A2B-online Polska Sp. z o.o.

Długołęka

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o A2B-online Polska Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie A2B-online Polska Sp. z o.o.

Agnieszka

@jack dobrze byłoby, żebym nie tylko ja się dowiedziała o doświadczeniach z firmą A2B-online Polska, ale też inni pracownicy forum. Czy zatem mógłbyś napisać to tutaj, by każdy miał do tego dostęp?

Agnieszka

@lakiluk rozumiem, że poleciłbyś pracę w A2B-online Polska dla osób chcących pracować jako kierowca? Czy chciałabyś więcej powiedzieć o swoich doświadczeniach z firmą? Jakie są jeszcze zalety pracodawcy? Te informacje są przydatne w poszukiwaniu pracy.

jack
@Agnieszka 26.09.2017 12:47
@lakiluk rozumiem, że poleciłbyś pracę w A2B-online Polska dla osób chcących pracować jako kierowca? Czy chciałabyś więcej pow...

Agnieszka podaj namiary napisze ci jak tam jest

Agnieszka

Czyli dwie odmienne opinie o A2B-online Polska. Czy może jeszcze jakiś kierowca powiedzieć jak wygląda jego praca? Czy jest baza dla kierowców? Czy są pensje 51 euro? W przypadku dwóch różnych opinii potrzebna jest trzecia, by to zweryfikować.

lakiluk
@Agnieszka 14.09.2017 13:33
Czyli dwie odmienne opinie o A2B-online Polska. Czy może jeszcze jakiś kierowca powiedzieć jak wygląda jego praca? Czy jest baz...

Placą obecnie 55 EUR dla doświadczonych, nie wiem ile mają mlodzi, baza jest, czysto ladnie, nie ma co narzekać, pralka, kuchenki, kantyna, szafki

Agnieszka

Ktoś miał podobne doświadczenia jak @Były pracownik z firmą A2B-online Polska Sp. z o.o.? Każda opinia jest ważna na forum i weryfikacja, żeby użytkownicy szukający opinii mieli przejrzystość wypowiedzi i mogli zdecydować lub nie na pracę. Zapraszam do dyskusji.

Były pracownik

Witam, w nawiązaniu do pytań tłumaczę, baza jest w kontenerze kuchnia jest pomiedzy zdezelowanym prysznic i kibel, jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] możesz gotować, w tygodniu i tak jest zakaz zjazdu na bazę szkoda paliwa na 20 km dojazdy w obie strony, praca ciężka, pilnują żebyś w pełni wykorzystał godziny 3x15 (3x9 nocki, spisz 9. 10 już telefon czemu nieruszasz) 2x13 (2x11) sobota do 12-13. Trasa długość od8do100km, masz wyjechane godziny to praca fizyczna, masz być na maxa wykorzystany, łądunki śmieci głównie, z centrum Londynu, w lecie kilkaset much w kabinie, wiecej pytań pisać, postaram sie opdpowiedziec, ogólnie omijać z daleka, kasa średnia żadna rewelecja, zanimdostaniesz49 euro pół roku robisz za dużo mniejsza stawke. To firma holenderska jak najwuiecej Cie wykorzystac w krótkim czasie bo wiedza że spierd.. lisz od nich. Pozdrawiam

Obecny pracownik
@Były pracownik 26.07.2017 13:36
Witam, w nawiązaniu do pytań tłumaczę, baza jest w kontenerze kuchnia jest pomiedzy zdezelowanym prysznic i kibel, jak [usunięt...

