opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Speedmail

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.3/5

Na podstawie 204 ocen
Opinie(417)
Dodaj opinię
Oferty pracy(1)

Opinie(417)

Dodaj opinię
Oferty pracy(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Nagrody i wyróżnienia
  • .
  • Usługi
  • .
  • Współpraca agencyjna
  • .
  • Dokumenty aplikacyjne
  • .
  • Kontakt

O nas

Nagrody i wyróżnienia

Usługi

Współpraca agencyjna

Dokumenty aplikacyjne

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Kielce
  • Częstochowa
  • Radomsko
  • Bełchatów
  • Skierniewice
  • Tomaszów Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Piotrków Trybunalski
  • Zalesice-Kolonia
  • Poniatów
  • Raków
  • Uszczyn
  • Kolonia Witów
  • Twardosławice
  • Jarosty
  • Longinówka
  • Witów
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Warszawa - Speedmail

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Piotrków Trybunalski
  4. /
  5. Opinie o Speedmail

Opinie

Opinie o Speedmail Piotrków Trybunalski

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Speedmail!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Company logo
    Speedmail

    21.09.2020 14:51

    Pracodawca

    W związku z Państwa zainteresowaniem firmą Speedmail, chcielibyśmy w kilku słowach przybliżyć obraz naszej działalności. Jesteśmy największym, niezależnym operatorem pocztowym w Polsce. Doręczamy przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 punktów dystrybucyjnych zlokalizowanych na terenie kraju. Struktura naszych placówek to zarówno oddziały własne jak i placówki agencyjne. Świadczymy usługi pocztowe dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, marketingowej, wydawniczej i wielu innych, a także instytucji i administracji samorządowej, w tym urzędów miast. Dysponujemy nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, informatycznymi, które umożliwiają śledzenie przesyłki na każdym etapie jej dystrybucji. Poprzez współpracę z największymi drukarniami w Polsce oferujemy naszym klientom optymalizację procesów. Jesteśmy otwarci na dialog. Zachęcamy do zapoznania się z naszą firmą.
    ReviewUserIcon
    Małgorzata Koper

    26.10.2022 16:20

    Inne

    Ważna przesyłka polecona nie została ani razu dostarczona na mój adres , a kurier wpisał podwójne avizo ,którego również nie zostawił.W domu cały czas jest osoba dorosła, która czekała na tę przesyłkę.Kurier nie zadał sobie trudu , by wjechać w podwórko kamienicy i odesłał przesyłkę do nadawcy.
    ReviewUserIcon
    pepe

    25.03.2024 15:10

    Pracownik

    podaj kod dostepu do skrzynki a napewno awizo znajdziesz BO JAK NIE MOZNA SIE DOSTAC DO SKRZYNKI LEMINGOW TO SIE MUSI ZOSTAWIC AWIZO W DOMOFONIE LUB PLOCIE BO LISTONOSZ NIESTETY NIE JEST KOPERFILDEM I NIE WEJDZIE PO BETONIE

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    E

    27.12.2025 15:48

    Inne

    To niech kod poda ci twoj pracodawca ,durniu. A czym się rózni osiedle zamknięte od zamkniętej patokamienicy ...?! Flimonie!

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Monika

    18.11.2025 08:37

    Pracownik

    Firma nie zapewnia biletu w czasie roznoszenia listów. Jak ktoś zaczyna pracę i jest bez kasy i nie ma skąd wziąć, to nie dają biletu. Każą roznosić listy po rejonach i płać mandaty sam. Godna pożałowania firma, powinni bilet pracowniczy dawać listonoszom!!! Kierowniczka powiedziała, że mam sobie kupić bilet i oni mi zwrócą? Skąd jak nie ma skąd pożyczyć!!!
    #Listonosz
    ReviewUserIcon
    Sławek

    12.04.2024 23:34

    Pracownik

    Pisałem niedawno, ale muszę trochę dodać. Z tymi rejonami to prawda (zauważyłem, że to 3 rejony Poczty Polskiej). Po drugie ilość też się zgadza (niestety). Dziś miałem 440 listów (rozłożyli mi to na 3 dni), ale i tak to moirdęga. Idziesz obładowany jak jakiś koń pociągowy a ramię od tej torby napierdziela. Poza tym jeszcze mam nowe osiedle, na którym adresy są pod ulice na nim się znajdujące a nie os. takie na takie tyle a tyle. Co więcej na takim osiedlu część bloków jest przy samej ulicy, a część w głębi i nie zawsze te drugie oznaczane kolejnymi literami z nr tego przy ulicy. Czasem jest też tak, że blok przynależny bocznej jest wciśnięty między te z głównej więc trzeba się tego uczyć na pamięć. I teraz w takie osiedle idziesz pierwszy raz w życiu (uwzględniając również życie prywatne). Chyba na górze też nikt nie wie że "lepsze jest wrogiem dobrego" więc dają taki rejon w zamian za obcykany na pamięć z największą ilością kodów, bo niby tam było za dużo zwrotów. I właśnie rzeczone kody. Przecież to narzędzie pracy listonosza więc powinno się je mieć z urzędu. Prosi się wspólnoty a opne, że dłógo współpracują z Pocztą Polską i są zadowoleni a to, że wszystkie rachunki RTV (może poza Plusem) idą Speedmailem to ich nie obchodzi. No i jeszcze gadki "listonosz o tej porze?" czy "ale...już był". Przeciedż nie ma już monopolu na usługi pocztowe. A co do zawartości tej poczty, to konkurencja też nosi reklamy (widziałem).
    ReviewUserIcon
    milek

    21.01.2025 19:03

    Były pracownik

    Wspólnota nie współpracuje z poczta polska. współpracować to mogą z firma śmieciarska, jak maja dwie do wyboru na mieście. mają dać kod lub niech oświadcza ze za niedoręczona korespondencje Speedmail nie odpowiada. a ponadto sam możesz ich podpierdzielić do UKE ze uniemożliwiają dostęp do skrzynek pocztowych. nie musisz mieć na to zgody Speedmaila.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Wiesław Wojnar

