Centranet S.C.

Poznań

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 44 ocen.

Opinie o Centranet S.C.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centranet S.C.

Monika

Usowaja pewnie na prośbę właścicieli firmy bo nie mogą znieść prawdy o sobie

qwerty

Najbardziej mnie zastanawia dlaczego mój komentarz został usunięty? Wyczerpywał temat? Chętnie wstawię go ponownie. Mizerna firma, a jak widać po poprzednich komentarzach, uwierać może latami. Powodów mogą być setki. Brak szacunku do pracowników, coachingowa codzienna sieczka, szkolenia BHP po pół roku pracy, brak podwyżek i rozwoju, ciągłe optymalizacje i bezsensowne pomysły, które mają na celu tylko rozszerzenie obowiązków, czy też może odchodzący klienci... Brakuje znaków na gowork, żeby opowiedzieć o wszystkim. W każdym razie firma istnieje 10 lat, jednak nie istnieje w niej nic co mogłoby zahaczać o umiejętność zarządzania ludźmi lub prowadzenie interesów. Pozdrawiam!

Ona

Nie chca dobrze zaplacic,nie maja na to kasy. Przede wszystkim patrza na koszty i ich optymalizacje,wiec maja roracje. Wola zrekrutowac i przeszkolic nastepnego niz zaplacic dobrze. Tym bardziej,ze wszystkim na okrezie probnym proponuja umowe zlecenoe wiec koszty po ich stronie sa jeszcze nizsze....wydaje mi sie tak szczerze,zd tam jest uklad taki ,ze jest jefna dziewczyna w dziale handlowym na stale a pozostalych zatrudnia sie po to by ptzyciagneli klientow ktorzy potem w firmie zostana. Kazdy nowu zaczyna od kontaktu z klientami ze swojej poprzedniej firmy...

Joanna

@Ona ale w takim razie z czego to wynika? Próbuje zrozumieć, co masz na myśli. Z punktu widzenia pracodawcy takie zatrudnianie nowego pracownika co chwile nie ma realnego sensu, bo przecież to konieczność ciągłej nauki. Jeżeli się zwalniają to z jakich powodów? Rozumiem, że Ty tu zostajesz, więc Ciebie coś w Centranet S.C. zatrzymuje?

Ona
@Joanna 09.10.2017 09:05
@Ona ale w takim razie z czego to wynika? Próbuje zrozumieć, co masz na myśli. Z punktu widzenia pracodawcy takie zatrudnianie...

Juz dawno mnie tam nie ma. Tak jak pisalam wczesniej. Firma ma olbrzymie wymagania,sle niekoniecznie chce za to dobrze zaplacic. Zeby przyciagnac ludzi oszukuja ich obiecujac super zarobki ale po okresie probnym a w rzeczywistosci okres probny sie konczy a pensja sie nie zmienia. Efekt jest taki,ze albo przychodza pracownicy bez doswiadczenia i sobie nie radza. Szefowie nie sa cierpliwi oczekuja natychmiastowych efektow w zwiazku z czym jak widza ze ktos sobie nie radzi to gora 3 miesiace i taka osobe zwalniaja. Jezeli natomiast przychodzi ktos dobry kto sie sprawdza i sie orientuje,ze tutaj kasy zarobic sie nie da a te obietnice z rozmowy to sciema to sam odchodzi. O stad taka rotacja. A szefowie siedza w robocie od rana do nocy 7 dni w tygodniu. Cuagke rekrutuja i szkola....

Joanna

@ona czy w takim razie to jest taka olbrzymia rotacja? To obecnie dość normalne niestety, że pracownicy nie szukają pracy na długo. Jak wskazuje @vik@ - nie ma obecnie ofert pracy do Centranet S.C..

Ona
@Joanna 20.09.2017 08:12
@ona czy w takim razie to jest taka olbrzymia rotacja? To obecnie dość normalne niestety, że pracownicy nie szukają pracy na dł...

Powtòrze po raz kolejny. Na stronie centranet oferty wiszą cały rok. Co za bzdury. Pracownicy szukaja pracy na chwile? ( usunięte przez administratora ) Czu to normalne,że w 3 osobowym dziale w cią pòł roku zayrudniono i zwolniono ,lub odeszło 5 osòb? A w ciągu roku takich osòb było okoł 15? W 3-osobowym dziale. To nie jest olbrzymia rotacja?

vik@

Ja ofert o pracy w centranet nie znalazłam. Kończę dziennikarstwo i pracy w tym zawodzie na rynku wielkopolskim jak na lekarstwo :/ Moja znajoma była na stażu w tej firmie i polecała. Podobno ludzie są spoko. Półroczny staż jest normą, ale jeśli byłaby po nim praca to jeszcze lepiej. Porozmawiać nie zaszkodzi.

Joanna

@ona, piszecie o gigantycznej rotacji, niestety ofert pracy w Centranet S.C. brakuje. W jaki sposób w takim razie interpretować wszystko to co piszecie na temat zatrudnienia w firmie?

Ona
@Joanna 06.09.2017 10:53
@ona, piszecie o gigantycznej rotacji, niestety ofert pracy w Centranet S.C. brakuje. W jaki sposób w takim razie interpretować...

Na stronie są oferty cały czas. Jaki ma związek brak ofert z rotacją? To nie jest gugantyczna firma zatrudniająca setki osòb. W dziale handlowym jest jedna niby mają być 4. Przychodzi nowa osoba popracuje kilka miesięcy odchodzi ,lub zwalniają i szukają nowej, więc oferty będą sie pojawialy co kilka miesiecy

Kasia

tylko z tego co widać najwięcej zmian i ciągłych jest w redakcji.

Karolina
@Kasia 30.08.2017 08:35
tylko z tego co widać najwięcej zmian i ciągłych jest w redakcji.

dokładnie, byłam kiedyś tam na stażu, fajnie , luźna atmosfera, głównie przeglądanie stron www i napisanie jakiegoś wywiadu. Tylko szkoda, ze bez perspektywy pracy po stażu. CIągłe zmiany w stażystach.

...
@Karolina 30.08.2017 09:02
dokładnie, byłam kiedyś tam na stażu, fajnie , luźna atmosfera, głównie przeglądanie stron www i napisanie jakiegoś wywiadu. Ty...

Bo firma szuka tanich pracownikòw. Stażysts jezt tani popracujr pòł roku i potem buorą następnego

Joanna

@Ona ale ostatecznie z jakiś powodów są osoby, które takim przedłużeniem umowy są zainteresowane. To z czego te zainteresowanie wynika?

HRspec

Powinno się także pamiętać o tym, że pracodawca nikogo nie zmusza do podjęcia pracy na proponowanych warunkach. Jeżeli firma nie spełnia Waszych oczekiwań finansowych lub proponuje wstępnie umowę zlecenie / o dzieło (co nie jest ostatecznie nieuczciwe) zawsze można się nie zgodzić i poszukać pracy gdzie indziej (przed jej rozpoczęciem). Pracodawca podobnie jak pracownik ma możliwość wypowiedzenia umowy w każdym momencie, korzystając z postanowień umowy, pod którymi obie strony się podpisują. Poza tym rotacja mniejsza lub większa jest w każdej firmie - i mikroprzedsiębiorstwach i konglomeratach. Moim zdaniem szkoda czau na narzekanie ;) Każdemu życzę znalezienia najlepszych miejsc pracy :)

Ona
@HRspec 29.08.2017 19:57
Powinno się także pamiętać o tym, że pracodawca nikogo nie zmusza do podjęcia pracy na proponowanych warunkach. Jeżeli firma ni...

