Teraz gdy poszukują specjalisty ds. szkoleń to piszą o 80% home office oraz 20% podroży służbowych. W jaki sposób są one teraz organizowane? czym się jeździ?
generalnie jak się chce pracować, to można zdziałać i zarobić wiele - niezależnie od stanowiska. nie zgodzę się z poprzednikami, którzy pisali że "firmie nie zależy na zarabianiu" mam wrażenie wręcz odwrotne, bardzo dużo robi się w tej firmie, żeby praca była przyjemniejsza i bardziej efektywna. generalnie polecam
Czy specjaliście ds. wsparcia sprzedaży przypada w udziale premia czy to całkowicie domena agentów? Zakres obowiązków w ofercie sugeruje, że kontakt z klientami jest, więc fajnie byłoby mieć taką dodatkową motywację. I jak ogólnie są nastawieni do osób bez doświadczenia? Chcę się przebranżowić, fajnie jakby wsparli szkoleniami i ogólnie jakiś opiekun był na początku współpracy. Jak to wygląda?
Dawno nic nie pisaliście, ale wtedy narzekaliście że przed podpisaniem jest super, a po szkoleniu wszystko się zmienia. Potem jest zero wsparcia i zero profesjonalizmu. Wiecie może czy nadal to tak wygląda? Czy jednak coś się zmieniło i teraz jest bardziej profesjonalnie?
Pracowałam tam długo i zawsze miałam wsparcie przełożonej, która odbierała telefon za każdym razem, nawet jak była na urlopie. Zawsze podpowiedziała co zrobić, gdzie kliknąć, co odpowiedzieć klientowi. Szkolenie odbywało się na miejscu w oddziale, kierowniczka uczyła wszystkiego od podstaw, nie jakieś tam bezsensowne szkolenia centralne, które ni jak mają się do "prawdziwej sprzedaży". Pracy było dużo, ale punkt jest bardzo rozwinięty i ma dużo klientów więc trzeba szybko się uczyć - cały czas było wsparcie kierowniczki. Wiem, kto pisał wcześniejsze komentarze - pracownicy, który popracowali jeden miesiąc i odchodzi, bo chcieli zarabiać od razu po 5tyś.zł bez żadnego zaangażowania, ale oczywiście tego już w swoich opiniach nie dopisali...
Jak czytam, to od razu się zastanawiam, czemu w takim razie odeszłaś. Bo takiej opieki przełożonego to rzadko kiedy można zaznać w polskich firmach... A do tych zarobków, o których piszesz, jak długo trzeba pracować i na kogo awansować? :)
Małe sprostowanie mojej wcześniejszej wiadomości - ja nie pracowałam w oddziale Warszawskim tylko w Trójmieście. Od kiedy zmieniło się kierownictwo, jest niebo a ziemia - wsparcie kierownika jest cały czas. A co do zarobków - nowy pracownik, jeśli się przykłada do swojej pracy, po 4-5 miesiącach pracy zarabia powyżej 4 tyś. na rękę bez zbędnego wysiłku. Odeszłam, bo pracowałam wiele lat i doszłam do momentu, kiedy dopadło mnie wypalenie zawodowe - zmieniłam całkowicie branżę.
(usunięte przez administratora)w postaci jaką ciężko było sobie nawet wyobrazić. Zaskakujące, ze tak daleko idące formy (usunięte przez administratora)mają w obecnych czasach prawo bytu. Jawne poniżanie pracowników na forum, wyśmiewanie, wykorzystywanie i traktowanie bez krzty szacunku. Brak merytorycznej rozmowy, argumentem jest „jestem szefem wiec mi wolno”. Prostacki język, mówienie o agentach, brokerach, klientach, pracownikach (usunięte przez administratora) ze strony kierowników. Ciężko się tego słucha. Bardzo niesprzyjająca atmosfera. Brak wdrożenia, odpowiednich szkoleń, odpowiednich warunków pracy, choćby zgodnych z przepisami bhp. Zgłaszanie uwag do przełożonego wyżej nie przynosi żadnego skutku, bo kierownik oddziału ma tę samą mentalność. Próba postawienia granic skutkuje gnębieniem i próbą udowodnienia ze nie masz nic do gadania i ze „teraz to ja Ci pokażę”. Kierownictwo w wieku 25-28 lat, co nie powinno być problemem w wypadku osób mających kompetencje miękkie. Tam tego ewidentnie brakuje. Jest tylko jedna kierowniczka, która jest odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku z szacunkiem do ludzi, tj. Magdalena. Pozostali tak jak w opisie. Zarobki fatalne a w dobie ogromnej inflacji żadnych podwyżek wynagrodzeń. Polecam omijać z daleka. Opinia dotyczy biura, które mieści się w bloku przy ul. Wilanowskiej z kilkoma zespołami projektowymi.
