Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Piaskowy S.C. w Pszczyna

Sławek Nowy wpis

Szczerze to ja polecam....Dwukrotnie pracowałem w tym miejscu...A nawet i trzeci raz bym chętnie poszedł gdybym nie zrezygnował z gastronomii...Szef ma swoje wymogi,ale jeśli ktoś nie musi pracować dla kogoś,to niech nie pracuje...Najważniejszy jest klient... I p.Marek o tym dobrze wie. Pozdrawiam.

Informacja dla : LIDI Nowy wpis

Moderator – osoba oceniająca komentarze, oraz inne treści wprowadzane na stronie WWW, kanale IRC, liście dyskusyjnej, serwisie społecznościowym lub na forum, zazwyczaj posiadająca dostęp do narzędzi technicznych, zarządzania treścią oraz kontami uczestników na poziomie wyższym niż zwykli uczestnicy (jak np. edytowanie lub trwałe usuwanie komentarzy/postów, blokowanie kont). Celem moderacji jest zapobieganie trollowaniu, nadużyciu systemu komentarzy, zapewnieniu, że wpisy nie będą powodować kłótni i rozstrzyganie sporów między użytkownikami. Moderatorzy dbają o przestrzeganie zasad netykiety, a czasami również o czystość języka polskiego używanego w dyskusji poprzez zwracanie uwagi lub poprawianie błędów ortograficznych. Moderowanie może być wykonywane w trybie prewencyjnym – publikacja treści zależy wtedy od moderatora.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata

Nie mogę uwierzyć w to, co tu czytam! Pracowałam w Hotelu Piaskowy ok.10 miesięcy ze względów prywatnych musiałam na chwilę odejść, ale z pewnością tam wrócę! Jak dotąd jedna z najlepszych prac jakie miałam. Opinie wystawione na tym portalu są wyssane z palca. Definitywnie ktoś tu chcę zaszkodzić szefostwu. Moim zdaniem każda praca wymaga poświęceń i nie jest łatwa, ale to normalna rzecz. Rozumiem, że ktoś może sobie nie radzić na jakimś stanowisku, ale to nie powód, żeby obwiniać o to szefostwo. Ja nie mam zastrzeżeń do prowadzących hotelu, są wymagający i wyrozumiali jak każdy szanujący swój biznes i pracowników szef. To zrozumiałe, że chcą aby Hotel funkcjonował na jak najlepszym poziomie. Co do atmosefry wśród pracowników to jest ona bardzo dobra. Nazwałabym to tak: szefostwo i wszyscy pracownicy to jedna drużyna. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Beata

buehehehehehhehe!!! Beato!! Szef Hotelu Piaskowego nie wie co to szacunek!! Jeżeli ktoś ma mu zaszkodzić to właśnie on sam sobie szkodzi traktowaniem ludzi! Sama byłam świadkiem jak popchnął kelnera a jak kłócił się z p.manager to krzyki było słychać na całym korytarzu!! Od ludzi wymaga nienaganności a samemu zachowuje się jak zwykły (usunięte przez administratora) Ze zwykłej ludzkiej pomyłki bądź niedopatrzenia potrafi zrobić aferę!! Ludzie w jakim wy świecie żyjecie??? Acha! i nie życzę sobie tekstu typu że jest coś wyssane z palca bo wiem co widziałam i co tam przeżyłam!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LM
@Beata

Ja pracowałam troszkę ponad rok i niestety nie zgodzę się z tą opinią. Podczas mojej pracy z recepcji zwolniło się (A nie zostało zwolnionych) 9 osób. Czyli co 1,5 miesiąca ktoś rezygnuje z pracy tam. Nikt mi nie wmówi że jest to normalne i że to tylko wina niekompetentnych pracowników. Szef jest furiatem i cholerykiem. Tak jak ktoś napisał z małych błędów, niedopatrzen robi niesamowitą aferę (niech mi nikt o profesjonalizimie nie pisze bo teraz pracuje w hotelu 4 gwiazdkowym i nie mam żadnych problemów z profesjonalizmem czy szefostwem). Można tam dostać do głowy. Albo jesteś twardy psychicznie, albo nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hha
@Ja

