Opinie o Salon Agata

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Salon Agata

werdon

To znaczy jak jest? Co masz na myśli? Złe stawki? Ja nie narzekam, ale u nas taki naród jest, ze narzeka na wszytskoooo i z niczego nie jest zadowolony, ehhh

elka

Mnie też się wydaję, ze klienci nie moga na nas narzekac, wykonujemy kawał dobrej roboty i grunt ze ludzie nas doceniaja i frima

ada

Fajnie czyatać, za nas ktos docenia, staramy się jak mozemy zeby klient był zadowolony :) Pracuje tu jeszcze ktoś?

ada

Fajnie czyatać, za nas ktos docenia, staramy się jak mozemy zeby klient był zadowolony :) Pracuje tu jeszcze ktoś?

ewa.w

Ja mam bardzo dobre doświadczenie z tym salonem. Mają duży wybór mebli i różnych dodatków. Meble, które tam kupiłam mam już kilka lat i bardzo je sobie chwalę.

iwona

Kochani dzisiaj byłam w salonie Agata meble w Wałbrzychu ,obsługa fantastyczna Panie na parterze udzieliły wszelkiej informacji,były bardzo miłe i profesjonalne (od narożników i sof). Dziękuję i pozdrawiam.

kasia

ja nie miałam takich sytuacji. Zawsze jak jestem w jakimkolwiek sklepie to ludzie się do mnie uśmiechają i sa mili. Moim zdaniem wiele też zależy od naszego nastawienia do drugiego człowieka.

lulu

w pracy trzeba być profesjonalistą i skupić sie na pracy, ale fakt,przyznam szczerze, że też kilka razy mi się zdażyło pęknąć i wyładować swoje emocje na kliencie dlatego rozumiem co to zanczy praca z klientem.

pork

ano zal w tym co mowisz,chcesz to dam Ci te pieniadze i zobaczysz slodka prawde a zal bedzie w Twojej osobie i poznasz jak to fajnie sie posmiac,powodzenia zyczew dalszych pogladach

mysia

Wiecie co, jak następnym razem pojedziecie po firmie to się poorientujcie w temacie, a nie tylko hejty i hejty a zero w tym prawdy. To tak samo jak pisać, że AM sami robią meble hahaha żal.

mycka

Bo przez wiele lat pracowałam w Agacie i się orientuję. Wiem, że firma sama nie zatrudnia, tylko robi to przez zewnętrzną firmę. Tak samo sami nie sprzątają salonów tylko robi to firma sprzątająca. TAK JEST WSZĘDZIE!

anonim

(usunięte przez administratora)

Sebek

A skąd to wiesz?

mycka

Wy żartujecie chyba? Przecież to nie robi Agata tylko firma zewnętrzna to do niej miejcie pretensje. Pewnie zabiera mega prowizję i stąd takie śmieszne stawki macie.

pork
@mycka 09.12.2014 20:05

A kto ustala stawke z firma to raz a dwa firma twierdzi ze takie stawki ustalaja,maslo maslane:-) Zreszta poczytaj sobie na forum Walbrzych kto na kim zarabia i sobie zobaczysz jaka jest rzeczywistosc

greg
@mycka 09.12.2014 20:05

Nie. Stawiki są śmieszne bo pracujesz w Polsce. A tutaj jest jak jest.

pork

Kiedy w końcu doczekamy sie normalnych zapłat za gazetki,napychac w skrzynki ludziom i to za 1 gr! to jest paranoja,przeciez chodzi tez o ich klientów ktorzy maja przyjsc do sklepu kupowac,jak wymagac cos za 1 gr?!

Zojka

Pork a pracowałeś u nich, że znasz stawki?

pork
@Zojka 24.11.2014 11:54

jasne,nawet dziś napychają z mojej ekipy

pork
@Zojka 24.11.2014 11:54

Zojka,ale mało tego sa np naraz 3 wrzuty,a odmowic nie mozesz,a koszty z autem i oplacic chociaz jednego czlowieka?

pork

zarowno w sklepie zarabiaja slabo,tak samo i za gazetki powinni dostac,bo 1grosz to pod kosciolem mozna zarobic nie robiac nic.