Kolego, nie wiem kiedy pracowałeś w firmie, to co opisałeś może i się zgadza, ale było to dawno temu. Obecnie mamy do dyspozycji fajna baze przy glownym biurze, prysznice, toalety, pralka, kazdy ma swoja szafke, jest kantyna dla pracownikow gdzie mozna odpoczac, zrobili miejsce na grila na zewnatrz z lawkami. Ja pracuje od niedawna, dostalem na starcie 51 eur, oczywiscie wymagaja ode mnie pracy, ale to jest wszedzie, jesli mam czas to powinien on byc wykorzystany. Co do tras to trasy tak jak kolega napisal od 8 km do 500 km maksymalnie w jedna strone od portu. Woze duzo odpadow, zgadza sie, ale jesli zamykasz kabine przed wjazdem na rozladunek to nic Ci do kabiny nie wleci, a przeciez jest klimatyzacja i monza spokojnie z zamknietymi oknami wjechac. Co do stawki to chyba kolego byles bez doswiadczenia, nauczyli Cie pracy od podstaw, a Ty wymagasz od razu stawki jak doswiadczeni kierowcy. A ze dzwonia, no czasem zadzwonia, ale jak ich informujesz na biezaco co sie dzieje i nie zasypiasz to nikt nie dzwoni, robisz swoje i masz spokoj.

młody

Nie wiem co jest z tymi oddziałami firm zagranicznych w Polsce. Niby kierowców brakuje i biorą bez doświadczenia a i tak nie oddzwaniają . Wysłałem cv do dwóch firm jako świeżak i żadna nie odpowiedziała między innymi a2b online. Wysłałem cv do Niemiec i na drugi dzień już był telefon a po tygodniu już jeździłem. Nie wg. jakich kryteriów dobierają ludzi, spełniałem wymagania jakie stawiają w ogłoszeniach.

Agnieszka

@ON i jak poszła rozmowa?

Antonio Maderas

I co jeździsz?

ON

Wczoraj do nich dzwonilam, wstepna rozmowa przez telefon - ok, warunki jak tu juz ktos pisal. Za tydzien rozmowa w biurze, jak bedize ok to robota zobacymy.

o2

Pewnie zbierają zgłoszenia @diler i dlatego na razie się nie odzywają musicie trochę poczekać

anonim

(usunięte przez administratora)

Tom

Kams Ogloszenia sa na etranporcie i info praca - bo dzis dzwonilem wlasnie z tego ogloszenia.

A2B-online

Stale poszukujemy pracowników, ponieważ firma rozwija się od początku założenia 10 lat temu. W obecnym roku zainwestowaliśmy w kolejne 15 pojazdów w oddziale polskim, oraz 20 w oddziale Angielskim. Odpowiadając na kolejne pytanie powyżej odnośnie portów, pływamy do Felixstowe, Immingham, Harwich, Killingholme. Wszystke przeprawy organizowane są z portów w Rotterdamie i okolicach. W razie pytań prosimy kontaktować się z nami bezpośrednio pod nr 669-668-628 Kasia, lub na miala rekrutacja@a2b-online.com , organizujemy szkolenia dla młodych kierowców, przyjmujemy również osoby bez doświadczenia, oferujemy pełne szkolenie z nabyciem doświadczenia w podwójnej obsadzie z instruktorami. Pozdrawiamy

diler
@A2B-online 14.09.2016 13:41
Stale poszukujemy pracowników, ponieważ firma rozwija się od początku założenia 10 lat temu. W obecnym roku zainwestowaliśmy w...

Ja wysłałem maila i cisza

roxi

@Tymonek ty jesteś sprawny umysłowo?Jak nie potrafisz znaleźć ich ogłoszenie to jak znajdziesz miejsce w które cię wyślą?

saddam

Jak to z jakiego,szukaja ludzi w Polsce i Ukrainie a nie w NL w celu zbicia kosztów,proste

buldog

Zgadzam sie z Tymonkiem, troche tam pracowalem, wyplata na czas a firma sie rozrasta dosc mocno stad ciagle poszukiwania kierowcow.

czester

Czy jest osoba ,która przyjęła się niedawno ew. rozstała się z firmą?I podbije pytanie z jakie portu płynię się do Anglii?

mietek

Jak bym słyszał to bym nie pytał tutaj. W ogłoszeniu wymagają podstaw i nie wiem czy weryfikują to jakoś czy nie.Tak czy siak wyśle cv i podjade do Wrocka.

mietek

Jak bym słyszał to bym nie pytał tutaj. W ogłoszeniu wymagają podstaw i nie wiem czy weryfikują to jakoś czy nie.Tak czy siak wyśle cv i podjade do Wrocka.

mietek

Przed podjęciem pracy jest jakiś test językowy sprawdzający poziom znajomości danego języka?