Beata co ty opowiadasz xd

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula Nowy wpis
@LM

Szanowna LM z tego co ja wiem to z Recepcji osoby się nie zwalniały, a: 1.poszły na L-4 z powodu ciąży po 2 miesiącach od zatrudnienia, 2.poszły na macierzyńskie, 3. były pracownikami na okres wakacyjny 4. znalazły pracę w której nie trzeba pracować w nocy 5.przeprowadziły do Katowic i znalazły pracę na m-cu 6. zaczęły studia dzienne i nie dały rady pogodzić pracy ze szkołą Dlaczego o tym Pani nie wspomni skora pracowała Pani ponad rok ? Wszyscy jesteście Państwo odważni w internecie gdzie nie trzeba podawać kim się naprawdę jest. Ten ktoś kto napisał " z małych błędów.." to były pracownik Krzysztof A., który nie otrzymał referencji więc w akcie frustracji wyżył się właśnie tutaj podszywając się pod kilkanaście osób (np. handlowiec, osoba na dniu próbnym, były pracownik x 30 ). Obecnie toczy się wobec niego postępowanie karne. Z poważaniem Beata Cebula

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
była pracownica Nowy wpis
@Beata Cebula

No i tu tkwi sedno sprawy... setki przykładów że ten tam poszedł, ten tam... BA! UCIEKLI nie poszli bo; 1.gdzieś były lepsze warunki 2.gdzieś zarobili więcej 3.gdzieś byli szanowani 4.gdzieś panuje spokój a nie wariactwo 5.gdzieś nie są szykanowani na każdym kroku To są podstawy których nie umiecie zrozumieć, więc ciągle widnieją nowe oferty pracy "HOTELU PIASKOWEGO" bądź "RESTAURACJI KAMERALNEJ" Z poważaniem była pracownica

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne

@Ja Czyli Twoim zdaniem to własnie największa wadą pracy w Hotelu Piaskowym? Może znajdziesz jednak jakiś plus? W jaki jeszcze sposób, oprócz opisanych przez Ciebie dwóch sytuacji, doświadczyłaś braku szacunku? Jest to poważny zarzut, dlatego chcę Cię prosić o więcej informacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Lidia

Kochana na to co tam pracowałam a pracowałam niedługo bo kilka miesięcy muszę przyznać że za dużo było sytuacji w których szef okazywał swą frustrację.. jak np.coś mu się nie spodobało to naskakiwał na nas (chodzi tu o pokojowe) z podniesionym tonem i oskarżeniami i dopiero jak próbowałyśmy się tłumaczyć to troszkę się uciszał. Podsumowując furiactwo i presja na każdym kroku. Ja się mogę dzielić moimi przeżyciami ale Lidio możesz spróbować swoich sił, może Tobie będzie odpowiadało takie traktowanie.. W końcu ile ludzi tyle charakterów:)) Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Recepcjonistka
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

wysłałam Cv, na następny dzień dostałam tel. Rozmowa bardzo luźna, choć rektuterzy sami przyznali, że pierwszy raz przeprowadzili taką luźną rozmowę. Ogólnie bardzo dobrze :)

Pytania

Wszelkie pytania po angielsku + raczej standardowe pytania jakie pojawiają się na rozmowach kwalifikacyjnych.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Lidia
Inne

@Beata Dziękuję za Twoją opinię. Mogłabyś jeszcze napisać coś o samych warunkach zatrudnienia? Jakie one w firmie Hotel Piaskowy są? Będę wdzięczna za tę informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciocia dobra rada

To już jest naprawdę żałosne żeby odkąd powstał hotel piaskowy ciągle byli poszukiwani pracownicy na wszystkich stanowiskach. Pytanie do szefostwa; nie męczy was już to?? Sami uważacie się za ideały a żaden były pracownik nie potrafił sprostać waszym wymaganiom.. hmm zastanówcie się nad sobą i nad traktowaniem ludzi (usunięte przez administratora) z takim podejściem nigdy nie znajdziecie tego czego szukacie.. czyli ideałów takich jak wy!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asdfg