Dokładnie. Dlatego warto pisać o takich firmach i przestrzegać przed nimi ludzi. Żeby Ci epiej poszukali sobie co innego niż pakowali się tu. Tym bardziej,że właściciele na rozmowie pełna profeska. Robią wrażenie profesjonalistòw dużo obiecują i wielu się na to nabiera. Co do unowy zlecenie nie zgodzę się. Żadna uczciwa firma,ktòra chce na dłużej podjąć wspòłpracę nie bawi się w śmieciòwli. Co do rotacji to faktycznie w każdej firmir jest rotscja ale tutsj jest ona GIGANTYCZNA. Przez dział handlowy w ktòrym doceloeo mają pracować 3-4 odoby w ciągu xaledwie 4 miesięcy zatrudnili i zwolnili 4 osoby. W ciągu roku było ich kilkanaście. Ma być 4 handlowcò jest 1 osoba ktòra pracuje długo a reszta przychodzi i stednio po kilku miesiącach odchodzi. Podobnie jest w redakcji....

anonim

(usunięte przez administratora)

Kasia
@Ona 21.08.2017 20:47
Nie wiem czy tak się dzieje w przypadku każdej osoby. Wiem,że jest tylko 1 osoba ktòra pracuje tam parę lat a poza nią w ciągu...

Jest więcej osób bo wróciła redaktor z macierzyńskiego.

...
@Kasia 26.08.2017 18:18
Jest więcej osób bo wróciła redaktor z macierzyńskiego.

No to są 2 w firmie Mòwie o dziale handlowym. Tam jest 1

anonim

(usunięte przez administratora)

...

Tak jak pisałam. Po okresie pròbnym słyszysz,że to źle tamto źle itd. I że mogą dać Ci szansę i przedłużą umowę ale na dotyczczasowych warunkòw

dubel

W tej firmie poza właścicielami zadowolona z pracy w tej firmie jest chyba tylko jedna osoba (to pozostawię dla siebie). Byłam /em pracownikiem tej firmy i jest słabo. Tyle fajnych ludzi stamtąd poodchodziło, że skład to chyba uległ zmianie w 90%. Ogólnie radzę szukać lepszej pracy- tutaj mało kto jest zadowolony. Lepiej nie będzie...

osoba od HR

oj ludzie w dzisiejszych czasach chcieliby wszystko, nic nie robić i dostać sporą wypłatę z uściśnięciem ręki prezesa :) . Tak się nie da. Jak tak czyt się pod różnymi firmami opinie to wszędzie tylko narzekają. Widocznie nikt z powyższych osób nie pracował w firmach, gdzie nawet jak pojawia się problem to nie można liczyć na nikogo, radź sobie sam za to Ci płacę. Gdzie jest wyścig tak zwanych szczurów i nie liczyć się jako człowiek. Popracujcie trochę i angażujecie się w to co robicie to na dobre Wam wyjdzie a nie tylko narzekanie i narzekanie jak jest źle i zatruwanie swoim nastawieniem innych pracowników. Jeśli nie macie sobie nic do zarzucenia w swojej pracy to chyba warto o tym z pracodawcą porozmawiać przy zwolnieniu skąd u niego taka decyzja a nie oczerniać firmę na prawo i lewo. Może radą posłużą też "starsi" pracownicy. Uczymy się w ten sposób, co jest cenione przez pracodawców, ciągły rozwój pracownika a nie stagnacja :) Ludzie weźcie się do roboty za którą macie płacone a jeśli pracodawca zrobił coś nie zgodnie z prawem to chyba wiecie gdzie możecie szukać pomocy. W sądzie pracy!

osoba od HR
@Ona 03.08.2017 08:54
No tak Odpowiedź typowego polskiego pracodawcy. Place grosze i wymagam. Robie wszystko zgodnie z prawem wiec o co chodzi? A ze...

