
Kandydat
 Pytanie

Cześć Co się dzieje w poznańskim oddziale, że firma zatrudnia tyle osób? Na LinkedIn widzę 20-30 ofert na rożne stanowiska w sieciówce, aż tak tam źle? Czy jakaś rozbudowa IT w Poznaniu?

Katarzyna
Pracownik
@Piotr

Rozbudowa, migracja procesów z UK do PL.

4
S
Były pracownik
@Piotr

Firma inwestuje w poznańska lokalizacje , jest potencjał sa utalentowani pracownicy dobra jakość świadczonych usług. Dobre miejsce dla ludzi zaczynających swoja przygodę w tym sektorze

4
XX
Pracownik
@S

Owszem, jest tak jak piszesz ale niestety aby coś tu osiągnąć musisz przynależeć do grupy znajomych wewnątrz firmy która przyjaźni się z głównym szefem oddziału. O ile na niższych stanowiskach nie jest to potrzebne o tyle już na tych lepszych musisz być częścią tego nieformalnego zespołu. W firmie są tzw kliki znajomych, które rzutują na pracę i resztę zespołu. Przykre to.

Marcin W
Pracownik
@XX

Zeby cos osiagnac musisz przede wszystkim byc dobrym w tym co robisz i miec ambicje o starania sie o wyzsze stanowisko, kolesiostwo w tej firmie nikomu jeszcze nie pomoglo. Na stanowiska sa organizowane wewnetrzne rekrutacje. Pozdrawiam ekipe z Poznania

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Centurylink Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Klamp
Inne
 Pytanie
@Pytanie

Widać wyraźnie ze nie ma żadnej reakcji. Czy jest szansa na zamknięcie tego oddziału Century Link w Poznaniu? Najwyraźniej firma z niczym sobie nie radzi i zajmuje tylko miejsce w biurowcu. Może czas na wymianę zarządu?

Lala
Pracownik
@Klamp

Skoro dyrektor nie ma wyższego wykształcenia, a w trakcie pracy zajmuje się sportami i lajkami na instagramie... A poza tym romansuje z pracownicami Lumen... Tzn. Jest w związku... Więc pytanie do jego szefa

Niespokojna
Kandydat
 Pytanie

Zauważyłam, że Lumen szuka też Accountant. Czy warto? Nie znam niestety nikogo z tej firmy i nie wiem, czego się można spodziewać oprócz tego, że mają godzinę przerwy na lunch o 13:00 i to jest wielka szkoda.

1
Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Centurylink Poland Sp. z o.o.?

4
Tomek
Pracownik
@Pytanie

To zależy od stanowiska na ktore aplikujesz . Podstawa jest napewno jezyk angielski, profil firmy jest.miedzynarodowy. Reszta zależy od konkretnej pozycji

7
Aaa
 Pytanie

Firma w ostatnim czasie ma wiele otwartych rekrutacji w Poz, czy możecie powiedzieć czy warto tam pracować? Czy są jakieś pozytywne opinie;)

5
Bogdan
Inne
@Aaa

Super, że o to pytasz, bo sam chciałbym się tego dowiedzieć, może ktoś z pracowników się odniesie? Jak ocenilibyście tego pracodawcę i na co może liczyć nowo zatrudniona osoba?

5
Czytelnik
Inne
@Bogdan

Dajcie sobie spokój z tymi pytaniami. Na odległość ŚMIERDZI ustawką. Każdy widzi po stylu pisania że to wy sami piszecie te pytania.

Wintere
Pracownik
@Aaa

To jest fajne miejsce zeby zacząć swoja przygodę z it zdobyć doświadczenie i potem pójść dalej. Firma bardzo ostatnio się rozwija w poznaniu., wiele nowych stanowisk.

3

Zostaw merytoryczną opinię o Lumen Technologies Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lumen Technologies Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lumen Technologies Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 17 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • ul. Emilii Plater 53
    00-113 Warszawa
  • NIP: 7010314979 REGON: 145820268 KRS: 0000396199
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lumen Technologies Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii