SCO-PAK

Chełm

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 98 ocen.

Opinie o SCO-PAK

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SCO-PAK

Kiśla Stara

A tam gadacie durnoty ci co sie pozwalniali poprostu jaj nie mieli

Franio

To najlepsza firma w jakiej pracowałem .Dorobiłem się 2 mieszkań w bloku.

Alan
@Franio 20.10.2017 20:17
To najlepsza firma w jakiej pracowałem .Dorobiłem się 2 mieszkań w bloku.

a ja wszystko (usunięte przez administratora)

Alan Torbicz

Wielkie guwno karzo pracować po 40 godzin nawet nie ma czasu sie nacipac a bez cpania nie da sie pracowac tam jak widze papier to jusz rzygam nawed w kiblu nie moge paczeci na papier jedyne co mi zostalo to pic w pracy bo na trzeziwo nie da sie pracowaci a ogulnie jest fajnie pijemy razem z kierownikiem a co

Alan Torbicz

najgorsze guwno jakie istnieje malo pieniedzy placo oszukujom na wszystkim nadgodzin nie placo

Franio

To najlepsza firma w jakiej pracowałem .Dorobiłem się 2 mieszkań w bloku.

tabl

Hej, ale wiecie jakich benefitów można się spodziewać będąc początkującym pacownikiem? Ważne jest to, że każdy dba o dobre stosunki między pracownikami.

aaaaaaaaaaa

hmmmm proponuję poczytać kw nr LU1W/00032082/1 w księgach wieczytych. Firma escott sa również jest w postępowaniu sanacyjnym. Ludzie jak macie możliwość szukajcie innej pracy

firma dziad

Pierwszy efekt postępowania sanacyjnego-brak wypłat za lipiec dla pracowników. Zaiste postępowanie naprawcze!!!

Ddddd
@firma dziad 12.08.2016 14:51
Pierwszy efekt postępowania sanacyjnego-brak wypłat za lipiec dla pracowników. Zaiste postępowanie naprawcze!!!...

Piszesz bzdury wszystko zostało zapłacone dla pracowników ......

aaaaaaa

sco pak jest w postępowaniu sanacyjnym. Ciekawe jak długo jeszcze ten trup pociągnie...

Mielny

Praca w sam raz dla ludzi co nie mają co ze sobą zrobić i muszą zostać bo nie mają wyjścia innego.

Tedy

Tylko czekać jak ta firma runie z czasem kiedyś.

Były dostawca

Kłamią jak z nut, w pewnym momencie przestają odpisywać na maile i nie odbierają telefonów. Zwykli [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i kłamcy. Nabrali towaru dobrze wiedząc, że nie zapłacą za niego. Nie wiem jakim cudem jeszcze funkcjonują, w każdym razie omijajcie ich szerokim łukiem.

warga
@Były dostawca 30.04.2016 22:43
Kłamią jak z nut, w pewnym momencie przestają odpisywać na maile i nie odbierają telefonów. Zwykli [usunięte przez admina słowo...

potwierdzam, nie otrzymaliśmy zapłaty za maszyny o ponad roku.

dostawca

kłamcy, i jeszcze raz kłamcy, nie kompetentni pracownicy, nie potrafią prostych rzeczy załatwić

karo

ha,ha,ha :-)))

Patryk

Ludzie tam pracują bo mają inne wyjście? Co ze sobą zrobią.Po wyrokach sądowych,bozrobocie.I c mają teraz robić? tylko sco-pak ich ratuje.Ale pytanie gdzie ich pszyszłośc? I czy tak szczeże mówiac warto tam pracować? Myślę że chyba nie. Bo starość przyjdzie i zapyta śię gdzie młodość była.