Omijajcie szerokim łukiem tę firmę. Przed podpisaniem miło i słodko, a po podpisaniu umowy wszystko odwraca się o 180 stopni. Opiekun ma Cię w tam gdzie słońce nie dochodzi, żadnej pomocy, a jak czegokolwiek wymagasz to już jesteś na wylocie, bo czegoś chcesz, a przypis gdzie? Mój opiekun to akurat człowiek bez wiedzy w ubezpieczeniach, kompletny ignorant. Straszą, że musi być przypis, ale nie masz tego w umowie i nikt o tym nie mówi przed zawarciem umowy o współpracy. Program, którym zachęcają do kwotowania niestety daleki jest od ideału, nie liczy w każdym TU, a jeśli liczy to tylko komunikację dla osób fizycznych, dla Sp zoo już nie liczy. Na infolinii podchodzą z łaską, więcej dowiesz się od konkretnego opiekuna w TU niż od nich. Prowizje słabe, uzależnione od przypisu. Czyli dawaj, dawaj!. Jednym słowem porażka.
@zawiedziony ale te szkolenia nie są płatne ?
Podejmując współpracę na rozmowach wszystko jest bardzo kolorowe. Pomoc, wsparcie i ogólnie pełen profesjonalizm. Jak się szybko okazuje, (i tu na przykładzie trójmiasta), wszystko konczy sie na szkoleniu w Warszawie. Opiekunowie mają skrajnie gdzieś, czy ktoś pracuje czy nie. Zero kontaktu i profesjonalnego wsparcia na start. Opiekunów nie ma. Aż dziw że ktoś im tam płaci za takie podejście do pracy. Pełny brak profesjonalizmu. Tej firmie nie zależy na zarabianiu pieniędzy i rozwojowi, co dziwi mnie do tego stopnia że zastanawiam się na czym oni zarabiają? Przy takich kosztach i takim braku zainteresowania, osobiście poslalbym tam jednocześnie kilka kontroli i służb. Chyba że to tylko w pomorskim taka ignorancja. Patrząc jednak na CUK, odnoszę wrażenie że jest o co walczyć. Widać że firma dba o współpracujące podmioty i zabiega o klientów.
Od dawna nie pojawiały się tu opinie na temat pracodawcy, więc zajrzałam na stronę internetową firmy, by czegoś się dowiedzieć. Obecnie poszukiwani są pracownicy na różne stanowiska, więcej informacji można znaleźć tu: https://superpolisa.pl/oferta-pracy/. Czy ktoś z Was aplikował w ostatnim czasie i mógłby opowiedzieć o przebiegu rozmowy rekrutacyjnej? Widzę, że firma oferuje system szkoleń, jak to w praktyce wygląda, jak często się odbywają?
Nie polecam .docenia sie tylko tych co ładnie mówią a nie tych co pracują i chcą pracować.Praca dla lizusów .Nie ufaj nikomu to mało powiedziane System motywacyjny nie istnieje a i dziękuje nie usłyszysz .Zdolnym i ambitnym odradzam szkoda czasu ...
Niestety wiele rzeczy dziala tam niezgodnie z prawem. Nie polecam.
Przestrzegam, wszystkich przed pracą tam szczególnie na terenie Trójmiasta. [usunięte przez moderatora]. Do tego atmosfera jest taka, że nie ufaj nikomu i niczemu. A jako osoba na najniższym stanowisku, czyli doradca ds ubezpieczeń nie masz żadnych możliwości - żadnych i każdy ma cię gdzieś.To nie jest kolejna wyssana z palca opinia. Będą pojawiać się kolejne [usunięte przez moderatora].
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Superpolisa Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Superpolisa Ubezpieczenia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Superpolisa Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Superpolisa Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Superpolisa Ubezpieczenia Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.