pracownik - 2013-08-21 18:30:58 Żuromin, pracujesz lub jesteś z Mrągowa? Chyba nie, a więc nie wypowiadaj się na temat na który nie masz pojęcia.Pojęcie mam większe od Ciebie Ty pracowniku śmieszny. Jak jesteś taki mocny w gębie to bądź taki mocny w pracy. Pewnie chodzisz ściemniasz przez cały dzień aby odbębnić zmianę i wymagasz nie wiadomo czego. Daj coś od siebie a nie tylko szczekać potrafisz tak jak cała reszta Was widać inteligencją nie grzerzysz!!! Powiedz czemu się nie zwolnisz nie dasz se spokoju tylko bohatera grasz na forum? Wyjdz do tych ludzi i stań przed nimi i im to powiedz!!!! Anonimowo możesz mówić wszystko bo na żywo jesteś małym człowieczekiem!!!!
Żuromin, pracujesz lub jesteś z Mrągowa? Chyba nie, a więc nie wypowiadaj się na temat na który nie masz pojęcia.
Powszechny Zakład Odszkodowań pomaga odzyskać poszkodowanym należne im świadczenia w sytuacjach, gdy doznali szkody w różnych zdarzeniach życiowych. Działamy zgodnie z dewizą: "Pomagamy, gdy należy się pomoc". Reprezentujemy osoby fizyczne oraz firmy przed podmiotami, które są zobowiązane do wypłacenia należnego odszkodowania. Walczymy o możliwie najwyższe odszkodowania dla naszych klientów. Pomagamy poszkodowanym, ponieważ: Firmy ubezpieczeniowe często odmawiają wypłaty odszkodowania. Poszkodowani, którzy otrzymali odszkodowanie nie korzystając z usług profesjonalistów, przy naszym wsparciu mogą otrzymać wielokrotnie wyższe świadczenia. Poszkodowani mają większe potrzeby, a mniejsze możliwości zarobkowania. Dlatego pozyskujemy dla nich najwyższe świadczenia. Poszkodowani często nie korzystają z porad prawnych z uwagi na konieczność ponoszenia kosztów, bez pewności pozytywnego zakończenia sprawy. Podejmując z nami współpracę, rozliczenie następuje po pozytywnym zakończeniu sprawy. Poszkodowani, którzy nie ubiegali się o odszkodowanie, mogą to uczynić z datą wsteczną. Nasze podejście do pracy z klientem cechuje: indywidualizm – rozpatrujemy każdą sprawę, jasno określamy możliwości odzyskania należnych świadczeń uczciwość – nie pobieramy żadnych opłat przed rozpoczęciem współpracy, rozliczamy się na zasadzie prowizji po pozytywnym zakończeniu sprawy profesjonalizm – wskazujemy poszkodowanemu jakie dokumenty są niezbędne do oceny możliwości uzyskania najwyższego odszkodowania i zadośćuczynienia, zapewniamy konsultację prawną poszkodowanemu, aby rzetelnie wytłumaczyć wszelkie apsekty dotyczące sprawy poszkodowanego Specjalizujemy się głównie w odzyskiwaniu odszkodowań i zadośćuczynienia w zakresie: wypadków komunikacyjnych wypadków przy pracy wypadków w gospodarstwie rolnym błędów medycznych wypadków w miejscach publicznych np. na chodnikach, w sklepach na śliskiej nawierzchni wypadków mających miejsce wiele lat temu Nigdy nie odmawiamy pomocy. Jeżeli szkoda nie obejmuje zakresu naszej specjalizacji, jesteśmy gotowi przeanalizować każdą sprawę i doradzić klientowi, jakie czynności powinien podjąć, aby odzyskać należne świadczenia. FOLDER REKAMOWY Oczekujesz pomocy? Skontaktuj się z nami: (usunięte przez administratora)
Pola brawo! Inteligentne słowa. W wielu pracach pracownicy jak psy chodzą żeby tylko się podlizać kierownikom a za plecami ich obsmarowują widziałam to już w nie jednym sklepie! Tutaj w mrągowie podobno też tak jest! Pracownicy to banda patałachów którzy nie mają odwagi się zwolnić tylko pisać po forach. Jesteście tacy bohaterowie to zwolnijcie się i lećcie po zasiłki albo biegajcie po opiekach wygodniej będzie wam się żyło i nie wypisujcie takich żałosnych rzeczy idealiści za dyche!!!!!!
