youngers.pl

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 34 ocen.

youngers.pl
2 34

Opinie o youngers.pl

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie youngers.pl

Wiktor

Niepokojące informacje piszecie. Miałem zamiar starać się o pracę.

   
Julita

@FUCKERSCHYBA brak wynagrodzenia to jednorazowa sytuacja czy może nagminna? Zgłaszałeś to gdzieś, doczekałeś się w końcu wynagrodzenia? Możesz szerzej opisać sytuację panującą w firmie youngers.pl? @O.M a Ty zgadzasz się z wszystkimi poniższymi komentarzami? Możesz je uzupełnić o swoje doświadczenia z tym pracodawcą? Jak długo tam pracujesz/pracowałeś i co Cię skłoniło do aplikacji?

   
NIE IDZCIE TAM
@Julita 24.05.2018 19:10

Generalnie lataja dziury budzetowe jakie maja z pensji pracownikow a nie z pensji prezesow i innych. Nie maja utrzymanej stabilnosci finansowej,generalnie pseudo znawcy po studiach (usunięte przez administratora) umiejacy. Sytuacja nr1. Ktos kto pracowal 3dni i mial pensje zalozmy 600 zl dostal w 1 terminie calosc wynagrodzenia a ja zalozmy gdy zarobilem 2500 dostalem 1000 i na reszte czekam do dzis od miesiaca. Sytuacja nr2. W umowie wpisuja ze maja 14 dni na wyplate w rzeczywistosci czekam niecale3 miesiace juz. Chcialbym zeby ktos sie tym zajal ,bo czuje ze nalezy mi sie jakies odszkodowanie z tytulu zwloki tych bandy (usunięte przez administratora) ze sloma w butach. Podaja ciagle nowe terminy wyplat,po prostu grajac na czas.

   
Julita

Witam, jak oceniacie firmę Youngers.pl? Jest to firma godna współpracy oraz polecenia? Zależałoby mi także, na informacji czy aktualnie prowadzona jest rekrutacja osób do zespołu. Byłabym wdzięczna gdyby jeden z dotychczasowych pracowników podzielił się ze mną odrobiną informacji na temat zatrudnienia, oraz rozjaśnił sprawę z opóźnionymi wynagrodzeniami tak jak wspomniał wcześniej w komentarzach @AntyYoungers.

   
O.M
@Julita 10.05.2018 13:29

poczytaj komentarze, ludzie się leczą z nerwicy do tej pory. Na początku zawsze jest miło, ale później będziesz chciała uciekać jak najszybciej.

   
FUCKERSCHYBA

KASY NIE WYPLACAJA NA CZAS NIE ODPISUJA NIE ODBIERAJA ALE JAK PRACE TRZEBA ZROBIC TO WSZYSTKO CITO.

   
Ulka

Pewnie raz wydarzyło się opóźnienie i już larum!!!

   
Daniel Dudek to pała
@Ulka 09.05.2018 18:28

(usunięte przez administratora) cie. Oni podawali juz mi z 6 terminow wyplat. Pracujesz tam?

   
Administrator

Macie jakieś nowe informacje związane z pracą w youngers.pl?

   
AntyYoungers
@Administrator 21.04.2018 09:18

Nie wyplacaja wynagrodzenia na czas i zbywaja kolejnymi obietnicami w stylu "max dzien po majowce" blabla

   
Zainteresowany

Jak komuś nie po drodze z pracą w dobrej firmie to pozostaje pisanie na forum?

   
KP

https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D3S_m2RTQZx0&ved=0ahUKEwjbuar8jJfZAhWPDOwKHQqzDZgQtwIIJDAA&usg=AOvVaw0xsfX0x77DoO_1T0upHJ8o

   
aaa
@KP 08.02.2018 20:59

Janusze biznesu z Youngersów są wśród nas? :D

   
Tymon

Firma zmieniła adres ale to raczej normalne. Wróżbitom dziękujemy.

   
prosze o pomoc

witam czy to prawda ze firma zmienia siedzibe?czy ktos zna nowy adres?na pieniadze czekam juz 1,5 roku.to skandal co to za g........

   
niepolecam
@prosze o pomoc 10.01.2018 10:26

Prawda... Już ich tam nie ma...

