Crawford Polska

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 45 ocen.

Crawford Polska
2 45 6 1

Opinie o Crawford Polska

Magda

Czy ktoś dostał jakiekolwiek odszkodowanie od tej firmy?

????
@Magda 15.11.2018 16:47

Po trzech ciężkich miesiącach otrzymaliśmy całość odszkodowania, na odsetki czekamy. Było bardzo ciężko, telefony na infolinię codzienne, łącznie do Danii.

martinkozlowski@wp.pl
@Magda 15.11.2018 16:47

Czas oczekiwania ok.6 miesięcy. Pierwsza wypłata po ok.2 miesiącach - nawet nie 25 %. Później to się dopiero zaczęło. Codziennie telefony. Spisujcie z kim rozmawialiście

zdolny ślązak
@Magda 15.11.2018 16:47

kolizja na początku czerwca. Skutek szkoda ałkowita. Pieniądze po 3miesiacach. PRzez tencały czas korzystałem z auta zastępczego. Po wszystkim stwierdzili że za auto zastępcze wypłacą tylko za 2 tygodnie tj w okresie od kolizji do zezłomowania wraku. Za skręcenie karku i wstrząs mózgu (pobyt w szpitalu 4 dni) i 1 miesiać l4 przyznali 1400 zł (śmiech na sali). Do teraz czekam na pieniądze za utracony dochód. Nie ma sensu się z nimi dogadywać tylko isć do sądu od razu - dto jedyna droga jak chce sie uzyskać w 100% należne pieniażki.

prego
Zweryfikowany użytkownik

to potworna firma ,wywalanie w powietrze poszkodowanych to ich specjalizacja Moje sugestie dla Crawford Polska: poszkodowany teraz w dowod dobrze zalatwionej sprawy moze byc znakomitym klientem Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: osoby ktore przyjmują powinne byc uczciwe i nie kręcić

oszukany

(usunięte przez administratora) Crawford Polska Pollins GEFION trzymają sztame z Pisem bo nie jest możliwe by tak długo ludzi w powietrze wysadzać następny amber gold szkode miałem w marcu facet we mnie wjechał i do listopada ani złotówki!!!!tysiące odwołań i monitów Panie Ziobro zobacz pan co tu się dzieje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonymous

Jestem wielka wygrałam z tymi ściemiaczami i krętaczami sama. Po 9 tygodniach otrzymałam kwotę o którą walczyłam . Z nimi trzeba ostro rozmawiać i nie odpuścić , po prostu nie dać sobie w kaszę dmuchać , dzwoniłam do nich codziennie i chyba mieli mnie dość no i przelew szedł 2 dni a nie 2 tygodnie. Jak ktoś będzie chciał się ze mną skontaktować to pisać tu na forum, będę tu zaglądać

Vojtek
@anonymous 21.02.2018 22:27

Witam czy mogę prosić o kontakt tel. do Ciebie na maila wojtek2808@wp.pl, chciałbym podpytać w kwestii odszkodowania od firmy gefion, z góry dziękuję.

Sendi
@anonymous 21.02.2018 22:27

Pod jaki numer do nich dzwonić?

Mateusz
@anonymous 21.02.2018 22:27

Witam, Również prosiłbym o kontakt: mateuszpudo@wp.pl Walcze z nim od kilku miesięcy, kolizja miała miejsce 20.12.2017 .... Proszę o kontakt.

Kubar
@anonymous 21.02.2018 22:27

Też proszę o kontakt Bo już brak mi sił na tych (usunięte przez administratora) @ kuba4152@gmail.com

madame
@anonymous 21.02.2018 22:27

Witam Proszę o kontant : monikanska@gmail.com

anonymous
@anonymous 21.02.2018 22:27

Jeśli jest możliwość to również poproszę o kontakt: lubol@vp.pl

Daga
@anonymous 21.02.2018 22:27

Jeżeli jest możliwośc to również prosze o kontakt.. zaraz 2 miesiące miną od szkody i cały czas jakis problem .. dagmarka01012@onet.eu

Dimo
@anonymous 21.02.2018 22:27

Mam podobna sytuacje jak wszyscy ludzie co mieli z nimi do czynienia proszę o kontakt telefoniczny 739 260 767

Bezradna
@anonymous 21.02.2018 22:27

Gratuluje wygranej powiedz jak to zrobilas ? Ja juz 2 mies czekam na wyplate i nic ????beznadziejni konsultanci tylko klamia na infolini nik nie odpisuje ma maile. Prosze o rady ?