ARO
@pork 17.11.2014 10:22

1 gr!?!Masakra a meble u nich kosztują krocie i nie stać ich?

anonim

(usunięte przez administratora)

kasiaka

hmmm... wiecie każdy może mieć zły dzień, wiem, bo ja zazwyczaj mam dobry nastrój, ale dwa razy może trzy też mi się zdażyło nie być w sosie i pokazałam to na zewnątrz. Szanujmy sie wzajemnie i bądzmy bardziej wyrozumiali to wszystko będzie prostrze :)

Klientka

Do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z taką firmą!Kobieta przy telefonie jest totalną idiotką, nie potrafi się obejść z klientem, uważa go za gorszego od siebie. Firma zwleka z jakimkolwiek działaniem w sprawie reklamacji!!!!!! Każą czekać, czekać, czekać, po czym zamiatają sprawę pod dywan!!!!! Tapicerka była szyta przez jakąś pijaną załogę! Totalna fuszerka!! NIE polecam!

tedy

Witam pracowałem tam prawie od początku sam się zwolniłem to prawda zero socjalu zarobki 1300 do 1640 zapomnij o awansie mimo komputerów wszystko ręcznie na papieże latwo o pomyłki na mag zimno wszystko ręcznie robisz bo inaczej się nie da brak warunków a auta załadowane po dach np stolar małe auto a potrafi mieć prawie 5 ton mebli W LECIE NAWET BANIAKA Z WODĄ NIE MA BO POCO STRASZNA ROTACJA

bp

pytasz o kasę JEST TAKI ŻART NA SALONIE jaka jest różnica między balkonem a pracownikiem agata meble ashton ODP.BALKON BEZ TRUDU UTRZYMA 3 OSOBOWĄ RODZINĘ ...i to prawda zero bonów same wymagania wczasów o urlopy trzeba walczyć zero lub 5 no 10 proc premi z 30 obiecanych tabelki wymagania itd NIE POLECAM TAM PRACY ŚREDNIO RAZ W MIESIĄCU KTOŚ SIĘ ZWALNIA

prezes230
@OOO 10.12.2013 21:39

przyjmij się do prywaciarza na umowę-zlecenie to na pewno będziesz miał pełen socjal i paczki i co tylko będziesz chciał masz pewnie jeszcze mleko pod nosem a już wypowiadasz się o warunkach pracy o których nie masz zielonego pojęcia jeżeli przepracujesz 30-pare lat w różnych firmach państwowych i prywatnych tak jak ja to wtedy możemy podyskutować na temat socjalu.

aro
@prezes230 19.04.2014 17:04

no i wlasnie przez takich jest jak jest szkoda gadac

loki

W WAŁBRZYCHU NIE MA AGATA MEBLE TYKO JAKIŚ ASZTON ZERKNIJ MA FV w promocjach piszą nie dotyczy wałbrzycha itd w tv to jakaś podróba

anonim

(usunięte przez administratora)

booos

odnośnie jednej oburzonej klijętki kilka postów wcześniej która nie mogła zrobić zakupów o 20 trzydzieści dodam że sklep czynny do 20 tej ale coś się poprzestawiało na str

boosss

skoro tyrasz w handlu to co robiłasw sklepie otwartym do 20 o 20;15 co nie szanujesz innych a chcesz żeby ciebie szanowali A TY O KTÓREJ WYSZŁAŚ Z PRACY ZA 15 TRZECIA A A TYRASZ DO TRZECIEJ TJ PIĘTNASTEJ

Pracownik

Witam. Nie polecam pracy w tej firmie.Pracowałem tam na magazynie zarobki 1400 zl mydlą oczy premia 30 procent której nigdy nie ma!!!! Jesteś odpowiedzialny za wszystko od malowania scian po jezdzenie na galerie z meblami oraz sprzatanie po innych,dodam ze w tygodniu przychodzi po 30 ton mebli i trzeba je recznie rozładowac.W zimie praca w minusowych temparaturach zero posiłków regeneracyjnych.Kierownik magazynu marionetka w rekach pani dyrektor nie ma nic do powiedzenia.Zerowy socjal bony na swieta paczki dla dzieci wczasy pod grusza nie istnieja!! Sprzedawcy zarabiaja po 1200 zł

Allameris

Zamówiłam poprzez mamę ( jako iż ja niepełnoletnia) biurko do swojego pokoju. Wszystko ładnie, zaliczka ( dużo większa, niestety, niż powinna być) wpłacona. 4 tygodnie, są wakacje... trudno, poczekamy. Termin minął 7 sierpnia tego roku. Biurka niema. Dzwoniłam 9, biurko miało być w poniedziałek (12). Dalej niema, dzwonię - będzie w piątek. Dzisiaj to samo... ta sama gadka. W poniedziałek, bądź w środę ( nowy dzień tygodnia, nie wiem, czy mam się cieszyć czy płakać) Ani zaliczki, ani niczego. Nie polecam.... Ciekawi mnie jednak opcja w umowie o tych 90 dniach od PLANOWANEJ daty dojścia towaru. Mam czekać 4 miesiące na biurko? Dla mnie to są żarty. To jest śmieszne... kierownik nie chciał rozmawiać. Piękne podejście do klienta ;]

betka

Najgorsza firma ze wszystkich. Totalny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za bylejakie pieniadze. Kierownictwo zero kompetencji i wiedzy. Kasa z miesiaca na miesiac mniejsza. Parcie na wyniki w totalnie biednym miescie.... zero motywacji ze strony kierownictwa. Kierowniczka jedna to tylko facebookiem bawi sie w pracy ..... zenada

