Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache

Baranowo

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 45 ocen.

Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache
2 45

Opinie o Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache

Dominika

@Były pracownik, długo pracowałeś w Auto Wache Ewa Józef Wache? Jakie Twoim zdaniem zmiany powinny zajść w tej firmie? Czy wśród użytkowników forum znajdą się osoby chętne do napisania swoich opinii na temat tego pracodawcy? Gorąco zachęcam!

   
Były pracownik

Każdy kto pracował w Auto - Wache Sp z o.o. gdzie właścicielem jest pani ewa wache ( napisane z małej z powodu braku szacunku do tej "pani prezes" ) potwierdzi takie naganne łamanie wszelkich praw pracowniczych oraz wszelkich innych.

   
Dominika

@Sroka, były pracownik, z czego wynikało to opóźnienie w podpisaniu Twojej umowy? Czy przez ten czas pracowałaś "na czarno"? Czy otrzymałaś zaległą dokumentację? @Andrzej, czy takie sytuacje o których piszesz, faktycznie mają miejsce w Auto Wache Ewa Józef Wache? Jeśli tak, to czy często się to zdarza? Czy ktoś mógłby to jeszcze potwierdzić?

   
Sroka, były pracownik

Pracowalam 6 miesiecy. 1. 2 miesiące czekałam na umowę 2. 3 miesiące nie zgłoszono mnie do ZUS 3. Brak zasad bhp w firmie 4. Wypłata w ratach 5. Pani prezes Ewa Wache oszukuje klientów i każe ich oklamywac odnośnie naprawy aut swoim pracownikom byle więcej zarobić 6. Problemy rodzinne przenosi do firmy 7. Nie płaci podwykonawcom dlatego nikt z fachowców nie chce z nią współpracować. 8. Świadectwa pracy i pity po zakończeniu umowy nie otrzymasz.... Ja zakończyłam umowę z racji tych wszystkich rażących naruszeń. Sprawę oddałam.do Inspekcji i Sadu pracy Omijajcie ta firmę szerokim łukiem bo to (usunięte przez administratora) Standardy pracy z Ciemnogrodu!

   
Andrzej
@Sroka, były pracownik 18.04.2018 14:57

zgadzam sie Pani Ewa Wache oszukuje swoich klientow obraza ich problemy rodzinne przenosi do salonu i na klientow potrafi przy klientach w wulgarny sposob odnosic sie do rodziny nie polecam i naprawde ta Pani chyba powinna juz odejsc na emeryture albo powinno sie jej odebrac przedstawicielstwo mazdy komplentny brak profesjonalizmu

   
Dominika

Opinie pochodzące od osób pracujących w Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache skupiły się na negatywnych aspektach zatrudnienia w tej firmie. Czy znajdziecie jakieś plusy wynikające ze współpracy z tym pracodawcą? Proszę Was o wypowiedź odnośnie do tej kwestii.

   
zzz
@Dominika 06.04.2018 13:11

W celu wyjaśnienia: Na rynku wlkp. znajdują się dwie oddzielne firmy. 1. Auto Wache sp. z o.o. gdzie właścicielem jest Pani Ewa Wache - marka Mazda 2. Auto Wache Józef Wache - Marka Suzuki i SSangyong, Polaris Proszę nie mylić tych dwóch firm. Na rynku nie istnieje firma Auto Wache sp. z o.o. Ewa Józef Wache. Opinie dotyczące firmy Auto Wache sp. z o.o. dotyczą spółki prowadzonej przez Panią Ewę Wachę.

   
woycheck

Witam, moja opinia jest taka; firma zarządzana jak 25 lat temu o wszystkim decyduje właściciel, zero kompetencji no i zapomnijcie o inicjatywie własnej, co do standardów to zapomnijcie, no i podziwiam "zadowolonych klientów" którzy doceniają zmianę standardu Mazdy (kawa za darmo przy stawce 200 Pln za godzinę?), mentalnie właściciele nie dorośli do nowoczesnych metod zarzadzania serwisem ( mechanicy słabo motywowani bez premii za wydajność). Do tego dochodzą prywatne problemy właścicieli wnoszone do firmy. No i płatności czy umowy pozostawiają wiele do życzenia. Ogólnie nie polecam!!!

