opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

ChM sp. z o. o.

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.5/5

Na podstawie 480 ocen
Opinie(1013)
Dodaj opinię

Opinie(1013)

Dodaj opinię
Logo
  • Co robimy?
  • .
  • Dlaczego warto?
  • .
  • Świadczenia
  • .
  • Często zadawane pytania
  • .
  • Aktualna rekrutacja
  • .
  • Facebook
  • .
  • Kontakt i dojazd

Co robimy?

Dlaczego warto?

Świadczenia

Często zadawane pytania

Aktualna rekrutacja

Facebook

Kontakt i dojazd

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Białystok
  • Łomża
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Juchnowiec Kościelny
  • Juchnowiec Górny
  • Ogrodniczki
  • Rumejki
  • Juchnowiec Dolny
  • Janowicze
  • Lewickie
  • Lubejki
  • Szerenosy
  • Hermanówka
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Juchnowiec Kościelny
  4. /
  5. Opinie o ChM sp. z o. o.

Opinie

Opinie o ChM sp. z o. o. Juchnowiec Kościelny

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 5
    • 6
    • 7
    • …
    • 11

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o ChM sp. z o. o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Marko

    08.03.2021 05:29

    Były pracownik

    narobiło się dużo kierowników a ludzie pracownicy muszą pracować na tych kierowników jest wiele stanowisk które są niepotrzebne dużo firma by zyskała gdyby kilka stanowisk niepotrzebny zlikwidowała ludzie co poniektórzy kierownicy biorą za darmo pieniądze trzymają takich dziadków na etatach
    ReviewUserIcon
    Nowy

    04.03.2021 15:20

    Kandydat

    Firma ChM poszukuje pracownika na stanowisko Konsultant naukowy. Opis wymagań i stanowiska jest bardzo enigmatyczny. Czy ktoś mógłby coś napisać o tym stanowisku, atmosferze i zarobkach?
    ReviewUserIcon
    ABC

    04.03.2021 16:33

    Pracownik

    Atmosfera taka sama jak w całej firmie (patrz poprzednie posty), a zarobków powyżej płacy minimalnej raczej bym się nie spodziewał.
    ReviewUserIcon
    Gołąbek

    19.02.2021 09:23

    Pracownik

    Chłopaki, Dzięcioł i zaganiacz to to samo?
    ReviewUserIcon
    Anty gołąbek

    03.03.2021 13:59

    Pracownik

    nie wiem, ale gołąbek i pozer który udaje że coś potrafi to na pewno to samo
    ReviewUserIcon
    Zaskoczony

    12.02.2021 13:40

    Kandydat

    Byłem w tej firmie na rozmowie rekrutacyjnej. Nie chodzę często na takie spotkania, ale zazwyczaj każdy potencjalny pracodawca dla możliwe, swojego przyszłego pracownika, stara się firmę pokazać w samych superlatywach. Tu natomiast już samo zaproszenie na rozmowę było żenujące. Firma reklamująca się jako lider branży, piękna, nowoczesna, okazuje się zgniła od środka, a takie wnioski po samej rozmowie rekrutacyjnej, a co dopiero by się okazało po rozpoczęciu współpracy. Mają gdzieś czy masz 5, 10 czy 20 lat doświadczenia w branży, zaproponują Ci minimalną na start, a później 200 PLN więcej i ciesz się i pracuj ku chwale CHM. Firma szuka, wręcz niewolnika, który grzecznie będzie wykonywał co mu każą i broń Boże nie wyrażał swojego zdania. Ważne żebyś umiał czytać, pisać i liczyć, może być nawet na palcach. W ogłoszeniu nakłamane, kierownik reprezentujący firmę na rozmowie na poziomie podłogi, albo wręcz już poza skalą. Kompletny brak profesjonalizmu. Szczerze nie polecam składać tutaj CV. Zaskoczony jestem jak szybko można zmienić zdanie o firmie, nawet w niej nie pracując.
    ReviewUserIcon
    #Obiektywnie

    13.02.2021 12:43

    Pracownik

    Na jakie stanowisko lub do jakiego działu kolega startował ?
    ReviewUserIcon
    kandydat