Mateuszqwer
@anonymous 21.02.2018 22:27

Witam, proszę o informację co trzeba zrobić żeby wypłacili odszkodowanie. Ja czekam 2,5 miesiąca o nic ciągle jestem olewany

Nick

Straszna firma i atmosfera. Jakieś dziwne, chore relacje i nic więcej. Nie polecam pracy w tej firmie!

michał

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: dramat!!!

Poszkodowany

Może ja wstawię cytat z ich strony: Nasza kultura opiera się na solidnych wartościach i wysokich standardach etycznych: - jakość - Prostota i łatwy dostęp - ODWAGA - to się zgadza są odważni :D - Zaufanie - Uczciwość

Wkurwiony

Broń was Bóg przed szkoda przez nich likwidowana. Szkoda ponad miesiąc temu i cały czas "weryfikują kosztorys". Samochód rozbity od ponad miesiąca, kontakt mailowy z firmą żaden. Dzwoniąc na infolinię pani przekazuje mój numer do działu technicznego (drugi raz) i mają się odezwać w ciągu dwóch dni. Informuje mnie że nie zna numeru telefonu do ów działu, swojego przełożonego i że "robi to, co do niej należy". Tragedia po prostu. Ja wiem, że cena OC to priorytet ale to jest jakieś przecięcie i pamiętajcie że to w was też może uderzyć ktoś z OC w tej firmie krzak. Moje sugestie dla Crawford Polska: Chciałbym, żebyście zaczęli traktować osoby poszkodowane w sposób właściwy, ustalili maksymalny czas co do weryfikacji kosztorysu a nie przeciągali sprawy w nieskończoność

Flechan

(usunięte przez administratora) Moje sugestie dla Crawford Polska: Przestańcie okradać ludzi bo sami zostaniecie okradnięci :) Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zamknąć firmę i zacząć uczciwie zarabiać

Gefion to złodzieje i oszuści

Gefion to (usunięte przez administratora) oni mają w jednym budynku i oni się smieją z ludzi że dawają się nabierać na te telefony oni mi nie mogą wyplacić odszkodowania przez 9 miesiecy . Oni są oszustami okradają ludzi poszkodowanych oni sobie myślą że bęndą sobie gadać przez telefon dla ludzi i wciskać kit że jutro . Ja ich podam do sądu. Najlepiej sobie brać pieniądze a dla poszkodowanych grosze.

Rafal

Crawford to najwięksi (usunięte przez administratora) Ta firma to jakis żart i kpina, dzwonię do nich 2 razy tygodniowo... z początku tłumaczenie ze nie działa im skrzynka mailowa, następnie przez ponad miesiąc tłumacza ze sprawa jest w toku, od sprawy minęło juz 78dni a pieniędzy jak nie było tak nie ma!!! W ciągu 30dni nie wysłali pisma odnoście wydłużenia się terminu wypłaty odszkodowania, w ciągu kolejnych 14 dni również nie wysłali kolejnego pisma, wczoraj dostałem pismo z dnia 24.09.2028 ze nie dostarczyłem im pisma z dyspozycja wypłaty odszkodowania, rozmowa z 26.09.2018 brzmiała na ten sam temat po czym pan znalazł ta karte z dyspozycja wypłaty odszkodowania, wedle dzisiejszej rozmowy pan stwierdził ze podpis na kartce z dyspoycja wypłaty odszkodowania jest nieczytelny i on nie może stwierdzić wiarygodności podpisu właściciela pojazdu....! To jakas kpina, tłumacze mu ze jak nie wierzy to zapraszam z notariuszem. Tłumaczy wiec ze taka karte trzeba napisać jeszcze raz z dokładna data dnia dzisiejszego.... próbują się wymigać od wypłaty należytych odsetek za zwłokę? Wiec wysyłam jeszcze raz ta kartkę z data dzisiejsza, lecz dodatkowo na samym środku informuje ze dyspozycja taka była wysłana w innych terminach o których również informuje. Zobaczymy jak się sprawa potoczy... firma ta potocznie mówiąc to firma „krzak” ... proponuje złożyć jakis pozew zbiorowy, sprawę do uwagi, niech każdy odgryzie się jak tylko może, firma ta nie powinna prosperować na Polskim rynku, u jednych chodzi to o mała kwotę lecz u innych może być to ich cały dorobek gdzie ludzi nie będzie stać na drugi samochód a czas rozwiązywania przez nich spraw który wynosi 3 miesiące lub więcej jest czasem którego po prostu inni nie maja, zważywszy na Polskie prawo Firma ubezpieczeniowa powinna w ciągu 30dni wyplacic odszkodowanie będące zadośćuczynieniem powstałej szkody...

