Niestety firma technicznie leży. Nie ma żadnego wsparcia. Dział IT w Indiach nie ogarnia nic. Rezultat jest taki że pracownicy odpowiedzialni za naliczanie plac muszą się nieźle nagimnastykowac. Menadżerów nic z tym nie robią. Nic nie działa prawidłowo. Zarobki nie adekwatne do nakładu pracy i odpowiedzialności. Nie polecam.
Firma nie wywiązuje się z obietnic. Miała być podwyżka, nie ma. Miały być bonusy, też ich nie ma. Trzeci czy czwarty raz przekładany jest termin wypłaty bonusu i za każdym razem krótko przed końcem pracy informacja, że jednak bonus nie zostanie wypłacony bo... To , bo.. tamto.. bo nie . Firma kilka lat temu była naprawdę świetna ! Ale od stycznia 2019 zaczyna wszystko iść nie w tym kierunku, w którym miało. Naprawdę przykro się na to patrzy. Za chwilę wszyscy "dobrzy" się pozwalniają, ale wówczas będzie już za późno na jakiekolwiek dobre zmiany. Szkoda.
Ale jednak bonusy zostały wypłacone i wypłacane sa regularnie, więc było dużo hałasu o nic.
Czesc grupo, Jestem w procesie rekrutacji na stanowisko zwiazane z architektura systemow. Praca zdalna z mozliwoscia stalej relokacji do Hiszpanii. Zespol miedzynarodowy. Czytajac ponizsze opinie (glownie negatywne, ale tez dotyczace pracy w Katowicach) chcialabym zapytac, czy ktos ma jakies szersze informacje o warunkach i kulturze pracy na stanowiskach projektowych/ zdalnych. Dziekuje, Kandydat
Cześć, Mi sie pracuje dobrze. Mam wrażenie, że te złe komentarze to piszą ludzi, którzy nigdy w tej firmie nie pracowali. Jest fajna atmosfera, bonusy i ooólnie ok, pracuje parę lat i nie mam zamiaru zmieniać pracy :)
Pracuje się dobrze, pracy jest dużo, jest mała rotacja , dobra atmosfera i można szybko awansować lub zmienić dział. Jeśli ktoś nie ma doświadczenia w płacach , może się dużo nauczyć .
Polecam inne firmy z tej branży. Lepiej płacą, brak mobbingu i atmosfera lepsza
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Tak, pierwsza umowa jest na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony. Zdarzyło się, że kolejna umowa była na czas określony (1 rok), ale to raczej sporadycznie i w przypadku osób, które nie do końca jeszcze ogarniały systemy i swoje zadania.
Niektórym najlepiej wychodzi narzekanie? Wszystko źle to może trzeba zmienić pracę i dać miejsce chętnemu?
Wspomniałaś o nadgodzinach, dlatego chciałbym na chwilę zatrzymać się przy tej części Twojej wypowiedzi. Mogłabyś napisać, czy często zdarzają się sytuacje, że trzeba zostać dłużej w pracy?
