Hej ta firma naprawia nadal telefony czy już zakończyła działalność ?
W kwietniu 2018 wymieniono mi w Sony Xperia Z1 tzw. taśmę, zapłaciłem za usługę 50,-PLN. We wrześniu, czyli 5 miesięcy później przycisk mojego telefony ponownie uległ awarii, więc poszedłem tam znowu. Obsługująca klientów pani (młoda brunetka) powiedziała mi, że tym razem zapłacę za tę usługę 100,-PLN. Próbowałem się dopytać, dlaczego w okresie 5 miesięcy cena za tę samą usługę wzrosła o 100%. Nie było jednak dyskusji merytorycznej. Pani krótko i węzłowato powiedziała mi: "Take mamy teraz ceny i albo pan akceptuje albo nie". Powiedziałem, że jestem zaskoczony jej stylem rozmowy z klientem i dla zasady zlecenia naprawy nie udzielę. Pani krótko: "no to dowidzenia" Poczułem się potraktowany, jak jakiś intruz, no jak za komuny! Poszedłem więc do konkurencji, 300 metrów dalej. Młodzi, uprzejmi panowie - inny świat. Ich cena za tę usługę wynosiła 50,-PLN, więc otrzymali zlecenie.
@DTI jesteś pewny, że nigdzie nie ma do nich numeru telefonicznego? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć, to jest podstawowa informacja w tych czasach...
Jaka można mieć opinie o firmie, która nigdzie (nawet na fakturze) nie pokazuje numeru telefonicznego/ To po prostu granda.Kupiłem tam telefon, teraz potrzebuje pewnego dokumentu ale uzyskanie kontaktu jest niemozliwe. Czyżby po sprzedaży aparatu za 500 zł firma miała juz kienta w nosie. Mój numer : (usunięte przez moderatora)