Opinie o Best Western w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Best Western. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Best Western na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Best Western w Katowice

Życzliwy

Ten hotel to porażka ,pracodawcy nie szanują pracownika wysysają z niego ostatnie siły ,ludzie uciekają na L-4 żeby odpocząć rotacja niesamowita . Kodeks pracy łamany pod każdym względem nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
All

Warszawa potrzebuje w tym momencie Sales Managerów, przyjmą każdą ilość w związku z dynamicznym rozwojem, moim zdaniem warto spróbować teraz,w tym momemcie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotreek

Witam, wysłałem cv do hotelu Western w Katowicach. Oddzwonili z zaproszeniem na rozmowę na stanowisko pracownika technicznego. zanim się tam wybrałem przeczytałem właśnie to forum i stwierdziłem że to pewnie standardowe narzekanie ludzi bez pokrycia o tym pracodawcy. Następnego dnia udałem sie na rozmowę - hotel jako budynek i jako wyposażenie wygląda fajnie i miłe Panie były na recepcji. Kiedy powiedziałem im że byłem umówiony z panią Dyrektor w sprawie pracy oczywiście natychmiast zadzwoniły po nią a mi kazały usiąść i poczekać-normalna sprawa.. i tak siedze i czekam.... siedze i czekam... mija 15 ... 20... a że siedziałem blisko recepcji to też słyszałęm rozmowy pracowników typu " ... dałaś już wypowiedzenie?...".. ja na l4 ide bo sie wytrzymać nie da" ".. ktoś komuś drukował wypowiedzenie i miał zanieść.." także tak... siedze dalej mineło 30 min... siedze.... ale po 45 min czekania na łaskawą Panią dyrektor puściły mi nerwy i grzecznie powiedziałem co o tym myśle- jedna z recepcjonistek jeszcze chciała ratować sytuacje i dzwoniła ponownie do zarządu jednak tam ktoś zwalał że niech kadrowa przyjdzie itp. generalnie brak poszanowania czasu. wyszedłem stamtąd ale tyle co sie nasłuchałem mi wystarczy, jednak opinie na tym forum mają pokrycie . pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotreek

Witam, wysłałem cv do hotelu Western w Katowicach. Oddzwonili z zaproszeniem na rozmowę na stanowisko pracownika technicznego. zanim się tam wybrałem przeczytałem właśnie to forum i stwierdziłem że to pewnie standardowe narzekanie ludzi bez pokrycia o tym pracodawcy. Następnego dnia udałem sie na rozmowę - hotel jako budynek i jako wyposażenie wygląda fajnie i miłe Panie były na recepcji. Kiedy powiedziałem im że byłem umówiony z panią Dyrektor w sprawie pracy oczywiście natychmiast zadzwoniły po nią a mi kazały usiąść i poczekać-normalna sprawa.. i tak siedze i czekam.... siedze i czekam... mija 15 ... 20... a że siedziałem blisko recepcji to też słyszałęm rozmowy pracowników typu " ... dałaś już wypowiedzenie?...".. ja na l4 ide bo sie wytrzymać nie da" ".. ktoś komuś drukował wypowiedzenie i miał zanieść.." także tak... siedze dalej mineło 30 min... siedze.... ale po 45 min czekania na łaskawą Panią dyrektor puściły mi nerwy i grzecznie powiedziałem co o tym myśle- jedna z recepcjonistek jeszcze chciała ratować sytuacje i dzwoniła ponownie do zarządu jednak tam ktoś zwalał że niech kadrowa przyjdzie itp. generalnie brak poszanowania czasu. wyszedłem stamtąd ale tyle co sie nasłuchałem mi wystarczy, jednak opinie na tym forum mają pokrycie . pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Best Western się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pikaczu

Brak trzymania się ustalonego grafiku, brak szacunku dla drugiego czlowieka, brak podtrzymywania danego słowa. Oto kilka ogólnikow. Wytrzymać na dłużej się nie da, najdłużej wytrzymują osoby po kilka miesięcy i to dotyczy każdego działu. Mam nadzieję że Pani Prezes kiedyś to zrozumie, że hotel to drugi dom dla gościa i należy mu się więcej niż długie oczekiwanie na check in.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Temida

Muszę stwierdzić z przykrością, że jesteś naiwna. Praca tam zabiera całą energię i zapał do pracy. Brak szacunku dla drugiego człowieka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
R

