Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 30 stycznia kilka aktualnych ofert pracy do firmy A2B-online Polska Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Kierowca Międzynarodowy. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Dziękujemy za podzielenie się z nami Pana opinią. W naszej obiektywnej ocenie Pana kilka z wymienionych aspektów jest niezgodnych z prawdą. - Otóż Polaków w firmie jest zatrudnionych ponad 30%, z czego 90% z nich pracuje u nas ponad 5 lat. - Pojazdy przewożą towary w maksymalnej wadze dopuszczonej przepisami prawa. Nieścisłości mogą wynikać z braku znajomości lokalnych przepisów danego kraju. - Planning doskonale wie jak wygląda pojazd oraz jego wyposażenie, prowadzimy regularne praktyczne szkolenia z wiedzy na temat transportu, nasi planerzy wielokrotnie odwiedzają klientów oraz port by poznać specyfikę pracy od strony praktycznej. - Nasza firma cechuje się dużą efektywnością wykorzystania taboru oraz dostępnego czasu, stąd godziny pracy zostają wykorzystane. Odpowiadając na kolejny wpis Pana Tomasza: - Tabor nie starczy niż 5 lat, na pełnych kontraktach obsługowych danej marki. Od stycznia 2024 cała flota 60 pojazdów będą to MANy z obecnej najnowszej generacji, najstarsze z 2021. Tylko w tym roku odbieramy 40 nowych pojazdów. - Firma zapewnia wszystkie opłaty drogowe, karty paliwowe, płatnicze na parkingi. Kierowca odpowiedzialny jest za jazdę i dopilnowanie swoich obowiązków. - Firma płaci w postaci dniówek, płatność z tzw km jest procederem niezgodnym z przepisami prawa.
Czyli płacą w euro, tak? Czy całe wynagrodzenie spływa na konto?
jeśli ma być ono w euro to czemu w ofertach piszą widełki w złotówkach? Przynajmniej takie widzieliśmy teraz z partnerem w golu na firanę. Czy nie można uzgodnić aby wynagrodzenie było jednak wypłacane w naszej walucie?
Tegorocznych opinii jeszcze nie ma a widzę, że oferta na firankę lub kontener jest dostępna w internecie. piszą w niej o zarobkach liczonych od 10 do 13,5 tys. omówicie je szerzej tak dla jasności, tzn skąd taka różnica? i czy polecacie współpracę?
Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 30 stycznia kilka aktualnych ofert pracy do firmy A2B-online Polska Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Kierowca Międzynarodowy. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Odradzam. Polaków tam prawie nie ma, zestawy przeładowane. Wozi się śmieci, aluminium i papier w rolkach (tak w większości) robota portowa. Planning ledwo wie jak ciężarówka wygląda. Tacho wyjechane na maxa.
A tabor w jakim jest stanie i czy zapewniają opłacone trasy z jazdą autostradami? I ile potrafi być załadunków, rozładunków w czasie takiego kursu? Możesz też wyjaśnić, czy płacą za przejechane km, czy dniówki?
Dziękujemy za podzielenie się z nami Pana opinią. W naszej obiektywnej ocenie Pana kilka z wymienionych aspektów jest niezgodnych z prawdą. - Otóż Polaków w firmie jest zatrudnionych ponad 30%, z czego 90% z nich pracuje u nas ponad 5 lat. - Pojazdy przewożą towary w maksymalnej wadze dopuszczonej przepisami prawa. Nieścisłości mogą wynikać z braku znajomości lokalnych przepisów danego kraju. - Planning doskonale wie jak wygląda pojazd oraz jego wyposażenie, prowadzimy regularne praktyczne szkolenia z wiedzy na temat transportu, nasi planerzy wielokrotnie odwiedzają klientów oraz port by poznać specyfikę pracy od strony praktycznej. - Nasza firma cechuje się dużą efektywnością wykorzystania taboru oraz dostępnego czasu, stąd godziny pracy zostają wykorzystane. Odpowiadając na kolejny wpis Pana Tomasza: - Tabor nie starczy niż 5 lat, na pełnych kontraktach obsługowych danej marki. Od stycznia 2024 cała flota 60 pojazdów będą to MANy z obecnej najnowszej generacji, najstarsze z 2021. Tylko w tym roku odbieramy 40 nowych pojazdów. - Firma zapewnia wszystkie opłaty drogowe, karty paliwowe, płatnicze na parkingi. Kierowca odpowiedzialny jest za jazdę i dopilnowanie swoich obowiązków. - Firma płaci w postaci dniówek, płatność z tzw km jest procederem niezgodnym z przepisami prawa.
Na jakie wsparcie w A2B-online Polska Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Jaki jest wkład kierownictwa A2B-online Polska Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Duży ... kierownictwo cały czas się stara by atmosfera była ok, myślę, że jest to główne założenie - że przede wszystkim atmosfera potem cała reszta. Myślę, że reszta pracowników wypowie się podobnie
Od dwóch miesięcy nie udzielaliście się na forum. Czy jest to spowodowane jakimiś zmianami, które zaszły po waszych wpisach? Dużo pisaliście o braku premii, natomiast nie odnosiliście się do wynagrodzenia podstawowego. Czy jest ono adekwatne do waszej codziennej pracy?