Agata

Kurcze, jakim sukcesem?? Mebla nie ma. Kłopoty i rozczarowanie w konsekwencji oddane pieniądze to żaden sukces. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie....wszystkim odradzam. ja zrobiłam zakupy na ponad 4000 zł. Potraktowali mnie gorzej niż źle. Zastanawiam się tylko skąd te reklamy w tv?? Dobre meble renomowanych firm nie muszą reklamować się w taki sposób. Swoją drogą.. nawet gdyby dopłacali do każdego 1000zł po 200zł nie chciałabym mieć z nimi nic wspólnego. Pozdrawiam wszystkich rozczarowanych.

anna

narożnik zabrany (pozdrowienia dla sympatycznego kierowcy), kasa oddana- ukłony dla miłej Pani z działu reklamacji (tej w ciemnych włosach). Szkoda, że po tylu perypetiach, ale jednak sprawa zakończona sukcesem. Pozdrawiam.

darek

To nie dział reklamacji tylko wizja Inspekcji Handlowej ich wystarszyła. Oni dobrowolnie nie uznają reklamacji.

anna

muszę zwrócić honor salonowi. Po paru perypetiach i zasięganiu rady w Inspekcji Handlowej w Wałbrzychu w końcu uznano moją reklamację. Narożnik mają zabrać w diabły, a pieniądze zwrócić. Dział reklamacji spisał się na medal.

anna

do demon- strasznie dow [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ny z ciebie prymitywny, mało znaczący facecik. Kurcze, widzę,ze załoga salonu Agata Meble w Wałbrzychu nadal ma w swoich szeregach amatorów-naturszczyków. Szkoda.

demon

a ile pani wazy? Jak ponad 100 kg to nawet łoze z tytanu bedze kwiczec...proponuje spac na glebie...

anna

producent narożnika odrzucił reklamację z tyt. gwarancji nie pofatygowawszy się go zobaczyć- ma skrzypieć i koniec kropka! A poza tym ten narożnik służy tylko do OKAZJONALNEGO spania, o czym nie zostałam podczas zakupu poinformowana. Po telefonie do salonu okazało się,że podczas szkolenia organizowanego przez producenta narożnika uczą tych biednych sprzedawców,że ich meble służą do codziennego spania. Obłęd. W Inspekcji Handlowej uprzejma Pani doradziła mi, żeby złożyć drugą reklamację, ale już do salonu jako sprzedawcy z powodu niezgodności towaru z umową. Zadziałali błyskawicznie. W ciągu kilku dni pojawił się u mnie Pan w celu obejrzenia i sprawdzenia narożnika. Teraz czekam na odpowiedź.

darek

Jeśli chodzi o reklamacje to babsko(usunięte przez administratora) to skandal na tym stanowisku. Brak kompetencji i kompletny brak szacunku do petenta. Jak byłem ostatnio reklamacją narożnika to ta BRZYDULA obiecała że zadzwoni za kilka dni z informacją a mija już drugi tydzień i cisza. Rozumiem bieda w Salonie że aż na telefon brakuje hehehehehe. Pozdrawiam Brzydulę

killer

fv zawsze przywożą to po 1 po drugie kredyty i dts to firma zewnętrzna po 3 zaliczkę w pewnym sęsie oddali wkł.ja do kredytu czyli masz mniej do spłacenia po 4 sklep jest czynny do 20 tej szanuj czyjś czas pracy jak swój a jak pani z kasy i innych działów spier [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ..autobus ostatni to jak miały do domu się dostać wSZĘDZIE JEST NAPISANE DO KTÓREJ JEST OTWARTE NIE

boss

przecież to nie ich wina że przelewy długo idą nie

anna

To było zbyt piekne, by mogło być prawdziwe. Dzisiaj otrzymałam odrzucenie reklamacji przez producenta narożnika- firmę APIS z Głuchołaz. Mało mnie szlag nie trafił! Producent twierdzi, że narożnik ma skrzypieć! \\\"Ze względu na rozwiązania konstrukcyjne (funkcja spania) oraz wypełnienie- sprężyny bonell, podczas użytkowania mogą być słyszalne odgłosy pracujących sprężyn.... co nie stanowi wady...\\\". No, jaja sobie robią! Niech sobie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wsadzą ten narożnik i sami słuchają jego skrzypienia. Jutro wybieram się do Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta i choćbym miała iść z tym do sądu, to sprawy tak nie zostawię. Gwarancja obejmuje 24 m-ce i nie ma w niej słowa o skrzypiących sprężynach. To nie jest delikatne skrzypienie, tylko odgłosy, które umarłego postawią na nogi. Same niecenzuralne słowa cisną mi się na usta. Jakbym wiedziała, co mnie czeka po zakupie mebli, to wolałabym spać na materacu, a nie narożniku za 2500, który nie nadaje się nawet na rozpałke do pieca!