Tata Marcina

Jak nie ma znaczenia,widziałeś tą zgraje muslimów?

tata Marcina

A do Anglii płyną z jakiego portu?Jak Calais to dziękuje

bolec

A odpowie mi ktoś skąd te śmieci są wożone? Z Anglii na Europe czy na odwrót ?

Borys

Sa lodowki, zarelko zabierasz sobie z PL ew dokupujesz....auta nowe sa teraz wiec spoko

młody

auta w automatach wszystkie, dobrze wyposazone mamy lodowke, przetwornice, mikrofalowke, pracuje krotko niecale pol roku, pracowalem wczesniej w kilku innych firmach i jak narazie nie jest zle, pracowac trzeba, ale to jak wszedzie tacho wykorzystuja ile sie da, pilnuja zeby nie przeginac, kase mam na zjezdzie na koncie, jak potrzeba wczesniej to tez sie da. Fakt szef wymaga dobrej pracy, ale wszystko da sie ustalic, jak sie robi robote to nie ma zgrzytow, chce zostac dluzej w domu to jest zawsze do dogadania, widze ze wielu tutaj narzeka a tylko jedna dobra opinia, ja nie narzekam, pracuje i jestem zadowolony,

bazyl
@młody 30.06.2016 00:39
auta w automatach wszystkie, dobrze wyposazone mamy lodowke, przetwornice, mikrofalowke, pracuje krotko niecale pol roku, praco...

A napisz jakie macie trasy i co wozicie?

Booleo
@bazyl 17.07.2016 08:25
A napisz jakie macie trasy i co wozicie?

Trasa : Benelux - Anglia, Anglia - Niemcy. Potwierdzam to co mowi "mlody" + to ze dyspozytorzy cisna i pilnuja czasem to wkurza ale to akurat na plus...

takie tam

Na GB dostajesz kartę Multi Service. Na wache kartę paliwową i tankujesz w porcie. Praca nie jest ciężka, ale jak poprzednicy piszą planing ciśnie choć i to kwestia do dogadania. Baza w NL - dojeżdżasz busem, sam własnym autem lub z innymi kierowcami (zwrot kosztów - ryczałt). Na kasiorkę jak w każdej firmie zawsze można ponarzekać, że mało, ale 49 ojro/dzionek diety + podstawa (um. o pracę) jest i na czas na koncie. Potrzebujesz zaliczkę na czerwone latarnie - dzwonisz i masz :) Auta w automacie. Kierowców brak, auta przybywają stąd taki wysyp ofert pracy, a na brak pracy nie ma co narzekać. Tacho nie przeginane. Praca w porcie - dla nowicjuszy - dużo uczy. Opcjonalne ubezpieczenie zdrowotne.

a3zojland

niem to wysyłaj i powo...;);)dzenia ci życz...;);)ymy gdyz na pewno będzie ci potrzebne hehhehehhe

Tomasz

Andrzej a pojazdy są a manualnych czy automatycznych skrzyniach biegów??? pozdrwiam

automat

auta w manualach czy w automatach?

hurko

Kolego Janku, co miałes na myśli pisząc wysoki standard mieszkania? masz na myśli scanie w wysokiej blaszce oraz Dafy w wysokiej blaszce? a jak jest z Anglią? czy doposażają kierowcę w kartę płatniczą lub w ospowiednią ilość środków finansowych ? na serwisy - parkingi w GB? gdyż wiem ze swojego doświadczenia polegającego na dość częstym bywaniu zestawem z GB że stref industrialek nie ma wiele a jak już są to jest tam mega mało miejsca i pościskane kilka zestawów a jak wiadomo nawet przy industrialkach jest sporo żółtych linii i jest poparkowane a bujanki przy atostradowe i na drogach landowych tak sa po upychane że jeżeli ktoś kończy prace o powiedzmy godzinie 19ej to można zapomnieć i pozostają serwisy i przeważnie wychodzi tak ze pozostają tylko i wyłącznie serwisy poruszyłem ten wątek gdyż jest to mega ważne przy firmie która dość często jeżdzi do brytoli gdyż wozić swoje środki finansowe ze sobą aby opłacac serwisy parkingi i dopiero po przeyjeżdzie czekac aż firma zwróci to jest naprawdę chore jest to zwykła niechęć firmy do prostej czynności wyrobienia kart płatniczych i ewentualnego przelewania środków na parkingi, wożenie przez kierowce większej kwoty na parkingi ze swojej kieszeni jest głupotą gdyż bywają włamania do kabiny wpuszczanie gazu, z tąd moje pytanie odnośnie tego wątku, w po przedniej firmie u belgusów tak zostało załatwionych dwóch kierowców z naszej firmy z laptopów portweli a karta jak zginie to tylko plastik. Jeszcze z czystej ciekawości auta z automatach czy manulanych skrzyniach, pozdrawiam ;) i szerokiej chłopaki