gonzo

firma dno, pół roku minęło za wykonanie usługi transportowej dla sco-paku, nie chcą zapłacić, nie odbieraja telefonu, unikaja kontaktu. niewiem kto wogóle dla nich wozi towar chyba jacyś desperaci

renifer

co ty za farmazony opowiadzasz, płacą tylko wybranym przewoźnikom, ja co tydzień do nich dzwonie i co tydzień mówia to samo że przelew wyjdzie w tym tygodniu. chyba już od dwóch miesięcy tak wychodzi ten przelew

zuza

Opowiadają że ludzi, którzy włożyli serce, zdrowie i pełne zaangażowanie, też traktują kopniakiem ;)

Prawdomówny

SAUPER PRACA ABY TAK DALEJ W NASZEJ PIĘKNEJ WŁODAWIE.I JAKĄ PRZYSZŁOSZĆ ZAGWARANTUJEMY PRACUJAC W TAKIEJ FIRMIE.NA PAŃSTWÓWCE LEPIEJ WYJDĘ NA TYM JAK W SCO PAKU A DLA CZEGO? BO PROSTE PYTANIE I ODPOWIEDZ.WYSTARCZY TROCHE UMYSŁ WYTĘŻYC.5H

Pawlo

Przecież ludzie tam tak dobrze zarabiaja a nawet wiem to ze pracujac tam czyli w sco paku to mozna mieszkania w bloku sie dorobic. Wolę dalej sie nie wypowiadać bo chce byc kulturalna osoba.Pozdrawiam.

fagas kiśla starej

w podpakulu na 3 papierni przyjmują do roboty więej info w p.u.p

zuza

Ostatnio przechodziłem w okolicy Biedronki i jakaś tam słoma się ciągała po ulicy, czyżby to z firmy???

Mały
@zuza 15.11.2014 20:53
Ostatnio przechodziłem w okolicy Biedronki i jakaś tam słoma się ciągała po ulicy, czyżby to z firmy???...

To poco tam robić?

Z kryminału
@nk 17.11.2014 16:57
chyba z twoich butów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napewno na bank

Zuza

Nie wiem, czy PGR, to bezpieczne miejsce. Tam przecież mają taczki ;)

nk
@Zuza 19.08.2014 19:17
Nie wiem, czy PGR, to bezpieczne miejsce. Tam przecież mają taczki ;)

słoma to wam wygląda scopak to porządna firma.polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!1

przewoźnik

Prezesina Maciej dramat,powinien pracować w PGR-ze słoma z butów.

przewoźnik

Nie płacą przewoźnikom za wykonane transporty.Masakra !!!!!zalegaja z płatnościami!!!

Były pracownik
@przewoźnik 21.07.2014 12:13
Nie płacą przewoźnikom za wykonane transporty.Masakra !!!!!zalegaja z płatnościami!!!

ale to temat stary jak ten zakład w Orchówku!.Od 2010 roku zawsze zalegali z płatnościami za Tiry,a mimo to naiwniacy jeździli!

Fajny
@Były pracownik 03.08.2014 06:50
ale to temat stary jak ten zakład w Orchówku!.Od 2010 roku zawsze zalegali z płatnościami za Tiry,a mimo to naiwniacy jeździli!...

Dzięki wielkie kolego.Tam idą do pracy ci co nie wiedzą co ze sobą zrobić.

milus

ja wiem jedno.Wzyciu za zadne skarby swiata nie pujde do pracy do Sco paku wedlug mnie to strata czasu tam pracowac.Ten zaklad pracy niedaje zadnej przyszlosci ludziom bo jaka to przyszlosc jak sie jest zatrudnionym na umowe o dzielo.Szkoda czasu i straconych lat na Sco pak.Czas szybko leci a ta umowa co firma podpisuje niewiele pomoze pratycznie wcale.I wtedy bedzie jakto nasi dziadkowie miewali.Staroscprzyjdzie i zapyta sie gdzie mlodosc byla.

misiek

Od marca tego roku nie ma już zakładów pracy chronionej, każdy pracodawca ma po 450 zł dopłaty za niepełnosprawnego z lekkim stopniem. Tacy pracują normalnie, ale są tańsi dzięki tej dopłacie z PFRON. Przy stopniu umiarkowanym dopłata to ponad 1 tysiąc, ale tych nie wolno zatrudniać w nocy, w nadgodzinach i mogą pracować 7 godzin na dobę plus 10 dni dodatkowego urlopu.

