opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

GEA Tuchenhagen Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.6/5

Na podstawie 164 ocen
Opinie(290)
Dodaj opinię

Opinie(290)

Dodaj opinię
Logo
  • O nas
  • .
  • Certyfikaty
  • .
  • Dlaczego warto pracować w GEA Tuchenhagen Polska?
  • .
  • Rekrutacja
  • .
  • Kontakt

O nas

Certyfikaty

Dlaczego warto pracować w GEA Tuchenhagen Polska?

Rekrutacja

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Koszalin
  • Słupsk
  • Kołobrzeg
  • Szczecinek
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Koszalin
  • Stare Bielice
  • Niekłonice
  • Łubniki
  • Przybyradz
  • Kretomino
  • Konikowo
  • Skwierzynka
  • Mścice
  • Kędzierzyn
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Koszalin
  4. /
  5. Opinie o GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o GEA Tuchenhagen Polska Koszalin

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Pracownik

    17.06.2026 20:14

    Pracownik

    Tyle komentarzy nieprzychylnych o przełożonych. To teraz może niech przełożeni rozejrzą się po hali. Niech w końcu się zajmą (usunięte przez administratora) który podjudza pracowników, nie pali a siedzi non stop na palarni i wymyśla na pracowników głupoty, psując im ich komfort pracy. A później płaczę za egzaminem.
    #OperatorMaszyn

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Mleko

    23.06.2026 17:00

    Były pracownik

    Przepraszam,może jestem nieogarniety/ta, na czym wam zależy? Śmiesznie już było,teraz jest tragicznie! I nie zanosi sie na nic lepszego!Top pracodawca,chyba kupowane to było na targu w(usunięte przez administratora)Proponuję wsłuchać się w opinie o firmie w Koszalinie, i uwierzyć w nie,tam jest wszystko.

    Nowy wpis

    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    01.07.2026 16:12

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Możemy zapewnić, że wszelkie decyzje są analizowane, a zgłoszenia monitorowane. Środowisko pracy i bezpieczeństwo naszych pracowników są dla nas priorytetem. Rozumiemy, że każdy może mieć własne zdanie, ale wszelkie obraźliwe wypowiedzi będą przez nas usuwane. Rozumiemy emocje, ale nie brak szacunku.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Goethe

    30.06.2026 20:15

    Kandydat

    Pytanie do obecnych i byłych pracowników: jak Waszym zdaniem wygląda w tej firmie dobór osób na stanowiska kierownicze, techniczne i decyzyjne? Czy faktycznie liczą się kompetencje, doświadczenie oraz umiejętność pracy z ludźmi, czy zdarza się, że osoby o przeciętnych kwalifikacjach zatrudniają lub promują jeszcze słabszych kandydatów? Innymi słowy: czy w firmie widać mechanizm, w którym „gracze B zatrudniają graczy C”, bo nie chcą mieć wokół siebie ludzi bardziej kompetentnych? Pytam, ponieważ po lekturze części opinii można odnieść wrażenie, że problemy z organizacją pracy, wdrażaniem nowych osób i zarządzaniem nie są pojedynczymi przypadkami. Chętnie poznam konkretne doświadczenia — bez nazwisk, emocjonalnych wyzwisk i ujawniania danych osób.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Goethe

    30.06.2026 20:14

    Kandydat

    Pytanie do osób, które pracowały lub pracują w tej firmie: jak w praktyce wyglądają rekrutacje, awanse i dobór ludzi na stanowiska techniczne oraz kierownicze? Czy mieliście poczucie, że kompetencje i doświadczenie są realnie brane pod uwagę, czy raczej decydują inne czynniki? Z komentarzy trudno to jednoznacznie ocenić, dlatego chętnie przeczytam konkretne doświadczenia — bez wskazywania nazwisk.
    ReviewUserIcon
    Mleko

    29.05.2026 08:28

    Były pracownik

    Tak sie zastanawiam,co gryzie tę firmę ,że usuwają komentarze! Prawda jest niewygodna ale daje poczucie celu! W poprzednim poście użyto słowa DNA które nie moze byc zaakceptowane przez firmę,czyli coś ukrywają. BTW zastanawiam sie analizując wpisy,czy dzial HR nie tworzy pozytywnej fikcji!? Tzn. sam pisze klopsa aby na niego ładnie odpowiedzieć
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    08.06.2026 13:57

    Pracodawca

    Prosimy o kontakt z gowork.pl w celu wyjaśnienia tej kwestii.
    ReviewUserIcon
    Mleko

    17.06.2026 09:13

    Były pracownik

    To nie w moim interesie ani żadnego innego współpiszącego jest dbanie o wyjaśnienie znikających słów,postów. Firma powinna zadbać o swój przyzwoity wizerunek. Tymczasem kiepsko to wygląda.
    ReviewUserIcon
    Mleko

    28.05.2026 17:37

    Były pracownik

    Ją cie kręcę co za fikołki tam się odczyniają. Chyba im sie (usunięte przez administratora) oberwało.
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    01.06.2026 16:07

    Pracodawca

    Dziękujemy za komentarz. Ciężko nam się odnieść to tej opinii, ze względu na zbyt małą ilość informacji.
    ReviewUserIcon
    Gołąb alfa

    20.05.2026 21:51

    Pracownik

    Nie do końca rozumiem, skąd ta cała nagonka na zarządzanie w firmie czy zarobki. Wynagrodzenie mimo braku podwyżek dalej jest na satysfakcjonującym poziomie na tle innych firm w okolicy. Gea przechodzi dalej przez trudny okres ale z roku na rok widać poprawę i generujemy coraz większe przychody. Pokazuje to również, że biuro wywiązuje się z własnych obowiązków i sukcesywnie zmienia, i dopracowuje wszystkie procesy. Sytuacja na produkcji wygląda podobnie. Nie wiem jak to wygląda w innych działach ale u(usunięte przez administratora) brygadziści dbają o ciągłość produkcji, załatwiają brakujący materiał na czas i jak z normalnymi ludźmi, można się z nimi dogadać w każdej kwestii. A to się ceni. Jak najbardziej każdemu polecam podjąć się tutaj pracy bo takiej atmosfery jak tutaj nigdzie indziej w okolicy nie znajdziesz.
    #Ceo
    ReviewUserIcon
    Gołąb alfa

    29.05.2026 18:18

    Pracownik

    Owszem w firmie było kilka przypadków nieprzedłużenia umów ale prawo w tym przypadku działa w dwie strony. Piszesz, że zwolnili dwie kobiety co jest bzdurą bo jedna sama zrezygnowała z pracy wykorzystując również koniec umowy a druga Pani po dwóch latach pracy dalej miała problemy z podstawowymi obowiązkami operatora takimi jak pomiar detali. Nie ma się co dziwić, że wymienili ją na kogokolwiek innego. A co do zarobków firma odnotowuje co roku, coraz lepsze wyniki. Myślisz, że z czego to wynika? Gdyby każdy tylko grzał krzesło bylibyśmy w o wiele gorszej sytuacji niż jesteśmy. Według mnie nie masz o niczym zielonego pojęcia. Masz klapki na oczach i widzisz jedynie cyferki przed sobą, albo jesteśmy na plus, albo na minus. Gdyby było tak źle jak piszesz, już dawno zmienił byś pracę. Zamiast tego zgrywasz ofiarę jak byś był (usunięte przez administratora) tej firmy lub jej męczennikiem. Jak taki dobry z zarządzania jesteś, wyjdź na town hallu lub umów się z prezesem na rozmowę i powiedz jaki masz pomysł na wyciągnięcie firmy z dołka. Tylko byś się skompromitował chociaż już pokazałeś wystarczająco swoim wulgarnym i rasistowskim zachowaniem.
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    01.06.2026 15:57

    Pracodawca

    Dziękujemy za opinię. Prosilibyśmy o wzajemny szacunek wobec siebie, bez względu na różnicę w zdaniach.
    ReviewUserIcon
    Lampart