    14.02.2021 19:22

    Kandydat

    Na kierownika działu handlowego
    ReviewUserIcon
    kmi

    09.02.2021 12:47

    Pracownik

    Stosunek do człowieka w firmie zagubił się gdzies na przełomie XIX -XX wieku. Od 21 lat mamy wiek XXI a nasza firma wciąż żyje starymi czasami. Oczywiście nie piszę tu o rozwoju firmy, który świeci przecież przykładem, coraz to nowsze technologie, świetnie oby tak dalej..jednak zarządzający zapomnieli o głównym czynniku produkcji kapitale ludzkim, który to uznawany jest przeciez za istotny element. Stosunki międzyludzkie są bardzo ważne, a kierownicy itp zapomnieli o czyms takim co nazywa się zaufanie.Skoro nie ma zaufania, to należy ludzi pilnować- moge śmiało użyć określenia prześladować. I nie jest to jakis mój głupi wymysł, tylko realne zdarzenie, które wciąż ma miejsce..na każdym dziale. Dobra, system działa za pomoca kija i marchewki w tej chwili, czy tak nie jest? Jest, i oszustem będzie ten kto zaprzeczy. Jeżeli pracownicy mieliby możliwośc rozwoju w firmie, nie tylko dlatego że posiada sie tzw: plecy w firmie, bądź jest sie ulubieńcem, pracowaliby bardziej wydajnie, dlaczego tego nie rozumiecie? Przeciez każdy z nas ma pomysły na ulepszenie jakiegos etapu, ale nikt wam nie mówi, bo pomysły są skradane przez przełożonych- i poźniej wychodzi na to, że to nie pracownik wpadł na wspaniały pomysł a jego przełożony..nie ma tak? zamiast pilnowac lepiej wspomagać zwykłego pracownika..a nie podcinać mu skrzydła. Jeżeli pracownik chce sie rozwijać w firmie, może chce zmienic dział- różne śa potrzeby pracownika, to nie utrudniajcie mu tego. Chcecie więcej zwolnień pracowników?
    ReviewUserIcon
    robol

    26.01.2021 09:38

    Pracownik

    dzisiaj brak prądu czyli przestój nie zawiniony przez pracowników. Pracownicy gotowi do pracy pod bramą o 6 rano czekają na informacje. Myślicie że pracodawca zgodnie z prawem wypłaci przestojowe? A może jak zwykle karzą pracownikom wypisać urlop\urlop bezpłatny,opornym grożąc nieusprawiedliwianą nieobecnością i zwolnieniem w myśl motta CHMu - 'nie podoba się to (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    robol

    28.01.2021 15:58

    Pracownik

    wyjaśniam: przyjechałem na 5:45 do pracy,widząc że nie ma prądu czekałem na informacje. o 6 zjawił się kierownik i po wykonaniu połączeń telefonicznych oznajmił oczekującym że prądu nie będzie na pewno co najmniej do 8 i mamy wracać do domów i czekać na telefon. A teraz każą ten dzień odpracowywać w sobotę albo wypisać urlop. jeszcze jakieś niejasności?
    ReviewUserIcon
    innyrobol

    28.01.2021 21:41

    Pracownik

    druga sprawa że przecież nikt telefonu na teren zakładu nie wniósł, bo nikogo na teren nie wpuszczono :) więc ludzie mieli telefony bo nawet ich w skrytkach nie mogli schować. trudne do zrozumienia niektórym ale liczę że wyjaśnia sprawę
    ReviewUserIcon
    .().

    01.12.2020 21:02

    Kandydat

    Jakiś czas temu byłem tam na rozmowie o pracę. Stawka jaka została zaproponowana była wręcz żenująca :-). Wstyd przed rodziną przyznać się. Oczywiście nie skorzystałem z tej cudownej oferty. W innej firmie otrzymałem sporo więcej przy mniejszych wymaganiach. Firma najwidoczniej ma kandydatów za śmieci :-)
    ReviewUserIcon
    The best

    11.01.2021 14:15

    Pracownik

    Niestety ale ta firma nie ma nic ciekawego do zaoferowania nowym pracownikom. Stawki oferowane na dzień dobry, są na żenująco niskim poziomie, bez względu na kwalifikacje. Nie warto tam składać CV.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    27.01.2021 12:56

    Pracownik

    głupiś mówiąc, że nie ma nic do zaoferowania, może z Twoim zaangażowaniem to Ty nic nie masz do zaoferowania firmie ? ha ...
    ReviewUserIcon
    Student

    08.12.2020 20:01

    Kandydat

    Czy ktoś może wypowiedzieć sie na temat stawki, atmosfery i zakresu obowiązków w laboratorium mikrobiologicznym?? Zastanawiam sie nad wysłaniem CV, jednak te komentarze odrzucają...
    ReviewUserIcon
    Student

    11.12.2020 11:14

    Kandydat

    Nie było to jedyne pytanie, ale widząc sposób odpowiedzi już wszystko wiadomo :) atmosfera pracy jest bardzo ważna, a w tej firmie chyba nie ma czego szukać nawet jesli wynegocjujesz sobie "miliony".
    ReviewUserIcon
    bakcyl

    27.01.2021 11:14

    Pracownik

    akurat atmosfera w laboratorium bardzo spoko, ale nie licz na częste podwyżki, jedynie na przedłużeniach umowy, czyli w ciągu pierwszych 5 lat może ze dwie podwyżki ..
    ReviewUserIcon
    wnuczek

