24travels

Bielsko-Biała

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 34 ocen.

Opinie o 24travels

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 24travels

zuza

a możecie napisać na czym konkretnie polega ten program lojalnościowy dla organizatorów iturystyki i agentów, o którym wzmianka widnieje jakaś w internecie? ciekawi mnie ile mogłabym na tym obecnie zyskać

awerlop

szukam pracy i nie wiem jak mam postrzegać tą firmę, wysyłać CV czy też nie....ktoś doświadczony podpowie cos więcej w tej kwestii...A jeśli chodzi o rozmowę to jak to wygląda u nich zazwyczaj, z iloma osobami przyjdzie mi ewentualnie rozmawiać? z góry dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam serdecznie.

ttttttaaaaa
@awerlop 23.01.2015 00:07
szukam pracy i nie wiem jak mam postrzegać tą firmę, wysyłać CV czy też nie....ktoś doświadczony podpowie cos więcej w tej kwes...

no i jak tam wysłałes cv bo ja mam ten sam problem powiem Ci. Nie chce sie wpakowac w jakies nieprzyjemnosci. na stronie za bardzo informacji nie ma wiec chce dowiedziec sie czegos tutaj. Moje zainteresowanie wynika z doswiadczenia jakie posiadam i z checi zmiany pracy. mam nadzieje ze jest jakas szansa na prace w 24travels

zbyszek

180 zl ok ale płatne 2 razy w roku a na co wydaje to juz nie sprawa pracodawcy mysle ze dc nawet płacac nie bedzie mial zadnej hehehe

w sprawie zbyszka

Oczywiście, że zarobki są bardzo dobr(usunięte przez administratora) Myślę, że srednia dniówka z dietami ok. 180 zł to jest dobra kasa...żenada

zbyszek

łamaga sam jezdzi (usunięte przez administratora)firmie nie ma zarobkow jest tylko zebranina o kase

anonim

Z biurem podrózy 24travels spędziliśmy w maju niezapomniane wczasy, wszystko było zapięte na ostatni guzik, sympatyczni kierowcy, wygodna podróż i super hotel ! Wszystko za naprawdę małe pieniądze. Wakacji w Grecji na pewno nie zapomnimy i jeszcze kiedyś skorzystamy z ofert tego biura:) Uznanie również dla Pan( usunięte przez administratora ) który zasługuje na duży szacunek. Dziękujemy Wam (także kierowcy( usunięte przez administratora )za cudowną podróż :)

...

zgadzam się w 100% z Danielem :)

kolega

Przyznawaj sobie racje pewnie masz dobre układy? A ten kołek do tej pory robi ludzi w balona i nic sobie z tego nie robi ON ma już na swoim koncie praktycznie tylko wrogów i ma czelność ogłaszać się szukać dalej swoich ofiar !!! A może ktoś jeszcze popracuje za darmo? Ludzie omijajcie tą niby firmę !!!

osoba prywatna

I tu przyznaję racje Panu Darkowi. Większość kierowców to prostacy nie umiejący napisać poprawnie jednego zdania a podający się za wszechwiedzących profesionalistów którzy wszystko o wszystkim najlepiej wiedzą. M.

życzliwy

Uwaga !!! Firma o której jest mowa obecnie zmieniła nazwę i nazywa się 2TXMOTO(usunięte przez administratora)

PRACOWNIK

OJ BOLI BARDZO BOLI CO?? DARECZKU. JAK SIĘ MA TAKĄ OPINIE O FIRMIE I O SOBIE , PRAWDA ???

pajacyk daruś

Człowieku o czym ty piszesz coś ci się pomieszało w pustej głowie, może to ty skończyłeś trzy lub cztery klasy i dla tego nie możesz wyjść z kanału i zapewne kultury osobistej też brakuje sądząc po tym wpisie. Swoje własne prywatne sprawy załatwiaj sobie w kanale ale nie tutaj to nie ten temat.Postukaj się młotkiem i przemyśl to sobie.