tadek

pracodawca praktycznie nie ponosi kosztów związanych z zatrudnieniem inwalidy a zakład pracy ma status PLACÓWKI CHRONIONEJ , mało tego .. ma dzięki temu jakieś profity w postaci ulg podatkowych itp , wniosek jeśli ktoś chce robił karierę zawodową w polsce to najpierw musi zostać inwalidą ,pozdrawiam

maxi

teraz zatrudniaja inwalidow i z orzeczeniem taki odrazu ma umowe na stale,tylko ze normalni zdrowi na umowach smieciowych musza za nilch robic bo tym kalekom nie wolno sie przepracowywac

oleńka

może chcesz i ty zostać kaleką życzę tobie

Max 84

Mam pytanie zaproponowali mi pracę w przy maszynach przez pierwszy miesiąc na umowę o dzieło póżniej ma być umowa zlecenie tylko nie powiedzieli mi na ile tą umowę zlecenie dadzą czy w ogóle jest szansa na umowę o pracę.Może ktoś przechodził w tej firmie przez takie coś i wie więcej czy jest szansa na umowę o pracę?Proszę o szybką odpowiedz

dostawca
@Max 84 09.06.2014 13:37
Mam pytanie zaproponowali mi pracę w przy maszynach przez pierwszy miesiąc na umowę o dzieło póżniej ma być umowa zlecenie tylk...

i naiwniaków, którzy dostarczają makulaturę

super
@dostawca 20.05.2015 23:39
i naiwniaków, którzy dostarczają makulaturę

Normalne

Były

A jednak dalej ciągną ten bajzel,a nie dawałem im więcej jak 2 lata(od 2010),pomyliłem się.Cały czas mają naiwniaków ,którzy składają im zamówienia.

Marcin

Wszystkim zainteresowanym pracą w firmie scopak proponuje sprawdzić notowania jej akcji na GPW. Ta firma idzie na dno

fortel

no własnie a propo już odchodzenia jak przy tym jesteśmy, to jaką umową wiążę się ze sco-pakiem na początek?

Daniel
@fortel 16.04.2014 20:46
no własnie a propo już odchodzenia jak przy tym jesteśmy, to jaką umową wiążę się ze sco-pakiem na początek?...

umowa zlecenie i nawet się nie kwapią o danie umowy o prace po 9miesiącach pracy

marry

Może mimo wszystko warto przekonac się samemu, zawsze mozna przecież odejść, a może te komentarze o SCO-pak pisze konkurencja..

Były pracuś

Straszny (usunięte przez administratora). Najgorsza firma w której pracowałem (usunięte przez administratora)Widać szefowie dobierają sobie kadrę według własnego poziomu.

zizi

Ale, jeszcze trzeba mieć motykę.

Marcin

Chłopaku masz 3 strony forum o tym syfie + możesz wejść na stronę GPW i przeanalizować jak firma stoi. Ja osobiście ci odradzam, ale jak masz chęć to spróbuj tylko licz się z tym że popracujesz tam bardzo krótko. Ja kiedyś też myślałem że dam radę a inni to tylko tak gadają. Teraz wiem że scopak to największe dno do jakiego można trafić:(usunięte przez administratora)

były pracownik
@Marcin 20.09.2013 07:23
Chłopaku masz 3 strony forum o tym syfie + możesz wejść na stronę GPW i przeanalizować jak firma stoi. Ja osobiście ci odradzam...

I tu się zgadzam.Zrobiłem jeden jedyny błąd w życiu.zatrudniłem się w tej firmie i zatrzymałem się w rozwoju zawodowym.Porwali się z motyką na słońce

Były Handlowiec

Najlepszym wyznacznikiem kondycji Spólki Akcyjnej są jej notowania na GPW, a akcje scopak s.a. w przeciągu roku czasu straciły na wartości ok 52%.

Były Handlowiec

Najniższą krajową o ile ci ją wypłacą. Osobiście jestem mocno zaskoczony że ten syf w ogóle jeszcze działa przy takim zadłużeniu, a że szukają kolejnego desperata na Handlowca to w ogóle szok.

lalka

tamas to sie zwolnij, nikt cie tam nie przywiazal

tomas

zgadza się -i przerzucają na inne wydziały gdzie nie masz pojęcia i nie wiesz co jest grane i o co chodzi. Mam już dość.....

beto :_)

jakie urlopy -ludziom już dawno skończyły się urlopy ,albo ciągną zwolnienia ,albo są na bezpłatnym-ta firma to dno bez perspektyw.

tomas

Tomek - 2013-05-28 18:57:28 Sco-Pak to firma dno wypuszczają kolejne obligacje żeby uratować się przed plajtą i spłacać wierzycieli którzy grożą im sądem lub po prostu wstrzymują dostawy a to wszystko przez to że ta żałosna firemka jest zarządzana nieudolnie, dzięki super zarządzaniu(usunięte przez administratora) i spółki to im nawet prąd odcięli więc pracownicy są wysyłani na przymusowe urlopy bo nie ma dla nich zajęcia. zgadza sie wysyłają na urlopy to prawda jestem na urlopie

Tomek

Sco-Pak to firma dno wypuszczają kolejne obligacje żeby uratować się przed plajtą i spłacać wierzycieli którzy grożą im sądem lub po prostu wstrzymują dostawy a to wszystko przez to że ta żałosna firemka jest zarządzana nieudolnie, dzięki super zarządzaniu (usunięte przez administratora) i spółki to im nawet prąd odcięli więc pracownicy są wysyłani na przymusowe urlopy bo nie ma dla nich zajęcia.

Gandalf

Mondi to korporacja. Pieniądze na czas i nikt Ci łaski nie robi. Poza tym płacą za nadgodziny i premię. Oczywiście jak wszędzie są plusy i minusy , ale jak na warunki chełmskie nie jest źle

Bonów

Hej ! Podobno potrzebują ludzi w Mondi w Brzeznie. Ktoś wie ile płaca ?

Budrys

Czy ktoś się może orientuje jak wygląda sprawa z elektrociepłownią i oczyszczalnią ścieków? Czy te inwestycje już zostały ukończone? Czy te nowe obiekty działają tak jak należy?

bomar

Dzisiaj na wypowiedzenia załapali się Ci z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.(usunięte przez administratora) powinni zostawić na koniec,bo to przecież On jest specjalistą od gaszenia światła,a taki będzie wkrótce bardzo potrzebny.Pacan zostawił sobie 5 "orłów"Wybrał tych,którzy najbardziej zapracowali na krążące o Plastrze opinie.Ciekawe komu będzie kazał teraz pilnować "(usunięte przez administratora)" i kto nimi będzie (usunięte przez administratora)Zwroty zaczerpnięte z wypowiedzi Kierownika.

Klient

Szczerze odradzam współpracy z tą firmą , po prostu nie płaci co tu wiecej pisać ,(usunięte przez administratora)

bomar

Fakt.Pobory w terminie.Tak poza tym to wielka ściema.Jak są zamówienia to nie ma kleju albo papieru.Padaczka.Z tego co słyszałem pierwszy padł "plaster miodu"

siwy

eks - 2013-01-29 12:58:07 siwy - 2013-01-17 15:48:44 Skoro ludzie pracują po dziesięć i więcej lat, to chyba nie jest tak źle. A większość negatywnych opinii tutaj piszą osoby, które były za słabe aby podołać tej pracy.Masz rację ludzie są za słabi. Tam nie wolno być człowiekiem, ale trzeba być potworem którym NIEKTÓRZY pracownicy z 10 letnim stażem się stali.Trzeba solidnie pracować w ciągle zmieniających się warunkach. Niestety, rynek się zmienia, wymagania klientów i pracodawców też.

Zostaw opinię o SCO-PAK - Chełm

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SCO-PAK