Opinie o Bank Nowy BFG S.A. w Sanok

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Bank Nowy BFG S.A.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Bank Nowy BFG S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bank Nowy BFG S.A. w Sanok

były klient

No tak pewnie macie racje zalując odwołanego Prezesa, ale kiedy panstwa opuszca emocje i popatrzycie na to chłodnym okime to prosze zadac sobie pytanie czy aktualne decyzje Zarzadu sa podejmowane sa w interesie banku? moze jednak sa.. i to równiez w panstawa pracownikow interesie.. bo chodzi o Wasze miejsca pracy.. Zarzad realizuje zapewne program zatwierdzony przez KNF.. moze w sytuacji jakiej sie znalezliscie ktos kto wchodzil do poprzedniego zarzadu odpowiada..zwłaszca jesli chodzi o portfel kredytowy..ale jesli ten jest w dobrym stanie to rzeczywiscie troche nie fair ale niestety takie sa czasy..ale trudno uwierzyc aby Prezes odwołala go bez porozumienia z Rada Nadzorczą.. a to że był czlowiekiem w stosunku do ludzi to tylko swiadectwo jego wysokiej kultury osobistej..zycze panstwu powodzenia..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mala Mi

A ja jestem ciekawa kto tak naprawde sprawuje teraz rzady w Banku. Czy rzeczywiscie kobieta ma az tak silna reke?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
melek

Bardzo żałuję, że tak podle postąpiono z P. Wojciechem, nie wiem jak można tak postąpić z tak uczciwym i kompetentnym człowiekiem. Zarząd i nowa Pani prezes powinni się od niego uczyć. Chyba że był za mądry do calego tego towarzystwa, a zatem pewnie niewygodny. Życzę P. Wojtkowi powrotu do pełni zdrowia .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany

To prawda - karma wraca. A nie wszyscy członkowie zarządu pamiętali, że prezesem się bywa, a człowiekiem się jest. I oczywiście nie dotyczy to wiceprezesa Wojciecha B., któremu z całego serca życzę wszystkiego dobrego. To człowiek z klasą, traktujący każdego z szacunkiem, pełną kulturą, a przy tym z ogromną wiedzą i doświadczeniem, czego nie można, niestety, powiedzieć o drugim z wiceprezesów. Odejść też trzeba umieć z honorem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowę kwalifikacyjną w Bank Nowy BFG S.A. masz już za sobą? Jak oceniasz konieczność przygotowania się do spotkania? Czy pracodawca zwraca szczególną uwagę na konkretne aspekty profilu kandydata na stanowisko Młodszy Inspektor Działu Rozwoju Rachunków?
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuza

Nie mogę znaleźć słów krytyki wobec tego, co zrobiono z Wiceprezesem Wojciechem B. Wszyscy powinniśmy uczyć się od Niego nie tylko bankowości, ale też kultury osobistej, a głównie sposobu traktowania pracowników. Panie Prezesie, wszystko wraza z podwójną siłą - dobre i złe. Do Pana wróci tylko dobre. Powodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uber

Dokładnie! Wcześniej czy później.....tak będzie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jeszcze pracownik

Jako pracownik Banku czuję wielki żal z powodu odejścia wiceprezesa Wojciecha B., to człowiek o wysokiej kulturze, z dużą wiedzą i doświadczeniem. Trzymam za Pana kciuki i zdrowia życzę, a tym co jutro pewnie zasiądą w pierwszej ławie w kościele przypominam, że sprawiedliwość dosięgnie każdego....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henryk

