To ta sama firma co eurotele ,euroadres,polandwin,ksiazaktelefoniczna i teraz navydeal czy jakos tak masakra nie placa i zmieniaja ciagle nazwy ogromna ilosc spraw w sadzie RADZE UWAZAC NA TYCH OSZUSTOW
TA FIRMA NIE PŁACI PRACOWNIKOM. TO JEST FIRMA KTÓRA WYZYSKUJE I NIE SZANUJE PRACOWNIKA. JA NADAL CZEKAM NA MOJA ZALEGŁA PENSJĘ.JESTEM CIEKAWA ILE JESZCZE POCZEKAM.
Kilka słów o firmie. Jeśli pracowników traktuje się podobnie jak traktuje się potencjalnych partnerów biznesowych to nie wróżę ani firmie ani potencjalnym pracownikom sukcesów. Postępujcie Państwo tak dalej, z korzyścią dla Waszej konkurencji. Życzę wysokich standardów obsługi klientów.
Pracowalam tam pare miesiecy. Ta firma to (usunięte przez administratora) Sama sie zwolnilam i mija juz drugi miesiac jak mi wyplacaja zalegla pensje w ratach. Jak sobie policzylam to potrwa to jeszcze z dwa miesiace. Firma nie ma kasy zeby sie normalnie rozliczac nikt u nich nie chce pracowac. Ja ostrzegam przed tym bagnem. Do tej firmy wracaja tylko byli pracownicy ktorzy zostali wywaleni lub sami kiedys odeszli i pewnie licza na lepsze warunki. To sie przelicza. Teraz jest tyle mozliwosc na zarobienie niezlej kasy bez wciskania bezsensownych reklam.
ta firma to jeden wielki żart. miałam nieprzyjemność pracować tam na przełomie lipca i sierpnia. o ile za lipiec po kilku(nastu?!) przypomnieniach,telefonach, wizytach wreszcie wypłacili pensję (z 2 tyg opóźnieniem), tak za sierpień 'cudowna' pani księgowa powiedziała, że nie mamy co liczyć. w taki sposób właśnie oszukują pracowników. dodam, że to my wszyscy złożyliśmy wypowiedzenie, więc wynagrodzenie nam się należało. teraz działają pod nazwą książka-telefoniczna.com wystrzegać się ich jak ognia, oszuści to mało powiedziane ;/
Euroadres = Polandwin.com= Ksiazka-Telefoniczna.com to ta sama firma ktora robi ludzi w konia a pracownikow traktuje jak (usunięte przez administratora) UWAGA Firmy placa a uslug nie wykonuja, jak dzwonia po kase za kolejne raty wmawiaja ze jest ok wykonane zamowienie
wiecie co mój mąż nie ma już 6-7 lat firmy którą założył. Ona już po prostu nie istnieje a nadal w internecie widnieje jako firma i tylko ciągle dostaje telefony z jakimiś ofertami.... porażka nie powinni wyświetlać danych nie istniejącej już dawno firmy!!!!!!!!!!!!!
Tej firmie nawet te komentarze nie pomoga))) pozdro dla pismakow z euro...
mam kontakt na bieżąco z pracownikami firmy euroadres ponieważ jestem ich klientem. Nie mogę narzekać na brak uprzejmości i dopieszczania z ich strony :) Ale to dlatego ponieważ w szeregach euroadresu zasiadają pełni wiedzy, długoletniego doświadczenia i odpowiednich kwalifikacji ludzie, dzięki którym sieć reklamy w Polsce biorąc pod uwagę mój zasięg rozwija się na naprawdę na wysokim poziomie. Posiadaja oni dobrą i skuteczną witrynę, mają szerokie zaplecze sprzedażowe, ogromne możliwości. Dlatego współpracuję z nimi już długo. Pomagają mi, doradzają, projektują reklamy aby moje produkty były atrakcyjne dla zainteresowanych jednym słowem wykorzystują najlepsze z możliwych rozwiązania. Oni wiedzą jak stworzyć skuteczną reklamę dla samych zainteresowanych. W stosunku do mnie jako ich Klienta podchodzą indywidualnie, wykorzystując najnowsze trendy i znajomości produktów sieci. Mają naprawdę przemiły personel, panie wręcz urocze :)
oto wpis z innego forum nie dajcie sie nabrać to oszuści!!!"ostatnio miałam wstępna rozmowę w euroadresie ale już sie nie załapałam na szkolenia w tym tygodniu a tak żałuję, że za późno się zgłosiłam. No trudno poczekam do następnego tygodnia. Pani rekrutująca powiedziała że na samym początku są szkolenia na których otrzymuje się skrypt na którym praktycznie wszystko jest napisane jak trzeba rozmawiać z klientem. Proste bardzo jeśli to tak wygląda. Ja jestem bardziej nastawiona na zysk bo chcę tu zarobić jakąś kasę wiec od następnego tygodnia zaczynam. Zależy mi na robieniu wyniku i na nawiązaniu współpracy z miłymi klientami. Ciekawe czy temu podołam ? Promowanie ich produktów, ich firm jest jakąś taką siłą napędową dla budowania ich marki na rynku branżowym i konkurencyjnym. Pójdę to zobaczę a może ktoś mi coś napisze ?