mechanik

Kierowcy - to większość szumowin. W latach 80-90 kierowcami zostawali goście po poprawczakach i złodzieje, którzy zwykle kończyli 3-4 klasy podstawówki, a potem za ośle ucho ciągnięto ich do zawodówki na kierowcę. Miałem nieprzyjemność z takimi gośćmi spotykać się w szkole - dali mi popalić, a potem na warsztacie opowiadali i przechwalali się, jak potrafią okradać swojego pracodawcę, stąd widząc te teksty widać , kto tu nie skończył pierwszych 3 klas i jest kierowcę. Już nie wspomnę, że gościu ten nie potrafi zmieniać biegów a autokarze, pali sprzęgło i szarpie klientami. Szkoda, że Polska utrzymuje takich darmozjadów, a ich cwaniactwo wyuczone w poprawczaku pozwala na egzystencję w tym świecie. Współczuje wielu klientom, którzy musieli znieść tych psychopatów w drodze. Najgorsze, że przepisy w Polsce jeszcze bardziej pogarszają sytuację i ci nieucy, psychopaci dalej będą mogli żerować. Ja jestem mechanikiem z 20 letnim doświadczeniem. Mam kontakt na co dzień z kierowcami i chciałem wyrazić swój niepokój. Zarabiają po 3-4 tysiące, wożą(usunięte przez administratora) po całym świecie, po najlepszych hotelach, a potem jak przyjeżdżają na serwis, to potrafią spuszczać paliwo firmie, a mi na pociechę zostawić piwo z tesco za 1,5 zł. Żenada, cóż nie dziwię się, że potem taki szef tak traktuje tego śmiesznego kierowcę. Na szczęście wyczuł bydlaka i go zwolnił. Teraz siedzi mi cały dzień w warsztacie i opowiada, jak go zniszczy. Ciekawe, że w takim człowieku jest tyle nienawiści. Chwali się, że ma układy z poprawczaka, że chłopaków ściągnie i spali i zgwałci całą okolicę. Żenada. A ja codziennie muszę tego bydlaka z warsztatu wyrzucać bo mi za to piwo z tesco, wypomina, że mam z osobówką coś zrobić. Więc go wywaliłem raz, drugi i teraz chce mi warsztat wariat z ziemią zrównać. Więc przestrzegam przed tym gościem, bo choć ma rodzinę, to jest niezrównoważony i leczyć tu nic nie da, bo czym skorupka nasiąkła...

nie kolega

Ty wielki (driver) sam jesteś wielkim dupkiem bo się nie przedstawiłeś. A właśnie tylko ci co zostali to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] D. Pozdrawiam (usunięte przez administratora)żebraj opieniądze !!! WIELKI DRIVER !!!

driver

ZAL MI TYCH BARANOW CO TU PISZA TAKIE BREDNIE I NIE POTRAFIA SIE NAWET PRZEDSTAWIC BO TYLKO W GEBIE SA DOBRZY NIC WIECEJ NIE POTRAFICIE TYLKO PYSKOWAC A FIRMA JEST OK TYLKO DLA FIRMY TEZ TRZEBA BYC OK ALE JAK SIE JEST PUSTYM BURAKIEM PO 5 LETNIEJ PRAKTYCE NA AUTOSANIE W PKSIE TO LEPIEJ PRACY SZUKAJCIE W MZKA A NIE TU = zadowolony kierowca= nie przedstawie sie bo bedzie (usunięte przez administratora) co prawda jest to gosc troszke zryty ale da sie z nim dojsc do porozumienia

zawodowy

Żenada, co poniektórzy śmią się tu nazywać kierowcami? Za plecami nazywać innych złodziejami, ale prosto w twarz powiedzieć to pewnie żaden nie ma odwagi! Kierowca, a w szczególności autokarowy to nie tylko ten który potrafi kierować pojazd i ma tony różnych dokumentów też i zagranicznych, a mentalność, to kim się jest i jak traktuje swoich współpracowników? Pomóc w czymś komuś, podzielić prowiantem w drodze...można by długo wymieniać...nie, lepiej się "błotem" obrzucać i tyłki obrabiać. A firma o której mowa, jest wypłacalna, na bieżąco dostaje się pieniądze, tyle że nie 10-tego całość, no ale cóż, chcieliście kapitalizmu to go macie, takie są reguły waszego upragnionego systemu, taki mamy dobry Rząd.