Cieżko
@Rafal 02.10.2018 11:51

Jesteśmy po wypadku, że szkodą całkowitą, dzwonilśmy po 2 razy na infolinię codziennie. Było bardzo ciężko psychicznie wytrzymać presję, niesłowne informacje, prośbą i nerwami. Wszystko co czytam w komentarzach jest prawdą.Człowiek zdrowy ma na pewno ciężką przeprawę z nimi. A co dopiero chory? Lekceważony? Po nie całych trzech miesiącach walki, odzyskaliśmy całą kwotę, łącznie z holowaniem i autem zastępczym. Pani likwidator jest na infolinii, komunikacja z firmą ciężka. Trzymajcie się! Piszę bo wiem co przeszliśmy, walczcie o to co Wasze, bo nie ma sposobu, trzeba dzwonić, pisać emaile do zarządu, wszystkie sposoby są dobre!!!

Krystyna
@Rafal 02.10.2018 11:51

Powinni zamknąć tą infolinie, bo ona nic nie daje. Ci konsultanci są równie biedni co my, ponieważ oni nic tam nie mogą zrobić. Dzwonię tam 2 razy w tygodniu i jedynie co mogą zrobić to zamonitować i zamonitować aż do pożygu. Człowieka krew zalewa jak musi czekać na swoje pieniądze, a ci z infolinii tak naprawde nic nie mogą. Jedyne co mogą to tylko przekazywać informacje i obrywają za tych, którzy zajmują się naszymi sprawami i je przeciągają. Na co ku... w takim razie jest ta infolinia skoro oni nic tam nie moga zrobić, a tylko słuchają ciągle naszych krzyków? Niech ją usunął i wszyscy się zajmą tymi dokumentami, bo albo firma upadnie, albo będziemy czekać na nasze odszkodowanie w nieskończoność...

Alaaaaa

#sprawadlauwagi

AndrzejK
@Alaaaaa 28.09.2018 17:30

Pisalem, zero odzewu.

Gefion oszuści

gefion to (usunięte przez administratora) przez 9 miesięcy nie mogą mi wypłacić pieniędzy ja ma teras duże straty przes tych oszustów gefion tak kłamią że szok ta firma się nie boi ludzi ani sądu . Wypłacili mi grosze że nanic nie starczy .Pracowniki gefion tak oszukują kłamią oni tam nic nie wiedzą a biorą się za robotę i tylko wciskają kity dla ludzi poszkodowanych otwożyli tą firmę żeby tylko brać pieniądze .

poszkodowana

Słuchajcie, co w takiej sytuacji jak już mija rok od kolizji (nie z mojej winy?, sprawca szkody miał ubezpieczenie w tej trefnej firmie). To się nie mieści w głowie zeby czekać ponad rok na wypłatę ubezpieczenia a za każdym razem co się dzwoni na infolinie to odsyłają ze ktoś za tydzien sie odezwie...... i tak od roku....