Pracowałam 1.5roku jako pokojowa. Praca ciężka., często ponad siły pracownika, za śmieszne pieniądze, może coś się teraz zmieniło.,ale po ciągle pojawiających się ofertach pracy nie sądzę. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Za każdym razem przychodząc do hotelu Piaskowego jako jego pracownik przypominały mi się słowa Dantego "wchodząc tu porzuć wszelką nadzieję" . Atmosfera była gęsta i napięta. Nie istniały relacje pomiędzy pracownikami, bo oni po prostu nie mogli że sobą rozmawiac. Nawet rozmowy służbowe byly ograniczane do niezbędnego minimum. Standardy, standardy i jeszcze raz standardy. Warunki pracy bardzo dobre czystość i elegancja jest sprawą nadrzędna więc pracownicy są zobowiązani każda wolna chwilę poświęcać utrzymaniu perfekcji. Przerwy śniadaniowe też są wyjątkowo pilnie przestrzegane .szef z zegarkiem w ręku. Życzliwie przypomni o niej i ze trzy razy sprawdzi czy ci smakuje. Czy siedzisz we właściwym miejscu, czy masz zapalone odpowiednie światło i czy aby na pewno odbierzesz telefon na czas..w razie gdyby zadzwonil potencjalny klient. Płaca odwrotnie proporcjonalna w stosunku do wymagań.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona

Praca w Hotelu Piaskowym to najgorszy okres w moim życiu! Teraz mam super pracę, zarobki nieporównywalne do tych z hotelu, paczki na święta, imprezy integracyjne, wolne weekendy,(usunięte przez administratora)Jednym słowem mam wszystko to czego w hotelu piaskowym nie było!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K.

Za moich czasów podziału napiwków dokonywał kierownik sali...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kolega
Inne

Niestety, jak wszędzie pewnie i tu zawsze koś napisze coś na pracodawcę, ale sam fakt, że przedstawiciel firmy odpowiada, to znaczy, że nie jest tak źle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolega
@kolega

Odpowiada bo prawda w oczy koli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu
@Kolega

Szanowny Panie/ Szanowna Pani Nie bardzo rozumiem, co "koli"?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Totalnie nie ogarniam waszych negatywnych opinii jestem pracownikiem i pracuje mi sie bardzo dobrze. Atmosfera i szef bez zarzutu, jesli o cos sie poprosi szef zawsze pomoze nie ma dla niego rzeczy niemożliwych i spraw nie do rozwiazania ;) miejsce pracy wymagające ale to wyróżnia hotel i restauracje na tle calej chaly wookol poza tym przychodzimy do pracy a nie na kawe ze znajomymi wiec to jest chyba logiczne. Pieniążki wporzadku zawsze na czas. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu

Szanowny Panie/ Szanowna Pani, Stanowisko Managera / Kierownika Hotelu czy Dyrektora nie jest stanowiskiem "na tych samych zasadach co wszyscy". Wszyscy pracownicy nie mają tych samych zakresów obowiązków i odpowiedzialności. Nie bardzo rozumiem co ma wspólnego życie prywatne moje oraz Właściciela Hotelu w serwisie GoWork. Rozumiem, że nigdy nie pracował/-ła Pan/Pani we firmie, która prowadzona była przez Narzeczonych, Małżonków czy "partnerów życiowych" jak to Pan/Pani ładnie ujął/ęła:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu

Szanowny Panie/Pani W obiekcie zatrudnionych 20 pracowników i nie zauważyłam aby nie mogli ze sobą rozmawiać. Widocznie żarty, które Pan/ Pani rzucała były nie na miejscu i została zwrócona Panu/ Pani uwaga. Pisze Pani o czepianiu się sposobu ułożenia wizytówek - proszę pamiętać, że wejście do hotelu i restauracji jest właśnie wizytówką, więc chyba te wizytówki powinny być ładnie ułożone niż byle jak w wizytowniku upchane. Awantura o zawinięcie worka...chyba nie, a raczej informacja że lepiej go zawinąć tak, aby nie wpadał do środka przy każdym wrzuceniu śmieci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu

Szanowny Panie / Szanowna Pani, Piesek o którym Pan/Pani pisze w grudniu ubiegłego Roku został znaleziony przy hotelu i "przezimowany" w hotelu, który jest zresztą przyjazny dla zwierząt (Goście również meldują się ze swoimi pupilami w obecności innych Gości). Z pomocą innych pracowników, szukaliśmy Właściciela zagubionego pieska, zamieściliśmy post na facebooku ( tu znajdzie Pan/Pani post https://business.facebook.com/HotelPiaskowy/publishing_tools/?section=PUBLISHED_POSTS&sort[0]=published_time_descending) dzięki któremu znalazł się Właściciel, który odebrał pieska i obecnie odwiedza nas z nim. Pisze Pan/ Pani że pies bardzo brzydko pachniał, z czym niestety się nie zgodzę, gdyż aby właśnie nie śmierdział w biurze w którym pracuje został wykąpany! Nie bardzo rozumiem dlaczego pisze Pan/Pani o psie 06.11.2017, skoro piesek został oddany Właścicielowi początkiem stycznia 2017r.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pytanie do Manager

Pani Beato chcialem zatrudnić sie w tym miesjcu lecz troche martwią mnie te baedzo negatywne opinie i przy okazji może Pani rozwieje moje wątpliwości : -czy to prawda że pracownik jest non stop obserwowany na kamerach i jak tylko na chwilę oddali sie od stanowiska to jest wzywany spowrotem na miejsce? -czy osoby z roznych stanowisk nie mogą ze sobą na chwile porozmawiać, wymienić uprzejmości, troche pozartowac? bo co chwile jest telefon od przełożonego żeby wracać na swoje miejsce? -czy szef jest agresywny i wulgarny w stosunku do swoich pracowników gdy Ci popełniają jakis błąd ? -czy to prawda że jest tam taka duża rotacja pracowników na wszystkich stanowiskach ze względu na brak milej atmosfery? -czy pracownik ponosi kary pieniezne za drobne błędy? -czy są jakies imprezy integracyjne dla pracowników? -czy przysługują darmowe posiłki pracownicze w ramach pracy w tym hotelu? -czy ciezko jest dostac podwyżkę? (byla opinia że wiecej jak 0.50gr ten szef nie chce dać ) Pozdrawiamn i czekam na odp :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu
@Pytanie do Manager

Szanowny Panie, Odpowiedzi na Pana pytania z przyjemnością udzielę na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapraszam do złożenia dokumentów aplikacyjnych na stanowisko, które Pana interesuje osobiście w Recepcji hotelu lub drogą mailową. Z wyrazami szacunku, Beata Cebula

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyszły pracownik
@Beata Cebula - Manager Hotelu

Wolałbym żeby Pani podpowiedziala coś tutaj :) gdyż analizując opinie mam duże obawy co do tego miejsca pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K.

To prawda co piszą inni. Właściciele zachowują się dziwnie! Miejsce dobre na przeczekanie i znalezienie czegoś lepszego. Pracodawca płaci dość dobre pieniążki, jednak atmosfera pracy jest dużo ważniejsza. Znajomi z branży mnie ostrzegali przed tymi ludźmi. Jednak mam plan .. popracować jeszcze trochę, wypromować się i uciec JAK KAŻDY gdy znajdzie się coś lepszego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie da sie pracować

Beznadziejne miejsce do pracy, najgorsze w jakim dane było mi być dobrze że szybko zrezygnowałem Sztywna nieludzka atmosfera, zero motywacji, przychodzi sie jak za karę Ci co to prowadzą wogole nie znają sie na tym co robią

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu
@Nie da sie pracować

Szanowny Panie, Proszę o informacje jakie obowiązki i wymogi dotyczące standardów dla 3 * skategoryzowanych obiektów sprawiły, że przychodził Pan do pracy jak za karę? Jakiej motywacji Pan oczekiwał oraz jak bardzo luźnej atmosfery aby pracowało się Panu dobrze? Proszę o informację na jakiej podstawie twierdzi Pan, że "prowadzący" obiekt nie znają się na tym co robią? Hotel działa na rynku od 12 lat i zatrudnia ludzi z branży, dlatego też nie uważam, że nie znamy się na tym co robimy. Z wyrazami szacunku, Beata Cebula Manager Hotelu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

To co powyżej prawda w 100%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Ja zmieniłam pracę gdyż nie odpowiadał mi sposób zarządzania personelem, brak zaufania, nuda panująca w pracy, otrzymywanie wynagrodzenia zawsze po terminie po wielokrotnym upominaniu się, robienie dobrej miny do złej gry itp. jeśli coś Ci nie pasuje w danym miejscu pracy - to po prostu ją zmień!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja

Nie rozumiem skąd biorą się tak skrajnie negatywne opinie o pracodawcach Hotelu Piaskowego... Pracowałam tutaj na stanowisku kelnerki przez pewien czas i gdyby nie wyjazd za granicę, na pewno zostałabym dłużej! Atmosferę w pracy oceniam bardzo pozytywnie. Szef i Pani Manager to przemili ludzie, którzy wymagają od swoich pracowników dbałości o wysoki standard Hotelu (co nie jest przecież niczym dziwnym!), ale jednocześnie MAJĄ do nich należyty szacunek. W tym miejscu pracownik może znacznie podnieść swoje kwalifikacje i wiele się nauczyć od współpracowników oraz szefostwa. Zarobki również są okej; jestem osobą z niewielkim doświadczeniem w tej branży, zatem stawka, którą mi zaproponowano pozytywnie mnie zaskoczyła, oprócz tego wypłata była w umówionym terminie i zgodna z tym, co obiecano mi podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Z całego serca polecam to miejsce pracy i odradzam sugerowanie się negatywnymi opiniami z tej strony - lepiej przyjść i osobiście przekonać się, jak naprawdę wygląda praca tutaj :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja

Zaskoczę Pana - nie jest to wypowiedź Managerki :-) Jestem autentyczną byłą pracowniczką tego obiektu i, jak już zresztą wspomniałam na początku mojego poprzedniego wpisu, nie rozumiem skąd biorą się negatywne opinie o pracy tutaj. Specjalnie dla Pana powtórzę raz jeszcze: mi praca w Hotelu Piaskowym bardzo się podobała. Odpowiadała mi zarówno atmosfera panująca w pracy, jak i szefostwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu
@Kaja

Bardzo serdecznie dziękuję Pani Kaju. Mimo, iż jest Pani jedną z nielicznych osób które rozumieją, że praca w hotelu skategoryzowanym i restauracji "na nieco wyższym poziomie" wymaga dokładności i poważnego zachowania podczas wykonywanych obowiązków. PS. Do zobaczenia w przyszłe wakacje:) Pozdrawiam. Beata Cebula

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Niestety muszę się zgodzić z opiniami, pracodawca nie szanuje pracowników i efektem tego są ciągłe ogłoszenia o pracę. Niedobór personelu oraz niezbyt dobra atmosfera pracy znacznie utrudnia funkcjonowanie hotelu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata Cebula - Manager Hotelu
@Pracownik

Szanowny Panie / Szanowna Pani Pisze Pan / Pani o braku szacunku dla Pracowników , ja chciałam Pana / Panią zapytać w jaki sposób odczuł/-ła Pan / Pani, brak szacunku ze strony Pracodawcy ? Ogłoszenia o pracę nie są ( tak jak Pan/Pani pisze ) efektem rzekomego braku szacunku, a brakiem odpowiedzialności pracowników. Z Pana/ Pani opinii można by wnioskować, że na całym Śląsku tylko Hotel Piaskowy szuka odpowiedzialnych i odpowiednich pracowników. Nie bardzo również rozumiem co miał/-ła Pan / Pani na myśli pisząc o utrudnionym funkcjonowaniu hotelu ? Z wyrazami szacunku, Beata Cebula Manager Hotelu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Beata Cebula - Manager Hotelu

Brak szacunku objawia się choćby w sposobie komunikowania błędów popełnionych przez pracownika ( nie rzadko krzykiem i obraźliwym słownictwem), nie słuchaniem tego co pracownik ma do powiedzenia (bo przecież tylko szef ma rację). Pracowałam tam przez rok, z recepcji zwolniło się (a nie zostało zwolnionych) około 10 osób. Taka rotacja utrudnia funkcjonowanie hotelu i jak widać z komentarzy Pani Menager, nie daje w żaden sposób do myślenia pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Piaskowy S.C. - Pszczyna

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel Piaskowy S.C.?

    Kandydaci do pracy w Hotel Piaskowy S.C. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Piaskowy S.C.
Przejdź do nowych opinii