(usunięte przez administratora)
Rotacja nie była zbyt duża, jednak od tego miesiąca to się zmieni. To co odwala firma to jakiś nieudany żart. Kilka dni temu pracownicy z Katowic zostali poinformowani że w listopadzie nikt z nich nie otrzyma podwyżek bo w sumie nie i ch*j. Oczywiście firma jest zadowolona z wyników, najlepszy rok finansowy dla Katowic, z wszystkiego się wywiązali, nowi klienci przyszli, itp ale podwyżek dla Polski i Indii nie będzie, Niemcy i inne państwa oczywiście dostaną podwyżki. Brak bonusu kwartalnego który miał był wypłacony już w lipcu , firma kilka dni przed planowaną wypłata szuka nowej wymówki dlaczego jednak bonus nie zostanie wypłacony - a to system od dwóch lat jest testowany ale jeszcze nie liczy tak jak ma, a to się coś nie zgadza, a to nie ma pieniędzy, a to NGA od stycznia przejmowane jest przez firmę alight czy jakieś g*wno i w sumie nie mogą już wypłacić bonusu. Wam się wszystkim oczy otworzą jak w styczniu obejrzycie wypowiedzenia od 70%osob. Firma za nic ma pracownika, z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Managerowie nie widza rzecz jasna problemu bo oni swoją kasę dostana :) albo się zwolnić albo zaciążyć kto jeszcze tego nie zrobił
Cześć! Czy mógłby ktoś przybliżyć jak wygląda praca na stanowisku pracownika ds. administracji HR z niemieckim? Czy to w głównej mierze "wiszenie" na słuchawce? Jaka jest proporcja między sprawami administracyjnymi a kontakt z klientem? Czy są konkretne "targety" do wyrobienia na dzień/miesiąc? Jak długa jest przerwa obiadowa? Czy na komputerach jest zainstalowane oprogramowanie kontrolujące czas pracy? Z tego, co można wyczytać poniżej to atmosfera zależy od zespołu, do jakiego się trafi. A jak jest z ilością pracy w zespołach z niemieckim? Bo ciężko z opinii poniżej stwierdzić do jakich stanowisk odnoszą się podane opinie. Z góry dziękuję za wskazówki! : )
Czy Twoje pytania są wynikiem udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko, którym się interesujesz? Jeżeli tak, to proszę Cię o jego opisanie. Jak oceniłabyś poziom trudności każdego z etapów? Wszystkie pozostawione przez Ciebie informacje będą niezwykle ważne dla innych użytkowników chcących zatrudnić się w Northgate Arinso Poland.
Niestety nie mam zielonego pojęcia jak wygląda proces rekrutacyjny, ale jeśli ktoś chciałby się taką wiedzą podielić to zapraszam i podpinam się pod pytanie Anety : )
Hej, Tak na komputerach jest zainstalowane oprogramowanie sprawdzające czas ruszania myszką. Przerwa obiadowa trwa 20 minut. Praca na tej pozycji to głównie odbieranie telefonów od pracowników, którzy dostali wypłaty i nie wiedzą, z czego wynikają równice na pasku. Jest szkolenie z paska. Atmosfera bardzo zależy od zespołu i od team leadera. Nie ma tam managerów, bo na okolo 200 osób poziom kompetenncji jest bardzo niski. Ja zwolnilam się z stamtąd, właśnie przez niski poziom kompetencji managerów. Po prostu nie potrafie pracować z betonem. Ale tak jak mówie, różni są ludzie i różne odczucia.
Proces rekrutacyjny to rozmowa po polsku, potem po angielsku, potem po niemiecku, a potem trzeba napisać m.in maila firmowego po angielsku lub/i niemiecku. Rozmowa na poziomie A2/B1. Płaca jaką oferują w odniesieniu do kompetencji językowych nie jest wysoka. Myślę, że jak ktoś lubi twardy HR i chce podszkolić język, to może być ciekawa.
Z tego co piszesz wnioskuję, że pracowałaś w dziale finansowym. Oczywiście masz rację, atmosfera bardzo zależy od relacji miedzy współpracownikami, praca w przyjaznym otoczeniu jest bardzo ważna. Dodaj jakiego rodzaju umowy o prace zawierał pracodawca z nowymi pracownikami? Były stabilne i długoterminowe, czy raczej zlecenie.
Asia, bardzo Ci dziękuję za tą odpowiedź. Bardzo długo czekałam na jakikolwiek odzew tutaj, dlatego ukłon w Twoją stronę. Czy oprócz tego szkolenia z paska są jeszcze inne szkolenia wprowadzające np. do używanych systemów (SAPa itp.)? Czy dużo odbiera się dziennie tych telefonów? Jakieś sensowne KPI do wyrobienia czy z księżyca?
W dalszym ciągu wyrażasz zainteresowanie pracą w firmie Northgate Arinso Poland? Widzę, że od dłuższego czasu obserwujesz wątek, dlatego zastanawia mnie, czy próbowałaś może aplikować już na któreś z wolnych stanowisk, czy może w dalszym ciągu analizujesz tę możliwość?