Janek

Witam Niezgodze sie z wieloma wpisami na forum. Pracodawca owszem ostry i wymagajacy czasem potrafi wyciagnac przez sluchawke ale jak jeden drugi nie robia tylko spijaja kawki, a chca kokosy to sorrry. Po drugie przychodza cwaniaki i tylko mysla jak sie poslizgac a nie popracowac, przekraczaja normy czp etc. Reszta jak wyplata na czas, umowa o prace, pilnowanie czasu pracy i innych wytycznych - w odroznieniu od innych firm - przestrzegane, dobry kontakt z dyspozytorami i ogolnie biurem. Urlopy kasa - na czas i bez problemow, dla tych co potrafia pracowac profity. Wysoki standard mieszkania i tyle chyba w temacie

hurko

Auta w manualach czy w automatach?

majtek

chico a to jest bardzo ciekawe co piszesz gdyż parę postów wyżej ktoś pisze że ogólnie nie jest żle ale pan prezes, cutuję człowieka o nicku ,,byly'' - ,,problem jest żeby dogadać się z tzw. Prezesem. Nie szanuje ludzi, wydziera się i traktuje kierowców przedmiotowo wyśmiewając się z nich, a jak chcesz coś z nim załatwić to nigdy nie ma czasu. Nieodpowiednia osoba na stanowisku no ale cóż Prezesa sie nie wybiera:) '' czyli Twoja opinia mocno gryzię się z opinia ,,byly''- bylego, i kto tu pisze prawdę hmmmmmmmm hehh, czy ktoś z biura czy prawdziwi kierowcy, pozdrawiam :)

chico

Pracowałem w tej firmie i jest ok. Planing cisnie ale da sie to ogarnac. Nie stety tacho zazwyczaj wyjechane na maxa. Szef bardzo w porzadku da sie z nim ustalić wiele rzeczy. System 3/1 lub dluzej do ustalenia. Praca dosyć cieżka ale dla kogoś kto zaczyna bardzo dobry trening. Kasa na czas. Z serwisami nie ma problemu. Auta sprawne i zadbane. Baza w NL troche lipna ale nie jest sie tam czesto. Dostaje sie karte płatnicza i karte paliwowa. W Anglii jest sie tydzien czasu w systemie 3/1. Uważam że firma godna polecenia. Osobiście nie mialem zadnych problemow.

chico
@chico 09.02.2016 13:13
Pracowałem w tej firmie i jest ok. Planing cisnie ale da sie to ogarnac. Nie stety tacho zazwyczaj wyjechane na maxa. Szef bard...

W ąnglii rzeczywiscie z parkingami roznie. Wiadomo oszczednosci sa wszedzie i szef chcialby aby stawac na parkingach za free lub snapach. Wiadomo jak nie masz gdzie stajesz na parkingu platnym placisz karta i tyle. Nie slyszalem zeby ktos mial z tego tytulu krytykowany. Minusy zawsze dla kogos sie znajda bo nie ma ludzi w na 100% zadowolonych. Na rozmowe zawsze mozna isc to nic nie kosztuje. Szef na rozmowie mowi jak jest i tak jest bez sciemy. Przynajmniej u mnie wszystko sie zgadzalo. Dla mnie firma ok. Odszedlem z waznych powodow osobistych nie dlatego ze bylo zle.