Ostatnio byłam na rozmowie rekrutującej i chciałam się załapać na szkolenie początkowe, ale już zdążyłam, muszę poczekać na przyszły tydzień. No trudno poczekam a może warto???!. Z tego co mi mówiła ta pani to nawet ciekawa praca z klientem polegająca na rozmowie i na dzwonieniu oraz sposobie promowania ich produktów na stronie wwww. Zobaczę jak pójdę i popracuję tam.
Pracowałam w euroadres 6 miesięcy, podobało mi się. Na początku były szkolenia przygotowujące do pracy telemarketera, potem przyuczenie i wysłuchanie kolegów jak dzwonią i robią umowy, potem samemu trzeba było rozpocząć pracę na telefonie i praca z internetem - minimum 3 godziny dziennie z przerwą 45 minutową. Praca call center dająca sporo satysfakcji z możliwością awansu a nawet za dobre wyniki wyższej pensji pod warunkiem ze realizuje się założone plany sprzedażowe. Polecam pracę w tej firmie, dzięki czemu można poszerzyć swoje kontakty z nowymi firmami, klientami, właścicielami firm, poznać różne branże ich zapotrzebowania na produkty i ceny.
Współpracuję z tą firmą od kilku lat. Mam w tej firmie reklamę własnych produktów które wystawiane są na stronie internetowej www.euroadres. Dzięki ich działalności mam wypromowaną markę oraz produkt mojej firmy. Zdobyłem dzięki niej wiele kontaktów z firmami, kontrahentami. Mam linki sponsorowane w Googlach, które pozyskałem od firmy za dobrą i wieloletnią współpracę. Moc internetu jest ogromna. Gdyby to się nie opłacało, to branża już by nie funkcjonowała. A dzięki reklamie i internetowi moja firma jeszcze funkcjonuje i ma się bardzo dobrze za co chciałbym podziękować firmie euroadres. Mam średnią firmą,jestem zadowolony z klientów, z docieralności która zwiększyła się od czasu kiedy korzystam z euroadresu. Ważna jest tu ocena wiarygodności klienta/kontrahenta, począwszy od sprawdzenia faktu prowadzenia przez niego działalności gospodarczej, poprzez weryfikację proponowanej przez niego oferty, jej ceny przed i po rabacie i monitorowanie wszelkich sygnałów świadczących o występowaniu jakichkolwiek problemów z jej realizacją. Klient który dokonuje zakupu nie obawia się, czy firma istnieje, czy jest prężna, ilu ma klientów i czy jest na rynku od kilkunastu lat i czy faktycznie promocja jest promocją. Klient musi zwrócić uwagę na podstawowe elementy przede wszystkim na ilość sprzedanych usług i na sprawdzenie zgodności cen w ofercie i w oficjalnym cenniku dostępnym zazwyczaj na stronie www firmy. Przy usługach jest wiele elementów decydujących o cenie. Są to m.in. lokalizacja firmy, jakość produktów lub urządzeń wykorzystanych do wykonania usługi, fachowość i profesjonalizm osób wykonujących usługę, prestiż i renoma firmy oraz wiele innych. Jeżeli więc portal zakupowy odpowiednio zweryfikował kontrahenta i jego propozycję promocyjną, powinno to wystarczająco zabezpieczyć klienta.
firma euroadres wspiera działaniami reklamowymi proces budowania swojej marki firmy.... jak w każdej dobrej firmie zależy jej bardzo na tym aby była dobrze kojarzona i żeby klienci chcieli do niej wracać i byli zadowoleni z jej usług. Pracowałam kiedyś w niej i wiem, że reklama jest najlepsza aby klienci ja poznali. Skutecznie wykorzystuje ona reklamę np: banery reklamowe, które systematycznie stosowane utrwalają się w umysłach klientów, teoretycznie internauta nie zwraca na reklamę uwagi, ale jednak jest ona bardzo skuteczna i w praktyce podczas zakupu klient sięga po produkt, który skądś już kojarzy i zna. Skuteczne w tej firmie i proponowane klientom są linki i banery a także linki sponsorowane. Każda forma promocji w tej firmie polega na zapoczątkowaniu sytuacji, w której to sami Klienci/internauci wymieniają się między sobą informacjami na temat firmy czy też produktów. Firma dba o dobro klienta i zawiera z nimi współprace wystawiając ich reklamę na swojej stronie internetowej. Polecam tę firmę.