Ile ja się naszukałam pracy zanim trafiłam tam gdzie mnie doceniają. Jak gdzieś mi coś nie odpowiadało (płaca, atmosfera w pracy, system pracy ...) to szukałam dalej i to jest chyba najlepsze wyjście niż na siłę gdzieś siedzieć i marudzić jak jest źle ;-) szukanie pracy nie należy to prostych zadań, gdyż wysyłanie CV wszędzie gdzie się da później tak się kończy, że znowu trafiamy tam gdzie nie chcieliśmy trafić i frustracja rośnie. .Może warto aby dać komuś doświadczonemu do przejrzenia naszego CV i listu motywacyjnego ? Nie mniej jednak należy też pracodawców próbować zrozumieć, gdyż zapewne nie łatwo jest prowadzić biznes, dbać oto aby wypłaty były na czas, ZUS i cała reszta. A czy kiedy zbliżał Ci się okres próbny to poszłaś / poszedłeś wcześniej z pracodawcą porozmawiać ? Znam przypadki osób, które zrobiły to 2 tygodnie przed końcem umowy próbnej i mile się zdziwiły bo była kontynuacja a nie czekanie do ostatniego dnia jak na szpilkach - to też jest jednoznaczne często z decyzją pracodawcy, że umowy nam nie przedłuży.

Ona
@osoba od HR 04.08.2017 10:54
Ile ja się naszukałam pracy zanim trafiłam tam gdzie mnie doceniają. Jak gdzieś mi coś nie odpowiadało (płaca, atmosfera w prac...

Tutaj wygląda to tak,że jak poruszasz temat kończącej się umowy to szefowie temat ignorują. Nie mówią nic. Ani czy przedłużą ani czy nie. Ciągła rekrutacja w firmie i ciągle wersja,że ludzie są źli i firma ma pecha do ludzi. A rzeczywistość jest taka że wymagania mają olbrzymie,ale płacić dobrze nie chcą. Piszę o tym,żeby przestrzec innych,żeby mie zgadzali się na zatrudnianie np.na umowę zlecenie. Firma proponuje,że na pròbie zlecenie a potem umowa o pracę. Nie zgadzajcie się na to. Chcą was zatrudnić miech od razi dadzą umowę o pracę. Tak robią uczciwe firmy. Naklepiej w ogòle omijać firmę szerokim łukiem

anna

W dzień który kończyła mi się umowa zwolnili mnie,choć pytałam ich wcześniej czy mi przedłużą to przetrzymali mnie do końca. Zostałam bez pracy z rachunkami i bez praktycznie środków do życia. Z uśmiechem na twarzy mi podziękowali.

Ona
@anna 25.07.2017 09:54
W dzień który kończyła mi się umowa zwolnili mnie,choć pytałam ich wcześniej czy mi przedłużą to przetrzymali mnie do końca. Z...

To jest celowe działanie,żeby ludzie na L4 nie uciekali. Pracodawca zgodnie z prawem nie ma obowiązku informować z wyprzedzeniem o tym,że nia ma zamiaru przedłużać umowy....

Ona
@anna 25.07.2017 09:54
W dzień który kończyła mi się umowa zwolnili mnie,choć pytałam ich wcześniej czy mi przedłużą to przetrzymali mnie do końca. Z...

To jest celowe działanie,żeby ludzie na L4 nie uciekali. Pracodawca zgodnie z prawem nie ma obowiązku informować z wyprzedzeniem o tym,że nia ma zamiaru przedłużać umowy....

anonim

(usunięte przez administratora)

Ona

Zgadzam się. Oni non stop szukają pracownikòw. Na okresie pròbnym dają umowę zlecenie i groszową podstawe obiecując,że jak się sprawdzisz to po okresie pròbnym będzie umowa o pracę i dobra podstawa. Tym czasem po okresie pròbnym znajdują pretekst,żeby nic nie zmieniać. Mało tego. O tym czy w ogóle przedłużą umowę informują w ostarni dzień trwania umowy i stawiają Cię pod ścianą,bo albo przyjmujesz ich warunki,albo jesteś bezrobotna....

Joanna

@Ktoś a jak długo trwa w firmie taki okres próbny? Czy po jego zakończeniu rzeczywiście można liczyć na znaczne polepszenie warunków zatrudnienia?

Ktoś
@Joanna 21.04.2017 09:12
@Ktoś a jak długo trwa w firmie taki okres próbny? Czy po jego zakończeniu rzeczywiście można liczyć na znaczne polepszenie wa...