manto

pison jakie moteliki no proszę was piszcie poważnie a jeżeli nie jesteście kierowcami z doświadczeniem i nie znacie tej firmy to nie wypisujcie bo to bez sensu, w ogłoszeniu widać że jeżdżą dużo na anglię, także chodziło mi o to czy dają kasę lub kartę służbową płatniczą/bankomatową z limitem lub doładowują na serwisy/parkingi w angli gdyż tam nie ma bezpłatnych parkingów jak wiedzą wszyscy ci co tam jeżdzili, bo znależć miejsce na bezpłatne miejsce parkingowe to graniczy z cudem a jeżeli firma tam jeżdzi często i każe szukać bezpłatnych miejsc parkingowych i nie zabezpiecza kierowców w srodku finansowe na serwisy to niech sobie ten mądrala z biura który to wymyślił ewentualnie o ile tam u nich tak by wyszło i jeżdzi i tyle, bo tylko dziady stają po rowach i szukają parking na przegiętym tachu by znależć jakąś nore aby się przytulić za free proszę o odpowiedż na ten temat

op

tymonek o czym ty człowieku piszesz wytłumacz swój przekaz, jaki zwrot za paliwo? przecież oni dowożą do holandii do pracy i przywożą to za jakie paliwo?, mniej więcej jakoś tak wychodzi ? to wychodzi czy się nie zgadza? bo albo coś sie zgadza lub nie zgadza a nie mniej więcej bo skoro jest 49 euro razy ileś tam dni i określona podstawa to chyba mega łatwy jest tego wszystkiego rachunek, jak z serwisami w anglii, płacą za servisy? czy jak dziad musisz szukać miejsca ze swiecą gdzie nie ma żółtej linii a jak wiadomo angol grabieżca maluje ją wszędzie proszę o konkretną odp

op

czy te 49 euro które oferują, faktycznie tyle jest przy wynagrodzeniu i ile średnio sie wyciąga w tym 3/1, 4/1 w tej firmie? na serwisy/parkingi w anglii dają jakąś gotówkę czy kartę firmową płatniczą? proszę kogoś o odp pozdrawiam

B8ONLINE

Były ktoś tutaj napisał ze zarobi się ponad 4 tyś zł hehe nie rozumiem bo z podstawą minimum 1300zł netto plus 49 euro diety to wyjdzie dużo dużo więcej wiec o co tutaj chodzi oszukują? czy jak

B8ONLINE

Dzięki wielkie Były fajnie że napisałeś jak jest oby więcej takich normalnych ludzi jak Ty :) a czy są wypłacalni? i czy kasa jet na czas i się zgadza? ps. z tacho na międzynarodówce jeżeli jest wyjechane do końca to jeszcze da się jeżdzić gorzej jak notorycznie chcą aby było przegięte wtedy jest spięcie wiadomo :) pozdrawiam

Były

Ludzie, odpuście sobie tą firmę. Standardem jest system 4/1, a nie 3/1. jeżeli chodzi o robotę to tacho wyjechane jest do granic możliwości albo przegięte.Dochodzi do sytuacji że jak chcesz się zatrzymać, bo musisz skorzystać z toalety to musisz poinformować dyspozytora po co i na jak długo się zatrzymujesz. Robota nie jest ciężka, najmniej przyjemna jest ilość przepinek, stres czy zdążysz odstawić naczepę do portu żeby się przeprawiła promem, no i ten straszny smród śmieci które często się woziło. Dyspozytorzy ogólnie są spoko, natomiast problem jest żeby dogadać się z tzw. Prezesem. Nie szanuje ludzi, wydziera się i traktuje kierowców przedmiotowo wyśmiewając się z nich, a jak chcesz coś z nim załatwić to nigdy nie ma czasu. Nieodpowiednia osoba na stanowisku no ale cóż Prezesa sie nie wybiera:)

ballada o ke..mi.. sie :)

kemis hehehhe zacząłem jak widzisz mój wpis od hehhe, dobre zarobki piszesz:):):) koło 4000, ale koło czego będą płacone takie ogromne zarobki :), 4000 ale czego bo chyba nie zł? nie słyszałem aby ktoś zarabiał na międzynarodówce 4000 koło hehheh :):):) pozdrawiam