    11.01.2021 21:04

    Pracownik

    Chm planuje szczepienia podszywając się pod służbę zdrowia. Rozumie ze sa w firmie osoby majace bezposredni kontakt ze szpitalami ale taki jak ja pracownik produkcji... Jest to grube naciąganie ustawy. Podobnie jak wiosna wyciąganie kasy za niby brak sprzedazy. Ciekawe co na TVN. Ja swoja szczepionke oddaje dziadka... A wy szczepicie sie... Chcecie trafic na piersze strony z watpliwym prezesem
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.01.2021 10:44

    Pracownik

    Zgadza się, wiosną ładnie nas wydymali. Swoje sprzedali ale by nam wyrównać straty to już nie ma co się łudzić. Ważne że swoje kieszenie napchali!
    ReviewUserIcon
    Xyz

    12.01.2021 22:40

    Pracownik

    Z jednej strony po aferze z "gwiazdami" Cię rozumiem i Twoje obawy, z drugiej wychodzi trochę Twoja nieświadomość dotycząca asortymentu, którą (skoro stwierdziłeś pracownik produkcji) produkujesz. Nie wiem jak wygląda cała procedura przydzielania grup do szczepień ale na bank nie jest to prowadzone pokrętnie, dziwnymi kanałami, po znajomości bo w takim wypadku firma strzeliłaby wizerunkowego samobója. A pamiętaj samobój w środowisku medycznym gdzie de facto te wyroby się sprzedaje...wystarczy pomyśleć. Do grupy najwcześniejszej należą medycy, szpitale etc. ale również sprzedawcy sprzętu medycznego. I teraz jako firma zajmująca się m.in. szeroko pojętą traumatologią, mikrosystemami etc. czyli wyrobami z zakresu stosowania po wypadkach komunikacyjnych, zaopatrzeń nowotworowych i tym podobnych, które niejednokrotnie ratują ludzi od ciężkiego kalectwa zastanów się czy jednak taką firmą nie jesteśmy. Tak samo można przeczytać że w takich placówkach ale i w szpitalach, aptekach szczepiony jest cały, chętny, personel. Bez względu na charakter wykonywanej pracy. Więc trochę wiary w to, do czego sam dokładasz cegiełkę.
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.01.2021 18:08

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nbg

    09.01.2021 07:37

    Pracownik

    Czytając takie opinie to muszę stwierdzić że tam jest WSTYD pracować wogole , pierwszy raz spotykam się z taką opinią na temat firmy wszędzie są kryzysy wszędzie są plotki ale żeby aż tak hahaha
    ReviewUserIcon
    loi

    11.01.2021 11:24

    Pracownik

    praca jak praca, nie ma co, dobrze ze jest. jest wiele osob, ktore wstrzymaly sie z wypowiedzeniem jak np ja. patrzac realnie na atmosfere swiatowa nie idzie ku dobremu, wiec leppiej nie rezygnowac z tej pracy wpadajac w gorsza, bo moze tak byc. wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma. chciałam tez zauwazyc, ze osobiscie nie lubie chamstwa ani uwazania kogos za gorszego, to jest hanba dla chmu. z zalem i ze smutkiem stwierdzic musze, ze to jest bardzo popularne. wszedzie sa lepsi, gorsi, ok.. ale skoro kogos nie lubisz to zachowaj to dla siebie a nie nastawiasz wspolpracownikow przeciwko. to jest zenujace i straszne, nie dziwne ze swiat spotyka to co spotyka, wirus, upadek gospodaarki i etc. nawiazujac do traktowania pracownikow- karma wraca, wczesniej czy pozniej. patrz bys sam nie byl traktowany jak smiec
    ReviewUserIcon
    olo

    31.12.2020 16:41

    Pracownik

    Ciekawa firma , jest dział rozwoju ,dział technologiczny i dział sprzedaży .Kurde ewenement w skali światowej nie ma produkcji a magazyn pełen wyrobów. Jak oni to robią???? Chyba cud ... :D
    ReviewUserIcon
    Ja

    04.01.2021 08:44

    Pracownik

    I podobno jest tylu chętnych do pracy przecież ,beka . A co do czego ciężko tak naprawdę kogoś im znaleźć na stanowisko. tylko się cieszyć mogą Ci co już odeszli. Wszystko jest lepsze od tej firmy ,ludzie nawet między sobą się dogadać nie umieją.
    ReviewUserIcon
    Mee

    11.01.2021 04:43

    Pracownik

    Może znów cala produkcja złoży wnioski na urlop z dnia na dzień i wtedy wspaniały dział sprzedaży miałby pole do popisu na dole :)
    ReviewUserIcon
    Hss

    16.12.2020 17:08

    Pracownik

    Witam. Ktoś wie czy za wyjście do toalety też będą zabieranie punkty za dyspozycyjność? Planowane są łańcuchy przy maszynach by za wcześnie nie odejść od maszyny? Zaraz będziemy dopłacać by móc pracować, a może już doplacamy? :)
    ReviewUserIcon
    Xyz chm

