officecenter

Wrocław

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 2 ocen.

Opinie o officecenter

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie officecenter

bounty

mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda bo potrzebuje wiedzieć jak wygląda u nich kwestia zarobków i czy można liczyć na ubezpieczenie wie ktoś może i będzie tak miły podzielić sie ze mną tymi informacjami :)

wojtas

Jestem przedstawicielem na własnej działalnosci od 4 tygodni pracuje rownież na zlecenie w tej firmie i jest ok, była już pierwsza wyplata i nawet ku mojemu zaskoczeniu premia!!!! jak na razie nie mogę narzekać

anonim

Prowadzą to dwie młode kobitki. Firma oferuje mozliwość rejestracji firmy w centrum wrocka i pelna obsługę biurową. Fajna sprawa dla osób, które nie maja kasy na swoje biuro. Ja byłem na pierwszej rozmowie i jestem zadowolony. Jasne warunki współpracy i ciekawa oferta. Firma konkret:-)))

anonim

słyszeliście coś o firmie officecenter z wrocławia? właśnie zaprosili mnie na rozmowę.

Zostaw opinię o officecenter - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie officecenter