Kovo

Rumia

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 62 ocen.

Kovo
2 62

Opinie o Kovo

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kovo

Maja

@leo, interesujesz się pracą w dziale handlowym w firmie Kovo? Będziesz aplikował do tego pracodawcy? Jeśli tak, napisz na forum jak Ci poszło i czy udało Ci się znaleźć zatrudnienie? Użytkowników tego wątku interesują szczegóły zatrudnienia, jakie warunki pracy oferuje firma i jakich kwalifikacji wymaga od pracownika? Informacja ta będzie pomoże znaleźć im zatrudnienie.

   
Maja

@Gucio, mógłbyś rozwinąć swoją opinię? Nie podałeś żadnych konkretów na temat firmy. Przypominam Ci, że wypowiadasz się na forum publicznym, które jest poświęcone zbieraniu merytorycznych informacji o firmie jako pracodawcy, tak aby pomóc poszukującym pracy. Czy w związku z tym, mógłbyś się wypowiedzieć w tej kwestii?

   
leo
@Maja 05.06.2018 18:00

Szukaja pracowników do działu handlowego? Co oferują? Ktoś coś jakieś informację? Co tu tak głucho?

   
Maja

Kovo poszukuje kandydatów na stanowisko kierownika działu rekrutacji. Warunkiem koniecznym do przystąpienia do rekrutacji jest znajomość języka angielskiego i minimum 3-letnie doświadczenie w dziale rekrutacji. Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji i stabilność zatrudnienia. Zamierza ktoś z Was aplikować na to stanowisko? Co o nim sądzicie i warunkach proponowanych przez pracodawcę?

   
Gucio
@Maja 19.02.2018 15:13

Jeszce zapomniałaś Maju dodać ze dobry bajer ,obiecanki cacanki ,poważne pensie ,wypłacalność ,rzetelność inne rzeczy nie do spełnienia itp.

   
Maja

Nowe oferty pracy w firmie Kovo. Link do strony z ogłoszeniami: http://www.nuzle.pl/firma/kovo-sp-z-oo. @anonymous, może zdecydowałbyś się na rozwinięcie swojej opinii o firmie. Na pewno są osoby, które chciałby się z nią zapoznać.

   
anonymous

WARUNKI SĄ OK, KASA 10 TAK JAK SIE UMOWILISMY, MIESZKANIE TEZ OK, MIESZKALISMY WE 4

   
były

Omijajcie ta pseudo firmę szerokim, jak najszerszym łukiem!!! Oszukują wszystkich pracowników, nie tylko fizycznych. Nie wierzcie, w ani jedno słowo bo na pewno kłamią. Firma krzak, (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)

   
Aa
@były 22.01.2018 12:25

A to fizycznych mozna?

   
koza

pracowałem w tej firmie otto to nadaje sie do tarcia chrzanu niezna sie na robocie nie zna izometryki poraszka

   
zenek
@koza 30.09.2015 19:57

poraszka kurde blaszka

   
Płockie Echo

Firma"Kovo" szuka nawet fajerów w miescie Płocku za pomocą Urzędu Pracy itp.Ale ludzie z Płocka jeżdza po kontraktach/ Holandia ,Norwegia ,UE / i słyszeli dużo złych opini od ludzi z wybrzeża na temat tej firmie rodem z Trójmiasta .

   
Karni-ster
@Tygodnik Płocki. 10.11.2017 12:04

Teraz nawet otworzyli swój oddział w Płocku _Tylko nie ch nie myślą z Ludźmi z Płocka będą robić jakieś wałki ? Takich firm krzaczastych w Płocku nie brakuje _i fachowcy z Płocka zaraz je piętnują ..

   
monter

Nie mają może najwyższych stawek, ale za to praca pewna jak już się pojedzie. warunki mieszkalne całkiem fajne, osobny pokój, czysto. Ja nie narzekam.

   
Maja

Śledzicie aktualne oferty pracy? Znajdziecie je na stronie internetowej firmy: http://kovo.pl/pl/praca/ Co możecie powiedzieć osobom zainteresowanym aplikacją do Kovo? Jak wyglądają obecnie warunki pracy w firmie?

   
Angelo

a rumia to co

   
nick

Ile może zarobić Laminarz w Rotterdamie? Ktoś zna kwoty?

   
ktos

Firma krzak najniższe skladki płaca na kato reszta w kopercie gdzie tomasz kuczynski kierownik biedronki okrada nawet ich nie stać na wodę w upały dla pracowników

   
monter

poki co to oni siedza w czarnej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a nie w przepysle morskim i jadrowym he.jakbys byla w temacie to bys wiedziala, napisalem ze w chorwackiej stoczni i podalem nick monter to chyba nie spawacz!reklamowac ten syf mozesz na wiele sposobow.pozdrawiam Romana.