sztefann banntory :)

to chyba jakieś dzia....... dy bo nawet na 6 prostych pytań nie umieją odpowiedzieć raczej nie war..... to aplikować do czegoś takiego co ignoruje pytania zainteresowanych i pewnie nie doszłych bo skoro nawet nie zaczęli a są już ignorowani brakiem odezwu pewnie zachęcają a pózniej okaz.... uje się ina... c..zej i nie odp na te 6 pyt aby pózniej nikt im nie powiedział że tak opisaliscie w odp na pytania a rob.... i .. c..ie inacz... ej np zamiast 3/1 to 4/1 to są chyba dla nich nie w... y .. godne py..... t.

florian :)

forlan a jednak znalazłeś czas heh myślisz że kierowcy są kretyn.........mi a prawda jest taka że są mądrzejsi od większości was biurw z pod biurka szefa ;):):):) a z tego co widzę to odp0wiedż na 6 prostych pytań dla firmy która doskonale wie jak jest zajęło by 5 min czasu, a co mnie obchodzą pracownicy w tej firmie 6 pytań padło ale tak to jest jak firma ma w du.......... to i ogłoszenie z tapety nie zejdzie gdyż teraz pażdziochy szukają driverów a nie driverzy pracy także niech firmy grają dalej wielkich panów a kierowcy się dalej będą śmiać :):):) bo przyszły czasy że znależć kiero nie jest łatwo i każdy kto jest w tym temacie doskonale wie że takie są fakty. ale większość firm gra wielkich panów za którymi kierowcy muszą biegać a nie nie nie czasy jawidać już sie dawno skończyły teraz pan za swym przyszłym kierowcom musi latać i zabiegać o niego a ta firma nawet nie umie się określić i odnieść do swojego ogłoszenia na które zostało zadane 6 bardzo prostych i jasnych pytań by sprecyzować sprawę a niech czekają dalej a konkurencja nie śpi są inne firmy które także płacą diety a i mają czas by porozmawiać ub opisac konkretnie warunki i tak właśnie FORLAN od razu widać co to za firma jeżeli ktoś z biura odp że nie ma czasu hehhe od razu czuć na odległość czym tam pachnie:):):), jak dobrze że jest mnustwo firm które się ogłaszają i zachęcają do współpracy wtedy można właśnie takich omijać szerokim łukiem z szerokim uśmiechem i tyle faktów trochę się rozpisałem choć i tak szkoda czasu bo może mam inne obowiązki niż pisanie na odezw kogoś z biurwa :) z pod stołu boooo....ssss....aaa :) hehhh

P.D.

Proszę o odpowiedż kogoś z biura na kilka pytań, szanowana i szanująca swoją ekipę i siebie firma powinna odpowiedzieć na kilkaistotnych pytań dla ludzi którzy byli by zainteresowani podjęciem współpracy w charakterze kierowcy międzynarodowego a więc przechodzę do pytań :) 1) piszą państwo system 3/1, jak każdy wie 3 tyg pracy tydzień wolnego i czy ten tydzień wolnego gwarantują państwo pełnych 7 dni rozumiem? jeżeli nie proszę o wypisanie ilości pełnych dni odpoczynku 2)systemu 3/1 przestrzegają państwo zgodnie z zapewnieniem w ofercie rozumiem z jasnego przekazu tak? 3) minimum 49 euro diety dobowej na tzw rękę? netto? 4) ile wynosi podstawa dla kierowcy z dwu letnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym? 5) którego dnia jest wyjazd do pracy i mniej więcej o której godzinie np sobota czy też niedziela? i którego dnia po tych 3 tyg pracy jest zjazd do domu? 6)którego dnia u państwa wpływają wynagrodzenia za pracę? jeżeli są państwo rzetelną i tak dobrą firmą jak tutaj piszą to szanując swoją pozycję i renomę oraz chęć wykazania się póbą pozyskania / znalezienia odpowiednich dobrych kierowców powinni państwo odpowiedzieć na te kilka prostych pytań :), a na pewno jak każdy wie czytacie to forum gdyz jest stworzone typowo firmowo. Pozdrawiam :) i czekam na odpowiedż:)

