Crawford Polska

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 38 ocen.

Crawford Polska
238

Opinie o Crawford Polska

Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Crawford Polska

Zainteresowany

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?

Roman
@Zainteresowany 10.05.2018 19:57

Tak Wymagania: Umiejętność kłamstwa w żywe oczy, obłuda, (usunięte przez administratora)

Smok

Czy ktos uzyskal kwote odszkodowania w wyniku swego sprzeciwu od decyzji likwidatora zamieszczonej w kosztorysie? Z tego co czytam na roznych forach dochodze do wniosku, ze Gefion/Crawford obiera taka taktyke by tak "zdolowac" poszkodowanego, przeciagnac sprawe, aby ten ostatni byl na koncu wdzieczny, ze otrzymal jakiekolwiek pieniadze od tego ubezpieczyciela. Zobaczymy jak bedzie w moim przypadku. Mam czas na przepychanki z tym dziwnym tworem. Chocby i 10 lat bede walczyl o swoje. Pozdrawiam wszystkich ktorzy maja watpliwa przyjemnosc likwidowac swa szkode u "dunczykow".

slaw

Szkoda z dnia 15.02.2018. Dzisiaj dostałem przelew na konto czyli niecałe 2,5 miesiąca, coś musiało się ruszyć, może KNF już zajął się sprawą. Oczywiście też dzwoniłem i ta sama śpiewka że brak dokumentów , wysłałem na email jeszcze raz wszystkie dokumenty 21.03.2018. No i dzisiaj sprawdzam konto a tu niespodzianka, bo jak czytałem te wszystkie komentarze to byłem pewien że pieniążków za szkodę nie dostanę.

Krystyna

Gdzie mogę się zwrócić aby odzyskać pieniądze za szkodę Kłamią przeciągają sprawę co chwilę odbiera ktoś inny telefon i udaje że nic nie wie Stwierdzono szkodę całkowita Taka informację dostał warsztat samochodowy a ja już nie Jak dzwonię i pytam to nic nie wiedzą Co robić gdzie popchnąć sprawę Już czekam półtora miesiąca i nic się nie dzieje

AndrzejK
@mlody 26.04.2018 13:36

Trzeba pisać, trzeba, zobaczcie sobie link zamieszczony przez Crewluck, tam jest dodana odpowiedź KNF. Dodatkowo obecnie w tygodniku "w sieci" znajduje się artukuł o firmie Gefion, na temat której wypowiada się przewodniczący KNF-u. Tutaj dodatkowo trzeba napisać pismo do ministerstwa finansów, bo to jest głębsza sprawa z tymi złodz....! Zrobie zdjęcia artykułu, to na dniach Crewluck wrzuci na wykop, poczytajcie sobie co na to nasz nadzór finansowy...

ahaha11

Informacje z pierwszej ręki są takie że osoby pracujące w Crawford nie przejmują się wcale tą nagonką, wręcz mają wyje...ne na skargi od klientów choć są zasypani pozwami do KNF. Liczę na to że to wszystko w końcu dupnie.

anonymous

Jestem wielka wygrałam z tymi ściemiaczami i krętaczami sama. Po 9 tygodniach otrzymałam kwotę o którą walczyłam . Z nimi trzeba ostro rozmawiać i nie odpuścić , po prostu nie dać sobie w kaszę dmuchać , dzwoniłam do nich codziennie i chyba mieli mnie dość no i przelew szedł 2 dni a nie 2 tygodnie. Jak ktoś będzie chciał się ze mną skontaktować to pisać tu na forum, będę tu zaglądać

madame
@anonymous 21.02.2018 22:27

Witam Proszę o kontant : monikanska@gmail.com

Mateusz

Witam, Walczę z nimi od grudnia 2017... Czy ktoś ma naprawdę sprawdzony sposób jak odzyskać swoje pieniądze? Co chwilę czegoś się czepiają.. Juz wysłałem do nich wszystko co mogłem i czego oczekiwali i nic... Do Dani również zgłoszone. Czy naprawdę w żaden sposób nie da się odzyskać pieniędzy???

