PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
4 162 6 1

Opinie o PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH

Spawacz

Witam. Właśnie szukam pracy ale od nowego roku czy ktoś napisze czy warto do tego pura? Wiem że chłopaki Pracują na jakis robotach spawaln. kolo cotbus. Kolega mi nie poleca ale tam robi więc o co chodzi. Slyszalem że PUR ma spawalnika ktorego kazdy ma dosc. I to mnie powstrzym.od aplikacji. Czekam na jakas odp.

Stachu z wejcherowa
@Spawacz 06.12.2018 12:40

Siema. Chyba ludzie szukaja dziury w calym, jak tak na to patrze. Po pierwsze to nikt nie kaze ci rozmawiac ze spawalnikiem, sa inne osoby do kontaktu, a po drugie jezeli ktos pracuje to dlaczego odradza ? Ja tez pracuje i nie odradzam.

Daro
@Spawacz 06.12.2018 12:40

To zależy od tego czego oczekujesz od pracodawcy , przyjdź do firmy popracuj i się przekonasz czy ci odpowiada czy nie . Ogólnie nie można narzekać bo nie jest źle , trzeba się wzajemnie szanować a problemów wówczas nie będzie i dodam że w Purze na chorobowe się nie chodzi !!! zwłaszcza długoterminowe !!! . Pur-montage to nie jest dobra firma dla ściemniaczy czyli wielbicieli L4 .

Radek
@Daro 07.12.2018 18:52

Czyli bedąc zatrudnionym w Pur trzeba być przygotowanym ,że w razie choroby musisz się dowlec do roboty nawet na czworaka .Bo firma nie bierze pod uwagę że pracownik też człowiek i może zachorować .I nie przyjmuje do wiadomości choroby pracownika i zwolnienia lekarskiego.CIEKAWE PODEJŚCIE PRACODAWCY DO ZATRUDNIONYCH LUDZI Ale nie wiem czy zgodne z prawem.

Spawacz

Zgadzam się z toba w 100%. Nie przez PUR!!!

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca

Komentarz bez zadnych konkretow Panie PAN ! Niech Pan poda szczegoly, jaki mial Pan spor ze spawalnikiem, moze Pan rowniez do mnie zadzwonic w tej sprawie wtedy komentarz bedzie widoczny, poki co jest do wgladu do 16:30, aby mogl Pan przeczytac moja odpowiedz. Pozdrawiam :)

Pracownik
@Radek 13.12.2018 11:40

Witam Radek masz rację z tym chorobowym jest ciężko u nich a jak już masz to musisz się do biura stawić i kadra z biura cię zbada czy możesz chorować ja tak miałem nie polecam tej firmy

Purman
@Spawacz 06.12.2018 12:40

Witam. Porpoś o przesłanie umowy o pracę. Wtedy się dowiesz jak wygląda twoja stawka, która oferują podczas rozmowy, albo w ogłoszeniu. Same niejasności. ODRADZAM!

Purman

Witam. Ogolnie nie polecam firmy, same niejasności. Od stawki po wolne, urlopy i kwatery. Za naukę trzeba płacić, ale już ostatni raz dałem się zrobić.

Inteligent

To kim wy tam jesteście? Po co usuwasz to co napisałem....? To już nawet imienia nie wolno u was podać? Żałosne jest to co robicie....

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Inteligent 06.12.2018 09:20

Zachecam do wejscia na nasza strone internetowa jezeli Pan nie wie kto jest na jakim stanowisku, na stronie jest wszystko jasno opisane pur-montage.de. Nie pozwalam na uzywanie imion, poniewaz na tej stronie wypowiadamy sie o firmie a nie o osobach! Czy to co robimy jest zalosne? To jest Pana opinia. Duzo osob, naszych pracownikow obecnych oraz bylych twierdzi calkowicie odwrotnie, wiec zdania sa podzielone. Panie Inteligent mniej jadu to i zycie staje sie prostsze ;) Nie podobalo sie Panu u nas, to Pan nie pracuje u nas. Zycze powodzenia oraz znalezienia odpowiedniego pracodawcy ! Wesolych Mikolajek :)

Inteligent

Hey. Z PURem jest tak że koordynatorzy mają wolną rękę czyli robią z pracownikiem co chcą. Zwalniają za ...... właśnie za co? Za to że nie podporząd. się np. (usunięte przez administratora) Nie mam dobrych wspomnień z tą firmą. A pracowałem dluuuuugo... Tyle w temacie.

