Hotel NARVIL Conference & Spa

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Hotel NARVIL Conference & Spa

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Clik

Chyba nie znasz Joanny skoro takie zamieszczasz informacje. Pracując z nią bliżej byś "kartofelku" zmienił zdanie. Mam to na co dzień i wystarczy.............

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
polecam
@Clik

Znam Panią Joannę bardzo dobrze i to bardzo pozytywna osoba, którą cieszy się ogólną sympatią. A Ty chyba jesteś małą "wredotą", alba jesteś zazdrosna o P. Joannę ? Widzę, że pozytywny post nt. Pani (usunięte przez administratora) został z niewiadomych względów wykasowany. Komuś bardzo nie spodobał się pomysł pod tytułem -(usunięte przez administratora) byłaby świetnym Dyrektorem. Miłego dnia ekipo hotelu Narvil.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kobieta nie nawidząca fałszu

Oblicza całego hotelu nie, ale atmosferę danego działu popsuć to na pewno tak. Nie znoszę plotkar brr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
za plecami

Niedługo klimat popsuje wam fałszywa kobieta z Serocka powracająca do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mandaryn

Klimat jest bardzo dobry, chciałoby się rzec uzdrawiający.Hotel nowoczesny i skupił w sobie na czele z GM(dyrektorem generalnym) wiele osób z pasją hotelarską. Chęć tworzenia nowej jakości z fajnymi ludźmi to są niemierzalne wartości pracy w tym miejscu. Oczywiście zdarzają się przypadki alergików, osób posiadających chroniczne uczulenie na rzetelną pracę czy uczciwość,. Tym niestety nawet mikroklimat ziemi serockiej nie jest wstanie pomóc. Zatem muszą zmienić klimat. A Janusz T. ma się dobrze i pozdrawia serdecznie Koleżankę z WTŻ. ...tak to były też cudowne czasy studiów na fantastycznej uczelni. I Koleżanki były również fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Czytelników i zapraszam do Narvilu. PS. Janusz T. nadal bije pokłony przed Szefową, takie jego obyczaje ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
okono12
@Mandaryn

Nie prawda !!! bajki piszesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Recepcjonistka
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo mila i rzeczowa rozmowa ,troche pytan zadanych po angielsku ,umowa na zastepstwo 2300brutto 3miesiace probne,praca stojaca 12. i8h zmiany,program fidelio i odpowiedzialnosc materialna, zapewniony posilek ,uniform na umowie probnej niezapewniony

Pytania

-dyspozycyjnosc niestety zmiany niepozwalajace na dojazd autobusami,ktorych jest okolo x2 na godzine bilet kosztuje 4zl (niektore zmiany koncza sie miedzy 22 a 5rano)glowne II zmiany 7-19,19-7 -

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
bardzo polecam

Najfajniejsza praca i najlepsza pod względem finansowym w tym hotelu to dział marketingu i sprzedaży (oczywiście poza tymi co kochają gastronomię). To praca ekscytująca, pełna niespodzianek każdego dnia i co najważniejsze dająca możliwości rozwoju i osiągania nieograniczonych zarobków zależnych od własnej przedsiębiorczości i nakładów pracy. Na pewno trzeba być osobą komunikatywną łatwo nawiązującą kontakt z klientem. Mogą to być osoby z zewnątrz które już wcześniej pracowały w hotelarstwie, w marketingu. Jest to super miejsce dla osób, które wcześniej na przykład były w recepcji i chciałyby rozwinąć skrzydła. To jest odpowiedni kierunek jako kolejny stopień kariery. Jeśli macie kierunkowe wykształcenie tj. turystyka, hotelarstwo to jest właśnie miejsce idealne dla was. Wiem z własnego doświadczenia. Na pewno nie polecam pracy typowo biurowej nudnej, żmudnej z głową w papierach i bez kontaktu z ludźmi do tego trzeba mieć najczęściej ścisły umysł. Inaczej się męczysz i widzisz, że to nie Twoja bajka. W marketingu człowiek czuje, że żyje, nawiązuje mnóstwo kontaktów poprzez które często znajduje jeszcze lepszą pracę. Ja potraktowałam to jako drogę do jeszcze większych zarobków i trampolinę do kariery w kolejnej firmie. Nigdy nie chciałabym znić w pokoiku z głową w kompie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
spryciula