pomocna dłoń

Witam wszystkich. Jeśli ktoś będzie miał problemy z terminem oczekiwania na meble Agata niech pisze na tfau@wp.pl pomogę wam walczyć z tym Gigantem który tylko czeka na podpisanie umowy i wpłacenie zaliczki a później to już wolna amerykanka. Piszcie na tfau@wp.pl i pomogę. ZA DŁUGO CZEKACIE

pomocna dłoń

Dodam, że wpłacając zaliczkę w przypadku niewywiązania się z terminu przez Agata Meble możecie dostać od Nich podwójna zaliczkę jako karę. Nie bójcie się walczyć o swoje. Albo niech w podwójnej wysokości zaliczki dają upust na mable. Klient jest najważniejszy, ale do momentu kupienia mebelków. Jeśli coraz więcej ludzi zacznie dochodzić swoich praw to może zaczną lepiej traktować. Ale napewno stracą trochę kaski i kierownictwo będzie się tłumaczyć nieżle przed Ćwikami

pomocna dłoń

Witam wszystkich. Jeśli ktoś będzie miał problemy z terminem oczekiwania na meble Agata niech pisze na tfau@wp.pl pomogę wam walczyć z tym Gigantem który tylko czeka na podpisanie umowy i wpłacenie zaliczki a później to już wolna amerykanka. Piszcie na tfau@wp.pl i pomogę.

anna

No i byłam w sobotę w salonie. Nie wiem, czy kierownictwo się zmieniło, czy zaczęli szkolić wreszcie personel, ale jestem (jak na razie) bardzo miło zaskoczona.Ochroniarz przy wejściu- uśmiechnięty, Pani na górze w punkcie obsługi klienta- życzliwa i uśmiechnięta, Pani w dziale reklamacji również- szybko załatwiliśmy formalności i - hura! hura! - Pani (ale nie ta sama, co przy pierwszej wizycie) przy kasie rozpromieniona grzecznie i uprzejmie odpowiedziała nam "do widzenia". Aż mi szczena opadła! Teraz- po złożeniu reklamacji- czekam na rozwój wydarzeń, o czym nie omieszkam na bieżąco informować. Pozdrawiam.

anna

To znowu ja-ta, która zaczęła ten wątek. Witam bardzo serdecznie. W sobotę wybieram się-niestety-znowu do Agata Meble w Wałbrzy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] . Tym razem z reklamacją. Narożnik, kosztujący 2500 zł. okazał się bublem do potęgi entej. Skrzypi niemiłosiernie, co wyklucza spanie na nim. Badziewie i tyle. Później opiszę Wam, jak wyglądała moja wizyta u nich. Choć nie mam dobrych przeczuć. Pozdrawiam.

elena

Szanowna Pani Anno, też pracuję w jednej z dużych sieci na kasie. Człowiek na poziomie szanuje swój czas i czas innych, jeśli sklep czynny jest do 20 to do tej godziny powinny odbywać się zakupy. Ci ludzie też mają domy, rodziny. Zapewne Pani nie chciałaby zostawać po godzinach w pracy. W dzisiejszych czasach sklepy czynne są conajmniej po 10 godzin dziennie 7 dni w tygodniu, tak trudno wyrobić się z czasem?? Inna rzecz to kultura, zapewne ta Pani już nie pracuje.. ale Pani słownictwo i plątanina wypowiedzi też pozostawiają wiele do życzenia..

anna

droga kamilo, otóż nawet nie wiesz, w jak wielkim błędzie jesteś. Od 5 lat pracuję w dużej sieci handlowej, więc wiem co piszę i czego w dzisiejszych czasach należy oczekiwać od pracowników. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej- choć wątpliwej- karierze zawodowej ;)

kamila

ja myślę ze Pani jest osobą bezrobotną bez prawa do zasiłku i szuka Pani dziury w całym i zazdrości o osóby , które są zatrudnione w formie UMOWA O PRACĘ wypisuje Pani takie komentarze, może chciałaby Pani etacik na kasie? dobra idź strugaj kartofle Anna!!! buziaki w łapki spracowanej gospodyni!! ciau misiaczku

Zostaw opinię o Salon Agata - Wałbrzych

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Salon Agata