    15.12.2020 00:19

    Pracownik

    Witam wszystkich zainteresowanych praca w CHM jak rowniez pracownikow. Powiem tak gorszego bajzlu nie widzialem/widzialam to co wyprawia sie w firmie przez osttnie miesiace to juz porazka zarzadu kierownikow i mistrzow. Traktowanie pracownika jak scierwo jakby byl nikim nie potrzebny i za kare to jest conajmniej nie namiejscu jak jestescie tacy madrzy to niech kkur... Ktorys madry stanie na maszynach frezarkach tokarkach czy automatach i zesra sie pod siebie bo tylko tyle bedzie potrafil pojdzie na kontrole czy pakownie i (usunięte przez administratora) niech te z majtek pakuje i za prestiz sprzedaje i to jest opinia i prawda o tych osobach zwykle klamstwo i obluda plynie z ich ust w nic nie mozna wierzyc i sluchac ich pierdolenia o tym jaka kosmiczna technologia jest w firmie i cudne warunki tylko cymbaly zapomnialy ze ta technologie produkuja wymyslaja i sprzedaja ludzie a nie oni bo ich ludzmi nazwac nie bardzo tylko chamstwem klamstwem i tyle bo mozna by pisac i pisac i mysle ze ksiazka by z tego absurdu wyszla calkiem pokazna w strony bo w tresci by byla cala (usunięte przez administratora) prawda o Chm-ie...
    ReviewUserIcon
    klucznik

    12.12.2020 12:53

    Były pracownik

    Firma , śmiechu warta. Zlewanie pracowników na każdym kroku , traktowanie jak zło konieczne. Kadra dyrektorsko\kierownicza spęd z akalic :] (mierny ale wierny) porażka. biorą przykład wiadomo od kogo :D . Zarobki marne , premie słabe, trafi się choroba premia papa Nie traćcie czasu , jest wiele ciekawszych firm w okolicy.
    ReviewUserIcon
    L4

    12.12.2020 21:51

    Były pracownik

    Bo przecież każdy choruje dla przyjemności nie wiesz tego? Dzięki Twojemu zwolnieniu pracodawca może więcej wydać na siebie na swoje zachcianki a Ty biczuj się że zachorowałeś i ciesz się że w ogóle Tobie zapłacą ;)
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.09.2020 23:05

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    99

    08.10.2020 12:49

    Pracownik

    stażem starszy
    ReviewUserIcon
    Ftyhj

    15.11.2020 12:05

    Pracownik

    Kier. P. to dobra partia dla kobiet z firmy,ciężko mu się pewnie oprzeć, nie oszukujmy sie... wolny , przystojny, wysoki,budowa ciała jak u kulturysty,to i silny pewnie,każda by chciała żeby ją na rękach nosił...,kulturalny,elokwentny, wykształcony, zawsze naperfumowany ,miły ,uprzejmy,uśmiechnięty, z dobrym stanowiskiem w firmie,lubiany i szanowany przez innych pracowników ... wzór i ideał do naśladowania dla innych Panów,Więc nie ma co się dziwić że dziewczyny piszczą na jego widok i zabiegają o Kierownika względy;)
    ReviewUserIcon
    "Brązowy Nos"

    31.10.2020 10:08

    Pracownik

    "Jestem Brązowy Nos. Pracuje w firmie dużo lat, więc coś mi się w końcu należy! Jak w całości otworzą nowy budynek, to z pewnością otrzymam dobrze platne stanowisko. Bo kto jak nie ja?! Od lat stwarzam pozory bardzo inteligentnego pracownika. Często jednak robię bardzo proste rzeczy i na nich się nawet wykladam. Ale wiem jak to zatuszować i porażkę obrócić w sukces. Nie czuję wstydu, gdy obrabiam tyłek współpracownikom, wtedy przecież ja jestem jasną gwiazdą. Z resztą takie działania są mile widziane. Za kilka miesięcy będę kimś. Muszę być! Wtedy to dopiero pokaże. Bo najważniejsze są pieniądze. Uwielbiam je liczyć i kolekcjonować! Wreszcie matka z ojcem będą ze mnie dumni."
    ReviewUserIcon
    Stiv

    31.10.2020 16:05

    Kandydat

    Może piszesz o pracowniku Kj,?
    ReviewUserIcon
    Jędruś

    25.10.2020 20:31

    Pracownik

    neutral - Firma ma się bardzo dobrze i ma świetlaną przyszłość. Od jutra pracownicy dostają trochę wolnego - zmniejszony wymiar pracy. Ponownie wstrzymany zostanie eksport i ograniczona sprzedaż, aby wykazać straty i wyrwać trochę grosza od Jarka dla nowego dyrektora handlowego. Niebawem zatrudnimy managera (z super opinią w Lubelskich Portach Lotniczych) na dyrektora handlowego który dokończy to co ja zacząłem. Miał rok czasu na stanowisku Specjalisty do kontaktów z kluczowymi klientami co zaowocowało wieloma kontraktami i przyniosło firmie bardzo duży prestiż i jeszcze większy niesmak...
    ReviewUserIcon
    neutral