    27.05.2026 11:57

    Pracownik

    Najbardziej absurdalne w tym wszystkim jest to, że firma oczekuje pełnego zaangażowania, lojalności i traktowania jej jak najlepszego miejsca pracy, a jednocześnie pracownicy coraz częściej są traktowani wyłącznie jak koszt do ograniczenia. W tej firmie naprawdę nie opłaca się pokazywać, co się potrafi. Jeśli ktoś umie więcej, potrafi usprawniać programy, przyspieszać produkcję, zmniejszać ilość operacji albo ogarniać więcej niż inni, to nie dostaje za to realnych pieniędzy ani szacunku. Kończy się to dokładaniem kolejnych obowiązków i robieniem rzeczy, których często nawet nie ma wpisanych w umowie. Im więcej umiesz, tym bardziej jesteś wykorzystywany. Od lata zeszłego roku wstrzymane są również awanse. Zamiast pozwalać pracownikom się rozwijać i w międzyczasie tworzyć nowy system awansów, po prostu wszystko zostało zatrzymane. Pracownicy cały czas słyszą teksty typu „rób więcej”, „pokaż zaangażowanie”, „wykaż się”, „będzie awans”, ale kończy się wyłącznie na gadaniu. Ludzie wykonują więcej obowiązków, biorą na siebie dodatkową odpowiedzialność, a później i tak słyszą, że obecnie nie można nikogo awansować. Najlepsze jest to, że dalej nikt nie wie kiedy nowe awanse w ogóle wrócą i jak ten system ma wyglądać. Były już sytuacje, gdzie pracownikom do ostatnich dni obiecywano przedłużenie umowy, dawano nadzieję, że wszystko będzie dobrze, a później ostatniego dnia okazywało się, że jednak żadnej umowy nie będzie. Takich przypadków było już kilka. Ludzie dowiadują się praktycznie na końcu, że mają sobie szukać nowej pracy. Potem firma dziwi się, że nikt nie ma zaufania i coraz więcej osób odchodzi przy pierwszej lepszej okazji. Najlepsze jest też to, że podczas spotkań i przemówień próbuje się budować obraz wielkiej nowoczesnej firmy przyszłości, podczas gdy pracownicy doskonale widzą co dzieje się na hali, w biurach i między działami. Ludzie wiedzą kto odchodzi, ile osób nie dostaje przedłużeń, jak wygląda rotacja i jak coraz większa ilość obowiązków jest przerzucana na coraz mniejszą ilość doświadczonych pracowników. Firma zachowuje się momentami tak, jakby pracownicy niczego nie widzieli i niczego nie rozumieli. Tymczasem każdy widzi, że doświadczeni operatorzy, ślusarze, magazynierzy czy spawacze są stopniowo zastępowani najtańszą możliwą siłą roboczą. Może taka strategia działa w prostych pracach, restauracjach , ale przy produkcji dokładnej, precyzyjnej, nisko- i średnioseryjnej to droga donikąd. Najgorsze jest to, że później oczekuje się od ludzi pełnego poświęcenia: * przychodzenia wcześniej, * zostawania po godzinach, * darmowego przekazywania zmian, * robienia dodatkowych rzeczy poza obowiązkami, * ratowania sytuacji kiedy brakuje ludzi. Coraz więcej osób dochodzi więc do prostego wniosku: pracować dokładnie tyle, ile jest w umowie i ani trochę więcej. Pracodawca płaci za 8 godzin pracy, a nie za darmowe zaangażowanie i robienie wszystkiego ponad normę. Obecnie to miejsce coraz bardziej przypomina typowe korpo-piekło i (usunięte przez administratora) gdzie najwięcej traci właśnie normalny pracownik produkcji.
    #PracownikProdukcji
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    28.05.2026 11:28

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przepraszamy, jeśli ma Pan/Pani takie odczucia. Zależy nam na stabilnym zatrudnieniu, rozwoju i otwartej komunikacji. Każdy taki sygnał jest dla nas ważny i pomaga identyfikować obszary do zmiany.
    ReviewUserIcon
    Lampart

    27.05.2026 12:07

    Pracownik

    Tak zwana „podwyżka”, którą otrzymali pracownicy tej firmy, to żart: * zwykły operator: 0,90 zł * starszy operator: 0 zł * magazyn: 0,80 zł * biuro: około 1–2 zł W praktyce oznacza to brak realnych podwyżek dla dużej części produkcji.    W ciągu ostatnich 3 lat łączna podwyżka wyniosła około 2 zł. Przynajmniej wiadomo, jak firma ceni pracowników produkcji. Na prawie każdą odpowiedź od GEA Tuchenhagen Polska pojawia się tekst „uwagi pracowników są dla nas ważne”, ale wszyscy wiedzą, jak to wygląda w praktyce. Gdyby naprawdę słuchano pracowników, ktoś zastanowiłby się dlaczego tak dużo osób odchodzi i dlaczego tak mało nowych chce tutaj pracować. Podczas spotkań przedstawiane są wyolbrzymione straty i wielomilionowe minusy, ale już nie mówi się o tym, że do tych kwot wliczane są wszystkie możliwe koszty operacyjne, materiały, wypłaty i inne wydatki. Jedynym sposobem sprawdzenia realnych danych jest przeglądanie wyciągów spółek i danych sądowych . Na ostatnim spotkaniu pochwalono się zatrudnieniem 22 osób w 2025 roku, ale już nie wspomniano ilu ludzi zostało zwolnionych, ilu nie przedłużono umów i ilu odeszło samych. Na początku roku z produkcji odeszło około 10 osób, z biur kolejne 10–15, a w ciągu całego roku z produkcji i magazynu łącznie ponad 30 osób oraz ponad 20 z biura. Nie jest niczym dziwnym, że jest taki przemiał pracowników, skoro firma ciągle szuka najtańszej możliwej opcji i coraz bardziej opiera się na pracownikach agencyjnych oraz zagranicznych. Problem w tym, że produkcja precyzyjna i niskoseryjna to nie fast food , gdzie można wymienić ludzi z dnia na dzień i oczekiwać tych samych efektów. Ale czego można oczekiwać po ludziach którzy myślą że pracownicy bawią się z nierdzewką na produkcji.
    #OperatorProdukcji
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    28.05.2026 11:20

    Pracodawca

    Dziękujemy za pozostawienie opinii. Rozumiemy, że wysokość podwyżek może nie spełniać oczekiwań wszystkich pracowników. Warto jednak podkreślić, że decyzje dotyczące wynagrodzeń są podejmowane z uwzględnieniem wielu czynników, takich jak sytuacja rynkowa, kondycja finansowa firmy oraz długoterminowa stabilność zatrudnienia. Zachęcamy również do bezpośredniego dzielenia się uwagami podczas spotkań lub poprzez dostępne kanały wewnętrzne.
    ReviewUserIcon
    Yhym

    07.05.2026 08:41

    Były pracownik

    Na ostatnim town hall tak bardzo chcieli z nami rozmawiać że po 3 pytaniach zaczęły lecieć teksty od dyrekcji typu ,, choć się zamienimy na tydzień miejscami,, lub ,, niechciałbym za pół za roku wszystkich zwolnić,, i najlepsze ,,wrócimy do tego w przyszłym roku,,. Od pracownik ciągle wymaga się więcej a dali 80gr brutto podwyżki Tłumaczą że firma jest pod kreską mimo że plan wykonany w 99 procentach. Kupują maszyny za 2 miliony a pracownicy muszą oszczędzać żeby mieć za co dojeżdżac do pracy.
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    15.05.2026 14:27

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Zapewniamy, że decyzje o wynagrodzeniach podejmujemy po dokładnej analizie wyników i sytuacji ogólnogospodarczej. Zachęcamy do kontaktu z działem HR, Radą Pracowników lub bezpośrednim przełożonym, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
    ReviewUserIcon
    La Cucaracha

