Ogółem jest to moje najgorsze doświadczenie pracowe do tej pory. Po pierwsze firma sama w sobie niby będąc międzynarodowym korpo, to w Polsce zachowuje się jak stereotypowe polskie biuro - i w kwestiach kultury, relacji między HR-ami a pracownikami, a także oszczędzaniu na wszystkim co popadnie. Ciągle brakuje pieniędzy, nie praktykują żadnych dodatkowych benefitów, nie istnieją rzeczy typu prezenty z okazji świąt, czy inne tego typu tzw. wzmacniacze dla pracowników. HR-y są absolutnie do wymiany, panuje mocno pasywno-agresywna atmosfera, odpowiedzi są zawsze bardzo zimne, wszystko jest takie zbyt poważne i bez uśmiechu czy dobrego słowa. Biuro jest tylko po to by siedzieć tam 8 godzin i nie ma żadnych udogodnień, w kuchniach są ekspresy do kawy, ale brakuje darmowej wody pitnej. Chyba, że weźmiesz tą z ekspresu. To i tak nie ma nawet szklanek. Zero jakichś przekąsek, chyba że ktoś przyniesie albo menadżer zadba. Nawet owocowych czwartków nie ma, a wiadomo jakie żarty się wokół tego robi. No w poniedziałki dają "gratisik" by umilić pracę po weekendzie, ale to TYLKO w poniedziałki. Firma od siebie NIC nie daje, żadnych fajnych eventów (może raz na rok Halloween party), żadnych udogodnień, żadnych benefitów poza takimi podstawowymi. Do tego panuje niemiła atmosfera, osoba która zarządza biurem jest osobą absolutnie nie pozytywną, lubi pokazywać że ma władzę nad wszystkimi, nie jest pomocna, lubi straszyć, jest po prostu nie miła i nie ma granic by tego pokazywać. To samo z innymi osobami na wysokich stanowiskach, zachowują się jakby pozjadali wszystkie rozumy i lubią nie odpowiadać na pytania ich "podwładnych" tylko parsknąć "domyśl się". Zero jakiejkolwiek empatii. Jak nie trafisz na zgrany zespół - to jest najgorsze miejsce do pracy, jeżeli zależy Ci na atmosferze. Przymuszają chodzić do biura, ale niczym nie zachęcają, tylko karzą jak nie będziesz. Ciągle tylko kary. Wszystko ciągle jest nie tak. Jest to bardzo męczące pracować w miejscu gdzie wszyscy są nieszczęsliwi i to na siebie przenoszą. Jedynie wynagrodzenia są ok. Nie ma pojęcia jakim cudem firma otrzymała odznakę "top employer" czy jak to się tam nazywa, bo na prawdę nie spełniają wielu podstawowych oczekiwań. W kwestoo parkingu jest 30 miejsc na 900 pracujących osób. I też sam system jest tak absurdalny, że łatwiej przyjechać tramwajem. Absolutnie nie polecam pracy tutaj, nie jest to firma międzynarowoda, nie panuje to atmosfera owej, pracownicy są traktowani jako maszyny do roboty, a nie ludzie, jak odejdziesz, to każdy ma to gdzieś, nie ważne jak świetnym jesteś pracownikiem.
Zazwyczaj imprezy są finansowane z funduszu socjalnego i są oczywiście nieobowiązkowe ;)
Nie interesował się już ktoś bardziej tym ile mniej więcej na nie schodzi? zastanawiam się nad wariantem dla osób które w ogóle nie uczęszczają. Nie mogłyby starać się o jakiś ekwiwalent? I czy podobnie mogłoby być z innymi benefitami?
