Market Kredytowy Multika Sp. z o. o.

Rzeszów

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 36 ocen.

Opinie o Market Kredytowy Multika Sp. z o. o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Market Kredytowy Multika Sp. z o. o.

aleksa

Przy takiej konkurencji @bejbut wątpię lepiej pracować w takiej firmie bo pewnie procent od każdego kredytu jaki sprzedasz jest duży

konsekwencja

najlepszy pracodawca EVER!!!!!

sandra

jak duże doświadczenie i wykształcenie w księgowości/finansach trzeba mieć żeby zdobyć zatrudnienie w Multika i potem w praktyce na codzień dać sobie bez problemu radę? muszę tez wiedzieć jak prowizje wyglądają i ile od zlecenia dostanę abo chce wiedzieć jak bardzo ten pracodawca jest konkurencyjna od innych

Maniek

a jak wygląda dokładnie u was praca, bo zacząłem się zastawiać nad tym poważnie i nie mam pojęcia w sumie jak to ma wyglądać konkretnie.. a też czekam na informacje odnośnie tego kto był oststnio a rozmowie u nich i ma jakieś konkretne informacje odnośnie tej pracy, bo tak z zasmych komentarzy to cięzko wychwycić charakter pracy

sopel

ja z kolei przychylę się do opinii @gronoma, że im firma mniejsza tym tak naprawdę mniejsze ma możliwości

pit

takie instytucje powinny być ponieważ ludzie zadłużeni mają szanse na jakieś pieniadze a w zwykłym banku niedostaną

Rick

Witam wszystkich, którzy chcieliby się czegoś ciekawego dowiedzieć - Multika jest pośrednikiem, który balansuje na krawędzi zaufania klientów i zarobionej prowizji - prawda jest taka, że jest ciśnienie na sprzedaż kredytów z banku, który najwięcej płaci, a jednocześnie klient dostaje najdroższy product, taka firma to żaden doradca tylko żeruje na klientach, którzy mogliby otrzymać to samo w banku w tańszym opakowaniu, na dłuższą metę nie planowałbym z firmą przyszłości, pozdr

?

Multka jest typową firmą , która naciąga ludzi.Przecież to ci co biorą kredyty opłacają was z własnej kieszeni.Dziwię się poco ludzie tu przychodzą mieliby to samo w banku tylko dużo taniej.Głupota jest nieśmiertelna , poco płacić naciągaczom jak można mieć to samo bez multikiv

JANUSZ

PRACUJĘ W MULTICE. PRACA JEST ZAWALISTA. MIŁA ATMOSFERA W PRACY ; ZAROBKI BARDZO DOBRE ; KRZYSIEK DUŻO POMAGA PRACOWNIKOM. A CI CO PISZĄ TE BZDURY NIECH SIĘ ZASTANOWIĄ BO OCZERNIANIE LUDZI JEST KARALNE

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(usunięte przez administratora) Ludzie nie piszcie takich bzdur!!!! ja już trochę pracuje w tej firmie i atmosfera jest naprawdę super:) szefostwo ok, a zarobki bardzo dobre Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję że długo tu jeszcze popracuję.

P

pracuje i to sie licyz. Jest tak jak wszędzie. trzeba pracować. płaca ok. atmosfera ok. czasami ilość obowiązków przytłacza ale szefostwo jest ok

A

Pracuje od 4 miesięcy. Na początku było ciężko się wdrożyć ze względu na tempo pracy i ilość klientów. Parę razy też oberwało mi się po uszach, ale są wyrozumiali. Dużo wymagają, dobrze płacą. Cenie sobie tą pracę ze względu na pewność tego że dziś pracuje i wiem że jutro też będę pracować. Mam dziecko i bez problemu dogaduje się z pracodawcą co do np. wcześniejszych wyjść 15 minut wcześniej do przedszkola. Idą na rękę w wielu kwestiach no a jak realizujesz plany to i premia jest fajna

Jot

(usunięte przez administratora) piszesz bzdury. Wyleciałaś za przekręty w firmie a teraz się żalisz po forach internetowych. Pracuje od 3 lat, sytuacja jest taka jak u każdego pracodawcy – trzeba pracować a nie obijać się i faktycznie jest tak, że czasem jest ciśnienie, jeśli chodzi o wyniki, ale takie są realia. Pracodawca ma wymagania, ale to chyba tylko w budżetówce można siedzieć na tyłku. Zarabiam nieźle, krzywda mi się nie dzieje, mam stałą pracę w czasach, kiedy naprawdę jest ciężko z pracą.

kandydat

Napisz dokładnie, o co chodzi, bo jest kilka ogłoszeń o pracę w Rzeszowie i nie wiem, czy aplikować

Maciek

Pracuje od 8 miesięcy zarobki na poziomie średniej krajowej ;) atmosfera luźna ale wymagająca pracy.

Zostaw opinię o Market Kredytowy Multika Sp. z o. o. - Rzeszów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Market Kredytowy Multika Sp. z o. o.