Czytałam niżej wpis @do emila, niepokojące to jest co piszesz. Rozumiem że firma mało pomaga pracownikom w obowiązkach? Ktoś się do tego odniesie? A co w przypadku nowych osób które dopiero zaczynają tam prace, czy jest ktoś kto ich wprowadza i uczy jak działa firma hmmm?
Jako klient uznaję działania firmy Exception jako szkodliwe dla mojej firmy oraz celowo wykonywane w złej wierze. Szczerze sugeruję aby każdy kto chce zatrudnić się u osoby która wykorzystuje klientów, zastanowiła się dwa razy czy nie wykorzysta was.
właśnie, jak wygladaja te szkolenia wdrożeniowe? faktycznie dają cos i pozwalają się poduczyć pracy czy to pic na wodę?
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Strona wykonana w ciągu 2 tygodni, kontakt o każdej porze dnia i nocy. Polecam serdecznie !
@piotrek czy poznałeś odpowiedź na postawione przez Ciebie pytanie w praktyce? Pierwsze dni w pracy (czasami na nowym stanowisku) są bardzo stresujące dla każdego pracownika. Szkolenia wdrożeniowe to szalenie ważny czas. Wsparcie i życzliwość pracowników pomaga się szybko zintegrować.
Ktoś może podpowiedzieć, ile trwają te szkolenia wdrożeniowe? :) Jak szybko trzeba przyswajać wiedzę?
Jasne warunki? Oczywiście! Pierwszy jest taki, żeby przypadkiem się do nikogo bezpodstawnie nie odzywać. Jeśli masz pytania - szukaj w Google. Dopiero jeśli to nie pomoże, możesz wysłać pytanie mailem lub przez komunikator do osoby przełożonej, która siedzi jakieś jakieś 3 kroki od Ciebie. Na odpowiedź czekaj cierpliwie - choć jeśli Twoje pytanie jest trudne lub niewygodne - prawdopodobnie jej nie otrzymasz. To tyle, jeśli chodzi o kontakt z przełożonymi. To, że jesteś bezkonfliktowy, pracowity i uczciwy ma tam niewielkie znaczenie - Twój zapał i bystrość będzie raczej przeszkodą dla wszechwiedzącego zarządu. Wynagrodzenia wypłacane są "mniej więcej terminowo", ale jeśli termin przypada w weekend lub święto - nie spodziewaj się jej wcześniej. Sposób działania tej firmy na każdej płaszczyźnie jest zawsze mocno podejrzany i opiera się na kombinacjach. Szkoda nerwów - kwieciste opisy na ich stronie to tylko chwyt marketingowy, a rzeczywistość jest ponura i przaśna.
Jak w komentarzu wyżej - typowy przerost formy nad treścią. Przedstawiają się jako profesjonaliści, mimo że kuleją u nich najbardziej podstawowe sprawy. Zero jakiejkolwiek współpracy wewnątrz firmy, komunikacja jedynie w formie pisemnej (dobrze, że można oddychać). Chcesz o coś zapytać? Zostaje tylko gtalk, ale nawet użycie komunikatora nie da Tobie gwarancji, że uzyskasz odpowiedź a jeśli Panie kierowniczki łaskawie zdecydują się jej jednak udzielić, może się ona różnić od Twoich oczekiwań (np. "jeszcze tego nie wiesz?" lub "poszukaj w internecie"). Chcesz się czegoś dowiedzieć? Poszerzyć wiedzę w obrębie rzeczy, którymi się zajmujesz na co dzień? Zapomnij - usłyszysz tylko, że "nie leży to w zakresie Twoich kompetencji" lub "nie musisz tego wiedzieć". Masz pomysł jak usprawnić swoją pracę? Zachowaj go najlepiej dla siebie a jeśli chcesz się poradzić bardziej doświadczonego pracownika w jakiejkolwiek kwestii, związanej z wykonywanymi obowiązkami to nie radzę - może się to obrócić jedynie przeciwko Tobie upomnieniem, które przyjdzie na mejla. Mankamentów tej firmy można by wymieniać bez końca, ale ograniczę się tylko do dwóch ostatnich bo szkoda czasu - umowa zlecenie (innej formy zatrudnienia brak) i niska płaca, która nie wzrasta po okresie próbnym, mimo zapewnień zarządu, że będzie inaczej.(usunięte przez administratora)Jedyny plus to reszta osób tam zatrudnionych, chociaż pewnie nie pracuje tam już nikt z czasów mojej kadencji, bo byli zbyt normalni żeby marnować się w takim miejscu... Podsumowując - podziwiam tych, którzy tam pracują tam obecnie i współczuję wszystkim korzystającym z usług tej firmy, bo są niepoważni, nieuczciwi i niekompetentni powierzenia im jakiegokolwiek zlecenia. Dziwi mnie tylko, że taki twór jest w stanie przetrwać na rynku XXI wieku dłużej niż miesiąc, ale jak widać cuda nadal się zdarzają (w tym przypadku - niestety).
Komunikacja? Żadna - ani z klientami (nie odbierają/nie odpisują, jeśli im niewygodnie, no chyba, że ściągają z kogoś kasę), ani wewnątrz firmy (rozmowy tylko na komunikatorach, nawet jeśli pracujesz nad jedną rzeczą z osobą, która siedzi obok ciebie). (usunięte przez administratora)Umowa? Oczywiście jak najgorsza. Oczywiście na jak najkrótszy miesiąc. Umowy z klientami natomiast zawierają mnóstwo błędów. Masz coś do powiedzenia? Chcesz coś poprawić, ulepszyć, zmienić, wypracować jakiś dobry system? Zapomnij - usłyszysz, że to nie leży w zakresie Twoich obowiązków. Zarząd śmiertelnie obrażony na cały świat każdego absolutnie dnia. Na nic nie ma kasy. Wszystko kombinowane i kulawe. Masakra. Nie polecam.
W skrócie: słaba komunikacja: telefony wiecznie nieodbierane, na maile nie odpisują.
opinia szeszenia oddaje chyba całość obrazu tej fimry, jednym słowem mówiąc szkoda gadać, ciągłe pretensje o wszytsko i to na komunikatorze bo przecież najlepiej w ogóle sie nie odzdywać, tekst o umowie o prace to kit, żeby zachęcić ludzi, a potem i tak szara rzeczywistość.
prawda - NIE POLECAM
(usunięte przez administratora)Umowa śmieciowa. Kasa też mała. Bez jakichkolwiek negocjacji nie zgadzasz się na coś? to 1000000 innych osób jest na twoje miejsce. Kierowniczki nie ogarnięte. Ogólnie bałagan i wszystko na wczoraj. Reszta ludzi co pracuje w tej firmie to zdecydowany plus dla tej firmy. Mili i przyjaźnie nastawieni. Zdecydowanie nie polecam!
(usunięte przez administratora) nie polecam :(