BAGAT Sp. z o.o.
4 82 6 1

Opinie o BAGAT Sp. z o.o.

Były pracownik

Firma w której większość zatrudnionych osób to Białorusini stąd pewnie i warunki pracy jak na Białorusi. Przed wejsciem do biura jest kamera, jak sie spoznisz minute to zdjecie z kamery wysylaja ci na maila i na maile twego kierownika. Plany do wyrobienia sa dosyc wysrubowane , jak masz jakies problemy nie bardzo możesz liczyc na pomoc przełozonych. Dopoki wszystko jest ok to pracujesz , jak cos sie zdarzy losowego nie z twojej winy np podczas transportu ładunku to szukaja kozla ofiarnego, zero pomocy z nikad . Czesto zdarza sie praca w nadgodzinach , za które nikt oczywiście nigdy nie płaci. W firmie panuje nienajlepsza atmosfera, byc moze wynika to stad ze jest ona obsadzona rodzina prezesa i panuja tam troche takie feudalne stosunki. Białorusini próbują przenieść atmosfere i warunki pracy jakie panuja na Białorusi do nas do Polski . Generalnie szkoda czasu, nie polecam.

BAGAT Sp. z o.o.
pracodawca
@Były pracownik 02.11.2018 10:50

Dziękujemy za komentarz, z ciekawości sprawdziliśmy strukturę zatrudnienia w firmie - na dziś pracuje 3x więcej Polaków niż Białorusinów :) Średni okres zatrudnienia pracownika w naszej firmie to 3, 29 lata. Jeśli nie brać pod uwagę pracowników nowego działu - okres ten wyniesie ponad 4 lata. Co do spóźnień - skoro praca jest od powiedzmy 8:00 - to chcielibyśmy, aby pracownicy zaczynali pracę od 8:00 - czy to aż tak dziwne? Zdjęcie jest przypomnieniem o tej powinności, a nie karą :) Plany do wyrobienia nie są niskie, ale też i nie są zawyżone. Są to wskazania na oczekiwania pracodawcy w stosunku do pracownika - o czym pracownik zawsze jest informowany. Za brak wyrobienia planu nikt nie karze, a jedynie wstrzymuje to szansę na awans. Problemy w transporcie zdarzają się w każdej firmie, jednak nasi kierownicy zawsze są do dyspozycji. Niezgłoszone problemy nie mają szans na ich rozwiązanie. PS. Ciężko było się spodziewać pozytywnego komentarza od osoby, której nie przeszła okresu próbnego.

Bartek

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Czy trudno jest się dostać tu do pracy

Bagat
@Bartek 20.09.2018 11:05

Aktualnie szukamy spedytorów oraz handlowców z dobrą znajomością języka angielskiego.

Gosia

Pracowałam w Bagacie w latach 2011 - 2013. Widziałam jak z garstki osób firma rozwinęła się do kilkudziesięciu pracowników. Było to zaangażowanie i efekt pracy wszystkich. Osoby wypowiadające się negatywnie, zapewne miały/mają wpływ na swoją opinię (również na swoją karierę). Nie znałam Rosyjskiego - tam się go nauczyłam na tyle, by móc swobodnie się nim posługiwać. Do dziś dziękuję Pani Helence, że we mnie uwierzyła i dała mi możliwość rozwoju zarówno językowego jak i zawodowego. Żałuję, że nie mam czasu nawet na odwiedziny, ale sercem i pamięcią zawsze będę z Bagatem.

JA

«Żeby pracować w tak dobrej firmie trzeba pokazać co się potrafi. Później może być tylko lepiej « Chyba tylko ten krótki ,ale jak treściwy komentarz, obrazuje całą prawdę. Pracuję Bagacie od 5 lat. Nie, nie jestem z zarządu :) Stanowisko, na którym aktualnie pracuję jest moim trzecim stanowiskiem w tej firmie. Mogłam więc poznać wszystko z różnej strony. I wiem, że wszystko zależy od człowieka...jeżeli ktoś chodzi na papierosa co godzinę, siedzi na fb na telefonie (pewnie jeszcze służbowym), codziennie się spóźnia, bo przecież tak ciężko jest wstać na czas i do tego ma jeszcze przerwę 45 min , to ile zostaje czasu w ciągu dnia na solidną pracę? Sorry, dobrego pracownika nikt tu nie zwalania. Jak ktoś nawet sobie nie do końca radzi a widać ,że chce, to dostaje szansę np. w innym dziale. Z asystenta kierownikiem też można zostać (i nie trzeba być Białorusinem). Dobrzy spedytorzy na zarobki nie narzekają, bo wystarczy PRACOWAĆ. A prawda jest taka, że nie każdy na spedytora czy handlowca się też nadaje, ale to już powinno się samemu czuć... Hmm a co do auta Prezesa, to chyba przez kogoś przemawia zwykła zazdrość....Prezesi innych firm jeżdżą zardzewiałymi autami? „Ruska baba z prawnego” nie raz uratowała tyłek i premię pracownikowi, który popełnił błąd. A wiem, że w wielu spedycjach spedytorowi obcinane są premię za obciążenia ze trony przewoźników itp. itd. A przyjaźnić się z nią nikt nikomu nie każe.... Wiadomo,nigdzie nie jest idealnie i zawsze można by było poprawić coś na lepsze, ale to co jest tu wypisywane to w większości bzdury. Radzę spojrzeć w lustro i odpowiedzieć sobie : jakim ja byłem pracownikiem jak pracowałem w Bagacie? Pozdrawiam