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Inteligent 03.12.2018 18:40

Inteligent, dziekuje za Twoja opinie. Nie zgadzam sie troche z wypowiedzia, ze koordynatorzy robia co chca, poniewaz nie mamy zadnego koordynatora w biurze :) Powod otrzymania wypowiedzenia zawsze jest. Nie jestesmy firma, ktora chetnie zwalnia pracownikow, poniewaz jak nie bedziemy mieli pracownikow to nie bedzie tej firmy. Przykro nam, ze nie masz dobrych wspomnien z nami, ale nie kazdego na swiecie jestesmy w stanie zadowolic. Tyle w temacie. Pozdrawiam :)

jony

Witam odnośnie wczorajszego wpisu sprawo została z p.Bartłomiejem wytłumaczona i wyjaśniona za pomyłkę przepraszam.

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@jony 19.11.2018 15:56

Witam JONY, ciesze sie, ze sprawa zostala wyjaniona. Pozdrawiam :)

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH 19.11.2018 16:09

Wyjasniona*

jony

Wedle umowy PUR obiecuje świadczenie specjalne po 6 miesiącach nieprzerwalnego zatrudnienia 150 euro brutto a ja pracuje już ponad rok i nadal nie otrzymałem takiego świadczenia czy to jest w porządku?

Kemppi
@jony 18.11.2018 14:26

Witam jony do puki będzie pracował w firmie (usunięte przez administratora) to będą ciągle problemy bo on zakazuje wzięcia urlopu ja miałem z nim zawsze problem z urlopem nawet nie kazał brać z cajkonta. Na dzień dzisiejszy pracuje w innej firmie i nie mam problemu z urlopem firma powiedziała jak mi że to fszystko zależy od majstra jak wyrazi zgodę pozdrawiam (usunięte przez administratora) z biura

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@jony 18.11.2018 14:26

Dzien dobry Jony, swiadczenie specjalne to tak zwane Urlaubsgeld oraz Weihnachtsgeld i sa wyplacane w konkretnych miesiacach w roku. Nie po pol roku pracy. Sa to dodatki ktore kazdy dostaje jezeli przepracowal pol roku oraz nie jest w trakcie wypowiedzenia. Pracujesz juz ponad rok? Zadzwon do mnie na moj numer i wtedy sprawdze o co chodzi i dlaczego nie dostales tego. Pozdrawiam Martyna

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Kemppi 19.11.2018 07:38

KEMPPI :) Jezeli ktos pracuje sumiennie to nie ma problemow z Panem, o ktorym Pan wspomnial wyzej. O przyznaniu urlopu decyduje pracodawca. Tak jest w kazdej firmie. Nie ma co tutaj dyskutowac. W firmie PUR po pierwsze wniosek musi podpisac Meister, nastepnie pracownik PUR. Wtedy urlop jest zatwierdzony. Jezeli jest duzo pracy na danym zakladzie, lub pracownik pracuje tydzien i chce nastepny tydzien wolny lub jakis pojedynczy dzien (gdzie przy zatrudnieniu nie uprzedzil, ze bedzie taki dzien potrzebowal) to zrozumiale jest, ze pracodawca nie wyraza zgody na ten urlop. Panowie badzmy powazni :) ja Pana niestety za te slowo obrazliwe nie pozdrawiam :) Proponuje Panu rowniez z calym szacunkiem zerknac do slownika jezyka polskiego. Potrafi Pan napisac obrazliwie na temat osob pracujacych w biurze, ale o ortografii Pan nie pamieta. Nie pozdrawiam Martyna

spawacz

pracowałe w firmie 6 miesięcy jest problez z urlopem i wypłatami płacom za 102 godziny a reszte na cajt kąto miałem wypłacone za 102 h a w kącie było 108 wysyłali jakeś rachunki na 35e nie wiem za co raz zapłaciłem za kwatere wysłałem rachunek a (usunięte przez administratora) powiedział ze nic nie dostał kare zapłaciłem 45 e nie polecam tej firmy

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@spawacz 18.11.2018 22:34

Witam SPAWACZ, dosc niezrozumiala jest Twoja wypowiedz. Nie placimy 102 h i reszty na Zeitkonto. Kazdy jest informowany o tym, ze Zeitkonto obowiazuje. Sa godziny odkladane i liczba tych godzin jest zalezna od ilosci godzin ile Pan przepracowal. Moze byc to 5 h, 10 h, czasem nawet 20 h. Prosze pamietac ze jest pobierana stawka brutto na Zeitkonto. Co do oplaty za kwatere. Firma oplaca zakwaterowanie, jednak jezeli nie przyjdzie Pan do pracy i nas nie poinformuje o tym tak jak Pan powinien, nie mamy mozliwosci w odpowiednim czasie odmowic zakwaterowania to mamy takie prawo aby pociagnac Pana do odpowiedzialnosci. Moj numer jest nizej w komentarzach, jezeli czuje Pan taka potrzebe, aby dowiedziec sie co to byl za rzekomy rachunek prosze zadzwonic, chetnie sprawdze to dla Pana. Pozdrawiam Martyna

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
Aktualne premie dla pracownikow znajdziesz na naszej oficjalnej stronie:

pur-montage.de

Wejdz i sprawdz!
   