    22.09.2025 16:25

    Były pracownik

    Piszesz, że rejon Speedmaila to "3 rejony Poczty Polskiej". No nie wiem, jak dla mnie to więcej. Pracowałem kiedyś w InPost jak jeszcze były tam listy i potem trochę w Speedmail. Rejon InPost to były 2 rejony Poczty Polskiej, rejon Speedmail to 4 rejony InPost (albo i 5), to sobie można policzyć. Rejony "przemysłowe" zaś to katorga, bez własnego auta i to takiego gotowego na intensywną eksploatację - to od razu lepiej zrezygnować z pracy bo się tego z buta nie ogarnie. Olbrzymie tereny firm, biurowców, magazynów i przedsiębiorstw, każdy numer ma do tego "podnumery" od A nieraz do P albo i dalej. Często też te numery poukładane bez żadnej logiki, bywają firmy mające siedziby w jakimś pojedynczym pokoiku w jakiejś kilkupoziomej piwnicy starego magazynu (tak bywało), albo się jedzie pół godziny w jakieś szczere pole gdzie stoi pojedynczy magazyn itp. czyli jak się jedzie tam pierwszy raz to nieraz godzinę, dwie szuka się pojedynczego adresu doręczenia. A niestety dużo przesyłek Speedmail idzie na te "przemysłowe". No i "kody, kody, kody"... Dostanie się do wielu bloków było codziennym wyzwaniem. w InPost dostawaliśmy kody czy klucze (też nie do wszystkiego, ale jednak) w Speedmail nic z tych rzeczy. Co jest już nadużyciem, bo kod czy klucz do klatki jest w pewnym sensie "narzędziem pracy" - tak jakby mi kazali kopać dół nie dając szpadla. O samych przesyłkach można wiele pisać, przede wszystkim nasza zmora czyli tzw. "Bozie" - przesyłki z jakiegoś "centrum Piotra Skargi", religijny marketing, koperty grube, często gęsto dodawane jakieś różańce, kalendarze, modlitewniki, tak, że spakować się z tym na rejon i nosić to była tortura. A było tego naprawdę bardzo dużo a raz na kwartał mega-dużo. Co miesiąc było też multum przesylek z jakiegoś centrum medycznego czy kosmetycznego (już nie pamiętam) opakowane w śliski celofan z próbką maści czy kremu w środku. To też było dość problematyczne do noszenia. Generalnie 80% to były oferty, reklamy, marketing niczym nie różniący się od zwykłych ulotek, tyle, że adresowane do konkretnych osób. Wiele razy przy mnie adresat podarł kopertę i wywalił do kosza a parę razy sie nasłuchałem, że mam przestać mu nosić "te śmieci". U nas było lansowana powiedzenie, że "Speedmail to taka druga, dodatkowa praca" - no nie wiem, z rejonu wracało się przważnie po południu (do firmy się przychodziło 7 rano), zmęczonym, z bolącymi nogami - konia z rzędem temu, kto przy takiej eksploatacji organizmu zdołałby jeszcze ciągnąć jakiś główny 8-godzinny etat. Problemem były tu właśnie olbrzymie, naprawdę olbrzymie rejony, co z tego, ze na osiedle miałem 10 listów, jak adresaci byli rozrzuceni i i tak musiałem przedreptać całość. Nie wiem jak jest teraz, z tą branżą pożegnałem się już ponad 7 lat temu. Wiem, że z moim mieście nie ma już tak, ze jest jeden jedyny punkt obsługi klienta, są potworzone jakieś "punkty awizowe" na dzielnicach, ale to zapewne tylko dokłada roboty pracownikom, pewnie najpierw rozlicza się w punkcie awizowym, a potem na centrali.
    ReviewUserIcon
    Patryk

    16.09.2021 06:48

    Inne

    Czytam opinie o tej firmie i już wiem dla czego często odnajduje w swojej skrzynce nie swoje listy nadane przez Speedmaila. Niebawem w moim bloku wejdą chipy. Więc doręczyciele z tej firmy nie będą wpuszczani. Coraz więcej bloków będzie miało bezkodowy system wchodzenia do budynku. Wróżę, że z tego powodu istnienie firmy Speedmail straci sens.
    ReviewUserIcon
    Patryk

    17.08.2023 18:11

    Pracownik

    Według prawa pocztowego nie wolno blokować dostępu do skrzynek pocztowych, więc nie bądź taki mądry. Bo listonosz Speedmail to listonosz pełnoprawny, zupełnie jak ten z poczty polskiej. Blokując mu dostęp - nie otrzymasz korespondencji. Proste. Coraz więcej firm wysyła pocztę za pośrednictwem Speedmail. W tym na przykład niektore urzędy miasta, czy ubezpieczyciele. Karty Revoluta również idą speedmailem. Czytam takie bzdury jak Twoja wypowiedź i aż się za głowę łapie...

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    reprezentant firmy

    22.07.2025 15:36

    Inne

    Prowadzę spółkę z o. o. mam biuro dom jednorodzinny, a awiza ze speedmail zawsze są z soboty, nawet prezes firmy nie odbierze przesyłki z punktu - jedynego w dzielnicy, który jest dodatkowo pośrednikiem speemail, do którego to punktu na dodatek blisko nie jest. Wymagana jest cerftyfikowane upoważnienie z podaniem danych wrażliwych prywatnych co jest nieporozumieniem. Marnuje się więcej czasu niż, gdyby dowolny urząd m.st. Warszawy wezwał mnie do odbioru korespondencji osobiście. Jest to nieporozumienie, punktów jest za mało i pracują w nieprzemyślanych godzinach. Ciekawe kiedy pojawią się pozwy zbiorowe, za niedostarczone przesyłki administracyjne, bo reklamy czy rachunki za media to powiedzmy nieduży problem. Licze, że podmioty publiczne zrozumieją że powinny korzystać z Poczty Polskiej a nie wybierać jak najtańsze usługi bez patrzenia na jakość.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    20.06.2024 08:59

    Inne

    Jest 20 dzień miesiąca. Brak pensji za przepracowany miesiąc. Praca za najniższą krajową i tak jak poprzednicy piszą to orka na ugorze. Czasem jest tyle listów, że pracuje się cały dzień i obszar na którym się nosi ogromny. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.04.2024 13:40

    Inne

    Dzień dobry, zainteresowało mnie ogłoszenie dla listonosza, podobno możliwe jest zatrudnienie od zaraz. Czy oprócz umowy zlecenia istnieje opcja pracy na umowę o pracę? Choćby po okresie próbnym? No i generalnie interesuje mnie też ile taki okres może wynieść, bo zależy mi na umowie na stałe.
    Company logo
    Speedmail

    08.04.2024 08:11

    Pracodawca

    Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu pod numerem telefonu wskazanym w ogłoszeniu, tam uzyskają Państwo wszystkie informację, serdecznie zapraszamy.
    Company logo
    Speedmail