...
@JA 28.08.2018 11:02

Dobre sobie ... zamiast podpisac sie "Bagat" tym razem podpisałaś się "Ja" A styl wypowiedzi ten sam.Trochę żałosne.

Ja
@... 28.08.2018 21:24

Ja mogę podpisać się imieniem i nazwiskiem.Ciebie myślę,ze na to nie stać :)

...
@Ja 29.08.2018 06:06

Zatem poprosimy o podpisanie się imieniem i nazwiskiem :)

Basia
@... 29.08.2018 07:45

Dla kogoś, kto podpisuje się "..." powinno wystarczyć ;) Kończę. Pozdrawiam

Marysia ;D
@Basia 29.08.2018 09:31

hahahah no nie rozśmieszaj mnie , Dla kogoś kto podpisuje się Basia ja jestem Marysia ::D:D:D

Piotrek
@Basia 29.08.2018 09:31

No przecież miałaś podpisać się "imieniem i nazwiskiem" ... czekamy! Nie wiem czy w Bagacie pracuje jakas Basia (ale moge podpytac kumpla który tam jeszcze jest) a nawet jesli pracuje to na pewno nie 5 lat i ciekawe czy wie że pani H P tu na forum sie za nia podaje :DDD ciekawe... bardzo ciekawe

Basia
@Piotrek 29.08.2018 16:44

Po namysle,uznalam ze pisanie nazwiska na forum nie jest dobrym pomyslem.Oczywiscie nie dlatego,ze nie istnieje,tylko ze wzgledu na ochrone danych osobowych. Zidentyfikowanie mnie nie jest jednak zadnym problem. Zapraszam,nr tel i adres firmy jest znany. A lepiej to zajmijcie sie juz soba,poszukiwaniem super pracodawcow lub tez rozwojem swojej firma;)

Jarek

Żeby pracować w tak dobrej firmie trzeba pokazać co się potrafi. Później może być tylko lepiej.

Administrator

Co od czasu dodania ostatniej opinii zmieniło się w BAGAT Sp. z o.o., jeśli chodzi o wynagrodzenia?

Maja

Pracujesz w BAGAT? Chętnie dowiemy się jak obecnie wygląda praca w firmie. Na jakie warunki zatrudnienia/benefity mogą liczyć pracownicy?

anonim

(usunięte przez administratora)

radi

Cześć Wam. Z tego co udało mi się dowiedzieć to dawniej ludziom niespecjalnie się tu dobrze pracowało. W tej chwili jest jednak lepiej i dalej szukają ludzi. Co do tych wymagań to nie dziwie się bagatowi @offek ponieważ sam pewnie nie chciałbyś mieć nieuka w pracy

Marek

No i dobrze @bruno że zatrudniają sensownych ludzi, a nie takich wiesz, totalnie znikąd, ja to szanuje i skoro plan trzeba wyrobić to trzeba, w końcu to nei zabawa