były kierowca

przyznaj się złodzieju że po prostu nie masz kasy a nie rób z ludzi kretynów..... Nie wiem jak inni ale ja zgłaszam sprawę do urzędu pracy, innym radzę to samo. Może to cie czegoś nauczy ....

misio

Pięknie napisane przez d.ć.Pytanie,tylko jak to się wszystko ma do wynagrodzenia którego po prostu brak - JESTEŚ OSZUSTEM NA DUŻĄ SKALĘ kierowców których poszukujesz było już bardzo dużo,a problem pozostaje zawsze ten sam KASA !!! Jesteś ZEREM !!!

nie kolega

Człowieku tylko idiota zdecydowałby się u ciebie pracować,praca u ciebie to puste garnki w kuchni i wieczne żebranie o zarobione pieniądze!!! Postukaj się w tę durną pałę!!!

D.C.

Zatrudnię kierowców, którzy mają umiejętność prowadzenia autokarów turystycznych, wykazują się podstawową znajomością języka obcego, potrafią używać nawigacji i map, potrafią jeździć po miastach: Praga, Budapeszt, Wiedeń, Rzym, Paryż. Są uczynni i pomocni dla klientów. Nie palą papierosów. Są kulturalni i potrafią pracować w zespole. Są świadomi tego, że rozliczenie miesiąca pracy odbywa się w następnym miesiącu. Mają podstawy mechaniki - te które powinien mieć każdy kierowca autokaru. Potrafią zadbać o autokar, w szczególności o estetykę i czystość.

kierowca

Zastanów się(usunięte przez administratora) co piszesz ty masz inne układy z panem D. Jesteś jego kolesiem i jeździsz za inne pieniądze więc lepiej nie zabieraj głosu.

D.C.

dziekuje za info, jest mi przykro, ze ten kierowca ma takie zdanie, ale jesli(usunięte przez administratora) nie wyplacil to ja tym bardziej nie mam podstaw, jesli kierowca nazwal mnie oszustem...o Panie (usunięte przez administratora)jest Pan nikczemny !

jurek

nie dziwie sie, ze kierowcy zmieniaja sie, jesli nie potrafia jezdzic, a napewno, ci co nie dostali kasy to zwykle uszkodzili autokar lub sa na nich reklamacje, bo nie wiedzieli w ktora strone jechac

jasiu

A ja sobie chwale, żrę ile sie da, pije, bawię się, a kierowca jeestem juz ponad 30 lat, a ze szefostwo jest jakie jest, trudno, wole z nimi pracowac niz z nikim

dekra

Ja tez dodam cos, o (usunięte przez administratora) mnie dopiero potraktowal, powiedzial mi, ze nie umiem prowadzic autokaru, a ja mam swiadectwa europejskie, potrafie wszystko, a ten palant nazwal mnie amatorem

pracownik

[usunięte przez admina] to OSZUST I ZŁODZIEJ !!!! Przestrzegam przed nim wszystkich kierowców. Traktuje swoich pracowników jak ostatnie szmaty. Prostackie i wulgarne zachowanie to u pana [usunięte przez admina] to ogólnie przyjęta norma. Kierowców miesiącami proszą się o zarobione pieniądze.(usunięte przez administratora)

znajomy

Też tam pracowałem dziwne że ten człowiek porusza się jeszcze o własnych siłach !!!!!!!!!!

KIerowca

Jest to firma którą należy omijać bardzo szerokim kołem. Każdego roku w sezonie zatrudnia całą rzeszę kierowców,rotacja kierowców jest tam tak duża że pracowali tam już chyba wszyscy kierowcy z kat D z Bielska Białej i okolic.Firma nie płaci kierowcą za wykonywaną pracę.Informuję się tylko ile się zarobiło ale pieniążków na koncie brak !!! Dziwię się tylko że firma która jest znana już w całym mieście ze swoich oszustw jeszcze istnieje,a jej zarządzający (usunięte przez administratora) nic sobie z tego nie robi.Bo ja zamierzam oddać sprawę do sądu.

Zostaw opinię o 24travels - Bielsko-Biała

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 24travels