Co wchodzi w skład benefitów ? Macie jakieś fajne dodatki, typu bony żywnościowe ?
Duuuużo opinii klientów, a są tu pracownicy? Warto składać cv?
Niektóre komentarze klientów są niestety negatywne, a czy opinia pracownika byłaby taka sama czy jednak plusy współpracy są na tyle dobre, że można śmiało aplikować? Jak z dodatkami i wynagrodzeniem?
Dzień dobry, najlepiej jakby Pan sam poszedł do Pana Mikołaja spytać się o to. Właściciel jest bardzo miły i otwarty na współpracę.
Witam, zdecydowanie nie polecam,koleś podmienił płytę główną, straciłem dużo zdjęć, telefon po naprawie rozładowuje się po trzech godzinach,a powodem naprawu było uszkodzone gniazdoSIM
Są jakieś szanse na zatrudnienie w Enter-Tel? Czy właściciel tego serwisu działa sam? Ktoś coś wie w tej kwestii?
Najgorszy serwis z jakim można mieć do czynienia. Właściciel wiecznie coś kręci, nie potrafi dotrzymać żadnego terminu. Naprawa wyświetlacza to kilka miesięcy. Notorycznie powtarza, że już kończy i zaraz będzie do odbioru, a następnie kolejne tygodnie mijają. Nie polecam najgorszemu wrogowi.
Sprawdzał pan inne? Ja jestem niesamowicie zadowolony ze swojego telefonu został naprawiony z klasą choć musiałem czekać kilka tygodni, ale wyświetlacz działa bez zarzutów przez 4 lata! Polecam!!! I pozdrawiam Pana Mikołaja
Uwagi klientów skierowane zostały na niewłaściwy adres bo to jest forum pracowników!
Nie polecam serwisu Enter-Tel Mikołaj Strzeszyński w CH Jagiełło, ponieważ Pan jest niesłowny, nieterminowy w dodatku kłamie i wymyśla niestworzone historie. Nie szanuje klientów oraz ich czasu. Telefon 2 miesiące temu oddany w celu wymiany rozbitego wyświetlacza - nowy wymieniony ekran wklejony tak, że odstawał ponad telefon, w dodatku nie we wszystkich miejscach działał dotyk, a po dwóch dniach pękł. Po zgłoszonej reklamacji Pan przez półtora miesiąca sprowadzal nowy ekran, rzekomo mając problem z kolejnymi zniszczonymi paczkami czy uszkodzonymi częściami. W pewnym momencie przestał się odzywać,bo zgubił numer... Gdy w końcu okazało się, ze podobno jest ekran, zamiast wymienić go w umówionym terminie, pojawiły się kolejne historie oraz przeciąganie terminu i brak kontaktu. Ostatecznie okazało się,że nowy ekran nie dziala, wiec zostal wymieniony na ten pekniety, który również odmawia posłuszeństwa. Telefon w tej chwili nie nadaje się do użytku... Historia zakończyła się zwrotem zapłaconej kwoty (choć oczywiście też nie bez licznych problemów i wymowek) oraz straconym czasem i niesprawnym telefonem. Zatem reasumując - Panu polecam zwyczajnie nie brać się za naprawę sprzętu, którego wymiana przekracza Pana umiejętności czy istnieje rzekomy problem z zamówieniem części ???? A przyszłym klientom polecam zastanowić się czy macie ochotę na marnowanie czasu oraz nerwy związane z tak niskim poziomem wykonanej usługi.
To nie jest wina tej firmy części do telefonów które nie są dostępne w Polsce wysyłane są zza granicy i gdy są już na miejscu okazuje się że są uszkodzone To nie jest wina tego serwisu proszę przyjmijcie to do siebie
Ten facet to oszust, przyjmuje telefony do naprawy, chyba tylko po to żeby mieć dawcę części. Omijajcie szerokim łukiem
@Iwona jak finalnie zakończyła się opisana przez Ciebie sytuacja? Czy Enter-Tel Mikołaj Strzeszyński przychylił się do twoich roszczeń, a może naprawił mikrofon, aby telefon był w pełni sprawni? To, jak firma potrafi wyjść z kryzysowej sytuacji, również pozwala wyciągać wnioski o ewentualnym pracodawcy.
Enter-Tel Mikołaj Strzeszyński facet niepoważny, w dodatku oszust , kłamczuch. Zostawiłam do naprawy tel, który wymagał wymiany wyświetlacza i mikrofonu, czekałam ok.miesiąca, cierpliwość się skończyła , co do odbioru nie chciał oddać, ponieważ chciałam zapłacić tylko za wyświetlacz, gdyż ten był wymieniony, a mikrofon dalej nie działał a spec majster twierdził, że wymienił mikrofon. Sprawdzał go przez 5min. i sam nie wierzył, że nie działa, czyli moim zdaniem nie był wymieniony, tylko facet chciał wyłudzić ode mnie pieniądze. Musiałam wezwać policję . MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serdecznie odradzam korzystanie z usług tego niedouczonego pseudo fachowca. To oszust, który potrafi tylko obiecywać. Mój telefon Iphone6 był w "naprawie" przez 4 miesiące. Przez ten czas byłam zwodzona, że już jutro telefon będzie zrobiony. Potem były kolejne wymówki i obiecywanie, że zaraz będzie gotowy. W rezultacie straciłam mnóstwo cennego czasu. Ostatnio stojąc w kolejce usłyszałam te tłumaczenia wciskane kolejnym naiwnym. Omijajcie z daleka, nie polecam.
być może firma ma na siebie pomysł @hemp gru, co nie zmienia na chwilę obecną faktu że niestety nikogo nie szukają do pracy. Szkoda, choć powiem szczerze że różne o nich opinie czytałam. Nie wiem które są prawdziwe
MASAKRA!!!! Brak słów żeby opisać, telefon miał mieć tylko wymieniony dotyk codziennie do odbioru za każdym razem jeszcze coś... w końcu pojechałam po niezrobiony telefon ponieważ miałam dość bajek Pana Mikołaja, dostałam telefon w częściach i zostałam poinformowana że źle interpretuję słowo odbiór telefonu, że tak mi pan nie mówił wielokrotnie a ja sobie tak ubzdurałam i codziennie przyjeżdżałam po tel... zrobił ze mnie idiotkę!! nikomu nie polecam tego serwisu
Żałuję, że nie przeczytałam opinii szybciej. Oddałam tel do naprawy i tak jak wyżej napisane co chwilę gotowy do odbioru a jak się przyjeżdża to on już kończy i telefonu nie ma, czuję się jak głupek jadąc 10 raz po odbiór telefonu który nadal nie jest zrobiony mimo że pan zapewnia inaczej. Ja również nie polecam tego serwisu, szkoda nerwów.
Witam! Dziwię się, że nikt nie daję opinii. Wielu Klientów wychodzi z tego punktu niezadowolonych. Osobiście miałam "nieprzyjemność" spotkać się z tym facetem, oddałem sprzęt do naprawy, miał dzwonić-ani razu nie zadzwonił, na naprawę czeka się około pół roku, ten koleś jest nie poważny, traktował mnie jak jakiegoś głupka, a "testując" sprzęt w domu wiadomo co z nim robił- używał jak swoje. Nikomu nie polecam, mam nadzieję, że taki nieprofesjonalizm szybko upadnie, żadne pieniądze nie są warte czegoś takiego, a się ceni jak nie wiem co.