    09.04.2024 09:29

    Pracodawca

    W treści ogłoszenia wpis "do uzgodnienia z pracodawcą" został zawarty nie bez powodu. Charakterystyka i czas pracy w dużej mierze zależy od obsługiwanych rejonów doręczeń i aktualnych potrzeb danej placówki, dlatego istnieje możliwość podjęcia pracy na część lub pełny etat, a także realizację doręczeń w godzinach dogodnych dla kandydata. Dlatego prosimy o omawianie szczegółów pod wskazanym w ogłoszeniu numerem kontaktowym. Tam otrzymacie Państwo najrzetelniejsze informacje
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany pracą

    06.04.2024 12:02

    Kandydat

    Czy w speedami można być zatrudnionym i równocześnie w 2 pracy pracować?
    ReviewUserIcon
    dd

    07.04.2024 15:25

    Pracownik

    Nie.To tylko taki chwyt w ogłoszeniu,praktyka bardzo szybko to weryfikuje.No chyba,że potrafisz być w 2 miejscach jednocześnie...lub jesteś cyborgiem i dasz radę zasuwać tu i jeszcze nocną zmianę gdzieś non stop łącznie z sobotami to szacun.Ogromne rejony,łączone dodatkowo po kilka plus sortowanie i powrót na roliczenie dnia wycina ci realnie cały dzień a po powrocie do domu to co najwyżej możesz zwalić się z nóg.Tak wygląda sytuacja szeregowego pracownika,no chyba że jesteś starszy stażem bądż układami i masz grafik dopasowany pod siebie.Ale to dla wybrańców,reszta jak wyżej.Proszę nie wierzyć w żadne obietnice i polegać tylko na własnym rozsądku.Powodzenia
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.03.2024 16:55

    Inne

    Z tego, co widziałem na stronie, pod koniec ubiegłego roku firma szukała listonoszy w Warszawie. Ogłoszenie nadal wisi, czy to znaczy, że wciąż jest aktualne? Ciekawi mnie też, czy wynagrodzenie jest konkurencyjne wobec tego, które oferuje Poczta Polska. Ktoś ma porównanie?
    Company logo
    Speedmail

    26.03.2024 07:11

    Pracodawca

    Serdecznie zapraszam do bezpośredniego kontaktu z placówką w Warszawie, tam uzyskacie Państwo rzetelne informacje.
    ReviewUserIcon
    Doris

    23.08.2023 16:49

    Kandydat

    Trwa rekrutacja na osobę do doręczania listów w miejscowości Radom. Zarobki określone zostały jako 3600-4000 tyś zł. Skąd taka rozbieżność w widełkach? Interesuje mnie zatrudnienie oczywiście na cały etat. Jak oceniacie atmosferę pracy, wszystko ok? Dodatki pracownicze są? Na co można liczyć?
    Company logo
    Speedmail

    27.09.2023 10:56

    Pracodawca

    Dzień dobry, zachęcam do kontaktu z placówką w Radomiu, tam uzyskają Państwo rzetelne informacje dotyczące warunków wynagrodzenia.
    Company logo
    Speedmail

    11.10.2023 10:04

    Pracodawca

    Dzień dobry, placówka w Dąbrowie Górniczej jest oddziałem Speedmail, najlepszą opcją będzie bezpośredni kontakt do którego zachęcam. Na pewno uzyska Pan/Pani odpowiedź na wszystkie pytania.
    ReviewUserIcon
    Anna

    22.09.2023 07:36

    Były pracownik

    Szczecin. Jestem po dwóch dniach pracy i rezygnuję. Stawka 37 groszy netto od dostarczonego listu. Pierwszy dzień był zapoznawczy szkolący trwał godzinę, więc go nie liczę jako dzień pracy. Drugiego dnia w miasto. Dostałam jakieś 300 listów. Obszar kilkanaście ulic wzdłuż i wszerz, na śródmieściu gdzie powiedzmy bloki są w blokach jak to w starych kamienicach. Dostałam kody, klucze wszystko pięknie, tylko że te kody do większości klatek nie pasują. Ludzi potrafią brzydko mówić jak się próbujesz dostać np to po co (usunięte przez administratora)pani do mnie dzwoniła bądź(usunięte przez administratora)z tymi ulotkami. Dostaje się listy typu rachunki z Play lub Orange, ale to jest około 100 listów. Reszta to reklamy banków, jakieś gazetki, dziwne oferty i pełno nie potrzebnego śmiecia. Dostałam torbę, była tak ciężka że nabawiłam się siniaków i zakwasów. Udało mi się roznieść około 120 listów przez 9 godzin, zarobek 45 zł. A przyjść musiałam tak na 7.30 żeby te listy sobie po sortować i za to nie płacą bo płacą za list dostarczony. Na drugi dzień tyle samo listów tyle samo godzin, tylko miałam wózek tym razem, wielki niewygodny wózek, za cały dzień kolejne 50 zł, gdzie najniższa to 20 zł za godzinę. Praca marnie płatna nie adekwatnie do włożonego wysiłku. Umowy nie zdążyłam podpisać bo taki (usunięte przez administratora) mają i to nie jest przenośnia, dostałam odpowiedź że na dniach dostanę.Przerwa możesz zjeść w biegu, załatwić się w sumie jak jesteś gdzieś koło galerii to masz gdzie w innym razie, rób w gacie. Po skończonej pracy trzeba wrócić i się rozliczyć, zajmuje to z pół godziny, to znaczy że oddać GPS który cię śledzi, oddać kartkę z poleconymi, przybić odpowiednie pieczątki ponieważ niektóre listy są źle nadane itd i wtedy możesz iść do domu, ale jak przyjedziesz do domu i myślisz że masz spokój to do ciebie i tak z pracy jeszcze wydzwaniają lub piszą SMSy żeby skontrolować cię czy wszystko zrobione jak należy. Godziny pracy tak od 7 do 18, chyba że uda się dostarczyć listy szybciej i skończysz o 15 to kończysz wcześniej pracę. Dodam jeszcze że po dwóch dniach dowiedziałam się że mamy jakiś grafik o czym nie wspomniano na rozmowie i że mam po tych dwóch dniach wolny dzień, ale wieczorem telefon o 21 że jednak mam przyjść bo kierownik mi nakazuje żeby to dokończyć co zawiozłam i nie dostarczyłam. Podsumowując nie polecam. W tej firmie panuje wyzysk pracownika. Ja się dziwię że ludzie tam pracują po 5 lat i się zastanawiam dla czego tam siedzą.
    ReviewUserIcon
    Karola