    03.04.2026 00:05

    Pracownik

    Mam trzy rzeczy do przekazania: 1. Ostatnio mieliśmy spotkanie firmowe, które było pierwszym spotkaniem, na którym słyszeliśmy, co ktoś mówi, a prowadzącym była osoba, która była przeszkolona w prowadzeniu spotkań. 2. Podczas spotkania potwierdzono, że firma uważa wszystko, co jest napisane na GoWork, za nieprawdę. Mimo to prawie wszystko, co jest napisane w najnowszych komentarzach, jest prawdą, choć z lekkim podkolorowaniem w 2/3 miejscach. Najprawdopodobniej nawet osoby odpowiedzialne za toksyczne warunki pracy nie były zapytane, a jeśli tak, to odpowiedziały, że te komentarze to nieprawda i tyle. Pośrednio powiedzieli, że GoWork jest ich oficjalną stroną, za którą płacą, i że w razie potrzeby znajdą osoby, które piszą tutaj nieprzychylne komentarze. 3. Co jest smutne, firma trzy lata temu miała najlepszą opinię w mieście jako jedno z najlepszych miejsc do pracy; obecnie nie za bardzo i spada dalej. Podczas ostatniego spotkania o podwyżkach ujawniono, że firma zewnętrzna przeprowadziła badania rynku z zeszłego roku i okazało się, że firma jako całość zarabia około 20 % więcej niż średnia krajowa. To nie jest do końca prawda, ponieważ brano pod uwagę tylko stanowiska, a nie liczbę ludzi, co sprawia, że kilka osób, które zarabiają więcej, zawyża tę wartość. Dodatkowo nie uwzględniono wymagań – jeśli ślusarz w jednej firmie szlifuje tylko rogi w detalach, a w drugiej poleruje wielkie detale na poziomie 0,1Ra to dla nich jest ten sam rodzaj roboty. Najlepiej to widać na przykładzie operatorów: w jednej firmie operator ustawia maszynę, edytuje programy i robi wiele innych rzeczy, a w drugiej tylko montuje detale i tego typu firm jest najwięcej co powoduje zaniżenie średniej. I tak zostało to zrobione na całą firmę: wyjęte zostały niewspółmierne zarobki z całej Polski, co także nie ma sensu. Zostało nam przedstawione, że pracownicy powinni się cieszyć, że tyle zarabiają, co nie jest prawdą, bo w regionie stawki są mniej więcej takie same lub niewiele wyższe. Także firma nalega na wypełnianie ankiet oceniających firmę, których pracownicy nie chcą wypełniać, gdyż tak jak pracodawca ma gdzieś głosy pracowników, tak pracownicy mają gdzieś żądania pracodawcy. Te ankiety nie przyniosły praktycznie żadnego widocznego efektu na poziomie produkcji; w ostatnich latach sytuacja jest tylko gorsza. Będąc szczerym firma nie zasługuje na komentarze, które się tu pojawiają, ale jest to jedyny sposób, żeby ktoś zauważył, co się tutaj dzieje, gdyż do HR nie pójdziesz, bo będzie tylko gorzej, przełożony albo jego przełożony jest często źródłem problemu jedyny sposób na jakiekolwiek szanse na rozwiązanie to upublicznianie tego
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    04.05.2026 11:15

    Pracownik

    Podam odpowiedź która zniknęła usunięta przez pracodawcę. Poniżej kopia tej odpowiedzi. Operatorcnc 02.05.2026 08:08 Pracownik Typowa odpowiedź osoby, która nie ma pojęcia o pracy operatora CNC.Jeśli zauważysz, że operator tylko wymienia części, to znaczy, że wcześniej zrobił wiele, aby to zrobić; jest to specyficzna natura pracy operatora! I nie ma potrzeby mówić innym, że operator tylko wymienia części; to tylko Twoja opinia! Jeśli chodzi o 2-4 maszyny, pracowałem w wielu miejscach i nigdy mi się to nie zdarzyło. Jeśli coś takiego się zdarzyło, to maksymalnie 2 maszyny były traktowane jako gniazdo i dopłacali za drugą maszynę.Produktywność w takim gnieździe sięgała 70% i to było dobre! A najważniejszym powodem, dla którego było to możliwe, jest to, że produkowano partie części nie po 10-20, lecz po 500-1000 sztuk.
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    05.05.2026 10:37

    Pracodawca

    Prosimy o weryfikację opinii, które znajdują się powyżej. Opinia nie została usunięta.
    ReviewUserIcon
    Mops

    29.04.2026 13:26

    Pracownik

    Od jakiegoś czasu nastroje w firmie są słabe. Ostatnie wydarzenia jeszcze podkręcają atmosferę. Dezinformacja, przedstawiciel każdego działu przekazuje co innego, przez to pracownicy sami się wzajemnie nakręcają. Puste obietnice, niedotrzymywanie terminów, tak jak na przykład z terminem przekazania informacji o podwyżkach, "będą widoczne w systemie w poniedziałek". W poniedziałek każdy czeka a informacji zero, kierownicy nie wiedzą co powiedzieć, a HR nawet nie przeprosi ani nie wytłumaczy dlaczego słowo nie zostało dotrzymane. Trochę to zakrawa o farsę i naprawdę już przestaje być śmieszne. Pracownicy czują, że zarząd i HR po prostu ich olewa, a tyle jest wkoło korporacyjnej gadki o prawach pracownika, chęci dialogu i tworzeniu zgranego zespołu. Do nikogo nie można się zgłosić z problemem, a nawet z rozwiązaniem tego problemu bo pokiwają głową, a i tak sprawa nie będzie pchnięta dalej. Jak mówili przedmówcy, dobrze wychodzi ten kto się opier***La i kombinuje, a jak Ty chcesz normalnie wykonywać swoje obowiązki i starasz się coś wnieść, zmienić na plus to i tak Cię oleją i najpewniej tylko wykorzystają, później jak domagasz się zmian to robisz się nie wygodny i dostajesz kopa w d. A co do podwyżek to wstyd, żeby taka firma od trzech lat dawała tak groszowe podwyżki. Tym bardziej, że co roku się słyszy jakie spółka przynosi zyski.Potrafili dobrze zapłacić na start, ale co z tego skoro wartość tej pensji z roku na rok kurczy się w zastraszającym tempie. Chociaż inflacyjne by dali, a jak nie mogą to mogliby być chociaż szczerzy i uczciwi w stosunku do swoich pracowników. Bo praktycznie u każdego na wyższym stanowisku, począwszy od brygadzistów króluje obłuda i dbanie tylko o swoje korzyści. Przykre, bo naprawdę fajnie się tu pracowało, są fajni, pozytywni ludzie, ale niestety system ich miażdży. Miejmy nadzieję, że coś w końcu dotrze do rządzących i zaczną szanować swoich pracowników, bo to nie jest branża w której postawisz przy maszynie byle kogo i w dwa dni ogarnie co ma robić. Macie tu na produkcji naprawdę inteligentnych i obeznanych ludzi, docencie ich w końcu, zamiast ciągle z nimi walczyć!
    #PracownikAdministracyjnoBiurowy
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    04.05.2026 10:04

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności odnośnie wewnętrznej komunikacji. Zapewniamy, że uwagi od naszych Pracowników są dla nas ważne, dlatego zapraszamy do zadawania pytań i merytorycznej dyskusji podczas regularnie organizowanych spotkań Town Hall.
    ReviewUserIcon
    ŁOŚ SUPER KTOŚ

    28.04.2026 06:54

    Inne

    Brawa dla GEA !!!! Po 2 latach bez korekty plac GEA postanowila wydac prawdopodobnie dziesiatki tysiecy jak nie setki tysiecy na (– dokładne porównanie z konkurencją, struktura płac, rekomendacje podwyżek. Realne widełki (rynkowe): 20 000 zł – 100 000+ zł w dużych korporacjach: nawet 200k+ zł) Zeby obcy ludzie powiedzieli Im ile pracownicy maja zarabiac Istna przesada przez rok kwota zaspokoic mogla podwyrzki dla pracownikow to strzal w kolano dla firmy . Skutek tego ci co nie robili nic i partaczyli robote za duze pieniadze robia to dalej za jeszcze wieksze pieniadze a ci co starali sie i wierzyli w transparentnosc firmy zostali i robili robote w doklladnie tak samo jakosciowo zostali znow z niczym wiec nie ma co sie starac dla GEA bo wyssaja z ciebie ostatki sil GEA pokazala ze nie liczy sie solidny pracownik tylko kontrachentem Ci co robia i oni to wiedza dostaja jeszcze wiecej pracy bo zrob8a a ci co to piepsza tygodniami nic nie robia pozniej wybieraja nadgodziny
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    04.05.2026 09:50

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Zapewniamy, że uwagi od naszych Pracowników są dla nas ważne, dlatego regularnie organizujemy spotkania z Zarządem spółki. Mamy nadzieję, że ostatni Town Hall pomógł wyjaśnić pewne kwestie. Jeśli nadal są jakieś wątpliwości lub pytania, zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.
    ReviewUserIcon
    NAWROCKI

    27.04.2026 09:06

    Inne

    Dziś jesteśmy już po podwyżkac w GEA Żenujący są kwoty, ja dostałem 80 groszy brutto do godziny skandal. Firma ktora nie ma nic wspolnego z pracownikami w glGEA a mowi im ile ja mam zarabiac. GEA obcina czasy na wyprodukowanie detal dla klientów. Podstepem zmieniajac czasy w SAP Wymuszaja na pracownikach zeby robili szybciej i więcej dla(usunięte przez administratora) bo on musi dostać tańszy produkt a ty masz zappppppp taka jest prawda
    ReviewUserIcon
    ŁOŚ SUPER KTOŚ