idealna firma dla mnie :) 1) nie mam ochoty sie usmiechac do ludzi, ktorych nie lubie 2) jestem oszczednym typem - bardzo dobrze, niech jeszcze zlikwiduja imprezy - nie chce w tym uczestniczyc, mam znajomych poza praca 3) benefity - nie sa potrzebne, nie zamierzam sie pocic w jakiejs sieciowej silowni ani chodzic do sieciowych lekarzy, wole prywatnie 4) wode tez kupuje sama, nie mam 5 latek, ze trzeba mi do plecaczka wlozyc papu i soczek 5) Szklanki ogolnodostepne - fe, mam swoj bidon 6) i swoja kawe tez mam :) - nie pije byle jakich kaw 7) z mam swoj ekspres 8) nie ma sensu robic owocowych czwartkow jesli owoce nie beda organiczne, szanujmy srodowisko! 9) jeszcze raz powtarzam - zadnych eventow nie chce, nie chce sie integrowac po pracy z nikim, do pracy chodze tylko aby pracowac i zarabiac kase dla firmy i dla siebie 9) do osoby zarzadzajacej - jak jestes kompetentna to mozesz byc niemila, jestem duza dziewczynka i nie musze byc nianczona 10) moge zaparkowac na platnym, w koncu chyba dobrze placa, co nie?
11) dodac mozna jeszcze szanuj szefa swego, bo mozesz miec gorszego ;) Faktycznie zgodze sie, ze czesc zarzutow troche naciagana (ktos jeszcze idzie do pracy dla owocowych czwartkow?). Najwazniejsza i tak pozostaje kwota na koncie co miesiac - a ta zakładam, że jest przyzwoita, skoro zaoszczedzili na owocach czy eventach ;)
Moją opinię piszę po kilku msc pracy. 1. Dostałam się tutaj przez ogłoszenie z LinkedIn. Bez żadnych znajomości. Proces rekrutacyjny odbył się w 3 etapach. Bez zbędnego przedłużania. Było to moje drugie podejście, żeby się tu dostać. 2. Klimat pracy jak i ludzie są zdecydowanie na plus. 3. Biuro nowoczesne, warunki pracy bardzo dobre. Happy monday i wiele innych bardzo fajnych wydarzeń. 4. Praca hybrydowa plus dodatkowe pula dni do wykorzystania na HO. 5. Wynagrodzenie wydaje mi się, że zależy od umiejętności i tego ile sobie wywalczysz. Ja osobiście bardzo polecam pracę w Qiagen. Piszę tą opinię, gdyż sama jakiś czas szukałam tu konkretnych informacji o warunkach pracy, a nie znałam nikogo z wewnątrz firmy.
Drugie podejście? O ile to nie osobiste to zdradzisz czemu za pierwszym razem się nie udało? Jaki był kontrargument? Co do sugestii odnośnie wywalczania to co masz na myśli? Dosłownie polecasz często ubiegać się o podwyżkę i to może wystarczyć?
Za pierwszym razem został wybrany inny kandydat. Z drugim razem startowałam na inne stanowisko i się dostałam. A co do wynagrodzenia wynegocjowałam na samym początku. Oczywiście wszystko zależy od Twoich kompetencji na dane stanowisko
Ja mam pytanie co do tego biura. Nowoczesne, czyli to jest open space, czy raczej mniejsze pomieszczenia do pracy? I co z zapleczem socjalnym? Jest kuchnia czy jakas stołówka? Jakie jest wyposażenie w takim miejscu, jakiś sprzet agd jest??
Całe biuro podzielone na kilka open space'ów dla konkretnych działów. Jest parę kuchni, w których są lodówki, zmywarki, mikrofalówki, ekspresy do kawy i talerze, kubki, sztućce. Można też zamówić do biura coś od dostawców (Kanapkaman) i jest zniżka w Marche obok biura.
Działu zazwyczaj iluosobowe mogą być? Ciekawi mnie praca osób, które źle czują się w takich przestrzeniach. Czy na każdym dziale tak jest, że trzeba stale być w grupie podczas dnia pracy? nie można starać się o osobna przestrzeń?
Chyba najgorsza praca w moim zyciu. Atmosfera jest napieta, jest tutaj po prostu dziwnie.
Napięta z jakiego powodu? Szef nie do życia czy chodzi o ludzi bo czytałem o plotkowaniu i donoszeniu. Tu nikt tego nie tępi bo to zwykle rozwala motywacje do pracy.
Często pojawiają się tu podwyżki? Ktoś wczesniej wspominał, że proces rekrutacji potrafi być długi i żmudny, zwłaszcza przy szczególnie potrzebnych specjalistach. Czy mogą oni po zatrudnieniu liczyć na regularny wzrost wynagrodzenia, czy raczej zostają z tym, co wynegocjowali na początku?