Franko

Gefion to banda oszustuw czekam 2 miesiące dzwonie do tej firmy ale trzeba czekać 2 godziny kto odbiera to co innego mówi kręci ta firma i nic z tego niema . Dzwonie co dziennie i nic niemam . To nie była moja winna i jestem podszkodowana i tyle czasu muszę czekać na odczkodowanie .Tą firmę trzeba podać do Sądu. Bo oni tak ludzi podszkodowanych się nie boją . Niem telefonu do żadnej osoby prowadzącej i normalniej. To są tacy (usunięte przez administratora) mówią przez telefon że niem numeru konta a ja podawałam odrazu oni tak ludzi oszukują (usunięte przez administratora) gefion to (usunięte przez administratora) nic nie rozumią .

AndrzejK

ZAPRASZAM https://wpolityce.pl/m/spoleczenstwo/391118-wykupiles-polise-oc-u-dunczykow-sprobuj-teraz-wyegzekwowac-naleznosc-za-szkode

Crewluck

https://www.wykop.pl/link/4268213/uwaga-na-firme-polins-gefion-crowford/# tu w komentarzach nagranie rozmowy z konsultantem gefion/crowford.

anonymous

Dzień dobry, Proszę administratora forum do usunięcia nagrania , z jednoczesnym zastrzeżeniem że nie usunięcie tego nagrania spowoduje skierowanie sprawy naruszenia moich dóbr osobistych na drogę postępowania sądowego . Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeksu cywilnego (Dz. U.1964., nr 16, poz. 93 zezmianami ).

Smok

Ubezpieczyciel - Polins. Likwidator - Crawford. Informacje z wycena szkody pojazdu przesyla - Expert Go. Z kim rozmawiac?

Dor

Witam. Szode na moim aucie mialam 13.02.18 zglosilam w ten sam dzien na Polins infolini o dziwo rzeczoznawca byl u mnie juz 15.02.18 a wycene kosztorysu dostalam tydzien pozniej uzywam auto z wypozyczalini,i tu zaczyna sie meka z firma udus poczatek marca telefony na infolinie jestem 20 ta w kolejce po 2 gidz moze 4 ta i nic 15.03.18 podobno zostala uznana szkoda calkowita dokumentu wypisane tylko potrzebny podpis likwidatora wiec czekam mysle podpis to moze dzien dwa i zonnk od 18.03.18 dzwonilam codziennie caly czas czekac zero innej informacji od tego dzis dzwoniac i czekajac 1,5 godz pani Joanna odebrala wiec poprosilam ja aby sie orzedstawila raz jeszcze i poinformowalam pania Joanne ze nagrywam rozmowe i potrzebuje szczegolowe informacje poniewaz pisze pismo ze skarga do KNF podajac nr szkody przestraszyla sie tak mi sie wydaje i potwierdzila ze przelew dla mnie dzis wyszedl z Wielkiej Brytani i bedzie to kwestia tygodnia jak dostane pieniadze podobno poprosilam ja jeszcze aby mi to slownie potwierdzila poniewaz jest nagrywana takie potwierdzenie dostalam wiec czekam .trzeba z nimi ostro wiec czekam dam znac co dalej jak ktos ma pytania piszcie julinka26@wp.pl

Dor
@Dor 05.04.2018 17:08

Odszkodowanie wkoncu udalo sie Im wyplacic czekalam 59 dni dokladnie

olo1

Ludzie, dajcie sobie spokój z dzwonieniem do nich bez przerwy. Niektórzy dzwonią codziennie! Aż mnie dziw bierze że im się chce czekać tyle na infolinii. Telefon obsługuje parę osób a dzwoni cała Polska wiec się nie dziwcie że tak cieżko się dodzwonić. Biuro jest małe, wszystkim zajmuje się kilka osób i dlatego tak długo ciągną się sprawy. Nikt tu specjalnie nie wydłuża spraw czy nie chce nie płacić. Po prostu Gefion zlecając Crawford realizację szkód nie spodziewał się że tyle osób wykupi ich ubezpieczenie, a teraz ci z Crawford nie wyrabiają przy setkach spraw. To nie usprawiedliwia ich oczywiście i jest żałosne dla klientów ale póki nie zwiększą załogi i nie przeniosą się do większego biura to nic się nie zmieni. A osoby na infolinii naprawdę nic nie mogą, nie mają do niczego uprawnień, nie są w stanie przyspieszyć żadnej sprawy i wyżywanie się na nich świadczy tylko o tych co dzwonią.