olo1

Ludzie, dajcie sobie spokój z dzwonieniem do nich bez przerwy. Niektórzy dzwonią codziennie! Aż mnie dziw bierze że im się chce czekać tyle na infolinii. Telefon obsługuje parę osób a dzwoni cała Polska wiec się nie dziwcie że tak cieżko się dodzwonić. Biuro jest małe, wszystkim zajmuje się kilka osób i dlatego tak długo ciągną się sprawy. Nikt tu specjalnie nie wydłuża spraw czy nie chce nie płacić. Po prostu Gefion zlecając Crawford realizację szkód nie spodziewał się że tyle osób wykupi ich ubezpieczenie, a teraz ci z Crawford nie wyrabiają przy setkach spraw. To nie usprawiedliwia ich oczywiście i jest żałosne dla klientów ale póki nie zwiększą załogi i nie przeniosą się do większego biura to nic się nie zmieni. A osoby na infolinii naprawdę nic nie mogą, nie mają do niczego uprawnień, nie są w stanie przyspieszyć żadnej sprawy i wyżywanie się na nich świadczy tylko o tych co dzwonią.

Jedrek
@olo1 15.04.2018 22:37

To niech zamkną ta firmę, a nie ludzi tak kłamią na każdym kroku. Oni dobrze wiedzą jak brać pieniądze, a jak wypłacać to już inna śpiewka. Nikogo jeszcze nie poznałem co by w terminie 30 dni otrzymał odszkodowanie. Nawet ciężko im odpisać na maila, czy udzielić rzeczowych informacji. KNF powinna na nich nałożyć taka karę żeby im odechciało się bawić w pseudo firmę ubezpieczeniową. A Pan OLO możliwe że jest jednym z tych pokrzywdzonych konsultantów, co musi odbierać telefony od wkur... ludzi, bądź jakimś agentem ubezpieczeniowym. Tajemnicza firma, co nikt nic w niej nie wie, konsultanci nawet nie wiedzą w jakiej firmie pracują. Ludzie po pół roku otrzymują odszkodowania, a Pan OLO cierpliwie karze czekać, dziwna sprawa. Myślę że gdyby się wcale nie upominac o swoje roszczenie, to nigdy nie zobaczyli byśmy swoich pieniędzy od tych kretaczy! Specjalne i celowe działanie, z notatkami z policji, z oświadczeniami, z przyjęcia i odpowiedzialności sprawcy, to ich główna zagrywka. Ja proponuję dzwonić codziennie i nie tylko do Crawford ale do Polins, bo co nas obchodzi że CRAWFORD jest likwidatorem dla polins, sprawca miał ubezpieczenie w Polins i to tak naprawdę polins odpowiada za naszą szkodę. Dzwońcie gdzie Tylko się da i do sekretariatow Polins, do Crawford, wszędzie tam gdzie tylko można niech widzą że cierpliwość ludzka ma granice! Bo żaden warsztat nawet nie chce się podjąć naprawy bezgotówkowej, żadna wypożyczalnia nie chce bezgotówkowo wypożyczyć nam należnego auta zastępczego, tej poprostu firmy nikt nie zna, a nawet jak zna to najpewniej że złej strony! OLO a ludzie co mają tak uszkodzone auta, że są niejednemu, to co mają przez pół roku przesiąść się na komunikację publiczna? Ta firma to poprostu żart, firma nad którą ktoś sprawuje pieczę, bo nie wierzę patrząc na te wszystkie komentarze, że KNF w swoim spisie nie nałożył na nich jeszcze żadnej kary. PISAĆ DO KNF, RZECZNIKA, Telewizji i gazet! Pozdrawiam i życzę wytrwałości z tymi.... ;)

Vojtek
@olo1 15.04.2018 22:37

Olo dobra rada rozpędz sie i walnij barana w sciane.

clk 200
@olo1 15.04.2018 22:37

olo1 napisałeś " A osoby na infolinii naprawdę nic nie mogą, nie mają do niczego uprawnień, nie są w stanie przyspieszyć żadnej sprawy..." brzmisz na człowieka w temacie więc zapytam: to po jaka ch****rę tam są? dla kogo i po co? a jak nie oni to kto?? po co te "zakręty" i utrudnienia. po co roboty dokładać....?

anonymous
@olo1 15.04.2018 22:37

Czy zalosnym dla ciebie jest proba odzyskania pieniędzy, które ci sie należą ?? Infolinia nie chce podac kontaktu do działu likwidacji szkod wiec gdzie mamy dzwonic !!!