   
Dominika

Część Waszych komentarzy dotyczących Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache przedstawia tę firmę jako usługodawcę. Takie spostrzeżenia również są cenne, jednak mimo wszystko odbiegają od przeznaczenia tego forum. Powinny się na nim znajdować wyłącznie aktualne i merytoryczne opinie o tej firmie ale jako pracodawcy. Może w związku z tym, ktoś z Was zdecyduje się na opisanie warunków zatrudnienia i ogólnej sytuacji występującej w Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache? Informacje tego typu będą ważne dla osób, które zastanawiają się nad współpracą z tą firmą.

   
Mateusz

Widzę, iż w ostatnim czasie pojawiło się wiele mało przychylnych opinii. Być może słusznych ale nie będę wnikał, gdyż jestem klientem serwisu od ponad 8 lat. Co roku pojawiam się na serwisie i doceniam zaangażowanie personelu. Oczywiście mogę mówić tylko o obsłudze klienta, bo na warsztat nigdy nie wchodziłem... Doceniam zaangażowanie Pana Macieja, który po zdawkowym opisie problemu jest w stanie dociec co może dziać się z samochodem. Zawsze mogłem podjechać czy zadzwonić i nie ważne czy p. Maciej miał 0 czy 5 oczekujących klientów, potrafił poświęcić uwagę temu konkretnemu problemowi. W czasie ostatniej wizyty zaobserwowałem MEGA zmiany. Po pierwsze lokalowe... Nie oczekuje się na przyjęcie i obsługę serwisową w starej zatęchłej budzie tylko w nowoczesnym budynku, dostępny ekspres z kawą - za free, a nie jak do tej pory kawa z jakiegoś automatu, gdzie trzeba było jeszcze zapłacić. Widać, iż zmiany lokalowe pociągają również za sobą pewne zmiany personalne, co w przypadku rozwoju jest czynnikiem chyba nie do uniknięcia. Widziałem, że w obsłudze klienta pojawiły się nowe twarze, obsługa może być wydłużona... Wiadomo... każdy musi się kiedyś nauczyć... Ale umówmy się... Jeśli ktoś odwiedził ten serwis to wie, że NIE ZDZIERAJĄ! Zawsze potraktowany byłem rabatem. Jeśli zaobserwowałbym coś rażącego, myślę że więcej bym się nie pojawił. Życzę powodzenia w dalszym rozwoju. Mateusz G.

   
Janusz

Witam. Jestem właścicielem Mazdy 6 którą kupiłem w salonie Auto Wache i serwisuję w serwisie firmowym. Moje wrażenia z zakupu samochodu - bardzo pozytywne. Bardzo miła, fachowa obsługa - handlowiec z dużą pasją i znajomością samochodu. W podjęciu decyzji kupna pomogła Pani Ewa Wache która udostępniła mi samochód "salonowy" na 2 dniową jazdę próbną. Kupiłem i nie żałuję. Serwis - wiadomo że samochód jest tyle wart, ile potrafią pracownicy serwisu. I w tym przypadku okazało się, że w serwisie pracują bardzo sympatyczni ludzie (doradcy serwisowi), a na "warsztacie" dobrzy fachowcy. Wykonałem już parę przeglądów "rocznych" - zawsze byłem zawiadamiany, że zbliża się termin przeglądu, udostępniano mi (BEZPŁATNIE) samochód zastępczy na cały dzień. Mogłem wejść na halę napraw i porozmawiać z mechanikiem wykonującym przegląd mojego samochodu - wygląd hali napraw, wyposażenia, czystości - bez żadnych zastrzeżeń. Zawsze spotykałem się z miłą, kompetentną obsługą. Nadmieniam, że nie jest to mój ani pierwszy, ani drugi samochód i bywałem już w paru salonach i serwisach. Tutaj czuję się "jak w domu", jestem "dopieszczony" i zawszę będę korzystać z tego serwisu. Jak ten samochód skończy 5 lat - kupię następny - oczywiście Mazdę z tym salonie i będę nadal klientem tego serwisu.