   
Julita

@Dudeknie napisałam, że jestem pracownikiem firmy. Co więcej nie jestem z youngers.pl w żaden sposób związana. Dopytuję, bo zależy mi na poznaniu tego jak w tej firmie się pracuje oraz czego mogą oczekiwać nowi pracownicy. Takie informacje są bardzo istotne dla osób, które szukają tu opinii o przyszłym miejscu zatrudnienia.

   
Dudek

Żadna Julita tam nie pracuje, pewnie ktorys z panów stawiam na D pisze te komentarze. Firma oszukiwała, oszukuje i bedzie oszukiwać klientów bo zwyczejnie jest bankrutem i gdzieś trzeba przyciąć na kampanii. Szkoda mi tylko tych pracowników, bo ten statek dawno jest juz na dnie, przed Wami nie ma tam przyszłości. Fama poszła w świat że ta "agencja" jest bakrtutem, polecam zmienić nazwę i zacząć od nowa !

   
Julita

@max udało Ci się wyjaśnić sytuację i otrzymać należności? Jeśli tak, to warto tu o tym napisać. @MRrozumiem, że byłeś pracownikiem youngers.pl. Możesz powiedzieć coś więcej o swoich doświadczeniach? Jak wyglądał Twój dzień pracy? Czy Tobie wypłacono do tej pory należne wynagrodzenie?

   
MR
@Julita 25.09.2017 12:52

jak mam odzyskać jak dyrektor pan D (widzę, że jest już sławny) nie odbiera telefonów. ostatni doszły mnie słuchy, że biuro sprzedali wiec chyba zaczynaja się zwijać. Może czas ich odwiedzić zanim zapadną się pod ziemie.

   
MR

może warto rozwinąć temat prowadzonych przez nich "kampanii", może niech klienci poczytają .... tylko szkoda zwykłych ludzi bo miesiącami czekają na pieniądze, których wiecznie nie ma bo jakoś cudownie się ulatniają. pracowałem dla nich kiedyś , nigdy więcej ! do tej pory "dyrektor finansowy" nic mi nie zapłacił, za każdym razem jak dzowniłem miał za parę dni zapłacić.

   
max

Nie stać ich, żeby od lutego zapłacili 300,- a zamówione zdjęcia.... Żenada

   
Julita

@Pracownik od 2012 r. poruszasz w swojej wypowiedzi kilka interesujących kwestii. Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat swoich doświadczeń z pracy w firmie? Co masz na myśli mówiąc o oszukiwaniu pracowników? Możesz powiedzieć jak wygląda praca nad kampaniami? Rozumiem, że już wtedy występowały problemy z wypłacaniem wynagrodzeń. Czy dotyczą one wszystkich pracowników, czy też któregoś z działów w szczególności?

   
Pracownik od 2012 r.

Pracowałem tam parę lat temu, już wtedy były wielkie problemy z płatnościami, przeciąganie z wypłatami o parę miesięcy! Do tego wieczne kłamstwa, oszukiwanie własnych pracowników, nie wspomnę o klientach, te kampanie reklamowe to żenada, kto dla nich robił to wie... Nigdy więcej pracy w takim miejscu, odeszli najlepsi, ten statek już tonie.

   
:/

firma krzak

   
niezle jaja tam sa

"Firma" Youngers to z pewnoscia nie jest miejsce w ktorym znajdziecuie szacunek i komfort pracy..... :D Z głownych jegomosciow mozzna wymienić pana K człowieka z deprecha ktory wyzywa się na wszystkich dookolla zeby poprawic sobie humorek. a co tam ze firma nie ma kasy ten se smiga maserati za firmowa kase:D, pana M jego pomagiera, na maksa falszywy człowiek, pana D ktory generalnie nic tam nie robi i pan R jedyny ogarniety ktory ma pojęcia tego co robi...... "Firma" tonie w dlugach i juz dawno powinni splajtowac ale lapia się czego mogą....:D to tyle....:D jedyne co to wspolczuje tym ludziom ktorzy jeszcze tam dogorywają :D Ludzie obudzcie sie!!!!!!! a tym ktorzy planują tu pracować polecam przeczytanie wszystkich negatywnych opini na tym forum to wszstko to prawda!

