Crawford Polska

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o Crawford Polska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Crawford Polska

Nick-ja

Niestety zwykli (usunięte przez administratora) Likwidują szkodę 2 miesiąc i zlikwidować nie moga !!! Bałagan w dokumentach i celowe działanie na niekorzyść poszkodowanego! Omijać szerokim łukiem tych złodzieji!

Pokrzywdzony

Witajcie Na różnych forach już o nich piszą. Nazywają się różnie, bo raz POLINS, GEFION CZY WŁAŚNIE CRAWFORD, także ciężko za nimi trafić. Chwalą się swoim zagranicznym kapitałem i pochodzeniem biorą kasę za składki, a nie wywiązuja się podstawowych obowiązków ubezpieczyciela takich jak likwidacja szkód. Opowiem wam swoją historię. Szkoda z października Gosc wjechał we mnie na skrzyżowaniu. Wezwana policja i jego wina 3dni później zgłosiłem szkodę do Agentki niejakiej Joanny kobieta ze wschodnim akcentem. Po 4 dniach mail zwrotny z formularzem do wypełnienia i odesłania od gościa Jarosława, wszystko zrobione natychmiast i odesłane na tego samego maila. I później długa cisza. Dopiero po telefonie do nich i czekaniu 2godz na Lini powiedzieli mi że nie ma formularza u nich że powinienem wysłać go na szkodygefion@ coś tam coś tam więc tak zrobiłem. Rzeczoznawca z firmy wynajętej przez tą cudowna firmę ubezpieczeniowa przyjechał po 3 tygodniach od zgłoszenia. I później to była cisza. Dopiero po kolejnym miesiącu otrzymałem kosztorys po następnym telefonie. Najlepsze przed nami. Niby wystąpili o notatkę do policji, ale to była ściema, dzwoniąc na komendę usłyszałem że taka nigdy o nic ich nie prosiła. To co, załatwiłem to sam. Notatkę wysłałem coś około 20 listopada i mieli komplet dokumentów. NAJLEPSZE TERAZ decyzję dostałem dopiero 29 stycznia z kwotą 3000z hakiem a słownie napisali 800zl i zmienili numer konta, skrócie go sobie o 4 cyfry. Szkoda AGE00493 Szkoda zgłoszona 9 października a dziś mamy 15 luty, a pieniędzy z kwoty bezsporniej brak do dziś. Ludziska musimy się za nich wziąć. Dzwoniłem wczoraj do biura rzecznika finansowego. Prawnik powiedział mi że nie jestem pierwsza osoba która się zwraca o pomoc, dlatego w nas siła. Również myślałem o pozwie zbiorowym jak jesteście za piszcie na maila d-koniewski@wp.pl Nie życzę nikomu kontaktu z tą firmą. Banda oszustów

main-flow@o2.pl

Również jestem ofiarą tej firmy. Dokładnie ten sam schemat co we wszystkich wiadomościach. Jawne kłamstwa i oszustwa. Jeśli ktoś jest zdecydowany na pozew zbiorowy i/lub zna prawnika ktory by sie tego podjal proszę o kontakt. main-flow@o2.pl

qwerty88m@onet.pl

Witam! ja tez juz zrozumiałem ze pewno nigdy nie dostanę odszkodowania za szkodę nie z mojej winy ciekawy jestem ile jest takich osob moze by jakis pozew zbiorowy zrobic? czy ktoś juz zgłaszał do KNFu jak działa ta firma? pozdrawiam

anonymous
@qwerty88m@onet.pl 13.02.2018 22:13

a jak długo z nimi walczysz bo ja 9 tygodni, ale nie popuszczę im

anonymous

No tak kolejny tydzień mija a ja guzik wiem przesłali mi połowę bezspornej kwoty i dalej walka. Najgorsze jest to że dwukrotnie zostałam poinformowana że kwota z FV którą im przesłałam została zatwierdzona tylko czekają na dyspozycję wypłaty . A dzisiaj dowiedziałam się że jeszcze nie ma decyzji odnośnie przyznania mi odszkodowania więc rozmowa była ostra a i tak pan grzecznie mnie zapytał w czym może mi jeszcze pomóc. Współczuję tym obsługującym likwidację szkody bo nie jedna osoba nie zostawiła na nich suchej nitki . To jest niepoważna polityka firmy. Jak się dzwoni to osób oczekujących na połączenie 15,22 mam wrażenie że to tylko ściema , że celowo każą czekać na linii po godzinie , półtorej a maile pisze się donikąd po prostu.banda OSZUSTÓW. Ja już powoli przygotowuje się aby zgłosić ich działania odszkodowawcze do KNF-u oraz złożyć wniosek do sądu. Dla pocieszenia dla innych walczę z nimi dopiero drugi miesiąc

salomon

Oszustwo i krętactwo to motto firny Crawford:( nie dajcie sie oszukiwać nie ubezpieczajcie się w tej firmie bo nic nie dostaniecie nawet konkretnej informacji. Można jedynie spędzić 1,5 godz ze słuchawka przy uchu( to dobra infolinia dla osób nie mających co zrobić ze swoim czasem) bo taki jest okres oczekiwania na rozmowę, rozmowę oczywiście z której nic konkretnego się nie dowiecie.Szkoda Waszego czasu trzeba ich zgłosić do KNF Banda oszustów.!!!!

anonymous

Czy udał się komuś załatwić sprawę z tymi oszustami pozytywnie?

MP1992

Witam, Ja czekam na decyzje już miesiąc i cisza.. Nie odpisuja na maile, telefonicznie też (usunięte przez administratora) Zgłaszam to do KNF może coś z tą firmą zrobią.. Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

MP1992
@MP1992 16.01.2018 10:40

jeżeli zgłoszę do KNF to jakoś przyspieszy sprawę? Dostanę spłatę?