3 miesiące. Po okresie pròbnym słyszysz,że jesteś kiepska,ale dadzą Ci szansę,tylko, że podstawa musi zostać bez zmian, no i umowa też bez zmian... Czyli takie szukanie jeleni,bo albo możesz się zgodzić na ich warunki albo zostajesz bezrobotną

Joanna

@Ktośco rozumiesz przez dużą rotację? Ile osób w najbliższym czasie odeszło z firmy? Z jakiego powodu Ty zdecydowałaś się odejść?

Ktoś
@Joanna 19.04.2017 09:54
@Ktośco rozumiesz przez dużą rotację? Ile osób w najbliższym czasie odeszło z firmy? Z jakiego powodu Ty zdecydowałaś się odejś...

Duza rotacja to znaczu np. Kilkanaście osòb w ciągu roku. 4 w ciągu zaledwie 4 miesięcy. Szefowie tylko rekrutują, szkolą i czasem po miesiącu zwalniają

Ktoś
@Joanna 19.04.2017 09:54
@Ktośco rozumiesz przez dużą rotację? Ile osób w najbliższym czasie odeszło z firmy? Z jakiego powodu Ty zdecydowałaś się odejś...

A powodem jest to,ze mają olbrzymie wymagania a w zamian płacą grosze. Obiecują wysokie podstawy,umowę o pracę,ale wszystko po okresie pròbnym. Na okresie pròbnym bardzo niska pensja i umowa zlecenie. Za te pieniądze albo przychodzą osoby ktòre sobie nie radzą i po miesiącu ich się pozbywają,albo przychodzi ktoś dobry i jak się orientuje,że tutaj nie da się zarobić i sami odchodzą

Gość

Firma działa w branży, która poniekąd wymiera, reklama w prasie niewiele daje, do tego jest w przypadku ich czasopisma bardzo droga. Nie widzę tutaj przyszłości, chyba że się przebranżowią. Druga sprawa to szefostwo, którego podejście pozostawia wiele do życzenia.

Ktoś

Była pracownica. Firma z pozoru ok ale strasznie skąpią. Obuecują dużo na rozmowie,a potwm słowa nie dotrzymują. Ciągła rotacja. Co chwile nowy handlowiec i dziwnym trafem zawsze ludzie są winni...

Marika
@Ktoś 27.03.2017 20:16
Była pracownica. Firma z pozoru ok ale strasznie skąpią. Obuecują dużo na rozmowie,a potwm słowa nie dotrzymują. Ciągła rotacj...

"Ktos" jak dawno temu pracowałaś w dziale handlowym i jak długo ?

Ktoś
@Marika 29.03.2017 16:02
"Ktos" jak dawno temu pracowałaś w dziale handlowym i jak długo ?

A to juz dla siebie zostawię

Joanna

@Ktośjesteś pracownikiem firmy Centranet S.C.? Chętnie usłyszymy Twoją opinię na temat warunków pracy oferowanych przez firmę.

Ktoś

Widzę,że szefowie już zaczęli pisać opinie sami o swojej firmie....

ucz się

A wiecie jak wygląda rozmowa rekrutacyjna dla przedstawiciela handlowego? Wynagrodzenie dochodzi do 10tys zł, a ostatecznie jest umowa o pracę, najważniejsze jest to, że zapewnione są odpowiednie narzędzia pracy. Najważniejsze jest to, że wiedzą jak zadbać o pracowników.

Jaś

praca jest w biurze. Taka polityka firmy., Nie ma pracy zdalnej.

anonim

(usunięte przez administratora)

Mariola

Ower umowa na cały etat. W tej firmie każdy ma normalna umowę.

kinder

Nieee, no kariery to tam nie zrobicie. Firma mała, zaledwie kilkanaście osób i raczej brak perspektyw na jakikolwiek awans czy rozwój. Utkniecie na dobre :) i z tego co wiem to raczej ludzie stamtąd uciekają niż przychodzą. Świadczą o tym chociażby nieznikające ogłoszenia o prace. Ktoś popracuje miesiąc i rezygnuje. Eeeee, szkoda czasu chyba. Szału ni ma i nie będzie.