Mały

Witam a od kiedy to PUR premie daje z tego co wiem to patrzy tylko (usunięte przez administratora) pracownika

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Mały 08.11.2018 11:01

Witam ponownie! A jednak mamy premie Panie MALY :) Mozna je znalezc na naszej oficjalnej stronie :) Niedlugo rowniez w jezyku polskim ! I chcialabym Panu podziekowac za to ze tak Pan intersuje sie nasza firma (nawet zajrzal Pan w aktualnosci;)) Dzieki! Pozdrawiam Martyna

Feliks

Podoba mi się taka aktywność firmy na forum bo można już sobie zgromadzić wiedzę .

Mały
@Feliks 23.10.2018 20:29

Witam cię Feliks tylko firma zostawia same pozytywy negatywne opinie usuwa Pani Martyna to z jednej stron firma jest nie udciwa miałem tu parę wpisów i, ostaly usunięte nie polecam pozdrawiam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Mały 24.10.2018 09:16

Panie Maly! Nie usuwam komentarzy negatywnych. Jezeli ktos nie umie sie wypowiedziec dokladniej, konkretniej tylko pisze: Firma to zlodzieje! to jak mam taki komentarz zachowac. Tutaj chodzi o przedstawienie sytuacji, kiedy, jak i dlaczego stalo sie tak jak sie stalo. Na tym forum 200 razy moze napisac komentarz jedna osoba pod innym loginem. Wiec prosze nie pisac, ze usuwam negatywne komentarze. Ludzie! Piszcie konkretniej! Jezeli obrazacie kogos od nas z biura, perfidnie piszac imie i nazwisko to prosze mi wybaczyc! Ale nie zamierzam tego tolerowac! Jestem tutaj po to, aby zadbac o wizerunek firmy, ale rowniez, aby wam na te komenatrze odpowiadac. Nietylko na pozytywne. Panie Maly pozdrawiam Pana Pani Martyna :)

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Feliks 23.10.2018 20:29

Dzieki Feliks za komentarz. Niekazdy sie z Toba zgadza co mojej aktywnosci tutaj. Milo przeczytac, ze ktos na to zwrocil uwage w pozytywnym sensie. Pozdrawiam Martyna

Mały

Witam cię Martyna mylisz się z tym meldunkie pracowałem 2 lata do tyłu w Bon i nie miałem meldunku to mi liczyli wypłatę z 6 klasy a jak się zameldowalem to miałem 3 klasę i od tego roku meldunek jest potrzebny do kindergeld pozdrawiam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Mały 18.10.2018 15:56

Niestety ale Pan sie myli :) Wspolpracuje z firma zajmujaca sie takimi sprawami jak Kindergeld, wiec prosze nie wprowadzac nikogo tutaj na forum w blad. Co do meldunku tez sie Pan myli, widocznie mial Pan leniwego pracodawce. Jest specjalny Antrag do Finanzamt, ktory pracodawca wypelnia i wysyla do Finanzamt, aby pracownikowi zepewnic Klase podatkowa 1. podaje link do takiego wlasnie wniosku: http://www.lohnsteuer.de/sites/default/files/vorlagen/antrag_fuer_den_lohnsteuerabzug_fuer_beschraenkt_einkommensteuerpflichtige_arbeitnehmer.pdf Moze Pan sprawdzic i sie doinformowac. Aby miec klase podatkowa 3, musi Pan miec meldunek i musi Pan zlozyc odpowiednie dokumenty w Finanzamt (miedzy innymi akt malzenstwa). Pozdrawiam

Mały
@PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH 18.10.2018 16:04

Hej Martyna to jak się zatrudnię w PUR to będę miał 3 klasę jestem żonaty. Myślę o zmianie pracy i chce się zatrudnić w PUR pozdrawoam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Mały 18.10.2018 17:55

Witam ponownie! Jezeli mieszka Pan w Niemczech i ma meldunek to dlaczego mialby Pan nie miec 3 klasy podatkowej? Jak napisalam we wczesniejszych komenatrzach, 95 % jest na 1 klasie a te 5% mieszka w Niemczech, maja meldunki i sa na innych klasach podatkowych. My zapewniamy pracownikowi klase 1 poniewaz jest najbardziej oplacalna dla osob, ktore nie maja stalego zakwaterowania w Niemczech. Co do komentarzy to owszem usuwam je, po pierwsze pisze Pan tam nazwe klienta co prze RODO jest niedopuszczalne do publicznej publikacji, po drugie Panie Maly zawsze ktos sie znajdzie kto bedzie narzekal na firme. Skoro Pan zna naszych pracownikow to prosze spytac innych. Gdyby bylo na prawde tak strasznie u nas mysle ze nie dostawalabym telefonow z firmy konkurencynej, ktora tez jest w zakladzie o ktorym Pan pisal. Chce Pan do nas przyjsc nie ma problemu, prosze zadzwonic do mnie wtedy porozmawiamy, zrobimy spotkanie u nas w biurze, bedzie Pan mogl zobaczyc jakie warunki zapewniamy. Telefon 015125555662

