Grupa VSC

Wrocław

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o Grupa VSC

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa VSC

paulina

Z firmą VSC współpracuję od 2012 roku. Płacą, choć stawki są niskie, ale zawsze w terminie. Ogólnie jestem zadowolona. Obecnie mam też więcej ciekawych badań. Różne sytuacje bywają, ale zawsze można się porozumieć z koordynatorem.

nigdywiecej

Zgłosiłem sie do badania bo akurat byłem przejazdem w miejscowosci wktorej było badanie tajemniczy klient i w dniu badania instytucja była zamknieta. Koordynatorka stwierdziła ze skoro sie głosiłem to mam to wykonać!!! czyli mam wrócic nastepnego dnia do tej miejscowosci !! bylem tam przejazdem i przy okazji i mam rzucic wszystko i jechac tam jeszcze raz przez pół Polski!! Pretensja szanownej Pani koordynator jest żałosna! i ten tupet!

sss
@nigdywiecej 09.06.2017 14:54
Zgłosiłem sie do badania bo akurat byłem przejazdem w miejscowosci wktorej było badanie tajemniczy klient i w dniu badania in...

potrafisz udowodnić, że było zamknięte? i finalnie czy zadzwoniłeś przed badaniem do koord , żeby potwierdzić, że mogę tylko tego dnia i nigdy pozniej pytajac czy im pasuje? jak zgłosiłeś się na pałe w system i nie ogarnąłeś wiarygodnego dowodu plus od razu tel do koorda lub mail aby ślad był, że było zamknięte to się nie dziw, że przejedziesz się na wycieczkę)

audytor

Przejrzyste warunki współpracy, dobry kontakt z koordynatorami. Niestety stawki bardzo niskie i firma niechętnie płaci za dojazdy, ale to jest wina audytorów, którzy zgadzają się na robienie badań "przy okazji".

Andrzej

Może nie płacą zbyt wiele ale zawsze na czas, wszystkie audyty widoczne na profilu przydzielenie ,akceptacja i rozliczenie, bardzo przejrzyście,edytorzy i koordynatorzy spoko.Szkoda że ciężko o dopłatę za dojazd, chętnie brałbym więcej badań.

Slaska dziewoja
@Andrzej 29.04.2017 23:08
Może nie płacą zbyt wiele ale zawsze na czas, wszystkie audyty widoczne na profilu przydzielenie ,akceptacja i rozliczenie, bar...

No z doplata mogliby cos zrobic bo nikt nie bedzie dokladal do dojazdu np. Stawke za km. Firma spoko placa na czas koordynatorzy ok. Choc jak sie troche popracuje juz mozna ocenic do czego sie zglaszac warto a co jest strata czasu z uwagi na szczegolowosc ankiety i mozliwosc problemow.

Tomasz

Jestem zadowolony z pracy w VSC. Jako praca dodatkowa jest to fajne rozwiązanie.

Karola

Strata czasu . Wynagrodzenie marne w porownaniu z konkurencją (koło 20 zł). Nie jest to wynagrodzenie gwarantowane bo twoje badanie może sie nie spodobac oceniającemu lub nie spelniać scenariusza (nie z twojej przyczyny) i muszisz bujać się raz jeszcze. Nie wspomne o czasie dojazdu i wypelnianiu ankiety - czasem nawet 30 minut !! Koordynatorzy w miare przyjaźni ale zdarzaja się wredne i wścibskie babska z którymi nie da sie pracowac. Odradzam - chyba że jestes osobą która nie ma co robić w wolnym czasie .

Gngk

Konkurencyjne firmy zaczynaja placic znacznie lepiej i minus za koniecznosc zrobienia ankiety tego samego dnia. Reszta ok. Koordynatorzy spoko.

Gngk

Konkurencyjne firmy zaczynaja placic znacznie lepiej i minus za koniecznosc zrobienia ankiety tego samego dnia. Reszta ok. Koordynatorzy spoko.

Janusz
@Gngk 08.01.2017 12:08
Konkurencyjne firmy zaczynaja placic znacznie lepiej i minus za koniecznosc zrobienia ankiety tego samego dnia. Reszta ok. Koor...

Hej możesz podać jakieś nazwy tych konkurencyjnych lepiej płatnych firm?

zdegustowany

Aha... firma która wykorzystuje ludzi - Zrobilem jedno z badan na ich zlecenie , po czym koordynatorce cos sie nie zgadzalo( kolor jakichs stojakow na ulotkii był w sklepie inny niz podano w instrukcji (mialy byc czerwone a były przezroczyste). I mimo iz wykonalem swoja prace kordynatorka zadzownila do mnie ze to sie niee wlasnie nie zgadza i jesli nie wroce do sklepui nie zrobie zdjec aby miala dowód to niestety nie zapłaca mi za badanie! Pomijam ton wypowiedzi tej pani. .Mimo ze w wytycznych nie było mowy o robieniu zdjec!! W rezultacie prawie dopłaciłem do audytu (sklep w ktorycm robilem audyt nie był blisko!-przejazd komunikacja kosztuje) gdyz szanownej pani koordynator kolor sie nie zgadzal! racja była po mojej stronie ! a ja nie polecam tego typu firm . Klient zadowolony a wy pracujecie za grosze albo i dopalcaja c za przejazdy., Nigdy wecej!

uczciwy

uczciwa? chcieliby zeby im robic badania za złotówke poswiecajac na to kilometry i kilka godzin . Wymagania jak do przysłowiowych sprzątaczek/niań z ukrainy i płace podobne.

Adam4

VSC to banda dzifek

ala

co wy gadacie długo na pieniądze czekać trzeba a wymagania

irytacja
@ala 16.02.2016 22:24
co wy gadacie długo na pieniądze czekać trzeba a wymagania

zgadzam sie. mozesz poswiecic pol dnia a dojazd i powrot za grosze . mozesz jechac w srodku nocy .w warunkach ciezkich ale jesli nie wyrobisz na czas to sa problemy. a wszystko zeby zarobic 20 zł. nie warto. apanie sobie siedza w budynku i wymagaja czasem cudow. niech same jade na te wsie i zadupia.

golka

zgadzam sie ,dobra firma,uczciwa

Maja

Polecam firmę, wszystko sprawnie, świetny kontakt z kordynatorami. Pieniądze płacone do 30 dni po audycie.

Kama
@Maja 14.03.2015 07:27
Polecam firmę, wszystko sprawnie, świetny kontakt z kordynatorami. Pieniądze płacone do 30 dni po audycie....

Jasne warunki współpracy, wynagrodzenie w terminie. Polecam:)

Zostaw opinię o Grupa VSC - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa VSC