P.D

Proszę o odpowiedż kogoś z biura na kilka pytań, szanowana i szanująca swoją ekipę i siebie firma powinna odpowiedzieć na kilkaistotnych pytań dla ludzi którzy byli by zainteresowani podjęciem współpracy w charakterze kierowcy międzynarodowego a więc przechodzę do pytań :) 1) piszą państwo system 3/1, jak każdy wie 3 tyg pracy tydzień wolnego i czy ten tydzień wolnego gwarantują państwo pełnych 7 dni rozumiem? jeżeli nie proszę o wypisanie ilości pełnych dni odpoczynku 2)systemu 3/1 przestrzegają państwo zgodnie z zapewnieniem w ofercie rozumiem z jasnego przekazu tak? 3) minimum 49 euro diety dobowej na tzw rękę? netto? 4) ile wynosi podstawa dla kierowcy z dwu letnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym? 5) którego dnia jest wyjazd do pracy i mniej więcej o której godzinie np sobota czy też niedziela? i którego dnia po tych 3 tyg pracy jest zjazd do domu? 6)którego dnia u państwa wpływają wynagrodzenia za pracę? jeżeli są państwo rzetelną i tak dobrą firmą jak tutaj piszą to szanując swoją pozycję i renomę oraz chęć wykazania się póbą pozyskania / znalezienia odpowiednich dobrych kierowców powinni państwo odpowiedzieć na te kilka prostych pytań :), a na pewno jak każdy wie czytacie to forum gdyz jest stworzone typowo firmowo. Pozdrawiam :) i czekam na odpowiedż:)

P.D

olaf pisałem z gościem który pracował w tej firmie i pisał mi że przeważnie wożą śmieci też czasem w poprzedniej firmie trafiały mi się śmieci i nie jest to za fajne teraz w zimie to pół bidy :) ale jak w lato słoneczko prztpiecze w naczepę hehhe to jak ci się trafi 45 weekendówki ze śmieciami to :):):) hehhe ale nie ma tragedii pisał że też w londynie jest kilka rozładunków jeżeli jest tak tylko czasem to ok ale jezeli to norma to kręcisz tym nie krótkim wehikułem po lądku wyobraż sobie, 3eba by było spotkać jakiegoś normalnego kiero gdzieś na parkingu lub w pobliżu firmy i idzie wyczuć podczac rozmowy czy jest szczery czy też ściemniony kolaniarz któremu 3eba zmieniać pampersiaka ze strachu :) ale trafić gdzieś takiego prawdomównego kiero to jak trafić w dychę :) pozostaje chyba kolego przekonać się osobiście aczkolwiek widzę także ogłoszenie Duhabex i mają jak na pl firmię bynajmniej w ogłoszeniu nieżle warunki tyle że system 4/1 a 3/1 byłby dużo jednak lepszym a tutaj jest takowy podobno ale ciekawe czy się go trzymają ale nie wydaje mi się gdż na pewno czytali jako firma A2B moje pytania i nikt ni e odpowiedział aby póżniej przy naciąganiu na 4 tydzień nikt nie powiedział ale jako firma jasno określiliście heh cwaniaczków w tym naszym kraju to nie brakuje jak sam wiesz ale spoko i tak właśnie tracą przyszłych współpracujących z nimi kierowców a nr tel by z nimi pogadać także nie ma także......... a duhabex czytałem o ich historii rozwijania się jako firma dowożą także do bodajże holandi na bazę ale nie ma ich forum na temat firmy, powodzenia

P.D.