    25.08.2023 15:03

    Kandydat

    W ofercie pracy na osobę do dostarczania listów podali, że praca jest w wybrane dni tygodnia. Ale to jak to wygląda, sama sobie mogę ustalać grafik? Czy jest to jakoś narzucone? Chciałabym wiedzieć, zwłaszcza że to umowa zlecenie, więc teoretycznie powinnam mieć jakiś wpływ na to. I takiej pracy szukam, a jak nie to trudno raczej.
    Company logo
    Speedmail

    25.08.2023 15:05

    Pracodawca

    Dzień dobry, najlepszym rozwiązaniem będzie dopytać u źródła, a więc w placówce, w której pracą jest Pani zainteresowana. Zapewne będzie to pewne źródło informacji. Zachęcamy do kontaktu.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    23.08.2023 23:01

    Pracownik

    Niestety nie dostałam wynagrodzenia za poprzedni miesiąc pracy i sprawa trafi do Inspekcji Pracy. Odradzam.
    Company logo
    Speedmail

    24.08.2023 09:03

    Pracodawca

    Dzień dobry, proszę o informację, której placówki partnerskiej dotyczy Pani wpis? W jakim mieście Pani pracuje?
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.06.2023 21:27

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik wsch PL

    05.06.2023 10:48

    Pracownik

    Stawek nie pamiętam, to już jednak parę ładnych lat temu było, zarobki nie były rewelacyjne, ba jak się Selgrosy "urwały" to były bardzo nierewelacyjne, mimo, iż nawiedzający nas "regionalny" zapowiadał, że już już sytuacja się zmieni, bo jest kilkadziesiąt przetargów na nowych kontrahentów, będzie więcej listów i mniejsze rejony, no ale nic się nie działo. W środku miesiąca roznosiło się jakieś reklamowe bzdury, oferty banków, nieco windykacji, jakieś branżowe foldery itp. Przełom miesiąca to "maryjki", Orange, i jeszcze jakieś faktury - czyli już sporo i konkretnie - ale tu znowuż ogromne rejony nie pozwalały, zeby to roznieść w terminie bo ludzie się po prostu nie byli w stanie zabrać na raz. Pamiętam kiedyś jeden z banków zasypał nas jednorazowo stertą jakichś dziwnych przesyłek. Było tego mnóśtwo, naprawdę mnóstwo - a dziwne było to, że do praktycznie KAŻDEJ skrzynki na rejonie było po 4-5 dość grubych kopert. Jeden kolega miał 300 (tak, 300) sztuk do pod jeden adres - do jednej zwykłej blokowej skrzynki. Nie pamiętam już co z tym zrobili, bo nawet kierownik oddziału się zastanawiał jak to "ugryźć" chyba nawet dzwoniono do '"regionalnego". No i terminowość, terminowośc, terminowość do wyrzygania - nieraz było tak, że schodziłem z rejonu na rozliczenie - i "słuchaj trzeba pojechać na drugi koniec miasta doręczyć przesyłkę bo wisi w systemie" - chodziło zwykle o jakąś reklamową bzdurę, ale co? Jechało się. Mało tego - w pewnym czasie doszło nam spisywanie gazomierzy. To dopiero była "bonanza". Dostawaliśmy wykazy liczników do spisania - no i jak się po czasie zorientowaliśmy - były to liczniki, do których ludzie z PGE nie mogli się dostać, lub nie chciało im się - jakieś liczniki ukryte na strychach kamienic, na ostatnich piętrach bloków, zawalone gruzem (!), w jakichś totalnie dziwnych miejscach o których nie wiedzieli nawet najemcy tych liczników. Pamiętam, że raz 3 godziny chodziłem aby spisać licznik na terenie dość dużego szpitala, nikt nic nie wiedział, dopiero potem starszy pracownik (konserwator) zaprowadził mnie w jakieś podziemia, szliśmy długo korytarzami i zamknięty w wielkiej szafie był licznik. Masakra. Jeśli chodzi o umowę - to umowa zlecenie, na samym początku zaś chyba na czarno, bo nic nie podpisywaliśmy, dopiero potem. Sam nie wiem czemu tam tyle czasu wytrzymałem.
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - Speedmail

    LISTONOSZ

    Speedmail

    LocationIcon

    Dąbrowa Górnicza

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    Karolina

    29.04.2023 17:17

    Inne

    Na stronie piszą, że poszukują kogoś do pracy jako listonosz i, że można pracować na tym etacie jako praca dodatkowa żeby pogodzić z innymi obowiązkami, ale jakie wtedy są godziny pracy, można się dogadać na dostarczanie listów popołudniami? Czy listonosz dla wygody może poruszać się prywatnym rowerem no i ile płacą za taką pracę ?
    Company logo
    Speedmail

    17.05.2023 10:26

    Pracodawca

    Speedmail prowadzi działalność opierającą się na sieci placówek agencyjnych jak i oddziałów własnych. Z założenia, wszelkie niejasności należy wyjaśniać i weryfikować u źródła. Zasady są jasne, jednak są założeniami indywidualnymi dla poszczególnych placówek agencyjnych. W celu rozwiania wątpliwości zachęcamy do kontaktu poprzez ogólnopolską infolinię, pod numerem +44 647 47 47, bądź arkusz kontaktowy dostępny na naszej oficjalnej stronie internetowej - www.speedmail.pl.
    Company logo
    Speedmail

    17.05.2023 14:30

    Pracodawca

    Pani Edyto, tak jak informowałam placówki agencyjne działają na własnych, indywidualnych zasadach, mają własne struktury i system wynagrodzenia pracowników. Dlatego zachęcam do kontaktu poprzez centralę naszej firmy. Zostanie Pani pokierowana do osoby kompetentnej w omawianym temacie. W chwili obecnej nie mam wiedzy w jakim mieście chciałaby Pani podjąć współpracę i w jakim charakterze. Pozostaję do dyspozycji.
    ReviewUserIcon
    pracownik123