Jedrek
@olo1 15.04.2018 22:37

To niech zamkną ta firmę, a nie ludzi tak kłamią na każdym kroku. Oni dobrze wiedzą jak brać pieniądze, a jak wypłacać to już inna śpiewka. Nikogo jeszcze nie poznałem co by w terminie 30 dni otrzymał odszkodowanie. Nawet ciężko im odpisać na maila, czy udzielić rzeczowych informacji. KNF powinna na nich nałożyć taka karę żeby im odechciało się bawić w pseudo firmę ubezpieczeniową. A Pan OLO możliwe że jest jednym z tych pokrzywdzonych konsultantów, co musi odbierać telefony od wkur... ludzi, bądź jakimś agentem ubezpieczeniowym. Tajemnicza firma, co nikt nic w niej nie wie, konsultanci nawet nie wiedzą w jakiej firmie pracują. Ludzie po pół roku otrzymują odszkodowania, a Pan OLO cierpliwie karze czekać, dziwna sprawa. Myślę że gdyby się wcale nie upominac o swoje roszczenie, to nigdy nie zobaczyli byśmy swoich pieniędzy od tych kretaczy! Specjalne i celowe działanie, z notatkami z policji, z oświadczeniami, z przyjęcia i odpowiedzialności sprawcy, to ich główna zagrywka. Ja proponuję dzwonić codziennie i nie tylko do Crawford ale do Polins, bo co nas obchodzi że CRAWFORD jest likwidatorem dla polins, sprawca miał ubezpieczenie w Polins i to tak naprawdę polins odpowiada za naszą szkodę. Dzwońcie gdzie Tylko się da i do sekretariatow Polins, do Crawford, wszędzie tam gdzie tylko można niech widzą że cierpliwość ludzka ma granice! Bo żaden warsztat nawet nie chce się podjąć naprawy bezgotówkowej, żadna wypożyczalnia nie chce bezgotówkowo wypożyczyć nam należnego auta zastępczego, tej poprostu firmy nikt nie zna, a nawet jak zna to najpewniej że złej strony! OLO a ludzie co mają tak uszkodzone auta, że są niejednemu, to co mają przez pół roku przesiąść się na komunikację publiczna? Ta firma to poprostu żart, firma nad którą ktoś sprawuje pieczę, bo nie wierzę patrząc na te wszystkie komentarze, że KNF w swoim spisie nie nałożył na nich jeszcze żadnej kary. PISAĆ DO KNF, RZECZNIKA, Telewizji i gazet! Pozdrawiam i życzę wytrwałości z tymi.... ;)

Zainteresowany

Czy dowiem się jak tu sie pracuje?

nick
@Zainteresowany 15.04.2018 17:59

wszystko zależy od działu oraz kierownika

Msl

Data zgłoszenia szkody 29.01.2018r , po wielu nerwach i godzinach spędzonych na infolinii, pisania mailów, także skorzystałem z formy maila do polins o jakiej pisał AndrzejK w końcu wczoraj 12.04.2018 otrzymałem przelew bezspornej kwoty.

Vojtek

W końcu udało się nie uwierzycie, ale otrzymałem pieniadze wczoraj na konto. Sam nie wierzyłem, ze to sie uda. Badzcie dobrej mysli wam tez wyplaca, napsuja krwi, ale w koncu wypłaca. Składam pozew do sadu przeciwko tej pseudo firmie, pomimo tego, ze otrzymacie odszkodowanie wystepujcie na droge sadowa bo nalaza sie wam dodatkowe pieniadze jak psu buda, zycze wszystkim powodzenia.

AndrzejK
@Vojtek 11.04.2018 13:34

Widzę że dalej to samo, cały czas ludzi w ciula robią. Dzwońcie do Polins, bo na tej infolinii gefion nic się nie dowiecie. Pozdrawiam i wytrwałości.

-Janusz

Wypłacili odszkodowanie po 3.5 miesiąca, ale o 2.400 mniej niż powinni. Walczę dalej .