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca

Witam Ciebie Byly :) Zgadzam sie, ze kazdy moze pisac opinie. Sa negatywne i sa pozytywne. Jednak musza byc zgodne z regulaminem i dotyczyc firmy PUR Montage. Pana komentarz nie powinien byc zaakceptowany poniewaz nie dotyczy firmy lecz mojej osoby i stanowiska jakie pelnie w PUR. Nie powinno byc tutaj takiego tematu prawda? Chcialam jednak odpowiedz Panu i dlatego komentarz bedzie widoczny przez nastepne 24 h. Moze ktos jeszcze jest zainteresowany co ja robie w tej firmie :) Moje stanowisko jest wielozadaniowe. Przeprowadzam rekrutacje, zatrudniam pracownikow, odwiedzam naszych klientow, dbam o wizerunek firmy PUR w social-media, prowadze strone PUR na Facebook, jestem przy spotkaniach jako tlumacz, jezdze na targi pracy reprezentujac firme plus zajmuje sie rozwiazywaniem problemow pracownikow jak rowniez pomoc w roznych sprawach. Jezeli jest Pan bylym pracownikiem PUR (po nicku wnioskuje, ze tak) to dobrze wie Pan na jakim stanowisku jestem zatrudniona. Jako, ze prowadze strone PUR oraz profile firmy miedzy innymi na Gowork musze rowniez byc na biezaco z komenatrzami i staram sie na nie odpowiadac w sposob uprzejmy i wykazujacy chec pomocy i chec wyjasnienia tego co zaszlo miedzy firma a danym pracownikiem. Oczywisicie moglabym napisac ksiazke o tym jacy sa ludzie w stosunku do firm, moglabym przytoczyc duzo przykladow zachowan pracownikow, ktorzy nie zastosowali sie do umowy i poniesli konsekwencje-ale po co? Mam nadzieje ze satysfakcjonuje Pana odpowiedz. Rowniez zycze milego weekendu!

Były
@PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH 19.10.2018 13:57

Ja jak pracowałem w tej firmie to pani nie było pozdrawiam

Mały

Witam was na spawalnictwie jest ogłoszenie że potrzeba spawacza za 14E netto ciekawe jak to obliczyli z której klasy wzięli z 1 czy 3. W Niemczech zawsze jest podana stawka brutto pozdrawiam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Mały 18.10.2018 12:22

Witam, widze ze Pan tutaj mocno sie udziela i ostro sie do wszystkie czepia. Nie ma Pan widocznie innych zajec. ok. Rozumiem ;) W odpowiedzi na Pana 'zarzuty' co do stawek: 14,00 € netto to jest minimum jakie pracownik dostanie za godzine pracy na 1 klasie podatkowej. Nie meldujemy pracownikow, wiec 95 % zatrudnionych ma 1 klase podatkowa. Pracownicy, ktorzy maja meldunek i klase podatkowa 3 maja o jakis procent wieksza stawke, poniewaz zmniejsza sie odprowadzany podatek. Kazdy kto u nas pracuje, kazdy nowy pracownik jest u nas informowany, ze dostaje wynagrodzenie na podstawie taryfy IGZ plus do tego dieta. Czyli dostaje Pan x€ brutto plus y€ netto za godzine pracy. Stawka jest ruchoma o pare centow. Po przepracowanym pelnym miesiacu nie moze wyjsc mniej niz podana jest stawka netto w ogloszeniu. Na Niemieckich portalach sa podawane stawki brutto, my sie oglaszamy na polskich portalach, mamy ogloszenie po polsku. Z reszta 99% aplikujacych zawsze pyta 'a ile mi wyjdzie na reke'. Wyprzedzajac pytanie postanowilismy podawac stawki netto. Panie MALY poprzednie komentarze ze wzgledu na nieodpowiednie tresci nie zostaly przeze mnie zaakceptowane. Proponuje zajac sie wlasnym nosem i nie szukac dziury gdzies gdzie jej nie ma. Serdecznie pozdrawiam Martyna :)

Nygus

Z tego co widze ostatnio coraz wiecej ludzi chce przejsc do pura, pracujemy razem ze spawaczami z innych firm niemieckich i polskich i maja duzo mniej od nas. Nie bede klamac bo nie ma sensu ale na lape przy 160 godzinach mamy na ta chwile po 2.200-2.300€ na miesiac z oplacona kwatera, robimy na zachodzie Niemiec i spawanie jest smieszne pachwinki spawy czworki i piatki bez zadnych badan lajtowa robota. Za polecenie pracownikow daja tez premie takze to tez jest spoko, bede zachecac ludzi bo mam juz jakis obraz firm na terenie Niemiec nie pracuje tu od dzis.