Czy firma QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Są widełki związane z poziomem zawodowym opartym na kwalifikacjach i doświadczeniu. Widełki są takie same dla wszystkich z tego poziomu. Ale jak zwykle i w każdej firmie, ile sobie kandydat wynegocjuje to jego - czy górny czy dolny pułap.
Nie czaje tylko z czego sie to bierze żeby ludzie mieli do siebie jakieś takie nieprzyjemne podejście. Po co jakieś donoszenie i tym podobne? można mieć z tego profit?
(usunięte przez administratora)
Podpisuję się pod tą opinią. Okropne miejsce pracy, złe zarządzanie w najgorszym tego słowa znaczeniu. Januszostwo, donoszenie. Jak się szanujesz i nie jesteś w desperacji- nie aplikuj. Przynajmniej zdrowie zachowasz.
Zespół firmy jest kompetentny i pomocny, co sprawia, że praca tutaj jest przyjemna. Wszyscy pracownicy są dobrze przeszkoleni i chętni do współpracy. Dzięki temu możemy wspólnie osiągać nasze cele.
Ogółem jest to moje najgorsze doświadczenie pracowe do tej pory. Po pierwsze firma sama w sobie niby będąc międzynarodowym korpo, to w Polsce zachowuje się jak stereotypowe polskie biuro - i w kwestiach kultury, relacji między HR-ami a pracownikami, a także oszczędzaniu na wszystkim co popadnie. Ciągle brakuje pieniędzy, nie praktykują żadnych dodatkowych benefitów, nie istnieją rzeczy typu prezenty z okazji świąt, czy inne tego typu tzw. wzmacniacze dla pracowników. HR-y są absolutnie do wymiany, panuje mocno pasywno-agresywna atmosfera, odpowiedzi są zawsze bardzo zimne, wszystko jest takie zbyt poważne i bez uśmiechu czy dobrego słowa. Biuro jest tylko po to by siedzieć tam 8 godzin i nie ma żadnych udogodnień, w kuchniach są ekspresy do kawy, ale brakuje darmowej wody pitnej. Chyba, że weźmiesz tą z ekspresu. To i tak nie ma nawet szklanek. Zero jakichś przekąsek, chyba że ktoś przyniesie albo menadżer zadba. Nawet owocowych czwartków nie ma, a wiadomo jakie żarty się wokół tego robi. No w poniedziałki dają "gratisik" by umilić pracę po weekendzie, ale to TYLKO w poniedziałki. Firma od siebie NIC nie daje, żadnych fajnych eventów (może raz na rok Halloween party), żadnych udogodnień, żadnych benefitów poza takimi podstawowymi. Do tego panuje niemiła atmosfera, osoba która zarządza biurem jest osobą absolutnie nie pozytywną, lubi pokazywać że ma władzę nad wszystkimi, nie jest pomocna, lubi straszyć, jest po prostu nie miła i nie ma granic by tego pokazywać. To samo z innymi osobami na wysokich stanowiskach, zachowują się jakby pozjadali wszystkie rozumy i lubią nie odpowiadać na pytania ich "podwładnych" tylko parsknąć "domyśl się". Zero jakiejkolwiek empatii. Jak nie trafisz na zgrany zespół - to jest najgorsze miejsce do pracy, jeżeli zależy Ci na atmosferze. Przymuszają chodzić do biura, ale niczym nie zachęcają, tylko karzą jak nie będziesz. Ciągle tylko kary. Wszystko ciągle jest nie tak. Jest to bardzo męczące pracować w miejscu gdzie wszyscy są nieszczęsliwi i to na siebie przenoszą. Jedynie wynagrodzenia są ok. Nie ma pojęcia jakim cudem firma otrzymała odznakę "top employer" czy jak to się tam nazywa, bo na prawdę nie spełniają wielu podstawowych oczekiwań. W kwestoo parkingu jest 30 miejsc na 900 pracujących osób. I też sam system jest tak absurdalny, że łatwiej przyjechać tramwajem. Absolutnie nie polecam pracy tutaj, nie jest to firma międzynarowoda, nie panuje to atmosfera owej, pracownicy są traktowani jako maszyny do roboty, a nie ludzie, jak odejdziesz, to każdy ma to gdzieś, nie ważne jak świetnym jesteś pracownikiem.