   
Monter

co do pieniedzy , przelali tak jak mowili i w terminie . Odnosnie mieszkan i prawdomownosci co do warunkow w nich panuujacych to skandal , akurat w moim przypadku .Ubezpieczenie z umowa jakies kombinowane z szemranym . To wszystko dziekuje za uwage :P

   
Z innych stron

Panowie to jak jest tak naprawdę z ta Firmo ''Kovo '' -płaco czy nie ?A słyszeliście moze o czym takim jak ESTOM -proszę o szczera odpowiedz ..ale tylko nie z biura .

   
monter

Drodzy koledzy a jaką firmę byście polecili dla montera rurociągów -praca zagranicą

   
Medic

Welder 141, zalecam pobyt w sanatorium, przedawkowal pan argon..

   
monter

jak bedziesz niegrzeczny to i wcale

   
Andrzej
@monter 26.01.2016 11:24

A jeśli będę grzeczny? :)

   
Andrzej

Zapytam z ciekawości: jak wygląda kwestia stawek dla pomocnika montera z pewnym doświadczeniem na tym stanowisku? Na ile PLN netto/h można liczyć? Jak z pracą w GSR (ile godzin dziennie, ile w skali miesiąca)? Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź.

   
welder 141

To kolejny gniot z trójmiasta pisze ogłoszenia z wymogów formalnych ,a później na twoich papierach zapie......la Ukrainiec !!!!!!!!!!Nie dajcie nabrać się na pozytywy bo sa pisane pod przymusem i naciskiem przez maluczkich !!!!!! Wer buja po łebkach dla konekty w Holandii to taki sam przek....t jak Cofo !!!!Jak jesteś po kursie to mowo je dla ciebie ale i tak nie dotrzyma słowa ,a już nie wspomnę o umowie !!!

   
r

stachu nie pisz głupot wes sie za robote czubku

   
starosta

jak dla mnie super kasa na czas, pracy full ale jak w niedziele nie moge to nikt mnie od razu nie zwalnia tylko do tej remontowki strasznie daleko mam i korki czaesto sa jakby tak wiecej pracy mieli w Gdyni

   
nowy z gd

polecam, jak ktos lubi i umi pracowac nawet w sobote czy niedziele mozna przyjsc do pracy i sobie dorobic

   
SAUEL

SZEF Z KOVO SIE ZDENERWOWAŁ ZABOLAŁA PRAWDA MUSI KUPIC NOWY JACHT

   
Kolega mily

Sluchaj kolego w teco nie pracujesz . Robisz w kovo. Wlasciciele ok tylko maja kilku prawdziwkow takich jak ty ktorych powinni sie pozbyc. Niedosc ze lewus jestes to kombinator i 90% wpisow to twoje ad...e drogi. Przestan pisac bzdury dla mnie koncowka wyplaty ( wczoraj wszyscy dostali przelewy z tego co wiem ) jak sie 1 dzien przesowa a wiesz dla czego to nie jakis dramat. Jak ci tak bardzo zle to sie zwolnij i idz do teco. I dobrze ze chociaz cos sobie kupili bo inny to pewnie by nowym autem zaraz szpanowal. A jak jestes choc troche inteligentny to wiesz ze taki jacht to zaden wydatek , mysle ze x2 twoj citroen. I wiesz co powiem wlascicielom kto tak glupio pisze o nich. Masz dlugi jezor a swiat jest maly, nawet wlasna rodzina cie sprzedala.

   
samuel

pracuje w teco rozmawiałem z chłopakamiz kovo zaczyna leciec w kulki z pieniedzmi nie płaci terminowo ale jacht kupili nie polecam tej firmy usuneli kilka wpisów banda oszustow

   
pracownik

firma, ok dużo pracy głównie na remontówce, płacą terminowo ok, prowadzący z wiedzą średnio ale jest dostępny i pomaga więc też ok, generalnie firma ok

   
Jurek

Jakby mogli pewnie by reszte usuneli, mysle ze to portal albo sluzby. Ja wypadam z tej stronki.

   
rogal

no widze ze kovo usuneli wpisy ze otto rozpieprzył stocznie marynarki wojennej zaraz mnie szczysci

   

Zostaw opinię o Kovo - Rumia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kovo