bruno

Zatrudniają pracowników a nie obiboków. W dziale kolejowym rządzi Białorusinka, która nie zbyt przychylnie podchodzi do Polaków. W samochodówce tez rządzi Białorusinka, ale ta jest bardzo przychylnie nastawiona do każdego - polecam. W 2 działach jest szansa na zarobienie kasy bo ma się podstawę i premie od wyrobionego planu. Ale trzeba ten plan wyrobić. Nie wyrabiasz - do widzenia. Nikt się tu nie cacka. Dzial finansowy - rządzi żona i matka prezesa. Reszta to fakturzystki wprowadzające FV do tabel. ☺ Szans na awans brak. Dział prawny - ta ruska baba o której pisał ktoś poniżej jest najodpowiedniejszą osobą w tym dziale. Zawsze wszystko na czas - pisma i ważne info. Pewnie jej 2 osoby podwładne to robią ale ona rządzi. Trzeba sie do niej przekonac. Nie jest taka zła. Szansy na awans brak. Nie wiem czy te 2 działy mają premie. Pewnie uznaniowa, bo nie sądzę że od ilości wprowadzonych FV czy wezwań do zaplaty. Kołchoz - raczej nie. Spedytorzy walczą między sobą - kto znajdzie tańsze auto, bo wiadomo ze handlowiec bierze najtańsze żeby mieć większy zysk - szybciej wyrobi plan. Kto nie ma planu ten odpada z gry. To praca dobra dla młodych. Ot taka zabawa.

Mim

@jest spoko, dzięki za twoją opinię, właśnie takie lubię najbardziej, krótko i na temat, ze szczegółami i zwarty tekst, super, nie trzeba szukać po całym forum co i jak, a ja też muszę przyznać, że słyszałem, że wypłaty są zawsze, ale to zawsze na czas, a to się teraz bardzo ceni :) pozdrawiam wszystkich :)

jest spoko

PRAWDA JEST TAKA: - umowa o prace jest od razu od pierwszego dnia - atmosfera jest dobra - firma ma trochę ponad 4 lata i są osoby które są od 4 lat - trzeba pracować żeby mieć spoko kasę ale przynajmniej płacą na czas a nawet przed

karol

dziwna sprawa troche, wydaje mi się, ze jak ktoś pracuje mniej niż 4 lata to nie jest to jakoś dużo @yng. Słyszałem o tej firmie, że podobno chętnie dają umowe o prace co jest w dzisiejszych czasach i tak żadkością. Oczywiście najpierw ma się okres póbny pewnie z 3 mies, a potem dostajesz właściwą umowe.

-

Jeśli nie potrafisz pracować - no to raczej nie z firmą jest coś nie tak. Większość z tych, którzy tu piszą to ludzie którzy nie zostali przyjęci do pracy po okresie próbnym. Później mają pretensje, że w Bagacie nie ma miejsca dla tych, którzy chcą pracować aby pracować lub z niskimi kwalifikacjami. W firmie jest stały profesjonalny zespół, który pracuje ponad 3-4 lata i nikt z nich ani nie narzeka na atmosferę, ani na wynagrodzenia i nie zostawia durnych komentarzy.

.

Nie polecam. To naprawde nie jest dobra firma, szkoda czasu i nerwów przede wszystkim.

ja

Nie tylko wigilia, ale też imprezy jak jest dobrze wyrobiony plan w firmie. Są kursy polskiego dla obcokrajowców i rosyjskiego dla polaków. Nigdzie nie trzeba chodzić, lektor przychodzi do firmy. Ja też polecam.

brak

Nowe zatrudnienia są w każdym miesiącu, firma się rozwija, współfinansuje kursy językowe, imprezy i wyjazdy integracyjne. Ogólnie polecam :)

?

Oj przyjdź, to zobaczysz :) Z tego co wiem, ma być niedługo rekrutacja.

?

Ludzie ok, atmosfera ok, z socjala też coś tam kapnie. Zresztą co tu dużo gadać - jak przyszłam na rozmowę o pracę to było chyba 7 zgłoszeń na dwa miejsca. To raczej też o czymś świadczy.

?

Ja pracuję w tej firmie dopiero od niedawna. Wszyscy są do siebie pozytywnie nastawieni zawsze mogę liczyć na pomoc, wsparcie współpracowników. Nie wiem jak to będzie dalej ale jak narazie jest naprawdę bardzo dobrze.

et

Czy mógłbyś bardziej rozwinąć swoją wypowiedź? Byłabym bardzo wdzięczna.

never

Za żadne pieniądze nie będę już pracować dla tych ludzi, masakra, radzę nie idzcie tam do pracy

zadowolony

Ja tam nie wiem jak placa Bialorusinom - ja na swoja wyplate nie narzekam. Tym ktorzy zasluguja na to swoja praca to placa dobrze, premiujac efekty. Moze wystarczylo chciec pracowac, a nie ogladac sie kto zarabia lepiej i liczyc na to, ze za nic bedzie sie dostawalo gore pieniedzy. To juz nie te czasy.

Zostaw opinię o BAGAT Sp. z o.o. - Białystok

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BAGAT Sp. z o.o.