meco sp zoo

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o meco sp zoo

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie meco sp zoo

lennik

oliwa, nikt nie odpisze, bo firma meco z Krakowa jest w likwidacji i tu juz pracy niestety nie znajdziemy.

Przeciwny

Ćpuny ze strzykawkami w rękach zanim wpadły do monaru na leczenie miały lepszą siedzibę niż ta firma. Ten kolo w okularach to ma ryj najbardziej zakazany.

anonim

delikatnie mówiąc specyficzny rodzaj firmy, z ich asortymentu aż dziw że nie jest jedna z najwiekszych firm, główny problem jest personalny (chodzi o szefa). bardzo małe pensje i male szanse na wiekszepieniądze, nawet za zrobienie rzeczy niemożliwych. ludzie odchodzą z tej firmy masowo. napewno trzeba sobie wynegocjować dobre warunki od smego początku i napewno spisac to na papierze. mają dużo ciekawych produktów , ale braki soobowe powodują,że nie można nic zmienić. klika tematow połóżyli z uwagi na pomysły prezesa, potweirdzam: ludzie tam pracujący sa OK z tym że jest to juz mała ilość osób z tych którzy kiedyś pracowali Obecnie ok. 8 osób.Siedziba faktycznie nie zachęca do pracy ani do wejścia dośrodka. gdyby szczególnie dział handlowy i porjektowy miał więcej swobody, firma mogłaby być jedną z bardzie dynamicznych.

anonim

Podzielam opinie poprzednika. Preze jest jakims facetem któremu odbiło do konca. Siedziba firmy to jakas melina. Facet obiecuje nie wiadomo co. A jak do czegos przyjdzie to sie wypina na pracownika.

Zostaw opinię o meco sp zoo - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie meco sp zoo