Jacek
@clk 200 09.06.2018 00:21

Mogli by nawet nie mieć infolinii ;)

Honorata

Chciałabym zwrócić uwagę osobom, które wypowiadają się na tym forum, iż jest ono poświęcone temu jak pracuje się w Crawford Polska. Bardzo liczy się tu fakt jakim pracodawcą jest Crawford i czy warto jest aplikować do tej firmy. Wiele osób, które wypowiadają się na forum używa słów wulgarnych, co jest przyczyną usuwania komentarzy.

Honorata

@Niezłomni, @Premier, dziękuję za Wasze opinie na stronie poświęconej pracy w Crawford Polska jednak nie są one do końca zgodne z tym czego to forum dotyczy. Zależy nam najbardziej na uzyskaniu opinii na temat tego jakim pracodawcą jest ta firma, nie na opiniach osób korzystających z jej usług. W tym wypadku nalegam osoby tam pracujące o dodanie paru słów na ten temat. Jaka jest w firmie atmosfera? Co się zmieniło od Waszych ostatnich wpisów?

Niezłomni
@Honorata 16.08.2018 21:36

Z tego co widzę to niemal wszyscy komentujący tutaj nie są pracownikami i wyrażają swoją bardzo negatywną opinię. Dziwne, że nikt nie zwrócił uwagę na bluzgi innych osób, a dopiero te wypowiedzi z pozytywną opinią spotkały się z uwagą o odbieganie od tematu. Jako osoba ubezpieczona w Gefionie polecam tą firmę i nie zamierzam powstrzymać się od napisania zgodnej z moim sumieniem opinii, nawet jeśli inni się z nią nie zgadzają.

wkurzony
@Niezłomni 21.08.2018 15:00

Gratuluje Pani ubezpieczenia w Gefion....Mialem wypadek na poczatku maja 2018, stluczka z posiadaczem ubezpieczenia wlasnie w Gefion, jego wina, policja ukarala go mandaten i punktami karnymi, protokol policji i cala dokumentacje przekazalem do biura likwidacji szkod i do tej pory nie dostalem NIC!!!!, a mamy poczatek wrzesnia.... DOSTALI WSZYSTKO I KOMBINUJA ZE "TRZEBA DOSLAC TO / A TEGO NIE DOSTALISMY" DOSTALI WSZYSTKO I TYLKO PRZECIAGAJA!!!!! Ostatni wymyk-potrzebuja kopie dowodu osobistego!!!!! RODO???? Dostali wszystkie dane od policji i w swietle prawa nie musze im wysylac czegokolwiek, bo wszystkie dane sa w tymze protokole...Przyslali swojego rzeczoznawce, facet fachowiec, ale przerazilo mnie jego stwierdzenie "zaloza panu uzywki, chinszczyzne, szpachtel, ale pewnie bedzie Pan musial poczekac z pare miesiecy, beda krecic i przeciagac, narzekac ze "tego" nie dostali i ze czekaja na doslanie". LUDZIE IDZCIE ODRAZU DO ADWOKATA, BO BEDZIECIE CZEKAC MIESIACAMI I CALY CZAS BEDA WAS ZWODZIC!!!!!! ZE COS TAKIEGO JEST NA RYNKU W POLSCE I NIKT Z TYM NIC NIE ROBI, TO JEST SKANDAL!!!!!!! Ja ide do sadu, mam dosc....

Honorata

@Zdzisiek, to co piszesz brzmi jak dużej wagi oskarżenie. Czy jesteś jedyną osobą, która ma tego typu doświadczenie z firmą Crawford Polska? Co na ten temat powiedzą inne osoby? Proszę o Wasze wpisy. Pamiętajcie również by nie dać się ponieść emocjom - najbardziej cenne są wpisy merytoryczne, kulturalne i zrozumiałe.