    28.04.2026 09:39

    Kandydat

    Brawa dla GEA !!!! Po 2 latach bez korekty plac GEA postanowila wydac prawdopodobnie dziesiatki tysiecy jak nie setki tysiecy na (– dokładne porównanie z konkurencją, struktura płac, rekomendacje podwyżek. Realne widełki (rynkowe): 20 000 zł – 100 000+ zł w dużych korporacjach: nawet 200k+ zł) Zeby obcy ludzie powiedzieli Im ile pracownicy maja zarabiac Istna przesada przez rok kwota zaspokoic mogla podwyrzki dla pracownikow to strzal w kolano dla firmy . Skutek tego ci co nie robili nic i partaczyli robote za duze pieniadze robia to dalej za jeszcze wieksze pieniadze a ci co starali sie i wierzyli w transparentnosc firmy zostali i robili robote w doklladnie tak samo jakosciowo zostali znow z niczym wiec nie ma co sie starac dla GEA bo wyssaja z ciebie ostatki sil GEA pokazala ze nie liczy sie solidny pracownik tylko kontrachentem
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    04.05.2026 09:49

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Zapewniamy, że uwagi od naszych Pracowników są dla nas ważne, dlatego regularnie organizujemy spotkania z Zarządem spółki. Mamy nadzieję, że ostatni Town Hall pomógł wyjaśnić pewne kwestie. Jeśli nadal są jakieś wątpliwości lub pytania, zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.03.2026 17:33

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    30.04.2026 17:59

    Pracownik

    to proste jak nie rozumiesz (usunięte przez administratora)...za dobrych fachowców trzeba płacić...jak się nie płaci to się ich traci w tym zawodzie nie ma problemu ze znalezieniem jej a wam już skurczył się rynek pozyskiwania wykwalifikowanych ludzi, teraz zatrudniacie ogrodników i piekarzy bo nie nie wiedzą w co się pakują a opinie w Koszalinie macie (usunięte przez administratora) więc zyskają inne firmy na fachowcach, już dzwonią od nich znajomi i zapraszają aby do nich przyjść i to się stanie po waszych haniebnych podwyżkach.
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    04.05.2026 09:47

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Zapewniamy, że uwagi od naszych Pracowników są dla nas ważne, dlatego regularnie organizujemy spotkania z Zarządem spółki. Mamy nadzieję, że ostatni Town Hall pomógł wyjaśnić pewne kwestie. Jeśli nadal są jakieś wątpliwości lub pytania, zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.
    ReviewUserIcon
    DonaldTrump aka Epstain

    26.03.2026 15:21

    Pracownik

    Moja ocena jest pozytywna jako pracownika ten firmy, Pracuję jako starszy operator CNC i z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że jednym z największych plusów jest podejście przełożonych na naszym dziale. W przeciwieństwie do niektórych innych miejsc, tutaj naprawdę można się dogadać – zarówno w kwestii urlopów, nadgodzin, jak i różnych bieżących spraw. Widać dużą elastyczność i ludzkie podejście, co ma ogromne znaczenie w codziennej pracy. każdy wie, co ma robić, a ewentualne problemy są rozwiązywane stosunkowo szybko. Duża w tym zasługa lidera, który jest zaangażowany i reaguje na bieżąco, zamiast odkładać sprawy na później.
    ReviewUserIcon
    Tusk

    01.04.2026 08:10

    Pracownik

    To oczywiście opisuje sytuację na dziale VS2 nie mylić z resztą
    ReviewUserIcon
    BrygadaA

    25.03.2026 22:48

    Pracownik

    * Awanse w tej firmie nie mają związku z kompetencjami ani jakością pracy. Kluczowe jest bezwarunkowe przytakiwanie przełożonym. Osoby, które zgadzają się na wszystko – nawet na rzeczy absurdalne lub niezgodne z zasadami – są promowane. Wystarczy raz zwrócić uwagę na problem albo odmówić wykonania polecenia, żeby zostać oznaczonym jako „problemowy” i stracić realną szansę na rozwój. * Ten sam mechanizm działa w biurze. Pracownicy bardzo często muszą przytakiwać nawet fatalnym pomysłom przełożonych, bo każda próba sprzeciwu kończy się łatką osoby „niewspółpracującej” albo „niezespołowej”. Takie osoby są później odsuwane, pomijane przy decyzjach i blokowane w rozwoju. W praktyce nie liczy się jakość pomysłów, tylko zgoda z przełożonym. * Firma wybiórczo udaje korporację – tylko wtedy, gdy jest to dla niej wygodne. W codziennej pracy panuje chaos organizacyjny. * Szkolenia i kursy to kolejny przykład podwójnych standardów. W biurze można robić kursy w godzinach pracy i jest to uznawane za normalne. Na produkcji próba zrobienia kursu oznacza, że „ktoś ma za mało pracy” i może mieć z tego powodu problemy /Chodzi o kursy zapewnione na komputerach firmowych\ . Te same konta firmowe, te same kursy – zupełnie inne traktowanie. Owszem są zapewniane kursy dla pracowników produkcji na wózki widłowe dźwigi i suwnice ale są one rzadkie. * Oddział funkcjonuje jak „sandbox”. Zatrudniani są tu ludzie „do sprawdzenia”, a skutkiem tego jest ciągle zmieniający się prezes oddziału – średnio raz do roku od lat. Każda zmiana oznacza nowe zasady, nowe pomysły i kolejne zamieszanie /oczywiście stare zasady problemy i błędy nie są naprawiane tylko odkładane lub zakopywane\. Nie ma ciągłości, nie ma stabilności. Dochodzą do tego zmiany w premiach, rolach pracowników i blokowanie awansów. * Obecny szef nie zna języka polskiego i ma podejście, że pracownik jest zasobem do zużycia – jeśli się „zużyje”, to się go wymieni. Nie ma realnego nacisku na poprawę organizacji, logistyki czy warunków pracy. Podwyżki nie są traktowane jako coś istotnego. /Również obecny szef ma podejście w którym tłumaczenie innych osób go nie obchodzi ponieważ każdy ma zawsze jakieś wytłumaczenie a on jako szef zawsze ma rację \ * Awanse są w praktyce zablokowane od kilku miesięcy, a zasady zmieniają się w trakcie. Rekrutacja i wymagania są modyfikowane na bieżąco, często bez sensu i bez komunikacji. W jednej części firmy brakuje ludzi, ale dodatkowe wsparcie trafia tam, gdzie przełożony ma lepsze relacje lub zna język niemiecki. * Podsumowanie jest proste: im bardziej jesteś uległy i gotowy robić wszystko, co każe przełożony – nawet kosztem zasad – tym większe masz szanse. Kompetencje schodzą na dalszy plan. Jeśli znasz niemiecki, wymagania praktycznie przestają mieć znaczenie. Opisane tutaj rzeczy są w większości o jednym dziale. Oraz informacje tu zawarte nie pochodzą od jednej osoby tylko od wielu z pierwszej ręki, nie zostały tu zawarte plotki ani wątpliwe lub przedawnione sprawy.
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    sonny

    30.03.2026 18:36

    Kandydat

    Co do ostatniego podpunktu absolutnie się z Tobą nie zgadzam i już wyjaśniam dlaczego: Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i znałem niemiecki perfekt i też nie dostałem pracy w tej arcy nowoczenej kuzni talentów😊 (usunięte przez administratora) Więc raczej z poważnym traktowaniem człowieka nie ma to nic wspólnego. Firma zmienia co sekundę wytyczne dot. zatrudnienia a w zakładzie nikt Ci nie powie prawdy tylko jeden pisze tak drugi tak i w efekcie końcowym nie wiadomo komu ufać. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Produkcja-2026

    25.03.2026 07:24

    Pracownik

    W jednym z działów można zaobserwować sytuację z udziałem trzech osób, która – w mojej ocenie – dobrze obrazuje sposób funkcjonowania tego obszaru oraz po części firmę : • W przypadku pierwszej osoby zdarzają się sytuacje, które mogą być odbierane jako wywieranie presji w kontekście nadgodzin. Przykładowo pojawiają się komunikaty sugerujące konieczność dostosowania się do oczekiwań dotyczących pracy poza standardowymi godzinami, a także informacje o możliwych konsekwencjach (np. mniejszej liczbie nadgodzin w przyszłości lub ich brak). Zdarzają się również telefony w dni wolne lub z krótkim wyprzedzeniem, z prośbą o zmianę grafiku (np. informacja rano o konieczności przyjścia kilka godzin później lub wcześniej czasem tylko 2/3 h wcześniej). Formalnie odmowa jest możliwa, jednak bywa odbierana negatywnie i może się spotkać z utrudnieniami lub groźbami. • W przypadku drugiej osoby można odnieść wrażenie, że jej zaangażowanie w obowiązki bywa nierówne lub znikome. Zdarzają się częste przerwy oraz długie godzinowe rozmowy z pracownikami o niczym w czasie pracy. W sytuacjach konfliktowych reakcje tej osoby bywają emocjonalne – podniesiony ton, ostre wypowiedzi czy napięta atmosfera, szczególnie gdy pojawiają się rozbieżności zdań. • Trzecia osoba sprawia wrażenie akceptującej opisane wyżej zachowania, a czasami również w nich uczestniczy. Jednocześnie została ona awansowana, co może budzić wątpliwości co do przyjętych kryteriów oceny i rozwoju pracowników. Komentarz została napisana w formie bardzo pobłażliwej i grzecznościowej.
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    Niebieskieogrodniczki