Zazwyczaj imprezy są finansowane z funduszu socjalnego i są oczywiście nieobowiązkowe ;)
Nie interesował się już ktoś bardziej tym ile mniej więcej na nie schodzi? zastanawiam się nad wariantem dla osób które w ogóle nie uczęszczają. Nie mogłyby starać się o jakiś ekwiwalent? I czy podobnie mogłoby być z innymi benefitami?
idealna firma dla mnie :) 1) nie mam ochoty sie usmiechac do ludzi, ktorych nie lubie 2) jestem oszczednym typem - bardzo dobrze, niech jeszcze zlikwiduja imprezy - nie chce w tym uczestniczyc, mam znajomych poza praca 3) benefity - nie sa potrzebne, nie zamierzam sie pocic w jakiejs sieciowej silowni ani chodzic do sieciowych lekarzy, wole prywatnie 4) wode tez kupuje sama, nie mam 5 latek, ze trzeba mi do plecaczka wlozyc papu i soczek 5) Szklanki ogolnodostepne - fe, mam swoj bidon 6) i swoja kawe tez mam :) - nie pije byle jakich kaw 7) z mam swoj ekspres 8) nie ma sensu robic owocowych czwartkow jesli owoce nie beda organiczne, szanujmy srodowisko! 9) jeszcze raz powtarzam - zadnych eventow nie chce, nie chce sie integrowac po pracy z nikim, do pracy chodze tylko aby pracowac i zarabiac kase dla firmy i dla siebie 9) do osoby zarzadzajacej - jak jestes kompetentna to mozesz byc niemila, jestem duza dziewczynka i nie musze byc nianczona 10) moge zaparkowac na platnym, w koncu chyba dobrze placa, co nie?
11) dodac mozna jeszcze szanuj szefa swego, bo mozesz miec gorszego ;) Faktycznie zgodze sie, ze czesc zarzutow troche naciagana (ktos jeszcze idzie do pracy dla owocowych czwartkow?). Najwazniejsza i tak pozostaje kwota na koncie co miesiac - a ta zakładam, że jest przyzwoita, skoro zaoszczedzili na owocach czy eventach ;)
Jak widać po ofercie dla Key Account Managera od kandydata wymaga się minimum 4 lat doświadczenia. nie wskazano przy tym niestety widełek albo podstawy wynagrodzenia. czy jesteście w stanie je określić?
Cześć. Czy mógłbym prosić o informacje jak wygląda drugi etap rekrutacji na stanowisko Dispatch Specialist z j. obcym i jak kształtują się zarobki na tym stanowisku?
Wczoraj pojawiła się oferta dla specjalisty ds. łańcucha dostaw. Z treści już wiem, że doświadczenie wcale nie jest wymagane, jeśli już to mile widziane. Zastanawiam się ile mogą zaproponować podstawy osobie, która już ma dwuletnie doświadczenie?
Człowiek chciał aplikować a wy tu o jakiejś taniości i nieumiejętnym zarzadzaniu piszecie? Sporo ofert dziś dodali na taki portal, jedna z nich wpadła mi w oko, chodzi o specjalistę ds. aplikacji sprzedażowych. Po przeczytaniu niektórych komentarzy zaryzykuję jednak zapytanie o sytuacje w tamtejszym dziale, wpasowuje się w wymogi. Czy mógłby ktoś proszę obiektywnie ocenić plusy i minusy?
Czy są teraz jakieś redukcje? sugestia dotycząca kryzysu mnie zaciekawiła, ponieważ widziałam, że było z ponad 10 ofert dodanych, mnie tak tylko wstępnie interesowała ta dla młodszego kontrolera. W wymogach jest napisane, że potrzebny byłby dyplom studiów ekonomicznych / rachunkowości i tym podobnych. zastanawiam się czy logistyka na spokojnie może się pod to podciągnąć?