    04.12.2022 03:05

    Były pracownik

    Odradzam, chociaż jeśli jesteście młodzi i to któraś z waszych pierwszych prac to może być nie najgorsze miejsce żeby nauczyć się czego przy szukaniu roboty unikać i jak nie należy prowadzić działalności. Na początku nie było źle bo się człowiek cieszył że ma jakąś pracę i coś tam zarabia ale z czasem dostrzega się (albo raczej dostaje się tym po twarzy) jak wiele jest tu nie tak. A co było nie tak? Macie tu listę: -płacenie od listu Nie brzmi to bardzo źle szczególnie, że z reguły roznosi się ich sporo ale w praktyce jest bardzo niekorzystne dla pracownika. Dzień pracy rozpoczyna się sortowaniem poczty co zazwyczaj zajmuje 1-2 godzin. Może więcej, może mniej. Zależy ile tego jest i jakie macie tempo. Nie dostaniecie grosza za te godziny pracy bo płaci się jedynie od listu. Sortujecie tę pocztę za darmo, a to bywa długie i męczące. Najgorsze jest jednak to jak bardzo taka forma wypłaty nie przekłada się na nakład pracy. Przykład: masz 200 listów i dostaniesz za nie mało. Listy masz roznieść po wielkim rejonie i czas tego rozniesienia prawdopodobnie przekroczy rozsądne godziny pracy. Wracasz do domu styrany z płacą nieproporcjonalnie niską do włożonego wysiłku. W pewnym momencie mojej pracy speedmail podpisał umowę z jakąś nową firmą i pojawiły się dodatkowe listy. Nie było ich dużo bo kilka, czasem kilkanaście (mała wypłata) ale zmuszały do chodzenia do dalekich miejsc na rejonie, co bardzo wydłużało czas pracy. 1,5h roboty więcej z żałosnym wynagrodzeniem. -Rozmiary rejonów i godziny pracy Placówki speedmail'a dzielą obsługiwane miasto na mniejsze rejony po których roznosi się listy. W przypadku mojego miasta większość z nich była wręcz absurdalnie ogromna. I to nie jest tak, że zrobisz jeden rejon i już, fajrant. Nie, normą są 2-3 rejony(czasami nawet cztery). Mały który człowiek porusza się tak szybko i jest tak odporny na zmęczenie, żeby dzień w dzień sprawnie przechodzić tak ogromne obszary. A przejść je musi, by cokolwiek sensownego zarobić. Dorzućmy do tego jeszcze utrudniony(często bardzo) dostęp do budynków i w ten sposób swoją marną pensję uzyskujemy wracając do domu po nocy, wymęczeni. Do tego ze świadomością, iż jutro czeka nas dokładnie to samo. -brak kodów i ogólnego dostępu do budynków: Podstawą w wykonywaniu jakiejkolwiek pracy jest to, abyście mieli jak ją wykonać. Pracodawca nie może oczekiwać, że zrobicie coś, kiedy nie macie do tego możliwości. Nie można wymagać od spawacza, żeby spawał, uprzednio nie dostarczając mu spawarki. Firma nie załatwiała kodów do budynków, a przecież, by list dostarczyć muszę do nich wejść. Moim zadaniem, listonoszem będąc, nie jest wynajdywanie sposobów na wejście do bloku czy błaganie ludzi przez domofon, żeby mnie wpuścili. Ja mam jedynie dostarczyć pocztę i nie można ode mnie wymagać, żebym poświęcał swój czas na wciskanie się na krzywy ryj czy wyciąganie kodów od sprzątaczek. To nie moja działka. Rozumiem gdyby były to jakieś pojedyncze nowe bloki do których kodu jeszcze nie ma czy też takie stare bez elektronicznych domofonów ale niekiedy całe długie ulice stały zamknięte bo nikt nie pofatygował się, żeby coś z tym zrobić . Kto na tym traci? Pracownik! Bo jeżeli nie dostarczy, bo nie mógł gdzieś wejść to jego wina, bo nie był wystarczająco przekonywujący przez domofon czy też nie otworzył drzwi do klatki nożem. Nie zarobisz jeśli nie dostarczysz listu ale pracodawca ma gdzieś jak masz to zrobić i czy to jest w ogóle możliwe. Swoją drogą wysyłanie swoich pracowników, żeby nieuprawnieni wchodzili do cudzych budynków mieszkalnych śmierdzi czymś nielegalnym. - speedmail'a podejście do pracownika Pewnego razu listy takie, co zawsze ich przychodziło dużo, przyszły w o wiele większym formacie. Efekt był taki że nie dało się ich wsadzić do torby(ani do wózka). W konsekwencji z torbą i z siatami, wypchany po brzegi i bez wolnej ręki masz iść roznieść to wszytko na ogromnych rejonach, gdzie do części budynków nikt cię nie wpuści. Ta sytuacja to idealny obraz tego jak firma do pracowników podchodzi. Nieważne co im damy do roboty to barany i tak to zrobią jeśli chcą coś zarobić. Zupełnie więc na nich nie zważając podpisujmy nowe umowy, dorzucajmy im listów i pracy, dorzucajmy im ciężaru na plecy i nadwyrężajmy i ich zdrowie. Najważniejszy jest zysk firmy. Pracownika należy eksploatować. -W większości przypadków twoja praca jest nikomu nie potrzebna Przynosisz ludziom listy których bardzo często nikt chce. Ulotki zaadresowane i schowane w kopertach, listy od podejrzanych firm próbujących wyłudzić od ludzi pieniądze, fundacje i inne organizacje żebrzące w poczcie o pieniądze (zdziwilibyście się na widok tego ile papieru zużywa wwf, żeby to robić). Do tego ciężkie gówno-gazety handlowe do wielkich sieciowych sklepów spożywczych, które ich nie potrzebują i ich pracownicy otwarcie powiedzą ci że ich nie chcą. O wiele częściej niż rzadziej list który komuś z trudem dostarczyłeś wyląduje pod zlewem w śmietniku. To nie wszystko ale chyba najważniejsze
    ReviewUserIcon
    ListonoszMati

    27.04.2023 22:50

    Inne

    Co Ty gadasz, na poczcie masz normalnie płacone za cały dzień nieważne ile przerobisz (a zazwyczaj robisz o wiele mniej niż 8h dziennie poza miesiącami typu luty) Awiza listonosze sami szykują.
    ReviewUserIcon
    j23

    02.05.2023 13:59

    Pracownik

    Kłamiesz, mam pisma z kancelarii adwokackiej potwierdzające moje roszczenie i to, że nie zapłacili za nadgodziny i to te zarejestrowane przez naczelnika a codzienna harówa to cyn społeczny dla pisuaru nie ma mowy o płaceniu za to. Nadmienię ,że praca była na pół etatu z opcją Przyjdź wcześniej i zostań dłużej za free. Uwaga wszyscy okradzeni przez Pocztę Polską moja adwokatka mówi, ,że w tej sytuacji możecie wystosować pozew zbiorowy przeciw pracodawcy z żądaniem zwrotu kas za przepracowane godziny pracy, Proste!!!!!!!!!!
    ReviewUserIcon
    klient

