No tak pewnie macie racje zalując odwołanego Prezesa, ale kiedy panstwa opuszca emocje i popatrzycie na to chłodnym okime to prosze zadac sobie pytanie czy aktualne decyzje Zarzadu sa podejmowane sa w interesie banku? moze jednak sa.. i to równiez w panstawa pracownikow interesie.. bo chodzi o Wasze miejsca pracy.. Zarzad realizuje zapewne program zatwierdzony przez KNF.. moze w sytuacji jakiej sie znalezliscie ktos kto wchodzil do poprzedniego zarzadu odpowiada..zwłaszca jesli chodzi o portfel kredytowy..ale jesli ten jest w dobrym stanie to rzeczywiscie troche nie fair ale niestety takie sa czasy..ale trudno uwierzyc aby Prezes odwołala go bez porozumienia z Rada Nadzorczą.. a to że był czlowiekiem w stosunku do ludzi to tylko swiadectwo jego wysokiej kultury osobistej..zycze panstwu powodzenia..
A ja jestem ciekawa kto tak naprawde sprawuje teraz rzady w Banku. Czy rzeczywiscie kobieta ma az tak silna reke?
Bardzo żałuję, że tak podle postąpiono z P. Wojciechem, nie wiem jak można tak postąpić z tak uczciwym i kompetentnym człowiekiem. Zarząd i nowa Pani prezes powinni się od niego uczyć. Chyba że był za mądry do calego tego towarzystwa, a zatem pewnie niewygodny. Życzę P. Wojtkowi powrotu do pełni zdrowia .
To prawda - karma wraca. A nie wszyscy członkowie zarządu pamiętali, że prezesem się bywa, a człowiekiem się jest. I oczywiście nie dotyczy to wiceprezesa Wojciecha B., któremu z całego serca życzę wszystkiego dobrego. To człowiek z klasą, traktujący każdego z szacunkiem, pełną kulturą, a przy tym z ogromną wiedzą i doświadczeniem, czego nie można, niestety, powiedzieć o drugim z wiceprezesów. Odejść też trzeba umieć z honorem.
Nie mogę znaleźć słów krytyki wobec tego, co zrobiono z Wiceprezesem Wojciechem B. Wszyscy powinniśmy uczyć się od Niego nie tylko bankowości, ale też kultury osobistej, a głównie sposobu traktowania pracowników. Panie Prezesie, wszystko wraza z podwójną siłą - dobre i złe. Do Pana wróci tylko dobre. Powodzenia.
Dokładnie! Wcześniej czy później.....tak będzie!
Jako pracownik Banku czuję wielki żal z powodu odejścia wiceprezesa Wojciecha B., to człowiek o wysokiej kulturze, z dużą wiedzą i doświadczeniem. Trzymam za Pana kciuki i zdrowia życzę, a tym co jutro pewnie zasiądą w pierwszej ławie w kościele przypominam, że sprawiedliwość dosięgnie każdego....