Jedna z kierowniczek wyautowana z firmy na A żadnych pleców nie ma, ale każdemu z Dyrekcji podkreśla na każdym kroku, że ma tak żeby była nie do ruszenia i żeby komuś tu nie przyszło do głowy się jej pozbyć. I Dyrekcja kłania się jej w pas. Sprytnie to sobie obmyśliła prawda ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podpisuję się bo mądre

Zgadzam się z przedmówcą. Prawda i tak wiadomo do kogo ludzie się zwracają z pytaniami zawodowymi w każdym zespole, do tego kto ma dużą wiedzę , a jest niedoceniony na tle swojego zespołu. Do dzieła wprowadźmy wiosenne porządki i dajmy pozytywnego kopa najmądrzejszym. Doceńmy ich.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do Pani Dyrektor

Praca w tym hotelu wiadomo jak w hotelu. Jedna sprawa mnie tyko intryguje, dlaczego każdy kierownik danego zespołu często zajmujący stanowisko kierownicze z przypadku (wiadomo plecy) nie ma swojego zastępcy? I w tym przypadku trzeba wyznaczyć na zastępców osoby mające największą wiedzę z danej dziedziny w danym zespole , często większą niż "plecowy" kierownik. Nie może tak być, że na urlopie czy zwolnieniu nie ma kierownika i nie ma formalnego zastępcy kierownika. W najlepszym hotelu musi by porządek. Niech to nie będą kolejne matoły proszę. Będzie się nam łatwiej pracować, a i pracownikom zmiany są potrzebne bo bardziej motywują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kids

Widzę że dzieje się tu dużo. Część treści się usuwa a pozostawia tylko wybrane fragmenty. Słuszność ma ta nasza władza jak to mówiono kiedyś. A może w końcu słówko o nowym dyr gastro, czy również miło i kulturalnie nadal traktuje swoich pracowników. Miałem okazje na swojej skórze tego doznać w innym miejscu ale słyszę że u was to samo robi. Nic się nie zmienił, jak nie pasuje to się zwolnij albo równie piękne inne niecenzuralne słowa i godziny pracy w zależności od nastroju. Kombinatorstwo najwyższa klasa. Gratulacje nowej gwardii!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
basia

A Janusz T. bryluje i bije ukłony przed Szefową ? Klimaty niczym z Sobieskiego tylko kumpla Dara O. brakuje na stołeczku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
luiz

Myślę że cały organizm tam trzeba uzdrowić. Rekrutacja w tym miejscu i cały dział kadr to ..... Wieczny barak czasu dla ludzi i jakichkolwiek informacji. Jak również wzajemna grupa adoracyjna sprzedaży. Kiszą się wszyscy jak ogórki we własnym sosie. A "główny manager" jak piszesz lubi chyba mieć takich ludzi "dwulicowych pupilów" - łatwo się zarządza.Zwolnienia z dnia nadzień ludzi to zaczyna być chleb powszedni. Cieszę się że po ostatniej rekrutacji do mnie nie zadzwonili. Po zasięgnięciu info o tym miejscu, trzymam kciuki za wytrwałych, nikomu nie ubliżając.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
madzia

Brakuje dobrego Managera w tym hotelu. Pani, która jest nie panuje nad sytuacją. Dawno się wypaliła zawodowo może ? Potrzebna jest tu osoba myśląca, umiejąca planować wydatki i pilnująca jakości. Pieniądze wydawane są na bardzo niepotrzebne rzeczy np. w gastronomii totalna niegospodarność w zakupach, wszystko gotowe zamiast robić samodzielnie. Przy takiej ekipie spokojnie można prawie wszystko zrobić od podstaw z dobrych produktów, a nie kupować gotowe przetworzone byle jakie. Chyba personel jest po to żeby korzystać z jego umiejętności, a nie do "podgrzewania" albo gotowania z "chemii". Jeśli to ma być taka extra kuchnia to jak można nie prowadzić samodzielnej produkcji tylko bazować na gotowych do podania produktach ? W hotelu zamawia się całkiem zbyteczne bardzo drogie wyimaginowane usługi za które się na pewno słono płaci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DN