    08.06.2022 12:30

    Inne

    Pracownik speedmail w Gdyni pomylił piętra, kiedy oznajmiłam mu, że firma, dla której przyniósł list znajduje się na innym piętrze zaczął przeklinać i mówić, że zadzwoni na policję.
    ReviewUserIcon
    klient

    27.06.2022 15:49

    Inne

    Wydaje mi się, że to nie był alkohol
    ReviewUserIcon
    Dam

    14.02.2023 19:05

    Pracownik

    potwierdzam, również rozmawiałem z człowiekiem pobudzonym, agresywnym
    ReviewUserIcon
    Administrator

    28.10.2022 11:15

    Inne

    Na stronie GoWork.pl pojawiła się oferta pracy w Speedmail jako Listonosz. Ktoś z Was będzie aplikował?
    ReviewUserIcon
    Zdzisław

    14.01.2023 19:49

    Pracownik

    Nie
    ReviewUserIcon
    Marcin

    24.06.2021 09:28

    Były pracownik

    Speedmail! Odwołajcie ludzi z rejonu do domu! Jest nawałnica w Warszawie, a wy wysyłacie ludzi na taką pogodę?! Wstyd dla was!
    ReviewUserIcon
    Karol

    26.10.2022 12:25

    Pracownik

    Nikt raczej nie wymaga od nas roznoszenia listów w nawałnicę. Nawałnicę trzeba przeczekać, bo zmokną listy.
    ReviewUserIcon
    Twardy

    11.11.2022 13:43

    Pracownik

    Kolego, nasza praca to nie zabawa: deszcz, śnieg, huragan jak sie boisz to siedz w domu;-)
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    20.03.2022 11:08

    Inne

    Na stronie GoWork.pl zamieszczono 17 marca kilka aktualnych ofert pracy do firmy Speedmail. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Listonosz. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
    ReviewUserIcon
    Marcin

    26.10.2022 12:27

    Pracownik

    Ja jestem zadowolony. Elastyczny czas pracy, wiem ile zarobię. Jak mam coś do załatwienia to mogę zejść na trochę z rejonu.
    ReviewUserIcon
    Krzysztof

    16.12.2021 13:59

    Były pracownik

    Praca może jest ok. dla tych, co chcą harować od świtu do wieczora za darmo. Ja się naciąłem na obietnice bez pokrycia. Na szczęście to tylko miesiąc pracy. Minął już termin a wypłaty nie ma. Nie polecam tej firmy!
    ReviewUserIcon
    anonim

    03.08.2022 01:59

    Były pracownik

    dokladnie nie polecam :)
    ReviewUserIcon
    speed

    08.08.2022 16:53

    Inne

    na czarno to rob sama a gubienie listow przez tych pseudo listonoszy my musimy poprawiac
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Speedmail?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Klient

    19.01.2022 01:55

    Inne

    A jak jest w Kaliszu??? Dlaczego nikt się nie wypowiada na temat Kalisza jakie tam cuda wianki się dzieją jak taktowani są pracownicy i tam nie jest różowo
    ReviewUserIcon
    Zdzisław

    09.04.2022 07:32

    Pracownik

    Pracuję w Kaliszu, jest w porządku. Pracownicy traktowani są bardzo dobrze. Nie czepiaj się człowieku, bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
    ReviewUserIcon
    Mikołaj

    02.10.2021 21:03

    Były pracownik

    GoWork kasując negatywne opinie o Speedmailu i tak tej firmie nie pomagać. Od jakiegoś czasu firma ta zmaga się z brakiem pracowników. Sporo jest ogłoszeń z oddziałów tej firmy, że szukają pracowników. Niestety jeszcze znajdują (usunięte przez administratora), którzy nie mają pojęcia o tym jak ciężka i marnie płatna jest ta praca.
    ReviewUserIcon
    Arek

    28.12.2021 07:34

    Kandydat

    go work dzwoni do firm które mają x negatywnych opini i oferuje im pomoc za opłatą ;) więc niestety gowork nie jest niezależnym portalem a raczej skupiskiem (usunięte przez administratora) i hejtu :) tym bardziej, że każdy niezalogowany może dodać opinie więc nie wiadomo czy to prawda czy nie. nie polecam patrzeć na opinie z nicku bez imienia ;)
    ReviewUserIcon
    RWawa

    12.10.2021 18:04

    Były pracownik

    "Speedmail" to firma, której nikomu nie polecam. Za dużo rejonów, listów na jednego doręczyciela i praca od świtu do nocy. W moim oddziale po moim odejściu pozostało niewiele osób. Już im współczuje. Ja już nie miałem siły, odszedłem. Nie żałuje, sam sobie gratuluje decyzji!
    ReviewUserIcon
    D

    11.10.2021 17:27

    Były pracownik

    Jako były pracownik ostrzegam wszystkich przed tą firmą. Wypłatę za sierpień dostałam dopiero teraz, a w dodatku wypłata została mocno okrojona! Namęczyłam się, pracowałam sumiennie, a zostałam potraktowana okropnie. Ostatnio dodawałam tu komentarz i widzę, że został on usunięty.
    ReviewUserIcon
    qwerwetytuyi

    16.08.2021 15:39

    Pracownik

    Powiem tak opinie sa rozne ja jako byly pracownik firmy nie bede sie o tym wyrazac pozytywnie dlatego ze to jest takie kukulcze jajo nikt tego nie chce gps nie dziala zawsze poprawnie wgrywanie trasy jest dlugie nie nosisz powaznych listow tylko jakies reklamy i wezwania do zaplaty mandaty jakies do jakiejs patologi typu zatorze warminska knosaly czy inne pato dzielnice ludzie sie denerwuja bo jak to 4 raz poczta nie mozliwe ktos sobie nie da rady ty musisz robic za kogos te robote skonczysz swoje chcesz isc do domu to jdaja ci jeszcze wiecej do noszenia trasa z gps ci sie nie wgra robia ci kontrole czy byles na danym adresie wiec nie polecam nie ktorzy brali ten punkt i nie placic pensji nie zwracaja cni za autobus za paliwo tez nie wiec bez sens na biegasz sie nie zarobisz duze rejony daja musisz dostarczy nawet za miasto stawki to porazka narzekaja ze czsto sa mokre listy bo torma nie jest wodoodporna ci z puntku sobie wychodza kiedy chca firma zenada nie polecam
    Company logo
    Speedmail