Jako ponad 10 letni klient tego banku mam o nim jak najbardziej pozytywną opinię, finansowo tzn. prowizje itp. miał korzystne oferty, tzw. Plus strefa pozwalała sprytnym fajne gadżety uzyskać, obsługa przy okienku kulturalna i fachowa poza jednym przypadkiem, który szybko wyjaśniłem z kierownikiem placówki / nie należę do ludzi złośliwych i nie pisałem w tym temacie do Sanoka, każdy popełnia błąd i szkoda, żeby pracownica miała przykrości /. Szczególnie cenię sobie Panią Ewę Zgłobicką, chyba już byłą dyrektor, bardzo przyjemnie i merytorycznie się z nią rozmawiało i potrafiła przekonać klienta, nie "złapać" ale przekonać. Jako, że miałem ochotę zmienić bank po uważnym przeczytaniu ofert dwóch gigantów tzn. Pekao i PKO widać, że jak na razie w PBS jest korzystniej. Zresztą na marginesie byłem w Pekao też przez 10 lat i po likwidacji rachunku w 2007 r. i uregulowaniu wszystkiego dostałem bodajże po 8 latach pismo wzywające mnie do uregulowania spraw związanych z prowadzeniem rachunku za okres 2007-2015 na kwotę 0,00 zł. /sic/, zadzwoniłem do banku, otrzymałem przeprosiny, a po miesiącu....podobne pismo, zdzwoniłem i poinformowałem bank, że powiadomię media o bo jak można regulować sprawy związane z rachunkiem, który 8 lat nie istnieje. Kolejne przeprosiny itp. No ale to świadczy o tym banku / w USA człowiekowi komputer odciął prąd gdy ten zignorował omyłkowo wystawiony rachunek na kwotę 0,00 $ /. Reasumując bank w porządku o ile przetrwa na rynku, obsługa miła, przynajmniej w mojej miejscowości, Obsługa na infolinii godna pochwały za merytoryczność i kulturę, usługa "PBS 24" to naprawdę potężne narzędzie, usługa " PBS bank" na androida także. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze. Polityka kadrowa i sprawy wewnętrzne to inny temat, mnie jako klienta interesuje wynik finansowy banku, jakość, kultura obsługi no i....prowizje.
Panie Henryku, który oficer prowadzący nakazał Panu dokonanie tak chwalebnego i ociekającego miłością wpisu?
Kamilku, nie wiem czy wiesz co to jest wojsko, ja służbę odbyłem 88-99, stopień oficera mam, jestem już starszy wiekiem i chyba moim synem mógłbyś być, a napisać co myślę i stwierdzam każe mi tylko praktyka i współpraca z podmiotem, nie bawi mnie wazeliniarstwo, z bankiem łączy mnie tylko współpraca na zasadzie klient-bank i tą współpracę oceniam bardzo dobrze, w moim wpisie nie ma miłości bo miłością darzę tylko moją kobietę, merytorycznie oceniam rzeczywistość. Frustracje byłych czy obecnych pracowników banku wylewane na tym forum mnie nie interesują. Nie zakochałem się w banku i jak się nie spodobają jego działania w stosunku do klienta natychmiast zmienię bank ale na dzień dzisiejszy OFERTĘ CENOWĄ, KULTURĘ OBSŁUGI oceniam dobrze, celowo wyartykułowałem dużymi literami to co chcę wyrazić.
Tak samo, jak Ty masz prawo wyrazić swoją opinię, takie samo prawo mają byli lub obecni pracownicy. I nie trzeba ich od razu nazywać frustratami.
Nie wiem czy człowieku czytasz ze zrozumieniem czy nie rozumiesz co piszę, , zakładam, że jesteś inteligentnym człowiekiem i rozumiesz co znaczy słowo frustracja, którego użyłem, dotyczy każdego co pracuje, nikogo nie nazwałem frustratem, dziwny neologizm, który się kojarzy z chorobą psychiczną i jeszcze raz powtarzam wyrażam opinię o banku jako klient, jeżeli jako pracownicy macie taką możliwość wyrażać opinie o swoim pracodawcy to mnie nie interesuje, choć to kuriozum, fajnie kryć się za netem, ale chyba idiotą byłby pracodawca co naprawdę proste, żeby nie ustalił kto i co pisze
@Bankujpiszesz, że ciężko jest się dostać do pracy w firmie z zewnątrz. A co możesz powiedzieć o programie stażowym? Na stronie internetowej firmy można znaleźć informacje o nim. Wielu osobom udaje się dostać na ten staż? Czy jest szansa na dostanie stałej pracy po jego ukończeniu?
Pewnie, że zgłaszaj! Podobno nie ma już przyjęć z zewnątrz! Trzymam kciuki!
Dzisiaj pojawiła się ciekawa oferta pracy w marketingu, dsp. Niby nabór wewnętrzny, a info pojawiło się równiez na stronie www dla osób z zewnątrz. Chętnie zgłoszę swoją kandydaturę, pytanie czy mam jakiekolwiek szanse. Mam nadzieję że to nie jest kolejna ściema.
Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć strategię i pomysły na zarządzanie zasobami ludzkimi naszego Zarządu? Niestety, bezpośrednio w banku od zarządzających nie ma żadnej konkretnej informacji. Najpierw likwiduje się stanowisko Z-cy Dyrektora Departamentu Sprzedaży, tłumacząc to oszczędnościami - oficjalna wersja brzmi, że będą likwidowane wszystkie stanowiska zastępców dyrektorów właśnie ze względu na konieczność cięcia kosztów osobowych. Następny krok to zwolnienie z pracy Dyrektor Departamentu Sprzedaży, na jej miejsce zatrudnienie nowej, zupełnie nie związanej z bankiem osoby. Po upływie pół roku TWORZY SIĘ stanowisko... UWAGA - Zastępcy Dyrektora Departamentu Sprzedaży, na które powołuje się osobę, która NIGDY nie pracowała operacyjnie, przy obsłudze klienta i o biznesie ma raczej blade pojęcie. Może ktoś wyjaśnić gdzie tu sens, gdzie logika? Czy w tych wszystkich działaniach chodziło faktycznie tylko o to, jak się o tym coraz głośniej i częściej mówi, żeby pozbyć się konkretnych osób?
Myślę, że nikt Ci nie wytłumaczy strategii, o którą pytasz. Kadrowa też nie - z tego co mi wiadomo, złożyła wypowiedzenie. Sama już nie ogarniała polityki "zarządzania" zasobami ludzkimi.
wiem od pewnych osób że mój wpis źle został odebrany zwłaszcza przez dyrektora z Domaradza. Oficjalnie na forum przepraszam mój wpis nie miał zamiaru nikogo obrazić tylko pokazać skalę problemu w banku. Dzisiaj nawet dyrektor przychodząc do pracy nie wiem czy nie zobaczy zwolnienia bo na jego miejsce jest ktoś inny (SKOK). Ja w najbliższym czasie idę i składam wypowiedzenie mam inną pracę. Oficjalnie powiem że na dzień dobry 4 500 brutto plus premie miesięczne w PBS to nie osiągalne. Jeszcze raz przepraszam i powodzenia w Jaśle. Mam nadzieję że Zarząd sowie się kto im robi za plecami a daleko nie muszą szukać .
Nie martw się. Będziesz miał okazję przeprosić osobiście. Wpis został zgłoszony do prokuratury.
Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca w PBS Bank oraz jakim firma jest pracodawcą. Jednak bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Przypominam, że opinie nie mogą naruszać regulaminu portalu.
Poziom ignorancji niektórych woła o pomstę do nieba. Zmiany w zarządzie i wprowadzenie programu naprawczego, to nie przypadek, tylko konieczność wynikająca ze złej sytuacji finansowej banku. W taki przypadkach zwalnianie pracowników, dodatkowa praca papierkowa/po godzinach, zastępowanie starych - nowymi, to standard. Czasem w historii nawet bardzo dobrych firm przychodzi taki okres. Trzeba zacisnąć zęby i to przetrwać. A chyba PBS najgorsze ma już za sobą. Co do pana który "stracił" 7 tysięcy. Każdy bank ma OBOWIĄZEK informować m.in. US o podejrzanych przelewach, choćby związanych z praniem brudnych pieniędzy. To, że miałeś problemy US bo np. zarabiałeś na czarno za granicą, to nie wina banku.