Wynagrodzenie podstawowe to nie wiele ponad najniższej średniej krajowej. Wysokość diety jest zależny od stażu, ale górna wartość oscyluje na poziomie 58-62E. Czy jest adekwatne to ciężko powiedzieć- każdy zawsze by chciał zarabiać jak najwięcej ;)
To zrozumiałe. Dziękuję Ci za odpowiedź. A jaka jest Twoja opinia o tym, co pisano tu wcześniej - rzeczywiście nie ma czasu, żeby zjeżdżać na bazę i skorzystać z udogodnień, które tam są? To ważne informacje, nie tylko dla mnie, ale dla każdego, kto na GoWork.pl szuka wiedzy o firmie A2B-online. Np. przed staraniem się o pracę u nich.
Na bazę można zjechać- ale wiadomo jak ktoś będzie zjeżdżał notorycznie albo nie będzie mieć bazy po drodze, to chyba będzie zrozumiałe, że szefostwo może się przyczepić do tego. Ja nigdy nie miałem żadnej informacji od szefostwa w związku zjechaniem z trasy w celu dotarcia na bazę. Korzystać z obecnych udogodnień można bez większych problemów. Są nawet rowery, z których można skorzystać i podjechać do pobliskich sklepów. Stare opinie, można uznać za bardzo nie aktualne, bo w firmie dużo się pozmieniało.
Pracuję już trochę w tej firmie kilka lat. I mogę powiedzieć co nie co. Warunki bytowe poprawiły się bardzo. Mamy na bazie siłownie, kuchnie, TV, kanapy, lodówkę, szafki, zaplecze sanitarne, miejsce do gry w kosza i piłkę nożną. Jak ktoś chce przyjechać swoim autem to nie ma problemu. Parking jest przed głównym biurem na terenie zamykanym. Auta są max kilkuletnie. Na chwile obecną to są DAFy i Mercedesy. Wypłata na czas. Można dograć grafik pod siebie. A teraz z minusów. W większości wozi się śmieci (RDF) i recykling. Krótkie trasy, czasami po 30-160Km. Dziennie wychodzi zmiana od 1 do 3 naczep. Jest to praca typowo portowa. Tacho wyjechane na maxa wszystkie 3x15h. pauzy 45 na bazie i to jest tak, że w sobotę stajesz a w poniedziałek 45:01 i ruszasz. Planning tylko przekazuje wiadomości od Holendrów- czasami nawet jak są jakieś wskazówki co do dojazdu do firmy, to nie chce im się tłumaczyć. Nie można im przetłumaczyć, że o godzinie np 20 na A30 lub A2 w Niemczech nie ma miejsca na parkingach. Czasami głupie pytania, a czemu a po co a dlaczego tak a nie siak. Nie czują tej roboty. Jest jedna osoba tam co jest jeszcze wyrozumiała i jak zrobi jakiś błąd to się przyzna i postara się to naprawić. W firmie jest 50% lub więcej "kierowców" z Ukrainy. Czasami dostajemy informacje byśmy podjechali na firmę, i załatwili jakoś sprawę bo np Holender nie jest w stanie dogadać się z kolegą z UA- a ładunek musi być podjęty. Auta kiedyś były wygodne i w dużych kabinach, teraz są tylko średnie kabiny (Mercedes) i większych nie będzie bo przez nie auta więcej palą. Premii nie ma, a wymagania szefa są spore- powyżej 90% tempomacie 100% na trybie A-Eco, niskie spalanie na poziomie 24l. (przy ładunkach 22-29T). Ogólnie szef i jego prawa ręka przestają szanować kierowców.
cała prawda kolego,widzę że nic się nie zmieniło, po co mi zaplecze na bazie jak na nią niezjeżdzasz, tylko przyjazd i wyjazd ,bo w tygodniu niewolno było 20 km do starej się wykąpać zajechać i ogarnąć , jak pracowałem był tylko jeden kierowca z ukrainy w 2015 roku ,widzę że progres jest w tym kierunku, nic dobrego ,u holendra nigdy nie będziesz człowiekiem tylko nr do auta jak samochód. Nie wspomniałeś o wyjazdach na Anglię i prom dwa razy na wyjazd w weekend .
@jack dobrze byłoby, żebym nie tylko ja się dowiedziała o doświadczeniach z firmą A2B-online Polska, ale też inni pracownicy forum. Czy zatem mógłbyś napisać to tutaj, by każdy miał do tego dostęp?
@lakiluk rozumiem, że poleciłbyś pracę w A2B-online Polska dla osób chcących pracować jako kierowca? Czy chciałabyś więcej powiedzieć o swoich doświadczeniach z firmą? Jakie są jeszcze zalety pracodawcy? Te informacje są przydatne w poszukiwaniu pracy.
Czyli dwie odmienne opinie o A2B-online Polska. Czy może jeszcze jakiś kierowca powiedzieć jak wygląda jego praca? Czy jest baza dla kierowców? Czy są pensje 51 euro? W przypadku dwóch różnych opinii potrzebna jest trzecia, by to zweryfikować.