    17.08.2021 09:36

    Pracodawca

    Dziękujemy za przekazaną opinię. Struktura naszych placówek to zarówno oddziały własne jak i placówki agencyjne. W związku z brakiem przekazania szczegółów, nie jesteśmy w stanie w sposób jednoznaczny odnieść się do Pańskiej opinii. Zapewniamy, iż każde tego typu zgłoszenie nie pozostaje bez echa.
    ReviewUserIcon
    doręczyciel

    18.09.2021 20:39

    Pracownik

    nie wiem jakie miasto ale ja zawsze mówię: poczta speedmail - jak ktoś ma jakieś halo tłumaczę, ze nie jestem z poczty polskiej.... masz iq psa czy nie kumasz takich różnic, to raczej nie robótka dla ciebie chłopie(usunięte przez administratora)reszta bez komentarza (usunięte przez administratora).
    ReviewUserIcon
    Gg

    30.08.2021 18:46

    Inne

    Nie mowiac co sie dzieje w innych miastach ze ludzie przychodza i odchodza z tej pseudofirmy
    Company logo
    Speedmail

    02.09.2021 08:20

    Pracodawca

    Traktujemy Państwa spostrzeżenia bardzo poważnie. Zapewniamy, iż każda rzetelnie przekazana opinia dotycząca naszej firmy nie pozostaje bez echa, jest przekazana do właściwych placówek, jednostek, osób zarządzających. Zależy nam na jakości świadczonych usług oraz ciągłym rozwoju.

    Kontakt - Speedmail

    Belzacka 176/178 97-300 Piotrków Trybunalski

    https://speedmail.pl/
    ReviewUserIcon
    Robi

    19.07.2021 17:44

    Były pracownik

    Cóż mam napisać. Przepracowałem miesiąc w tej śmiesznej firmie. Powiem wam czemu ludzie odchodzą że Speedmaila. Ponieważ dajcie im ogromne rejony, zero umów i macie logistykę tak słabą, że nie wiem czy ona istnieje. Nie polecam!!!
    ReviewUserIcon
    Igor

    23.05.2021 17:30

    Były pracownik

    Praca w Speedmailu jest źle zorganizowana. Wszystko, co powinna zrobić firma np. załatwić kody i klucze do budynków robi w nie wielkim stopniu. Sortowanie listów trwa za długo, a rejony są zbyt wielkie. Widać, że leci się na ilość. Jakość już nie jest istotna.
    Company logo
    Speedmail

    24.05.2021 11:06

    Pracodawca

    Dziękujemy za przekazaną opinie dotyczącą firmy Speedmail. Każde otrzymane zgłoszenie, zostaje przeanalizowane z naszym zespołem. W przekazanej opinii, przedstawione zostały procesy, które w swojej istocie są rozbudowane i składają się z wielu pojedynczych ogniw tworząc jeden wspólny, zależny łańcuch. Jako firma rozwijająca się, każdego dnia pracujemy nad podniesieniem jakości świadczonych usług, usprawnieniem zależności poszczególnych procesów poprzez nowe technologię i rozbudowę systemu placówek na terenie całego kraju.
    ReviewUserIcon
    Były

    09.04.2021 22:27

    Były pracownik

    Speedmail to najgorzej zarządzana firma na świecie
    ReviewUserIcon
    Marianek

    29.04.2021 21:52

    Były pracownik

    Zgadzam się. Sam tam miałem nieprzyjemność pracowac
    ReviewUserIcon
    Marianek

    29.04.2021 20:59

    Były pracownik

    Firma krzak. Pracowałem odradzam. Więcej może zarabiają Ci co zbierają złom jak u nich idzie zarobic. Przejdziesz i z 15 km by coś dostarczyć z buta i tak zapłacą Ci nędzne pieniądze. No i wieczne zebranie by dostać wlane pieniadze
    ReviewUserIcon
    Marianek

    29.04.2021 20:55

    Były pracownik

    Firma krzak. Niestety tam pracowałem. Praca od świtu do nocy za żałosne pieniądze. Choć trzeba przejść piechota z 15 km to i tak se policzą grosze od dostarczenia czego kolwiek. Zebranie o pieniądze zawsze. Brak szacunku do człowieka. Nie umowie tez o braku umowy o jakiej kolwiek. Może więcej i zarabia Ci co złom zbierają jak u nich idzie zarobic
    ReviewUserIcon
    TEAM LEADER

    22.03.2021 22:24

    Kandydat

    Przed każdym dobrym liderem zespołu stoją następujące wyzwania: określanie zadań, które zespół musi wykonać, ocenianie możliwości wykonania zadania przez zespół, planowanie kolejności realizacji zadań przez zespół, organizowanie pracy zespołu, podział pracy pomiędzy członków zespołu, motywowanie członków zespołu do działania, pomaganie zespołowi i sprawdzanie na bieżąco postępów w pracy, stawianie czoła problemom i podejmowanie decyzji, sprawna modyfikacja zakresu działań, a nawet składu zespołu w trakcie realizacji zadania, dążenie do realizacji zadań w wyznaczonym czasie, wyciąganie wniosków ze sposobu i efektów realizacji zadań przez zespół.
    ReviewUserIcon
    Ktos

    02.03.2020 16:29

    Inne

    Ja przestrzegam przed tą firmą najgorsze partnerstwo co może być o wszystko się trzeba prosić dzwonić o wypłatę też ciężko a jeszcze ma się bezczelne odpowiedzi koordynatorów zarabia się krocie od listu a jeszcze pobierają kasę za sprzęt ktory jest popsuty lub nie używany nie polecam jako osoba prywatna i były pracownik i partner więcej udzielę prv
    Company logo
    Speedmail

    19.01.2021 10:39

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią, dotyczącą pracy w jednym z oddziałów Partnerskich Speedmail. Struktura naszych placówek to zarówno oddziały własne jak i placówki agencyjne. W związku z brakiem przekazania szczegółów, nie jesteśmy w stanie w sposób jednoznaczny odnieść się do Pani opinii. Niemniej jednak każde zgłoszenie jest dla nas bardzo ważne.
    ReviewUserIcon
    killer_zach pom

    13.03.2021 16:41

    Pracownik

    To ktoś nieźle w lulka poleciał. oddział brutto dostaje za jeden list 40 groszy wzwyż. o tak niskiej stawce jeszcze nie słyszałem. to ulotkarze więcej mają za dzień pracy... widocznie ktoś chce się wzbogacić czyimś kosztem. szkoda,ze nie napisałaś w jakim to mieście tak w lulka walą. u mnie płaca albo 15 pln za godz lub 20 groszy od listu na dużych blokowiskach, 25 kamienice i 27 za domki jednorodzinne. jakaś oferta to jest.
    ReviewUserIcon
    W4ski