Martinkozlowski@wp.pl
@MP1992 16.01.2018 10:40

Na maile nie odpisują. Ja otrzymałem przelew ok.5 stycznia 2018.roku .6 miesięcy oczekiwania. Pierwszą wycene szkody dostałem o jakieś 65 % zaniżoną. Za ich wycena poszedł od razu przelew.Napisz na maila podpowiem co zrobić,aby przyspieszyc

martinkozlowski@wp.pl

Witam. Czekam na odszkodowanie od czerwca. Zaczęło się od przedstawienie kosztorysu na usunięcie szkody- dosłałem.Wycena została zrobiona na ok.4200 zł. Otrzymałem nie całe 1600 zł. Nie zgodziłem się z tą decyzją-odwołanie.Po kilu telefonach i godzinnych oczekiwaniach na linii w końcu dowiaduję się,że musi być dosłana faktura za zrobioną usługę,aby mogli porównać zgodność z wyceną.Również została przesłana. Za całą pracę zapłaciłem ze swoich pieniędzy.Po kilku następnych telefonach z pytaniem kiedy otrzymam przelew słyszę ciągle,że zepsuł im się system i nie mogą sprawdzić kiedy wyjdą pieniądze.Mamy już koniec grudnia.Masakra. Nie wiem co mam robić?? Może ktoś coś podpowie? Szkoda została zrobiona przez pianego kierowcę bez uprawnień. Rozwalił nam ogrodzenie,a właścicielem pojazdu jest jego żona

martinkozlowski@wp.pl
@martinkozlowski@wp.pl 29.12.2017 10:00

29 grudnia 2017 po ponad godzinnym oczekiwaniu na połączenie z konsultantem ( byłem 6) udało mi się połączyć. Pierwsze moje pytanie to,czy mają sprawny system. Zdziwiony konsultant odpowiedział mi,że system jest sprawny. Więc następne moje pytanie kiedy otrzymam resztę pieniędzy ??? Po sprawdzeniu w systemie konsultant poinformował mnie,że 22 grudnia zostało już wszystko zatwierdzone i proszę czekać na przelew,ale może to potrwać z parę dni,bo przelew idzie z konta zagranicznego. Dzisiaj tj.03.01.2018 dzwonię na infolinię byłem 11 !!!. Nie odpuszczam.

anonymous
@martinkozlowski@wp.pl 03.01.2018 11:35

Czy udało się otrzymać odszkodowanie? Bo mnie po 5 tygodniach nerwy puszczają.

anonymous

Gorszej firmy nie znajdziecie jeżeli chodzi o załatwianie spraw związanych z uzyskaniem odszkodowania. Sposób i czas załatwiania spraw to karygodne, zgłoszę ich do KNF. Każą wszystko przesyłać na maila , tylko że odpowiedzi nie można się doczekać, na telefonie jak długo się wisi też wszyscy wiedzą. Firma to banda oszustów

Jaaaaaa

Wiecie moze ile zajmnie im wyplata decyzja o wyplacie juz jest zatwierdzona

Nononana
@Jaaaaaa 30.10.2017 13:47

Okolo tygodnia

tom
@Jaaaaaa 30.10.2017 13:47

od zatwierdzenia maja czas nawet do 3 miesiecy

dan

moim zdaniem ta firma to oszuści, nie można sie dodzwonic , nie odpisują meili a za odzkodowaniem czekam juz 3 miesiace i nadal nic

tom

firma z kapitałem 50.000 nie wróży dobrych wiadomości zero kontaktu email na infolini czeka się ponad 1.5 h ludzie pracują tam chyba za karę nie polecam. długi czas oczekawiAnia na wypłatę świadczenia

Marcin

Jest to najgorsza firma jeżeli chodzi o wypłate odszkodowania.Kontakt z klientem jest tylko jeden listowny informujacy o rozpoczeciu szkody pózniej juz nie dostaniecie żadnych informacji.Jeżeli chcecie sie z nimi skontaktować to droga email nikt na nic nie odpisze. Telefonicznie? Oczywiście że można ale zawsze czas oczekiwania na lini jest min. 1,5h Piszą że linie otwarte od 8-18 a pierszy sygnał usłyszycie koło 10 wcześniej linia niby zajęta.Jak już odczekasz swoje to i tak sie nic nie dowiesz bo koleś mówi że gdzieś wysłane i czeka na autotyzacje. Ja oczekuje na odszkodowanie juz ponad 60 dni. Pisałem emile ,skargi, dzwoniłem,miał ktoś oddzwonić i nic z drugiej strony cisza!!! Zero szacunku do klienta!!!! Nie polecam!!!

Moniq
@Marcin 26.10.2017 19:24

Szanowny Panie proszę zgłosić skargę na ta firmę do Rzecznika Praw Ubezpieczonych (KNF) telefon na stronie rzecznika.... Jeśli znajdzie się minimum 10 osób poszkodowanych w tej samej sprawie KNF może nałożyć kare na ta firmę.... Moja siostra jest w takiej samej sytuacji i taka informacje dostała od prawnika z KNFu. W internecie jest podany numer na infolinie do prawnika który wszystko wyjaśni i podpowie... pozdrawiam

Ewelina
@Marcin 26.10.2017 19:24

To jest firma krzak chyba, ja czekam już 3 miesiące i nic. Ciągle zbywają, że decyzja w trakcie jest robienia, gdzie tydzień wcześniej powiedziano mi że została wysłana . Robią z ludzi idiotów. Zero decyzji i zero pieniędzy. Myślę że trzeba ich zgłosić komisji nadzoru finansowego, niech ktoś w końcu się za nich weźmie!

Zostaw opinię o Crawford Polska - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Crawford Polska