Placą obecnie 55 EUR dla doświadczonych, nie wiem ile mają mlodzi, baza jest, czysto ladnie, nie ma co narzekać, pralka, kuchenki, kantyna, szafki
Ktoś miał podobne doświadczenia jak @Były pracownik z firmą A2B-online Polska Sp. z o.o.? Każda opinia jest ważna na forum i weryfikacja, żeby użytkownicy szukający opinii mieli przejrzystość wypowiedzi i mogli zdecydować lub nie na pracę. Zapraszam do dyskusji.
Witam, w nawiązaniu do pytań tłumaczę, baza jest w kontenerze kuchnia jest pomiedzy zdezelowanym prysznic i kibel, jak (usunięte przez administratora) możesz gotować, w tygodniu i tak jest zakaz zjazdu na bazę szkoda paliwa na 20 km dojazdy w obie strony, praca ciężka, pilnują żebyś w pełni wykorzystał godziny 3x15 (3x9 nocki, spisz 9. 10 już telefon czemu nieruszasz) 2x13 (2x11) sobota do 12-13. Trasa długość od8do100km, masz wyjechane godziny to praca fizyczna, masz być na maxa wykorzystany, łądunki śmieci głównie, z centrum Londynu, w lecie kilkaset much w kabinie, wiecej pytań pisać, postaram sie opdpowiedziec, ogólnie omijać z daleka, kasa średnia żadna rewelecja, zanimdostaniesz49 euro pół roku robisz za dużo mniejsza stawke. To firma holenderska jak najwuiecej Cie wykorzystac w krótkim czasie bo wiedza że spierd.. lisz od nich. Pozdrawiam
Kolego, nie wiem kiedy pracowałeś w firmie, to co opisałeś może i się zgadza, ale było to dawno temu. Obecnie mamy do dyspozycji fajna baze przy glownym biurze, prysznice, toalety, pralka, kazdy ma swoja szafke, jest kantyna dla pracownikow gdzie mozna odpoczac, zrobili miejsce na grila na zewnatrz z lawkami. Ja pracuje od niedawna, dostalem na starcie 51 eur, oczywiscie wymagaja ode mnie pracy, ale to jest wszedzie, jesli mam czas to powinien on byc wykorzystany. Co do tras to trasy tak jak kolega napisal od 8 km do 500 km maksymalnie w jedna strone od portu. Woze duzo odpadow, zgadza sie, ale jesli zamykasz kabine przed wjazdem na rozladunek to nic Ci do kabiny nie wleci, a przeciez jest klimatyzacja i monza spokojnie z zamknietymi oknami wjechac. Co do stawki to chyba kolego byles bez doswiadczenia, nauczyli Cie pracy od podstaw, a Ty wymagasz od razu stawki jak doswiadczeni kierowcy. A ze dzwonia, no czasem zadzwonia, ale jak ich informujesz na biezaco co sie dzieje i nie zasypiasz to nikt nie dzwoni, robisz swoje i masz spokoj.
Nie wiem co jest z tymi oddziałami firm zagranicznych w Polsce. Niby kierowców brakuje i biorą bez doświadczenia a i tak nie oddzwaniają . Wysłałem cv do dwóch firm jako świeżak i żadna nie odpowiedziała między innymi a2b online. Wysłałem cv do Niemiec i na drugi dzień już był telefon a po tygodniu już jeździłem. Nie wg. jakich kryteriów dobierają ludzi, spełniałem wymagania jakie stawiają w ogłoszeniach.
@ON i jak poszła rozmowa?
I co jeździsz?
Wczoraj do nich dzwonilam, wstepna rozmowa przez telefon - ok, warunki jak tu juz ktos pisal. Za tydzien rozmowa w biurze, jak bedize ok to robota zobacymy.
Pewnie zbierają zgłoszenia @diler i dlatego na razie się nie odzywają musicie trochę poczekać
(usunięte przez administratora)
Kams Ogloszenia sa na etranporcie i info praca - bo dzis dzwonilem wlasnie z tego ogloszenia.
Stale poszukujemy pracowników, ponieważ firma rozwija się od początku założenia 10 lat temu. W obecnym roku zainwestowaliśmy w kolejne 15 pojazdów w oddziale polskim, oraz 20 w oddziale Angielskim. Odpowiadając na kolejne pytanie powyżej odnośnie portów, pływamy do Felixstowe, Immingham, Harwich, Killingholme. Wszystke przeprawy organizowane są z portów w Rotterdamie i okolicach. W razie pytań prosimy kontaktować się z nami bezpośrednio pod nr 669-668-628 Kasia, lub na miala rekrutacja@a2b-online.com , organizujemy szkolenia dla młodych kierowców, przyjmujemy również osoby bez doświadczenia, oferujemy pełne szkolenie z nabyciem doświadczenia w podwójnej obsadzie z instruktorami. Pozdrawiamy
@Tymonek ty jesteś sprawny umysłowo?Jak nie potrafisz znaleźć ich ogłoszenie to jak znajdziesz miejsce w które cię wyślą?