    12.03.2026 21:52

    Były pracownik

    Moja opinia dotyczy pracy w oddziale GEA w Koszalinie. Niestety jest to jedna z bardziej toksycznych firm, z jakimi miałem do czynienia w swojej pracy. Od czasu wybudowania nowej hali zarząd oddziału w Koszalinie zmienia się średnio raz w roku. Z każdą kolejną zmianą kierownictwa sytuacja pracowników produkcji staje się coraz trudniejsza. Obecne kierownictwo wprowadza własne zasady, które często nie są nigdzie zapisane, a mimo to pracownicy są z nich rozliczani. Na produkcji panuje atmosfera ciągłej kontroli. Jeśli ktoś sprzeciwi się przełożonemu lub zwróci uwagę na problem, bardzo łatwo staje się „celem”. Zdarza się, że przełożeni regularnie przechodzą obok stanowiska pracy i próbują przyłapać pracownika na najdrobniejszym błędzie. Przykłady sytuacji z pracy • zdarzały się sytuacje, w których pracownikowi zabierano krzesło za to, że nie wstał, gdy przechodził przełożony, • zakaz korzystania z telefonu dotyczy głównie pracowników produkcji, podczas gdy pracownicy biura potrafią chodzić z telefonami przez strefy, gdzie poruszają się wózki widłowe, • siedzenie podczas pracy jest bardzo źle postrzegane – jeśli pracownik usiądzie, uznaje się, że ma „wolny czas”, więc dostaje kolejne zadania, • pracownicy są kierowani do pracy na maszynach lub stanowiskach, które nie są związane z ich umową lub stanowiskiem. W praktyce odmowa wykonania takiego polecenia bywa odbierana bardzo negatywnie, a pracownicy obawiają się, że może to mieć wpływ na przedłużenie umowy. Nadgodziny Nadgodziny są w praktyce często wymuszane. Odmowa ich wykonywania potrafi spotkać się z sugestią, że pracownik może nie dostawać kolejnych nadgodzin lub mieć trudności z dalszym zatrudnieniem. Wynagrodzenia i rosnące obowiązki Od około 2023 roku podwyżki wynagrodzeń były bardzo symboliczne – w wielu przypadkach około 1 zł na godzinę. Jednocześnie zakres obowiązków systematycznie się zwiększa. Nowi pracownicy oraz osoby przedłużające umowy dostają aneksy z dużo większą liczbą obowiązków przy praktycznie tym samym wynagrodzeniu. W praktyce oznacza to obsługę kilku stanowisk lub kilku maszyn jednocześnie. W niektórych przypadkach pracownicy muszą pilnować nawet 3–6 stanowisk lub maszyn jednocześnie, co oznacza ciągłe przemieszczanie się między nimi. Jednocześnie pracownik nadal odpowiada za jakość pracy i wykonanie normy na każdym z tych stanowisk. W praktyce bywa to bardzo trudne do pogodzenia i często kończy się utratą premii, bo fizycznie nie da się być w kilku miejscach jednocześnie. Nastroje wśród pracowników W rozmowach z pracownikami produkcji wiele osób deklaruje, że jeśli nowe aneksy z tak szerokim zakresem obowiązków zostaną wprowadzone dla wszystkich, zacznie aktywnie szukać innej pracy. Wiele osób uważa, że bardziej opłaca się pracować gdzie indziej z takim samym traktowaniem ale na jednym lub 2 stanowiskach za podobne wynagrodzenie niż obsługiwać kilka stanowisk jednocześnie. Rekrutacja i awanse Proces rekrutacji w firmie często nie sprawdza dokładnie realnych kompetencji kandydatów. Zdarza się, że osoby dobrze wypadające na rozmowie kwalifikacyjnej otrzymują wyższe stawki mimo braku doświadczenia praktycznego, podczas gdy bardziej doświadczeni pracownicy zarabiają mniej. Dodatkowo od wielu miesięcy awanse w firmie są w praktyce wstrzymane. Kultura przerzucania odpowiedzialności W firmie widoczna jest również silna kultura przerzucania odpowiedzialności. Bardzo często trudno ustalić, kto faktycznie odpowiada za dany problem lub zadanie – szczególnie w biurze. Pracownik jest odsyłany od jednej osoby do drugiej, a na końcu wraca do punktu wyjścia bez rozwiązania problemu. Zdarza się również, że niektóre osoby w praktyce nie wykonują swoich obowiązków i wyręczają się innymi pracownikami. Dzięki temu ich zadania są wykonywane przez kogoś innego – czasem świadomie, a czasem dlatego, że ktoś po prostu chce doprowadzić sprawę do końca. Takie przerzucanie odpowiedzialności powoduje, że te same błędy są powtarzane wielokrotnie. Problemy zamiast być rozwiązywane są przekazywane dalej między działami lub osobami, czasem przez wiele miesięcy. W efekcie te same wady lub błędy produkcyjne potrafią wracać wielokrotnie bez widocznej poprawy. Znajomość praw pracowniczych Warto, aby pracownicy znali swoje prawa wynikające z Kodeks pracy zwłaszcza w tej firmie, szczególnie w zakresie równego traktowania pracowników, obowiązków pracodawcy oraz zasad czasu pracy (m.in. Art. 128 §1, Art. 11², Art. 11³, Art. 18, Art. 29, Art. 207, Art. 94³, Art. 112).
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    Nie znam

    13.03.2026 20:15

    Pracownik

    W dużej mierze zgadzam się z przedstawioną opinią. Trudno jednoznacznie stwierdzić, czy rzeczywiście aż tak wiele osób planuje zmianę pracy, jednak można zauważyć, że warunki pracy w ostatnim czasie wyraźnie się pogarszają. Chciałbym również zwrócić uwagę na zachowanie niektórych przełożonych, w szczególności koordynatorów i liderów. Ich postawa bywa momentami nieprofesjonalna, a komunikacja z nimi nie zawsze przebiega w sposób właściwy dla relacji pracownik–przełożony. Zdarza się także, że część osób na tych stanowiskach sprawia wrażenie niewystarczająco przygotowanych do pełnienia swojej roli. W rezultacie pracownicy często czują się zbywani podczas rozmów z przełożonymi. Przykładowo, w sytuacjach dotyczących możliwości rozwoju czy awansu zdarza się usłyszeć odpowiedzi w rodzaju: „Przepraszam, ale co ja mogę zrobić?”, co nie daje poczucia realnego wsparcia ani rozwiązania problemu.
    ReviewUserIcon
    Różowe sandały

    18.03.2026 16:26

    Kandydat

    A możecie opowiedzieć o drugiej połowie rzeczy które się tam dzieją? Rozważam aplikowanie i chętnie się czegos dowiem.
    ReviewUserIcon
    Lidlomix

    12.02.2026 21:53

    Kandydat

    GEA Tuchenhagen Polska to dobry pracodawca. Zgrany zespół i dobra organizacja pracy.
    #InzynierProcesu
    ReviewUserIcon
    Wrot

    15.02.2026 08:25

    Inne

    Zgadzam się, że firma to zgrany zespół i dobra organizacja. Uważam, że ostatnie zmiany personalne na szczeblu dyrektorskim to krok w dobrym kierunku, który pozytywnie wpłynie na atmosferę i kulturę pracy.
    ReviewUserIcon
    Migotka