    11.10.2020 01:47

    Były pracownik

    To ta firma jeszcze istnieje, w której pozerzy i/lub aktorzy mają lepsze stanowiska niż osoby które czają bazę? Porażka.
    ReviewUserIcon
    99

    07.10.2020 13:24

    Pracownik

    Najgorszy kierownik to nie taki, który Ci zwróci uwagę, najgorszy to taki-, który zwróci Ci uwagę, siedzi na kamerach : 21:58- do 22, zabierze Ci premię,bo kierownik tak chce, bo ma taki humor i dodatkowo strzeli Ci sweet focie. Może nośmy komórki ze sobą, włączmy nagrywanie-będzie dowód, włąćzę dyktafon..a może już ktoś to dawno temu zrobił i czeka na specjalna okazję?
    ReviewUserIcon
    Jas

    07.10.2020 21:33

    Pracownik

    Znów chudy wisi na kamerach i podgląda pakowanie? Myślę że co niektórzy mają dyktafony w kieszeni i czekają na dobrą okazję..
    ReviewUserIcon
    12345

    13.09.2020 14:05

    Pracownik

    Nie rozumiem dlaczego pracownik w tej firmie jest nikim lub jak to woli niczym. Proszę o wytlumaczenie. 1.Dlaczego w tej firmie robione są zdjęcia pracownikom? 2.Dlaczego nasze prawa są łamane? 3. Dlaczego pokazywana jest niechęć do pracownika? Można go nie lubić, ale szanować należy i nie wolno robić z niego "glupka". 4. Dlaczego? Jest wiele pytań. Niestety, z biegiem czasu człowiek poznał kim/czym jest dla swego przełożonego, pracodawcy być może.. Jest zwykłym przedmiotowym kosztem produkcji. To jest przykre i zniechecajace do współpracy
    ReviewUserIcon
    zab

    15.09.2020 15:09

    Pracownik

    jakie zdjecia????????
    ReviewUserIcon
    cp

    23.09.2020 11:27

    Pracownik

    Nieważne czy wyrobisz pełną normę, czy 200% itak znajdą powód żeby zabrać Ci nagrodę. Najwyżej cenią sobie wazeliniaży i przytakiwaczy. Pracownik jest kmiotem i nie ma zdania. Jak się nie podoba to za płotem czeka na twoje miejsce setki chętnych. Jest ich tak wielu, że pracownicy mają problem z wejściem do firmy. Ochrona ma pełne ręce roboty ;)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w ChM sp. z o. o.?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - ChM sp. z o. o.

    3B 16-061 Juchnowiec Kościelny

    NIP:9661176019

    KRS:0000187570

    https://chm.eu/
    Branża główna: Sprzęt medyczny

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    robik

    20.09.2020 18:06

    Kandydat

    Czy dalej wypłacają w ratach wynagrodzenia?
    ReviewUserIcon
    Max

    16.09.2020 18:16

    Kandydat

    Czy to prawda, że w CHM-ie trzeba zdeponować telefon przed wejściem?
    ReviewUserIcon
    Eee

    16.09.2020 22:49

    Pracownik

    że co ? Każdy ma skrytkę swoją
    ReviewUserIcon
    Orange

    19.09.2020 23:06

    Pracownik

    Przecież są w środku telefony, można zadzwonić i obierać.
    ReviewUserIcon
    Bezczel

    16.08.2020 09:36

    Były pracownik

    Najwiecej narzekają w tej firmie osoby, które jej najwiecej zawdzięczają. Będąc krzykaczem, prostakiem, beztalenciem, awansować i mieć jeszcze jakieś pretensje?! To trzeba być wyjątkowo bezczelnym i niewdziecznym.
    ReviewUserIcon
    anonim

    16.08.2020 20:03

    Były pracownik

    Trochę szacunku do pracownika Mikołaju, Andrzeju i Janie. Beztalencie zawsze można wymienić na fachowca. W końcu widzimy przed bramą tłumy chętnych do pracy na stanowisku operatora czy technologa
    ReviewUserIcon
    Anonim

    27.06.2020 22:22

    Inne

    Szczerze. Po przepracowaniu kilku ostatnich miesięcy w tej firmie, nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    04.07.2020 11:19

    Inne

    Poprostu atmosfera jaka tam panuje nie wymaga żadnego innego komentarza. Ale jeśli pogodnym optymistą i lubisz doświadczać na własnej skórze to GORĄCO POLECAM. Bo rzeczywiście jest tam gorąco...
    ReviewUserIcon
    MM

