BSM Partners Sp. z o.o.

Żywiec

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 9 ocen.

BSM Partners Sp. z o.o.
39

Opinie o BSM Partners Sp. z o.o.

Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BSM Partners Sp. z o.o.

Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w BSM Partners Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.

khjv

a czy ktoś z was korzystał z ich usług? Pytam, bo też chce wykończyć wnętrze, wiec bede wdzieczna o informacje czy jestescie zadowoleni z ich usług, czy kasa jest adekwatna do wykonanej robocizny. Z góry dziekuję za informacje zwrotną... pozdrawiam.

Jacek

okradli wielu ludzi, którzy robili od rana do wieczora za nic!!! Cały czas była gadka, że dostanę jak oni ściągną kasę od zleceniodawców i co??? kasę dostali [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] po świecie wozili za kradzione pieniądze, których pracownicy nawet na oczy nie widzieli. Oprócz budowlanki bawią się w modę... żałosne. Ludzie wystrzegajcie się ich jak ognia

michal09

Hah, skoro chlejesz nie dziw sie ze laski Cie wywalily.

kazik
@michal09 30.07.2014 20:21

jesli sa takie spoko to czemu zmieniają ciagle śiedzibe najpierw nazwe teraz zameldowanie

ja

ja również zostałem wykorzystany przez nich, uważają się za fachowców a znają się jedynie na malowaniu paznokci.... Uważajcie na tych krętaczy, dają zaliczkę a później bujaj się bez pieniędzy!!!

gigant

Laski są spoko, trochę nerwowe, ale na pewno nie oszustki. Nigdy nie miałem problemów z kasiorą, no chyba, że same czekały na kase od zleceniodawców, którzy sie ociągali. A dla ciekawskich one nie zyja z budowlanki.

zywiol

pezdek jest kłamcą i naciągaczem

marek
@zywiol 19.04.2014 17:27

zgadzam sie z taką opinią jacek

marx

Ja pracowalem i nadal pracuje dla dziewczyn. Jest okey. To nie sa zadni [usunięte przez admina] Dziewczyny nie cierpia pijakow wiec pewnie skoro tak piszesz masz klopot z kielichem. Placa spoko, umowa tez jest.

Zostaw opinię o BSM Partners Sp. z o.o. - Żywiec

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BSM Partners Sp. z o.o.