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Nygus 09.10.2018 17:37

Dzieki za dobra opinie!

spawacz

nie polecam firmy wysyłali po całych niemczech przez bartka podnośił stawkę o1e doszłem do 15 w wypłata nie rosła okazało się jak miałem stawkę 13 to płacili za 143 około a potem za 102 wysłali odcinek wypłaty na cajt kącie miałem 120 h a zapłacili za 102 h i niema meldunku a potem są problemy z rozliczeniem omijajcie pur

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@spawacz 11.10.2018 18:09

Witam! Praca w naszej firmie jest na terenie calych Niemiec. Nie ma pracy w jednym zakladzie to nie zostaje Pan zwolniony tylko wyslany do zakladu gdzie jest ta praca. Dzieki temu jest ciaglosc pracy, jezeli komus na tym zalezy. Jezeli z ostatnim rozliczeniem mial Pan na Zeitkonto 120 h to nie ma mozliwosci, aby firma wyplacila Panu o 18 h mniej. Pana wypowiedz musze przyznac jest troche niezrozumiala dla mnie. Prosze do mnie przedzwonic jezeli widzi Pan problem z rozliczeniem. Postaram sie pomoc i sprawdzic. Pozdrawiam Martyna - 015125555662

Mały

Witam mam pytanie jak się w firmie zatrudnię to firma mnie zamelduje czy będę bez meldunku pozdrawiam

Jacek
@Mały 08.10.2018 12:14

Firma nie melduje na mieszkaniach firmowych.

Mały
@Jacek 09.10.2018 08:38

A dlacze nie melduję gdzieś musisz być zzameldowany chociaż żeby konto otworzyć w banku bo gdzie będą ci kasę do ręki płacić. A druga sprawa to klasa podatkowa jak nie masz meldunku to masz 6 klasę

daro
@Mały 08.10.2018 12:14

Meldunek do niczego ci nie potrzebny

Mały
@daro 10.10.2018 10:29

A jak kato otworzysz na co ci kasę bedo przelewać i na jakiej podstawie klasę podatkowa zmienisz pracowałem 3 miesiące bez meldunku to mi z 6 klasy liczyli wypłatę

Dora
@daro 10.10.2018 10:29

Potrzebny jest meldunek, tak jak post wyżej Mały napisał .Mieszkając i pracując w obcym kraju to mieć meldunek to podstawa .Wiekszość firm ,agencji jak daje prace z zakwaterowaniem ,to melduje pracowników na kwaterze. A w tej firmie oferują kwatere ale bez możliwości meldunku.

Mały
@Dora 10.10.2018 22:33

To dlaczego firma nie wymaga meldunku. Pewno jakiś wałek robi

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Mały 08.10.2018 12:14

Witam! Nasza firma zapewnia zakwaterowanie dla naszych pracownikow w postaci pokojow jednoosobowych w pensjonatach. Nie mamy mozliwosci zapewnienia meldunku dla wszystkich pracownikow, poniewaz jak kazdy spawacz wie sa firmy, w ktorych produkcja trwa caly rok lecz sa tez firmy, w ktorych zatrudnienie jest na jakis okres czasu, na przyklad na okres duzego zamowienia. Po takim zleceniu pracownik moze byc oddelegowany do innego zakladu co oczywiscie jest zwarte w umowie o prace. Wlasciciele pensjonatow raz sie zgadzaja, aby zameldowac pracownika, a raz nie. Zalezy od tego ile czasu dany pracownik jest w jednym zakladzie. Meldunek nie jest konieczny ani do zalozenia konta bankowego ani do otrzymania zamiast klasy podatkowej 6 - klasy podatkowej 1. Meldunek nie jest juz rowniez potrzebny do otrzymania tak zwanego Kindergeld. Pozdrawiam Martyna

Hagrid

Prawda jest taka ze na wschodzie Niemiec placa najwiecej, tyle z mojej strony.