    10.12.2025 16:36

    Pracownik

    Od dluzszego czasu przygladam się swojemu pracodawcy i powiem szczerze, ze jestem zaskoczona. Byłam przekonana, że nie ma u nas podziałów , ale jednak są. Mamy prcowników etatowych i pracowników agencyjnych. Agencyjni robia tak samo, robia to samo, ale sa gorsi. Przykład ? Dostalismy pieniadze na swieta. Tak , z ZFŚS, tak wynika to z umow, formy ztrudnienia itp. Ale pracownicy agencyjni ,z tego co wypytalam - zero. Mogę zrozumiec,ze nie dostaja premii, w koncu nie maja wplywu na produkcję, jakosc, wynik / tak to jest sarkazm / . Moge zrozumiec, ze nie dotycza ich wszelkiego rodzaju sprawy socjalne .. Nie moge jednk pojąć , dlaczego firmy, która z dumą targa tytul Top Employer 2025 nie stac na to, zeby tym pracownikom agencyjnym nie wyslac 300-400 pln na swieta. Chyba nigdy tego nie pojmę. Bylam na imprezie wigilijnej i jak wielu innych slyszalam slowa prezesa, ze wszyscy pracownicy dostaną przelewy 😎 Wszyscy , ale nie agencyjni. Czy mnie to dziwi? Nie. Ale od Top Employer 2025 oczekiwalabym wiecej. Mozna ekscytowac sie się wysokimi standardami zakladu pracy, unikalnoscia i wyjatkowoscią Firmy. Ale czasami wystarczyloby pokazac ową unikalnosc i wyjatkowosc, zamiast sie nia tylko chwalić.
    #PracownikAdministracyjnoBiurowy
    ReviewUserIcon
    piernik

    11.12.2025 22:02

    Pracownik

    Oj przestan. 😊 Tam dalej są ludzie pracujacy na zleceniówce.. A ty przejmujesz się ludzikami z agencji... Oni przynajmniej mają umowę o pracę. Najzabawniejsze jest to, ze tai firma uchodzi za jednego z lepszych pracodawców w Koszalinie :-))))))))
    ReviewUserIcon
    On

    12.12.2025 09:06

    Pracownik

    Przestańcie nazywać tego człowieka prezesem, to szkodzi wizerunkowi firmy.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w GEA Tuchenhagen Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    Bowid 9 R 75-209 Koszalin

    NIP:6690501288

    KRS:0000153908

    https://www.gea.com/pl/index.jsp
    Branża główna: Wyposażenie kuchni
    ReviewUserIcon
    Migotka

    10.12.2025 15:25

    Pracownik

    Naszła mnie chwila refleksji. Od dluzszego czasu przygladam się swojemu pracodawcy i powiem szczerze, ze jestem zaskoczona. Bylam przekonana, zeniema tutaj kastowosci , tak charakterystycznych dla korposwiatów. Ale me,podobnie jak praktycznie kazda firma w ktorej pracowalam ,ma swoj podzial. Sa etatowi i sa agencyjni. Agencyjni robia tak samo, robia to samo ale sa gorsi. Dostalismy pieniadze na swieta. Tak , z ZFŚS,tak eynika to z umow itp. Agencyjni,z tego co wypytalam - zero. Mogę zrozumiec,ze nie dostaja premii, w koncu nie maja wplywu na profukvje, jakosc, wynik / tak to jest sarkazm / . Moge zrozumiec, ze nie dotycza ich wszelkiego rodzaju sprawy socjalne .. Nie moge pojac , dlaczego firmy która z dumą targa tytul Top Employer 2025 nie stac na to, zeby tym pracownikom agencyjnym nie wyslac 300-400 pln na swieta. Chyba nigdy tego nie pojmę. Bylam na imprezie wigilijnej i jak wielu innych slyszalam slowa Szefa Wszystkich Szefów , ze wszyscy pracownicy dostaną przelewy 😎 Wszyscy , ale nie agencyjni. Czy mnie to dziwi? Nie. Ale od Top Employer 2025 oczekiwalabym wiecej. Mozna ekscytowac sie się wysokimi standardami zakladu pracy, unikalnoscia i wyjatkowoscią Firmy. Ale czasami wystarczyloby pokazac ową unikalnosc i wyjatkowosc, zamiast się nią podniecać.
    #PracownikAdministracyjnoBiurowy
    ReviewUserIcon
    Ktos

    19.09.2025 21:05

    Kandydat

    Co chwilę pojawia się ogloszenie na stanowisko planisty. Ktoś moze wyjaśnić skad tak często pojawiające sie rekrutacje ? Co tam się dzieje ? Co kwartał ktos nowy jest zatrudniany ?
    ReviewUserIcon
    Nicko

    23.11.2025 14:21

    Kandydat

    Podpinam się pod pytanie. Widzę że planista jest poszukiwany od 2 lat. Dlaczego taka rotacja?
    ReviewUserIcon
    Niedoszły pracownik

    20.11.2025 12:44

    Kandydat

    Niepoważna firma. Zaprosili na rozmowę o pracę. Przekazali do kolejnego etapu. I od tamtej pory cisza. Nie można się ani dodzwonić ani uzyskać żadnych informacji na temat aplikacji. Czekam na informację dalszą, żeby wiedzieć, czy w aktualnej pracy mogę wypowiadać umowę czy nie. Zasłaniają się brakami kadrowymi.
    #PracownikBiurowy
    ReviewUserIcon
    NISDWA

    21.11.2025 17:57

    Inne

    Mają dość kadr żeby na bieżąco usuwać stąd wpisy. Nie opinie! Niekomfortowe pytania o oferty pracy.
    ReviewUserIcon
    Nisdwa

    21.11.2025 14:42

    Kandydat

    Patrzę na jedną z ofert pracy i odnoszę wrażenie, że @pracodawca z branży około-spożywczej szuka kogoś kto im na ASAP (bez okresu próbnego) ogarnie linie produkcyjną pod przyszłe wymogi prawne 😆. Ktoś coś wie w tym temacie?
    ReviewUserIcon
    Zenek

    30.09.2025 10:38

    Były pracownik

    Firma GEA doprowadziła do tego, że jej najlepsi oddani pracownicy, dzięki którym wybudowano nowy zakład,(usunięte przez administratora)odeszli. Każdy następca okazał się typowym korpoludkiem z klapkami na oczach. Dla firmy GEA to był strzał w oba kolana. Szkoda bo to był zgrany zespół ludzi, którzy mogliby wyprowadzić tą firmę na prostą.
    ReviewUserIcon
    sonny

    12.11.2025 20:01

    Kandydat

    (usunięte przez administratora) to był czlowiek ktory wyniósł GEA na prostą. Obecnie firma zatrudnia ukrainców(usunięte przez administratora) Jezeli ktos tu piszę, że chcialby sie przeprowadzic z Bydgoszczy do Koszalina, to albo tam słabo płacą, albo chce zmienić branżę. W GEA panuje niestety atmosfera korpo (usunięte przez administratora)Niemiecki kapitał jest marnowany na zakup starych maszynerii i kazdy zamiata sprawy pod dywan...
    ReviewUserIcon
    CNC CAD CAM

    29.10.2025 08:47

    Kandydat

    cześć, Pojawiło się ogłoszenie na technologa. Sądzą po opiniach to nie warto aplikować. Czy ktoś może rzeczowo wymienić bolączki działu inżynieryjnego? Jest to dla mnie ważne bo szukam pracy a Koszalin to dla mnie relokacja. Proszę o szczere opinie. dzięki
    ReviewUserIcon
    Iner

    03.11.2025 16:37

    Kandydat

    Oooo widzę że rodzinna atmosfera jest, i na pewno młody dynamiczny zespól. Jak są owocowe czwartki jeszcze to jestem zdecydowany zamienić Bydgoszcz na Koszalin.
    ReviewUserIcon
    Marek

    04.11.2025 06:24

    Pracownik

    Dawaj śmiało! jak zostaniesz dyrektorem, firma opłaci wynajęte mieszkanie i dostaniesz nowy, wypasiony samochód elektryczny. W końcu kto bogatemu zabroni 😉
    ReviewUserIcon
    Job

    29.10.2025 22:29

    Inne

    Ile teraz osób pracuje w zakładzie ? Czy premi idzie wyrobić ? I czy duża rotacja jest na stanowiskach kierowniczych i specjalistycznych Dzięki
    ReviewUserIcon
    Ex lub były

    09.09.2025 18:05

    Były pracownik

    Niestety z moich informacji wynika,że to już coraz gorszą firma. Nowe zasady niekorzystne dla pracownika-premia np. (usunięte przez administratora) liczy i patrzy na słupki. Tragedią jest to,że mając 35-40 maszyn cnc i robotów spawalniczych i laserow ,nic się tam specjalnego nie dzieje. Jakieś podobno podziały na niby 3 firmy wewnętrzne,co to jest??! Nikt nikomu nie pomaga,technologia podobno na ukończeniu zespołu, nic dobrego! A szkoda !(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Erth