Jako ponad 10 letni klient tego banku mam o nim jak najbardziej pozytywną opinię, finansowo tzn. prowizje itp. miał korzystne oferty, tzw. Plus strefa pozwalała sprytnym fajne gadżety uzyskać, obsługa przy okienku kulturalna i fachowa poza jednym przypadkiem, który szybko wyjaśniłem z kierownikiem placówki / nie należę do ludzi złośliwych i nie pisałem w tym temacie do Sanoka, każdy popełnia błąd i szkoda, żeby pracownica miała przykrości /. Szczególnie cenię sobie Panią Ewę Zgłobicką, chyba już byłą dyrektor, bardzo przyjemnie i merytorycznie się z nią rozmawiało i potrafiła przekonać klienta, nie "złapać" ale przekonać. Jako, że miałem ochotę zmienić bank po uważnym przeczytaniu ofert dwóch gigantów tzn. Pekao i PKO widać, że jak na razie w PBS jest korzystniej. Zresztą na marginesie byłem w Pekao też przez 10 lat i po likwidacji rachunku w 2007 r. i uregulowaniu wszystkiego dostałem bodajże po 8 latach pismo wzywające mnie do uregulowania spraw związanych z prowadzeniem rachunku za okres 2007-2015 na kwotę 0,00 zł. /sic/, zadzwoniłem do banku, otrzymałem przeprosiny, a po miesiącu....podobne pismo, zdzwoniłem i poinformowałem bank, że powiadomię media o bo jak można regulować sprawy związane z rachunkiem, który 8 lat nie istnieje. Kolejne przeprosiny itp. No ale to świadczy o tym banku / w USA człowiekowi komputer odciął prąd gdy ten zignorował omyłkowo wystawiony rachunek na kwotę 0,00 $ /. Reasumując bank w porządku o ile przetrwa na rynku, obsługa miła, przynajmniej w mojej miejscowości, Obsługa na infolinii godna pochwały za merytoryczność i kulturę, usługa "PBS 24" to naprawdę potężne narzędzie, usługa " PBS bank" na androida także. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze. Polityka kadrowa i sprawy wewnętrzne to inny temat, mnie jako klienta interesuje wynik finansowy banku, jakość, kultura obsługi no i....prowizje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamilek
@Henryk

Panie Henryku, który oficer prowadzący nakazał Panu dokonanie tak chwalebnego i ociekającego miłością wpisu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henryk
@Kamilek

Kamilku, nie wiem czy wiesz co to jest wojsko, ja służbę odbyłem 88-99, stopień oficera mam, jestem już starszy wiekiem i chyba moim synem mógłbyś być, a napisać co myślę i stwierdzam każe mi tylko praktyka i współpraca z podmiotem, nie bawi mnie wazeliniarstwo, z bankiem łączy mnie tylko współpraca na zasadzie klient-bank i tą współpracę oceniam bardzo dobrze, w moim wpisie nie ma miłości bo miłością darzę tylko moją kobietę, merytorycznie oceniam rzeczywistość. Frustracje byłych czy obecnych pracowników banku wylewane na tym forum mnie nie interesują. Nie zakochałem się w banku i jak się nie spodobają jego działania w stosunku do klienta natychmiast zmienię bank ale na dzień dzisiejszy OFERTĘ CENOWĄ, KULTURĘ OBSŁUGI oceniam dobrze, celowo wyartykułowałem dużymi literami to co chcę wyrazić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany
@Henryk

Tak samo, jak Ty masz prawo wyrazić swoją opinię, takie samo prawo mają byli lub obecni pracownicy. I nie trzeba ich od razu nazywać frustratami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henryk
@Zainteresowany

Nie wiem czy człowieku czytasz ze zrozumieniem czy nie rozumiesz co piszę, , zakładam, że jesteś inteligentnym człowiekiem i rozumiesz co znaczy słowo frustracja, którego użyłem, dotyczy każdego co pracuje, nikogo nie nazwałem frustratem, dziwny neologizm, który się kojarzy z chorobą psychiczną i jeszcze raz powtarzam wyrażam opinię o banku jako klient, jeżeli jako pracownicy macie taką możliwość wyrażać opinie o swoim pracodawcy to mnie nie interesuje, choć to kuriozum, fajnie kryć się za netem, ale chyba idiotą byłby pracodawca co naprawdę proste, żeby nie ustalił kto i co pisze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Bankujpiszesz, że ciężko jest się dostać do pracy w firmie z zewnątrz. A co możesz powiedzieć o programie stażowym? Na stronie internetowej firmy można znaleźć informacje o nim. Wielu osobom udaje się dostać na ten staż? Czy jest szansa na dostanie stałej pracy po jego ukończeniu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bankuj

Pewnie, że zgłaszaj! Podobno nie ma już przyjęć z zewnątrz! Trzymam kciuki!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik z Sanoka