    06.08.2020 18:24

    Pracownik

    Na stronie CHM jest takie zdanie "Nasi pracownicy codziennie mogą zjeść ciepły, dwudaniowy obiad, który jest dofinansowany w 50%". Prawda jest taka, że już od kilku miesięcy nie ma tych obiadów
    ReviewUserIcon
    Maciek

    02.07.2020 13:00

    Inne

    Widziałem ogłoszenie na technologa. Czy ktoś może się wypowiedzieć jak wygląda praca w tym zakładzie z podobnego stanowiska i napisać coś więcej niż "nie polecam"?
    ReviewUserIcon
    Technoanonim

    03.07.2020 14:20

    Inne

    Wymagania mają duże a płacą mało do tego atmosfera wybitnie nieprzyjemna,będziesz miał nad sobą bardzo niekompetentne osoby które nie wiedzą na jakim świecie żyją,bez "(usunięte przez administratora) daleko nie dojdziesz w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    23.05.2020 16:45

    Inne

    Czy pracodawca Chm Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
    ReviewUserIcon
    #Obiektywnie

    31.05.2020 18:29

    Inne

    Tak, szkolenia są organizowane. Nie wszystkim i nie często ale są. Ogólnie raczej nikt Ci ich nie zaproponuje, musisz sam je znaleźć, uzyskać zgodę i najczęściej także wszystko dopiąć. Środki na szkolenia są z reguły dla bardzo wąskiego grona pracowników i z ich odbycia uczestnicy raczej się nie chwalą, choć zdarzają się przypadki wyjazdów, np do jednego z azjatyckich krajów, po którym kierownik przez conajmniej tydzień chodził i wszystkim zdawał relacje co zwiedził i jakie knajpy zaliczał. Mnie osobiście rozbawiła fascynacja jednego z managerów, który po targach za oceanem powiesił sobie w gabinecie panoramę miasta, które nigdy nie zasypia .......
    ReviewUserIcon
    kapeć

    09.06.2020 18:57

    Inne

    to co w takim razie robi dział który nazywa się Działem Kadr i SZKOLEŃ?:)
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    09.06.2020 11:19

    Inne

    Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat PM jakie warunki flota i ogólna atmosfera
    ReviewUserIcon
    hgfd

    04.06.2020 18:37

    Inne

    W mediach i według prawa firma powinna zostać zamknięta na co najmniej 2 tygodnie,lub ograniczyć personel do minimum. Jednak w dniu dzisiejszym dzwonią i każą przychodzić pracownikom produkcji już w następnym tygodniu. Brawo zarządzie firmy.Dalej miejcie gdzieś zdrowie i bezpieczeństwo swojego personelu. Najważniejsze,aby szef był zadowolony i zapchany kosztem ludzi będących fundamentem jego "chlewu".
    ReviewUserIcon
    99

    05.06.2020 22:36

    Inne

    Jak byś Misiu miał pod sobą tylu pracowników co ma Chm,co byś zrobił? Pilne zlecenia i etc. Strata dla firmy jest nie dotrzymanie słowa kontrahentowi. I tu jest prawo, a nad prawem prawo A kto prawa nie zna i w nim nie siedzi,ten jest bez wiedzy o prawie. Musimy być odważni ,solidarni. I szukać kabla wśród swoich. Ja już znalazłam w swoim otoczeniu, tego, któremu nic się nie mówi.
    ReviewUserIcon
    Nieznany

    06.06.2020 07:42

    Inne

    Wiec dlaczego musimy chodzić do pracy a nie mamy wolnego czy po prostu postojowego... jednie w ostateczności każą wypisywać swój urop! Tak chyba nie powinno być?
    ReviewUserIcon
    albert

    04.06.2020 19:53

    Inne

    U blisko 60 pracowników zakładu „Anita" w Działoszynie potwierdzono zakażenie koronawirusem. Firma na własny koszt wykonała testy całej zmianie. Przebadano łącznie około 100 osób. Zakażenie potwierdzono u blisko 60 pracowników...
    ReviewUserIcon
    Misiu

    04.06.2020 18:54

    Inne

    Kwarantanna dla pracownikow i ich rodzin. Potwierdzone
    ReviewUserIcon
    Misiu

    02.06.2020 21:12

    Inne

    Panowie i Panie ktory przyniosł wirusa do firmy???
    ReviewUserIcon
    99

    03.06.2020 18:40

    Inne

    kto przyniósł? Pomyśl, osoba zarażona wirusem sama się o nim dowiaduje po 2 tygodniach lub więcej, zależy. Niby nikt nie wie kto, ale wiedzą. teoretycznie każdy z nas jest, był narażony na kontakt z wirusem, jeśli chora/y kichał, kaszlał, dotykał klamek itp to każdy miał kontakt juz jakiś czas temu. No, nie wiemy kto, tak, chodzimy po firmie, bo musimy i samo przez się każdy z nas może byc potencjalnym nosicielem, zakażonym.. maska tu nic nie da, bo po masce większość osób zacznie dopiero CHOROWAĆ.
    ReviewUserIcon
    99