Vojtek

Gefion nie podlega nadzorowi KNF, lecz jego odpowiednikowi w Danii.

Stanisław

W dniu w którym pisałem poprzedni post zrdedagowałem (wypociłem) pismo, które wysłałem do gefionu, ubezpieczyciela i do knf-u po tygodniu dostałem potwierdzenie odebrania tych pism a dwa dni po wpłata na konto. Więc nie traćcie czasu na rozmowy na infolinii tylko *pisemnie* pisać zażalenia do ubezpieczyciela , przedstawiciela i do KNF-u - szkoda czasu na piredoły, oni każdego z nas mają głęboko w poważaniu. Z uwagi na to, ze nikomu w tym zdarzeniu nie stało się nic złego, tylko został złom, nie dochodzę większych roszczeń. Jeśli kupię następne auto to chyba ubezpieczę je w Pollins i ten co minie puknie niech się martwi. To taki sarkazm......

AndrzejK

Wypłacili po długiej walce, dzwońcie codziennie do nich, nie i odpuszczajcie

Karolina

Na forum-ubezpieczeniowe pl podobny temat.Można dołączyć do dyskusji.

Sendi
@Poszkodowany 23.03.2018 17:11

Pod jaki numer pani do nich dzwoni ? Bo ten z końcówka 88 40 juz nie działa. . Zero kontaktu z nimi.

Punisher

Jednym słowem NIETYKALNI (usunięte przez administratora) i krętacze bajeczki po 2h czekania na infolini wciąż te same. Napisałem skargę do KNF i nic cisza brak odpowiedzi. 3 miesiące i nie ma wypłaty !!! PARANOJA

Sendi
@Punisher 28.03.2018 06:58

Pod jakim numerem się z nimi kontaktujecie? Bo ten 22 390 8840 juz jest nieaktualny.... a jeszcze ostatnio na niego dzwoniłam .proszę o pomoc jak się do nich dodzwonić! !

Pani Ania

nie oszusci wiem jak to jest pracować na takim stanowisku. dlugo trzeba oczekiwac na połączenie bo sama dzisiaj dzwonilam. Kilka tygodni temu rowniez zadzwoniłam i konsultant udzielil mi i zapewniał mnie ze pieniadze przesla na konto nie dostałam ich oczywiście. dzisiaj rozmawialam na infolini z Pania Asia i ona udzieliła mi informacji mam nadzieje ze poprawnych.,nie powiedziała mi tego ale sadze ze maja opuznienia z zatwierdzanie i wysyłaniem odszkodowań. wiec ide za jej radą i poczekam i uzbroje sie w cierpliwos wydawała sie być pewna w tym co mowiła. Praca na takim stanowisku nie jest łatwa wiem bo sama pracowałam na podobnych stanowiskach wiec trzeba czekac.

Adam
@Pani Ania 21.03.2018 07:55

Proszę nie wciskać kitu, na odszkodowanie z PZU czekałem około tygodnia, nawet rzeczoznawca nie przyjechał. Było to uderzenie w tył auta, wysłałem TYLKO oświadczenie, zadzwonili, spytali się czy 550 zł przyjmuję, powiedziałem tak i 2 dni później pieniądze były na koncie! Z innymi ubezpieczalniami też miałem do czynienia, axa czy tam link 4, oni już przysyłali rzeczoznawcę ale zazwyczaj trwał cały proces do dwóch tygodni. Mnie nie interesuje jak to jest pracować na takim stanowisku, za dużo pracy to trzeba wićej ludzi zatrudnić, lepiej wydajnych. Jakbym ja w pracy opóźniał swoje zadania o kilka tygodni, albo miesięcy, to bym już nie pracował gdzie pracuje. Proszę tutaj nie robić słodkich oczek, nie kitować że "to są tylko ludzie" bo działanie jest celowe aby tylko opóźnić proces. Jeszcze nigdy nie wysyłałem tylu dokumentów powtarzając po kilka razy te same dane, chcesz powiedzieć że wysyłanie sprawcy czegoś do wypełnienia drogą listową ma na celu przyspieszyć proces? No nie bardzo, jeśli mają opóźnienia, to proces powinien być zoptymalizowany do minimum, lecz oni celowo przedłużają proces, wysyłając tonę dokumentów - kompletnie niepotrzebnych - do wypełnienia mi oraz sprawcy...