Stary

Witam, do tej pory zdazylo mi sie wspolpracowac z 4 posrednikami na terenie Niemiec dluzej lub krocej, mam jakies odniesienie czy porownanie, poznalem tez sporo ludzi na kontraktach. Nie widze powodow aby negowac ta firme. Z mojej perspektywy wszystko odbylo dobrze, naprawde sprawnie i bez owijania w bawelne. Najpierw proby spawalnicze ktore trzeba zdac, pozniej podpisanie umowy i wyjazd. Otrzymalem wszystkie informacje jakie potrzebowalem do startu pracy, kwatera tak jak bylo powiedziane tj. jednoosobowy pokoj, odleglosc 8km od zakladu. Gwarantuja przylbice Speedglas oraz odziez robocza na czas zatrudnienia, wiele firm wgl tego tematu nie porusza i kazdy musi miec wszystko swoje. Dostalem juz dwie wyplaty i na niczym nie zostalem skrojony, wszystko mam na kwicie i nie dostrzeglem zadnych bledow, rowniez nie zauwazylem aby jakikolwiek pracownik z PUR, a jest nas lacznie 6, chcial odejsc, wczoraj przyszedl nowy z ich firmy. Co do seidkonta wszyscy wiemy ze u niemieckiego posrednika obowiazuje to zawsze i nie jest to zadna nowosc, juz szczerze mowiac przywyklem. Jezeli bedzie tak dalej to nie widze powodow zeby nie polecac tej firmy.

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Stary 11.09.2018 15:54

Dzien dobry Panu, Dziekujemy za polecenie oraz dobra opinie na temat naszej firmy. Mam nadzieje ze nasza wpsolpraca bedzie dlugoterminowa! :) Pozdrawiam Martyna

Olek

Usuwaja opinie!!!! Z firmy(usunięte przez administratora) wszyscy uciekli pod inna firme czyli posrednika okolo 12 osob wiec nie ma sensu dalej pisac

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Olek 10.09.2018 14:15

Witam, oczywiscie ze usuwam opinie jak nie maja sensu czy konkretnego znaczenia. Nie bedzie na tym profilu juz zadnego balaganu. Jezeli ktos napisze konstruktywna wypowiedz, czy sie podoba praca czy nie, poda przyklady itd. bez zadnych wyzwisk, nazw, imion czy nazwisk opinia bedzie zatwierdzona. Inne beda usuwane zgodnie z regulaminem. Pana opinia bedzie tutaj 1 dzien, aby mogl Pan odczytac moja odpowiedz, po 1 dniu zostanie rowniez usunieta. A druga odpowiedz co do przejscia pracownikow ma Pan nizej pod wypowiedzia Pana SZCZERY. (usunięte przez administratora)

Szczery

Witam Prosze o odpowiedz .Dlaczego z firmy (usunięte przez administratora) Wszyscy ale to wszyscy odeszli z tak dobrej firmy Pur. Prosze o szczera odpowiedz.

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Szczery 10.09.2018 13:57

Dzien dobry, po pierwsze nie wszyscy odeszli. Po drugie sama zgadzam sie z tym, ze lepiej pracowac bezposrednio w firmie niz przez posrednika. Jezeli maja Panowie taka mozliwosc to dlaczego nie. To wszystko zalezy od warunkow jakie proponuja, nieraz sa lepsze niz Zeitfirma ale nieraz gorsze. Stawka brutto moze byc wieksza ale zakwaterowanie trzeba samemu oplacic. Kazdy musi przekalkulowac co mu sie brdziej oplaca. Nie oszukujmy sie wyjezdzacie Panowie, zeby zarobic prawda? Z tym, ze nieraz pracownicy nie wiedza jak stabilna jest firma. Akurat firma, o ktorej Pan wspomnial ( ze wzgledu na ochrone danych musialam usunac nazwe) upada. Nikt nigdzie na sile nikogo nie trzyma. Ale dosc czesto mam potem telefony ze jednak chca Panowie wrocic. Wtedy jak najbrdziej maja taka mozliwosc, dlaczego nie? Wiem, ze niektorym sie udaje, dostaja lepsze oferty, taki jest rynek. Wystarczy Panu taka odpowiedz? Pozdrawiam

Pl

Firma oszukuje jak tylko moze nie polecam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Pl 06.09.2018 18:12

Dzien dobry, czy moze Pan przedstawic sytuacje co do 'oszustwa' jakie Pana spotkalo przez nasza firme? Napisac ze ktos kogos oszukal jest latwo. Prosze przedstawic sytuacje i konkrety a nie bezpodstawne oskarzenie. Powiem Panu, ze gdyby firma oszukiwala pracownikow juz dawno byla by zamknieta, zlikwidowana itd. Firma nigdy nie dzialala niezgodnie z prawem niemieckim, nigdy nie dziala niezgodnie z normami niemieckimi. Trzymamy sie twardo naszych zasad i umowy, ktora obowiazuje pracownika oraz pracodawce bez ZADNYCH WYJATKOW. Poniewaz to nie jest przedszkole czy szkola trzeba brac odpowiedzialnosc za podejmowane decyzje. Pozdrawiam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca

Dzien dobry, zwolnienia lekarskie w postaci oryginalu powinny byc dostarczane w ciagu 3 dni roboczych od wystawienia. Jest to obowiazek pracownika. To jak rozmawia spawalnik z naszymi pracownikami to nie jest moja sprawa, poniewaz kazdy pracuje na swoj rachunek. W kazdej firmie, w kazdej branzy pracownicy sie zwalniaja i przyjmuja. Tak to juz jest. Wie Pan co? to ze pracodawca nie zaplaci zwolnienia to nie jest zgodne z prawem, rzecz jasna. Ale prosze tez nie wkladac wszystkich do jednego worka. Nie znam Pana sytuacji, ale wiemy dobrze ze ludzie sa rozni. Akurat u nas w firmie za dobra prace, dostaje sie dobre wynagrodzenie oraz profity. Za brak zaangazowania, chorobowe co drugi miesiac, oraz dzialanie na szkode firmy zostaje sie pociagnietym do odpowiedzialnosci. Pozdrawiam

Xxxxxx

Witam wszystkich pracowników firma ma coś na sumieniu jak sama się tu broni i pisze komentarze. Ja osobiście nie polecam pozdrawiam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Xxxxxx 07.09.2018 12:42

Witam Panie x, Komentarze sa przeze mnie dodawane, poniewaz wspolpracujemy z Gowork i mamy mozliwosc poprzez utworzony tutaj profil firmy odpowiadac na wasze komentarze. I w przeciwienstwie do calej reszty ja mam odwage pod tymi komentarzami sie podpisac. I jestem zawsze do dyspozycji aby wyjasnic sprawy gdzie ktos czuje sie poszkodowany. Nie toleruje tylko chamstwa, wyzwisk, klamst i nie majacych sensu wypowiedzi typu 'oszusty' i nic wiecej :) Z reszta odpowiem na komentarz w celu zrozumienia lub wyjasnienia, okaze zainteresowanie -Zle- Nie napisze nic, nie odbiore telefonu, nie odpisze na sms - Zle- bo sie nie interesujemy :) W razie czego zapraszam do kontaktu w celu wyjasnienia spraw jak ktos mysli ze zostal niesprawiedliwie potraktowany. Martyna xxx

Kl

BANDA (usunięte przez administratora) I OSZUSTOW

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Kl 06.09.2018 18:05

Witam, widze ze kolejna bardzo produktywna wypowiedz. Panowie i Panie prosze o konkrety, poniewaz tego typu komentarze beda usuwane. Pozdrawiam

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca

Witam wszystkich ! Zrobilam troche porzadki z komentarzami jak pewnie zauwazycie. Mamy mozliwosc teraz odpowiadania jako firma na wasze komentarze: problemy, sugestie oraz przerozne historie w tym te nieprawdziwe:) Wszystkie komentarze, ktore beda niezgodne z regulaminem strony Gowork bede natychmiast odrzucac. Mowie tu o nazwach firm, imionach, nazwiska oraz wulgaryzmy itd. Jak najbardziej jestesmy wam wdzieczni za wyrazanie waszych opini lecz robmy to szczerze. Wezmy tez najpierw pod uwage sytuacje, ktore doprowadzily do takiego obrotu spraw ( wypowiedzenia, kary itd.) w glupie dyskusje nie bede wchodzic ale na pytania, ktore beda mialy sens oczywiscie z checia odpowiem. Pozdrawiam Pani Martyna z biura!

Robi
@PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH 24.08.2018 16:34

Witam serdecznie, Pani Martyno czy obecnie potrzebują ludzi do pracy w waszej firmie na stanowisko operatora robota? Obecie rowniez wykonuje ten zawód ale interesuje się wasza firma już od pewnego czasu. Z góry dziękuję za odpowiedz

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Robi 29.08.2018 19:09

Witam, obecnie mamy zapotrzebowanie na operatora robota niedaleko granicy. Prosze do mnie napisac na e-mail m.wysocka@pur-montage.de lub zadzwonic na numer +4915125555662 Pozdrawiam!

Nikos

Witam widze ze purek juz wszystkie niewygodne komentaze na siebie usunol teraz jest najlepsza firma na swiecie tak dalej ludzie jak szybko zaczna tak zkoncza sami sie przekonaja jak firma sie sprawdza pseldo spawalnik was wyszkoli

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Nikos 28.08.2018 08:49

Witam Panie Nikos, Zostaly usuniete komentarze z wyzwiskami, imionami, nazwiskami itd. Zostaly rowniez usuniete komentrze nie dotyczace naszej firmy w latach 2014-2016. Jezeli chce Pan napisac cos sensownego o naszej firmie zapraszam, jednak prosze zwazac na forme wypowiadania sie oraz jezyk :) Pozdrawiam