Bezradna
@Honorata 16.07.2018 06:32

Ta firma to oszusci, ktorzy nie powinni byc dopuszczona do dzialalnosci na polskim rynku !! Juz drugi miesiąc czekam na wyplate odzszkodowania i nic !!!

Premier

Polecam firmę Crawford ! Rzeczoznawca na drugi dzień po zgłoszeniu szkody, kosztorys rzetelny i wypłata odszkodowania w ciągu tygodnia :) PZU może się przy nich schować

Przemek
@Premier 02.08.2018 15:46

Widać, że troll

anonymous
@Przemek 07.08.2018 12:42

Dokładnie, maja czas i piniadze zeby zatrudniac ludzi, ktorzy beda klamac na forach ale zeby odpusac na maile to i wyplacic nalezne odszkodowania to juz nie !!!!

Gefion

Gefion to najgorsza firma pracownicy się śmieją że do nich się dzwoni tam siedzą bałwany którzy oszukują ludzi .Rzeczoznawca który przyjerzdża to on nalicza grosze dla ludzi żeby tylko oni w gefion wypłacili grosze .Ja czeka na pieniądze 6 miesięcy . To nie była moja wina tylko tego co mnie uderzył a gefion tak kręci żeby nie wypłacić pieniędzy . Ja oszustów podam do sądu .Gefion te (usunięte przez administratora) się śmieją z ludzi poszkodowanych a oni pieniądze za ubezpieczenia biorą i za oc i to jest przymusowe żeby płacić a te (usunięte przez administratora) biorą pieniądze a jakaś szkoda to ich niema .Nie biorą żadnej odpowiedzialności za poszkodowanych .To najgorsza firma na świecie .

anonymous
@Gefion 14.08.2018 15:23

Potwierdzam, czy udalo wam sie juz uzyskac odszkodowanie bo ja czekam drugi miesiąc i nic dajcie znac !

Niezłomni

Ja również polecam Crawford. Mam tam ubezpieczenie, które było tanie, jak również po stłuczce z innych klientem Gefionu wypłata odszkodowania była szybka. Miesiąc czekania i już kaska była na koncie, a na infolinii bardzo mili ludzie, przepracowani trochę, ale udzielają rzetelnych informacji.

Przemek
@Niezłomni 03.08.2018 08:32

Ja czekałem trochę dłużej, ale faktycznie nie jest tak źle jak wszyscy piszą. Mogliby wypłacić kasę szybciej, ale co poradzić. Szkoda tylko tych pracowników infolinii, sam kiedyś pracowałem w cc i wiem jaka to ciężka praca, a tu mają chyba nie lepiej.

anonymous
@Przemek 16.08.2018 11:01

Mi przestało być szkoda pracowników- jak śmiali mi się w twarz. Czekam na decyzję dotyczącą rozlicznia szkody z OC sprawcy od 1.05.2018r . Wszystkie ustawowe terminy zawalone.

Przemek
@anonymous 21.08.2018 13:25

Szkoda tych pracowników infolinii, tak naprawdę to jedyne osoby, które coś tam robią i dostają największy (usunięte przez administratora) który należy się tym co decydują o naszych pieniądzach. Gdy się naczytałem tych negatywnych opinii to się nastawiałem, że będzie ciężko, z początku byłem sceptyczny, ale okazało się, że to wszystko co mówią to albo nieprawda, albo jakieś wyjątkowe ciężkie przypadki, nie wiem nie wnikam. Ja co prawda czekałem na pieniądze ponad miesiąc, sam nakrzyczałem na jednego konsultanta gdy zbliżał się już miesiąc, ale go przeprosiłem, bo wiem, że praca na call center nie jest łatwa i ciesze się, że mam to za sobą. Firma ma potencjał, ale ma jeszcze dużo do nadrobienia i jeśli się nie ogarnie to może mieć wiele problemów. Pozdrawiam.