Czy zatrudniał się może ktoś jako Architekt Zabezpieczeń? Chce tylko wstępnie poznać zarobki z tej oferty, która jest wystawiona. Nie są wprost wskazane, tu chyba także o nich nie pisano. Może ktoś wiec określić widełki placowe? Na ile byście polecali spróbować złożyć CV? teraz jak długo sam proces by trwał?
Moją opinię piszę po kilku msc pracy. 1. Dostałam się tutaj przez ogłoszenie z LinkedIn. Bez żadnych znajomości. Proces rekrutacyjny odbył się w 3 etapach. Bez zbędnego przedłużania. Było to moje drugie podejście, żeby się tu dostać. 2. Klimat pracy jak i ludzie są zdecydowanie na plus. 3. Biuro nowoczesne, warunki pracy bardzo dobre. Happy monday i wiele innych bardzo fajnych wydarzeń. 4. Praca hybrydowa plus dodatkowe pula dni do wykorzystania na HO. 5. Wynagrodzenie wydaje mi się, że zależy od umiejętności i tego ile sobie wywalczysz. Ja osobiście bardzo polecam pracę w Qiagen. Piszę tą opinię, gdyż sama jakiś czas szukałam tu konkretnych informacji o warunkach pracy, a nie znałam nikogo z wewnątrz firmy.
Drugie podejście? O ile to nie osobiste to zdradzisz czemu za pierwszym razem się nie udało? Jaki był kontrargument? Co do sugestii odnośnie wywalczania to co masz na myśli? Dosłownie polecasz często ubiegać się o podwyżkę i to może wystarczyć?
Za pierwszym razem został wybrany inny kandydat. Z drugim razem startowałam na inne stanowisko i się dostałam. A co do wynagrodzenia wynegocjowałam na samym początku. Oczywiście wszystko zależy od Twoich kompetencji na dane stanowisko
Ja mam pytanie co do tego biura. Nowoczesne, czyli to jest open space, czy raczej mniejsze pomieszczenia do pracy? I co z zapleczem socjalnym? Jest kuchnia czy jakas stołówka? Jakie jest wyposażenie w takim miejscu, jakiś sprzet agd jest??
Całe biuro podzielone na kilka open space'ów dla konkretnych działów. Jest parę kuchni, w których są lodówki, zmywarki, mikrofalówki, ekspresy do kawy i talerze, kubki, sztućce. Można też zamówić do biura coś od dostawców (Kanapkaman) i jest zniżka w Marche obok biura.
Działu zazwyczaj iluosobowe mogą być? Ciekawi mnie praca osób, które źle czują się w takich przestrzeniach. Czy na każdym dziale tak jest, że trzeba stale być w grupie podczas dnia pracy? nie można starać się o osobna przestrzeń?
Pracował ktoś z Was jako Designer w firmie QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.? Powiecie, na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?
Cześć, możesz napisać dlaczego nie polecasz? Nie widzę niestety teraz takiej oferty, a interesowałaby mnie. W czerwcu były ostatnie nabory, że wtedy pytanie padło? Co z pracą jest nie tak? Dużo obowiązków czy o co chodzi?
W moim odczuciu środowisko pracy w tej firmie jest zbyt mocno przesiąknięte emocjami. Brak natomiast skrupulatnego planowania. Dla mnie praca tu była dość nieprzyjemnym doznaniem i cieszę się, że dość szybko się zakończyła. Szkoda bo firma ma spory potencjał.
Dopowiesz jednak coś więcej na temat właśnie tego wspomnianego planowania? Ja mimo wszystko widziałem tę ofertę dla Juniora na obsługę klienta z językiem niemieckim i ze względu na własne wstępne doświadczenie chciałem spróbować co by się podszkolić. Warunki spełniam, do biura mam blisko. Czy przy takich warunkach, żeby móc dojść do jakiejś specjalizacji byś może polecił? Zależy mi na szczerym uzasadnieniu
Zespół rekrutacyjny przeprowadzajacy z tobą rozmowę techniczna to loża szyderców bez kompetencji. Zadają ci pytanie, pada odpowiedź i głucha cisza... "nie wiem", "nie mam pojęcia", "nie znam prawidłowej odpowiedzi, bo mi kolega napisał pytania", chyba tylko takie odpowiedzi cisną się na usta rekrutujących. Na koniec oczywiście brak feedbacku. Nie polecam tracić czasu.