Super miejsce na odpoczynek niestety nie fajne dla potencjalnego pracownika. Można by napisać świetną autobiografię na temat wyższego menadżerstwa. Wtedy wyciągnął by wnioski i nie podejmował decyzji o pracy. Skąd te nagrody nie wiem, ale za przykładem powinny iść czyny. Wszystkim pozostałym wytrwałym pracownikom Szapo Ba!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joanna

też planowałam urlop, ale nie wiem jakie konkretnie warunki u nich są? czy jakbym pojechała z kotem to nie byłoby dodatkowych problemów, jak sądzicie? mam nadzieje, ze dam rade wyjechać teraz na sylwestra.. ale nie wiem też czy będą jakieś konkretne miejsca u nich, czy już wszystko zarezerwowane jest?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
km

W tym hotelu niestety normalnym ludziom nie da się pracować. Istny wyzysk i chamstwo wszechobecne.praca ponad siły pensje głosowe i niestety sita niczym mafia której należy się wystrzegać.mam na myśli dział gastronomii koordynatorów niewychowanych którym brak profesjonalizmu.nie polecam normalnym ludziom. To jakiś kołchoz. Szkoda czasu i zapału do pracy. Nikt tego Napewno nie doceni. Omijanie to miejsce z daleka.same.!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Azja

Świetne miejsce dla gości do wypoczynku indywidualnego czy konferencyjnego. Straszne dla ludzi tu pracujących. Wyzysk za najmniejsze wynagrodzenie, jakie mogą wynegocjować podczas rekrutacji i zapomnij o reszcie. Pracuję tu od początku tego hotelu, ani razu nie widziałam podwyżki i pewnie nie zobaczę:) Premie - obiecanki cacanki - śmiechu warte. Właściciele zachwyceni obiektem za każdym razem jak odwiedzaj nas może zainteresowali by się sposobem zarządzanie tego miejsca przez Szefostwo, czy w ogóle coś robi dla ludzi i tego miejsca czy bierze tylko super kasę za zarządzanie i pozory, a my szarzy ludzie zapierdzielamy po 16 godzin. O pieniądzach za nadgodziny zapomnijcie, wypłacają w inny sposób. Kolejne szychy Menadżerowie dołączają do grona wybranych i lubianych. Donosicielstwo i podlizywanie.Kiedy to się zmieni, czy ktoś to w ogóle czyta i rozlicza tych naszych szefów z ich pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adi

Cha, cha, Cha Bunia wylądowała u was i dalej knuje swoje intrygi. Komu podstawić nogę ? Przyjdzie czas, że się na niej ktoś pośliźnie. Swoją drogą sprytna kombinatorka i z dużą umiejętności konfabulacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

Cóż za cisza. Każdy boi się o pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pupil

Próbowaliśmy ale nikt nie chce rozmawiać obiecanki. Trzeba będzie poszukać czegoś innego. Ciekawe skąd wezmą ludzi do pracy bo lokalny rynek już przebrany.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pupil

Bady ma rację. Próbowaliśmy i na próbach się skończyło. Trzeba poszukać coś innego niech żałują że odejdziemy. Ciekawe skąd wezmą ludzi do pracy bo lokalny rynek już przebrany

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel NARVIL Conference & Spa - Serock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel NARVIL Conference & Spa?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel NARVIL Conference & Spa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel NARVIL Conference & Spa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel NARVIL Conference & Spa?

    Kandydaci do pracy w Hotel NARVIL Conference & Spa napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Hotel NARVIL Conference & Spa
Przejdź do nowych opinii