porównując tę firmą na tle konkurencji o podobnym profilu stwierdzam, że jest ona bardzo konkurencyjna w porównaniu z innymi. Zawsze można z nimi negocjować zarówno cenę, wynegocjować większy rabat, reklamę na stronie wystawiają taką jak chcę, wszystko z nimi wcześniej ustalam i to co przekazuję dokładnie jest realizowane zgodnie z moimi uwagami czy wskazówkami, jeśli w ogóle takie są. Zawsze to co ustalam jest dopięte na ostatni guzik. Wklejając moja reklamę na swojej stronie mam możliwość też samemu dokonywać zmian co jest dla mnie bardzo wygodne w momencie kiedy chcę wystawić swój nowy produkt. To jest dla mnie ok. Bardzo miła i kulturalna obsługa handlowców. Mam u nich na ich stronie internetowej moją reklamę i wiem że dzięki niej poszerzyłem kontakty i wzrosła mi sprzedaż moich produktów.
Pieniądze podobno szczęścia nie dają a ja tam pracowałam i było super. Na żadnym call center nie było tak rewelacyjnie. Przede wszystkim dobra kasa i na czas, bez żadnych opóźnień w wypłatach. Mam konto mobilne w banku i gdy patrzę sobie w dniu wypłaty to ją mam. Ja byłam z euroadresu naprawdę bardzo zadowolona jak z żadnej dotychczasowej pracy w sprzedaży czy nawet na call center. Wykonując plany miałam dobre wyniki i się realizowałam jak nigdy dotąd.
Jestem klientem tej firmy od dwóch lat. Firma współpracuję od 3 lat na rynku i zatrudnia miłych pracowników, z którymi mam możliwość załatwiania spraw związanych z wykonywaniem reklamy mojej firmy. Jestem z niej bardzo zadowolony ze względu na miłą obsługę, konkurencyjne ceny i szybką realizację przez nich moich nowych pomysłów. W każdej chwili mogę liczyć na pomocną i doradczą dłoń ze strony ludzi w tej firmie.
(usunięte przez administratora)
mika, w każdej pracy na call center i tu w Euroadres trzeba było wziąć pod uwagę to, że przedmiotem tej działalności jest sprzedaż produktów i realizacja planów sprzedażowych. Oczywiście, ze plany które są nałożone przez przełożonego kierownika należy wyrabiać w określonym czasie. Jeśli je zrobisz dostajesz nagrodę w postaci dodatkowego wynagrodzenia jeśli nie zrobisz dostajesz tylko podstawę wynagrodzenia. Ta firma jest siecią portali o tematyce branżowej, głównym źródłem kontaktów biznesowych dla menedżerów i właścicieli rozwijających się przedsiębiorstw. Euroadres dzięki doświadczonemu personelowi podejmuje działania na rzecz kreowania pozytywnego wizerunku firm przez działanie promocyjno-reklamowe.
osobiście muszę stwierdzić że firma jest solidna bo ja współpracuje z nią od 2 lat i wszystkie produkty/ reklamę którą u nich wystawiam na ich stronie aktualizują mi zgodnie z moja prośbą i zgodnie z moimi ustaleniami, wszystko na czas, dzwonią do mnie z wszelkimi nowościami, informują o zmianach jakie uległy na stronie, o sugerowanych cenach, rabatach czy też aktualizacji na ich stronie której również mogę sam dokonać co jest bardzo wygodne dla mnie. Polecam firmę euroadres.
Pracowałam w tej firmie euroadres kilka miesięcy. Z zarobków była zadowolona tylko trzeba dużo dzwonić (3 godziny dziennie - norma) do Klientów, jest to typowe Call Center, wiele zdobytych kontaktów z klientami, które nie zawsze kończą się umową, mili współpracownicy i pomocni kierownicy. Nie ma co narzekać, praca jak każda nie należy do najłatwiejszych, ale jak ktoś się stara, jest pracowity, punktualnie przychodzi do pracy to da sobie radę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euroadres Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Euroadres Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euroadres Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!