Mariola
@kinder 29.06.2016 01:07
Nieee, no kariery to tam nie zrobicie. Firma mała, zaledwie kilkanaście osób i raczej brak perspektyw na jakikolwiek awans czy...

Kinder chyba Ty tam nie zrobiłaś kariery i wylewasz żale. Ja tam pracuje juz 5 lat i złego słowa nie powiem. A ludzie jak ludzie zawsze sie zmieniają.

...

Do Ani, Po prostu się handlowcy często zmieniają. Tamto ogłoszenie jest stare, teraz już jest kolejne

Ania

Witam, Mam pytanie do osób znających Centranet, tutaj jest informacja że od sierpnia 2015 poszukiwana jest osoba na przedstawiciela handlowego, a mamy marzec 2016, gdzie znalazłam to samo ogłoszenie- nie ma chętnych, jest tak ciężko czy o co chodzi? Proszę o szczere odpowiedzi.

dfhshsd

Jak z kasą to pewnie na rozmowie się dopiero dowiesz ;)

alkdsfj

Z tego co wiem jest to pierwszy przypadek w tej firmie z umową na zastępstwo ;) Więc jak będzie to się okaże. Ale np. byłe stażystki mają szansę na etat w danych dziale jeśli jest zapotrzebowanie w danym momencie na taką osobę.

Julia

Z tego co ja wiem to obecnie redaktor naczelna jest na chorobowym- gdyż jest w ciąży. Szukają na jej miejsce kogoś do pracy i nie koniecznie na zastępstwo bo jeśli okaże sie ze ta nowa osoba bedzie lepsza i bardziej efektywna to naczelna jak wróci z chorobowego to dostanie posadę zastępcy także warto sie starac o prace w tej firmie bo szefostwo jest naprawdę spoko i całkiem niezłe płaca. A płaczą Ci którym nie chce sie pracować i tylko ściemniają. Nie ma co sie zrażać opinia innych warto iść i samemu sie przekonać jak jest a nie gdybać. Mam nadzieje , ze moja opinie bedzie dla was koledzy i koleżanki pomocna

adfssfg

Redaktor jest szukany bo obecna jest w ciąży a poza tym w ogłoszeniu jest napisane, że na zastępstwo! Jeśli komuś nie chce się pracować to w tej firmie nie ma czegoś szukać bo nikt za niego pracy nie zrobi.

anonim

(usunięte przez administratora)

gość

Piękne opinie szefostwo pisze... ;)

Stefania Burczymucha Konstantynopola

Zgadzam się z Marynarzem :) Żeby mieć trzeba pracować. Pozdrawiam wszystkich :)

anonim

(usunięte przez administratora)

gość

Marynarz tomek czyli ogólnie nie szanujesz ludzi? Faktycznie nic tylko pogratulować...

Ala

Połowa tych wpisów to żale byłych pracowników-lewusów, którym nie chciało się pracować i myśleli,że inni zrobią wszystko za nich. A teraz siedzą w domu i swoje żale wylewają na GO WORK i oczerniają właścicieli firmy,że ,,kochają donosicielstwo,, w firmie. Coś trzeba wymyślić i gdzieś żale wylać za swoje nieudolne życie i za to że zostało się zwolnionym i nie można dalej udawać ,że się pracuje.

taka prawda

Firma nie zmieni się na lepsze jeśli szefostwo nadal zamiast cenić zdolnych ludzi będzie ceniło tych, którzy nic nie potrafią tylko donosić (często nieprawdę) na współpracowników. Niestety oni takie zachowanie kochają. Ryba psuje się od głowy i dlatego ludzie stamtąd odchodzą

EŁZEBIA

Dokładnie też jestem myśli, że GoWork usuwa wypowiedzi ale to już chyba kwestia serwisu a nie firmy...