Praca jest fajna, firm proponuje umowe o pracę na okres 6 miesięcy, a potem w zalezności od ciebie na rok lub na stałe. Atmosfera zalezy od zespołu, ale ogólni jest całkiem fajnie I można wiele się nauczyć Szkolenia wstępne trwają kilka dni I dotycza wszystkiego SAP, informacji o firmie I obsługi innych programów. Ja oecam barzo gorąco. Acha, nie ma program który sprawdza czy ruszasz myszą, były takie plany ], ale firma z tego zrezygnowała. Nie jest to call center, tylko bardziej wsparcie pracowników w sprawach płacowych, można się dużo tam nauczyć
W NGA pracowałam ponad rok. Na początku pracowało mi się bardzo dobrze i byłam bardzo zadowolona później jednak co zaczęło się dziać bardzo ale bardzo nie spodobało mi się. Byłam T1 do wprowadzania danych jednak uszczypliwosci i złośliwości jakie spotkały mnie ze strony moich koleżanek T2 z zespolu oraz swego czasu ich Team Leaderki pani I. doprowadziły mnie do skrajnej rozpaczy i tym samym do odejścia z firmy! Zależy do jakiego teamu się trafi ale i tak jesteś raczej wykorzystany i przepracowany!
Zastanawia mnie Wasza mała aktywność na wątku, dotyczącym firmy Northgate Arinso Poland. Może bardziej się nią zainteresujecie, jak powiem Wam, że aktualnie potrzebują tam kandydatów na dwa stanowiska - Junior Payroll Specialist with Hungarian oraz Administration Specialist. Ogłoszenia widnieją na dosyć popularnym portalu z ofertami pracy i dzisiaj były aktualizowane. Może ktoś z obecnych na forum użytkowników szuka pracy w takim charakterze? Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie!
@AB, nie polecasz pracy w Northgate Arinso Poland. Jako jeden z powodów podajesz brak płatnych nadgodzin i nadmiar pracy. Czy taka sytuacja w tej firmie miała miejsce od początku Twojego zatrudnienia? Jak w tym momencie przedstawia się jej kondycja? Zachęcam Cię do wypowiedzi na ten temat.
Nie polecam tej firmy największemu wrogowi. Wyzysk wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Nadgodziny nie platne a nie ma ich kiedy wybrać... Pracy strasznie dużo a mało ludzi w teamie. Atmosfera średnia zależy w jakim teamie i do jakiej menadżerki sie trafi ... Przerzucają z projektu na projekt. Nieeee polecam
Praca w takiej firmie nie jest lekka. Firma daje gwarancje na przyszłość.
Pracuję tam dwa lata i mogę powiedzieć tyle: wszystko zależy od tego do jakiego zespołu trafisz, są zespoły super i są takie , gdzie ludzie są beznadziejni. Ja mam świetny zespół i jestem bardzo zadowolona. zarobki 2100 to jako T1 a jako T2 (specjalista) są dużo wyższe od 3000zł. Co roku podwyżka, mała ale zawsze, preie wakacyjne, możliwość pracy w domu.. na prawdę praca na wysokim poziomie a firma bardzo dobra. Angielski trzeba znać i to podstawa ale wystarczy poziom średniozaawansowany. Nie jest prawdą że nie przechodzi się za 3 literówki - sama popełniłam dużo więcej i się udało :)
Pracuje 2-gi tydzien. Mila atmosfera, pensja nie jest duza, cos kolo 2100 netto.
Mialem rozmowe kwalifikacyjna, na ktorej mnie poinformowano, ze sie odezwa. Nietstey prawie dwa tygodnie nikt sie nie odzywal. W koncu na moje ponowne zapytanie odpisano mi, ze sie nie dostaje, poniewaz nie zdalem testu z angielskiego - jest to absurdem bo aplikowalem do niemeickiego projetu a dwa w tescie angielskim w wypracowaniu popelnilem 3 literowki. Brak profesjonalizmu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NGA HR Sp. z. o. o?
Zobacz opinie na temat firmy NGA HR Sp. z. o. o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NGA HR Sp. z. o. o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!