    10.09.2025 18:14

    Pracownik

    Niestety w żadnej firmie świeży zielony pracownik liniowy nie czuje się tak poniewierany jak technolog w GEaLA. Każą mi czuć się że to wszystko przeze mnie a nie dzięki mnie...
    ReviewUserIcon
    Max

    20.09.2025 12:44

    Pracownik

    Spokojnie. Niemcy poznali się na nim i wsparcie się skończyło.
    ReviewUserIcon
    Marek

    11.07.2025 16:39

    Inne

    Hey, moje pytanie , jak dzis wyglada wynagrodzenie pracownika w tej firmie , czy dalej jest to firma jedna z lepszych firm w Koszalinie , czy dobre czasy ma juz za sobą?
    ReviewUserIcon
    sonny

    18.08.2025 09:06

    Kandydat

    Firma zakończyła swoje czasy świetności, normalnie było za czasów kiedy w firmie pracował jeszcze kierownik technologów (usunięte przez administratora)od ktorego unosił się zapach perfum. Aktualnie bardzo ciezko jest się dostać, duzo ukrainek pracuje w tej firmie nawet w dzialach HR. Sciagali mnie parę razy na rozmowę i nigdy nie otrzymałem feedbacku w sprawie zatrudnienia, ani mail, ani telefon nic.. trochę mało profesjonalne jak na firmę o zasięgu miedzynarodowym reklamującej sie praktycznie wszędzie w Koszalinie. Lecą na kapitale (usunięte przez administratora) Nie zatrudniają nikogo z zewnątrz, firma nowoczesna, duzo maszyn ale pracy brak.
    ReviewUserIcon
    Hofer

    08.09.2025 20:38

    Pracownik

    Bugsy był poza systemowy - musieli go spuścić zanim by się okazało że miał rację. Nadal mam z nim kontakt - jest na śląsku i działa w branży nadal.
    ReviewUserIcon
    Kris M.

    09.04.2022 22:10

    Kandydat

    Witam, Jaka jest kadra kierownicza ? W miarę ok ? Zastanawiam się nad pracą jako specjalista... A zarobki jakie ?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    19.03.2025 16:12

    Pracownik

    Dawaj śmiało...jest super...właśnie prezesiunio dał podwyżki....od 1zł. do 2zł. brutto od 2-lat...pracownicy zastanawiają się w co zainwestować tak dużą kasę...
    ReviewUserIcon
    Kiedyś byłem

    02.04.2025 17:14

    Pracownik

    Specjalista czego?
    ReviewUserIcon
    VR

    01.02.2025 18:12

    Były pracownik

    Pracowałem w GEA przez 2 lata i teraz rozumiem, że to praca stresująca, ale dobrze płatna. Każdy w tej fabryce ma inne doświadczenia – to prawda, ale ja się starałem, pracowałem i osiągnąłem dobrą pensję za swój wysiłek. Jako pracodawca GEA to numer 1. Chciałbym tam wrócić, ale najwyraźniej jest to niemożliwe.
    ReviewUserIcon
    Nikos

    05.12.2024 16:23

    Były pracownik

    Podobno wybierają team leader i brygadzistów;) wewnętrznie przez złożenie CV, dlaczego nie wybiorą po prostu najlepszych pracowników z największym doświadczeniem z poszczególnych działów, w czym tkwi problem że zostają na tych stanowiskach osoby które nie mają pojęcia o pracy która jest wykonywana na danym dziale, po co jest ta szopka
    ReviewUserIcon
    Wania

    03.01.2025 18:59

    Pracownik

    skończyły się awanse przez zasiedzenie ?
    ReviewUserIcon
    Doradca

    10.01.2025 22:24

    Inne

    Nie każdy pracownik pomimo swojego doświadczenia jest później dobrym kierownikem. Za to dobry kierownik nawet nie znajacy branży może poprowadzić zespół w dobrym kierunku. A wszystkiego z czasem idzie się nauczyć.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    03.01.2025 17:13

    Pracownik

    Na mieście cwierkają, że w GEA szykują się wielkie powroty :⁠-⁠):⁠,⁠-⁠):⁠,⁠-⁠):⁠,⁠-⁠) Się niektórzy ucieszą :⁠-⁠):⁠-⁠):⁠-⁠)
    ReviewUserIcon
    Operator

    08.01.2025 14:33

    Pracownik

    Podobno Kk i Mp się szykują do powrotu. Będzie ciekawie
    ReviewUserIcon
    Operator

    10.01.2025 16:37

    Pracownik

    Mp był widziany w tym tygodniu najpierw na starej potem na nowej hali. Oj będzie wesolo
    ReviewUserIcon
    pompa prozniowa

    19.12.2024 03:03

    Pracownik

    Oj ludziska ludziska, co wy oczekujecie po firmie ktora sie w niemczech zamyka bo tam nikt nie chce pracowac i caly szmelc jedzie do polski? bo w polsce zawsze sie znajda frajerzy na produkcje wraz z naszymi przyjaciolmi ze wschodu. Jeszcze trochę i opuszczam ten statek zwany "firmą przyszłości"
    ReviewUserIcon
    Operator X

    01.11.2024 12:04

    Były pracownik

    Jako już na szczęście były pracownik stanowczo odradzam tę pracę ludziom, którzy chcieliby być kimś więcej niż słupkiem w excelu i numerem konta na który z wielką łaską raz w miesiącu trzeba przelać pensje. Wszechobecna spychologia, przerzucanie odpowiedzialności i obowiązków przełożonego na pracownika produkcji oraz obwinianie „produkcyjnych” za całe zło tej firmy jest tutaj na porządku dziennym. Ścieżka rozwoju kariery to też temat do ciekawej dyskusji, mistyczne stanowiska Starszego Operatora i Eksperta* których praktycznie nie da się osiągnąć mimo spełniania umiejętności wymaganych przez firmę. Gdy już jakimś cudem dojdzie do egzaminu, oczekiwanie na aneks do umowy potrafi trwać dłużej, niż sam proces przystąpienia do sprawdzenia kwalifikacji. *Ekspert nie bez powodu jest z gwiazdką, gdyż na cały zakład jest ich 4 (3 operatorów i jeden spawacz), z czego może jeden z nich na prawdę robi swoją robotę, a reszta robi to, co zwykły pracownik lecz za stawkę wyższą o 20pln brutto. Poza tym, 3 z 4 „Ekspertów” to starzy wyjadacze, co tylko potwierdza szeroko opisany przez innych problem kolesiostwa ;) Nie dajcie się też zauroczyć wizytą w HR, gdyż ci ludzie mówią to, co Ty chcesz usłyszeć, a nie to jak faktycznie wygląda sytuacja „na froncie”. Co do maszyn, bo widziałem, że wywarła się niżej dyskusja. Oboje z Panów mają racje, bo o ile faktycznie firma jest w posiadaniu kilkunastu nowych obrabiarek DMG, tak wszystko co przyjeżdża z likwidowanych niemieckich fabryk nadaje się do niczego innego jak kapitalnego remontu, a pracownicy informujący o tym przełożonych jedyne na co mogą liczyć to słowa takie jak „W Niemczech przecież chodziło”, podczas gdy pompy składane w Koszalinie na koszalińskich podzespołach mają wydajność o kilkanaście procent wyższą, niż te niemieckie, ale to przecież my operatorzy jesteśmy tacy źli i niedokładni. Żeby nie było, że wypowiadam się tylko negatywnie, jeśli ktoś szuka etatu o którym przypomina sobie 5 minut przed wejściem na zakład i zapomina o nim równie szybko, to jest firma jak najbardziej dla niego, jeśli ktoś jednak ma większe ambicje, i chciałby cokolwiek osiągnąć to nie tutaj, przynajmniej nie w chwili, w której ten komentarz został napisany. Z plusów zostaje jeszcze ekipa z produkcji, dużo pozytywnych fajnych i ciepłych osób, które zawsze pomogą na tyle na ile potrafią, jak wiadomo od każdej reguły są wyjątki, ale w tym przypadku osób które są na prawdę w porządku jest zdecydowana większość, atmosfera między pracownikami również jest bardzo przyjazna.
    ReviewUserIcon
    Nadzieja na powrót