    03.06.2020 18:59

    Inne

    i uważam, że świat, ma oczy i widzi co się dzieje. Gospodarka leży..no może się podnosi..przewraca na brzuch by wstać o własnych rekach. W tej firmie wszystko jest jakies takie podejrzane, no.
    ReviewUserIcon
    Skądś was znam

    15.05.2020 22:47

    Inne

    Po wasze wyplaty zgłoście sie do rządu, który pod pretekstem pseudo śmiertelnego wirusa zatłukł gospodarkę.
    ReviewUserIcon
    kratka tatka

    16.05.2020 17:22

    Inne

    ... to dlaczego w ChM sp z o.o. produkcja idzie pełną parą??
    ReviewUserIcon
    kapeć

    09.05.2020 06:22

    Inne

    Gdzie są nasze wynagrodzenia??????? Gdzie są nasze wypłaty????
    ReviewUserIcon
    As Nad ase

    16.05.2020 17:18

    Inne

    Ten przepis to art. 13 Kodeksu Pracy Rzeczpospolitej: "Art. 13. Pracownik ma prawo do godziwego wynagrodzenia za pracę. Warunki realizacji tego prawa określają przepisy prawa pracy oraz polityka państwa w dziedzinie płac, w szczególności poprzez ustalanie minimalnego wynagrodzenia za pracę."
    ReviewUserIcon
    AS nad ase

    16.05.2020 17:21

    Inne

    Art. 85. § 1. Wypłaty wynagrodzenia za pracę dokonuje się co najmniej raz w miesiącu, w stałym i ustalonym z góry terminie. § 2. Wynagrodzenie za pracę płatne raz w miesiącu wypłaca się z dołu, niezwłocznie po ustaleniu jego pełnej wysokości, nie później jednak niż w ciągu pierwszych 10 dni następnego miesiąca kalendarzowego. § 3. Jeżeli ustalony dzień wypłaty wynagrodzenia za pracę jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzedzającym.
    ReviewUserIcon
    Ax

    10.05.2020 18:23

    Inne

    Weźcie jeden z drugim przestańcie płakać, bo marudzicie jak baby przed okresem, jak się nie podoba to idźcie np do biedronki podobno tam dobre palca to skończycie lamentowac. Jak coś nie pasuje to zabierze głos na jakimś zebraniu ,a nie to gorzkie żale. Tutaj wydaje mi się że najwięcej maja Ci do powiedzenia co w firmie nic nie znaczą, nawet głowy nie podniosą by cześć powiedzieć tylko wzrokiem uciekają po podłodze. Serio idzie do innej pracy gdzie będą was na rękach nosić zamiast tu pier#$^ smuty...
    ReviewUserIcon
    kapeć

    13.05.2020 17:24

    Inne

    do lasu?? Do tego kozackiego może? do kogoś wyżej?? pokaż mi tu osobę decyzyjną Przedstawicie pracowników sami podjęli decyzję że rekomendują pracodawcy 80% czy konsultowali z ludźmi którzy ich wybierali?? Bez ich zgody pracodawca nie ma prawa wprowadzić żadnych rozwiązań z "tarczy"
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    15.05.2020 22:09

    Inne

    Z tego co wiem Rada pracowników co najwyżej może otrzymać informacje, bądź konsultować zaistniałą sytuacje. Nie mają prawa decyzji. Decyzja leży po stronie pracodawcy. Ale czy w CHM jest rada pracowników?
    ReviewUserIcon
    Obiektywny

    07.05.2020 01:08

    Inne

    W tej robocie to jest festiwal fałszu i obłudy. Ludzi, którzy się do ciebie uśmiechają, a gdy tylko wyjdziesz do wc, to życzą jak najgorzej. Mnóstwo osób o wybujałym mniemaniu o sobie. A tak naprawdę zakompleksionych, zawistnych, ze słomą w butach. Bezwstydnych, aroganckich, bez żadnego systemu wartości. Czy naprawdę zakład musi takie osoby zatrudniać?
    ReviewUserIcon
    Major

    13.05.2020 21:12

    Inne

    Tak jest z kj implanty hehe. W oczy spoko ziomki, za plecami tylko czekają i myślą jak tu podstawić nogę
    ReviewUserIcon
    Upadła Madonna

    15.05.2020 16:51

    Inne

    Przepraszam, nie z małym biustem a z mikro CYCEM!
    ReviewUserIcon
    zuluz

    03.05.2020 18:08

    Inne

    Miałem zacząć pracę jednak wszystko stanęło w miejscu przez wirusa. Czytam i patrze sytuacja w firmie nie jest najlepsza. Wiem że wynagrodzenie zostało obniżone ale także kazdemu jest płacone w ratach? Długi taki stan będzie trwać czy firma ruszy do przodu?
    ReviewUserIcon
    xyz