Gall

Raczej nie dostaniecie tutaj sensownej konstruktywnej odpowiedzi dotyczącej tej firmy. Moja subiektywna lecz konstruktywna opinia została usunięta. Tak więc polecam przekonać się na własnej skórze. Możliwe, że z czasem Centranet zmienia się na plus... Kto wie? :)

KORDIAN

Marysia jeżeli jesteś na tyle wykształconą osobą z doświadczenie w tzw. szeroko pojętym marketingu nie wypisywałabyś pierdół na Go Worku, tylko zadzwoniła do firmy i zapytała się czy jest jakiś wolny etat,ale brakuje Tobie takiej zdolności, którą nabywa się na początku kariery (może na studiach,chyba że nie chciało Ci się robić to byłaś na dziennych za pieniądze rodziców) właśnie na słuchawce. Jeśli strach Tobie pozwoli i zadzwonisz do firmy, to może znajdzie się praca np. zamiatanie chodnika przed firmą żebyś się nie marnowała na "byle jakiej słuchawce". Nazwijmy to używając "marketingowego" słownictwa - opracowywanie strategii marketingowej poprzez porządkowania otoczenia biznesowego :) PS Definicje marketingu na studiach może wykułaś na blachę ale zasad pisowni z podstawówki nie przyswoiłaś, pozdrawiam

Pracownik

Bulubuu widać że nigdy nie byłeś w firmie CentraNet. Ewidentnie widać ,że jesteś moderatorem serwisu Go Work. Pozdrowienia dla ściemniaczy.

xxx

Firma bardzo na plus. Przyjazna atmosfera,dobrze płacą a szefostwo super. Polecam

XYZ XYZ

Firma w porządku, mogę polecić. Ludzie w bardzo przyjaźni i pomocni. Pracy dużo, ale na co dzień odbywa się ona w miłej atmosferze. Szefostwo super! Jedynie przydałyby się wyższe wynagrodzenia. Poza tym wszystko na plus!

Monika

profileek Jak czekasz na konkrety i opinie o pracy w tej firmie to idź i sam sprawdz. Boisz się,że kierujesz się opinia innych osób???? Najpierw muszą Cię zaprosić na rozmowę :-)

GENOWEFA

Firma jest super :)

gość

Uderz w stół, a nożyce się odezwą - czytaj kolejna "lojalna" kolegów z pracy za pewne też sprzedajesz...

pracownik A.

Dziwi mnie co tutaj ludzie piszecie. Wypowiadają się tutaj ludzie którzy wewnętrznie nigdy nie byli pracownikami tej firmy. Radzę puknac się w głowę i zastanowić co się pisze. Takich bzdur dawno nie czytałam ale nie omieszkam pokazać tego moim szefom będzie się z czego pośmiać. Pozdrawiam gamonie :-)

anonim

(usunięte przez administratora)

gość

Jeśli potrafisz czytać między wierszami za pewne wyciągniesz wnioski z mojej opinii

anonim

(usunięte przez administratora)

gość

Jak to mówią nie robi się do swojego gniazda więc ja bym nie liczyła na opinię pracowników. Decydując się na pracę prędzej czy później przekonasz się jakie "wartości" są cenione przez szefostwo.

anonim

(usunięte przez administratora)

Karol_21

Zgadzam się, zastanawiam się tylko czy jest szansa na jakąś sensowną praktykę studencką. Jestem na marketingu i zarządzaniu w Poznaniu, nie mam żadnej musowej praktyki, sam chcę coś zacząć mimo że jestem dopiero teraz na drugim roku, ale trzeba budować CV. Poczytałam komentarze i widzę, ze jest mocne ciśnienei na wynik, ale ja takie klimaty lubię, więc się ich nie boję. Kwestia tylko czy będzie można elastycznie pogodzić pełny etat razem z weekendami nawet ze studiami dziennymi. Dzięki za odpowiedzi.

Zostaw opinię o Centranet S.C. - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centranet S.C.