skoro tak mówisz że są zamotane ...to chodz i tak sam/a poobsluguj to zobaczysz one za lekko nie maja a ty pewnie zero wiesz o pracy!!
kicha jak 150 syf kiła i mogiła obsługa zapomina o punktach musiałabym przypomnieć ale po co?? one są zamotane że brak słów!!!!
z polecenia to nie wiem czy przyjmują...trudno powiedzieć ale ogólnie to zapotrzebowanie jest wystarczy przyjść złożycć cv porozmawiać i czekać..:)
intermarche powstanie to dopiero będą super kierowniczki w mrągowie chyba na tej rozmowie o pracę to nie wiem gdzie mieli oczy,wtedy pracownicy będą narzekać
Szkoda że klienci nie wypowiadają się tutaj na temat tego sklepu dopiero dowiedzielibyśmy się jaką jest opinia o tym sklepie bo z tego co słyszę większość nie lubi tego sklepu dlatego jest tak mało klientów
Narzekaliście na (usunięte przez administratora) to teraz za nim zapłaczecie i stwierdzicie że był super kierownikiem , ale taki bat w postaci nowego kierownika przyda się na niektórych .
Narzekali na (usunięte przez administratora) pracownicy, ale było w miarę w porządku tylko każdego dobija fakt taki, że płacą grosze a wymagają nie wiadomo co i jeszcze ta śmieciowa umowa, a teraz nowy kierownik to ten dopiero żołnierzyk próbuje zrobić więzienie z tego marketu, niby mają chętnych do pracy, ale coś nie widać by za bardzo ktoś tam chciał składać CV. Niech lepiej się za nich wezmą i zamkną w (usunięte przez administratora) ten szajsowaty MarcPol.
ludzie umow zlecenia nie dostaja do reki,umowa jest wypelniana co miesiac bez wstawiania daty,robia z pracownikami co chca,i glodowa stawka godzinowa 6.50,zyruja na ludzkiej biedzie i na tym ze jest tak duze bezrobocie.
No to jak jest 100 na nasze miejsce to dlaczego nie przychodza do pracy!!!6,5 za godzine komadia:)
Mi osobiście bardzo podoba się ten sklep. Miła obsługa, kierownik baaaardzo kulturalny. Oczywiście zdarzają się wyjątki takie jak śmierdząca alkoholem kierowniczka czy też kasjerka która wstała lewą nogą, ale to też są ludzie i nie wymagajcie od nich żeby po stopach was całowali. A co dziwnego w tym że pracownica dostanie opierdziel od kierownika? Jak źle wykonuje prace to chyba ktoś musi jej o tym powiedzieć. Na sklepie ogólnie jest porządek, no może z wyjątkiem warzyw bo tam mogliby troszkę bardziej się postarać i częściej segregować produkty. Ale szczerze powiem, że klienci też nie są fer w stosunku do sklepu, bo sama byłam świadkiem tego jak pewien Pan poprosił o zapakowanie jakiegoś tam mięsa a później zostawił je w makaronach zamiast zwrócić skoro mu się odwidziało. To się nazywa kultura. A tak na marginesie, czytając te puste komentarze od pracowników Marc Polu sugeruję się pozwalniać zamiast narzekać na kierowników czy wypłatę, jak ktoś wcześniej już napisał na wasze miejsce jest 100 innych osób widocznie bardziej potrzebujących pracy niż wy. Jak widać narzekać potrafią wszyscy a wziąć się do roboty już nie....