    11.03.2021 19:11

    Były pracownik

    Odradzam. Po miesiącu myślenia oczu, jak to będzie cudownie, po zapewnieniach o otrzymaniu gwarantowanej kwoty 1800 PLN do 10go... otrzymałem 1200 złotych za miesiąc chodzenia dzień w dzień 20-25km, 5 dni po umówionym terminie. Ogromne rejony, nie ma kodów, wieczne problemy bo się GPS zepsuł i finalnie oszukanie na pensji. Kierownik i administracja punktu na Komuny Paryskiej we Wrocławiu mają Cię w 4 literach. Całe szczęście, straciłem tam tylko miesiąc
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony klient

    02.03.2021 14:58

    Pracownik

    Nie podoba mi się jako klientowi Speedmail traktowanie pracowników oraz wykonawców zleceń. Firma zatrzymała się na etapie sprzed 10 lat zero podwyżek, ludzie i partnerzy są wykorzystywani przez firmę. W tej firmie najlepiej jak by pracowało się za darmo, kary nakładane nie są adekwatne do wynagrodzeń, Najlepiej jak partner dokłada jeszcze swoje pieniądze. Nie polecam tej firmy nikomu
    ReviewUserIcon
    Slawjo

    14.01.2021 21:15

    Inne

    przed drzwiami do klatki znalazłem dwa listy... reszta pozostaje milczeniem
    ReviewUserIcon
    Slawjo do dzieła

    19.01.2021 20:57

    Pracownik

    a myślisz ze doręczyciel ma czas dzwonić? administratorzy wspólnot odmawiają dawania kodów do klatek... twoją głupotę też przemilczę.... zainteresuj się dlaczego tak się stało, podaj własny kod do klatki, zlokalizuj oddział Speedmail i do dzieła, fachowcu....
    ReviewUserIcon
    jaogoda pomorskie

    01.03.2019 10:50

    Inne

    Słuchajcie, jak ktoś gdziekolwiek obiecuje Wam złote góry - nie wierzcie - realnie u mnie w oddziale płaca netto 10 lub 12 pln za godz - niezależnie od wziętej ilości litów. Jest tylko jedno ale: jak bierzesz 150 listów i roznosisz to 5 godzin, to na co liczysz? A jak 450 to 6 godz! Od razu widać wałek - stąd od razu umowa, ze obcinka jest, jak ktoś się leni. Za godzinę płacą, bo i te 150 listów na dzielnice tez trza wynieść! Robota z doskoku, jak u mnie, pracuje po 12 godz - dzień potem noc to i raz, dwa razy w tygodniu na te 5-6 godz mogę isc w miasto dorobić te 150 pln tygodniowo. To nie jest praca na cały etat! Tylko jako dodatkowa! Koordynator nie ma prawa czegokolwiek nakazywać doręczycielom. Od tego masz szefa i to on nad tobą stoi. Jak koordynator punktu ma zastrzeżenia - wali do szefa oddziału, a nie do doręczyciela, to chyba jasne.
    ReviewUserIcon
    Pan Tik-Tak

    15.01.2020 00:04

    Inne

    500 listów razy 20 dni. Hahaha,to po złotówce od sztuki by musieli płacić a jest 30 groszy. To kto tu liczyć nie umie? Ręce opadają.
    ReviewUserIcon
    pepol

    16.04.2020 16:26

    Inne

    kuzwa 500 listow ?chyba gazet i walisz przez cwierc miasta czyli ciebie kobieto czarno widze spedmail ma polowe umow z nadającymi gazety
    ReviewUserIcon
    Kpina z ludzi

    01.11.2019 01:08

    Inne

    Nędzne 30groszy za list i w bonusie nie płacą za zwroty. Tracisz czas,zeby dotrzeć pod adres,zwracasz list podając powód zwrotu a zapłaty brak. Jak mam doreczyć trupowi? Moja wina że mu się zmarło czy że się ktoś wyprowadził? Czas poświęcony na dojazd pod taki adres jest nieodpłatny. A przecież nadawca dzięki pracy listonosza dostaje informacje z jakiego powodu jest zwrot. Gazetki reklamowe i inne dziadostwo roznosisz za taką samą stawkę co list,a wielkie to, nieporęczne i ciężkie. Jak chcesz zapitalać za miche ryżu z uszczerbkiem na zdrowiu to startuj.
    ReviewUserIcon
    Wereran

    05.01.2020 11:18

    Inne

    No to pozostaje ci tylko obciac sobie noge i brac rente. To straszne co piszesz. Ale sprawa jest taka ze na kazda wyplate trzeba zaribic. Nawet jak niektorych starych zawodach zlodziej musi w nocy nie spac a w innych zawodach niekoniecznie tulko sie lezy. Coz.... trzeba sie zdecydowac
    ReviewUserIcon
    Pan Tik-Tak

    14.01.2020 23:55

    Inne

    Jesteś od ratowania wizerunku tej firmy? To wyjdź z internetów i zacznij robić coś więcej poza nieudolną próbą podszywania się pod szczęśliwego pracownika.
    ReviewUserIcon
    pepe

    16.07.2019 18:53

    Inne

    brak wyplat na czas rejony takie ze caly dzien idziesz a torba z tymi niby listami wazy okolo 20 kg a sztuk jest od 100 do 200 nawet niewolnik to malo powiedziane
    ReviewUserIcon
    Wereran

    05.01.2020 11:22

    Inne

    A gdyby szef podzial gdzies dwie wyplaty w tym twoja to co bys powiedzial? A co ma powiedziec komornik jak ludzie nie chca placic dlugu.... powie masakra??? I czeka pod drzwiami ?
    ReviewUserIcon
    Pan Tik-Tak

    14.01.2020 23:45

    Inne

    To zatrudniaj ludzi, którzy tego komornika nie mają albo płać takie wynagrodzenie, żeby zarówno komornikowi wystarczyło, jak i pracownikowi. I od kiedy to pracownik ustala pracę (usunięte przez administratora)? Kodeks pracy reguluje warunki zatrudnienia, ale jak się celowo zatrudnia ludzi zadłużonych, żeby się nie dopominali umowy to łamanie podstawowych praw jest z oczywistą korzyścią przede wszystkim dla pracodawcy.
    ReviewUserIcon
    Jakas

    30.11.2019 14:52

    Inne

    Można więcej info

    Zostaw merytoryczną opinię o Speedmail

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.