Dzisiaj pojawiła się ciekawa oferta pracy w marketingu, dsp. Niby nabór wewnętrzny, a info pojawiło się równiez na stronie www dla osób z zewnątrz. Chętnie zgłoszę swoją kandydaturę, pytanie czy mam jakiekolwiek szanse. Mam nadzieję że to nie jest kolejna ściema.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdezorientowany pracownik

Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć strategię i pomysły na zarządzanie zasobami ludzkimi naszego Zarządu? Niestety, bezpośrednio w banku od zarządzających nie ma żadnej konkretnej informacji. Najpierw likwiduje się stanowisko Z-cy Dyrektora Departamentu Sprzedaży, tłumacząc to oszczędnościami - oficjalna wersja brzmi, że będą likwidowane wszystkie stanowiska zastępców dyrektorów właśnie ze względu na konieczność cięcia kosztów osobowych. Następny krok to zwolnienie z pracy Dyrektor Departamentu Sprzedaży, na jej miejsce zatrudnienie nowej, zupełnie nie związanej z bankiem osoby. Po upływie pół roku TWORZY SIĘ stanowisko... UWAGA - Zastępcy Dyrektora Departamentu Sprzedaży, na które powołuje się osobę, która NIGDY nie pracowała operacyjnie, przy obsłudze klienta i o biznesie ma raczej blade pojęcie. Może ktoś wyjaśnić gdzie tu sens, gdzie logika? Czy w tych wszystkich działaniach chodziło faktycznie tylko o to, jak się o tym coraz głośniej i częściej mówi, żeby pozbyć się konkretnych osób?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Best
@Zdezorientowany pracownik

Myślę, że nikt Ci nie wytłumaczy strategii, o którą pytasz. Kadrowa też nie - z tego co mi wiadomo, złożyła wypowiedzenie. Sama już nie ogarniała polityki "zarządzania" zasobami ludzkimi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tygrsy2

wiem od pewnych osób że mój wpis źle został odebrany zwłaszcza przez dyrektora z Domaradza. Oficjalnie na forum przepraszam mój wpis nie miał zamiaru nikogo obrazić tylko pokazać skalę problemu w banku. Dzisiaj nawet dyrektor przychodząc do pracy nie wiem czy nie zobaczy zwolnienia bo na jego miejsce jest ktoś inny (SKOK). Ja w najbliższym czasie idę i składam wypowiedzenie mam inną pracę. Oficjalnie powiem że na dzień dobry 4 500 brutto plus premie miesięczne w PBS to nie osiągalne. Jeszcze raz przepraszam i powodzenia w Jaśle. Mam nadzieję że Zarząd sowie się kto im robi za plecami a daleko nie muszą szukać .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolega
@tygrsy2

Nie martw się. Będziesz miał okazję przeprosić osobiście. Wpis został zgłoszony do prokuratury.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca w PBS Bank oraz jakim firma jest pracodawcą. Jednak bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Przypominam, że opinie nie mogą naruszać regulaminu portalu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bmiara

Poziom ignorancji niektórych woła o pomstę do nieba. Zmiany w zarządzie i wprowadzenie programu naprawczego, to nie przypadek, tylko konieczność wynikająca ze złej sytuacji finansowej banku. W taki przypadkach zwalnianie pracowników, dodatkowa praca papierkowa/po godzinach, zastępowanie starych - nowymi, to standard. Czasem w historii nawet bardzo dobrych firm przychodzi taki okres. Trzeba zacisnąć zęby i to przetrwać. A chyba PBS najgorsze ma już za sobą. Co do pana który "stracił" 7 tysięcy. Każdy bank ma OBOWIĄZEK informować m.in. US o podejrzanych przelewach, choćby związanych z praniem brudnych pieniędzy. To, że miałeś problemy US bo np. zarabiałeś na czarno za granicą, to nie wina banku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ignorant
@bmiara