TO co pisze Tragedia to święte słowa, praca po godzinach, nie liczenie się z Innymi, człowiek w tej firmie to tylko robol który ma nosić klapki na oczach pracować i nic nie mówić, 1p nie liczy się z innymi przetrzymuje ludzi Po godzinach czyste świństwo ,nie słowność w tej firmie króluje w każdej dziedzinie ,naprawdę Nie polecam pracowałem to wiem

kamikadze
@R

Jeśli uważasz, że wyzysk nie klasyfikuje się w obszarze mobbingu, to nie wiem,efrg, w jakim świecie żyjesz albo masz klapki na oczach. Poza tym panująca atmosfera zniechęcała mnie do dalszej pracy i nadal zniechęca, sądząc po innych opiniach. Również śmiem podejrzewać, że jesteś jednym z pracowników, podległym "świetnie zarządzającej hotelem" dyrekcji i próbujesz podreperować opinie o tym miejscu (raczej już o poprawie nie można mówić). I jeszcze jedno: tam ludzi się nie zwalnia, to oni w 100% sami odchodzą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tragedia

Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz mobbing. Praca dla desperatów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
expracownik

W hotelu panuje nieprzyjemna atmosfera, mobbing, brak przestrzegania zasad BHP i kodeksu pracy i czysty wyzysk szeregowych pracowników i ich CIĄGŁĄ ROTACJĄ!!! Myślę,że w niedługim czasie tą sprawą zajmą się odpowiednie służby.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
b....

ostatnie pół roku pokazało całkowicie brak umiejętności zarządzania Hotelem, mobing, wyzysk, niedotrzymywanie słowa,gardzenie pracownikami, P.Dyrektor ze względu na brak podstawowej wiedzy o zarządzaniu ludźmi jest przykładem dla innych czego nie należy robić aby nie zniszczyć stworzonego przez długi okres czasu teamu i hotelu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mary
@b....

a kto jest teraz dyrektorem hotelu ??? i od kiedy ?? wiesz ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franz
@b....

Ani jednej dobrej opinii o tym bajzlu..To musi być chyba jedyny hotel w Polsce, który ma 100% negatywnych opinii pracowników..i to ponad połowa dodana w 2016 roku. Jakaś masakra..trzeba ich zgłosić do rankingu na najgorszego pracodawce na Śląsku w roku zeszłym...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nela

LUDZIE -oferta pracy w internecie może być bardzo atrakcyjna a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej.Dobra opinia hotelu jest zasługą wyłącznie szeregowych pracowników którzy pracują na "2-3 etatach" za najniższą krajową. Brak szacunku do pracy i pracowników to norma czego wyrazem jest właśnie ta duża rotacja personelu. Do perfekcji opanowano metodę kija i marchewki ze szczególnym naciskiem na kij a z pominięciem marchewki. Jeżeli ktoś lubi sporty ekstremalne polecam pracę w tym hotelu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
loga

agol a ty skąd wiesz jaka płaca tam jest? Pracujesz tam może? Bo ja też nieciekawe opinie słyszałem... niestety...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oo

Według mnie jest problem w tym hotelu .W którym szanującym się hotelu jest taka redukcja jedni wchodzą ,drudzy wychodzą to nie świadczy dobrze o pracodawcy ,wręcz przeciwnie .Warunki pracy najwyraźniej są złe ,pensja niska a oczekiwania wzgledem personelu wysokie,pracują za dwóch , ciągle pretensje o wszystko ludzie zaczęli brać leki na nerwy ,ludzie uciekają na chorobowe by odpocząć psychicznie ,to nie dopuszczalNe !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ala

nie, mój znajomy tam krótko pracował i zaczynał od zera ale nie wiem jaka kaska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ala

dobre dla początkujących

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

ha a mi nie płacvili zusu przez 2lata, sprawdzice sobie składki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jolka

Roman, moja koleżanka miała tak samo. Jej też nie wypłacili za dzień próbny :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
unikać

Pewnie, że można znaleźć coś dla siebie jak ktoś chce się dawać poniżać to można wybrać sobie nawet stanowisko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roman

Heh to prawda ja byłem na dniu próbnym w maju i do tej pory brak odpowiedzi a za dzień próbny nie dostałem wynagrodzenia. Może taka jest ich polityka brać ludzi na dzień próbny i mieć darmowych pracowników????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
unikać

No tak ogłoszenia stale wiszą i chyba czekają aż trafi się ktoś kto będzie pracował na dwa etaty za pensje jednego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Best Western - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Best Western
Przejdź do nowych opinii