    25.08.2024 13:58

    Były pracownik

    Chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami i spostrzeżeniami, w firmie której miałem okazję pracować przez pewien czas. Bezsprzecznie, przedsiębiorstwo to wyróżnia się nowoczesnym podejściem, co widać zarówno w stale unowocześnianym parku maszynowym, jak i w licznych innowacjach wprowadzanych na każdym etapie produkcji. Firma wyraźnie dąży do rozwoju, a jej aspiracje są godne pochwały. Nie sposób jednak przejść obojętnie obok licznych głosów krytyki ze strony pracowników, którzy zwracają uwagę na niedociągnięcia w zarządzaniu. Osobiście zdecydowałem się na zmianę pracy na bardziej spokojną, choć mniej dochodową, piszę te słowa z nadzieją, że poruszone przeze mnie kwestie zostaną uwzględnione, i że w przyszłości powróce do firmy bo jest w niej przyszłość. Zacznę od kwestii zarządzania produkcją, którą można uznać za "głowę ryby"–centralny element każdej fabryki.Obecne kierownictwo, choć stosunkowo nowe na swoich stanowiskach,wprowadza szereg interesujących i nowatorskich rozwiązań. Widać wyraźnie, że kierownik działu nie szczędzi starań, aby zakład produkcyjny rozwijał się w pożądanym kierunku. Co więcej, jego pomysły, choć wymagają od pracowników większego zaangażowania, mogą w dłuższej perspektywie przynieść wymierne korzyści, zarówno dla firmy, jak i dla zatrudnionych w niej osób. Niestety, mimo wysiłków kierownictwa, głównym problemem w firmie wydają się być postawy niektórych długoletnich pracowników. To właśnie oni, zamiast wspierać rozwój zespołu, często angażują się w działania destrukcyjne, które podważają efektywność pracy całej organizacji. Byłem świadkiem, w których tacy pracownicy, gdy zdarzy im się popełnić błąd, przerzucają odpowiedzialność na innych–zwłaszcza na nowych pracowników. W przypadku wadliwie wykonanych materiałów, "starzy" pracownicy potrafią skutecznie ukrywać swoje błędy, a następnie manipulować sytuacją, obciążając winą osoby mniej doświadczone. W jednej z sytuacji, której byłem świadkiem, gdzie kilka sztuk wadliwego materiału zostało celowo schowanych w szafce, aby następnie zrzucić odpowiedzialność na nowego pracownika. Co więcej, brygadziści, zamiast rozwiązać problem u źródła i obiektywnie ocenić sytuację, dają wiarę wersji przedstawianej przez doświadczonych pracowników. Zamiast przyjść, jak przystało na odpowiedzialnych brygadzistów czy liderów i wspólnie z nowym oraz doświadczonym pracownikiem wyjaśnić sprawę, "słuchaj bo tu kolega twierdzi,że... a my jako firma przyszłości musimy wyjaśniać takie sprawy" i wtedy okazało by się jak dużo nieprawdy zostało powiedziane. To brygadziści bezkrytycznie wierzą "starym" w ich kłamstwa, nie próbująć tego wyjaśnić. To podejście tylko pogłębia problemy i podważa zaufanie w zespole. Dodatkowo, zauważyłem, że pracownicy zajmujący jakieś stanowiska, starając się za wszelką cenę utrzymać swoje posady, często wyolbrzymiają drobne problemy, aby tylko się wykazać przed przełożonymi. W efekcie, atmosfera w pracy jest pozornie dobra – wszystkim wydaje się, że praca idzie pełną parą – ale w rzeczywistości napięcie narasta. Później co jakiś czas na portalu GoWork pojawiają się pytania w stylu: "Czy znowu zmieniają kadrę zarządzającą?" Dlaczego? Co świadczy o tym, że problemy są zauważalne i powtarzają się cyklicznie. Takie działania nie tylko psują atmosferę pracy, ale również demotywują nowe osoby, które zderzają się z niesprawiedliwością i brakiem wsparcia. W jednej z sytuacji, której byłem świadkiem, starszy stażem pracownik celowo oczerniał nowego kolegę, dążąc do jego usunięcia z zespołu. Powód był trywialny – chodziło o to, że będzie musiał pracować na zmiany, które starszy pracownik chciał uniknąć. W rezultacie, ci nowi pracownicy, zniechęceni takim traktowaniem, mogą być zmuszeni do odejścia, co negatywnie wpływa na wizerunek firmy na rynku pracy. Takie zachowania tworzą toksyczne środowisko, w którym manipulacje i intrygi zastępują współpracę. Zamiast otwarcie rozwiązywać konflikty, problemy są zamiatane pod dywan, a zarząd, zdając się na relacje starszych pracowników, nie dostrzega rzeczywistego źródła problemów. Tymczasem, zamiast ignorować te sygnały, powinno się dążyć do naprawy atmosfery w zespole i wyeliminowania niezdrowych praktyk. Tak naprawdę ci co kłamią na innych robią to tylko dla swoich korzyści, ale również robią pod górę kierownictwu za ich plecami. Nie ma co się dziwić, że zarządzający tak się zmieniają, bo nie są świadomi. Kluczowe jest, aby firma skupiła się na wprowadzeniu sprawiedliwych i transparentnych zasad współpracy oraz zarządzania personelem. Niezbędne jest stworzenie warunków, w których każdy pracownik, niezależnie od stażu, będzie oceniany na podstawie swoich faktycznych osiągnięć, a nie na podstawie opinii "starych wyjadaczy". Wprowadzić jakiś system aby było wiadome kto zrobił ową "sztukę" aby nie było zganiania winy na i innych" W ten sposób można zapewnić, że przedsiębiorstwo będzie mogło w pełni wykorzystać potencjał całego zespołu, co w efekcie przyczyni się do jego dalszego rozwoju i sukcesu.
    ReviewUserIcon
    Operator

    15.10.2024 10:05

    Pracownik

    Pokaż mi zakład w Koszalinie który technologicznie stoi na wyższym poziomie. Pewnie jest sporo maszyn używanych ale jest też mnóstwo nowego sprzętu. Problem leży w was operatorach. Patrzę na was każdego dnia i jest mi wstyd że jestem jednym w was. Brak kompetencji, roszczeniowe podejście, wszystko wam się należy. A maszyny są zapuszczone bo nie dbacie o nie. Kto ma za was się nimi zająć? Wy nie dość że wiecie mało albo nic to na dodatek jesteście leniwi. Zacznijcie dbać i doceniać miejsce pracy. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Operator 2

    01.11.2024 11:31

    Pracownik

    Moze niech firma zacznie doceniać tych operatorów którzy cokolwiek wprowadzali? W krótkim czasie odeszło kilku jak nie kilkunastu ludzi tylko dlatego, ze czlowiek za starania i dawanie z siebie 100% jedyne co dostawał w zamian to więcej obowiązków, bo sumarycznie cala brygada była na minus. Jak chcą być najlepsi w regionie to albo muszą zacząć liczyć się z fachowcami, albo zwieźć kolejne dwa tiry kolorowych, bo Polacy czy Ukraińcy od dawna nie chcą juz tam robić :)
    ReviewUserIcon
    Migo

    06.08.2024 12:51

    Kandydat

    Powiem tak kandydowalem na jedno stanowisko. Na poczatku czekalem kilka tygodni na rozmowe pozniej ponad miesiac na negatywna odpowiedz. Sama rozmowa w milej atmosferze, poprawna bez uczypliowosci czy glupich pytan. Bardzo wolno podejmuja decyzje. Sam proces rekrutacyjny oceniam na 3/5. Poprawnie ale bardzo wwolno i feedback kopiuj wklej.
    ReviewUserIcon
    kandytat na kandytata

    05.08.2024 06:10

    Kandydat

    Po kilku telefonach oraz spotkaniu. Firma zapewnialaże odezwie się do końca tygodnia. Oczywiście zero odzewu.
    Company logo
    GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    05.08.2024 09:15

    Pracodawca

    Dzień dobry, prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej, (w tym spam).
    ReviewUserIcon
    Iksiński

    01.07.2024 21:38

    Były pracownik

    Nie polecam. Szacunku tutaj nie zaznacie. Jesteś numerem, niczym więcej. Szkoda marnować sobie czasu na "fabrykę przyszłości". Szkoda tylko, że człowiek jest najsłabszym ogniwem między maszyną a forsą niemca... Do tego te sławetne układy i układziki...
    ReviewUserIcon
    jimmy

    02.07.2024 16:09

    Inne

    Ile u nich pracowałeś? Co trzeba zrobić żeby dostać się do biura?
    ReviewUserIcon
    GOŚĆ

    22.06.2024 17:55

    Kandydat

    Witam , jak wygląda praca na magazynie , na czym polega ,opłaca się ,itp ,proszę o info

    Zostaw merytoryczną opinię o GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.