Bezradna
@Niezłomni 03.08.2018 08:32

Nikt kto mial chociaz kiedykolwiek do czynienia z ta firma by jej nie polecil to po prostu (usunięte przez administratora) !!!

Bambusa

Gefion to (usunięte przez administratora) Ja czekam na pieniądze od połowy lutego mimo tego że sprawca się przyznał do winy. Nie odpisują na maile. Nawet kwoty bespornej nie dostałem. Poszedłem do firmy która zajmuje się odzyskiwaniem odszkodowań i ich prawnik podał ich do sądu. A więc czekam na rozprawę. Omijajcie tą ubezpieczalnie bo to najwieksi (usunięte przez administratora) w Polsce!

anonymous
@Bambusa 28.07.2018 16:00

Mam to samo! Brak kwoty bezspornej mimo upływu 90 dni ustawowych. (usunięte przez administratora)

Wiktor

Podpowiedzcie czy firma prowadzi jakieś rekrutacje? Warto starać się o pracę w firmie?

pawlo

Kłamcy w polsce którzy oszukują ludzi nie wypłacili mi pieniędzy przez 5 miesięcy wysłałem papier i czekałem na podpis przez 2 miesiące żeby podpisali papier że nie należy się odszkodowanie do tej pory czekałem .

Waldi
@pawlo 26.07.2018 13:49

Mam to samo identyczna sytuacja niech PIS się żabich weźmie jak najszybciej!!!

Zdzisiek

Gefion to prawdziwe (usunięte przez administratora) te pracowniki ta kłamią i oszukują .To najgorsza firma na świecie .Do tej pory nie mogą załatwić mojej sprawy czekam 5 miesięcy i niemam nic do tej pory. Za tą firmę powinien się wziąś prezydent polski że ta firma ta ludzi oszukuje . Pieniądze za ubezpieczenia biorą a jakaś szkoda to ich niema i niebiorą żadnej odpwiedzialności zato .

Honorata

@Ewelina, jak wejdziesz na stronę internetową firmy Crawford Polska dowiesz się z niej, że firma rzeczywiście poszukuje pracowników jednak proszą o bezpośredni kontakt z nimi. Tutaj masz link, który umożliwi Ci poznanie szerszych informacji na ten temat -->>http://pl.crawfordandcompany.com/about-us/careers.aspx Możesz do nich zadzwonić bądź wysłać swoją aplikację mailowo.

Gregor

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać?

Franko

Gefion to najgorsza firma na świecie. Dzwoniłem na infolinię to mnię wyśmieli że tyle razy dzwonie . Na odszkodownie czekam 4.5 miesiąca i nieman odszkodowania do tej pory . Gefion powinno zamknąć ich tylko podać do sądu . To nie była moja wina i jestem poszkodowany. Jak się dzwoni na infolinię to mówią że czekają na podpis i nic z tego niema. Po co oni otwierali tą firmę przecież to najgorsza na rynku . To po co się płaci pieniądze za ubezpieczenie. Ich powinno zamknać . Ktoś powinien zająć się z tymi oszustami że tak ludzi podszkodowanych traktują ta zle.

poszkodowany

Walczę z nimi od marca no i w końcu napisałem maila do prezesa zobaczymy co dalej.

Stanisław

Gefion to najgorsza firma jak może być ,czekam na pieniądze 4 miesiące i wysłali mi że nie należy się odszkodownie a wypłacili mi tylko besporne a dosyłałem papiery od maszyny to powinno należeć się odszkodowanie .Nie radze ubezpieczać w gefion oni tylko marnują życie ludzi i czas zmarnowany przez tyle czasu .Oni biorą pieniądze a jakaś szkoda to ich niema tylko oszukują ludzi żeby tylko nie wypłacić .Ich tylko trzeba podać do sądu. Kto dał dla gefion pozwolenie w polsce oni tylko oszukują ludzi żeby tylko brać pieniądze .Ich ludzie nie obchodzą tylko pieniądze jak wyrwać. Pracownicy są przeznich dogadani żeby tylko oszukiwać ludzi .Ta firma powinna nie istnieć .

Zostaw opinię o Crawford Polska - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Crawford Polska