Słabo to wygląda faktycznie, a na jakie stanowisko startowałeś? Przed tą rozmową techniczną jest spotkanie z kimś z HRu? Przedstawili ci jakieś konkrety o zatrudnieniu, zarobkach?
Niestety nie polecam. Managerowie zapatrzeni jedynie na krótkoterminowy wynik finansowy i ślepe podporządkowanie mało kompetentnym osobom. Śmiech na sali. @Pracodawca do poprawki.
Niekompetentna kadra. Mają płacone za dzwonienie do ludzi i nic z tego dalej nie wynika. Nie czytają dokumentów nawet jak masz dyplom z niemieckiego. Wstawiają lewe oferty pracy. Zaznaczasz, że rozmowa ma być telefoniczna a piszą do ciebie o spotkaniu na zoom na weryfikację językową. Weryfikacja nie obchodzi mnie, bo mam dyplom. Praca mogłaby mnie obchodzić, jeśli czytaliby dokumenty aplikacyjne w systemie i byli w stanie złożyć ofertę.
w sumie faktycznie mają za to płacone? w sensie wiadomo jak za telefon się tych wobec tego rozlicza skoro tak piszesz? jest wzmianka o jakiś nietypowych ofertach pracy, podasz szczegóły? co w nich takiego i kiedy najczęściej są wrzucane?
Dlaczego masz problem z weryfikacja twoich umiejętności językowych? Skoro masz dyplom z języka niemieckiego to jaki jest to dla Ciebie problem wziąć udział w rozmowie z lektorem?
To, że masz dyplom to nie jest od razu wystarczające potwierdzenie, różni ludzie się trafiają... też mam studia językowe i też sprawdzali znajomość tego języka, kilka pytań dosłownie w bardzo luźnej atmosferze. Pracodawca ma prawo weryfikować informacje podane w CV. Roszczeniowe podejście, nie dziwię się, że pracodawca nie zdecydował się złożyć oferty pracy.
Czyli u Ciebie jak z tą rozmową jest, była jakoś niedawno, że jeszcze oznaczasz siebie jako kandydatkę? to po jakim czasie mogą dać odp? zależy od liczby ludzi? Ilu średnio chętnych może teraz być jest jakaś spora konkurencja?
Widać że dopiero wchodzisz na rynek pracy... Dyplom niewiele dziś znaczy. Szczególnie po filologii. Znam nauczycieli języków dorabiających tłumaczeniami i korepetycjami z języka którego jak mówisz mają dyplom, mówiących jednak nie wystarczajaco dobrze aby nadawali się do pracy na stanowiskach wymagających kontaktu z klientem. Weryfikacja lingwistyczna kogoś kto faktycznie jest pewny swoich umiejętności nie powinna budzić aż takich defensywnych emocji jakich próbkę mamy powyżej. Wynika zatem z tego że jak najbardziej jest wskazana. Schowaj urażoną dumę do kieszeni a może uda ci się zrobić użytek ze swoich umiejętności.
Na jakie wynagrodzenie można liczyć w firmie QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.? 2 czerwca na portalu Pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Senior Accountant. Ktoś z Was aplikował?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - Wrocław
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w QIAGEN BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 4 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Powstańców śląskich 95
53-332 Wrocław - NIP: 8992738812 KRS: 0000438176
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.
- Apo-Discounter.pl Sp. z o.o.
- "Ciarko" Sp. z o.o.
- DOZ S.A.
- ROBYG S.A.
- Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus
- Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
- PCH Consulting Paweł Chołota
- Trzaska Marek Firma Handlowo Usługowa Mar-Pol
- Empress Nieruchomości Sp. z o.o.
- Paweł Tyszkiewicz P.T. Partner
- Energy Experts Karolina Rusinowicz
- Avus Polska Worldwide Claims Service Sp. z o.o.
- Rockbridge Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
- Daniel Duniak RDK Productions
- J.P. Morgan Poland Services Sp. z o.o.
- Masteria Broker Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |