Albau Sp. z o.o.
2 30 53 5 1
Jarek

Pracowałem w tej firmie, niskie stawki, maksymalny wyzysk!!! NIE POLECAM

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
diper
@Jarek

witam prosze o opinie o tej firmie czy warto zawrzec z nimi umowe? praca w niemczech na warunkach niemieckich. Mam stała prace i obawiam sie ze moze byc to firma wyzysk prosze o opinie

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@diper

nawet nie sprawdzaj, szukaj innej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Korki Nowy wpis
@Jarek

Tez pracowalem I nie polecam wyzysk na calego I zero szacunku przez jednego pseudomajstra

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alicja Nowy wpis
@Korki

Widzę, że jesteście niezadowoleni z pracy w firmie. Powiedzcie proszę coś więcej o warunkach pracy... W jakim wymiarze godzinowym jest praca i na jakie wynagrodzenie można liczyć? Czy jest możliwość wyrobienia dodatkowo płatnych nadgodzin?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 106 dni.
 Pytanie

Ciężko jest w systemie 12/12 w Albau Sp. z o.o.? Ktoś coś?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dajlyy

O co chodzi z tym podatkiem, oferują od 11 do 14e na godzinę ale po odliczeniu podatków zostaje mi ok 6,7 euro? Ktoś coś wie na ten temat? Dlaczego ja mam płacić podatki ze swojej wypłaty a nie ma tego robić pracodawca? Nie rozumiem a Pan z którym rozmawiałem nie był w stanie mi tego wytłumaczyć. Pracować trzeba, wiadomo , ale dlaczego mam dawać się wykorzystywać?

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marek
@Dajlyy

Witam mam zaczac prace w tej firmie na terenie niemiec mozektos mi napisac ile wychodzi na reke na godzine i co ile zjazdy do polski z niemiec

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwan
@marek

Banda złodzieje i chamy

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@Dajlyy

No widzisz to jest umownie wiekszosc maja taka umowe, jaka masz stawke umowna z prezesem tyle dostajesz i tyle

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dariusz Nowy wpis
@Junior

Dość aktywnie wypowiadasz się w tym wątku, więc znasz realia zatrudnienia w firmie. Czy prócz wynegocjowanej na umowie stawce można ubiegać się o premie lub inne dodatki do wypłaty?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Przemek

NIE POLECAM!!! Firma dorabia się na oszukiwaniu ludzi. Trzeba z nimi czytać bardzo dokładnie umowy i nie wierzyć że to są umowy standardowe i nie będą brane pod uwagę!!! tam ludzie tylko po to pracują żeby Cie oszukać i gonić do roboty

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Junior
@Przemek

ta jest, co do joty

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ranking
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Jozef

Pracuje od lat w tej firmie i to co piszą wyzej to glupoty. Wyplata zawsze na czas, a jak sie komus chce robic to i dobrze zarobi. Ubezpieczenie placone, sprawdzalem w zusie.Dobrze traktuja ludzi. Chyba, ze jak ktos pije to szybko wypada.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś1
Junior
@Jozef

Panie Jozefie. Jak wyplata nie ma byc na czas i nie dobrze placona jak jest taka opnia z wielu, jak Pan sam widzi ktos sie musial poswiecic dla Pana by Pan mial dobrze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
wojcik

Najgorsza firma w jakiej do tej pory pracowałem, banda chamów i złodziei, pracujesz jak wół a płacą marne grosze, na umowie co innego a przy wypłacie co najmniej 900 E mniej, robi się po 11-12 godzin a wyplata jest za 8 i nie wliczają do wypłaty sobót, jak żona zadzwoniła do właściciela to usłyszała że &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to mężowi może lizać", katastrofa,trzymajcie się od nich z daleka

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Winio
@wojcik

Hahaha pracuje się w tej firmie 9h dziennie plus 1.5h w ciągu dnia przerwy. 900e chyba za 12dni pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@wojcik

w koñcu ktos z jajami

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Junior
@Winio

jak ja bym dostal 900 za 12 dni to bym nie zrezygnowal, nawet jak bym musial robic z niektorymi, jak byly nadgodziny to ja nigdy nie widzialem u siebie maxsimum 1300 eu jak bylo 1200 to bylo git, poszukajcie innej roboty, szczerze, chyba ze chcecie sie nauczyc roboty ale to musicie byc wytrwali(dla nowych)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Miro

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ricky
@Miro

Nie polecam tej zje.... firmy uważajcie na ta firmę ZUS opłacany co dwa miesiące !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@Miro

Oczywiscie, od 6 EU do maxa 9(jesli sie znasz na robocie) 10(tylko wybrani i dzwigowi, czasami jest tak ze dzwigowy ma 9/10 eu), ludzi caly czas potrzeba, przemial taki jak w moich rzyg@ch jak pomieszam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
krzysiek

NIE POPEŁNIAJCIE SAMOBOJSTWA!.To firma katastrofalna!

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Junior
@krzysiek

Widze ze Pan Krzysztof byl w dniu przed, w trakcie i po wizycie inspekcji

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nowy

Mieszkam blisko siedziby firmy Albau w Niemczech. Chciałbym się dowiedzieć na temat warunków pracy w Niemczech. Ktoś może napisać o aktualnej sytuacji za granicą?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@nowy

Ja ci powiem tak, mieszkasz w nalepszym przypadku z 4 osobami w pomieszczeniu z 1 lodowka a mieszkanie na 12 z jedna lazienka, mieszkanie nie do zycia, a jak mieszkasz w niemczech to pogadaj z prezesem tak by ciebie na szkolenie wyslal bo jak bedziesz robil jako ciesla to powodzaka

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Eryk

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@Eryk

No nie, ja moge napisac ze jak sie ludzie poznali na tobie to spoko ale kierownika to do biura bo sie nie zna :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Taki tam

He he 8 e dla cieśli oceńcie sami dodam że pracuje tam 4 lata nie ja tylko dobry ciesla tyle tam zarabia a co do składek ZUS nie będę się wypowiadał

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Elżbieta
@Taki tam

Skoro pracujesz tam już 4 lata, to może zechcesz powiedzieć coś na temat dodatków, jakie otrzymujesz do wynagrodzenia. Czy firma Albau zapewnia swoim pracownikom możliwość wyrobienia premii zadaniowej, czy tego typu praktyki tu nie istnieją? Można też może dorobić sobie do wypłaty przez nadgodziny?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Junior
@Elżbieta

Albau zapewnia dobra prace i niskie zarobki mozna robic w niemczech 22-wie inne roboty o tej samej stawce a w ogole nie czujesz zmeczenia :D Albau bawi i uczy jak ludzi wyje*@# 8==> w ( )*( )

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wojciech

Firma Albau buduje i remontuje obiekty hydrotechniczne, inżynieryjne, mosty, wiadukty, estakady, wodoszczelne i gazoszczelne zbiorniki żelbetowe. Wykonują wszelkie skomplikowane konstrukcje żelbetowe i murowe przy stanach surowych budynków mieszkalnych, biurowych, przemysłowych i użyteczności publicznej. Aktualnie chcą zatrudnić na stanowiska w Polsce i w oddziale w Niemczech: majstrów, inżynierów, kosztorysanta, kierowników budowy, kierowników zespołu budów. Dodatkowym wymaganiem do pracy w nadzorze w Niemczech jest znajomość języka niemieckiego. Firma zachęca do wysyłania CV na stronie http://www.albau.pl/kariera.html Czy ktoś z Was będzie aplikował i zechce podzielić się swoimi wrażeniami z rekrutacji?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Major
@Wojciech

(usunięte przez administratora), a jak płaca to marnie, może szukają pracowników, ale ja bym nie polecał, można z naleźć lepszą robotę w Niemczech.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Paulina
@Major

Super, że odpowiedziałeś. Dawno nikt nic nie pisał o tym pracodawcy, więc Twój wpis może okazać się szczególnie ważny dla osób, które zastanawiają się nad aplikowaniem do Albau. Wspomniałeś, iż firma ta "zalega z wypłatami". A czy podjąłeś w ogóle próbę rozmowy na ten temat bezpośrednio z jej Dyrektorem?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior
@Paulina

tam jest dyrektor tylko to nic nie pomoze, trzeba u prezesa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nick

tak wszystko się zgadza ZUS co dwa miesiące ludzie pijani na budowie wypłaty nieterminowe

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Korki
@nick

Zgadzam sie z tobą kombinują a orają jak koniem jak by wpadła kontrol to każą mówić co inego a nie mówiąc o jednym majstrze jest jak (usunięte przez administratora) zarabiasz marne pieniądze

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bronek

Nie polecam, jak chcecie zarabiać po 7€ to pr9sze bardzo. Poza tym tam 90% pracowników na budowie chodzi pijana.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wściekła Żona

Nie polecam tej firmy!!! Banda oszustów i hosztaplerstwo!!! Stawki niskie, zjazdy na urlopy bardzo rzadkie, wypłaty nieterminowe, atmosfera do niczego! Praca w nadgodzinach i też nisko płatna! Ogólna porażka!!!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
byly

no coz wyplacalni zgadza sie zus co dwa miesiace zgadza sie dodatki tak papier toaletowy plyn do mycia naczyn za e 50 wszystko jest przekupianie pracownikow owszem Przesun urlop a dostaniesz stowe co 7 tyg do domu z laska pozatym wszystko ok

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elżbieta

@krzysiek Rozumiem, że nie masz najlepszych odczuć co do pracy w Albau, ale postaraj się podzielić swoją opinią w nieco bardziej merytoryczny sposób, pamiętając o szacunku wobec innych. Każda wypowiedź ma sens, jeśli jest poparta argumentami i nie krzywdzi dóbr osobistych innych.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Administrator

Zachęcam osoby, które są zatrudnione w Albau Sp. z o.o. o opisanie świeżej atmosfery panującej w tej firmie. Jak w tym momencie wyglądają warunki zatrudnienia? Czy pracodawca organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wojcik

firma Albau to dawny ROMOPOL, a wyjeżdżając z Albau podpisuje się umowę z firmą Profi-Bud PPHU, czarna magia, nie wiesz potem gdzie szukać swoich pieniędzy

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Mart
@wojcik

Rompol? Ogarnij się człowieku. To dawna spółka Budrem. Skoro ty nie wiesz gdzie pracowales to pomysl sobie ile wart jest twój komentarz?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mati
@Mart

być może również i dawna spółka Budrem ale także i Romopol niestety

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
krzycho

Pracowałem u nich od 2010 roku ponad 6 lat. Sąsiad robi tam dalej. Nie obiecują gruszek na wierzbie. robić wiadomo jak wszedzie trzeba. Na kontraktach w Niemczech też byłem. Co uzgodnione bez proszenia sie na czas dostałem. Mysle wrocic do nich od sierpnia

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karol
@krzycho

A maja moze parking jakis firmowy strzezony zeby mozna bylo zostawic samochod na czas wyjazdu do niemiec

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
michal

Dziadostwo, nic innego o oszustach nie można powiedziec

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
maciek

Banda oszustów i tyle. NIEPOLECAM !!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
jarek

Nie polecam firma nie rzetelna oszukuja tygodniami czeka sie na kase tlko wymagania nic pozatym lepiej byc na bezrobociu nizpracowac u oszostow kombinatorow.Wisza mi kase juz pol roku bada oszolomow!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Podwykonawca

Nie polecam współpracy z tą firmą, płatności za faktury przedłużają ile mogą karają za wszystko,masz przyjechać 400km na jeden dzień w tygodniu nie potrafią zapewnić ciągłości prac. NAPRAWDE NIE POLECAM!!!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jano

Wszyscy narzekacie na firmę tą czy inną,ale taka prawda pracować trzeba bo w kraju się tych pieniędzy nie zarobi coś kosztem czegoś. Od głównej pracy to jest robotnik na danym stanowisku-mniej picia a więcej zaangażowania w pracę drodzy "specjaliści"

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
franek

firma mało atrakcyjna niskie stawki ok6 euro zjazdy najcześciej co 2 miesiące majstrów mają tylko po to żerby stali nad człowiekiem jak gestapo a sami nic nie robią

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o Albau Sp. z o.o. - Oświęcim

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Albau Sp. z o.o.