   
KOS

Reklama, to miejsce gdzie pracuje się ciężko i szybko :), ale jak ktoś to lubi, to miejsce jest ok - nauczysz się bardzo dużo.

   
@KOS 24.05.2017 17:48

człowieku, oni tam "pracują" kosztem innych ludzi, nie płacą miesiącami to tego chcesz się uczyć ?? Popytaj ludzi z branży to się dowiesz jaka jest opinia o nich .

   
MO:)

Hostuje dla nich co jakis czas, kasa jak wszędzie i w miare na czas, klimat fajny

   
lescio

a jak z pensjami , zobowiązaniami , wszystko na czas ?

   
@lescio 23.04.2017 08:51

lescio z tym jest tragedia :-) kiedyś coś dla nich robiłem i czekałem na głupie 400 zł chyba 3 miesiące albo dluzej telefony i maila do jakiegos dyrektora finansowego nic nie daja porażka później coś znowu chcieli żebym robił to chciałem przedpłatę i już cisza.

   
Zi

Dorywczo współpracuje, czasami hardkor, ale integracje wszystko kompensuja

   
:))

Bywało stresująco, ale ogólnie nikt się nie przyp…

   
KR

Dobre miejsce do pracy dla studenta, elastyczni jeśli chodzi o pracę w piątki

   
nie idźcie tą drogą

Zgadzam się z poprzednikami, a te pozytywne opinie to kompletne bujdy - uwierzcie, nie chcecie się przekonać na własnej skórze. Firma popełniła mnóstwo błędów paląc za sobą mosty i nie doceniając naprawdę mega pracowników

   
OMG

Kiedyś Pan K. wymyślił sobie, że zrobi anonimową ankietę wśród pracowników. Kiedy je dostał zaczął zgadywać która ankieta jest czyja, a jedna dziewczyna dostała ochrzan za to co napisała. W życiu nie widziałem nic bardziej żenującego.

   
OA

Wiekszosz kobiet w tej firmie byla traktowana ponizej godnosci. Niestety ale to prawda - K.P powinien isc do psychiatry bo jego zachwnie nie jest normalne biorac pod uawage jakie ma stanowisko

   
Ona

Pracuje tu już jakiś czas, rzeczywiście zadań dużo, ale klimat jest fajny

   
Ktoś tu kłamie
@Ona 27.02.2017 14:45

Hahaha! A to dobre

   
nie polecam

@Ania - seriously? Chyba pracowałaś tu w jakiejś równoległej rzeczywistości... :D Przykro się na to patrzy, bo jeszcze nie tak dawno atmosfera w firmie była więcej niż super, ale to zmieniło się bardzo szybko po odejściu wieeeelu osób, dzięki którym to naprawdę żyło. Najbardziej przykre jest to, że w tak małej firmie tak strasznie manipuluje się ludźmi. Brakuje tu zwyczajnej ludzkiej otwartości i szczerości. Nigdy nie wiesz czy to co mówią jest prawdą, czy kolejną grą i to naprawdę WYKAŃCZA psychicznie. Bo jak można normalnie pracować, nieustannie zastanawiając się co jest prawdą, a co nią nie jest? Tak się po prostu nie da. Pracownicy są traktowani BARDZO! nierówno. Jedni są zabierani na wyjazdy integracyjne, urodziny zwykłych pionków są zupełnie niezauważane. Co do zarobków - sytuacja jest ta sama. Szefowie firmy nie radzą już sobie kompletnie z relacjami z pracownikami. K. - to od jego humoru zależy atmosfera w biurze. D. - bardzo mu brakuje szacunku do ludzi. R. - za mało go w firmie. A szkoda, bo gdy jest tylko on nagle okazuje się, że da się inaczej, zwyczajnie, po ludzku i do tego w fajnej atmosferze. M. - aż dziwne, że nikt o nim nie wspomniał. Od pewnego czasu (a może od zawsze? ) sztuczność w każdym słowie, nieustanna gra... Pieniądze zmieniają ludzi. Ale że AŻ TAK?!

   

Zostaw opinię o youngers.pl - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie youngers.pl