Proszę o odpowiedż kogoś z biura na kilka pytań, szanowana i szanująca swoją ekipę i siebie firma powinna odpowiedzieć na kilkaistotnych pytań dla ludzi którzy byli by zainteresowani podjęciem współpracy w charakterze kierowcy międzynarodowego a więc przechodzę do pytań :) 1) piszą państwo system 3/1, jak każdy wie 3 tyg pracy tydzień wolnego i czy ten tydzień wolnego gwarantują państwo pełnych 7 dni rozumiem? jeżeli nie proszę o wypisanie ilości pełnych dni odpoczynku 2)systemu 3/1 przestrzegają państwo zgodnie z zapewnieniem w ofercie rozumiem z jasnego przekazu tak? 3) minimum 49 euro diety dobowej na tzw rękę? netto? 4) ile wynosi podstawa dla kierowcy z dwu letnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym? 5) którego dnia jest wyjazd do pracy i mniej więcej o której godzinie np sobota czy też niedziela? i którego dnia po tych 3 tyg pracy jest zjazd do domu? 6)którego dnia u państwa wpływają wynagrodzenia za pracę? jeżeli są państwo rzetelną i tak dobrą firmą jak tutaj piszą to szanując swoją pozycję i renomę oraz chęć wykazania się póbą pozyskania / znalezienia odpowiednich dobrych kierowców powinni państwo odpowiedzieć na te kilka prostych pytań :), a na pewno jak każdy wie czytacie to forum gdyz jest stworzone typowo firmowo. Pozdrawiam :) i czekam na odpowiedż:)

klops end odor :)

wpis pana o nicku o2 cytując :) ale nawet jest wyjscie z tego,poniewaz jak dostaniesz ta smieciowke to mozesz sam sobie oplacac niektore skladki wiec nie ma problemu z tym chcesz to placisz nie to nie. odp. umowa śmieciowa w transporcie międzynarodowym, a jeżeli nie to sam sobie opłacasz składki lub nie hehhehehhehe lub nie napisał hehhe super :):):) rewelacja :):):) pozdrawiam :):):) hehhehe

klik end kupens :)

masz tekst pana pod nickiem oka, cytuje :) @oka - nie dość, że jest proponowana umowa o pracę, to jeszcze wypłata jest w terminie i dadzą nawet ubezpieczenie. hahaha dadzą nawet ubezpieczenie hahaha no mega wyznacznik bardzo dobrej firmy, od jakiegoś czasu pracodawca wypełnia odpowiedni druk A1 się nazywa lub A2 nie pamiętam i wysyła lub zawozi do ZUS i człowiek który współpracuje z nimi powiedzmy kierowca jest ubezpieczony podczas wykonywania pracy za granicą typu powiedzmy pobyt w szpitalu itp., wtedy nie płacisz za taki pobyt jako członek unii europejskiej, a jak czytam wypoty typu nawet oferują ubezpieczenie hehhe to chyba można się domyśleć kto kto napisał taki głod...y kawałek :)

onnn
@klik end kupens :) 07.01.2016 10:26
masz tekst pana pod nickiem oka, cytuje :) @oka - nie dość, że jest proponowana umowa o pracę, to jeszcze wypłata jest w ter...

Ubezpieczenie ZUS to podtawa, raczej tu mowa o dodatkowym ubezpieczeniu. ECUZa każdy raczej ma ale jeżeli firma sama daje dodatkowe ubezpieczenie to miło z ich storny.

klik end klops :)

a ludzie pod nickami o2, ragon, kamilek, oka, przecież to na pierwszy rzut oka widać że to ekipa z biura tej firmy hhehe tylko jakiś valduś kiepski łyknie takie głodne kawałki heheh z resztą Ty Darku także chyba należysz do tej brygady RR,

klik

kolego nie doszukuję się absolutnie żadnego problemu, ktoś tam wyżej napisał że chyba dobra firma gdyż oferuje umowę o pracę a więc jakim wyznacznikiem dobrobytu firmy jest fakt że firma zajmująca się danym owym fachem oferuje umowę o pracę, a widziałeś kiedyś firmę transportową zajmującą się transportem międzynarodowym która zatrudniała na umowę zlecenie lub na umowę o dzieło albo na 1/2 lub jakąś barbarzyńską heh na 1/4 etatu? bo ja nie i nie oszukujmy się że taka istnieje jeżeli istnieje to wymień chociaż jedną, może w transporcie krajowym znajdzie się jakiś waldek kiepski lub maryyyjan pażdzioch który taką oferuje a jakiś osio........ l się na to godzi ale nie w transporcie międzynarodowym pozdrawiam kolego :)

Zostaw opinię o A2B-online Polska Sp. z o.o. - Długołęka

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie A2B-online Polska Sp. z o.o.