Zarzucasz innym ignorancję, ale sam chyba nie do końca jesteś w temacie. Może faktycznie zwalnianie ludzi w takiej sytuacji to, jak piszesz standard, ale sposób, w jaki to się działo w PBS na pewno odbiegał od standardów, jakie powinny obowiązywać w takiej firmie. Ilu ludzi zostało zmuszonych do "dobrowolnego" odejścia, a ci, którzy, pracują, zostali, bo po prostu nie mają na razie innej alternatywy. Mam trochę znajomych tam pracujących i to, co mówili o swojej pracy jeszcze 2-3 lata temu, a to, co mówią teraz, to jak rozmowa o dwóch różnych światach i firmach. Ludzie są zdemotywowani, zastraszeni, zresztą ci, którzy odeszli, mówią, że głównym powodem ich odejścia była fatalna atmosfera tam panująca i sposób traktowania ludzi przez nowych zarządzających. Zresztą nowa prezes nadal nie została zatwierdzona przez KNF i nadal jest pełniąca obowiązki, mimo, że wniosek o jej zatwierdzenie został wysłany jeszcze w październiku ub.r. Nikogo nie zastanawia, dlaczego tak długo to trwa? I dlaczego jeden z członków Rady Nadzorczej banku zagłosował przeciwko udzieleniu absolutorium wiceprezesowi zarządu? Także jak widać, każdy medal ma dwie strony i zanim zaczniesz oceniać innych i zarzucać im ignorancję może najpierw należałoby bardziej zgłębić temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bishop

Daga tam pracuje jeszcze? :) kiedys kasjerka byla na kosciuszki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OK

UWAGA NA TEN BANK KAŻDĄ WPŁATĘ NA KONTO Z ZAGRANICY PODAJĄ DO URZĘDU SKARBOWEGO JA JUŻ STRACIŁEM W TEN SPOSÓB 7 TYS. ZŁ OMIJAJCIE NIE ZAKŁADAJCIE TAM KONT JEŚLI KTOŚ PRZELEWA Z ZAGRANICY PIENIĄDZE

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karol
@OK

w jaki sposób straciłeś 7 tysięcy? możesz napisać o co chodzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient PBS
@OK

Ale bzdury piszesz !!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala

Kilka lat temu odwiedziłam wszystkie lokalne placówki bankowe , gdyż byłam zainteresowana zaciągnięciem kredytu hipotecznego . W kilku bankach rozmawiałam z konsultantami i otrzymałam wstępne warunki i analizę kredytu . Ostatecznie zdecydowałam się na kredyt w PBS Banku . Wiem ,że w chwili obecnej dzieje się w banku coś niedobrego , ale wówczas obsługa klienta była na bardzo wysokim poziomie i to właśnie ujęło mnie najbardziej . Obsługiwała mnie bardzo miła i przy tym , jak się okazało później , bardzo kompetentna Pani . Zapytałam w jakiej walucie polecałaby mi kredyt ? (wstępnie byłam zdecydowana na CHF ) .Pani się uśmiechnęła i zapytała " a w jakiej walucie są pani dochody"? Odpowiedziałam no w złotówkach , Pani na to : w takiej walucie więc polecam kredyt , chociaż wydaje się on być pozornie droższy . Piszę to , chociaż nie wiem czy obsługująca mnie wówczas pracownica banku jeszcze pracuje ... Jeżeli tak , to raz jeszcze bardzo jej dziękuję . Szkoda tylko , że teraz PBS traci markę i renomę i nie wiadomo dokąd zmierza .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala
@Ala

Muszę jeszcze coś uzupełnić . Na podstawie danych z umowy kredytowej , ustaliłam jakie Panie mnie obsługiwały kilka lat temu i wiecie co ? jestem w szoku , bo obydwie już nie pracują w tym banku . Wszystko na to wskazuje ,że były zbyt mądre . Dopytałam tylko czy same odeszły? , otóż nie . Zostały zwolnione one i ówczesny Pan Prezes też . Dowiedziałam się tylko , że w zamian za nich i innych zwolnionych , przyjeżdza teraz " wyselekcjonowany" zespół pracowników z Zarszyna i Beska .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Best

Możesz jaśniej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Best
@Best

Hej, a gdzie jest wpis Analityka Bogdana? Dlaczego został usunięty?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

ja jeszcze w tym tygodniu zamykam rachunek i mam gdzieś pbs . a przyszłość pbs będzie marna jak będą tak postępować z doświadczonymi pracownikami którzy wkładali wiele pracy i pomysłów w rozwój banku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Nowy BFG S.A. - Sanok

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bank Nowy BFG S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bank Nowy BFG S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bank Nowy BFG S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bank Nowy BFG S.A.
1.9/5 Na podstawie 333 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bank Nowy BFG S.A.
Przejdź do nowych opinii