Nikos
@PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH 28.08.2018 10:10

Jezeli jestescie tak fajni to czemu skasowaliscie mnie za przylbice za nowe nieuzywane ubranie i buty gdzie sie rozliczylem i mam potwierdzenie od was a dzwoniac do was to nikt nawet telefonu nie odbiera tylko smsy ze tak ma byc

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Nikos 28.08.2018 11:42

Panie Nikos, ma Pan moj numer telefonu. Prosze do mnie zadzwonic lub napisac SMS, wtedy ja oddzownie. Sprawe wyjasnimy co do zaleglych rzeczy. Jezeli Pan oddal Maske i reszte pobranego sprzetu niemozliwe jest, zeby bylo Panu potracone. Zawsze prosze pracownikow, zeby oddawali rzeczy najlepiej osobiscie, gdyz wysylanie np poczta jest moim zdaniem niepewne. Nie wiem jak Pan zwrocil sprzet. +4915125555662 moj numer telefonu dla przypomnienia. Chce rowniez przy okazji zaznaczyc, ze sprzet ktory udostepniamy (przylbice, fleksy, skrzynki z narzedziami itd.) sa to rzeczy, ktore przy zakonczeniu stosunku pracy nalezy oddac i jest to obowiazek pracownika. Pozdrawiam

Nikos
@PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH 28.08.2018 12:53

wszystko oddałem osobiscie i mam kwit od pani bo pani to odbierała a i tak kase mi pobraliście taki jest pur

PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH
pracodawca
@Nikos 29.08.2018 19:02

Panie Nikos, pisac rozne rzeczy kazdy moze. Podalam numer telefonu, zeby sprawe zalatwic. Dalej Pan nie zadzwonil. Oczywiscie dalej jestem pod telefonem dla Pana dostepna, jednak dyskusje na forum koncze bo jak widac do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam

Czechu

Zapeniajom ciaglosc robty, to jest spoko. Jak sie jeden kontrakt skonczy to dadza ci druga robote. robilem prawie roko kolo Berlina i od dwoch tyg jestem na innej robocie. Kasa jest zawsze na czas, nie mialem z firmom do tej pory problemow. Wszystko gra i buczy ;)

Nowy

Wszystko jest git, dobra firma i normalni ludzie. Zachecam do zatrudnienia. Heja

Rychu

Mam nawet kilku znajomych w tej firmie, z tego co slysze nikt nie ma potracen za nic jak tutaj piszecie, ja sam jestem zadowolony bo przeszedlem od innego posrednika wlasnie do nich. Mam co miesiac dobra kase, pracuje nie daleko od granicy razem z trzema innym spawaczami z pura. Wszyscy jak sie przyjeli tak dalej pracuja i minelo juz prawie pol roku i do tej pory nikt nie zamierza sie wynosic. Jezeli ktos chodzi do roboty jak mu sie chce to wiadomo ze nikt takiego czlowieka trzymac nie bedzie i pozniej ma problemy, zaloze sie ze ci "poszkodowani" sa sobie sami winni ;) Bede polecac firme, jestem zadowolony.

Agnieszka

@italian, @idiota, musicie pamiętać, że forum służy przede wszystkim wymiane informacji na temat PUR Montage i pracy w firmie, a nie rzeczy z nią niezwiązanych. @Edi, czy te wszystkie rzeczy, o których piszesz były zawarte w umowie? Już wcześniej o to pytałam ale z waszych wypowiedzi wynika, jakbyście o nich przed podpisaniem nie wiedzieli?

Patryk

Może ktoś ma wiedzę czy firma potrzebuje ludzi?

Jachu
@Patryk 10.07.2018 18:58

Teraz maja oferty na wschodnie niemcy, oglaszaja sie na spawalnictwie tam chyba jest podany kontakt

Agnieszka

Na podstawie ostatnich kilku komentarzy domyślam się, że jest jakiś problem ze zrozumieniem umów. Czy wynika on z długości umowy, która zniechęca do zapoznania się z jej treścią, czy może główną barierą jest nieznajomość języka? Czy zdołałby ktoś wyjaśnić to w kilku słowach? Myślę, że dla kandydatów do pracy w firmie PUR Montage będzie to bardzo cenna informacja.

endrju
@Agnieszka 23.06.2018 23:47

Umowa jest po Polsku;) baran tylko jej nie zrozumie ;)

R1
@Agnieszka 23.06.2018 23:47

Witam. Interesuje się wasza firma od niedawna i ciekawi mnie co spawacie i na jakich robotach u was się pracuje? Mieszkam niedaleko Cottbus i chciałbym podjąć pracę w waszej firmie. Obecnie pracuje na robocie i mam jakieś pojęcie o tej pracy.

Roberto Czekon

Firma jest w porzadku, mozna polecac, wszystko jest na czas.

Zostaw opinię o PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH - Dresden

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PUR Montage - Dienstleistungs - GmbH