   
anonymous

Witam. Czy można oceniać Firmę po kilkunastu tygodniach pracy ? Myślę , że można. Czy można mieć wyrobioną opinię o Pracodawcy ? Sądzę , że także można. Zawsze przy próbie podsumowania pozostanie wiele pytań i wątpliwości . Jednak kiedy dostrzega się zaangażowanie współpracowników w wykonywaną pracę , kiedy obserwuje się dążenie Osoby zarządzającej do zbudowania nowego zespołu na bazie doświadczonych pracowników , kiedy można mówić o determinacji i ukierunkowaniu na pozytywny cel , to wtedy staje się oczywiste , że sukces jest możliwy , a reszta jest tylko kwestią czasu . Nowa inwestycja jaka została poczyniona w ramach rozwoju Spółki z o.o. zarządzanej przez Panią Ewę Wache , musi przyczynić się i zdecydowanie przyczyni się między innymi poprzez wprowadzanie nowych standardów do jeszcze większego zadowolenia Klientów , a w przyszłości do satysfakcji całego Zespołu Firmy biorącego odpowiedzialność za sprzedaż i serwis marki MAZDA . Uważam też , że rzeczą naturalną jest też pewna rotacja pracowników , jedni odchodzą , inni aplikują , a jeszcze inni powracają .Tak tworzą się dobre zespoły w firmach - bo Firma to Ludzie a Ludzie w Firmie to Zespół . I może jeszcze tylko jedno słowo na koniec dodam "Szacunek" , wzajemny szacunek . Dziękuję . Pozdrawiam .

   
xxx
@anonymous 06.02.2018 01:03

Przecież straciliście autoryzację Mazdy. Będzie nowy Dealer Mazdy w Poznaniu.

   
Kąsik :-)

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA A NA CZY ONA POLEGA???? Szefowa poznałem po roku pracy a na koniec 3 letniego stażu opinia Szefowej w skali 1/10 to 10 zarówno jak i Szefa . Mając fach w ręce i rzetelność można osiągnąć sukcesy . Ludzie kto za ucznia pobiją majstra Blacharni :-)

   
zadowolony klient

Od dawna korzystam z serwisu w Auto-Wache. Jestem ogromnie zdumiona negatywnymi opiniami na temat tego serwisu. Zawsze spotykam się tam z profesjonalnym podejściem do klienta. Właściciele dbają o dobre relacje z klientem, dzięki czemu serwisowanie przebiega sprawnie i bezproblemowo. Będąc tam czuć miłą, przyjemną atmosferę w relacjach właściciele-personel, dzięki czemu chce się tam wracać.

   
Rozmowca

Też niedawno byłem na rozmowie w tej 'firmie'. Pan kierownik sprzedaży, syn właścicieli rażący brak jakiejkolwiek kultury, podczas rozmowy bawił się telefonem, gapiąc się w niego bezczelnie, nie zadał ani jednego konstruktywnego pytania, ogólnie dramat. Już po samej rozmowie wiedziałem, że nie podejmę tam pracy, bo skoro olewają Cie podczas rozmowy to jak będzie dalej? Od znajomego słyszałem, że co chwile jest tam wolna posada, bo każdy stamtąd ucieka i po tym co zobaczyłem wcale mnie to nie dziwi.

   
rozmowca
@Wszystkowiedzacy 17.01.2018 23:57

Zapraszam ponownie przeczytać ze zrozumieniem mój post.

   
Były kandydat

Byłem na rozmowie jakiś czas temu. Nie wiem jak kiedyś było, ale teraz jest normalna umowa o prace, nie żadne zlecenia lub bieganie bez umowy. Poza tym w handlu autami, jeśli ktoś ma doświadczenie to wie, że wypłaty są zazwyczaj w ratach ( leasingi itd.), więc nie powinno to nikogo dziwić. Co do reszty zarzutów tutaj, to nie mam bladego pojęcia, ale myślę, że dużo żali tutaj wylewają osoby, które się albo nie dostały albo zostały usunięte z pracy.

   
Były

Pracowałem tam dawno temu ... 1.5 miesiąca prosiłem się o umowę i co tydzień miałem problem z wypłatą tygodniówki ... olałem tą,, firmę,, szerokim strumieniem . Szkoda czasu i nerwów na kogoś kto cię nie szanuje.

   
Iga

Jak ktoś już wypadł z firmy to nie dziwi mnie, że pisze same negatywne opinie. Może warto napisać dlaczego nie pracuje a jednak myśli o firmie?

   
Karol Jandy był pracowni

Umowa śmieciowa wypłaty na raty mało tego jak się upomnisz o swoje pieniądze to najgorszy.hora firma jak i właścicielka ale mam nadzieję że już nie długo zamkną ta bude.

   
Były pracownik

Słabe pieniądze, brak umów, nie przestrzeganie prawa pracy, powszechny bałagan, fatalne warunki pracy. Pani Prezes Ewa Wache która uprawia mobbing w czystej postaci, obraża pracowników, nie wypłaca pieniędzy, oszukuje ludzi oraz swoich kontrahentów. Wypłaty nie w terminie, obcinanie pieniędzy za nic. Firma Auto - Wache Sp z o.o. powinna zniknąć z rynku bo to wstyd dla marki Mazda, że ktoś taki reprezentuję tą renomowaną markę. Szkoda czasu i nerwów. Nie mylić z firmą AUTO WACHE AUTORYZOWANY DEALER MITSUBISHI I SUZUKI JÓZEF WACHE bo to inna firma.

   
Kamil S.

Ile mniej więcej mogą zarabiać sprzedawcy nowych samochodów w salonie Auto Wache?. Myślę czy nie złożyć aplikacji na sprzedawce nowych samochodów w Waszym salonie. Obecnie posiadam niezłą pracę natomiast zmiany w życiu są potrzebne ale niestety pieniądze są bardzo istotne. Również mogę dać dobra opinie jako klient salonu i serwisu. Salonu - ponieważ byłem na jeździe próbnej mazdy 3 w 2016 roku i byłem obsłużony bardzo profesjonalnie - nie kupiłem samochodu nowego ponieważ udało mi się kupić używany z bardzo małym przebiegiem. Serwis - pomoc ogromna w używanym samochodzie nie działała mi nawigacja, auto było na gwarancji niemieckiej i nie było problemu aby bezpłatnie usterkę naprawić.

   
Radek

Planuję kupić Mazdę 5 mieszkam w Baranowie 9 kilometr od Was), czytam, czytam i mam normalnie stracha. Dla mnie wiarygodny serwis i obsługa to podstawa. czy mam szukać innego dealera? czy wszędzie jest tak samo?

   
pojebaniec
@Radek 22.02.2017 20:49

auto se kup. spoko. ale na serwis jedź człowieku gdzie indziej... byłem tam doradcą i wiem jak wygląda "zaplecze"......

   
Grzegorz

Opinia negatywna. Pojechałem na pierwszy przegląd po 1000 kilometrów z moim suzuki w dniu 29 listopada br. Obsługa miła, zaraz po przyjeździe zabrali autko na serwis, a ja czekałem na Pana od "papierów". Po załatwieniu formalności pan poinformował, że czas oczekiwania to około 1 godzina ponieważ wymiana oleju, filtrów, kontrola 12 punktów itp...oraz mycie pojazdu. Poprosiłem grzecznie aby nie myć...auto czyste, sam myłem na bezdotykowej 2 dni temu, więc...a lakier piękny, bez jednej ryski, cały czas czekałem aż ktoś mi jakąś szkodę parkingową zrobi.. już nie muszę... NIESTETY UMYLI.. Czym myli tego nie wiem, wygląda mi to na jakieś szczoty albo nie spłukali przed myciem..cholera wie..ale CAŁY jest porysowany jak po szczotkach na myjni...a prosiłem. Nie dość, że zapłaciłem za przegląd to teraz jeszcze muszę go dać na polerowanie.. a rączki temu Panu od mycia to..jak tak można? Odradzam serwis z MYCIEM auta.

   
niegdysiejszy

Trafiłem na tutejsze forum z czystego przypadku, ale taki drobiazg rzucił mi się w oczy - Mateusz W (przyszły właściciel tej "firmy"?) podpisując się imieniem i nazwiskiem nazwał wypowiadających się tutaj negatywnie - swoich pracowników i klientów - ciotami bez jaj. Ciekawe czy następnego dnia pojawił się na serwisie i miał odwagę patrzeć ludziom w oczy. Po przepracowaniu tam paru miesięcy dawno temu, trauma zostanie mi do końca życia. To co oni uskuteczniają podchodzi pod znęcanie się nad pracownikami. Najgorsza firma jaką jestem w stanie sobie wyobrazić, dno, poniżenie, żenada.

   
Jańcio wodnik
@niegdysiejszy 02.11.2016 10:54

Spoko. Ja też przepracowałem tam parę miesięcy. Ale teraz już się z tego śmieję. Kabaret. Traumy nie mam. A młodzi mają ludzi w pompie, to co się będą przejmować wpisami tutaj. Niedaleko pada jabłko od jabłoni.Szkoda mi tylko osób, które nie mają w sobie samozaparcia na tyle, żeby znaleźć PRACĘ, bo to co się odbywa w tej firmie to sitcom klasy D.

   
bym

Penwie, że jak zarobki są całkiem niezłe @manio to jeszcze lepiej, ale zastanawia mnie jaka jest teraz atmosfera.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
jańcio wodnik

Jak najbardziej potwierdzam. Znam przynajmniej dwóch pracowników, którzy prosili się przynajmniej 2, 3 miesiące o umowę i z wielką łaską jedna z tych osób ją otrzymała a druga z tego co wiem - jeszcze nie.

   
Były pracownik autolache

Praca w tej firmie to pomyłka, brak umów, wypłaty w ratach, przymus noszenia pseudo firmowych ubrań z LUMPEKSU, śmieszne kierownictwo. Samochody na naprawy blacharsko-lakiernicze stoją ponad miesiąc, niektórych samochodów na serwisie po prostu nie potrafią naprawić. Ogólnie żenada, też pracowałem w paru miejscach ale to jest niepowtarzalne, nie wiem jak to jest że firma może funkcjonować na takim bezprawiu. Ostrzegam przed tą firmą ludzi którzy szukają pracy i dobrego mechanika. I jeszcze jedno spostrzeżenie, kto odwiedza takie portale jak ten? Ci co są zadowoleni z usługi lub pracodawcy czy ci co chcą ostrzec przed pracodawcą wałkarzem?

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
ja

...opieka medyczna której nikt nigdy w tej firmie nie doświadczył.... Hahaha ..... Normalnie kon by sie usmial....

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
dupa

Taa zwłaszcza jak usłyszysz że za urlop dostaniesz połowę kasy. Albo że "bo miesiąc był krótki"

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
jańcio wodnik

A atmosfera jest jakna budowie przy noszeniu cegieł

   
jańcio wodnik

Ja potwierdzam opinię tych co piszą że to oszuści. Prawda jest taka, że tylko debil pójdzie tam do roboty. Prawo pracy w tej firmie nie istnieje. Za pracę w sobotę przewidziana jest 1/3 dnia wolnego, czyli trzeba przepracować trzy soboty....śmiech na sali. Część ludzi pracuje na umowe zlecenie, część bez umowy. Tylko wybrańcy mają prawdziwą umowę o pracę. Pracowałem w różnych miejscach ale moje wspomnienia z tej firemki są jak najgorsze. Burdel na kółkach...

   
Piotrek

Kupiłem u nich Mazdę CX5 , prędzej byłem na św. Michała gdzie uwaga jazda próbna polegała na tym że jakiś sprzedawca wsadził mnie do auta i byłem w szoku cała jazda próbna polegała na tym że jechałem jako pasażer, facet totalnie mnie olał .Na szczęście udałem się do Baranowa Do Auto Wache gdzie potraktowano mnie z pełnym szacunkiem i zrobiono doskonałą kalkulację , gdzie dostałem za 1 zł : komplet opon zimowych , blokadę skrzyni biegów oraz kamerę cofania . Zamierzam właśnie kupic ponownie drugie auto u nich po roku mazdę CX3 . Gorąco polecam ten salon sprzedaży samochodów Mazda , przemiła obsługa nie patrząca na człowieka z góry , sprzedawcy bardzo wyrozumiali i sprawnie działający , pamiętam mazda cx5 była praktycznie nie osiągalna , trzeba było czekać pól roku na dostawę mi załatwiono ją w tydzień już gotową do rejestracji. Robiłem w tamtym tygodniu przegląd i dostałem 210 zł rabatu jako już stały klient. Gorąco polecam Salon Auto Wache W Baranowie koło Poznania , pozdrowienia dla obsługi Piotrek Wnuk .

   

Zostaw opinię o Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache - Baranowo

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Auto Wache Sp. z o.o. Ewa Józef Wache