Vojtek

Ich kapitał zakładowy to 50 tys. zł i wszystko jasne...

Ann

Czy oni są nietykalni? Jako podmiot likwidujący szkodę a nie firma ubezpieczeniowa komu właściwie podlegają?

AndrzejK

I pisać do KNF! Obowiązkowo! Pozdrawiam!

-janusz
@AndrzejK 08.03.2018 06:01

Czy oni podlegają pod KNF? Bo spotkałem się ze sprzecznymi informacjami na ten temat

passat

banda oszustów czemu polskie prawo toleruje takie pseudo firmy zamknąc tych oszustów!!!!!

AndrzejK

Jeżeli upłynie termin 30 dni, a wy nie dostaniecie kwoty bezsporniej ani informacji o przyczynach wydłużającej się likwidacji piszcie odrazu taka reklamacje: dot. szkody nr xxx W związku z likwidacją szkody o nr xxx, wnoszę reklamację i zwracam się o bezzwłoczne uregulowanie zobowiązania wypłaty odszkodowania dotyczącego szkody xxx zgłoszonej przeze mnie 01.01.2018r. .Termin 30 dniowy na wypłatę kwoty odszkodowania zawarty w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. nr 124, poz. 1152 z późn. zm.), dawno upłynął, a do dnia 06.03.2018r państwa stanowiska nie otrzymałem. Zgodnie z art. 14 ust. 3a powołanej wcześniej ustawy, która w moim przypadku została naruszona tj. niewypłacenie przez firmę POLINS odszkodowania w przewidzianych terminach i niedopełnienie obowiązku powiadomienia poszkodowanego na piśmie o przyczynach zwłoki i przypuszczalnym terminie wypłaty odszkodowania, zastrzegam sobie możliwość powiadomienia o tych nieprawidłowościach Komisję Nadzoru Finansowego, która zastosuje wówczas przewidziane prawem środki nadzorcze . W związku z powyższym na podstawie art. 481 § 1 k.c żądam natychmiastowego uregulowania wypłaty roszczenia wraz z ustawowymi odsetkami. Jeżeli w ciągu 30 dni nie będzie żadnej odpowiedzi i wypłaty odszkodowania, Rzecznik zainterweniuje w naszym imieniu. Powołuje się on wtedy na to, że wykorzystaliśmy wszystkie swoje środki uzyskania roszczenia. Pozdrawiam andrzej_kozak1@op.pl

Nina
@Łukasz 18.03.2018 11:18

Witam! Ja wysyłałam im reklamację poczta za potwierdzeniem odbioru na adres Crawford w Warszawie. Również zastanawiałam się czy lepiej może do Polins wysłać ale stwierdziłam ze skoro wszystkie dokumenty likwidacyjne przychodzą z Crawford to tam należy składać reklamacje.Dodam że oczywiście na pismo nie odpowiedzieli w żaden sposób ani nie wypłacili odszkodowania.

salomon

Oszustwo i krętactwo to motto firny Crawford:( nie dajcie sie oszukiwać nie ubezpieczajcie się w tej firmie bo nic nie dostaniecie nawet konkretnej informacji. Można jedynie spędzić 1,5 godz ze słuchawka przy uchu( to dobra infolinia dla osób nie mających co zrobić ze swoim czasem) bo taki jest okres oczekiwania na rozmowę, rozmowę oczywiście z której nic konkretnego się nie dowiecie.Szkoda Waszego czasu trzeba ich zgłosić do KNF Banda oszustów.!!!!

Wandawanda
@salomon 05.02.2018 15:02

Firma Crowford nie jest firmą ubezpieczeniową - to zewnętrzna firma zajmująca się likwidacją szkód.

AndrzejK

Witam, Panie (usunięte przez administratora)to samo mam, już niesie do likwidatora i dalej nie ma decyzji, nagrywajcie wszystko, są dobre bezpłatne aplikacje na telefon!

Zostaw opinię o Crawford Polska - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Crawford Polska