    03.05.2020 18:44

    Inne

    Do końca roku sytuacja w firmie nie ulegnie zmianie. Co najwyżej na gorsze.
    ReviewUserIcon
    Baju Gaju

    06.05.2020 15:01

    Inne

    Czyli że co? Klub A.A.. nie ogarnie tematu??
    ReviewUserIcon
    99

    02.05.2020 22:33

    Inne

    Wiem,że moje zdanie jest nic nie warte i moja opinia jest pryszczem, mimo to ,uwazam że firma powinna mieć plan awaryjny na wypadek gdyby np: gospodarka swiatowa padła. Musicie być ciut bardziej elastyczni. Tak, produkujcie wszystko co do tej pory A nawet więcej...to jest dobre. Macie świetne maszyny, wspanialych specjalistów, pracowników na medal!! Zacznijcie produkować np: broń (na to odbiorca znajdzie kase) lub tytanowe pierścionki , kolczyki, sztućce( piękny komplet po 12 sztuk w pseudoskurzanej walizeczce). Tylko niech Ci Wasi, co szukają zbytu, konkretnie się rozejrza. Nie ma się czego bać, już bardziej ryzykownie niż jest teraz nie może być. A NÓŻ WIDELEC BEDA Z TEGO RYBY! bo żaden z Was nie pomyślał,że nadejdzie krach. A krach lubi strach. Gdy mnie zwolnijcie, ja znajdę pracę,ale gdy zbankrutujecie to z bankructwa raczej nikt się nie podnosi.a tarcza antykryzysowa jest chwilowa, pomoc minie i dalej...
    ReviewUserIcon
    kapeć

    03.05.2020 08:13

    Inne

    jeśli piszesz "świetne maszyny, wspanialych specjalistów, pracowników na medal!!" to, albo nie pracujesz w tej firmie lub co gorsza jest to twoja pierwsza praca.
    ReviewUserIcon
    GoldFinger

    28.04.2020 14:58

    Inne

    "SPOŁECZNOŚĆ CHM" i "RODZINA CHM" - czujecie teraz więź z tatkiem?:) A między wami integracja nadal postępuje tak znakomicie? Wielkie głowy to musiały ogarniać. :) Jak z waszymi zasadami wyznawanymi przez "społeczność" i "rodzinę"?? Opowiedzcie - chętnie posłucham.
    ReviewUserIcon
    Zmiany

    26.04.2020 17:02

    Inne

    Strach.. strach.. strach... strach ma wielkie oczy jednak gdy spojrzysz mu w twarz ujrzysz, że po nieświadomości i niewiedzy kroczy by odnaleźć serca i umysłu ukojenie odetnij pępowinę, chmu brzemię gdy zaświeci słońce i krokiem pewnym pójdziesz w swoją stronę przed tobą będzie tylko szczęście i cały świat otworem i nie zważaj już na władców co słomę w butach mają oni są nieprawdziwi, od lat umysły zatruwają pokaż, daj innym przykład jak dumnie iść po swoje jak odnosisz sukces pokonujesz trudy, znoje bo szczęście to nie iluzja na wyciągnięcie ręki nie raz wystarczy przesadzić swe korzenie i to nie jutro, teraz!
    ReviewUserIcon
    Miki Kiki

    09.04.2020 15:48

    Inne

    Uwaga :) ChM właśnie przestał wypłacać wynagrodzenia. Jak oceniacie ten prezent świąteczny?
    ReviewUserIcon
    Pomyslcie

    19.04.2020 01:41

    Inne

    Najkrótsze lokaty pieniedzy wynosza 7 dni. Zastanowcie sie po jakim czsie wyplacono zaległe wynagrodzenie? Reszta sama sie składa. (Oczywiscie obrót naszymi pieniedzmi byłby nielegalny i tak zacna firma raczej tak by nie zrobila :-) ).
    ReviewUserIcon
    99

    26.04.2020 12:08

    Inne

    Raty, raty..firma idzie na straty, tu rata i tam rata i zadnej dziury nie zalata. Miliony krążą gdzieś po niebie. Nie dla mnie,nie dla Ciebie. Tylko słychać gdzieś z daleka, echo. Echo głupie, echo gluche nic nie zrobi, bo miliony już rozdane na dofinansowanie. I żyć trzeba i walczyć, nie o swoje A dla SIEBIE, by ludzie w ChM pracujący nie czuli się w potrzebie! A tu niespodzianka. Teraz każdy strach ma w oczach, nie wie czy nie zostanie zwolniony z pracy!!

    Zostaw merytoryczną opinię o ChM sp. z o. o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.