Zarzucasz innym ignorancję, ale sam chyba nie do końca jesteś w temacie. Może faktycznie zwalnianie ludzi w takiej sytuacji to, jak piszesz standard, ale sposób, w jaki to się działo w PBS na pewno odbiegał od standardów, jakie powinny obowiązywać w takiej firmie. Ilu ludzi zostało zmuszonych do "dobrowolnego" odejścia, a ci, którzy, pracują, zostali, bo po prostu nie mają na razie innej alternatywy. Mam trochę znajomych tam pracujących i to, co mówili o swojej pracy jeszcze 2-3 lata temu, a to, co mówią teraz, to jak rozmowa o dwóch różnych światach i firmach. Ludzie są zdemotywowani, zastraszeni, zresztą ci, którzy odeszli, mówią, że głównym powodem ich odejścia była fatalna atmosfera tam panująca i sposób traktowania ludzi przez nowych zarządzających. Zresztą nowa prezes nadal nie została zatwierdzona przez KNF i nadal jest pełniąca obowiązki, mimo, że wniosek o jej zatwierdzenie został wysłany jeszcze w październiku ub.r. Nikogo nie zastanawia, dlaczego tak długo to trwa? I dlaczego jeden z członków Rady Nadzorczej banku zagłosował przeciwko udzieleniu absolutorium wiceprezesowi zarządu? Także jak widać, każdy medal ma dwie strony i zanim zaczniesz oceniać innych i zarzucać im ignorancję może najpierw należałoby bardziej zgłębić temat?
Daga tam pracuje jeszcze? :) kiedys kasjerka byla na kosciuszki
UWAGA NA TEN BANK KAŻDĄ WPŁATĘ NA KONTO Z ZAGRANICY PODAJĄ DO URZĘDU SKARBOWEGO JA JUŻ STRACIŁEM W TEN SPOSÓB 7 TYS. ZŁ OMIJAJCIE NIE ZAKŁADAJCIE TAM KONT JEŚLI KTOŚ PRZELEWA Z ZAGRANICY PIENIĄDZE
Kilka lat temu odwiedziłam wszystkie lokalne placówki bankowe , gdyż byłam zainteresowana zaciągnięciem kredytu hipotecznego . W kilku bankach rozmawiałam z konsultantami i otrzymałam wstępne warunki i analizę kredytu . Ostatecznie zdecydowałam się na kredyt w PBS Banku . Wiem ,że w chwili obecnej dzieje się w banku coś niedobrego , ale wówczas obsługa klienta była na bardzo wysokim poziomie i to właśnie ujęło mnie najbardziej . Obsługiwała mnie bardzo miła i przy tym , jak się okazało później , bardzo kompetentna Pani . Zapytałam w jakiej walucie polecałaby mi kredyt ? (wstępnie byłam zdecydowana na CHF ) .Pani się uśmiechnęła i zapytała " a w jakiej walucie są pani dochody"? Odpowiedziałam no w złotówkach , Pani na to : w takiej walucie więc polecam kredyt , chociaż wydaje się on być pozornie droższy . Piszę to , chociaż nie wiem czy obsługująca mnie wówczas pracownica banku jeszcze pracuje ... Jeżeli tak , to raz jeszcze bardzo jej dziękuję . Szkoda tylko , że teraz PBS traci markę i renomę i nie wiadomo dokąd zmierza .
Muszę jeszcze coś uzupełnić . Na podstawie danych z umowy kredytowej , ustaliłam jakie Panie mnie obsługiwały kilka lat temu i wiecie co ? jestem w szoku , bo obydwie już nie pracują w tym banku . Wszystko na to wskazuje ,że były zbyt mądre . Dopytałam tylko czy same odeszły? , otóż nie . Zostały zwolnione one i ówczesny Pan Prezes też . Dowiedziałam się tylko , że w zamian za nich i innych zwolnionych , przyjeżdza teraz " wyselekcjonowany" zespół pracowników z Zarszyna i Beska .
(usunięte przez administratora)
Możesz jaśniej?
ja jeszcze w tym tygodniu zamykam rachunek i mam gdzieś pbs . a przyszłość pbs będzie marna jak będą tak postępować z doświadczonymi pracownikami którzy wkładali wiele pracy i pomysłów w rozwój banku
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bank Nowy BFG S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Bank Nowy BFG S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bank Nowy BFG S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!